Ik begrijp werkelijk waar niet, echt niet. Waarom je die reacties als niet behulpzaam ziet? Echt. Continue worden je redenen waarom je nog hybrid wilt onderuit gegooid hier en kom je als een "Ja, maar toch doe ik het want flutreden X/Y/Z" terug.Hero of Time schreef op woensdag 25 december 2024 @ 22:08:
[...]
Nou, enige wat ik als antwoord kreeg is "je doet het fout", "begin er niet aan", "stom dat je dit doet", etc. Niks behulpzaams aan. Vooral omdat ik al aangaf dat ik bewust ben van de hybrid join adviezen. Dan verwacht ik niet door meerdere personen nogmaals de les te worden gelezen zonder zinvolle antwoorden. Als je (algemeen gesproken) niet constructief kan helpen, zeg dan niks.
Accepteer het native gedrag (en gewenste!) van MS en stop met op ze bashen omdat jij de keuze maakt om een tussen en tijdelijke oplossing te gebruiken van 2018 toen dat nog gewenst was of wees een vent en zeg tegen je organisatie dat je meer tijd nodig hebt om dit goed en future proof neer te zetten.
Echt, je hebt 1x getest kwam tegen iets lulligs aan als local admins accounts (wat je idd gewoon even goed moet neerzetten) en als een kind kwam je weer hoor met "Het is niet goed! Kon Helemaal niks meer! meh meh meh" ipv gewoon even onderzoeken en aanpassen en weer verder gaan.
Dat was geen goede test en dat weet je zelf dondersgoed want je bent een slimme kerel, laat nu die mentale blokkade eens gaan en stel jezelf open.
Met alle liefde proberen we je te helpen door je te laten begrijpen dat je simpelweg de VERKEERDE keuze aan het maken bent. Iemand die in 2024 nog komt met "Ik wil deze Windows 98 computer aan het internet hangen" krijgt dezelfde strekking qua reacties.
Dat is wie jij nu bent, iemand die een Windows 98 aan het internet wilt hangen omdat je denkt dat e.a. applicatie anders niet werkt maar je hebt het nooit getest, hebt er geen zin en wilt gewoon dat het meteen werkt.
Maar er is wel tijd om een hele flow van MS onderuit te scripten en allemaal pleisters te plakken? In de long run ben je straks 2x bezig. 1x naar Hybrid en 1x naar Entra en geloof me, ik kan het weten want in jouw schoenen stond ik ook 2/3 jaar geleden. Dat wil je niet. Dat kost je twee keer tijd.Zoals gezegd, we hebben een paar on-prem applicaties en we hebben niet getest of die überhaupt met een Entra-only systeem werken. We hebben nu niet de tijd om dit alsnog te gaan testen. Dit is o.a. de reden voor de vereiste van hybrid.
Denk dat iedereen in de Systeembeheer community je wel kent en je met alle liefde wilt helpen en dat proberen we ook maar je gaat inderdaad niet het antwoord krijgen wat je wilt want dat kan simpelweg niet zonder heel veel hand en spanwerk en dat is echt niet wat je wilt.
[ Voor 33% gewijzigd door Grvy op 26-12-2024 13:08 ]
Dit is een account.