• johneerkens
  • Registratie: Juli 2021
  • Laatst online: 06-02 11:57
Hallo iedereen,

Ik heb sinds kort, eindelijk, een PS5 aangeschaft en meteen Gran Turismo 7 installed. Dit vanwege de nostalgie uit mijn jeugd.
Nu, ik was zeer hard aan het uitkijken om er mee aan de slag te gaan en eerlijk? Ik ben teleurgesteld.
De car-list is naar mijn mening outdated.

Misschien heb ik te hoge verwachtingen naar de game, maar toch.
Ter vergelijking, in Forza Motorsport heb je meer keuze in recentere hybride racing cars.
De meest recente hybrid racing car is Porsche 919 uit '16. Of de Porsche 911 GT3 (de nieuwste toevoeging) is zelfs van '22.

Bon, ik wou dit even vermelden.

• VonBraunschweig
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 10:16
Hallo John:)

Dit is al jaren onze main issue met dat hele Gran Turismo, er zijn zelfs 2 subdraadjes voor (Japans/USA) verderop op Tweakers.

Doe aub daar je beklag.

Edit: sarcasme, misschien niet heel netjes. Ik vond het maar een vreemde 1e opmerking over zo'n fantastische game.

[ Voor 15% gewijzigd door VonBraunschweig op 06-02-2026 21:09 ]

• Shinji
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 13:11
VonBraunschweig schreef op vrijdag 6 februari 2026 @ 20:14:
[...]

Hallo John:)

Dit is al jaren onze main issue met dat hele Gran Turismo, er zijn zelfs 2 subdraadjes voor (Japans/USA) verderop op Tweakers.

Doe aub daar je beklag.
Welke andere topics op Tweakers heb je het dan over? Je post komt op mij nu over dat zijn beklag over iets in GT7 hier niet op zijn plek is, maar snap niet helemaal waarom. Maar wellicht lees ik je post verkeerd.
Pagina: 1 ... 75 76 Laatste

Let op:
Samen rijden met andere Tweakers? Zie daarvoor deze lijst: https://forms.gle/BA5tjmdL8ej9Y9n69