• Vlaanderen1
  • Registratie: Maart 2021
  • Laatst online: 21:06
Van de week eindelijk weer eens mijn Playseat Challenge neergezet, maar helaas van korte duur.

Mijn kat dacht daar anders over en heeft er een plasje over gedaan. Nu zit er een geur in man man man.....

• oef!
  • Registratie: Februari 2011
  • Niet online
cazzie schreef op maandag 17 augustus 2026 @ 19:10:
[...]

Ik zal de R35 Skyline eens aan het werk zetten.
De Honda NSX op SM banden is ook een goede, volgens mij rijdt deze iets lekkerder dan de Skyline en de topsnelheid ligt hoger dan gemiddeld. De eerste 7/8 rondes met fuel saving op 3, behalve op de rechte stukken om tegenstanders in te halen. Daarna fuel saving uit en met verse banden de laatste 4 rondes.

Deze race is erg lastig, ik heb races met 2 pepertjes in het power pack sneller gedaan. Helaas is het vooral git gud en een masterclass in positionering van de auto en het nemen van bochten tegen de tracklimits aan.

• ProfaNe
  • Registratie: Oktober 2012
  • Niet online
Vlaanderen1 schreef op dinsdag 18 augustus 2026 @ 09:31:
Van de week eindelijk weer eens mijn Playseat Challenge neergezet, maar helaas van korte duur.

Mijn kat dacht daar anders over en heeft er een plasje over gedaan. Nu zit er een geur in man man man.....
😂

HG heeft daar vast een spray voor

• Lampuhkap
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 06-09 10:24
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/0b8YklULtIcnvo1EVcNLG9Xkwrs=/800x/filters:strip_exif()/f/image/gVO4xoKFvf0gl70KS1rx5VVF.png?f=fotoalbum_large De cars van de aankomende update:

• VonBraunschweig
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 13:09
Na de nieuwe update werkt de game bij mij niet meer. Na opstarten volgt na 1 of 2 minuten een gamefreeze, ook als ik niets doe en de intro kijk. Alleen de home button werkt, maar herstarten game of console helpt niet. Ik heb de game verwijderd en ben nu opnieuw aan het installeren, kijken of dat helpt.

Edit: ook na opnieuw installeren van het minimale deel volgt na starten van de game binnen een minuut een freeze. Ik lees er voorlopig nog niets over.

[ Voor 20% gewijzigd door VonBraunschweig op 20-08-2026 22:13 ]

• skreppiedoe
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 17:08
@VonBraunschweig Ik heb gisteren na de update ruim een uur gespeeld en de game draaide hier zonder problemen.

PSN ID= SkreppiedoeNL , XBL=Skreppiedoe NL

• VonBraunschweig
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 13:09
skreppiedoe schreef op vrijdag 21 augustus 2026 @ 09:08:
@VonBraunschweig Ik heb gisteren na de update ruim een uur gespeeld en de game draaide hier zonder problemen.
Ik kan gelukkig ook weer racen zonder problemen. Blijkbaar kunnen updates bij enkele gamers een freeze veroorzaken. Een simpele tip van iemand met hetzelfde probleem een jaar geleden hielp: gewoon de console van de stroom halen, ik heb alles maar losgekoppeld. Half uurtje later geen problemen meer, opstarten was wel spannend.

• cazzie
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 21:18
De nieuwe physics geven meer een 'slip and slide' gevoel tijdens het rijden,

voor sommige een zegen en voor andere een vloek.

control alt oeps deleted

• Lampuhkap
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 06-09 10:24
cazzie schreef op zaterdag 22 augustus 2026 @ 11:11:
De nieuwe physics geven meer een 'slip and slide' gevoel tijdens het rijden,

voor sommige een zegen en voor andere een vloek.
Moet zeggen dat het met alles op sport bandjes met sport onderstellen echt wel beter rijd :) dus zeg maar alles tot 700pp? Gaat prima. Er zijn echt wel autos enorm op vooruit gegaan

• SemperFidelis
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 05-09 02:06
Wel leuke update, vind vooral de auto's wel tof. De Toyota's zijn echt klassiekers en passen perfect in een race met andere Japanse classics voor een ouderwetse JTCC race. Vind de physics ook wel prima, maar rijd eigenlijk enkel in straatwagens en geen Gr 2/Gr 1 dus weet niet hoe het daar verloopt.

• _Apache_
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 21:34
De PS4 was er wel even zoet mee, zeker een uur met de update bezig geweest.

Als ik hier lees over ene update zet ik hem af en toe aan, geen zin om avonds hier op te wachten. :F

• Pro-prutser
  • Registratie: Januari 2026
  • Laatst online: 20:52
Pro-prutser schreef op vrijdag 12 juni 2026 @ 20:58:
[...]

Ik ben overtuigd 😃

Ik ga sparen voor de PS5 Pro en PSVR2. Kost wat, maar dan heb je ook wat. Als ik er veel plezier van heb dan vind ik het niet erg om veel uit te geven.

Als ik eens wist hoe leuk dit is dan had ik bepaalde consoles en spellen omwille hiervan niet gekocht.

Bedankt! 😎
Update:

Ik heb een PS5 Pro gekocht met PSVR2 en uiteraard Gran Turismo 7 (25th Anniversary Deluxe Edition).

Mijn speciale dank voor iedereen die mij heeft geholpen met adviseren. Ik ben net zo blij als dat ik dankbaar ben!

A long, long time ago, a massive backlog awaited me.

• Pro-prutser
  • Registratie: Januari 2026
  • Laatst online: 20:52
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/U6p4Mjh-_KLh8Pf2nCCAgz0mFiM=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/uoehVrjegvLm2NIp4YcVgJac.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/2_KwyrNONbApsTdwNiSknxbrXxk=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/kNjYNrapnHZvfBpegeXO3zwe.jpg?f=fotoalbum_large

GT7 voor de PS5 is in de aanbieding bij de MediaMarkt en Intertoys.

A long, long time ago, a massive backlog awaited me.

• SemperFidelis
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 05-09 02:06
Komt weer een dikke update met SUGO en...Autumn Ring!

[ Voor 84% gewijzigd door SemperFidelis op 03-09-2026 16:05 ]

• vdr01
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 20:44

vdr01

MHI SRKZS-S 3.5

SemperFidelis schreef op donderdag 3 september 2026 @ 16:02:
[YouTube: Spec IV]
Komt weer een dikke update met SUGO en...Autumn Ring!
Moet toch mijn stoeltje weer eens uit de mottenballen halen. Helaas duurt het daarna weer ff voordat ik online kan meekomen.

GT7 ID: ONYX_PdeG69

Pagina: 1 ... 76 77 Laatste

Let op:
Samen rijden met andere Tweakers? Zie daarvoor deze lijst: https://forms.gle/BA5tjmdL8ej9Y9n69