• sjufke
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 20:56
Gisterenavond ook een erg vermakelijke race gehad. 18 van de 20 ronde een natte baan. In ronde 5 naar inters gegaan en in ronde 12 naar full wets. Lang tussen positie 6-9 gejojood, maar uiteindelijk tweede geworden door de race op full wets uit te rijden ipv weer terug te gaan naar inters wat vele wel deden rond ronde 17-18.

Dat alles in een Alfa 4C. Leuk autootje is dat.

PSN: bollsie

• gysman11
  • Registratie: Juli 2010
  • Niet online
Gisteren kwam de PSVR2 uit de schoorsteen. Dus na installatie even GT7 gespeeld. Wat vet! En dan heeft mijn zoon niet eens een playseat of iets dergelijks, gewoon met controller. Het blijft een boel geld, maar op deze manier wordt GT7 echt een ervaring!

• Chelseamarre123
  • Registratie: December 2019
  • Nu online
Net my first gran turismo aan het downloaden. Nu GT7 voor 40 euro in de store staan aan het twijfelen om te kopen.

Is My first gran turismo een soort demo en vergelijkbaar qua gameplay/grapics als GT7?

• DerOllie
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 09-12 14:55

DerOllie

PSN / GT7 = DerOllie

Chelseamarre123 schreef op zaterdag 7 december 2024 @ 17:12:
Net my first gran turismo aan het downloaden. Nu GT7 voor 40 euro in de store staan aan het twijfelen om te kopen.

Is My first gran turismo een soort demo en vergelijkbaar qua gameplay/grapics als GT7?
100%. Alhoewel het me opviel het lettertype in My First iets groter is. Maar wellicht is dat in te stellen.

www.youtube.com/DerOllie

• wheeler
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 08-12 16:42
DerOllie schreef op zondag 8 december 2024 @ 12:53:
[...]

100%. Alhoewel het me opviel het lettertype in My First iets groter is. Maar wellicht is dat in te stellen.
Dat is bewust. De bedenker van de GT serie heeft dit specifiek benoemd in een interview:
A lot of people have also noted the larger typefaces throughout the MFGT demo, and this too is a choice designed at expanding GT’s accessibility.

“Whenever we have these events like the World Series, after the event when we’re taking photographs and giving autographs and things, I’ve had multiple people come up to me and asking about how the game appears now,” says Yamauchi.

“Back in GT1, because we had lower resolutions, the fonts are really big. People with impaired vision still could see the marks, the characters, and actually play the game. But they tell me now that, in GT7 and the recent titles, the font is so small that they can’t really read it any more and they have a very difficult time playing”.

“They asked us if there’s anything we can do about that. So that’s something else that I wanted to do in My First Gran Turismo as well; that’s kind of what one of the other driving factors in developing that”.

• skreppiedoe
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 21:30
Ik zag net dat de Merc W196 out of stock is bij de legend dealer, gelukkig had ik afgelopen weekend precies genoeg credits om hem te kopen.
Nu rustig verder sparen om de resterende wagens te kopen 8) .

PSN ID= SkreppiedoeNL , XBL=Skreppiedoe NL

• Marcievg
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 15:01
Gister gt7 nmaar weer eens aangeslingerd maar ik kan nu niet meer insturen tijdens het remmen. Zodra ik rem is er een mogelijkheid en dat is rechtdoor gaan tot ik de rem loslaat. Dit was eerst niet.

7800X3D, RTX 4090, 32GB DDR5

• Shinji
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 22:35
Marcievg schreef op dinsdag 17 december 2024 @ 12:08:
Gister gt7 nmaar weer eens aangeslingerd maar ik kan nu niet meer insturen tijdens het remmen. Zodra ik rem is er een mogelijkheid en dat is rechtdoor gaan tot ik de rem loslaat. Dit was eerst niet.
Anders is het “moving under braking” :+

• _Apache_
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 19:14

_Apache_

For life.

Marcievg schreef op dinsdag 17 december 2024 @ 12:08:
Rij je met controller of stuurtje?

Zero SR/S 17.3kWh / 2.7 kWP PV / Xtend WP 5kW + HRSolar zonneboiler

• Marcievg
  • Laatst online: 15:01
_Apache_ schreef op dinsdag 17 december 2024 @ 14:02:
[...]

Rij je met controller of stuurtje?
Ik rij met controller. Ik heb het probleem net gevonden. De ABS stond uit en die heb ik weer op standaard gezet

7800X3D, RTX 4090, 32GB DDR5

• mithrandirrr
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 20:37
Aangename verrassing dat je tijdens de laatste update ook custom races kan maken met sophy! Dus eindelijk wat langere races rijden.

https://www.gran-turismo.com/nl/news/00_4957003.html

One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live... and too rare to die…

• PHiXioN
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 13-12 22:29
PHiXioN schreef op vrijdag 4 oktober 2024 @ 15:54:
[...]

Dat is het hele nadeel van het puntensysteem van GT. in plaats van te spelen wat je echt leuk vind ben je vooral aan het grinden met races die je liever niet doet.
Kleine correctie, je bent vooral aan het grinden met optochten die je liever niet doet. Ik heb nog nooit een race meegemaakt met GT7.

Al is het rijden fantastisch, vooral in VR, snap ik niet waarom Polyphony het racen niet op orde krijgt. Bij de meeste races zit er altijd een enorm overpowered auto tussen met een hogere PP dan de rest, of zelfs het aangegeven maximum.

Verder vind ik het heel vervelend hoe ze het weer hebben toegevoegd. Welke real life coureurs moeten tijden het rijden nu een meteorologische kaart bekijken? Ik zou verwachten dat GT7 je zou adviseren net zoals coureurs ook een team hebben die dat doet.

• CaptainPanda
  • Registratie: September 2011
  • Niet online
mithrandirrr schreef op zondag 30 maart 2025 @ 10:11:
Aangename verrassing dat je tijdens de laatste update ook custom races kan maken met sophy! Dus eindelijk wat langere races rijden.

https://www.gran-turismo.com/nl/news/00_4957003.html
Een geweldige toevoeging voor degenen die houden van singleplayerraces. Eindelijk een manier om echt goed gebruik te maken van alle 500+ auto's en tientallen racebanen. _/-\o_

Voor de grootste uitdaging is het belangrijk in deze custom races om de optie 'Boost' op 'Weak' te zetten in plaats van 'Off' of 'Strong'. Het lijkt er namelijk op dat de opties verwisseld zijn en 'Weak' betekent in de praktijk dat Sophy niet onnodig zal inhouden of versnellen (en zou dus eigenlijk 'Off' moeten heten). In de praktijk zal Sophy dan de snelste rondetijden neerzetten.

Bij het instellen van 'Off' is er dan juist wél weer een vorm van rubberbanding te zien, waarbij de AI juist wel zal vertragen of versnellen om de speler dichterbij te houden (boost staat dan juist zeker weten aan), dus ik ben vrijwel zeker dat deze opties verkeerd gelabeld zijn. Hopelijk wordt dit nog een keer gerepareerd zonder de uitdaging weg te halen, maar in mijn ervaring is deze verwisseling al een hele lange tijd zo in de custom races, ook met de reguliere AI.

Indien je snel genoeg bent, is boost op weak echt het allerleukst om tegen te rijden, aangezien Sophy een redelijke snelheid heeft van ongeveer een rijder met DR A, zoniet heel lichtjes in de onderste regio van A+. Voor degenen die dit te pittig vinden, is boost instellen op 'Off' juist weer een goede optie, omdat deze dan juist weer aan gaat. Ik weet dan niet welke van de twee overgebleven opties voor weinig en veel rubberbanding zorgen, maar dat is redelijk snel te testen door twee dezelfde races te doen met als enige variabele de boostsetting.

Hier worden er veel praktijkervaringen uitgewisseld over custom races: https://www.gtplanet.net/...ustom-race-thread.404820/

[ Voor 30% gewijzigd door CaptainPanda op 30-03-2025 12:25 ]

• Bas.013
  • Registratie: Juni 2021
  • Laatst online: 20:48
Inderdaad een leuke toevoeging. Alleen jammer dat je geen custom race met regen kunt instellen….

• jori040
  • Registratie: September 2015
  • Laatst online: 22:23
Thrustmaster t598: Iemand hier ervaring met deze set ?

• NiQo
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 10:36
Hi! Ik heb het racen weer opgepakt en een rig aangeschaft. Ik was benieuwd of er vanuit hier nog races georganiseerd werden zoals voorheen op GT Sport via psnracing. Zijn er nog oude leden actief?

• jori040
  • Registratie: September 2015
  • Laatst online: 22:23
NiQo schreef op maandag 21 april 2025 @ 10:43:
Hi! Ik heb het racen weer opgepakt en een rig aangeschaft. Ik was benieuwd of er vanuit hier nog races georganiseerd werden zoals voorheen op GT Sport via psnracing. Zijn er nog oude leden actief?
Ik na dik 4 jaar ook weer.Heb een nieuwe playseat en stuurtje in bestelling staan. :)
Komende maanden ga ik genoeg aan de SP mode hebben. ;)

• Ram-G-maN
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 09-12 21:55

Ram-G-maN

Voorheen was ik GT-R.

Mochten jullie wat nieuwe liveries willen dan bij deze:

PostNL Renault Kangoo LNG

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/EkHnwtAvuyn4_hAxytpT_Ad_-f4=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/vFocs6CPJulQGIxdmiHuBLhZ.jpg?f=fotoalbum_large

Linkje

KLPD Nissan GT-R SSIV

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/JiSVGKr7OFTSY7ak055teuDC8Eg=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/E4XLwNo0XYaVk8rsnS7YMEn8.jpg?f=fotoalbum_large

Linkje

[ Voor 6% gewijzigd door Ram-G-maN op 22-04-2025 00:08 ]

Mijn desktop, mijn laptop en mijn gamesetup.

• Fuelke
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 22:08

Fuelke

Forza Ferrari

Ik meld me ook maar even. De laatste GT die ik speelde was nog op de PS2 denk ik maar deze week hakte ik de knoop door en heb ik me een PS5 gekocht met Gran Turismo 7 er bij.

La Ferrari più bella è quella che dobbiamo ancore fare: La Prossima

• Jumpman
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 20:03
Fuelke schreef op zondag 27 april 2025 @ 11:24:
Ik meld me ook maar even. De laatste GT die ik speelde was nog op de PS2 denk ik maar deze week hakte ik de knoop door en heb ik me een PS5 gekocht met Gran Turismo 7 er bij.
Deze week een stuur, pedalen en een race rig? ;)

Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.

• Jumpman
Race nu sinds enkele weken met de PlaySeat Trophy en een Logitech G29 setje (stuur, pedalen en shifter). Ik heb ook nog een PlaySeat Challenge met een Thrustmaster T300RS GT en T-LCM pedalen. De T300 RS GT en T-LCM is wel spartaanser en voelt wat echter, het G29 setje speelt verder wel heel chill. Voordat ik alles om ga bouwen, eerst maar eens nadenken over een Direct Drive setje voor GT7. Fanatec valt op dit moment nog even af, gezien de vele moeizame garantieclaims die ik zie op Reddit. Ze hebben duidelijk het hele proces nog niet op orde.

• ProfaNe
  • Registratie: Oktober 2012
  • Niet online
Jumpman schreef op woensdag 7 mei 2025 @ 15:53:
Race nu sinds enkele weken met de PlaySeat Trophy en een Logitech G29 setje (stuur, pedalen en shifter). Ik heb ook nog een PlaySeat Challenge met een Thrustmaster T300RS GT en T-LCM pedalen. De T300 RS GT en T-LCM is wel spartaanser en voelt wat echter, het G29 setje speelt verder wel heel chill. Voordat ik alles om ga bouwen, eerst maar eens nadenken over een Direct Drive setje voor GT7. Fanatec valt op dit moment nog even af, gezien de vele moeizame garantieclaims die ik zie op Reddit. Ze hebben duidelijk het hele proces nog niet op orde.
Gaan die verhalen niet vooral over gevallen in de US? In EU is het volgens mij prima geregeld bij Fanatec.

• Jumpman
ProfaNe schreef op donderdag 8 mei 2025 @ 07:05:
[...]

Gaan die verhalen niet vooral over gevallen in de US? In EU is het volgens mij prima geregeld bij Fanatec.
Geen idee eigenlijk, maar goed punt.

• _Apache_

_Apache_

For life.

Fuelke schreef op zondag 27 april 2025 @ 11:24:
Veel plezier,

Ondanks dat ik maar af en toe race, en dan met controller, spat de liefde voor de motorsport uit het scherm.
Wat een mooi spel. :)

• Edwinlzv
  • Registratie: Oktober 2018
  • Laatst online: 21:34
Misschien een domme vraag maar is er een manier om alle opgeslagen gamedata te deleten? Bij instellingen staat de optie om zowel lokaal als cloud gegevens te deleten maar dat werkt niet.
Ik wil namelijk helemaal opnieuw beginnen.

• Floks
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 09-12 05:41
Edwinlzv schreef op zaterdag 10 mei 2025 @ 20:29:
Misschien een domme vraag maar is er een manier om alle opgeslagen gamedata te deleten? Bij instellingen staat de optie om zowel lokaal als cloud gegevens te deleten maar dat werkt niet.
Ik wil namelijk helemaal opnieuw beginnen.
Misschien wel als je een 2de account maakt op je ps, misschien als gast account?

Floksor

• Fuelke

Fuelke

Forza Ferrari

Chelseamarre123 schreef op zaterdag 7 december 2024 @ 17:12:

Sorry om deze oude reactie te quoten, maar door een tip op FB deze gratis versie gedownload in de PS store. Na het afronden van dit hele spel (paar licenties, drie races en een aantal timetrails) unlock je 18 auto's. Deze 18 auto's krijg je vervolgens via een voucher ook in GT7.

• Edwinlzv
Floks schreef op zondag 11 mei 2025 @ 01:54:
[...]

Misschien wel als je een 2de account maakt op je ps, misschien als gast account?
Dat is het helaas wel geworden. Ik had de hoop dat ik gewoon met één account aan de gang kon blijven. Jammer dat de makers deze optie in de game niet voorzien.

• Rossi46
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 21:20
Na jaren GT7 vooral een beetje casual gebruikt te hebben, ben ik me sinds een tijdje aan het richtingen op het volledig goud behalen van alle licenses, missions en circuit experencies. Waarbij het laatste onderdeel natuurlijk ook vet veel credits oplevert 8) Beste klus trouwens, want een aantal duren echt rete lang (lange races). En ik krijg met geen mogelijkheid de Ferrari F12 op de Tokyo snelweg (hoe heet het ook alweer?) bij de licenses op goud. En driften vind ik nog altijd ruk in deze game...

Anyway, doordat ik de game nu wat uitgebreider gebruik kom je ook meer achter de enorm uitgebreide inhoud van de game. Ik wist het voor een groot gedeelte al allemaal, maar als je het toepast kom je er pas achter wat een detail allemaal in de game zit. Ik vind het bijvoorbeeld enorm gaaf dat ik officiële lakkleuren van fabrikanten kan laten spuiten op andere auto's. Alsof ik als rijke klant mijn nieuwe Porsche helemaal naar eigen wens laat samenstellen (in dit specifieke geval een 911 Turbo met een heel mooie paars/blauwe BMW kleur). En alle specifieke spoilers en andere accessoires. Specifiek wieltje erbij. Op zich niets nieuws (Forza doet dit natuurlijk al jaren), maar de wijze waarop het in GT7 wordt toegepast is bijzonder goed.

En natuurlijk druipt de autoliefhebberij in alles van het scherm af als je met GT7 bezig bent. Echt een unieke game op dat vlak. Ik snap wel dat Playstation deze game niet op de PC uitbrengt. Echt een system seller wat mij betreft.

iRacing Profiel XBL: Ross1fum1 PSN: Rossifum1

• Rossi46
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 21:20
Goed om te zien dat dit topic zo leeft... :P Anyway, ik ben nog altijd in m'n nopjes met deze prachtige racegame.

Ik ben nu begonnen met de laatste rij aan mission, races die allemaal één uur duren. De eerste die ik eruit pikte was een Gr.4 (of equivalent) race op Deep Forest Raceway. Het werd uiteindelijk een race 37 rondes, waarbij ik in rondje 35 de definitieve leiding wist veilig te stellen. En eigenlijk voornamelijk doordat de leider z'n banden teveel had opgerookt, terwijl ik juist de 2e stint (ik maakte er een 2-stopper van) had opgeofferd om in ieder geval op het einde van de race nog genoeg 'vlees' op de bandjes te hebben.
Leuk om te zien dat ze in deze missie allerlei verschillende pitstop strategieën hebben 'ingebouwd', waardoor het eigenlijk tot het einde spannend blijft. Deed mij een beetje denken aan mijn GT Sport dagen, waarbij ik hele gave online races heb gehad waarbij pitstop strategie soms een doorslaggevende rol speelde :Y

iRacing Profiel XBL: Ross1fum1 PSN: Rossifum1

• _Apache_

_Apache_

For life.

Rossi46 schreef op woensdag 6 augustus 2025 @ 16:04:
Goed om te zien dat dit topic zo leeft... :P Anyway, ik ben nog altijd in m'n nopjes met deze prachtige racegame.

Ik ben nu begonnen met de laatste rij aan mission, races die allemaal één uur duren. De eerste die ik eruit pikte was een Gr.4 (of equivalent) race op Deep Forest Raceway. Het werd uiteindelijk een race 37 rondes, waarbij ik in rondje 35 de definitieve leiding wist veilig te stellen. En eigenlijk voornamelijk doordat de leider z'n banden teveel had opgerookt, terwijl ik juist de 2e stint (ik maakte er een 2-stopper van) had opgeofferd om in ieder geval op het einde van de race nog genoeg 'vlees' op de bandjes te hebben.
Leuk om te zien dat ze in deze missie allerlei verschillende pitstop strategieën hebben 'ingebouwd', waardoor het eigenlijk tot het einde spannend blijft. Deed mij een beetje denken aan mijn GT Sport dagen, waarbij ik hele gave online races heb gehad waarbij pitstop strategie soms een doorslaggevende rol speelde :Y
Ik ben dus ook nog zoet met de human comedies.
Heb ze op 2 na allemala op goud.
Ben nu bezig met Al Sace, maar de guides die ik vind online roepen voor een mini Cooper met civic type motor, of die stofzuiger wagen maar dna met zo een krankzinnige setup dat de pp helemaal instort tot net onder de 460.
Dta vind ik dus niet helemaal in-the-spirit-of-gt7. Dus heb nu ene Ferrari, 350 meen ik.
Met wat ballast op vooral de achterwielen en korte versnellingen lijk ik goede kans te maken.
Had gister een oefenrondje gedaan en na 4 rondes zat ik vlak achter nr1.

Van de week even voor een complete race gaan zitten. :)

• AtleX
  • Registratie: Maart 2003
  • Niet online

AtleX

Tyrannosaurus Lex 🦖

Ik doe de laatste tijd veel Sophy races. Nachtraces op de 24H layout van de Nurburgring bijvoorbeeld. Erg leuk, behalve als de selectie van de tegenstanders compleet van het padje is. Ik selecteerde vanmorgen mijn Mini Cooper uit 1965, motor to the max getuned met alle NA goodies, sport soft bandjes en bergen plezier met 120 PK op 560 kilo ofzo. Alleen, mijn tegenstanders waren een Jaguar XJ220, Hyundai VGT, McLaren F1, etc.

Met veel gevloek, gesleur, vierwieldrifts en het overtreden van alle regels mezelf opgewerkt naar een vierde plaats en toen gingen we de Dottinger Hohe op. Nou, dan maak je met 120 PK echt helemaal niks klaar tegen auto's met simpelweg 4x dat vermogen. De hele karavaan vloog me met een noodgang voorbij, met Sophy's smileys in opperbeste stemming.

Jammer genoeg is de TF exit bij Devil's Diner dicht op die layout, want ik had net zo goed daar kunnen parkeren en pannenkoeken kunnen bestellen.

Sole survivor of the Chicxulub asteroid impact.

• Mavi86
  • Laatst online: 13-12 19:17
Ik heb dit spel echt lang niet meer aangeraakt. Ik ga dit weekend eens de playseat en stuur uit de schuur halen. Ik heb voorheen vrijwel alleen single player gedaan. Mijn broertje is nu online aan het racen en het begon toch wel een beetje te kriebelen.

www.mariovisser.com

• Schimanski81
  • Niet online
Mooie update:

Gran Turismo 7 'Spec III' Update Content

・2 new tracks (Yas Marina Circuit, Circuit Gilles-Villeneuve)
・8 new cars
・'Dunlop' tyres
・Data Logger
・Collector Level cap increased
・Unlimited car invitations in Brand Central
・Enhanced Weekly Challenges
・New opening movie
・New Menu Book 'Seasonal Menu'
・New events in 'Circuit Experience'
・New Curations in 'Scapes'
・Improvements to online races

https://www.gran-turismo.com/gb/news/00_3795674.html

[ Voor 89% gewijzigd door Schimanski81 op 25-09-2025 07:52 ]

• AtleX
  • Registratie: Maart 2003
  • Niet online

AtleX

Tyrannosaurus Lex 🦖

Sole survivor of the Chicxulub asteroid impact.

• Oxigeon
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 22:21

Oxigeon

En zo is dat!

Schimanski81 schreef op donderdag 25 september 2025 @ 07:49:
Mooie update:

Gran Turismo 7 'Spec III' Update Content

・2 new tracks (Yas Marina Circuit, Circuit Gilles-Villeneuve)
・8 new cars
・'Dunlop' tyres
・Data Logger
・Collector Level cap increased
・Unlimited car invitations in Brand Central
・Enhanced Weekly Challenges
・New opening movie
・New Menu Book 'Seasonal Menu'
・New events in 'Circuit Experience'
・New Curations in 'Scapes'
・Improvements to online races

https://www.gran-turismo.com/gb/news/00_3795674.html
Hmm. Wat is "data logger"

Ik vond vroeger die missies waarbij je b-spec had wel cool. Waar je als soort van manager moest fungeren. Las laatst ergens dat dit ook nog kwam

PSN: Oxigeon | Mijn iRacing profiel | Mijn YouTube kanaal

• Thinlanet
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 11:56
Oxigeon schreef op donderdag 25 september 2025 @ 13:11:
[...]

Hmm. Wat is "data logger"

Ik vond vroeger die missies waarbij je b-spec had wel cool. Waar je als soort van manager moest fungeren. Las laatst ergens dat dit ook nog kwam
Logt de data van gaspedaal/rempedaal, snelheid, stuuruitslag etc, om daarmee hotlaps van anderen te vergelijken.

• Edwinlzv
Mavi86 schreef op dinsdag 23 september 2025 @ 09:37:
Ik heb dit spel echt lang niet meer aangeraakt.
Ik denk dat het voor mij ook al een jaar geleden is dat ik hem opgestart heb. Misschien weer eens proberen, alleen jammer dat je je eigen data niet kunt wissen en dus helemaal op 0 beginnen. En een ander account erbij aanmaken zie ik niet zitten (principieel dingetje, ik vind dat dat mogelijk moet zijn.)

• Thinlanet
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 11:56
Edwinlzv schreef op donderdag 25 september 2025 @ 20:36:
[...]

Ik denk dat het voor mij ook al een jaar geleden is dat ik hem opgestart heb. Misschien weer eens proberen, alleen jammer dat je je eigen data niet kunt wissen en dus helemaal op 0 beginnen. En een ander account erbij aanmaken zie ik niet zitten (principieel dingetje, ik vind dat dat mogelijk moet zijn.)
Ik heb er overigens gewoon 1 account naast voor m'n kids die gewoon vanaf 0 konden beginnen.Ik weet niet zo goed wat daar onmogelijk of principieel aan is.

• Mavi86
Edwinlzv schreef op donderdag 25 september 2025 @ 20:36:
[...]

Ja ik ga hem gewoon weer oppakken waar ik was gebleven. Vroeger reed ik met Tweakers weleens een race en reed ik zelf voornamelijk rondjes op de Nurburgring. Dus ik heb sowieso nog genoeg te doen in career mode :)

www.mariovisser.com

• Mr. Jummy
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 12-12 16:05
Gran Turismo 7 Power Pack DLC coming December 4

What’s Included in the Gran Turismo 7 Power Pack DLC**
  • 50 new races across 20 themed categories, inspired by global automotive and motorsport traditions.
  • 24-hour endurance racing for players who crave the ultimate test of skill and stamina.
  • Full race weekends: Practice, qualify, and compete in the main event for a true racing simulation.
  • Gran Turismo Sophy 3.0 AI for intense, tail-to-nose battles that push your limits.
  • Includes 5,000,000 in-game Credits
The Power Pack DLC introduces a dedicated game mode designed for racing purists. Each themed set of races immerses you in authentic motorsport scenarios, from country-inspired circuits to legendary endurance events. With Gran Turismo Sophy 3.0, expect fierce competition and realistic AI behavior that makes every lap a challenge.

From conquering a 24-hour endurance race to chasing the perfect qualifying lap or battling wheel-to-wheel for every position, the Power Pack DLC invites you to embrace the pure essence of authentic motorsport experiences, where every challenge is an opportunity to refine your craft and every victory is a testament to your dedication to the art of racing.

The Power Pack DLC launches on December 4 as a paid Add-On for Gran Turismo 7 PS5 through PlayStation Store Also launching next month is SPEC III update* free for all GT7 owners, which brings new tracks, cars and features to the game. We’ll have more on that separate update soon!
https://blog.playstation....ck-dlc-coming-december-4/

Sultana?

• Sluuz
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 12-12 09:04
Ziet er tof uit! Eindelijk integrreren ze Sophy in een "normale" modus ipv alleen voor losse races.
Met de support voor de game de afgelopen jaren, is dit een insta-buy voor mij.

PSN: Sluuz

• _Apache_

_Apache_

For life.

Zo, dat is geen halve update. Karamba!
Vooral die training -> quali -> race is een mooie toevoeging en 50 nieuwe races, daar kunnen we voor gaan zitten.

Gister overigens de Human Comedy van Alsace gedaan. Halverwege de race zat ik nog even te rekenen, met een fuel map op 1, kon ik 4 sec per rondje sneller rijden. En dan zou ik 20-24s voorsprong kunnen opbouwen, tegen een pitstop van 15s. Dus toch niet fuelsaven, maar extra pitstop. En vloog er voorbij naar de finish! Het originele plan was een 1 stopper, maar ik kwam toch echt hinkelend binnen na 25m.
Gereden met de Ferarri GTO 288. Wat tuning, beetje ballast op de achterwielen betere remmen (my god de standaard remmen zijn slecht).. Zachte band achter, medium voor. En karren maar...

Overigens begrijp ik niet dat het kan, verschillende compounds voor en achter, erg ongebruikelijk, en met een pitstop word het toch ongedaan gemaakt.

[ Voor 13% gewijzigd door _Apache_ op 12-11-2025 08:53 ]

• B-Real
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 21:55
De betaalde DLC laat ik even aan mij voorbij gaan, daarvoor speel ik GT te weinig op het moment maar ga wel zsm even Yas Marina en Gilles Villeneuve uitproberen :)

• Oxigeon

Oxigeon

En zo is dat!

B-Real schreef op woensdag 12 november 2025 @ 08:58:
De betaalde DLC laat ik even aan mij voorbij gaan, daarvoor speel ik GT te weinig op het moment maar ga wel zsm even Yas Marina en Gilles Villeneuve uitproberen :)
Wat bedoelen ze met de SPEC III update die in december uit komt? Daar ben ik ook wel een beetje benieuwd naar. Toch maar weer eens gaan instaleren.

• copywizard
  • Registratie: December 2004
  • Niet online
zie nu net dit topic al een tijd de game niet meer opgestart maar de nieuwe update heeft dus ook "Collector Level cap increased" maar ik zat al jaren op de max gaat hij nu ook doortellen wat ik er allemaal na dat ik de max heb bereikt heb bijgekregen? of niet? dus als ik zo mijn game weer eens opstart schier ik ineens door naar lvl 60? of niet?

P.s. zo te zien weet niemand dit nog gezien de update pas in december komt.

[ Voor 10% gewijzigd door copywizard op 12-11-2025 12:41 ]

AMD Ryzen 5800X3D, Gigabyte Aorus B550 ITX, AMD RX6900XT, 32GB Corsair DDR4

• vdr01
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 12:45

vdr01

MHI SRKZS-S 3.5

copywizard schreef op woensdag 12 november 2025 @ 12:38:
zie .....

Ik weet het ook niet met zekerheid maar verwacht dat de teller pas gaat lopen na installatie DLC.

GT7 ID: ONYX_PdeG69

• Sluuz
Oxigeon schreef op woensdag 12 november 2025 @ 12:35:
[...]

Wat bedoelen ze met de SPEC III update die in december uit komt? Daar ben ik ook wel een beetje benieuwd naar. Toch maar weer eens gaan instaleren.
Als je iets omhoog scrollt zie je precies wat daarin zit

• Oxigeon

Oxigeon

En zo is dat!

Sluuz schreef op donderdag 13 november 2025 @ 07:45:
[...]

Als je iets omhoog scrollt zie je precies wat daarin zit. Ik wil weer manager orden van mijn eigen raceteam. Net als in Gran Turismo 2???
Enkel dit:
ALso launching next month is SPEC III update* free for all GT7 owners, which brings new tracks, cars and features to the game. We’ll have more on that separate update soon!

• skreppiedoe
Oxigeon schreef op donderdag 13 november 2025 @ 09:55:
[...]

Enkel dit:
ALso launching next month is SPEC III update* free for all GT7 owners, which brings new tracks, cars and features to the game. We’ll have more on that separate update soon!
Hier is nogmaals de officiële aankondiging van de spec III update.
https://www.gran-turismo.com/nl/news/00_3795674.html

Ik ben wel benieuwd wat de PowerPack DLC gaat kosten.

[ Voor 7% gewijzigd door skreppiedoe op 13-11-2025 13:02 ]

• Sluuz
Oxigeon schreef op donderdag 13 november 2025 @ 09:55:
[...]

Enkel dit:
Eh, waarom quote je mij en voeg je dingen toe aan mijn quote die ik zelf niet heb geschreven? :D

En waarom stel je de vraag wat erin zit, terwijl je zelf al eerder hebt gereageerd op een post met wat er precies in die spec III update zit: Oxigeon in "[PS4/PS5] Gran Turismo 7"
8)7

[ Voor 20% gewijzigd door Sluuz op 13-11-2025 14:25 ]

• Oxigeon

Oxigeon

En zo is dat!

Sluuz schreef op donderdag 13 november 2025 @ 14:24:
[...]

Eh, waarom quote je mij en voeg je dingen toe aan mijn quote die ik zelf niet heb geschreven? :D

En waarom stel je de vraag wat erin zit, terwijl je zelf al eerder hebt gereageerd op een post met wat er precies in die spec III update zit: Oxigeon in "[PS4/PS5] Gran Turismo 7"
8)7
Haha. Je hebt helemaal gelijk. Was alweer zo lang geleden dat ik het niet eens meer wist.

• PHiXioN
Ik vind het jammer dat ze geen stedencircuits meer doen zoals er vroeger in zaten. London, Rome, Parijs, Madrid, New York, Seattle. Niet helemaal voor de puristen, maar wat je nu krijgt aan tracks zit ook in F1 2015-2025, Assetto Corsa en andere meer sim achtingen games. Het unieke van GT gaat er zo vanaf.

• k1978
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 10-12 07:11
Ben ook begonnen maar je moet denk ik eerst alle lincensies halen voordat je wat meer variatie hebt van circuits? Nu is het hele tijd beperkt op ongeveer 5 circuits. Beetje saai zo. Ook dan kan je pas online denk ik? Moet er nog twee maar vind het best lastig :)

• Fuelke

Fuelke

Forza Ferrari

@k1978

Moet je niet gewoon de café menu's doen en je algemeen level omhoog halen om meer tracks en kampioenschappen te unlocken? Naast de licenties uiteraard.

https://www.gtplanet.net/...lock-everything-20220305/

[ Voor 22% gewijzigd door Fuelke op 15-11-2025 11:19 ]

• VonBraunschweig
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 09:52
Leuke aanbieding nu bij Bol voor GT fans op zoek naar een goed stuur & pedalen. Thrustmaster's T598 met de nieuwe raceline pedalen (2) is te koop voor 399 euro. Voorheen 453 tot 499 euro. Bij het bestellen net kwam daar een gratis shifter bij, een H-pattern van 65 euro.

• j.f.otten
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 13-12 14:19
@VonBraunschweig

Ik ben benieuwd hoe het stuur je bevalt. Ik heb een T300 en heb wat kleine issues. Dus misschien is dit een mooie vervanger, want dit is volgens mij een DD stuur. Passen de T300 stuurtjes ook op de T598?

• VonBraunschweig
j.f.otten schreef op zondag 16 november 2025 @ 17:25:
@VonBraunschweig

Ik ben benieuwd hoe het stuur je bevalt. Ik heb een T300 en heb wat kleine issues. Dus misschien is dit een mooie vervanger, want dit is volgens mij een DD stuur. Passen de T300 stuurtjes ook op de T598?
Ik laat het wel weten, het ding wordt als het goed is morgen bezorgd en ik ben er zelf na 10 jaar racen met een T300 ook wel benieuwd naar. Ik heb voor GT7 een nieuwe base gekocht en dat stuur bevalt mij nog steeds heel goed.

De T598 is een soort van DD lees ik overal, met een nieuw quick release systeem zodat oudere stuurtjes zoals die van de T300 - mijn favoriet voor VR gezien de button layout - alleen werken met een adapter van een paar tientjes. Begin volgend jaar zou er een nieuw GT stuur voor komen.

• SemperFidelis
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 24-11 12:13
copywizard schreef op woensdag 12 november 2025 @ 12:38:
zie nu net dit topic al een tijd de game niet meer opgestart maar de nieuwe update heeft dus ook "Collector Level cap increased" maar ik zat al jaren op de max gaat hij nu ook doortellen wat ik er allemaal na dat ik de max heb bereikt heb bijgekregen? of niet? dus als ik zo mijn game weer eens opstart schier ik ineens door naar lvl 60? of niet?

Dat verwacht ik wel. Het schijnt dat de max nu naar lvl 70 gaat wat ik wel beetje schraal vindt. Maar als daar wat leuke 6 star tickets mee gemoeid zijn klaag ik niet.

En anders ff door blijven kopen. Heb 414 van de 551 auto's, maar slechts 250 miljoen van de totale 583 miljoen uitgeven voor alle auto's. Bizarre economy eigenlijk.

[ Voor 10% gewijzigd door SemperFidelis op 17-11-2025 16:53 ]

• bord4kop
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 12:57

bord4kop

maximaal 100KB!

Als je - zoals ik - vooral recreatief speelt, dan is het meestal de dagelijkse marathon en wachten op de weekly challenge en nieuwe time trials.
Daarom zou ik wat extra races wel leuk vinden..

Dus ik ben wel benieuwd naar de update!

| Security Management |

• The big J
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 12-12 20:53
VonBraunschweig schreef op zondag 16 november 2025 @ 13:54:
Leuke aanbieding nu bij Bol voor GT fans op zoek naar een goed stuur & pedalen. Thrustmaster's T598 met de nieuwe raceline pedalen (2) is te koop voor 399 euro. Voorheen 453 tot 499 euro. Bij het bestellen net kwam daar een gratis shifter bij, een H-pattern van 65 euro.
Dat lijkt best een goeie deal. Was ik er net uit dat ik voor een RS50 zou gaan (ik kan hem zeer scherp krijgen; €500 incl. de pedalen maar daar moet ik 2x 3uur voor rijden) begin ik nu toch weer te twijfelen :X

• Jumpman
VonBraunschweig schreef op zondag 16 november 2025 @ 13:54:
Deze had ik ook in het vizier de hele tijd, ik rijd nu met de ThrustMaster T300RS en T-LCM pedalen, maar ik ga denk ik toch voor de Logitech RS50 met loadcell pedalen.

• The big J
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 12-12 20:53
Jumpman schreef op woensdag 19 november 2025 @ 12:05:
[...]

Deze had ik ook in het vizier de hele tijd, ik rijd nu met de ThrustMaster T300RS en T-LCM pedalen, maar ik ga denk ik toch voor de Logitech RS50 met loadcell pedalen.
Ik zit met hetzelfde in m'n hoofd. Ik kwam op Marktplaats iemand tegen die nieuwe Logitech spullen verkoopt tegen zeer goeie prijzen. Hij heeft onder andere de RS50 en de RS pedals. Samen verkoopt hij die voor €500
Geen idee of hij legit is. Het is dat het voor mij 3 uur rijden (enkele reis) is anders was ik al lang even bij hem langs gereden. Misschien een tip voor jou.

• bord4kop
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 12:57

bord4kop

maximaal 100KB!

The big J schreef op woensdag 19 november 2025 @ 13:09:
[...]

Ik zit met hetzelfde in m'n hoofd. Ik kwam op Marktplaats iemand tegen die nieuwe Logitech spullen verkoopt tegen zeer goeie prijzen. Hij heeft onder andere de RS50 en de RS pedals. Samen verkoopt hij die voor €500
Geen idee of hij legit is. Het is dat het voor mij 3 uur rijden (enkele reis) is anders was ik al lang even bij hem langs gereden. Misschien een tip voor jou.
ik heb binnenkort een complete T300 RS te koop :+

[ Voor 83% gewijzigd door bord4kop op 19-11-2025 13:18 ]

| Security Management |

• VonBraunschweig
Zo'n T598 is niet bepaald aansluiten en racen maar. Het ding ging eerst domweg niet aan. Er zit een klein aan/uit knopje op maar ik moest de PS5 een aantal keer opnieuw starten voordat hij sjoege gaf. Dat probleem kwam gelukkig niet terug, en dat weet ik omdat ik helaas nog vaker moest herstarten: de T-LCM pedalen werkten niet. Het blauwe ledje bleef uit, dan werken de pedalen wel bij calibreren maar niet ingame. Uiteindelijk opgelost door de voedingskabel uit de buurt van de datakabel te houden, die laatste heeft ook een omhulsels anders dan anders. Interferentie dingetje wellicht, maar het probleem kwam niet terug.

Daarna werkt alles wel, maar niet zoals bedoeld. De force feedback is heel licht en niet gedetailleerd, terwijl het oscilleren veel te hard/zwaar was. Dat laatste heb ik via instellingen op het stuur (klein display maar eenvoudig te bedienen) grotendeels verholpen, maar de matige ffb nog niet.

Nu zijn er 2 sets instellingen om mee te spelen, die van het stuur en die van de game, en de firmware blijkt niet up-to-date, dus ik ben nog wel even bezig.

• CaptainPanda
  • Registratie: September 2011
  • Niet online
VonBraunschweig schreef op woensdag 19 november 2025 @ 17:09:
Daarna werkt alles wel, maar niet zoals bedoeld. De force feedback is heel licht en niet gedetailleerd, terwijl het oscilleren veel te hard/zwaar was. Dat laatste heb ik via instellingen op het stuur (klein display maar eenvoudig te bedienen) grotendeels verholpen, maar de matige ffb nog niet.
offtopic:
Op het stuur zou ik aanraden om in elk geval bij preset 'FFB 3' te beginnen, want de standaard 'FFB D' is een modus waarin de motor op een soort spaarstand staat. Onder andere de volgende instellingen worden dan gebruikt, die volgens mij heel belangrijk zijn om het volle potentieel uit de directdrivemotor te halen:
- Mode: E(xtreme)
- Speed: EXT(reme)
Zie vanaf pagina 91 van https://ts.thrustmaster.c...Bundle_User_Manual_EN.pdf

• VonBraunschweig
Wat betreft zo'n T598, ga niet met de instellingen klooien voor de benodigde firmware update:) De laatste keer dat ik dat had geprobeerd was alweer een paar jaar geleden, met een oude T300 die niet mee wilde werken en Thrustmaster's oude update interface waar ik echt een bloedhekel aan had.

Gisteren toch maar dat ding aan de laptop aangesloten en het bleek een fluitje van een cent. Daarna de GT instellingen (advies) van Thrustmaster overgenomen en het ding werkt eindelijk naar behoren. Tweaken met alle instellingen (stuur en game) is hier en daar nog wel nodig (afhankelijk van je persoonlijke voorkeur), maar wat ik nu aanpas en probeer voelt daarna ook logisch aan zodat het ook zin heeft om te doen. Ik ga daar dit weekend eens flink tijd aan besteden en heb er wel zin in, iets meer torque icm traction control helemaal uit, dat soort dingen.

Mijn 1e indruk is positief. Force feedback omschrijven is lastig, ik kan zeggen het voelt goed aan, lekker gedetailleerd enz. maar wat moet je ermee? Belangrijker misschien: de eerlijkheid gebied te zeggen, toen ik gisterenavond in één van m'n favoriete GT3 wagens eens lekker los ging op de Schleife met naar mijn idee alle instellingen lekker juist...het was echt leuk, beter dan ooit, maar het verschil met de T300 is niet eens zo groot. Ik had een groter verschil verwacht, maar nee. In sommige van mijn favoriete snelle bochten voelde alles op de limiet zelfs 'wat minder' aan. Die T300 is en blijft gewoon een prima stuur voor GT.

Maar ik heb pas een uurtje of 2 echt lol gehad met de T598, en er is nog een hoop in te stellen. Geen issues meer, dat scheelt.

• r_ketting
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 13-12 21:20
Prijs van het Power Pack is bekend: €29,99

https://www.gran-turismo.com/nl/products/gt7/powerpack/

• sanant
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 21:36
30€ is niet duur.
Zeker niet als je de updates elke maand gratis krijgt , een paar jaar

[ Voor 10% gewijzigd door sanant op 03-12-2025 16:56 ]

PSN: ghpeet

• skreppiedoe
Ik dacht dat de spec III update ook morgen zou komen, er is nu een update van 15GB. Ik neem aan dat dit de spec III update is. :)

Hij download de update alleen, installable on 4/12, dus toch nog even wachten.

[ Voor 24% gewijzigd door skreppiedoe op 03-12-2025 17:27 ]

• r_ketting
skreppiedoe schreef op woensdag 3 december 2025 @ 17:23:
Ik dacht dat de spec III update ook morgen zou komen, er is nu een update van 15GB. Ik neem aan dat dit de spec III update is. :)

Hij download de update alleen, installable on 4/12, dus toch nog even wachten.
Ik heb hem gisteren ook gedownload, ik keek toen gelijk of ik de Power Pack alvast kon kopen, maar die kan ik nergens vinden.

Zal vandaag dan wel in-game beschikbaar komen om daar te kopen. Lukt me vandaag alleen niet om te kijken :-(

• _Apache_

_Apache_

For life.

Jammer dat hij PS5 exclusive is. ;(

• Crawl NL
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 19:59
Houd wel even je wallet in de gaten bij het kopen van het Power Pack. Bij mij is het nu dubbel afgeschreven. Zodra uit de reservering van de CC ga ik uiteraard deze aankoop betwisten ;)

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/m_7c99Pv9gzY5zJl95NX1xfiCEc=/800x/filters:strip_exif()/f/image/6mVGuPYO8Yy9WT3yky2OP6hL.png?f=fotoalbum_large

• r_ketting
Crawl NL schreef op donderdag 4 december 2025 @ 10:37:
Houd wel even je wallet in de gaten bij het kopen van het Power Pack. Bij mij is het nu dubbel afgeschreven. Zodra uit de reservering van de CC ga ik uiteraard deze aankoop betwisten ;)

[Afbeelding]
Dank je wel voor het doorgeven. Ik heb gelijk even gekeken en bij mij is het gelukkig goed gegaan.

• RigolleM
  • Registratie: December 2010
  • Nu online
Ik betaal rechtstreeks met bancontact en hier werd € 29,90 afgerekend.

• rwbk
  • Registratie: Februari 2015
  • Laatst online: 22:22
Zojuist ook gekocht. Wel leuk die practice en qualifiers.

Kon alleen even zo snel niet de 24 uur races vinden? Maar kan zijn dat ik er overheen heb gekeken.

• Oxigeon

Oxigeon

En zo is dat!

En hier de info wat betreft spec 3.
https://www.gran-turismo.com/nl/news/00_4185758.html

• Sluuz
rwbk schreef op donderdag 4 december 2025 @ 13:09:
Zojuist ook gekocht. Wel leuk die practice en qualifiers.

Kon alleen even zo snel niet de 24 uur races vinden? Maar kan zijn dat ik er overheen heb gekeken.
Zou denken dat je die nog eerst moet vrijspelen wellicht? (oprechte vraag, geen retorische)

[ Voor 4% gewijzigd door Sluuz op 04-12-2025 15:02 ]

• schumi2004
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 12-12 15:13
Crawl NL schreef op donderdag 4 december 2025 @ 10:37:

[Afbeelding]
Heb je niet per ongeluk ook die losse 5 miljoen addon erbij gekocht, die is namelijk ook 29.99

• Crawl NL
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 19:59
schumi2004 schreef op donderdag 4 december 2025 @ 16:29:
[...]

Heb je niet per ongeluk ook die losse 5 miljoen addon erbij gekocht, die is namelijk ook 29.99
Ik heb net de chat afgesloten met Playstation support maar ik vermoed dat dat het geval is |:(

Volgende keer beter opletten. Nu 20.000.000 credits 8)7 Kan voorlopig wel vooruit ;)

• rwbk
Hmmm net even de Porsche gedaan vrij lastig. Maar je kan dus niet een auto uit je eigen garage kiezen lijkt het.

Standing start is wel erg prettig

• Oxigeon

Oxigeon

En zo is dat!

rwbk schreef op donderdag 4 december 2025 @ 17:21:
Hmmm net even de Porsche gedaan vrij lastig. Maar je kan dus niet een auto uit je eigen garage kiezen lijkt het.

Standing start is wel erg prettig
Je krijgt in Power Pack enkel autos aangewezen. Je kan niet racen met autos uit je eigen garage als ik het goed gelezen heb. Ik weet niet of de mogelijkheid er eerder was. Maar je kan ook niet terugspoelen in een race. Als je dus een fout maakt kun je opnieuw beginnen

• VonBraunschweig
Abu Dhabi 's avonds in VR met zo'n Japanse Super Formula bak, prima timing voor dit weekend. Het is niet de beste track ter wereld naar wel cool om er juist nu rond te kunnen karren.

• B-Real
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 21:55
Iedereen die nog 2 miljoen credits over heeft moet de Renault Espace F1 kopen, het geluid flink hard zetten en heerlijk gaan boenderen over een F1 circuit.

Wat een magistraal geluid <3 :9~ O+ en het ding rijdt ook nog lang niet slecht!

• Shinji
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 22:35
VonBraunschweig schreef op donderdag 4 december 2025 @ 22:17:
Abu Dhabi 's avonds in VR met zo'n Japanse Super Formula bak, prima timing voor dit weekend. Het is niet de beste track ter wereld naar wel cool om er juist nu rond te kunnen karren.
Heb je daar die nieuwe DLC voor nodig of zit dat in het basis spel.

• VonBraunschweig
Shinji schreef op donderdag 4 december 2025 @ 22:18:
[...]

Heb je daar die nieuwe DLC voor nodig of zit dat in het basis spel.
Geen betaalde DLC nodig, de nieuwe tracks zitten bij de gratis update die nu beschikbaar is. Ik heb de powerpack niet gekocht.

• rwbk
Oxigeon schreef op donderdag 4 december 2025 @ 19:36:
[...]

Je krijgt in Power Pack enkel autos aangewezen. Je kan niet racen met autos uit je eigen garage als ik het goed gelezen heb. Ik weet niet of de mogelijkheid er eerder was. Maar je kan ook niet terugspoelen in een race. Als je dus een fout maakt kun je opnieuw beginnen
Ja klopt je krijgt auto’s toegewezen. Terugspoelen kon naar mijn weten nooit? Met die Porsche kwam ik op het rechte stuk snelheid te kort dat was wel vervelend terwijl de turbo s mij zo voorbij zoefde

• PHiXioN
B-Real schreef op donderdag 4 december 2025 @ 22:18:
Iedereen die nog 2 miljoen credits over heeft moet de Renault Espace F1 kopen, het geluid flink hard zetten en heerlijk gaan boenderen over een F1 circuit.

Wat een magistraal geluid <3 :9~ O+ en het ding rijdt ook nog lang niet slecht!
Done!

Nordschleife doet ie ook best goed, al merk je wel dat het zwaartepunt en gewicht niet hetzelfde zijn als bij een echte super car.

Ergens vind ik het wel een vreemde keuze om die Power Pack zo duur aan te bieden en auto's & tracks gratis. Was logischer geweest om het andersom te doen, voor dat Power Pack is het public denk ik een stuk kleiner.

Verder had ik graag betaald voor meer auto's en tracks als dit betekent dat ze er nog meer teamleden op zouden zetten.

Ik was niet bekend met het Gilles Villeneuve circuit, maar zonder penalties is het circuit best wel slecht. Al een paar keer veel tijd gewonnen door per ongeluk te laat te remmen op het rechte stuk en dan maar de chicane rechtdoor nemen. Verder vind ik de braking points erg lastig in te schatten. Als je de 150m vlaggetjes ziet ben je al te laat.

[ Voor 41% gewijzigd door PHiXioN op 04-12-2025 23:38 ]

• Fuelke

Fuelke

Forza Ferrari

Bovenaan de wereldmap staan een beetje verborgen twee races op de World Series te vieren. Op korte tijd kan je 2 miljoen credits opstrijken ((Goud - 500.000 + 300.000 voor zilver & 200.000 voor brons) x 2 races).

Een race op Yas Marina met een selectie aan Gr.3 auto's, de tweede is een snelle race van 7 ronden op Gilles Villeneuve met de nieuwe F3500-B.

• Yonix
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 18:55
Hier ook de DLC gekocht en meteen 2,5 miljoen credits aan de Honda besteed. Later dit weekend de nieuwe modi maar eens écht uitproberen. :)

• EL-Nino-1980
  • Registratie: April 2014
  • Laatst online: 12-12 08:24
De Powerpack vind ik wel echt een meerwaarde hebben, veel leuker met de kwalificatie erbij en de races zijn echt wel uitdagender

• PHiXioN
Fuelke schreef op vrijdag 5 december 2025 @ 16:04:
Bovenaan de wereldmap staan een beetje verborgen twee races op de World Series te vieren. Op korte tijd kan je 2 miljoen credits opstrijken ((Goud - 500.000 + 300.000 voor zilver & 200.000 voor brons) x 2 races).

Een race op Yas Marina met een selectie aan Gr.3 auto's, de tweede is een snelle race van 7 ronden op Gilles Villeneuve met de nieuwe F3500-B.
Good catch. Zojuist de race op Yas Marina met goud gehaald. Koste een paar pogingen. Wel een erg mooie track om in VR te racen. Ook lekker wijd om van links naar rechts te raggen om de perfecte lijn van de bochten aan te kunnen snijden.

• _Apache_

_Apache_

For life.

Ik heb een stuurtje en pedalen set gekocht, die verwacht ik begin komende week binnen. Dat word op een nieuw niveau genieten van GT7.
Eigenlijk altijd met controller geracet maar zag deze set voor een zacht prijsje voorbij komen van een Tweaker hier. Dus die pakken we mee. ^^

• r_ketting
_Apache_ schreef op woensdag 10 december 2025 @ 08:44:
Ik heb een stuurtje en pedalen set gekocht, die verwacht ik begin komende week binnen. Dat word op een nieuw niveau genieten van GT7.
Eigenlijk altijd met controller geracet maar zag deze set voor een zacht prijsje voorbij komen van een Tweaker hier. Dus die pakken we mee. ^^
Ik krijg volgende week mijn nieuwe stuur en pedalen binnen. Een Fanatec Gran Turismo DD Extreme met Clubsport V3 pedalen.

Ik zal daarna mijn oude set hier aanbieden.

Welke set heb jij gekocht?

• Mavi86
@r_ketting gaaf! ik race nu zelf met een T300 RS GT. Wij willen volgend jaar verhuizen en dan heb ik meer ruimte om mijn race stoel te laten staan. dan wil ook graag upgraden naar de Gran Turismo DD

www.mariovisser.com

• _Apache_

_Apache_

For life.

r_ketting schreef op woensdag 10 december 2025 @ 09:43:
[...]
Ik krijg volgende week mijn nieuwe stuur en pedalen binnen. Een Fanatec Gran Turismo DD Extreme met Clubsport V3 pedalen
Ik zal daarna mijn oude set hier aanbieden.
Welke set heb jij gekocht?
Ik heb een T300 GT RS gekocht stond hier op de V&A die deal was zo goed die kon ik niet laten gaan.

• RigolleM
  • Registratie: December 2010
  • Nu online
Ik heb zonet Logitech RS50 system + RS Pedals + Playseat Trophy Logitech edition besteld.
Op YT goede reviews gezien en dus overstag gegaan. DD Extreme stond ook op het lijstje, maar het verstand heeft de overhand genomen.

• r_ketting
Mavi86 schreef op woensdag 10 december 2025 @ 09:53:
@r_ketting gaaf! ik race nu zelf met een T300 RS GT. Wij willen volgend jaar verhuizen en dan heb ik meer ruimte om mijn race stoel te laten staan. dan wil ook graag upgraden naar de Gran Turismo DD
Als mijn Extreme bevalt (weet niet of het toch overkill is) dan heb ik straks mijn DD pro 8NM met Loadcell (en 3D rap mods voor rem- en gaspedaal) te koop staan. Mocht je interesse hebben, moet je me maar even een berichtje sturen, dan komen we er denk ik wel uit.

• _Apache_

_Apache_

For life.

Binnenkort eens een paar rondjes op de controller rijden, voor wissel naar stuurtje, ben wel benieuwd naar de verschillen. :)

• r_ketting
_Apache_ schreef op woensdag 10 december 2025 @ 14:02:
Binnenkort eens een paar rondjes op de controller rijden, voor wissel naar stuurtje, ben wel benieuwd naar de verschillen. :)
Je zal waarschijnlijk er even in moeten komen. Ik was in het begin zeker niet sneller met het stuur.
Geef het even tijd om te wennen!
Pagina: 1 ... 74 75 Laatste

Let op:
Samen rijden met andere Tweakers? Zie daarvoor deze lijst: https://forms.gle/BA5tjmdL8ej9Y9n69