Acties:
  • 0 Henk 'm!
SemperFidelis schreef op woensdag 16 februari 2022 @ 16:08:
Is natuurlijk niet erg haha. Maar dacht misschien weet je meer.
Ik zou heel blij zijn met een review kopie van de game om jullie alle details te kunnen vertellen, maar denk dat ik daar als niet reviewer geen recht op heb :P (Wanneer vervalt eigenlijk het embargo en kunnen reviewers aan de slag met de game?)

[ Voor 10% gewijzigd door Kalder op 16-02-2022 16:13 ]

🎶 Gets a little messy in heaven 🎶

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• SemperFidelis
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 01-08 19:47
Lekkerboeie86 schreef op dinsdag 15 februari 2022 @ 15:54:
[...]

Tja het klinkt als een mogelijkheid. Ik wil het liefst een PS4 voucher upgraden naar PS5 en de disc met steelcase verkopen. Anders de PS55 disc houden en de PS4 voucher verkopen. Als dit ook niet mogelijk is zie ik nog weinig meerwaarde in de bonus items. Wat het ook gaat worden, ik heb er zin in!
Je kunt deze versie niet upgraden naar PS5 dus.
Iemand van GTPlanet:

"Thanks for your patience whilst we looked into this for you. We have reached out to the relevant team regarding this, they have confirmed that players will not be able to upgrade from PS4 to PS5 when activating the PS4 game from the voucher provided in the Steel Book Edition. They advise this information is noted on the voucher itself."

Wellicht wel even belangrijk, ik dacht dit ook te gaan doen maar dat gaat mooi niet door. Mn digitale PS5 preoder blijft dus maar staan.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• wilmundo
  • Registratie: April 2005
  • Niet online
Inruilactie GT7 bij Gamemania vanaf 21 februari. Geldt alleen voor de reguliere versie voor PS4/PS5. Zie hier.

[ Voor 5% gewijzigd door wilmundo op 17-02-2022 11:05 ]

Flickr

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JobKlimop
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 16-09 22:20
wilmundo schreef op donderdag 17 februari 2022 @ 11:02:
Inruilactie GT7 bij Gamemania vanaf 21 februari. Geldt alleen voor de reguliere versie voor PS4/PS5. Zie hier.
Kijk, dat is mooi. Spiderman - Miles Morales van de PS5 bundel hoef ik toch niet zo nodig te spelen. Scheelt weer wat geld.

• N_E_R_V85
  • Registratie: April 2020
  • Laatst online: 01-03 17:36
SemperFidelis schreef op donderdag 17 februari 2022 @ 10:42:
[...]

Iemand van GTPlanet:

"Thanks for your patience whilst we looked into this for you. We have reached out to the relevant team regarding this, they have confirmed that players will not be able to upgrade from PS4 to PS5 when activating the PS4 game from the voucher provided in the Steel Book Edition. They advise this information is noted on the voucher itself."

Wellicht wel even belangrijk, ik dacht dit ook te gaan doen maar dat gaat mooi niet door. Mn digitale PS5 preoder blijft dus maar staan.
Dus mijn game buddy met zijn PS4 zal dus zeer goedkoop een versie van mij krijgen 🥳

• Laan1988
  • Registratie: Maart 2014
  • Laatst online: 19:53
wilmundo schreef op donderdag 17 februari 2022 @ 11:02:
Grappig dat ze nu deze actie promoten voor 40 euro korting.
Ik heb 2 weken geleden 2 games ingeleverd bij Gamemania waar ik per game 20 euro PS tegoed voor kreeg.
Praktisch hetzelfde dus, alleen een ander jasje :9 Maakt het niet minder fijn haha

• Knul
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 22:08
[...]

Iemand van GTPlanet:

Ah, maar daarmee bevestigen ze dus eigenlijk dat je 'm wel als standalone PS4 versie kan gebruiken. Top!

Acties:
  • +1 Henk 'm!
N_E_R_V85 schreef op donderdag 17 februari 2022 @ 15:54:
[...]

Dus mijn game buddy met zijn PS4 zal dus zeer goedkoop een versie van mij krijgen 🥳
Alleen wel jammer voor hem dat als hij dan ooit nog een PS5 weet te bemachtigen dat hij GT7 voor PS5 los zal moeten kopen of de game in BC/PS4mode moeten spelen.

• N_E_R_V85
Kalder schreef op donderdag 17 februari 2022 @ 16:55:
[...]

Alleen wel jammer voor hem dat als hij dan ooit nog een PS5 weet te bemachtigen dat hij GT7 voor PS5 los zal moeten kopen of de game in BC/PS4mode moeten spelen.
Als hij een PS5 kan kopen zal er etegen dan wel nog een PS5 GT7 ervan vanaf kunnen zeker? 😉
Mss zijn er dan al 2e hands versies te koop

We zijn al allebei opgelucht dat crossplay mogelijk is in tegenstelling tot FIFA22

[ Voor 9% gewijzigd door N_E_R_V85 op 17-02-2022 17:16 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!
N_E_R_V85 schreef op donderdag 17 februari 2022 @ 17:11:
[...]

Als hij een PS5 kan kopen zal er etegen dan wel nog een PS5 GT7 ervan vanaf kunnen zeker? 😉
Mss zijn er dan al 2e hands versies te koop

We zijn al allebei opgelucht dat crossplay mogelijk is in tegenstelling tot FIFA22
Best kans dat de game na een paar maanden/een jaar al flink in de aanbieding gaat, er zijn zoveel mensen die de game op launch kopen dat ze dat best kunnen maken.

Acties:
  • +5 Henk 'm!
https://www.gtplanet.net/gt7-limited-toyota-yaris-20220217/

23000 euro gt7 yaris. Worden maar 100 gemaakt wn komt met gt7 en ps5. Alleen in spanje verkocht btw..
Maar mocht je geen ps5 hebben en weigert een scalper te financieren. Dit is je kans! Gelijk leuk autotje erbij.

Tax the rich, feed the poor 'Til there are no rich no more!!!

Mogelijk upgradable garages ? Klikken voor plaatjes.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
v8power67 schreef op donderdag 17 februari 2022 @ 22:16:
https://www.gtplanet.net/gt7-limited-toyota-yaris-20220217/

23000 euro gt7 yaris. Worden maar 100 gemaakt wn komt met gt7 en ps5. Alleen in spanje verkocht btw..
Maar mocht je geen ps5 hebben en weigert een scalper te financieren. Dit is je kans! Gelijk leuk autotje erbij.
Ik mag wel hopen dat de Yaris die in de 25th anniversary edition zit oranje is met nederlandse vlag erop :P
Ik hoorde dat ieder land een andere kleur zou hebben o.i.d.
Zelf heb ik de standard editie dus krijg de Yaris niet, hoop wel dat je ze gewoon kunt kopen, maar het zou me ook niet verbazen als dat niet mogelijk is om hem exclusief te houden voor de 25th AE.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• SemperFidelis
Pff die bundels worden steeds gekker... Ze doen echt alles om extra producten te lozen met de verkoop van een PS5 :+

Trouwens, gisteren weer wat online gereden in GTS (had pas 2 races).. Ging wel lekker en ben nu opeens gepromoveerd van D naar B, maar dat gaat net ff te hard voor me allemaal. Wel leuke strijd haha.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vermeij
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 26-07 07:21
Wellicht nog een interessante aanbieding voor de liefhebber

https://topgear.nl/produc...pgear-met-gran-turismo-7/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oxigeon
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 00:56

Oxigeon

En zo is dat!

SemperFidelis schreef op vrijdag 18 februari 2022 @ 09:32:
Pff die bundels worden steeds gekker... Ze doen echt alles om extra producten te lozen met de verkoop van een PS5 :+

Trouwens, gisteren weer wat online gereden in GTS (had pas 2 races).. Ging wel lekker en ben nu opeens gepromoveerd van D naar B, maar dat gaat net ff te hard voor me allemaal. Wel leuke strijd haha.
Hier ook weer wat aan het rijden in GTS. Krijg toch wel zin in een nieuwe versie. Ondertussen is deze ook nog maar iets meer dan een dikke week weg.

Volgende week begint de carnavalsweek in het zuiden. Dan 3 dagen vrij. Dagje wachten en dan mag ik hem op de mat verwachten. Kan eigenlijk niet wachten tot hij er is.

Leuke aanbieding hierboven die van TopGear houden. Ik hou er echter niet van en bestel me gewoon de versie a 63 euro online voor de ps5

[ Voor 8% gewijzigd door Oxigeon op 19-02-2022 14:36 ]

PSN: Oxigeon | Mijn iRacing profiel | Mijn YouTube kanaal

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SemperFidelis
63 online? Is die afgeprijsd of heb ik wat gemist?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oxigeon

Oxigeon

En zo is dat!

SemperFidelis schreef op zaterdag 19 februari 2022 @ 15:58:
63 online? Is die afgeprijsd of heb ik wat gemist?
Nou 64.75 om precies te zijn bij discountgames.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FMS
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

FMS

[...]

Iemand van GTPlanet:

Goed om te weten. Digital it is then. Ik geef de PS4 code weg aan familie.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• N_E_R_V85
Gamemania begint met nog meer acties te komen:
-iedereen die GT7 pre-ordered of al gepre-ordered heeft maakt kans om een Thrustmaster T300 te winnen
-Bij aankoop van een Thrustmaster T248 krijgt je GT7 gratis

Het toeval wil dat ik mijn versie daar al besteld heb omdat ik daar nog een voucher van liggen had dus zou het mooi meegenomen zijn.

MAAR er hebben hier al een heleboel mede-tweakers me ervan overtuigd om toch direct te investeren in DD Pro en na wat onderhandelen met de vrouw mag ik volgende week al vervroegd mijn verjaardagscadeau bestellen🥳🤩

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SemperFidelis
Oxigeon schreef op zaterdag 19 februari 2022 @ 16:36:
[...]

Nou 64.75 om precies te zijn bij discountgames.nl
Oh dacht dat je online in de PS store bedoelde.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Oxigeon

Oxigeon

En zo is dat!

Welke site houden jullie buiten dit forum nog een beetje in de gaten voor meer info. Is dat GTPlanet?

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Oxigeon schreef op zondag 20 februari 2022 @ 10:01:
Welke site houden jullie buiten dit forum nog een beetje in de gaten voor meer info. Is dat GTPlanet?
Ik kijk meestal op gtplanet inderdaad, die hebben vrijwel altijd het laatste nieuws omtrent GT7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennisdn
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 21:57
Ik heb na wat jaren GT Sport weer opgepakt. Toen ik, zeg 5 jaar geleden, veel speelde was er een website waar je je gedetailleerde stats kon terugzien. Hoe hoog of hoe laag zit ik in S bijvoorbeeld.

Iemand enig idee welke site ik bedoel?

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• r_ketting
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 17:33
Dennisdn schreef op maandag 21 februari 2022 @ 07:37:
Ik heb na wat jaren GT Sport weer opgepakt. Toen ik, zeg 5 jaar geleden, veel speelde was er een website waar je je gedetailleerde stats kon terugzien. Hoe hoog of hoe laag zit ik in S bijvoorbeeld.

Iemand enig idee welke site ik bedoel?
https://www.kudosprime.com/gts/stats.php?profile=search

Acties:
  • +2 Henk 'm!
HYPE!

Embed functie kapot? Dus dan maar screenshot.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/C14RFZdqA26dm8F5546BZ3GxdJQ=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/5bZDC9bN3iZYSBGjQstpAdaV.png?f=user_large

[ Voor 73% gewijzigd door Rivanov op 21-02-2022 14:06 ]

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 418O2
  • Registratie: November 2001

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kazuka
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online

kazuka

Building Better Worlds

Rivanov schreef op maandag 21 februari 2022 @ 14:06:
HYPE!

Embed functie kapot? Dus dan maar screenshot.

[Afbeelding]
Nice, ik lees dat media outlets vandaag hun review codes hebben ontvangen, dus ze kunnen er zo'n 2 weken mee aan de slag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
kazuka schreef op maandag 21 februari 2022 @ 14:44:
[...]

Nice, ik lees dat media outlets vandaag hun review codes hebben ontvangen, dus ze kunnen er zo'n 2 weken mee aan de slag.
Embargo is wel erg close to release overigens. :+
Precies 1 dag.

/edit: Bedoel 2 dagen.

[ Voor 4% gewijzigd door Rivanov op 21-02-2022 15:26 ]

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oxigeon

Oxigeon

En zo is dat!

Rivanov schreef op maandag 21 februari 2022 @ 14:49:
[...]

Embargo is wel erg close to release overigens. :+
Precies 1 dag.
Ik had eigenlijk ook gehoopt dat ze er eerder zouden zijn. Hoop de game toch al binnen te hebben 1 of 2 dagen van tevoren.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Oxigeon schreef op maandag 21 februari 2022 @ 15:12:
[...]

Ik had eigenlijk ook gehoopt dat ze er eerder zouden zijn. Hoop de game toch al binnen te hebben 1 of 2 dagen van tevoren.
Voor mij maakt de uitkomst van de reviews toch niets uit. GT7 is ongeveer the sole reason dat ik überhaupt een PS5 in huis heb. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dm-dutchman
  • Registratie: Juni 2017
  • Laatst online: 17:21
GT7 digitaal gepreordered. De verwachting is dat ik er weer veel uurtjes in ga steken. Ik hoop alleen dat ze motion steering met de dualsence ook weer mogelijk is. Ik heb nog nergens kunnen vinden of dat het geval is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oxigeon

Oxigeon

En zo is dat!

Rivanov schreef op maandag 21 februari 2022 @ 15:15:
[...]

Voor mij maakt de uitkomst van de reviews toch niets uit. GT7 is ongeveer the sole reason dat ik überhaupt een PS5 in huis heb. :+
Voor mij is het ook een must buy. Heb in alle GT's redelijk wat tijd gestoken. Helaas omdat de campaign miste in Sport die niet veel gespeeld. Jammer dat in die later toegevoegde campaign weinig meerwaarde heeft. Je unlockte er geen auto's mee en dan is er voor mij de lol snel vanaf.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ontzettende_Jan
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 19-11-2023
[...]

Gran Turismo is de reden dat ik een Playstation in huis heb. ;)

PSN: jannvsdvinvs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MeanGreen
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 13-08 13:34
Toen de PS5 werd aangekondigd waren er nog geen games waar ik hem voor wilde aanschaffen. Toen dacht ik nog dat tegen de tijd dat GT7 uit zou komen de schaarste wel wat minder zou zijn, of dat ik er in ieder geval één zou hebben kunnen aanschaffen. Denk dat het de 25th anniversary edition wordt :)

Ben ook meer van de paar toptitels en die platina uitspelen dan van tientallen games half spelen. Minder dan 10 titels op de PS4 die ik op releasedatum kocht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ontzettende_Jan schreef op maandag 21 februari 2022 @ 15:30:
[...]

Gran Turismo is de reden dat ik een Playstation in huis heb. ;)
Ja, voor mij ook in het verleden met de PS3, PS4 en nu dus PS5. ;)
Geeft dan wel weer het voordeel dat ik direct de andere exclusives ook mee kan pakken. :+

[ Voor 14% gewijzigd door Rivanov op 21-02-2022 15:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B-Real
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 22:05
MeanGreen schreef op maandag 21 februari 2022 @ 15:36:
Toen de PS5 werd aangekondigd waren er nog geen games waar ik hem voor wilde aanschaffen. Toen dacht ik nog dat tegen de tijd dat GT7 uit zou komen de schaarste wel wat minder zou zijn, of dat ik er in ieder geval één zou hebben kunnen aanschaffen. Denk dat het de 25th anniversary edition wordt :)

Ben ook meer van de paar toptitels en die platina uitspelen dan van tientallen games half spelen. Minder dan 10 titels op de PS4 die ik op releasedatum kocht.
Exact wat ik dacht!
En inmiddels heb ik nog geen PS5 :') . Ben ergens vorig jaar ook gestopt met het actief zoeken naar zo'n ding, komt vanzelf.
Rivanov schreef op maandag 21 februari 2022 @ 15:39:
[...]

Ja, voor mij ook in het verleden met de PS3, PS4 en nu dus PS5. ;)
Het begon bij mij met de PS One en GT2. Later ook GT1 nog aangeschaft, maar weinig gespeeld omdat GT2 toch wel wat leuker was.
PS3 en PS4 volgden uiteraard ook, wachten is dus nu op een PS5.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
MeanGreen schreef op maandag 21 februari 2022 @ 15:36:

Precies om die reden had ik mijn release-day pre-order weggegeven aan een vriend van me. Echter, afgelopen december toch maar op zoek gegaan om tijdig een PS5 te hebben. Binnen één dag had ik er al één bemachtigd.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• N_E_R_V85
Zelf heb ik nog niet zo’n lange carrière op GT. Lang geleden toen mijn leeftijd nog met een 1 begon een paar keer bij een vriendje GT1 geprobeerd maar toen vond ik het maar niets. Op de PS3 en 4 iedere keer GT aan me laten voorbij gaan met de herinnering dat toch niet mijn ding was en nu per toeval een versie van GT Sport mogen proberen op de PS5 en man; wat voor een wereld is er voor mij open gegaan!!!
Als een kind dat voor het eerst een stuk chocolade proeft 😋
Dus mijn versie van GT7 heb ik ook al aan de kant laten leggen en sinds enkele minuten nu ook geduldig aan het wachten tot Fanatec mijn bestelling verzendt.

Wat een probeersel van GT Sport allemaal niet teweeg kan brengen. Een maand geleden zei simracen me nog niets omdat het me 25 jaar geleden niets zei en binnen enkele dagen zal er al een volledige setup klaar staan om GT7 te verwelkomen 😄

Dus bij deze wil ik alles en iedereen bedanken om mij te adviseren en te overtuigen om direct te investeren in goed materiaal👍🏼

Mijn vrouw wil jullie op haar beurt bedanken om onze rekening met 1000€ te doen minderen 😂

Maar hé; je wordt maar 1keer 37 in je leven 😉

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jori040
  • Registratie: September 2015
  • Laatst online: 20:40
[...]

Wel apart dat de reviews van Horizon Forbidden West wel al de 14e online mochten van Sony.Misschien dat Sony zich niet zo comfortabel voelt na een paar mindere delen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oxigeon

Oxigeon

En zo is dat!

jori040 schreef op maandag 21 februari 2022 @ 18:33:
[...]

Wel apart dat de reviews van Horizon Forbidden West wel al de 14e online mochten van Sony.Misschien dat Sony zich niet zo comfortabel voelt na een paar mindere delen.
Horizon wordt toch ook ontwikkeld door Guarillia. Denk dat Sony daar niet veel over te zeggen heeft. Denk dat de ontwikkelaar dit toch wel zelf bepaald.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• 418O2
Oxigeon schreef op maandag 21 februari 2022 @ 19:23:
[...]

Horizon wordt toch ook ontwikkeld door Guarillia. Denk dat Sony daar niet veel over te zeggen heeft. Denk dat de ontwikkelaar dit toch wel zelf bepaald.
Guerilla is een second party developer he, daar zit Sony wel vrij diep in

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jori040
Oxigeon schreef op maandag 21 februari 2022 @ 19:23:
[...]

Guarillia maakt puur de game en de rest regelt Sony.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jori040
418O2 schreef op maandag 21 februari 2022 @ 19:24:
[...]

Guerilla is een second party developer he, daar zit Sony wel vrij diep in
Sony heeft de Studio in 2005 gekocht dus volgens mij is het dan toch een first-party dev ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oxigeon

Oxigeon

En zo is dat!

Heb zojuist nog een GT Sport opgestart. Vrijwel het eerste qat je in beeld ziet is Sony Interactive Entertainment ofzoiets. Dus ga er inderdaad maar vanuit dat ze het "zelf" ontwikkelen of in opdracht van.

Eigenlijk is het best gek dat ze nu al reviewexemplaren hebben maar nog geen reviews naar buiten mogen plaatsen. Ga er vanuit dat dit wel goed komt. Maar er zou maar eens een soort van Battlefieldje gebeuren. Dan de game totaal niet goed ontvangen wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jori040
Oxigeon schreef op maandag 21 februari 2022 @ 23:04:
Heb zojuist nog een GT Sport opgestart. Vrijwel het eerste qat je in beeld ziet is Sony Interactive Entertainment ofzoiets. Dus ga er inderdaad maar vanuit dat ze het "zelf" ontwikkelen of in opdracht van.

Eigenlijk is het best gek dat ze nu al reviewexemplaren hebben maar nog geen reviews naar buiten mogen plaatsen. Ga er vanuit dat dit wel goed komt. Maar er zou maar eens een soort van Battlefieldje gebeuren. Dan de game totaal niet goed ontvangen wordt.
Polyphony Digital is een Sony studio ;)

Ik vind het gewoon apart dat de reviews pas een dag voor release online komen.Heb zelf juist het idee dat dit weer de GT gaat zijn die iedereen weer wil spelen.

Gran Turismo 1 & 4 zijn mijn favo. :)

[ Voor 14% gewijzigd door jori040 op 21-02-2022 23:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaoss
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 23:31

Chaoss

Moderator Spielerij

Professioneel boekemantsje

Ik hoorde dat de review versies vandaag zijn binnen gekomen en/of te downloaden zijn. Dat is vrij vroeg en geeft ook wel vertrouwen in de game aan de andere kant is de game ook zo lang in ontwikkeling geweest :P

Krijgen we in ieder geval fatsoenlijke reviews ipv van die afgeraffelde reviews die binnen 2-3 dagen online komen te staan.

PSN: Wanderer200 | Switch: Wanderer

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MeanGreen
Oxigeon schreef op maandag 21 februari 2022 @ 23:04:
Lijkt me extreem onwaarschijnlijk. GT is het paradepaard van Sony dat moet concurreren met Forza en ook de PS5 mede op de kaart moet zetten. Met de frequentie waarop GT titels uitkomen moet deel 7 het de komende 5 jaar wel gaan maken. Ze gaan echt wel zorgen dat dit in topvorm is.

Daarnaast is Sony gelukkig geen EA.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Chaoss schreef op maandag 21 februari 2022 @ 23:57:
Ik hoorde dat de review versies vandaag zijn binnen gekomen en/of te downloaden zijn. Dat is vrij vroeg en geeft ook wel vertrouwen in de game aan de andere kant is de game ook zo lang in ontwikkeling geweest :P

Krijgen we in ieder geval fatsoenlijke reviews ipv van die afgeraffelde reviews die binnen 2-3 dagen online komen te staan.
Verwacht eerlijk gezegd niet veel van de meeste reviews. 90% van de journo's zijn niet echte "race-fanaten" en beoordelen zo'n game dan ook anders.

Acties:
  • +7 Henk 'm!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Haha, leuke slogan, "Find your line", ook omdat ze dus met die lichtgevend lijnen al vaak tracks geteased hebben :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The DenMan
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 15-09 16:43

The DenMan

PSN ID: Thedenman

Misschien een hele domme vraag, maar als ik alleen de PS5 versie wil, kan ik dan die versie van 69,99 aanschaffen of moet ik dan toch die van 79,99 hebben? Is mij een beetje onduidelijk op de site.

Mijn iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MeanGreen
The DenMan schreef op woensdag 23 februari 2022 @ 10:48:
Misschien een hele domme vraag, maar als ik alleen de PS5 versie wil, kan ik dan die versie van 69,99 aanschaffen of moet ik dan toch die van 79,99 hebben? Is mij een beetje onduidelijk op de site.
Direct via Sony vond ik het ook verwarrend staan, maar deze edities van rond de € 65 zijn voor de PS5.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jori040
Welke view gebruiken mensen hier die met controller gaan spelen ?

[ Voor 4% gewijzigd door jori040 op 23-02-2022 11:55 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!
jori040 schreef op woensdag 23 februari 2022 @ 11:35:
Normaliter altijd dashboard view. (Niet te verwarren met cockpitview)

[ Voor 7% gewijzigd door Rivanov op 23-02-2022 13:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jori040
Rivanov schreef op woensdag 23 februari 2022 @ 13:01:
[...]

Normaliter altijd dashboard view. (Niet te verwarren met cockpitview)
Snap wat je bedoeld ;) Dit was ten tijden van de eerste GT games ook mijn view.

Vraag het omdat ik van stuurtje terug ga naar controller.Paar jaar geleden ben ik met de sim-schtige race games gestopt maar een ouderwetse Gran Turismo game kan ik niet aan me voorbij laten gaan.

Ben super benieuwd hoe het nu met die PS5 controller speelt.

UPDATE
Sorry ik speelde met bumper view.

[ Voor 4% gewijzigd door jori040 op 23-02-2022 15:06 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• thunder8
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 13-09 11:20
Ik gebruik bijna altijd bonnet view. Hierdoor heb ik de meeste zicht en toch zo dicht mogelijk bij de view die je in het echt hebt. In het echt kan ik om de a-stijl heen kijken, ingame niet. Dan stoort het mij vreselijk. Trouwens zowel met controller als stuur heb ik deze view.

In ACC gebruik ik dan wel weer de cockpit view, geen idee of er zelfs een andere view is. Gisteren de PS5 update geïnstalleerd en gespeeld. Dat is echt andere koek dan GTS, zowel in de AI van de andere rijders als het gevoel van de auto qua handling. Helaas kwam ik brandstof tekort, waardoor ik na 45 minuten een middenveld positie moest opgeven en als laatste eindigde. En jammer dat Zandvoort nog de oude baan is. (of misschien ook niet. :P )

PSN-ID: Thunder76nl | Twitch: LaBestiaNeraNL

Acties:
  • 0 Henk 'm!
thunder8 schreef op woensdag 23 februari 2022 @ 13:56:
[...]

Ik gebruik bijna altijd bonnet view. Hierdoor heb ik de meeste zicht en toch zo dicht mogelijk bij de view die je in het echt hebt. In het echt kan ik om de a-stijl heen kijken, ingame niet. Dan stoort het mij vreselijk. Trouwens zowel met controller als stuur heb ik deze view.

In ACC gebruik ik dan wel weer de cockpit view, geen idee of er zelfs een andere view is. Gisteren de PS5 update geïnstalleerd en gespeeld. Dat is echt andere koek dan GTS, zowel in de AI van de andere rijders als het gevoel van de auto qua handling. Helaas kwam ik brandstof tekort, waardoor ik na 45 minuten een middenveld positie moest opgeven en als laatste eindigde. En jammer dat Zandvoort nog de oude baan is. (of misschien ook niet. :P )
In ACC heb je een dashboard view en 2 cockpitviews (één vanuit de helm en één zonder helm).

Bonnetview in Gran Turismo Sport verschilt nogal per auto. Bij sommige is deze view inderdaad bonnetview, bij andere auto's is het hoodview.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
De eerste race games die ik begon te spelen waren de Need for Speed games, daarin had je vroeger iig altijd de camera achter de auto, hier ben ik zo gewend aan geraakt dat ik in GT Sport ook vaak met de camera achter de auto speel, als ik meer immersie wil schakel ik wel over naar cockpit view, maar ik vind het lastig dat ik dan niet de zijkant van de auto kan zien en hoe dicht je precies bij een muur zit of op de kerb rijd e.d. ik heb meer overzicht met de camera achter de auto. In VR however vind ik de cockpit view wel echt grandioos, maar dan met name omdat je gewoon overal kunt kijken waar je maar wilt, jammer dat de VR mode in GT Sport zo beperkt is, hoop echt dat GT7 er volledig support voor gaat krijgen.
Maar het is maar net waar je voorkeur ligt en wat je gewend bent, maar in principe kun je met elke camera stand net zo snel zijn.

[ Voor 16% gewijzigd door Kalder op 23-02-2022 14:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jori040
Kalder schreef op woensdag 23 februari 2022 @ 14:31:
De eerste race games die ik begon te spelen waren de Need for Speed games, daarin had je vroeger iig altijd de camera achter de auto, hier ben ik zo gewend aan geraakt dat ik in GT Sport ook vaak met de camera achter de auto speel, als ik meer immersie wil schakel ik wel over naar cockpit view, maar ik vind het lastig dat ik dan niet de zijkant van de auto kan zien en hoe dicht je precies bij een muur zit of op de kerb rijd e.d. ik heb meer overzicht met de camera achter de auto.
Het is maar net waar je voorkeur ligt en wat je gewend bent, maar in principe kun je met elke camera stand net zo snel zijn.
Bij puur arcade racers zoals NFS & Horizon zit ik ook achter de auto maar in GT voelt dat altijd vreemd voor mij.Gaat u deze GT ook met controller spelen ?

Acties:
  • +1 Henk 'm!
jori040 schreef op woensdag 23 februari 2022 @ 14:49:
[...]

Bij puur arcade racers zoals NFS & Horizon zit ik ook achter de auto maar in GT voelt dat altijd vreemd voor mij.Gaat u deze GT ook met controller spelen ?
Ik moest ook wel even in de settings duiken om de chase cam beter te krijgen, heb hem nu veel stijver gezet dus het is veel duidelijker wanneer ik bijvoorbeeld oversteer heb.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• wuzzy
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 11-09 17:32
In GT is de chase cam altijd wel enorm statisch. Die is beter doorontwikkeld in volle arcade games en ja, ook Forza. Cockpit heeft esthetisch mijn voorkeur maar je ziet wel echt een stuk minder dan, de modernere dashboard view (eigenlijk cockpit maar dan zonder stuur) is dan een stukje beter. Als ik echt goede tijden neer wil zetten speel ik op hood view.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
wuzzy schreef op woensdag 23 februari 2022 @ 15:10:
In GT is de chase cam altijd wel enorm statisch. Die is beter doorontwikkeld in volle arcade games en ja, ook Forza. Cockpit heeft esthetisch mijn voorkeur maar je ziet wel echt een stuk minder dan, de modernere dashboard view (eigenlijk cockpit maar dan zonder stuur) is dan een stukje beter. Als ik echt goede tijden neer wil zetten speel ik op hood view.
Dat vind ik juist prettig, als de camera bij wijze van los achter de auto hangt en heen en weer beweegt zie ik minder goed in welke richting de auto staat. Voor sense of speed is dat niet zo goed, maar ik heb het idee dat ik door de stijvere camera juist beter rij dan in bv. FH5 (heb ik op PC, maar niet echt mijn ding, te arcade en te veel car-RPG voor mij)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• wuzzy
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 11-09 17:32
Kalder schreef op woensdag 23 februari 2022 @ 15:16:
[...]

Dat vind ik juist prettig, als de camera bij wijze van los achter de auto hangt en heen en weer beweegt zie ik minder goed in welke richting de auto staat. Voor sense of speed is dat niet zo goed, maar ik heb het idee dat ik door de stijvere camera juist beter rij dan in bv. FH5 (heb ik op PC, maar niet echt mijn ding, te arcade en te veel car-RPG voor mij)
Gelukkig is daarom voor ieder wat wils. Iedereen heeft zo z'n voorkeur natuurlijk. Voor mij is het andersom, de camera die vastgeplakt zit achter de auto geeft bij mij minder beleving en minder gevoel voor overstuur bijvoorbeeld. Grappig om te lezen dat dat bij anderen zo anders kan overkomen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pykow
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 17-09 11:11

Pykow

Angelo OTR

Ik ga voor het eerst mijn PS4 aansluiten op mijn monitor en daarnaast proberen mijn stuur aan de praat te krijgen. Eigenlijk wil ik ook best op 4K TV spelen, maar mijn G29 zit aan mijn PC desk en kan ik niet ergens anders aan bevestigen voor de TV.

Ik race voornamelijk ACC, maar ben wel hyped voor weer een echte Gran Turismo.

Ik twijfel ook om gewoon met controller te spelen, aangezien het voor mij echt om de Singleplayer ervaring gaat met rijbewijs halen en tournamentjes.
Kan de moeilijkheidsgraad wat lager zetten, omdat het racen met controller minder nauwkeuriger is voor mij.

Angelo NL / Global Cargo VTC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jori040
Pykow schreef op woensdag 23 februari 2022 @ 17:08:
Ik ga voor het eerst mijn PS4 aansluiten op mijn monitor en daarnaast proberen mijn stuur aan de praat te krijgen. Eigenlijk wil ik ook best op 4K TV spelen, maar mijn G29 zit aan mijn PC desk en kan ik niet ergens anders aan bevestigen voor de TV.

Ik twijfel ook om gewoon met controller te spelen, aangezien het voor mij echt om de Singleplayer ervaring gaat met rijbewijs halen en tournamentjes.
Kan de moeilijkheidsgraad wat lager zetten, omdat het racen met controller minder nauwkeuriger is voor mij.
De studio achter GT heeft gezegd dat er tijdens de ontwikkeling ook meer focus op PS5 controller kwam te liggen dus ik zou als ik jou was even de reviews afwachten.Dat deze game meer dan GT Sport ook een 100% ouderwetse[zo noem ik het] SP ervearing gaat bieden dat is zo goed als zeker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

GT is juist een van de weinige sim(-achtige) games waarbij je met een controller nog behoorlijk goed kunt rijden anders :)
Speel zelf wel met stuurtje, heb niet voor niets een GT DD Pro aangeschaft speciaal voor GT7 :) (en andere race games natuurlijk)

[ Voor 6% gewijzigd door Kalder op 23-02-2022 21:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 418O2
Wel pijnlijk dat fanatec hun bundle met DD niet op tijd klaar heeft... Zullen ze zelf ook wel hard van balen

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• N_E_R_V85
418O2 schreef op woensdag 23 februari 2022 @ 23:17:
Wel pijnlijk dat fanatec hun bundle met DD niet op tijd klaar heeft... Zullen ze zelf ook wel hard van balen
De oorspronkelijke releasedate van 14 maart is met een maand vervroegd.
Afgelopen maandag besteld en woensdagnamiddag was ik al aan het uitpakken 😉

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Charismatic
  • Registratie: Juni 2016
  • Laatst online: 29-09-2024
N_E_R_V85 schreef op donderdag 24 februari 2022 @ 05:17:
[...]

De oorspronkelijke releasedate van 14 maart is met een maand vervroegd.
Afgelopen maandag besteld en woensdagnamiddag was ik al aan het uitpakken 😉
Niet alle bundels zijn al uitgeleverd, alleen 2 vd 3. Ik heb de premium bundel met load cells. Deze zijn nog niet uitgeleverd. Wacht zelf op eentje. Vanaf de LC's binnen zijn wordt er uitgeleverd. gr
418O2 schreef op woensdag 23 februari 2022 @ 23:17:
Het is wel vreemd dat als je de premium bundle besteld je moet wachten op de loadcell maar alle andere bundels al wel verzonden worden.
Heb zelf de express bundel al een paar weken binnen

Ik speel Gran Turismo ook gewoon op m'n 65" OLED i.p.v. 27" gaming monitor die boven staat. Vind GT een casual game die prima te spelen is met controller en wil ook van alle pracht en praal kunnen genieten.

Een game als ACC speel ik dan wel weer liever op een gaming monitor, aangezien dat meer "sim" is. Daar wil ik ook nog een keer een stuur voor halen. Al speelt dat opzich met de juiste controller settings ook best goed met een controller. Gebruik zelf de Elite Series v2 controller op m'n Series X waarbij ik de achterste paddles gebruik om te schakelen. :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Foutje in de Store?

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/phCGAbEk5LzfX_TcAINEQfO0xHc=/800x/filters:strip_exif()/f/image/THvhIsHlV6A3x6oZzeQVNzi1.png?f=fotoalbum_large

De linker versie van $ 59,99 is enkel PS4 toch?

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/cJXFMiXthiV0Qyk_pJCNXScwMHw=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/8cuyd5iiMiRLEkYwsJVHKOme.png?f=user_large

• The DenMan
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 15-09 16:43

The DenMan

PSN ID: Thedenman

Rivanov schreef op donderdag 24 februari 2022 @ 09:22:
Foutje in de Store?

[Afbeelding]

De linker versie van $ 59,99 is enkel PS4 toch?
Welke versie heb je uiteindelijk gekozen?

Mijn iRacing Profiel

The DenMan schreef op donderdag 24 februari 2022 @ 09:37:
[...]

Welke versie heb je uiteindelijk gekozen?
De Standard Version voor $69,99. De $59,99 is enkel PS4.

[ Voor 6% gewijzigd door Rivanov op 24-02-2022 09:47 ]

• ikbenben
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 11-09 08:35
De PS4 versie kan je natuurlijk ook gewoon op de PS5 spelen, maar het blijft wel de PS4 versie. Vandaar de verwarring misschien?

AMD Ryzen 7 3700x - Sapphire Nitro + RX5700XT - Samsung Odyssey Neo G7 32" | Samsung 65QN93B | Denon AVR-X1700H DAB | Monitor Audio Silver RX6 | BK XXLS 400 FF | PS5 Pro

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Dennisdn
Altijd vanuit de voorbumper. Na een poosje ervaring voel je dan vanzelf waar de auto precies om je heen zit.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
ikbenben schreef op donderdag 24 februari 2022 @ 10:18:
De PS4 versie kan je natuurlijk ook gewoon op de PS5 spelen, maar het blijft wel de PS4 versie. Vandaar de verwarring misschien?
Klopt. Maar omdat het PS4 én PS5 icoon bij vermeld staat, leidt dit wel tot verwarring.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Superkiwi
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 23:21
Dennisdn schreef op donderdag 24 februari 2022 @ 12:24:
[...]
Altijd vanuit de voorbumper. Na een poosje ervaring voel je dan vanzelf waar de auto precies om je heen zit.
Je ziet het ook op je scherm; als er een auto dicht naast je zit verschijnt er een ietwat donkere vlek links- of rechtsonderin in beeld.
Mij is dat nooit opgevallen, tot iemand het zei en ik er op begon te letten.

"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Dennisdn
Superkiwi schreef op donderdag 24 februari 2022 @ 13:33:
[...]

Je ziet het ook op je scherm; als er een auto dicht naast je zit verschijnt er een ietwat donkere vlek links- of rechtsonderin in beeld.
Ja dat dus. Ik heb het gevoel dat ik in bumperstand tot op de mm aanvoel waar mijn eigen auto ophoudt en waar de anderen zitten. Die donkere vlekken helpen daarbij, al kan ik verder niet heel duidelijk uitleggen of onderbouwen waar ik het gevoel uithaal. Is ook gewenning natuurlijk, eigenlijk speel ik mijn hele leven alle racespellen al waar mogelijk vanaf de bumper.

• Superkiwi
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 23:21
Bij mij hangt het van het spel af.
Bij arcaderacers als NFS hangt de camera lekker achter de auto.
Bij 'echte' racegames zoals GT reed ik ook altijd bumpercam. Tot ik mijn eedste stuur kocht, sindsdien rij ik eigenlijk altijd cockpit.
Het maakt het een stuk lastiger om de randen van de track op te zoeken maar de immersie maakt alles goed.

[ Voor 18% gewijzigd door Superkiwi op 24-02-2022 13:46 ]

"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"

Acties:
  • +2 Henk 'm!
Superkiwi schreef op donderdag 24 februari 2022 @ 13:33:
[...]

Heb altijd de radar aanstaan in de HUD. Dat is echt essentieel bij online racen in GT.

Nog een week en een paar uurtjes!!! oOo *O* oOo *O*

Als je de game digitaal gepre-orderd hebt, kun je dan precies om 00:00 in de nacht van 3 op 4 maart beginnen? Of is er een wereldwijd "tijdstip" waarbij de game vanaf dat moment te spelen is?

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Kalder schreef op donderdag 24 februari 2022 @ 15:13:
Nog een week en een paar uurtjes!!! oOo *O* oOo *O*

Als je de game digitaal gepre-orderd hebt, kun je dan precies om 00:00 in de nacht van 3 op 4 maart beginnen? Of is er een wereldwijd "tijdstip" waarbij de game vanaf dat moment te spelen is?
4-3-2022 00:00 CET

En als je 'm (zoals ik) in de US Store hebt gekocht:

3/4/2022 06:00 CET

[ Voor 9% gewijzigd door Rivanov op 24-02-2022 15:16 ]

Ah ok, dus niet vanaf een bepaald tijdstip wereldwijd.

Edit: Oh had ik hem dan maar in de US Store gehaald, maar heb hem al gekocht in de NL Store, heb overigens ook geen zin om nog een account aan te maken voor de US Store of kun je met een NL account ook op de US store? (Meen me te herinneren dat je iets van locatie kon instellen voor de PS Store ofzo)

[ Voor 43% gewijzigd door Kalder op 24-02-2022 15:20 ]

Kalder schreef op donderdag 24 februari 2022 @ 15:18:
[...]

Nee, gewoon om 0:00 lokale tijd.
Ik kan 'm dus vanaf 6:00 in de ochtend spelen aangezien het dan 0:00 is in Amerika (East Coast)

[ Voor 18% gewijzigd door Rivanov op 24-02-2022 15:19 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

[ Voor 31% gewijzigd door Rivanov op 24-02-2022 15:20 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Kalder schreef op donderdag 24 februari 2022 @ 15:18:
[...]

Edit: Oh had ik hem dan maar in de US Store gehaald, maar heb hem al gekocht in de NL Store, heb overigens ook geen zin om nog een account aan te maken voor de US Store of kun je met een NL account ook op de US store? (Meen me te herinneren dat je iets van locatie kon instellen voor de PS Store ofzo)
Nee, je moet een US PSN account hebben om in de US Store te kunnen kopen. En je moet met giftcards werken, maar dat is heel simpel. Haal mijn US Giftcards bij www.pcgamesupply.com

En je kunt 6 uur eerder spelen hé, als je 'm in de NL Store haalt. ;)
3/4/2022 = 4-3-2022

[ Voor 6% gewijzigd door Rivanov op 24-02-2022 15:23 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Vind er nog best een groot verschil tussen zitten bij die video van Big Willow, vooral dat de weg zo schoon is in GT7 vind ik wel jammer, had het tof gevonden als ze ook een hoop van die banden sporen erop hadden gelaten.

Edit:
Rivanov schreef op donderdag 24 februari 2022 @ 15:21:
[...]
En je kunt 6 uur eerder spelen hé, als je 'm in de NL Store haalt. ;)
3/4/2022 = 4-3-2022
Oh haha, ik dacht inderdaad even dat je dan op donderdag om 06:00 al kon spelen, dan heb ik sowieso niets aan de US Store, behalve misschien om wat geld te besparen.

[ Voor 24% gewijzigd door Kalder op 24-02-2022 15:28 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Kalder schreef op donderdag 24 februari 2022 @ 15:25:
[...]

Vind er nog best een groot verschil tussen zitten bij die video van Big Willow, vooral dat de weg zo schoon is in GT7 vind ik wel jammer, had het tof gevonden als ze ook een hoop van die banden sporen erop hadden gelaten.
Ja dat is wel wat opvalt idd. De rest is eigenlijk gewoon goed maar de baan is te schoon. Maja ziet er verder wel heel goed uit. Alleen had van deze filmpjes wel verwacht dat ze de tesla ook even zouden aanpakken en op de getunde versie uit de video zouden laten lijken. Tenzij alles wat die persoon in echt heeft gedaan aan die tesla nutteloos is hoort een standaard tesla hem niet bij te houden lijkt me..

• jori040
GT is altijd zo clean als maar zijn kan dus dat er geen dirt in zit is voor mij geen verrassing.Buiten dat deze game visueel top gaat zijn verwacht ik verder 0,0 vernieuwing.

Persoonlijk wil ik gewoon een GT4 met de graphics van nu. ;)

• ES335
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 04-07 19:09
Zit sterk te twijfelen of ik GT7 (+PS4 Pro) wil kopen of niet. Nu ben ik meer van de multiplayer, maar alle marketing spreekt over de singleplayer, dus heb ik nu een paar uur GT4 gespeeld via PCSX2 en vind de befaamde singleplayer modus behoorlijk tegenvallen. Misschien doe ik het verkeerd maar kan iemand me uitleggen wat er zo goed aan is? Het hele proces van
races verliezen omdat auto te langzaam is -> upgraden -> race winnen -> credits verzamelen -> auto kopen voor nieuw klassement -> terug naar stap 1
heeft toch weinig met racen te maken? Maakt niet uit of ik nu beter word of niet, zolang ik maar een snellere auto heb race ik de (al bedroevend simplistische) AI makkelijk voorbij, en als je auto te langzaam is maak je weer geen kans, ongeacht je vaardigheden.
ES335 schreef op donderdag 24 februari 2022 @ 17:06:
Zit sterk te twijfelen of ik GT7 (+PS4 Pro) wil kopen of niet. Nu ben ik meer van de multiplayer, maar alle marketing spreekt over de singleplayer, dus heb ik nu een paar uur GT4 gespeeld via PCSX2 en vind de befaamde singleplayer modus behoorlijk tegenvallen. Misschien doe ik het verkeerd maar kan iemand me uitleggen wat er zo goed aan is? Het hele proces van

[...]

heeft toch weinig met racen te maken? Maakt niet uit of ik nu beter word of niet, zolang ik maar een snellere auto heb race ik de (al bedroevend simplistische) AI makkelijk voorbij, en als je auto te langzaam is maak je weer geen kans, ongeacht je vaardigheden.
De multiplayer gaat meer zoals GT Sport zijn. En die is echt fenomenaal.

[...]

De AI zou wel eens een stuk beter kunnen gaan worden met een update waarin de zogenoemde "Sophy" AI toegevoegd wordt. Die zou in een toekomstige update komen, dus ben daar wel benieuwd naar, maar inderdaad de AI van bijvoorbeeld ook GT Sport is echt barslecht.

• jori040

[...]

Dat proces vond ik altijd leuk maar tja over die AI heb ik nu wel wat zorg.Ik durf hem niet blind te kopen zonder een review gelezen te hebben.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/cChmD2gS1GzmGZse0x2XLP8Xrvk=/800x/filters:strip_exif()/f/image/iiZ5g3sstZF2IUpd6HKxsKOZ.png?f=fotoalbum_large

Eerste toekomstige dlc auto is bekend. Tesla 3 komt in toekomstige update. Geeft vertrouwen dat ze weer gratis gaan zijn zoals gt sport. Zou gaaf zijn!

https://www.gtplanet.net/tesla-3-teased-gt7-20220224/
Hier hebben ze het er ook over.

[ Voor 8% gewijzigd door v8power67 op 24-02-2022 20:29 ]

• 418O2
:') Tesla in een racegame, het zal wel... Hoewel er natuurlijk ook cuores in zitten

[ Voor 33% gewijzigd door 418O2 op 24-02-2022 20:46 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!
418O2 schreef op donderdag 24 februari 2022 @ 20:36:
:') Tesla in een racegame, het zal wel... Hoewel er natuurlijk ook cuores in zitten
?? Snap deze niet, is een snelle auto en ook nog populaire. Plus die tesla van de video hierboven ziet er bruut en snel uit!

Pagina: 1 ... 6 ... 74 Laatste

Let op:
Samen rijden met andere Tweakers? Zie daarvoor deze lijst: https://forms.gle/BA5tjmdL8ej9Y9n69