<Ryzen 7 5800X3D <-> RX 6800XT <-> 1440p>
Je krijgt vrij snel al een R32 GTR V-spec 2 en een camaro zl1. Vanaf book 5 ben je al met ~200 pk oid onderweg.Smok3yNL schreef op woensdag 9 maart 2022 @ 08:37:
2 vraagjes,
Wanneer komen de wat snellere leukere auto's?
Heb helaas weinig tijd om te gamen, en haal niet veel lol uit rijden met een kever of een Fiat 500.
En klopt het dat ik geen Porsche zie in de showroom om te kopen?
Overigens vind ik de missie met de mercedes SLR op de nordschleife erg pittig om goud te halen, met controller zit er (voor mij dan) echt te weinig travel tussen gas los en vol gas

[ Voor 5% gewijzigd door Bastard op 09-03-2022 08:55 ]
Via de mail zijn ze niet zo snel, Ik heb op release dag zowel via fb messenger als mail contact gezocht en via messenger heel snel geholpen en alsnog een mail met code gekregen.stewiegriffin schreef op woensdag 9 maart 2022 @ 08:03:
[...]
Ja ik heb hetzelfde probleem, aangeven bij Coolblue en die gaan voor mij aan de gang.
Ik dacht al dat het een bug was bij mij maar blijkbaar ben ik niet de enigste. Ik heb ook ergens een missie waar ik steeds de tijd was van aan het beteren per poging, maar enkel de eerste gouden tijd was blijven staan.schumi2004 schreef op dinsdag 8 maart 2022 @ 23:48:
Klopt het dat je bij missies maar eenmalig je tijd kunt zetten voor klassement en elke verbetering niet mee geteld wordt?
Ik heb adaptive triggers aangepast, voor remmen heb ik het uitgezet en voor gas op zwak. Voor mij persoonlijk is het zo veel beter te doseren.Bastard schreef op woensdag 9 maart 2022 @ 08:48:
[...]
Overigens vind ik de missie met de mercedes SLR op de nordschleife erg pittig om goud te halen, met controller zit er (voor mij dan) echt te weinig travel tussen gas los en vol gas.
AMD Ryzen 7 3700x - Sapphire Nitro + RX5700XT - Samsung Odyssey Neo G7 32" | Samsung 65QN93B | Denon AVR-X1700H DAB | Monitor Audio Silver RX6 | BK XXLS 400 FF | PS5 Pro
Dank je. Ik zou zweren dat ik bij brandcentral gister geen Porsche ertussen zag staan, misschien nog vrijspelen?Magic schreef op woensdag 9 maart 2022 @ 08:43:
Ook aan het lijstje toegevoegd, ik ben niet echt een online gamer, maar vind het wel leuk om wat tijden te kunnen vergelijken.![]()
Misschien een idee om wekelijks een tweakers-timetrial race te houden, waarbij een specifieke stock auto en track gekozen wordt?
[...]
Dat ligt er een beetje aan wat je als sneller en leuk bedoeld. Leuke hot hatches en rally auto's kom je al vrijwel direct tegen. Bedoel je supercars en hypercars dan ben je daar wel even mee bezig. Ook afhankelijk van welke baan je wil spelen kun je er even mee bezig zijn. Bijvoorbeeld het vrijspelen van de nurburgring ben je een paar uurtjes mee zoet.
En porsches kun je gewoon bij de dealer (brand central) vinden. Volgens mij voor het eerst, was het in GT6 niet allemaal nog onder RUF?

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
Laatste license test op goud proberen te halen is wat minder humor. Spa in de regen met de Porsche is vooralsnog wel tricky.
My old man wrote me a letter from prison once. It said "if you don't want to end up in here, stay away from crime, women and drugs" Trouble is, that don't leave you much else to do, does it?
Ben intussen GT3 auto's aan het verzamelen. De meeste GT3 wagens glijden nu een stuk makkelijker. Wat ook vreemd is dat de meeste GT3 wagens met een PP rating van rond de 740 zijn, terwijl de GT3 events een max van 730 pp hebben. Je moet dus een specifieke type auto downtunen om aan evenementen mee te doen voor die specifieke auto's.Rivanov schreef op woensdag 9 maart 2022 @ 09:46:
De Audi R8 LMS EVO is wel een dweil zeg. Glibbert en glijd alle kanten op.

Elke dag ben ik nu 1-2 uur aan het creditfarmen op Sardegna off-road course, om weer wat auto's te kopen en daarna andere races te doen. Pak de goedkopere auto's bij de 2de hands dealer mee en af en toe een wat "goedkopere" legendary car. Helaas de Alfa 155 DTM misgelopen, nu wachten tot die weer ergens te koop is.
PSN-ID: Thunder76nl | Twitch: LaBestiaNeraNL
S4 vond ik fantastisch. Wel redelijk wat pogingen gedaan.
S10 al veel over gelezen. Gaat een heftige uitdaging worden. Nog meer mensen die deze al goud hebben gehaald? Slechts 1% heeft de trophy van alle goude licenties op dit moment.
Die had ik nog wel mee kunnen pakken. Mooie wagen.thunder8 schreef op woensdag 9 maart 2022 @ 10:00:
[...]
Ben intussen GT3 auto's aan het verzamelen. De meeste GT3 wagens glijden nu een stuk makkelijker. Wat ook vreemd is dat de meeste GT3 wagens met een PP rating van rond de 740 zijn, terwijl de GT3 events een max van 730 pp hebben. Je moet dus een specifieke type auto downtunen om aan evenementen mee te doen voor die specifieke auto's.Daarnaast zijn die events best pittig, ook aangegeven door de pepertjes. Ik krijg het voor nu nog niet voor elkaar om in de top 5 te eindigen.
Elke dag ben ik nu 1-2 uur aan het creditfarmen op Sardegna off-road course, om weer wat auto's te kopen en daarna andere races te doen. Pak de goedkopere auto's bij de 2de hands dealer mee en af en toe een wat "goedkopere" legendary car. Helaas de Alfa 155 DTM misgelopen, nu wachten tot die weer ergens te koop is.
Nog een tip voor wie prachtige F1 liveries voor de Super Formula wil hebben. Volg user/creator mht-8810.
Hij maakt de mooiste liveries. Zowel van de huidige F1 wagens als voor historische modellen.
/f/image/3p9BMqnHh6iMw9tVheGI68ve.png?f=fotoalbum_large)
/f/image/NZDg6cGGGLL2ZU0Co24sGSfx.png?f=fotoalbum_large)
/f/image/mNbP8Xf5FotUSH5FaQuPDm1r.png?f=fotoalbum_large)
/f/image/MR9GqKKbOLnLA1U3kxy6ZoRw.png?f=fotoalbum_large)
/f/image/NAwb1HwWInkhBs9EOoxcPfVV.png?f=fotoalbum_large)
/f/image/BrMpDZttKJfApv6U36Vh4lTp.png?f=fotoalbum_large)
‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
Je kan toch zoon (ben de naam even kwijt) power verminderaar in de auto zetten? Die pleur je in je bak en je kan met een percentage aangeven dat de power minder wordt en dus je PP of PK zakt. Ik denk dat ze sit gedaan hebben zodat straks het online race onder de GT3 wagens ongeveer gelijk blijft. Zodat niet iedereen dat ding gaat liggen tunen als een gek.thunder8 schreef op woensdag 9 maart 2022 @ 10:00:
[...]
Ben intussen GT3 auto's aan het verzamelen. De meeste GT3 wagens glijden nu een stuk makkelijker. Wat ook vreemd is dat de meeste GT3 wagens met een PP rating van rond de 740 zijn, terwijl de GT3 events een max van 730 pp hebben. Je moet dus een specifieke type auto downtunen om aan evenementen mee te doen voor die specifieke auto's.Daarnaast zijn die events best pittig, ook aangegeven door de pepertjes. Ik krijg het voor nu nog niet voor elkaar om in de top 5 te eindigen.
Al blijft dat verschil er evengoed zijn. Iemand die verstand heeft van tunen kan uit een PP wagen van 730pp meer halen dan iemand die er niet aan tuned. Puur aan het afstellen van de versnellingen etc.
PSN: Oxigeon | Mijn iRacing profiel | Mijn YouTube kanaal
Heel simpele oplossing. BoP races terugbrengen.Oxigeon schreef op woensdag 9 maart 2022 @ 10:27:
[...]
Je kan toch zoon (ben de naam even kwijt) power verminderaar in de auto zetten? Die pleur je in je bak en je kan met een percentage aangeven dat de power minder wordt en dus je PP of PK zakt. Ik denk dat ze sit gedaan hebben zodat straks het online race onder de GT3 wagens ongeveer gelijk blijft. Zodat niet iedereen dat ding gaat liggen tunen als een gek.
Al blijft dat verschil er evengoed zijn. Iemand die verstand heeft van tunen kan uit een PP wagen van 730pp meer halen dan iemand die er niet aan tuned. Puur aan het afstellen van de versnellingen etc.
Ik snap ook wel hoe je de pp minder maakt. Maar het is natuurlijk niet normaal dat al die auto's standaard 10pp hoger zitten dan is toegestaan voor de single player races. Dan krijg ik toch echt het gevoel dat men dit doet om zoveel credits te verbranden op tuningdelen die niet nodig zouden moeten zijn. Sowieso kan je de GT3 auto's bijna niet tunen, want de meeste delen zitten er standaard op of zijn niet van toepassing. Op de turbo auto's kan je nog wisselen naar een midrange turbo of highrange turbo. Verder een volledig aanpasbare bak, ballast, power limiter en natuurlijk de andere race bandencompounds. Dan heb je het wel gehad.Oxigeon schreef op woensdag 9 maart 2022 @ 10:27:
[...]
Je kan toch zoon (ben de naam even kwijt) power verminderaar in de auto zetten? Die pleur je in je bak en je kan met een percentage aangeven dat de power minder wordt en dus je PP of PK zakt. Ik denk dat ze sit gedaan hebben zodat straks het online race onder de GT3 wagens ongeveer gelijk blijft. Zodat niet iedereen dat ding gaat liggen tunen als een gek.
BOP icm tuning verboden. Klaar.Rivanov schreef op woensdag 9 maart 2022 @ 10:31:
[...]
Heel simpele oplossing. BoP races terugbrengen.
[ Voor 7% gewijzigd door thunder8 op 09-03-2022 10:35 ]
Dat rally rijden is echt belachelijk in deze game. Elke drempel alsof je over een springkussen heen rijdt. Is dat nou realistisch?Lekkerboeie86 schreef op woensdag 9 maart 2022 @ 10:03:
Nog 6 banen gold halen in de super license. Ben nu bij die Rally S5. Deze inmiddels zilver, maar moet dus nog een stukje tijd vanaf. Vind rally het minst leuke onderdeel in de game eigenlijk.
S4 vond ik fantastisch. Wel redelijk wat pogingen gedaan.
S10 al veel over gelezen. Gaat een heftige uitdaging worden. Nog meer mensen die deze al goud hebben gehaald? Slechts 1% heeft de trophy van alle goude licenties op dit moment.
Zo ja, dan heb ik nog meer respect voor real life rally rijders die met 160 over drempels heen knallen.
Verwijderd
Denk dat die eerder bij de Haggerty Collection wordt toegevoegd.Verwijderd schreef op woensdag 9 maart 2022 @ 11:03:
Hoe kun je de Ferrari Testarossa 1991 eigenlijk bemachtigen? Zit die wagen verstopt achter een kampioenschap of is het gewoon wachten tot hij opduikt in de Used Cars sectie?
Die zit ook verstopt in een of andere licentie van ik meen IA. Dat ding is niet mee te rijden is mijn ervaring. Die laat ik compleet links liggenVerwijderd schreef op woensdag 9 maart 2022 @ 11:03:
Hoe kun je de Ferrari Testarossa 1991 eigenlijk bemachtigen? Zit die wagen verstopt achter een kampioenschap of is het gewoon wachten tot hij opduikt in de Used Cars sectie?
Nope.Oxigeon schreef op woensdag 9 maart 2022 @ 11:35:
[...]
Die zit ook verstopt in een of andere licentie van ik meen IA. Dat ding is niet mee te rijden is mijn ervaring. Die laat ik compleet links liggen
National B License, Bronze – Renault Clio RS220 Trophy ’16
National B License, Gold – Mitsubishi GTO Twin Turbo ’91
National A License, Bronze – Volkswagen Scirocco R ’10
National A License, Gold – Subaru BRZ STI Sport ’18
International B License, Bronze – Toyota GR Supra Race Car Gr.4 ’19
International B License, Gold – Porsche Taycan Turbo S ’19
International A License, Bronze – Toyota 86 Gr.B Rally Car
International A License, Gold – Alpine A110
Super License, Bronze – Audi R8 LMS Evo ’19
Super License, Gold – Gran Turismo Red Bull X2019 Competition
good to know.Oxigeon schreef op woensdag 9 maart 2022 @ 11:35:
[...]
Dat ding is niet mee te rijden is mijn ervaring. Die laat ik compleet links liggen
Wou heel graag een 512BB in GTS. Maar ik kan daar niet mee rijden. Spin elke 10 meter of.
Als die echt zo lastig te besturen zijn. Respect voor de eigenaren die hier in reallife mee rijden.
De Testarossa wou ik dan gaan gebruiken in GT7. Maar als dat het zelfde is..... laat maar.
There are 10 kinds of people in this world..... Those who know binary. And those who don't.
Wat is de ervaring met de pedalen van deze set ?
Verwijderd
Gewoon zelf uitproberen en testen toch? Ik kom erachter dat ik auto's geweldig vind rijden in GT7 waar ik werkelijk waar nooit zou over dromen om ze aan te schaffen.DarkSide schreef op woensdag 9 maart 2022 @ 11:50:
[...]
good to know.
Wou heel graag een 512BB in GTS. Maar ik kan daar niet mee rijden. Spin elke 10 meter of.
Als die echt zo lastig te besturen zijn. Respect voor de eigenaren die hier in reallife mee rijden.
De Testarossa wou ik dan gaan gebruiken in GT7. Maar als dat het zelfde is..... laat maar.
Speel hiermee en de ervaringen zijn prima, al heb ik wel geen vergelijkingsmateriaal, dit is de enige set waar ik mee gespeeld heb. Goeie beginnersset en bevalt goed.jori040 schreef op woensdag 9 maart 2022 @ 11:55:
Wie speelt er hier met de G29 ?
Wat is de ervaring met de pedalen van deze set ?
Niet echt veel om op aan te merken.
Enige wat ik veel terug lees is dat het rempedaal het minste onderdeel van de set is.Werkt dat volgens u bij GT7 prima ?Poulske schreef op woensdag 9 maart 2022 @ 12:06:
[...]
Speel hiermee en de ervaringen zijn prima, al heb ik wel geen vergelijkingsmateriaal, dit is de enige set waar ik mee gespeeld heb. Goeie beginnersset en bevalt goed.
Bizar dat de G29 tegenwoordig als beginnerset/basic wordt weggeschreven. Vroeger was de G27 (wat ik begrepen heb praktisch dezelfde stuur is, muv de sensor) al behoorlijk aan de bovenkant van de markt, en de GT force die sub-100 euro kostte was ergens in het midden. met daaronder talloze stuurtjes zonder FF.Poulske schreef op woensdag 9 maart 2022 @ 12:06:
[...]
Speel hiermee en de ervaringen zijn prima, al heb ik wel geen vergelijkingsmateriaal, dit is de enige set waar ik mee gespeeld heb. Goeie beginnersset en bevalt goed.
Ik heb die GT force gehad, en imo was daar helemaal niks mis mee.
[ Voor 4% gewijzigd door Magic op 09-03-2022 12:41 ]
Steam: Brainfrz82 | PSN: Brainfrz | Discord: Brainfrz
Dit zie je volgens mij vaak terug. Ook bij Thrustmaster systemen.jori040 schreef op woensdag 9 maart 2022 @ 12:23:
[...]
Enige wat ik veel terug lees is dat het rempedaal het minste onderdeel van de set is.Werkt dat volgens u bij GT7 prima ?
Omdat er "weinig" feedback is.
Wat je nu vaak ziet is dat je voor een "echte" beleving een z.g. loadcell moet hebben.
Ken de pedalen niet van logitech. Reed vroeger met een Thrusmaster T150 en bijgelverde pedalen.
Die vond ik niet echt fijn. Goedkoop en op een moment is de veer slap.
Rij nu met een t300 en upgrade pedalen set.
Dat voelt iig al een stuk steviger. En dit is nog aan de onderkant van de markt.
Gewoon lekker gaan rijden. Je past je vanzelf aan, aan je set.
Als het virus je pakt, ga je vanzelf kijken naar ander/beter spul denk ik.
Zelf zie ik nog geen reden om mijn set te vervangen voor bv een Direct Drive, en een loadcell kit.
There are 10 kinds of people in this world..... Those who know binary. And those who don't.
Uh ja, die bedoel ik.J-M-T schreef op woensdag 9 maart 2022 @ 13:02:
[...]
Dan eerder deze, toch?
Racesturen, servo's en pedalen
Je mag gerust je zeggen hoor.jori040 schreef op woensdag 9 maart 2022 @ 12:23:
[...]
Enige wat ik veel terug lees is dat het rempedaal het minste onderdeel van de set is.Werkt dat volgens u bij GT7 prima ?
Ja is ook eigenlijk van de zotte, vind het zelf ook niet echt een beginnersset, maar zo wordt ie wel beschreven.Magic schreef op woensdag 9 maart 2022 @ 12:40:
[...]
Bizar dat de G29 tegenwoordig als beginnerset/basic wordt weggeschreven. Vroeger was de G27 (wat ik begrepen heb praktisch dezelfde stuur is, muv de sensor) al behoorlijk aan de bovenkant van de markt, en de GT force die sub-100 euro kostte was ergens in het midden. met daaronder talloze stuurtjes zonder FF.
Ik heb die GT force gehad, en imo was daar helemaal niks mis mee.
Als je de ruimte hebt is een playseat ook gaaf. Makkelijk op te bergen en neemt niet veel ruimte in. Zie onderstaande foto.
Maargoed net mijn eerste race gewonnen ooit in de GT7 modus in de n00bleague met mijn Toyota aqua. Het lukte past toen ik de assist uit had gezet (TC op 1. Countersteering en ASM uit) een beetje aan de knoppen draaien kan erg helpen.Moet zeggen dat er echt een paar snelle gasten zitten in GT7, zelfs in de beginnersclasse, dus alle kleine beetjes aan optimalisatie helpen enorm.
Setup:
:strip_exif()/f/image/eXb6aBtNhJVRv1Vz2QT9ffdK.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/3ZrlQYWIagl3n2OvEDwwSzKQ.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/RhNcddlNpgR0zMdtzBfTYgeC.jpg?f=fotoalbum_large)
http://psnprofiles.com/Arc_Xev
Ahh ik ga er achteraan, had me boekje al een keer extra gecontroleerd of ik niet een code gemist had.daltona schreef op woensdag 9 maart 2022 @ 07:46:
[...]
bedoel je die 3 auto's van de pre-order? daar kreeg ik een aparte code voor gemaild.
PSN: SensLike_
Hoop dat jullie dat een passende oplossing vinden.
Pardon. Ik bedoelde dat je die in een licentieproef moet gebruiken.Rivanov schreef op woensdag 9 maart 2022 @ 11:38:
[...]
Nope.
National B License, Bronze – Renault Clio RS220 Trophy ’16
National B License, Gold – Mitsubishi GTO Twin Turbo ’91
National A License, Bronze – Volkswagen Scirocco R ’10
National A License, Gold – Subaru BRZ STI Sport ’18
International B License, Bronze – Toyota GR Supra Race Car Gr.4 ’19
International B License, Gold – Porsche Taycan Turbo S ’19
International A License, Bronze – Toyota 86 Gr.B Rally Car
International A License, Gold – Alpine A110
Super License, Bronze – Audi R8 LMS Evo ’19
Super License, Gold – Gran Turismo Red Bull X2019 Competition
Zie hierboven. Je snapt toch ook wel dat een gemiddelde tweaker niet zomaar een testarossa op de oprit heeft staanDarkSide schreef op woensdag 9 maart 2022 @ 11:50:
[...]
good to know.
Supervet. Wat ik jammer vind, en dat is (uiteraard) bij GTSport ook zo, is dat er een enorme vertraging is tussen opschakelen, en dat je de hand van de rijder naar de pook of flipper ziet gaan. Ik snap dat het waarschijnlijk heel moeilijk zal zijn om de hand supersnel te laten reageren zodra je opschakelt, maar toch. Het valt me altijd op daar ik ook altijd met deze view rijd.Rivanov schreef op woensdag 9 maart 2022 @ 13:19:
Onboard van de offset setting binnen de cockpitview (niet mijn video)
[YouTube: Gran Turismo 7 - Toyota Castrol TOM'S SUPRA '97 - Nurburgring Dynamic Time & Weather - Helmet Cam]
Is dat niet omdat er een kooi + firewall achter je stoelen zit waardoor je niets ziet als je naar achteren kijkt?Rivanov schreef op woensdag 9 maart 2022 @ 15:37:
Overigens wel jammer dat helaas niet álle auto's een volledig interieur hebben, wanneer je cockpitview gebruikt en "naar achteren kijkt". Wel veel meer auto's dan in GT Sport. Maar specifieke racewagens hebben het niet, zoals de Audi R8 LMS EVO en de Peugeot RCZ. Dan zie je de track in "bumper cam".
Overigens was het bij GT Sport wel vaker zo dat je dus in cockpitview bij het naar achteren kijken in praktijk niets zag.
Dat zou inderdaad kunnen! Goed punt.Racing-Paradise schreef op woensdag 9 maart 2022 @ 16:27:
[...]
Is dat niet omdat er een kooi + firewall achter je stoelen zit waardoor je niets ziet als je naar achteren kijkt?
Overigens was het bij GT Sport wel vaker zo dat je dus in cockpitview bij het naar achteren kijken in praktijk niets zag.
Toch wordt ik het overstuurverhaal wel een beetje zat. Het valt nagenoeg niet te corrigeren. een doordraaier (bv die eerste na de chicane in barcelona ) levert bijna gegarandeerd een niet te corrigeren overstuur op.
Heb nu de tegenstuurhulp op maximaal teruggezet en dan wordt het wat acceptabeler. Ook overstuurt ie soms zonder aanwijsbare reden gewoon zo de muur in; ik lees daar toch ook wel veel klachten over. Hoop dat dat nog aangepast wordt. De rijervaring is echt heel anders dan in GT sport zo. Heb beetje lopen klooien met de gevoeligheid voor het stuurtje ook. maar nog niet optimaal gevonden. Iemand tips?
Ben nu die AMG menus aan het doen, dus schiet lekker op. Meeste licenses op goud en zilver en 1 (ja 1 ) rondje I10 uit kunnen rijden, dat hoop ik met stuur vandaag naar brons te rijden
edit: toch raar. Het lijkt wel of de bandenkeuze misgaat of zo, alsof wanneer je van regen naar race gaat het systeem nog op regensetting blijft staan of zo. Croix en barcelona beide tig keer moeten rijden en dan de nordschleife in 1 keer halen , dat is op zn zachtst gezegd raar.....
[ Voor 22% gewijzigd door j-a-k-e-88 op 09-03-2022 17:01 ]
Ik had dat gister dat m’n opgefokte M3 achterkant steeds uitbrak na een bocht en soms zelfs halverwege het rechte stuk bijna ingehaald door m’n eigen kofferbak. Het duurde een paar racejes voor ik een duh-ingeving kreeg…. achtervleugel! Al een grotere getest?j-a-k-e-88 schreef op woensdag 9 maart 2022 @ 16:48:
Ook overstuurt ie soms zonder aanwijsbare reden gewoon zo de muur in; ik lees daar toch ook wel veel klachten over. Hoop dat dat nog aangepast wordt. De rijervaring is echt heel anders dan in GT sport zo. Heb beetje lopen klooien met de gevoeligheid voor het stuurtje ook. maar nog niet optimaal gevonden. Iemand tips?
Dennisdn schreef op woensdag 9 maart 2022 @ 16:57:
[...]
Ik had dat gister dat m’n opgefokte M3 achterkant steeds uitbrak na een bocht en soms zelfs halverwege het rechte stuk bijna ingehaald door m’n eigen kofferbak. Het duurde een paar racejes voor ik een duh-ingeving kreeg…. achtervleugel! Al een grotere getest?
Zoiets zal het uiteindelijk wel zijn ja, even aankijken, vleugel of wat met de downforce spelen iddDennisdn schreef op woensdag 9 maart 2022 @ 16:57:
[...]
Ik had dat gister dat m’n opgefokte M3 achterkant steeds uitbrak na een bocht en soms zelfs halverwege het rechte stuk bijna ingehaald door m’n eigen kofferbak. Het duurde een paar racejes voor ik een duh-ingeving kreeg…. achtervleugel! Al een grotere getest?
Maar nu komt 't; ik heb het idee dat ik met de PS5-controller veel meer feeling met de auto heb...ervaren anderen dat ook?
Met het stuur merk ik nauwelijks de kerbs, voel ik de bochten niet echt aan, voel ik weinig tractie. Ik zie in de menu's eerlijk gezegd ook weinig om in te stellen wat betreft stuur (los van de force feedback, die nu op 4 staat). Anderen tips om meer gevoel in de Logitech G29 te krijgen?
Overall wel weer heerlijk om deze game te spelen hoor. Genieten!
Doe het met de audi aport quarto s1. Heb wel veren wat zachter gemaakt en de 4wd op 50:50 verdeling.
Heb er in korte tijd 3mil mee verdiend. En was eigenlijk nog best leuk. Ben rally nu wel meer gaan waarderen. Het is vaag maar wel lachen.
Kleine tip, als je op zo een heveltje in de grond afrijd even keihard remmen als je het heuveltje neemt. Is even timen maar op gegeven moment heb je wel door. Dan blijft de auto stabieler bij het landen. Kan uiteraard ook langzamer nemen. Maar dit is leuker
Dus net even de nieuwe shelby gt350 '65 uit legend cars tab gekocht. En ook de oude porsche 356, en wat autos uit de used car dealer.
Vreesl alleen dat komende patch deze farm methode eruit gaat want dit gaat. Maar hoop het niet.
[ Voor 40% gewijzigd door v8power67 op 09-03-2022 18:25 ]
Tax the rich, feed the poor 'Til there are no rich no more!!!
PSN ID= SkreppiedoeNL , XBL=Skreppiedoe NL
Jaloers!skreppiedoe schreef op woensdag 9 maart 2022 @ 19:09:
Gisteren bij coolblue een PS5 weten te bemachtigen,nog 10 minuutjes downloaden en dan GT7 in volle glorie spelen. Vond de game er al prachtig uitzien op de PS4pro...ik ben benieuwd.
-ik begin nu pas te beseffen dat ik de vreemde eend in de bijt ben. Tijdens het neerzetten van al mijn tijden merk ik dat ik enkel maar Nederlandse vlaggetjes bij mijn racebuddies zie staan.
Tweakers is nochtans gekend in België.
Waar zijn al die Belgen?
-IA10 goud is ook binnen.
Dan maar aan de special license begonnen maar dat is heel andere koek. Wel tof om uit te voeren vooral die F1. Was ik blij dat ik een stuur had maar zelfs dan was handmatig schakelen geen optie 😁.
En als laatste puntje: Nu het wat intensiever begint te worden om op het scherp van de snee te rijden moet ik toch toegeven dat er wat flex op mijn playseat challenge zit en dit in combinatie met de dd pro 😄.
Ik zat straks toevallig te kijken en het viel me op jij de enige Belg bent in mijn lijst.N_E_R_V85 schreef op woensdag 9 maart 2022 @ 20:29:
Enkel bevindingen na een dagje GT’en 😊:
-ik begin nu pas te beseffen dat ik de vreemde eend in de bijt ben. Tijdens het neerzetten van al mijn tijden merk ik dat ik enkel maar Nederlandse vlaggetjes bij mijn racebuddies zie staan.
Waar zijn al die Belgen?
7800X3D, RTX 4090, 32GB DDR5
En ik meen het..
Na een flinke burn-out al een jaar zoekende naar een vaste baan, dus nu helaas geen geld om een PS5 aan te schaffen. En als dat lukt natuurlijk geen tijd meer, of veel minder tijd om te gamen.
GT5, back in the day, helemaal grijs gespeeld. Om redenen die ik vergeten ben helemaal overgegaan naar PC-gaming-only..
Ik herken circuits nog steeds, en, gelukkig, heb uitzicht op een vaste baan, dus wie weet, binnenkort weer op de PC-tracks aanwezig...
Ik heb daarvoor een Discord aangemaakt om elkaar makkelijker/sneller te kunnen informeren over de lobby die up gaat.
Mocht je ook eens mee willen wees dan welkom: https://discord.gg/9YfnB7rgBU ik heb het de naam Onyx Racing gegeven.
Details hoe het te regelen etc moet ik/we eens over nadenken.. Hulp en suggesties zijn welkom!
Hier een Belg, al sta ik niet op de Tweakers lijst. Het grootste deel van mijn PSN friendlist komt van het BeyondGaming forum.N_E_R_V85 schreef op woensdag 9 maart 2022 @ 20:29:
Waar zijn al die Belgen?
AMD Ryzen 7 3700x - Sapphire Nitro + RX5700XT - Samsung Odyssey Neo G7 32" | Samsung 65QN93B | Denon AVR-X1700H DAB | Monitor Audio Silver RX6 | BK XXLS 400 FF | PS5 Pro
De komende dagen flink oefenen hierop. Zou graag deze trophy binnen halen. Maar ik heb al begrepen dat hij bijna onmogelijk is.
Verder bezig geweest met S driving license. Aantal goud, Supra en rallyhok komt nog wel. Maar die met de Lambo.. wtf?! Hoe krijg ik daar ooit nog een dikke seconde van af?!
PSN: Gaiajohan || XBOX Live Gaiajohan || 5720Wp@ oost-west
Ik had de exposure hoger gezet in display settings want je ziet door de schaduw van de bomen de natte plekken niet goed, dat is een tip doe ik kan geven. Verder goed de ideale lijn volgen en op rechte stukken de droge plekken zoeken, is niet altijd de ideale lijn. Hij was erg lastig. En vooral frustrerend ivm snelle grip verlies.Lekkerboeie86 schreef op woensdag 9 maart 2022 @ 23:31:
Vandaag bij de S10 license gekomen. Alles goud gehaald, maar bij S10 nog niet eens de finish gehaald zonder te crashen. Niet super veel pogingen gedaan. Viel me wel op dat slechts 1 persoon uit mijn lijst deze goud heeft gehaald. Wat is de gouden tip @v8power67 ?
De komende dagen flink oefenen hierop. Zou graag deze trophy binnen halen. Maar ik heb al begrepen dat hij bijna onmogelijk is.
Met de 208 door de tuinen!
Lobby is om 18:50 uur open de race start om 19:15 uur.Baan: Dragon Trail Tuinen
Ronden: 10
Auto: Peugeot 208 GTI by Peugeot Sport '14
Weather: 3x Willekeurig
Tunen: Stock
Banden: Comfort only
Brandstof: NVT
Slijtage: NVT
Opmerking:
- Geef alsjeblieft op Discord aan of je erbij bent (https://discord.gg/9YfnB7rgBU) het evenement is beperkt op lobby grote.
- First come, first serve.
- Ik host voor 'Alleen vrienden' dus stuur anders een vriend-invite naar SensLike_
- Lobby zou waarschijnlijk eerder open zijn dan aangegeven, wees welkom!
Tot vanavond?
De save kan je gewoon meenemen,alleen hebben de versies allebei een aparte trophy list...vind ik toch een vreemde keuze.
Vanavond maar weer verder genieten en hopelijk wat minder afgeleid dan gisteren,was een paar keer vergeten dat ik ook nog moest remmen en sturen omdat ik naar de schittering van de zon op de wagen voor me zat te kijken.
Als je in alle kombochten de high line blijft houden win je vrij snel die seconde.GAIAjohan schreef op donderdag 10 maart 2022 @ 00:00:
Grappig met de Taycan is dat een downshift mogelijk is. Dan gaat ie in eco mode en wil niet harder dan 150kmh
Verder bezig geweest met S driving license. Aantal goud, Supra en rallyhok komt nog wel. Maar die met de Lambo.. wtf?! Hoe krijg ik daar ooit nog een dikke seconde van af?!
Thanks, zal later vandaag eens kijken. Ovals zijn ook wel mijn zwakte denk ik. Heb er nooit echt op gelet qua behouden snelheid enzo. Vond ovals ook gewoon saai..J-M-T schreef op donderdag 10 maart 2022 @ 06:44:
[...]
Als je in alle kombochten de high line blijft houden win je vrij snel die seconde.
Gewone circuits zijn veel meer rechttoe rechtaan hoe om te gaan met bochten en meer multi toepasbaar.
PSN: Gaiajohan || XBOX Live Gaiajohan || 5720Wp@ oost-west
Waarom dan? Dat is toch eigenlijk the way GT is played, eindeloos geld grinden voor die ene auto, die Oreca Viper ofzo.v8power67 schreef op woensdag 9 maart 2022 @ 18:22:
Vreesl alleen dat komende patch deze farm methode eruit gaat want dit gaat. Maar hoop het niet.
De enige methode om een beetje vlot geld te verdienen zijn toch de rally en highspeed ring farm methode die ik tot nu toe heb gezien, en nog een beetje een normale return hebben op je geïnvesteerde tijd. Daarbuiten heb je alleen de "pay to win" methode.
Zeker met die belachelijke prijzen. Had gisteren voor +/- 20 miljoen aan auto's open staan, vandaag nog 15 miljoen (invites+legendary) en dan heb ik nog niet eens omgekeken naar de 2nd hand market.

Ah we mogen weer, ik ben nog even een paar ritjes op de high speed ring farmen, kleine blokjes van een half uur/ 20 minuten maken de grind minder erg
[ Voor 8% gewijzigd door TIGER1125 op 10-03-2022 10:19 ]
GT7 1.06 Patch Notes (1.060.000) – March 10, 2022
Main Features Implemented
1. Race Display
– Added wind direction and wind speed indicators. An arrow (wind direction) and number (wind speed) will be displayed on the upper right of the screen under the Track Map.
2. Music Replay
– Added 64 music tracks.
Other Improvements and Adjustments
1. Progression blocks and application errors
– Fixed a very rare issue wherein progress made on a Menu Book would not be recognised and prevented players to continue their playthrough;
– Fixed an issue wherein an application error would occur when using the broadcast features of the PlayStation®4 system;
– Fixed an issue wherein an application error would occur when ‘Shoot’ is selected in ‘Race Photo’ during a replay displayed in 4K on the PlayStation®4 Pro system and with the aspect ratio set to 16:9;
– Fixed an issue wherein an application error would occur when ‘License Plate’ is selected in ‘GT Auto’ under [Car Customisation] > [Other], while progressing Menu Book No. 20, ‘Show Your Custom Wing.’
2. World Circuits
– Fixed an issue wherein the actual time of day in a ‘Custom Race’ of some tracks would not match the selection made in [Time / Weather Settings] > [Timeframe];
– Fixed an issue with the Sector 2’s Bronze target time in the ‘Circuit Experience’ of the ‘Willow Springs Raceway: Streets of Willow Springs’ track that made the Bronze prize unachievable;
– Fixed an issue wherein it was possible to choose cars without dirt tyres installed from the [Settings] > [Change Car] of the Quick Menu during a ‘Time Trial’ and ‘Drift Trial’ on Dirt tracks;
– Fixed an issue with the weather for all race events;
– The Overtake function for the Dallara SF19 Super Formula / Honda ’19 has been disabled in the Licence test ‘S-7’ (One Lap Time Attack) within the ‘Licence’ pavilion. (The ranking boards have been reset.)
3. GT Auto
– Fixed an issue wherein the racing suit would not be displayed in ‘Driving Gear’ under certain conditions;
– Deleted the ‘Duplicate on Opposite Side’ and ‘Duplicate Symmetrically’ menu items from the ‘Layer Controls’ of the left and right arms while editing Racing Suit Livery;
– Fixed an issue wherein work results would not be applied in ‘Car Maintenance & Service’ if the work is selected by moving the cursor with the Left stick.
4. Car Settings
– Fixed an issue wherein the Setting Sheet would become blank, and the setting content could not be saved. With this fix, the blank setting sheets will remain but you will be able to delete these normally. This will also fix the progression blockers encountered when the Menu Book tasks involved Car Settings;
– Fixed an issue wherein a car would return to its original wheels if the Setting Sheet was modified while a non-standard wheel was equipped;
– Fixed an issue wherein the ‘Top Speed (Automatically Adjusted)’ would not adjust properly when a Fully Customisable transmission was installed;
– Fixed an issue wherein the speeds displayed under Rotational G’s were incorrect;
– Fixed an issue wherein adding a new Setting Sheet for a car where the engine was swapped would not carry that information over the new sheets. The engine swap will now be applied to all Setting Sheets.
5. Showcase & My Page
– Fixed an issue within ‘Showcase’ wherein the 2nd page and beyond would not be displayed properly if the number of items in ‘My Items’ and ‘Collection’ exceeded 100;
– Fixed an issue within ‘Gallery’ wherein the 2nd page and beyond would not be displayed properly if the number of items in ‘My Page’ exceeded 100 items.
6. Brand Central
– Fixed an issue wherein an Invitation icon would appear in the ‘Showroom’ of manufacturers even when the player did not have an invitation.
7. Replay
– Fixed an issue wherein the Replays and Demo Replays would not play all the way until the end.
8. Multiplayer
– Fixed an issue wherein the ‘Assist Settings’ would reset after joining a location and quitting without entering a race;
– Fixed an issue wherein the weather and time set by the host would not reflect correctly for the other players in the room.
9. Options
– Changed the ‘Flash and Toggle High/Low Beams’ function assigned to the default button of the DUALSHOCK®4 and DualSense™ wireless controllers to ‘Flash High Beams’. If the button had been remapped previously, selecting the ‘Restore Default Settings’ will apply the change;
– Fixed an issue wherein the BGM would not play during Music Replay if the [Sound Volume] > [Menu BGM] volume level was set to 0;
– Fixed an issue wherein the changes to the exposure value in the ‘Exposure and Saturation’ settings made when starting the game for the first time would not be reflected in the preview screen.
10. Steering Controller
– Fixed an issue wherein the Thrustmaster TH8A shifter would not operate properly when connected to the USB. Please note that the PlayStation®5 console is not compatible with this USB connection. The shifter can be used by connecting it directly to the steering wheel base using a ‘DIN-to-DIN’ cable.
11. Others
– Fixed an issue wherein clearing all licence tests on wet surfaces would not award the Bronze trophy ‘Rain Royalty.’ Players who have already cleared the relevant tests can acquire the trophy by clearing the tests again;
– The Race Demo displayed during Auto Demos has been changed to a Music Replay;
– Various other issues have been addressed.
Addressed a bug where changes to the Car Settings are not applied, or it became impossible to save them. As a result, it is not possible to complete the Menu Book No. 6 ‘Tune a Classic Car’.
Addressed audio related issues.
Added network connections stability issues.
Fixed various game crashing bugs.
Added gameplay optimizations on PS4.
Added stability and performance improvements.
Other minor fixes.
Ik had al het idee dat er wind was in dit spel, want op special stage route x ging ik de ene kant op een aantal KM/u sneller dan de andere kant op (en niet vanwege de brug aan de ene kant), daar heb ik eigenlijk niets over gehoord, maar gaaf dat dat er ook nog in zit!
🎶 Gets a little messy in heaven 🎶
Ik ben gisteren begonnen aan de IA license testen en weer wat mooie tijden neergezet bij de eerste 4. Ik vond dat rally rijden maar niks, maar ben blijkbaar wel snel
Inmiddels ook voor het eerste uit de vouchers iets anders dan wat credits gekregen, nl. tuning onderdelen voor de Toyota Tundra (die ik (nog) niet eens heb

Vanavond eindelijk eens wat meer tijd, dus hoop wat progressie te kunnen boeken.
[Rant]Dacht dat dit niet meer nodig was met ps5 zei cerny zo mooi in zn speech.. nou zit alweer de nodige minuten naar een kopieer scherm te kijken. [/Einde rant]
Anyway ben benieuwd of de prijzengelden aangepast zijn. Sowieos de 2 races van 10laps die maar 5000 betalen in de world touring car 800 serie waar de rest 65000 is. En of die rally race prijzengeld aangepast (verlaagt of race eisen veranderd)is.
[ Voor 3% gewijzigd door v8power67 op 10-03-2022 10:10 ]
Nice dat windsnelheid ook gemodelleerd is. Het viel mij tijdens een race op Daytona al op dat m'n auto op de back stretch een paar km langzamer liep dan start/finish418O2 schreef op donderdag 10 maart 2022 @ 09:36:
1. Race Display
– Added wind direction and wind speed indicators. An arrow (wind direction) and number (wind speed) will be displayed on the upper right of the screen under the Track Map.
[...]
PSN: jannvsdvinvs
De prijzen voor custom races zijn ook belachelijk laag. Daar mogen wel een paar nullen achter geplakt worden.v8power67 schreef op donderdag 10 maart 2022 @ 10:09:
Update is nu aan het kopiëren...
[Rant]Dacht dat dit niet meer nodig was met ps5 zei cerny zo mooi in zn speech.. nou zit alweer de nodige minuten naar een kopieer scherm te kijken. [/Einde rant]
Anyway ben benieuwd of de prijzengelden aangepast zijn. Sowieos de 2 races van 10laps die maar 5000 betalen in de world touring car 800 serie waar de rest 65000 is. En of die rally race prijzengeld aangepast (verlaagt of race eisen veranderd)is.
Jup klopt. Was iemand die vergeleken had met gt sport en is 3x zo laag als gt sport..Ontzettende_Jan schreef op donderdag 10 maart 2022 @ 10:21:
[...]
De prijzen voor custom races zijn ook belachelijk laag. Daar mogen wel een paar nullen achter geplakt worden.
Net gecontroleerd, monza world toueing cars 800,, 10 laps met 10x banden slijtage en 7x brandstofverbruik, 800pp or less. Uitbetaling nog steeds 5000...
Zelfde geld voor lemans. Zijn races van 20+min en dan 5000 krijgen noice..
We hebben weer die cheat nodig waar je een custom race kan starten met een MX-5 tegen GR.1 autos op de Nordschleife en dan via de pits finishen.
Je word geloof ik alleen op een gegeven moment gevraagd om license IB af te ronden voordat je een bepaald Menu kan afronden.Timbox88 schreef op donderdag 10 maart 2022 @ 10:28:
Als je de career speelt aan de hand van de 'menu's', komen dan automatisch alle licenses voorbij? Als in; wordt je automatisch geleid naar het uitspelen van de licenses?
Nee, alleen die eerste wordt je specifiek naartoe geleid. (voor zover ik nu gezien heb, bezig met nr. 36)Timbox88 schreef op donderdag 10 maart 2022 @ 10:28:
Als je de career speelt aan de hand van de 'menu's', komen dan automatisch alle licenses voorbij? Als in; wordt je automatisch geleid naar het uitspelen van de licenses?
Maar, op een gegeven moment moet je voor bepaalde menu's wel weer een bepaalde licenses hebben (ik heb National A langs zien komen in de vereisten van een aantal kampioenschappen). Dus je wordt er op zich wel zachtjes naartoe bewogen, maar niet zo specifiek als die ene.
[ Voor 3% gewijzigd door TIGER1125 op 10-03-2022 10:36 ]
Dat is Fishermans Ranch denk ik. Persoonlijk vind ik de Sardegna Windmolen fijner om te rijden. Wel 3 ronden, maar die zijn korter en minder haarspeldbochten. Alleen voor het finish deel zit een richel die je inderdaad met beleid moet nemen anders crash je tegen de rand van de pitentry. Als ik ga gamen doe ik die dag een uurtje of zo deze race, daarna wat ik graag zelf doe.v8power67 schreef op woensdag 9 maart 2022 @ 18:22:
Zo net even geloof 2 uurtjes die rally money grind gedaan. Ben er wel redelijk snel in geworden, snelste is 3:04 min en gemiddeld rond de 3:06/7.
Doe het met de audi aport quarto s1. Heb wel veren wat zachter gemaakt en de 4wd op 50:50 verdeling.
Heb er in korte tijd 3mil mee verdiend. En was eigenlijk nog best leuk. Ben rally nu wel meer gaan waarderen. Het is vaag maar wel lachen.
Kleine tip, als je op zo een heveltje in de grond afrijd even keihard remmen als je het heuveltje neemt. Is even timen maar op gegeven moment heb je wel door. Dan blijft de auto stabieler bij het landen. Kan uiteraard ook langzamer nemen. Maar dit is leuker
...
De 2nd hand dealer zou toch dagelijks verversen na het voltooien van de menuboeken? Zit nu al 2 dagen tegen dezelfde auto's aan te kijken waar ik de meesten al van gekocht heb.
Verder gisteren de Aston Martin DBR9 GT1 gekocht. Die vond ik in GT Sport al erg fijn, maar dit is nu helemaal een beest. Kon een 800pp race 10 laps er prima mee winnen, zonder tuning. Is ook een stuk stabieler dan de GT3 auto's die qua pp in de buurt zitten. Vandaag eens kijken of ik deze kan gebruiken voor de GT3 races en hoe die dan meedoet vanwege de 730pp limiet. Moet deze denk ik iets meer downtunen dan een GT3. Gelukkig heb je goed 100kg qua gewicht minder die je kan opvullen met ballast.
Hou er wel rekening mee dat je een invite nodig hebt op deze auto's te kopen. De FXX K staat ook op mijn lijstje, eerst maar eens genoeg credits hebben en dan kijken hoe ik die invite kan scoren.Marcievg schreef op donderdag 10 maart 2022 @ 10:26:
Ik ben aan het sparen voor de 3.6mil om DE Ferrari FXX K of de lamborghini Veneno te kopen. Heeft iemand toevallig al ervaring met een van deze auto's?
[ Voor 11% gewijzigd door thunder8 op 10-03-2022 10:35 ]
https://www.gtplanet.net/...1-06.405473/post-13615162Landing physics in rally stages have been fixed, cars no longer bounce off the ground unrealistically. Confirmed after several consecutive laps/jumps around Fisherman's Ranch in the 86 Gr.B car.
Laat het even weten, dan kunnen wij een dergelijke miskoop voorkomen of niet.Marcievg schreef op donderdag 10 maart 2022 @ 11:02:
@thunder8 ik heb de invites en daarmee heb ik tot 20 maart de tijd. Mocht een van de auto's rijden als een dweil dan is het een zure 3,6 die ik er aan uitgeef
Ik denk dat de daily voucher random een x-aantal sterren is.v8power67 schreef op donderdag 10 maart 2022 @ 10:48:
Vroeg me ineens af. Hoe kom je nu nog aan die roulette kaarten als je de cafe en missiona en licenses allemaal gedaan hebt ? Krijg er 1 per dag voor de 44km rijden per dag. Maar dat is meestal een 4 sterren... Vind het allemaal maar erg vaag gedaan. En wil graag motoren swappen. En titanium rods and pistons voor mn autos en die speciale turbo voor sommige autos etc..
Ik zag gisteren namelijk ook weer ineens een 1-ster langs komen vanuit de daily, terwijl ik de dag ervoor een stuk 7 4-ster vouchers open had zitten maken opgespaard over een 2 á 3 dagen. (niet geheel onverdienstelijk overigens) Vandaag weer een 4-ster voucher voor de daily.
Het is semi-random, maar als je collector level hoger is heb je meer kans op een voucher met meer sterren.TIGER1125 schreef op donderdag 10 maart 2022 @ 11:09:
[...]
Ik denk dat de daily voucher random een x-aantal sterren is.
Ik zag gisteren namelijk ook weer ineens een 1-ster langs komen vanuit de daily, terwijl ik de dag ervoor een stuk 7 4-ster vouchers open had zitten maken opgespaard over een 2 á 3 dagen. (niet geheel onverdienstelijk overigens) Vandaag weer een 4-ster voucher voor de daily.
Die fxxk zit in een mission ergens geloof de 6e set. En vond zelf maar raar rijden. Maar probeer hem daar en kijk wat je ervan vind.Marcievg schreef op donderdag 10 maart 2022 @ 11:02:
@thunder8 ik heb de invites en daarmee heb ik tot 20 maart de tijd. Mocht een van de auto's rijden als een dweil dan is het een zure 3,6 die ik er aan uitgeef
<Ryzen 7 5800X3D <-> RX 6800XT <-> 1440p>
Zoek ik net een filmpje op, zie ik dat daar de D (Dirt) banden onder zitten. Maar bij mij de CM.. bug? Of kan je die ergens wisselen?
[ Voor 5% gewijzigd door Sander H op 10-03-2022 11:30 ]
Oh dat is heel mooi, vond dat zo rete irritant en ook geheel immersie brekend. Ik had al zoiets van als dit niet gefixt kan worden hadden ze dat hele rally er beter uit kunnen laten, maar mooi dat dat gefixt is, ga het straks is ff testen met de credit grind, dat zou dan een stuk makkelijker moeten worden
Zeker dat je die kan wisselen, maar je moet ze wel ff kopen in de tuning shop. Of trouwens voor licenses kan dat dan weer niet omdat je daar gewoon een auto krijgt toegewezen.Sander H schreef op donderdag 10 maart 2022 @ 11:29:
Ik kom bij license national A8 (toyota tundra op coloroda springs) bij lange na niet aan goud, als in ruim 0.3.. Tot aan deze ging het allemaal vrij soepel.
Zoek ik net een filmpje op, zie ik dat daar de D (Dirt) banden onder zitten. Maar bij mij de CM.. bug? Of kan je die ergens wisselen?
[ Voor 9% gewijzigd door Kalder op 10-03-2022 11:32 ]
Ook bij een license test? Ik heb daar niets hoeven te wisselen. Lijkt me een bug?Kalder schreef op donderdag 10 maart 2022 @ 11:31:
[...]
Zeker dat je die kan wisselen, maar je moet ze wel ff kopen in de tuning shop.
Edit: ik zie je edit nu.
[ Voor 5% gewijzigd door RBH op 10-03-2022 11:32 ]
Nee klopt, zie editRBH schreef op donderdag 10 maart 2022 @ 11:32:
[...]
Ook bij een license test? Ik heb daar niets hoeven te wisselen. Lijkt me een bug?
Geweldig nieuws, dat is / was de grootste ergernis in GT7 voor mij. Goed om te horen dat het waarschijnlijk gefixt is.
:strip_exif()/f/image/pi0UUe9Hl9dvyUIs1Org29ZJ.jpg?f=fotoalbum_large)
Video:
Edit:
En kan bevestigen rally is gepatched niet meer dat vage gedoe met landen. Althans niet zoals eerst. Je moet nog steeds wel beetje opletten.
[ Voor 13% gewijzigd door v8power67 op 10-03-2022 12:06 ]
Dan heb ik best wel pech met de daily vouchers. Tot nu toe sinds release deze elke dag behaald en nog nooit meer dan een 3* voucher ontvangenTIGER1125 schreef op donderdag 10 maart 2022 @ 11:09:
[...]
Ik denk dat de daily voucher random een x-aantal sterren is.
Krijg je die auto trouwens ergens als reward of moet je deze kopen? Vanavond Fishermans Farms eerst maar eens even unlockenv8power67 schreef op donderdag 10 maart 2022 @ 12:00:
Mijn snelste tijd tot nu toe op fishermans farm, een 3:01.551, setup is :
[Afbeelding]
Video:
[YouTube: Gran Turismo 7 fishermans ranch 3:01.551]
Edit:
En kan bevestigen rally is gepatched niet meer dat vage gedoe met landen. Althans niet zoals eerst. Je moet nog steeds wel beetje opletten.
Via de cafe menu als goed is. Is snelle bak.Tim01 schreef op donderdag 10 maart 2022 @ 12:20:
[...]
Krijg je die auto trouwens ergens als reward of moet je deze kopen? Vanavond Fishermans Farms eerst maar eens even unlocken
EDIT: Loos alarm. Je krijgt opnieuw de scherm instellingen te zien aan het begin, waardoor ik aannam dat een nieuwe game werd aangemaakt
[ Voor 28% gewijzigd door bartosss op 10-03-2022 12:59 ]
Samen rijden met andere Tweakers? Zie daarvoor deze lijst: https://forms.gle/BA5tjmdL8ej9Y9n69