• 418O2
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 20:48
v8power67 schreef op donderdag 24 februari 2022 @ 21:27:
[...]

?? Snap deze niet, is een snelle auto en ook nog populaire. Plus die tesla van de video hierboven ziet er bruut en snel uit!
Omdat Tesla :')

Die horen sowieso niet op een circuit thuis, na een half uur stampen overheaten ze toch :p

(Ik haat Tesla, Elon en alles wat er mee te maken heeft)

Acties:
  • +4 Henk 'm!
Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/TRU9A1T.jpg
*O*

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Oxigeon
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 20:25

Oxigeon

En zo is dat!

Paoh... 100GB. Is een dikke game als je ziet dat de meeste PS5 games "kleiner" zouden zijn. Je bent de digitale versie aan het preloaden hoop ik toch?
jori040 schreef op woensdag 23 februari 2022 @ 11:35:
Welke view gebruiken mensen hier die met controller gaan spelen ?
Om me maar even in de discussie te mengen heb ik in GT Sport gisteren nog eens wat met de view lopen klooien. Speelde eigenlijk altijd met de view achter de auto. Gisteren eerst een de dashboard view geprobeerd. Heb geen stuur, heb deze dus zo ongeveer weer direct afgezet. Kon maar niet wennen aan het weinige zicht. Indien je een stuur hebt zou ik altijd deze optie pakken.

Daarna met de Bumper cam en de "Hood" cam gespeeld. Uiteindelijk bij de hood cam gebleven. De cam waar je dus nog een stukje van de motorkap ziet. Na een wedstrijdje online merk ik ook meteen dat ik er beter door rij. Hier zal ik in GT7 dus ook mee gaan starten.

[ Voor 64% gewijzigd door Oxigeon op 25-02-2022 07:46 ]

PSN: Oxigeon | Mijn iRacing profiel | Mijn YouTube kanaal

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sluuz
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 15:48
418O2 schreef op donderdag 24 februari 2022 @ 21:42:
[...]

Omdat Tesla :')

Die horen sowieso niet op een circuit thuis, na een half uur stampen overheaten ze toch :p

(Ik haat Tesla, Elon en alles wat er mee te maken heeft)
Ok, lekker kinderlijk gedrag. Gelukkig gaat het maar om een digitale download voor een game en hoef je er niet daadwerkelijk in te rijden. Disclaimer: ik heb er zelf wel 1.

Verder ben ik wel met je eens dat elektrische auto's in een racegame wel een beetje gaar zijn. Juist in een game kan je natuurlijk welke auto gewoon een dikke V8 geven zonder gevolgen. Wellicht kan je de Tesla zo verbouwen dat je er een ICE in legt ;)

PSN: Sluuz

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Oxigeon schreef op vrijdag 25 februari 2022 @ 07:41:
[...]

Paoh... 100GB. Is een dikke game als je ziet dat de meeste PS5 games "kleiner" zouden zijn. Je bent de digitale versie aan het preloaden hoop ik toch?
Ja, de Standard Edition.

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Hier is hij ook al aan het downloaden :) daarna nog een week naar een icoontje kijken :-(

🎶 Gets a little messy in heaven 🎶

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schumi2004
  • Registratie: Februari 2004
  • Nu online
Ik zie hem hier nog niet downloaden maar zag al wel dat de muziek te downloaden is.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/3a_AqC5ULJYMEx6xHfLh2DDp1pE=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/ShyUdLY2BWcF7SgdFtXfO4qS.png?f=user_large

/edit:
En vervolgens kun je er niets mee :(

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/ISNwIAmFWXXlE6HAtXYe95sp_9M=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/nQbWX2xpoHGPY7BFmB8Ot2Wx.png?f=user_large

[ Voor 21% gewijzigd door schumi2004 op 25-02-2022 08:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
schumi2004 schreef op vrijdag 25 februari 2022 @ 08:43:
[...]

Ik zie hem hier nog niet downloaden maar zag al wel dat de muziek te downloaden is.
[Afbeelding]
Bij mij begon hij automatisch te downloaden toen ik vanochtend de PS5 opstartte.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schumi2004
  • Nu online
Rivanov schreef op vrijdag 25 februari 2022 @ 08:44:
[...]

Bij mij begon hij automatisch te downloaden toen ik vanochtend de PS5 opstartte.
Ik kan hem hier wel handmatig downloaden, ging niet automatisch.

/edit
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/8Q_KL3avaiPIcFSL6F-QeSDRtr0=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/eihQDzTH3PynrPVtnVHYVmPP.png?f=user_large

[ Voor 27% gewijzigd door schumi2004 op 25-02-2022 08:48 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!
schumi2004 schreef op vrijdag 25 februari 2022 @ 08:45:
[...]

Ik kan hem hier wel handmatig downloaden, ging niet automatisch.
Mogelijk begon hij bij mij automatisch te downloaden omdat ik gisteren al vanuit de Game Library had aangegeven om de PS5 versie te downloaden.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Oxigeon schreef op vrijdag 25 februari 2022 @ 07:41:
[...]

Ach 100GB, het valt wel mee in dit geval vind ik, want GT Sport gaat er over een week gewoon af en dat scheelt dan weer gelijk 110GB :P

(overigens bij mij ging hij ook automatisch downloaden toen ik de PS5 aangezet had)

[ Voor 9% gewijzigd door Kalder op 25-02-2022 09:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ontzettende_Jan
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 19-11-2023
Je kan 'm maar binnen hebben 8)

PSN: jannvsdvinvs

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• thunder8
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 13-09 11:20
Nice. Dat wordt vanavond dan de pre-order eindelijk doen. :)

PSN-ID: Thunder76nl | Twitch: LaBestiaNeraNL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superkiwi
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 21:32
Altijd leuk om eens te onderzoeken:

**edit**
poll is naar iets verderop verplaatst

@Kalder ik weet ook niet hoe dat kan :?

[ Voor 79% gewijzigd door Superkiwi op 25-02-2022 10:21 ]

"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Superkiwi schreef op vrijdag 25 februari 2022 @ 09:57:

Poll: Met welke camera ga je rijden?
Cockpit
Bumper
Hood
Follow
[Afbeelding]
Ook een poll maken? Klik hier

Poll: Hoe ga je rijden?
Controller
Stuur
Tussenstand:
[Afbeelding]
Als ik op die poll antwoorden klik krijg ik een bericht met "Forbidden, You don't have permission to access this resource."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Montaner
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 01-09 08:19
Superkiwi schreef op vrijdag 25 februari 2022 @ 09:57:

Poll: Met welke camera ga je rijden?
Cockpit
Bumper
Hood
Follow
[Afbeelding]

Poll: Hoe ga je rijden?
Controller
Stuur
Tussenstand:
[Afbeelding]
Om een echt antwoord te krijgen, waarom combineer je de antwoorden niet in 1 poll? Zegt anders niet zoveel als aparte gegevens.

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• Superkiwi
Omdat ik in een goede bui ben, speciaal voor jou ;)

Poll: waarom combineer je de antwoorden niet in 1 poll?
Stuur + cockpit
Stuur + bumper
Stuur + hood
Stuur + follow
Controller + cockpit
Controller + bumper
Controller + hood
Controller + follow
Tussenstand:
Afbeeldingslocatie: http://poll.dezeserver.nl/results.cgi?pid=404289&layout=6&sort=org

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Montaner
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 01-09 08:19
Superkiwi schreef op vrijdag 25 februari 2022 @ 10:14:

Stuur + cockpit
Stuur + bumper
Stuur + hood
Stuur + follow
Controller + cockpit
Controller + bumper
Controller + hood
Controller + follow
Tussenstand:
[Afbeelding]
_/-\o_ probeerde het ook niet als kritiek te brengen .. topper! Tijd voor Tweakers om naast het duimpje om ook gewoon een hartje te kunnen geven, beetje mee met de socials.. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 418O2
Sluuz schreef op vrijdag 25 februari 2022 @ 07:57:
[...]

Ok, lekker kinderlijk gedrag. Gelukkig gaat het maar om een digitale download voor een game en hoef je er niet daadwerkelijk in te rijden. Disclaimer: ik heb er zelf wel 1.

Verder ben ik wel met je eens dat elektrische auto's in een racegame wel een beetje gaar zijn. Juist in een game kan je natuurlijk welke auto gewoon een dikke V8 geven zonder gevolgen. Wellicht kan je de Tesla zo verbouwen dat je er een ICE in legt ;)
Ik hoop maar dat het niet hoeft...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• migeye
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 11-09 20:06
Eens kijken wanneer Bol de disc opstuurt, hopelijk een dag eerder dan 4-3

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Superkiwi schreef op vrijdag 25 februari 2022 @ 10:14:

Stuur + cockpit
Stuur + bumper
Stuur + hood
Stuur + follow
Controller + cockpit
Controller + bumper
Controller + hood
Controller + follow
Tussenstand:
[Afbeelding]
Ik hoop dat de Dashboard view ook toevoegen. Dus dan kies ik voor Controller + Dashboard. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Giel
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 19-08 08:54
Rivanov schreef op vrijdag 25 februari 2022 @ 11:39:
[...]

Ik hoop dat de Dashboard view ook toevoegen. Dus dan kies ik voor Controller + Dashboard. ;)
Dat is toch cockpit? Ik bedoel iig de view die je normaal hebt als je zelf in de auto zit. Anders heb ik de verkeerde aangevinkt! Dat kan natuurlijk niet, haha.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Pykow
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 17-09 11:11

Pykow

Angelo OTR

Rivanov schreef op donderdag 24 februari 2022 @ 08:31:
[...]

Ik speel Gran Turismo ook gewoon op m'n 65" OLED i.p.v. 27" gaming monitor die boven staat. Vind GT een casual game die prima te spelen is met controller en wil ook van alle pracht en praal kunnen genieten.

Een game als ACC speel ik dan wel weer liever op een gaming monitor, aangezien dat meer "sim" is. Daar wil ik ook nog een keer een stuur voor halen. Al speelt dat opzich met de juiste controller settings ook best goed met een controller. Gebruik zelf de Elite Series v2 controller op m'n Series X waarbij ik de achterste paddles gebruik om te schakelen. :)
ACC zou ik nooit met een controller willen spelen, omdat het inderdaad een SIM is.
Ik ben wel hyped momenteel voor GT7, ook al heb ik geen PS5.
Als het net zo eruit ziet als GT Sport en gewoon 60FPS op 4k, dan hoor je mij niet snel klagen als casual gamer op een console.
Kalder schreef op woensdag 23 februari 2022 @ 21:21:
[...]

GT is juist een van de weinige sim(-achtige) games waarbij je met een controller nog behoorlijk goed kunt rijden anders :)
Speel zelf wel met stuurtje, heb niet voor niets een GT DD Pro aangeschaft speciaal voor GT7 :) (en andere race games natuurlijk)
Dat is goed om te horen.

Angelo NL / Global Cargo VTC

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Giel schreef op vrijdag 25 februari 2022 @ 11:45:
[...]

Dat is toch cockpit? Ik bedoel iig de view die je normaal hebt als je zelf in de auto zit. Anders heb ik de verkeerde aangevinkt! Dat kan natuurlijk niet, haha.
Nee, cockpit is wanneer je ook het stuur en de handen ziet. Dashboard view is dat je enkel je klokken ziet en het dashboard.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
migeye schreef op vrijdag 25 februari 2022 @ 11:34:
Even in mijn glazen bol kijken hoor....
Yep 3-3 rond 22:00 wordt hij verzonden en je ontvangt hem 4-3 wanneer de postbode geweest is.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• migeye
Kalder schreef op vrijdag 25 februari 2022 @ 12:28:
[...]

Even in mijn glazen bol kijken hoor....
Yep 3-3 rond 22:00 wordt hij verzonden en je ontvangt hem 4-3 wanneer de postbode geweest is.
Haha, ik had deze verkeerd geformuleerd. Bedoelde eigenlijk nog een dag eerder :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
migeye schreef op vrijdag 25 februari 2022 @ 13:07:
[...]

Haha, ik had deze verkeerd geformuleerd. Bedoelde eigenlijk nog een dag eerder :)
Zou daar bij bol.com in ieder geval niet vanuit gaan, deden ze met HFW ook niet terwijl andere hem wel eerder kregen die hem ergens anders besteld hadden, Bol houdt zich meestal best strikt aan de release dates.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oxigeon

Oxigeon

En zo is dat!

Ik ga ervan uit dat we vanaf vandaag footage kunnen verwachten. Amazon USA heeft namelijk al uitgeleverd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Oxigeon schreef op zaterdag 26 februari 2022 @ 07:50:
Ik ga ervan uit dat we vanaf vandaag footage kunnen verwachten. Amazon USA heeft namelijk al uitgeleverd.
Zal wel meevallen want je kunt vrijwel niks.

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/sbGgUPK.png

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/AMpGXcq.jpg

[ Voor 7% gewijzigd door Rivanov op 26-02-2022 08:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jori040
  • Registratie: September 2015
  • Laatst online: 20:16
Lijkt wel of Sony ergens bang voor is.Bij Horizon[ook hun titel] ging het traject laatst totaal anders.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oxigeon

Oxigeon

En zo is dat!

Rivanov schreef op zaterdag 26 februari 2022 @ 08:02:
[...]

Zal wel meevallen want je kunt vrijwel niks.

[Afbeelding]

[Afbeelding]
Dit had ik nog niet gelezen. Ging er eigenlijk vanuit dat je gewoon kon spelen. De reviewers spelen immers ook al. Ga er dus vanuit dat de servers ergens op donderdag online gaan zodra het in Nieuw Zeeland 4 maart is. Had toch de hoop de game iets eerder op de kop te kunnen tikken aangezien ik tot en met woensdag vrij ben haha

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Dr. Quipers
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 12-11-2022
Ik meld me hier ook maar even. Veel GT Sport gespeeld afgelopen jaar sinds ik de PS5 heb en heb velen van jullie ook tussen m'n vrienden staan, dus dat is mooi voor het vergelijken van tijden (straks ook in GT7 :)). Heb de laatste tijd weinig online races gedaan, maar probeer eigenlijk steeds sneller en sneller te gaan op de circuits via de circuit experience mode.

Inmiddels GT7 ook al gekocht en gedownload, dus volgende week kunnen we los! :D

Oja, ik blijf lekker ouderwets met de controller rijden en geef nog steeds gas met 'kruisje' en remmen met 'vierkantje' :+ (aangeleerd met GT1). Ik ben er snel mee, dus lekker zo houden 8)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Twixie
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 11:40
Dr. Quipers schreef op zaterdag 26 februari 2022 @ 12:38:
Oja, ik blijf lekker ouderwets met de controller rijden en geef nog steeds gas met 'kruisje' en remmen met 'vierkantje' :+ (aangeleerd met GT1). Ik ben er snel mee, dus lekker zo houden 8)
Wow, dan ontzeg je jezelf toch echt wel heel veel race-ervaring. Ja, vroeger heb ik dat ook zo gespeeld, en dan had je de PS3 die ook drukgevoelige knoppen kreeg. Maar er gaat toch echt niets boven het gedoseerd kunnen gasgeven en remmen in bochten adhv de L2 en R2 triggers. Met de PS5 (mocht je die hebben) ga je dan ook nog eens de verbeterde haptics en adaptive triggers hebben die dat nog beter zullen maken, althans daar hoop ik hard op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jori040
Ik meld me hier ook maar even. Veel GT Sport gespeeld afgelopen jaar sinds ik de PS5 heb en heb velen van jullie ook tussen m'n vrienden staan, dus dat is mooi voor het vergelijken van tijden (straks ook in GT7 :)). Heb de laatste tijd weinig online races gedaan, maar probeer eigenlijk steeds sneller en sneller te gaan op de circuits via de circuit experience mode.

Inmiddels GT7 ook al gekocht en gedownload, dus volgende week kunnen we los! :D

Wauw dat je dat nog kan op die manier.Mocht het echt waar zijn dat deze GT heel tof gaat worden met die PS5 controller dan ga je met die old-school manier van jou veel missen denk ik.

Aan de andere kan wel cool om te lezen dat je zo nog speelt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ikbenben
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 21:35
Ik ben ook heel lang op die manier blijven spelen maar ondertussen ben ik het al gewoon geworden door andere games van met de triggers te spelen en je hebt idd veel meer controle over gedoseerd gas geven en remmen.

AMD Ryzen 7 3700x - Sapphire Nitro + RX5700XT - Samsung Odyssey Neo G7 32" | Samsung 65QN93B | Denon AVR-X1700H DAB | Monitor Audio Silver RX6 | BK XXLS 400 FF | PS5 Pro

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Scifo83
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 07-02 02:50
Allemaal amateurs. Gewoon de analog joysticks voor sturen en gas, en manueel shiften met de triggers natuurlijk.

Speel zo ook al sinds GT2 :p

iRacing Profiel

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Twixie
Lijkt me toch niet zo strak gereden en toch Gold. Ik vrees dus een beetje voor een GT Sport scenario met veel te gemakkelijke Gold medals.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• J-M-T
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 21:02
Met controller zou ik echt het sturen met de gyro aanraden. Dat werkt zo top! Het is erg nauwkeurig, je kunt goed doseren. Ik heb er ontzettend veel plezier mee gehad tussen na mijn vorige stuur. Koste me een half uurtje wennen maar zou nooit meer iets anders willen (los van de DD GT dier er nu staat dan).

Acties:
  • +1 Henk 'm!

[ Voor 33% gewijzigd door Rivanov op 26-02-2022 19:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jori040
Twixie schreef op zaterdag 26 februari 2022 @ 19:12:
Lijkt me toch niet zo strak gereden en toch Gold. Ik vrees dus een beetje voor een GT Sport scenario met veel te gemakkelijke Gold medals.
Op basis van de video die ik net zag lijkt er in de AI ook weinig tot geen verbetering in te zitten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
jori040 schreef op zaterdag 26 februari 2022 @ 20:32:
[...]

Op basis van de video die ik net zag lijkt er in de AI ook weinig tot geen verbetering in te zitten.
Die Sophy AI zit er sowieso nog niet in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Helaas snapt ie niet wat dashcamview is.. maar het zit er dus niet in. :(

[ Voor 41% gewijzigd door Rivanov op 26-02-2022 20:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jori040
Rivanov schreef op zaterdag 26 februari 2022 @ 20:38:
[...]

Die Sophy AI zit er sowieso nog niet in.
Weet ik maar dan nog verwacht/hoop ik beter.Maar goed op basis van een race in begin geef ik de hoop nog niet op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
jori040 schreef op zaterdag 26 februari 2022 @ 20:47:
[...]

Weet ik maar dan nog verwacht/hoop ik beter.Maar goed op basis van een race in begin geef ik de hoop nog niet op.
Ik hecht niet zoveel waarde aan deze filmpjes. Een game zien op YouTube of Twitch is een andere ervaring dan daadwerkelijk zelf de game spelen op je eigen TV. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jori040
Rivanov schreef op zaterdag 26 februari 2022 @ 20:49:
[...]

Ik hecht niet zoveel waarde aan deze filmpjes. Een game zien op YouTube of Twitch is een andere ervaring dan daadwerkelijk zelf de game spelen op je eigen TV. :)
Is ook zo.Heb er stiekem wel veel zin in hoor ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ikbenben
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 21:35
Scifo83 schreef op zaterdag 26 februari 2022 @ 18:48:
Allemaal amateurs. Gewoon de analog joysticks voor sturen en gas, en manueel shiften met de triggers natuurlijk.

Speel zo ook al sinds GT2 :p
Maar op die manier kan je toch niet gas geven en remmen tezamen?
Bij Forza gebruik ik de triggers voor gas/remmen (perfect te doseren!) en de rechter analog voor manueel te schakelen (up en down).

AMD Ryzen 7 3700x - Sapphire Nitro + RX5700XT - Samsung Odyssey Neo G7 32" | Samsung 65QN93B | Denon AVR-X1700H DAB | Monitor Audio Silver RX6 | BK XXLS 400 FF | PS5 Pro

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jori040
Sony heeft gisteren rap alle leak gameplay van het web gehaald.Toch even kunnen genieten van High Speed Ring footage. :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!
jori040 schreef op zondag 27 februari 2022 @ 12:12:
Sony heeft gisteren rap alle leak gameplay van het web gehaald.Toch even kunnen genieten van High Speed Ring footage. :)
Dit gebeurt aan de lopende band, zoek even naar Gran Turismo 7 en zet de filter op sorteren op datum, dan krijg je de laatste leaks. Gemiddeld blijven ze een uurtje online voordat ze van YouTube gehaald worden, soms wat langer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jori040
Gamerzon7: Trap niet in deze gast want die heeft alleen GT Sport beelden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ontzettende_Jan
Die vijf dagen kan ik nog wel wachten. Mooi stom trouwens van Amazon USA dat ze een week te vroeg uitleveren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schumi2004
  • Nu online
Ontzettende_Jan schreef op zondag 27 februari 2022 @ 17:43:
Die vijf dagen kan ik nog wel wachten. Mooi stom trouwens van Amazon USA dat ze een week te vroeg uitleveren.
Zat toch ook een timer op?
Kun je hem wel alvast pre-loaden ipv op de dag zelf ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Trofeeën lijst is ook al online:
https://www.gtplanet.net/...ophy-list-leaks-20220226/

Zo te zien vrij makkelijke platinum vergeleken met GT Sport.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dr. Quipers
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 12-11-2022
Twixie schreef op zaterdag 26 februari 2022 @ 13:01:
[...]

Wow, dan ontzeg je jezelf toch echt wel heel veel race-ervaring. Ja, vroeger heb ik dat ook zo gespeeld, en dan had je de PS3 die ook drukgevoelige knoppen kreeg. Maar er gaat toch echt niets boven het gedoseerd kunnen gasgeven en remmen in bochten adhv de L2 en R2 triggers. Met de PS5 (mocht je die hebben) ga je dan ook nog eens de verbeterde haptics en adaptive triggers hebben die dat nog beter zullen maken, althans daar hoop ik hard op.
Ja, ik heb het destijds op de PS3 met GT5 geprobeerd om te veranderen en toen ik de PS5 kocht en GT Sport ging spelen ook weer geprobeerd (juist omdat ik wist dat GT7 met die triggers nog gaver zou zijn), maar ergens snappen m'n hersenen niet dat ik dan met m'n linker vinger moet gaan remmen 8)7 Zit inmiddels zo ingeprogrammeerd dat het alleen maar een kwestie is van m'n rechterduim switchen tussen 'kruisje' en 'vierkantje' :F

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Superkiwi
Kalder schreef op zondag 27 februari 2022 @ 21:06:

Op het oog ook vrij simpel als je de lijst vergelijkt met Gran Turismo 5.
Waar zijn de "rij een lap op de Nordschleife in een GT-R in xx minuten, op Sport Hard tires" achtige trophies? :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Twixie
Dr. Quipers schreef op maandag 28 februari 2022 @ 09:47:
[...]
Ja, ik heb het destijds op de PS3 met GT5 geprobeerd om te veranderen en toen ik de PS5 kocht en GT Sport ging spelen ook weer geprobeerd (juist omdat ik wist dat GT7 met die triggers nog gaver zou zijn), maar ergens snappen m'n hersenen niet dat ik dan met m'n linker vinger moet gaan remmen 8)7 Zit inmiddels zo ingeprogrammeerd dat het alleen maar een kwestie is van m'n rechterduim switchen tussen 'kruisje' en 'vierkantje' :F
Die muscle memory zit er wel goed in ja. Dus het duurt letterlijk dagen eer dat aangepast is. Ik herinner me nog goed dat ik toch ook af en toe nog worstelde met de controls en dan per ongeluk vierkantje indrukte om te remmen en in de plaats daarvan dus schakelde. Is gewoon kwestie van vol te houden tot je brein de switch helemaal gemaakt heeft.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Twixie
Superkiwi schreef op maandag 28 februari 2022 @ 09:55:
[...]
Op het oog ook vrij simpel als je de lijst vergelijkt met Gran Turismo 5.
Waar zijn de "rij een lap op de Nordschleife in een GT-R in xx minuten, op Sport Hard tires" achtige trophies? :/
Inderdaad, zware tegenvaller. Ook: slechts 1 Gold trophy ? Hoe belachelijk is dat, en die ene zal grotendeels afhangen van hoe moeilijk Gold in license tests zal zijn (waar ik ook al het ergste vrees). Ook weer veel trophies in (waaronder het merendeel van de Silvers) die puur grinding zijn en waar er maar weinig 'achievement' aan is.
Ik kijk in elk geval de kat nog uit de boom. En ondertussen heb ik nog Trackmania Turbo te platten als een echte uitdaging :).

[ Voor 5% gewijzigd door Twixie op 28-02-2022 10:27 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Oxigeon

Oxigeon

En zo is dat!

Twixie schreef op maandag 28 februari 2022 @ 10:21:
[...]

Inderdaad, zware tegenvaller. Ook: slechts 1 Gold trophy ? Hoe belachelijk is dat, en die ene zal grotendeels afhangen van hoe moeilijk Gold in license tests zal zijn (waar ik ook al het ergste vrees). Ook weer veel trophies in (waaronder het merendeel van de Silvers) die puur grinding zijn en waar er maar weinig 'achievement' aan is.
Ik kijk in elk geval de kat nog uit de boom. En ondertussen heb ik nog Trackmania Turbo te platten als een echte uitdaging :).
Trackmania. Good luck haha. Dat is een echte killer. Ik mis ook een beetje de lastige trophies.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ontzettende_Jan
schumi2004 schreef op zondag 27 februari 2022 @ 19:21:
[...]

Zat toch ook een timer op?
Kun je hem wel alvast pre-loaden ipv op de dag zelf ;)
Er was van het weekend een knakker die 'm wel speelde en op twitch streamde.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oxigeon

Oxigeon

En zo is dat!

Ontzettende_Jan schreef op maandag 28 februari 2022 @ 10:47:
[...]

Er was van het weekend een knakker die 'm wel speelde en op twitch streamde.
Als je het gt planet forum in de gaten houd. Vanmorgen was er ook een streamer live. Op dat forum wordt meestal wel melding gemaakt indien er iemand online komt met gt7

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• dehardstyler
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 18:31
J-M-T schreef op zaterdag 26 februari 2022 @ 19:53:
Met controller zou ik echt het sturen met de gyro aanraden. Dat werkt zo top! Het is erg nauwkeurig, je kunt goed doseren. Ik heb er ontzettend veel plezier mee gehad tussen na mijn vorige stuur. Koste me een half uurtje wennen maar zou nooit meer iets anders willen (los van de DD GT dier er nu staat dan).
Dit heb ik echt nog nooit iemand zien zeggen. :P
Dus je bedoelt sturen door de controller een bepaalde kant op te houden? Ik dacht dat dat er in zat voor mensen zonder vingers. :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MeanGreen
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 13-08 13:34
Net de 25th Anniversary Edition besteld :9 Zal mn Trustmaster T300 RS ook even van nieuwe firmware voorzien deze week, de laatste update heb ik nog niet geïnstalleerd waarschijnlijk.

Had mezelf eigenlijk wel opgelegd Final Fantasy 7 remake eerst nog platina uit te spelen, maar of ik dat waar ga maken... ;)
Kalder schreef op zondag 27 februari 2022 @ 21:06:

Lastige discussie en voor iedereen heel persoonlijk. Te makkelijk geeft ook minder voldoening, maar 'te makkelijk' en 'te moeilijk' zijn nogal subjectief. De weinige games die ik aanschaf voor de PS4/5 probeer ik altijd wel platina te halen, maar in GT Sport is het voor mij zo goed als onmogelijk.

Daarnaast lastig in te schatten hoeveel tijd het gaat kosten voor je aan bepaalde trofeeën kan beginnen. Een auto die 600 KM/u haalt koop je waarschijnlijk niet na een paar dagen spelen, een afstand van 13.000KM afleggen kost je met een gemiddelde racesnelheid van 300 per uur ruim 43 uur.

De uitdagingen gold halen was in GT Sport ook vrij goed te doen, met mijn niveau dan ;)

[ Voor 60% gewijzigd door MeanGreen op 28-02-2022 11:53 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!
MeanGreen schreef op maandag 28 februari 2022 @ 11:14:
Net de 25th Anniversary Edition besteld :9 Zal mn Trustmaster T300 RS ook even van nieuwe firmware voorzien deze week, de laatste update heb ik nog niet geïnstalleerd waarschijnlijk.

Had mezelf eigenlijk wel opgelegd Final Fantasy 7 remake eerst nog platina uit te spelen, maar of ik dat waar ga maken... ;)

[...]

Lastige discussie en voor iedereen heel persoonlijk. Te makkelijk geeft ook minder voldoening, maar 'te makkelijk' en 'te moeilijk' zijn nogal subjectief. De weinige games die ik aanschaf voor de PS4/5 probeer ik altijd wel platina te halen, maar in GT Sport is het voor mij zo goed als onmogelijk.

Daarnaast lastig in te schatten hoeveel tijd het gaat kosten voor je aan bepaalde trofeeën kan beginnen. Een auto die 600 KM/u haalt koop je waarschijnlijk niet na een paar dagen spelen, een afstand van 13.000KM afleggen kost je met een gemiddelde racesnelheid van 300 per uur ruim 43 uur.

De uitdagingen gold halen was in GT Sport ook vrij goed te doen, met mijn niveau dan ;)
Die 13000km afleggen haal ik vanzelf wel, in GT Sport heb ik 116384km afgelegd hihi, bijna 3 keer al om de wereld gereden B)

Bij GT Sport vond ik de 91 wins en de lvl50 trophy het lastigste. Heb ook maar iets van 3 a 4 jaar over die 91 wins gedaan en nog langer om lvl50 te halen.

[ Voor 5% gewijzigd door Kalder op 28-02-2022 13:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• J-M-T
dehardstyler schreef op maandag 28 februari 2022 @ 10:54:
[...]

Dit heb ik echt nog nooit iemand zien zeggen. :P
Dus je bedoelt sturen door de controller een bepaalde kant op te houden? Ik dacht dat dat er in zat voor mensen zonder vingers. :P
Yes, gas en rem met triggers en schakelen met de normale knoppen. Erg leuk, ik vind dat je iets makkelijker gedetailleerd je lijnen kunt rijden, tegensturen voelt natuurlijker dan met knoppen/stick.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jori040
J-M-T schreef op zaterdag 26 februari 2022 @ 19:53:
Hier zet ik toch ook een groot :? bij maar goed de wonderen zijn de wereld nog niet uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Knul
  • Laatst online: 13:07
Kalder schreef op maandag 28 februari 2022 @ 12:43:
[...]

Die 13000km afleggen haal ik vanzelf wel, in GT Sport heb ik 116384km afgelegd hihi, bijna 3 keer al om de wereld gereden B)

Bij GT Sport vond ik de 91 wins en de lvl50 trophy het lastigste. Heb ook maar iets van 3 a 4 jaar over die 91 wins gedaan en nog langer om lvl50 te halen.
91 online wins? Best pittig, ik zit in groep B qua niveau en win daar maar eens in de 25 keer oid :P Zodra ik een paar keer lekker ga word ik A, dan kan ik het helemaal vergeten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• J-M-T
jori040 schreef op maandag 28 februari 2022 @ 16:33:
[...]

Hier zet ik toch ook een groot :? bij maar goed de wonderen zijn de wereld nog niet uit.
Dat heb ik andersom ook, ik vind het sturen met thumbsticks niet fijn, ieder zijn ding, heb je het wel eens geprobeerd voor langer dan een half uur?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Knul schreef op maandag 28 februari 2022 @ 17:13:
[...]

91 online wins? Best pittig, ik zit in groep B qua niveau en win daar maar eens in de 25 keer oid :P Zodra ik een paar keer lekker ga word ik A, dan kan ik het helemaal vergeten.
Meestal zit ik ook in DR B, eigenlijk vrijwel nooit A soms wel C, heb in totaal 820 online races uitgereden.
(Zelfs nog iets meer sinds ik op een alt account bezig ben)

[ Voor 6% gewijzigd door Kalder op 28-02-2022 17:28 ]

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Ontzettende_Jan
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/fCF-K49Mzsk4Q-pa16tIogm87q8=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/2Fp7C4vGsikmVcHVqU1fiN2T.jpg?f=fotoalbum_large

It’s happening!!! ‘Nu verkrijgbaar’😮😮

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dm-dutchman
  • Registratie: Juni 2017
  • Laatst online: 02:42
@J-M-T je bent niet de enige. Zelf speel ik ook altijd met motion steering, zeker in VR is dit voor mij de beste manier om te racen met een controller. Ik hoop echt dat dit ook volledig word ondersteund in GT7. Daarbij hoop ik natuurlijk ook op gt7 VR...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jori040
J-M-T schreef op maandag 28 februari 2022 @ 17:15:
[...]

Dat heb ik andersom ook, ik vind het sturen met thumbsticks niet fijn, ieder zijn ding, heb je het wel eens geprobeerd voor langer dan een half uur?
Ik zal het in ieder geval wel eens proberen.

Acties:
  • +2 Henk 'm!
Vanavond de Motion steering eens geprobeerd in GT Sport en warempel, het viel nogeens niet tegen. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ontzettende_Jan
Ik ben toch wel heel benieuwd hoe het "geavanceerder physics-simulatiemodel" aan gaat voelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• slimme_vogel
  • Registratie: Maart 2016
  • Laatst online: 23-02-2023

slimme_vogel

PSN: slimme_vogel

migeye schreef op vrijdag 25 februari 2022 @ 11:34:
Gebeurt dat vaker bij Bol? Ik heb de disc daar ook gepreordered. Zit nog te twijfelen om het te annuleren en vrijdagochtend maar bij de lokale Intertoys de disc te halen zodat ik meteen kan spelen en niet hoef te wachten op de postbode |:(

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• flip_eg4
  • Registratie: Oktober 2017
  • Laatst online: 24-03 15:17

flip_eg4

Youtube: PhMotorsports

Ik heb de standaard editie ook maar ge-pre-ordered bij de lokale gamewinkel. Zo weet ik zeker dat ik hem op release datum heb :)

https://www.youtube.com/@PhMotorsports

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mannetje19
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 17-09 10:34
Jaartje Top Gear + Gran Turismo 7 (digitale code) genomen. Leuke deal aangezien ik toch een PS5 digital heb :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
slimme_vogel schreef op dinsdag 1 maart 2022 @ 10:28:
[...]

Gebeurt dat vaker bij Bol? Ik heb de disc daar ook gepreordered. Zit nog te twijfelen om het te annuleren en vrijdagochtend maar bij de lokale Intertoys de disc te halen zodat ik meteen kan spelen en niet hoef te wachten op de postbode |:(
Niet echt, tenzij een developer de "go-ahead" heeft gegeven, mijn ervaring met bol is dat games eigenlijk altijd op de release dag bezorgd worden, ze worden de avond ervoor aan de post meegegeven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• migeye
slimme_vogel schreef op dinsdag 1 maart 2022 @ 10:28:
[...]

Denk dat we de 4de op de post moeten wachten. Voor mij geen probleem gezien ik toch moet werken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• amahusu
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 14-08 19:28

amahusu

taking over the world!

Ik zie dat de anniversary edition bijna overal is uitverkocht behalve bij coolblue. Is er hier iemand die em toevallig recentelijk ook hier heeft besteld of heeft gebeld of ze em daadwerkelijk nog op voorraad hebben de 4e? Voel er weinig voor om er achteraf achter te komen dat ze em niet op de launch datum kunnen leveren en dan alsnog een "normale" versie moet aanschaffen.

Always Outnumbered, Never Outgunned // Some people feel the rain, others just get wet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mannetje19
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 17-09 10:34
amahusu schreef op dinsdag 1 maart 2022 @ 12:11:
Ik zie dat de anniversary edition bijna overal is uitverkocht behalve bij coolblue. Is er hier iemand die em toevallig recentelijk ook hier heeft besteld of heeft gebeld of ze em daadwerkelijk nog op voorraad hebben de 4e? Voel er weinig voor om er achteraf achter te komen dat ze em niet op de launch datum kunnen leveren en dan alsnog een "normale" versie moet aanschaffen.
Misschien een aantal Intertoys filialen bellen om te kijken of je deze versie kan reserveren?

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Pff nog 2 dagen 10 uur en 26 minuten.... Deze tijd gaat net zo traag als de tijd voordat ik mijn PS5 had.... :( :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cypress3d
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 11:33
Iemand die de game in pre order heeft staan bij Mm? Je krijgt als het goed is een code waarmee je credits en een aantal auto’s krijgt… alleen wanneer krijg je die code?

http://i1.tinypic.com/5yrg076.jpg

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Lekkerboeie86
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 20:58
Ze zijn best slim geweest met die voucher van de Anniversary Edition. Blijkbaar zit de bonuscontent samen verpakt met de PS4 digital edition. Dus de code is te verkopen, maar dan wel incl. 1.000.000 credits, Toyota Yaris, 30 PSN Avatars en soundtrack. Dan blijft de PS5 versie over met steelbook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Lekkerboeie86 schreef op dinsdag 1 maart 2022 @ 14:18:
Ze zijn best slim geweest met die voucher van de Anniversary Edition. Blijkbaar zit de bonuscontent samen verpakt met de PS4 digital edition. Dus de code is te verkopen, maar dan wel incl. 1.000.000 credits, Toyota Yaris, 30 PSN Avatars en soundtrack. Dan blijft de PS5 versie over met steelbook.
Ik wist wel dat ze het niet makkelijk zouden maken, en dan kun je die PS4 versie vervolgens waarschijnlijk ook niet naar de PS5 versie upgraden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lekkerboeie86
Kalder schreef op dinsdag 1 maart 2022 @ 14:23:
[...]

Ik wist wel dat ze het niet makkelijk zouden maken, en dan kun je die PS4 versie vervolgens waarschijnlijk ook niet naar de PS5 versie upgraden.
Dat schijnt ook nog zo te zijn. Eigenlijk heb je er dus geen fuck aan :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Lekkerboeie86 schreef op dinsdag 1 maart 2022 @ 14:35:
[...]

Dat schijnt ook nog zo te zijn. Eigenlijk heb je er dus geen fuck aan :p
Ach voor sommige is het een uitkomst, ik zou bijvoorbeeld liever met weinig geld willen starten om mijn weg omhoog te werken, hoewel ik de 100.000 van de pre-order bonus wel zal aannemen. Je mist dan misschien wel wat exclusieve auto's maarja, als ik de 25th AE had gekocht had ik dat ook met name alleen om de steelbook cover gedaan, maar ik heb de gewone editie digitaal gekocht.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• nis156
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 09-09 21:22

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SemperFidelis
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 01-08 19:47
Alleen is die PS4 voucher niet up te graden naar de PS5 versie.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Morgen reviews!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jori040
Wat verwacht je op Metacritic ?

Acties:
  • +2 Henk 'm!
jori040 schreef op dinsdag 1 maart 2022 @ 16:15:
[...]

Wat verwacht je op Metacritic ?
Geen idee. Daar hou ik me ook nooit mee bezig eerlijk gezegd. Sowieso hecht ik nooit waarde aan reviews. Dat zie je nu wel weer bij Elden Ring. Hoogste Metascore ooit.. en de game hapert van alle kanten. Tevens is dat ook een game die niet voor iedereen is weggelegd. Zelfde als Gran Turismo.
Ga altijd uit van mijn eigen ervaring.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Woolfy681
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 15-09 22:54
Vraag me dan af hoe ik alle anniversary edition auto’s in de ps5 editie krijg?
Moet je dan de ps4 code invoeren en die game ook downloaden?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Knul
  • Laatst online: 13:07
Woolfy681 schreef op dinsdag 1 maart 2022 @ 16:27:
[...]

Vraag me dan af hoe ik alle anniversary edition auto’s in de ps5 editie krijg?
Moet je dan de ps4 code invoeren en die game ook downloaden?
Denk dat je één voucher krijgt met alle voordelen, dus die invoeren = alle ingame content + PS4 digitale versie.

Nog maar een paar dagen jongens (en meisjes) *O* Helaas ben ik zelf een groot deel van het weekend weg, maar zondagmiddag komt de Playseat in de huiskamer te staan iig :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• 418O2
Ik heb het hele weekend in mijn agenda geblocked, zodat mijn partner weet "whats up".

Tussendoor even een paar keer fietsen omdat zulke lange game-sessies ook weer niet vol te houden zijn voor mij, maar ga er zeker goed voor zitten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jori040
Rivanov schreef op dinsdag 1 maart 2022 @ 16:16:
[...]

Geen idee. Daar hou ik me ook nooit mee bezig eerlijk gezegd. Sowieso hecht ik nooit waarde aan reviews. Dat zie je nu wel weer bij Elden Ring. Hoogste Metascore ooit.. en de game hapert van alle kanten. Tevens is dat ook een game die niet voor iedereen is weggelegd. Zelfde als Gran Turismo.
Ga altijd uit van mijn eigen ervaring.
Ik hoop gewoon te lezen of de SP & AI van de deze tijd zijn.En niet te vergeten of de controller[PS5] support tof is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
418O2 schreef op dinsdag 1 maart 2022 @ 16:53:
Ik heb het hele weekend in mijn agenda geblocked, zodat mijn partner weet "whats up".

Tussendoor even een paar keer fietsen omdat zulke lange game-sessies ook weer niet vol te houden zijn voor mij, maar ga er zeker goed voor zitten.
Ik had sowieso niets gepland in het weekend, en vrijdag ook vrij, dus ga er om 00:00 bij zijn in de nacht van do- naar vrijdag en blijf misschien wel de hele nacht wakker, als ik met een slaapdronken kop nog van de AI kan winnen tenminste...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• N_E_R_V85
  • Registratie: April 2020
  • Laatst online: 01-03 17:36
Waar heb je dat gelezen?
Dit zou wel een lelijke streep door de rekening zijn voor mijn maat en zijn PS4 😠
Mij was het niet voor het geld te doen maar enkel om hem gratis een versie te bezorgen 😕

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lekkerboeie86
N_E_R_V85 schreef op dinsdag 1 maart 2022 @ 18:51:
[...]

Waar heb je dat gelezen?
Dit zou wel een lelijke streep door de rekening zijn voor mijn maat en zijn PS4 😠
Mij was het niet voor het geld te doen maar enkel om hem gratis een versie te bezorgen 😕
Hier komt het nodige voorbij. Je kan hem wel weggeven of verkopen, maar incl de bonus content.

https://www.reddit.com/r/...s/t2svo6/comment/hyo2xcv/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• N_E_R_V85
  • Registratie: April 2020
  • Laatst online: 01-03 17:36
Lekkerboeie86 schreef op dinsdag 1 maart 2022 @ 19:30:
[...]

Hier komt het nodige voorbij. Je kan hem wel weggeven of verkopen, maar incl de bonus content.

https://www.reddit.com/r/...s/t2svo6/comment/hyo2xcv/
Spijtig 😕
Aanvankelijk liet men wel doorschijnen dat er een PS4 voucher was en dat de extras digitaal verbonden waren bij de versie die je installeerde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superkiwi
Rivanov schreef op dinsdag 1 maart 2022 @ 16:16:
[...]
Tevens is dat ook een game die niet voor iedereen is weggelegd.
Dat staat natuurlijk compleet los van de reviewscore ;)
Als een game goed is hoort ie een hoog cijfer te krijgen, ook als het geen game 'voor de massa' is.

Je essentie ben ik het 100% mee eens: je eigen ervaring is altijd de beste review.
Zo vond ik de 90+ die RDR2 overal kreeg zwaar overdreven vanwege de belabberde Rockstar controls.
Of racegames vaak een hoog cijfer krijgen weet ik niet, ik hou me ook niet zo bezig met metacritic en dergelijke, maar als ze doen wat ze altijd doen verdienen ze op voorhand al een hele dikke voldoende.

[ Voor 49% gewijzigd door Superkiwi op 01-03-2022 20:12 ]

Pagina: 1 ... 7 ... 74 Laatste

Let op:
Samen rijden met andere Tweakers? Zie daarvoor deze lijst: https://forms.gle/BA5tjmdL8ej9Y9n69