Voor alle duidelijkheid: de vraag van @Gekkenhuis ging over de reguliere Lightweight K-Cup op Lago Maggiore. Dus niet de Human Comedy-race, want die wordt gereden op Autopolis.
Ik heb de race nog een keer gedaan. Volledig getunede (behalve engine swap) S660 uit de garage gepakt, en daarvan in Car Settings juist weer alles afgehaald en downforce geminimaliseerd om onder de 400 PP te komen (settings in de video). Alleen de Fully Customizable LSD zit er nog op, want met het standaard differentieel gaat de PP juist omhoog naar 407.
Uiteindelijk heel makkelijk gewonnen met Race Difficulty op Hard, dus aan de race zelf ligt het niet. Kan me ook niet voorstellen dat dit toevallig de beste tune is. Wat voor rondetijden rij jij, Gekkenhuis?
YT embedden lijkt niet te werken?
Nou ja als je op de link klikt kom je dus bij mijn race uit.
[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=wPZyeIiJsiU]
Ik heb de race nog een keer gedaan. Volledig getunede (behalve engine swap) S660 uit de garage gepakt, en daarvan in Car Settings juist weer alles afgehaald en downforce geminimaliseerd om onder de 400 PP te komen (settings in de video). Alleen de Fully Customizable LSD zit er nog op, want met het standaard differentieel gaat de PP juist omhoog naar 407.
Uiteindelijk heel makkelijk gewonnen met Race Difficulty op Hard, dus aan de race zelf ligt het niet. Kan me ook niet voorstellen dat dit toevallig de beste tune is. Wat voor rondetijden rij jij, Gekkenhuis?
YT embedden lijkt niet te werken?
[ Voor 7% gewijzigd door Arumes op 11-02-2026 12:54 ]
:strip_exif()/f/image/Rvlp8nwvGDXKWLaRzCMAhAMH.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/0fog6UtBKV5bdiuiNNg3SzKy.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/QkvMbTviee69NF7OvuWAh7Yy.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/g0w7RIyXT8DHY9liPA4y11RS.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/LvLnn0B2x9iV3PEDOatGDEA0.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/iOcNEVrzo7VbymEDjUUzOI4L.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/1BH8BXXRy3zAlp5QYfD8uoTU.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/Wz700tZ75teejEqrM0Dfha38.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/QfHO8gjHVsCJUeKRdic3924J.jpg?f=fotoalbum_large)
/f/image/gVO4xoKFvf0gl70KS1rx5VVF.png?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/uoehVrjegvLm2NIp4YcVgJac.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/kNjYNrapnHZvfBpegeXO3zwe.jpg?f=fotoalbum_large)