Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daltona
  • Registratie: Juli 2015
  • Laatst online: 07-07 09:24
Sluuz schreef op dinsdag 8 maart 2022 @ 14:26:
Mijn ervaring met de G29 (maakt niet uit, gaat over stuurtje ansich). Bedenk je goed of je zo'n ding in huis wil halen. Je hebt met een FFB stuur een goeie stand/seat nodig en 90% van de tijd staat dat gruwelijk in de weg. Opvouwen is óf onmogelijk óf je doet het uit luiigheid gewoon nooit.

Uitzonderingen: je woont alleen, je hebt een aparte gameroom, je PS5 staat op een bureau.
stuurtje komt aan een bureau idd met mijn ps5.

<Ryzen 7 5800X3D <-> RX 6800XT <-> 1440p>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daltona
korenaga schreef op dinsdag 8 maart 2022 @ 14:26:
[...]

Nice! Voor mij persoonlijk geldt dat ik sinds dit weekend een G29 heb (hiervoor alleen maar met een controller racegames) en ik kan bevestigen dat het echt een gamechanger is. Ik rij nog steeds als een dweil, maar nu tenminste wel met stijl.
haha zal bij mij ook zo zijn 8)7

Acties:
  • +1 Henk 'm!
daltona schreef op dinsdag 8 maart 2022 @ 14:23:
[...]

Leuke tip, maar denk dat het met force feedback en pedalen een stuk leuker is.
Ga het wel even proberen vanavond.
Oh zeker. Er kan niets op tegen een stuur met goede Force Feedback (ook hier zit veel verschil in!) met goede pedalen. Maar je zult er versteld van staan, hoe goed Motion Steering werkt en hoe natuurlijk het aanvoelt. :)

Ik heb dit meteen ingesteld vanaf het moment dat ik GT 7 voor het eerste opstartte en ben nooit meer teruggegaan naar de sticks voor het sturen.

[ Voor 13% gewijzigd door Rivanov op 08-03-2022 14:32 ]

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• thunder8
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 13-09 11:20
SemperFidelis schreef op dinsdag 8 maart 2022 @ 13:37:
[...]

Jann Mardenborough won via Gran Turismo de kans om in een echte racewagen te rijden en heeft zelfs nog paar jaar in de SuperGT gereden.

Dus snel in de sim betekent wel degelijk dat je snel kunt rijden. Zelfde hadden ze laatst met een kerel die in Gran Turismo goed was in driften, die ging in het echt ook aardig de bocht door.
Laten we niet doen alsof de gemiddelde tweaker net zoveel talent heeft dan de 1-2 uitzonderingen die vanuit Gran Turismo een kans hebben gekregen in het echte racen. Of dan nog maar te zwijgen over het materieel waar een gemiddelde burger op de Nordschleife verschijnt.

Zelfs wijlen Ring-Königin Sabine Schmitz heeft regelmatig een ringtaxi plat gereden, ondanks haar talent en haar real-life kennis van de baan. En daar zweeg ze ook niet over. Het is niet voor niets de groene hel.

Kan een simmer in het echt ook snel zijn? Ja dat kan. Kan je bepaalde technieken leren door te simmen? Ja. Maar er gaat niets boven reallife kennis van apparatuur (auto, banden, remmen, ophanging, etc etc) en de track in het echt. Spa lijkt in de games machtig, maar is niets als je daadwerkelijk daar bent en Eau Rouge naar boven staart. Het lijkt wel 2-3 zo hoog als in de games.
Op de Nordschleife worden tijdens toeristenfahrten heel veel auto's afgeschreven. Ken genoeg mensen die er met regelmaat komen en ook die hebben minimaal 1x een auto kort gereden daar. Soms door gebrek aan eigen kennis, overschatting van hun kunnen en soms door omstandigheden, zoals een oliespoor, remmen die weigerden, regen, enz enz. Voorbeelden van crashes zijn genoeg te vinden op Youtube, elk jaar weer.

Ik heb redelijk snelle auto's, kan een aardig potje sturen, zowel in het echt als op een sim. Maar je zal mij niet vinden op de Nordschleife in het echt. Noem het realistisch zijn, bang, whatever.

En dat is het laatste wat ik erover zeg, dit is al veel te ver offtopic. Gran Turismo was een Simcade en nu met de nieuwe physics is het ietsjes verder naar de sim-kant gegaan. Maar laten we ook niet doen alsof het absolute summum is wat er verkrijgbaar is qua sim, laat staan dat het volledig overeenkomt met de werkelijkheid. ;)

PSN-ID: Thunder76nl | Twitch: LaBestiaNeraNL

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Nohead schreef op dinsdag 8 maart 2022 @ 14:26:
G29 of G923 zitten op €289 en €329 kan je dan niet beter een Thrustmaster T300 RS (GT)? Dan heb je op ze minst een belt driven systeem ipv knarsende tandwielen van de logitechs :P
Dit. De Logitechs maken echt een tering herrie met die tandwielen. Mijn volgende stuur wordt nooit meer een tandwiel aangedreven stuur.. maar altijd een belt driven zoals een Thrustmaster maar bij voorkeur een Direct Drive van bijvoorbeeld Fanatec.

Voor een casual gamer is de Thrustmaster T300 (RS GT) i.c.m. T-LCM pedalen al een top set.

[ Voor 7% gewijzigd door Rivanov op 08-03-2022 14:34 ]

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daltona
Nohead schreef op dinsdag 8 maart 2022 @ 14:26:
G29 of G923 zitten op €289 en €329 kan je dan niet beter een Thrustmaster T300 RS (GT)? Dan heb je op ze minst een belt driven systeem ipv knarsende tandwielen van de logitechs :P
hebben de T300RS en de GT versie allebei force feedback? en is het grote verschil 2 en 3 pedalen waardoor een shifter bij de non GT geen optie is. klopt dat?

edit: oops keek naar de T150RS

[ Voor 3% gewijzigd door daltona op 08-03-2022 14:41 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• SemperFidelis
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 01-08 19:47
418O2 schreef op dinsdag 8 maart 2022 @ 13:42:
[...]

ja dus. Oke, bijzonder. Alsnog is het geen gegeven dat als je goed bent in de sim dat je ook automatisch in een echte auto goed rijdt. Natuurlijk zal de kans groter zijn
Jij zei dat het 'absoluut niet' uitmaakt. Dat is compleet het tegenovergestelde en simpelweg niet waar.
thunder8 schreef op dinsdag 8 maart 2022 @ 14:32:
[...]

Laten we niet doen alsof de gemiddelde tweaker net zoveel talent heeft dan de 1-2 uitzonderingen die vanuit Gran Turismo een kans hebben gekregen in het echte racen. Of dan nog maar te zwijgen over het materieel waar een gemiddelde burger op de Nordschleife verschijnt.
Nooit gezegd?
Ik zeg alleen dat de toppers in Gran Turismo het echt wel beter doen op een circuit dan de gemiddelde tweaker.

[ Voor 40% gewijzigd door SemperFidelis op 08-03-2022 14:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MeanGreen
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 13-08 13:34
daltona schreef op dinsdag 8 maart 2022 @ 14:38:
[...]

hebben de T300RS en de GT versie allebei force feedback? en is het grote verschil 2 en 3 pedalen waardoor een shifter bij de non GT geen optie is. klopt dat?

De T300RS heeft inderdaad standaard 2 pedalen, maar wel de mogelijkheid een andere set aan te sluiten en een losse shifter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daltona
MeanGreen schreef op dinsdag 8 maart 2022 @ 14:43:
[...]

De T300RS heeft inderdaad standaard 2 pedalen, maar wel de mogelijkheid een andere set aan te sluiten en een losse shifter.
hmm keuzes keuzes |:( voor de rest nagenoeg hetzelfde?
zal me is even inlezen.

[ Voor 9% gewijzigd door daltona op 08-03-2022 14:45 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Nohead
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 15-09 21:42

Nohead

PSN ID: Nohead

[...]

De RS GT heeft 3 pedalen set en zijn volgens mij wel stukken beter dan de RS 2 pedalen set.
Zeker hebben ze FFB (even krachtig 3.9nm torque dacht ik zo) De G29 hebben 2.1/2.2nm?

[ Voor 9% gewijzigd door Nohead op 08-03-2022 14:49 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• M@cer
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 13:18
Er stond toevallig vandaag een review van een Thrustmaster T248 stuurtje op playsense.

Shut up Legs, keep moving...... - https://www.strava.com/athletes/505504 / www.eigenwijzetriathlon.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daltona
sorry hoor laatste vraag.
is de T150 ook een goed instapmodel of is dat echt bagger?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Giel
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 19-08 08:54
daltona schreef op dinsdag 8 maart 2022 @ 14:44:
[...]

hmm keuzes keuzes |:( voor de rest nagenoeg hetzelfde?
zal me is even inlezen.
Ik heb zelf de T300RS Ferrari editie met alcantara stuur. En met koppelingspedaal waar hij standaard mee geleverd wordt. Zit je wel weer wat hoger qua prijs, maar niets dan lof over dit stuur. Denk voor het geld dat er weinig beters te krijgen is! Ook een tijd op een wheelstandpro gehad, werkte perfect!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Giel
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 19-08 08:54
daltona schreef op dinsdag 8 maart 2022 @ 14:56:
sorry hoor laatste vraag.
is de T150 ook een goed instapmodel of is dat echt bagger?
Geen ervaring met de T150. Echter staan op internet ook wel zat reviews hierover, sowieso goed die even te kijken/lezen.

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• BiLo
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 09:54

BiLo

PSN: toiletcleaner

Guys... praat over stuurtjes heeft een eigen topic

Racesturen, servo's en pedalen

| Voron V2 | Fanatec Podium DD1 | Porsche Podium Wheel | APM | PDME | CSP V3 |

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• daltona
BiLo schreef op dinsdag 8 maart 2022 @ 14:58:
Guys... praat over stuurtjes heeft een eigen topic

Racesturen, servo's en pedalen
Sorry je hebt helemaal gelijk, excuses :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!
[...]

Ja, zijn beide qua stuur identiek. Enige verschil zijn de pedalen. 2 vs. 3. Maar het is de vraag hoevaak je het koppelingspedaal gaat gebruiken natuurlijk.

De T300 RS GT bevat overigens wel de verbeterde T3PA pedalen set. Waarbij je afzonderlijk nog de T-LCM pedalen kunt aanschaffen. Die hebben namelijk loadcell en daarmee kun je preciezer remmen en gasgeven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aid
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 10-09 09:13

Aid

Ik zat gisteravond naar de leaderboards te kijken van daily race B (Deep Forest). Ik zit met mijn volledig getunede Scirocco in de hoge 1:40 (B/S). Maar ik zie tijden van 1:30, 1:31? zie ik iets over het hoofd in de regels/tuning?
Heb liever de BoP van gt sport.

[ Voor 3% gewijzigd door Aid op 08-03-2022 15:05 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Smok3yNL
  • Registratie: April 2017
  • Laatst online: 08-09 07:47
daltona schreef op dinsdag 8 maart 2022 @ 14:58:
[...]

Sorry je hebt helemaal gelijk, excuses :)
Ga voor de T300 trust me...

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Gezien op GTPlanet:

I made a comparison between GT Sport on ps4 pro and GT7 on ps5.

N24 circuit, custom race at sunset (what the game sets as the sunset preset) clear weather.
Racing in the GR.3 Lexus RC F (BoP) against Pro AI, starting 20th, 35 meter starting interval.
Video and sound switches back and forth between the two races with replay footage in between.
Details: https://www.gtplanet.net/...ions.404898/post-13611394

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marcievg
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 14-09 21:24
Van mij mogen ze snel komen met de verbeterde AI. Ik heb het gevoel dat de huidige niet reageert op mij. Ben al een aantal keer in een spin gebeukt omdat hun blind naar de racelijn sturen als ik naast ze rij.

Het weersysteem is wel mooi. Gister een kampioenschap gedaan en alle banen mooi weer. Vandaag datzelfde kampioenschap weer gedaan wegens de drang naar geld. Dit keer had ik op 2 banen opeens regen tussendoor.

7800X3D, RTX 4090, 32GB DDR5

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Arumes
  • Registratie: Juni 2014
  • Niet online
Marcievg schreef op dinsdag 8 maart 2022 @ 15:34:
Van mij mogen ze snel komen met de verbeterde AI. Ik heb het gevoel dat de huidige niet reageert op mij. Ben al een aantal keer in een spin gebeukt omdat hun blind naar de racelijn sturen als ik naast ze rij.

Het weersysteem is wel mooi. Gister een kampioenschap gedaan en alle banen mooi weer. Vandaag datzelfde kampioenschap weer gedaan wegens de drang naar geld. Dit keer had ik op 2 banen opeens regen tussendoor.
De huidige AI reageert wel degelijk, maar op een behoorlijk negatieve manier. De AI is er echt op gericht om de speler zo veel mogelijk af te remmen. Slipstream wordt gebroken door weaving, je krijgt inderdaad af en toe een beuk, en in bochten rijden ze zo veel mogelijk op jouw lijn. Zelfs als ze daarvoor flink op de rem moeten trappen.

Maar goed, je zou dus ook gewoon kunnen zeggen dat je tegen Verstappen rijdt, en niet tegen Bottas. Die zou het allemaal veel makkelijker voor je maken. :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Rossi46
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 12:18
[...]

Let wel dat de koppeling heel anders aanvoelt dan in het echt (het 'bijtpunt' van een echte auto ontbreekt). Dat maakt bij mij dat ik rijden met koppeling in racegames eerder frustrerend vind dan dat het wat toevoegt.

iRacing Profiel XBL: Ross1fum1 PSN: Rossifum1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• slimme_vogel
  • Registratie: Maart 2016
  • Laatst online: 23-02-2023

slimme_vogel

PSN: slimme_vogel

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/CdMnkw7cIUxhR-nZ1oIKYO7GYNo=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/IgXuoOcukmw8ZbpNx9lgew8i.jpg?f=fotoalbum_large

Iemand enig idee wat het icoontje (omcirkeld) betekend?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
slimme_vogel schreef op dinsdag 8 maart 2022 @ 16:24:
[Afbeelding]

Geloof dat het dan betekent dat het circuit een Meeting Place heeft.
Kun je eens kijken of de Nurburgring ook dat icoon heeft? Want ik weet dat die de Meeting Place optie heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Racing-Paradise
  • Registratie: Juli 2014
  • Laatst online: 14-09 22:12
[Afbeelding]

Ik geloof dat er dan online meeting ruimtes beschikbaar zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oxigeon
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 16:18

Oxigeon

En zo is dat!

[Afbeelding]

Ik zag dit zojuist ook voor het eerst. Links onder in beeld staat wat het betekend. Dit is een meeting place. Hier kun je dus andere ontmoeten. Heb dit niet zelf geprobeerd maar het schijnt dat hier andere online spelers zitte

PSN: Oxigeon | Mijn iRacing profiel | Mijn YouTube kanaal

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Damn met de laatse reeks van de missions bezig. Heb de eerst 5 sets allemaal op goud. Nu met 6e set bezig, zitten hele pittige tussen hoor damn.
En vind de reward wel echt heel matig.
Een 30min race en dan 5000 krijgen wtf..

Tax the rich, feed the poor 'Til there are no rich no more!!!

Acties:
  • +2 Henk 'm!
418O2 schreef op dinsdag 8 maart 2022 @ 13:45:
[...]

Met duurder materiaal heb je een meer realistische ervaring en dus is de stap naar een echte auto misschien minder groot. [mbr]* knip *[/mbr]
Heb je zelf GT7 al met een GT DD Pro geprobeerd? Ik kom van een g29 toen nog met GT Sport, de upgrade opzich was al een hele verbetering maar de ffb was nog niet echt realistisch te noemen, dat is bij GT7 echt velen malen beter gedaan. Verder heb ik bekende sim racers horen zeggen dat de GT DD Pro en de CSL DD net zo goed zijn als veel duurdere DD wheelbases alleen niet zo krachtig, je gaat met een 30nm wheelbase echt niet op max ffb kunnen rijden dus die staan zo goed als altijd veel lager ingesteld.

🎶 Gets a little messy in heaven 🎶

Acties:
  • 0 Henk 'm!
[Afbeelding]

Betekent dat dat daar een meeting room op die track is als je daarop klikt? Was gister op zoek naar die meeting rooms maar kon ze nergens meer vinden.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Rossi46 schreef op dinsdag 8 maart 2022 @ 16:30:
[...]

Sorry, maar wat je zegt is echt onzin. Een goed stuur geeft veel meer feedback door en stuurt veel accurater, waardoor je daadwerkelijk beter kunt rijden. Uiteraard is het aan jou hoe je daar mee omgaat, maar een merkbaar verschil is er zeker.

Hetzelfde geldt voor een echt stabiel/stijf frame waar je stuur op staat. Kost geld, maar zorgt er wel voor dat je beter kunt sturen. Ook echt goede load cell pedalen voegen echt wat toe.

Maar goed, aan alles zit een (flink) prijskaartje, dat natuurlijk wel.
Ik kan dit bevestigen, ik kan veeeeeel beter corrigeren met de DD Pro vergeleken met mijn G29, voor de rest is er weinig verschil op gebied van rijkunsten, was op zich in GT Sport soms ook zeer snel met de G29, heb er zelfs een keer in de top 10 mee gestaan op een maandag ochtend toen net de nieuwe wekelijkse tracks beschikbaar waren

Edit: bewijs top 10:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/siQCm3tjV2S9YLgxkhst6EnsNm4=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/9DITpYdZe17ZXs5b5vlDTwd0.jpg?f=fotoalbum_large

[ Voor 17% gewijzigd door Kalder op 08-03-2022 16:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• slimme_vogel
  • Registratie: Maart 2016
  • Laatst online: 23-02-2023

slimme_vogel

PSN: slimme_vogel

Oxigeon schreef op dinsdag 8 maart 2022 @ 16:29:
[...]

Ik zag dit zojuist ook voor het eerst. Links onder in beeld staat wat het betekend. Dit is een meeting place. Hier kun je dus andere ontmoeten. Heb dit niet zelf geprobeerd maar het schijnt dat hier andere online spelers zitte
Yes! Over het hoofd gezien. Even kijken of dat wat is..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bartosss
  • Laatst online: 13-09 00:50
Spelen hier meer mensen met een controller? De A9 en A10 tests van de A licentie zijn super moeilijk, waarbij het verkeerd gaat met de hairpin bocht. Ik denk dat een stuurtje in vergelijking vloeiendere bochten kan maken, want met de controller is het echt drama af en toe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tom
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

Tom

Die A9 had ik heel snel. Maar A10 heb ik ook aardig wat pogingen voor nodig gehad. Ik speel met stuur maar had het eens met controller gespeeld, maar daar zit weinig verschil in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sleeon
  • Registratie: Mei 2015
  • Laatst online: 15-09 10:05
bartosss schreef op dinsdag 8 maart 2022 @ 16:46:
Spelen hier meer mensen met een controller? De A9 en A10 tests van de A licentie zijn super moeilijk, waarbij het verkeerd gaat met de hairpin bocht. Ik denk dat een stuurtje in vergelijking vloeiendere bochten kan maken, want met de controller is het echt drama af en toe.
Ja, beide gewoon gehaald. Heb je je steer en brake assist uit staan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Jep, is te doen met controller want heb 'm ook gehaald. ;)
Tip; zet de Ghost aan met een kleine voorsprong van 0.3s

En ik speel met Motion Steering i.p.v. sticks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jori040
  • Registratie: September 2015
  • Laatst online: 15:47
Sleeon schreef op dinsdag 8 maart 2022 @ 16:55:
[...]

Ja, beide gewoon gehaald. Heb je je steer en brake assist uit staan?
Dat is idd erg belangrijk.

Een stuurtje is misschien beter voor de race ervaring maar maakt het niet meteen makkelijker dan controller.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bartosss
  • Laatst online: 13-09 00:50
Ik heb ze beide gehaald, maar het ging erg moeizaam. Ik kwam bijna altijd is een overstuur met teveel gas, maar je moet pas op het einde gas geven.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Vlaanderen1
  • Registratie: Maart 2021
  • Laatst online: 11:47
Alle rijbewijzen goud gespeeld vanmiddag :D

Acties:
  • +1 Henk 'm!

[ Voor 11% gewijzigd door Rivanov op 08-03-2022 17:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jori040
  • Registratie: September 2015
  • Laatst online: 15:47
bartosss schreef op dinsdag 8 maart 2022 @ 17:02:
Ik heb ze beide gehaald, maar het ging erg moeizaam. Ik kwam bijna altijd is een overstuur met teveel gas, maar je moet pas op het einde gas geven.
Zilver had ik meteen met controller.Het ding is dat je alles goud wil hebben. ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Marcievg
Vlaanderen1 schreef op dinsdag 8 maart 2022 @ 17:04:
Alle rijbewijzen goud gespeeld vanmiddag :D
Ik hoop dit over een tijdje ook te kunnen zeggen

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Moet enkel nog de International A-10 (hoop vanavond) en Super License op Gold.
Al is de Super License op Brons al voldoende voor mij, qua reward auto (Audi R8 LMS).
De Red Bull wagen kan me gestolen worden. :+ Al die concepts doen mij niets.

Maar wil natuurlijk uiteindelijk wel alles op Gold halen. ;)

[ Voor 73% gewijzigd door Rivanov op 08-03-2022 17:08 ]

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Dennisdn
  • Registratie: Februari 2010
  • Nu online
migeye schreef op dinsdag 8 maart 2022 @ 09:14:
In mijn leeftijd zijn niet zoveel gamers meer :)
Ik hoorde pas iemand iets moois zeggen.... De tijden zijn gunstig veranderd....

In de jaren '80 lagen wij als kind op de bank te gamen en stonden onze ouders op het plein te protesteren tegen kernraketten.... 40 jaar later liggen wij op de bank te gamen en staan onze kinderen te protesteren voor het klimaat :)

[ Voor 5% gewijzigd door Dennisdn op 08-03-2022 17:09 ]

Acties:
  • +6 Henk 'm!
Zo heb alle missions op goud, alle licenties op goud en hele cafe alles gedaan. Nu kan je alle circuit experience doen maja verdiend er amper mee..
Heb nu 3mil staan maar vind dat je echt absurd weinig verdiend in deze game..
Voor die missions krijg je soms gewoon geen zak, en als je ziet hoeveel moeite het soms kost..

Naja alles gedaan met alle assists uit op abs default na op de dualsence controller, dus voor ja het is gelukkig allemaal mogelijk met controller.
Nu resterende racea maar doen en grinden voor geld...

Acties:
  • +1 Henk 'm!
v8power67 schreef op dinsdag 8 maart 2022 @ 17:09:
Zo heb alle missions op goud, alle licenties op goud en hele cafe alles gedaan. Nu kan je alle circuit experience doen maja verdiend er amper mee..
Heb nu 3mil staan maar vind dat je echt absurd weinig verdiend in deze game..
Voor die missions krijg je soms gewoon geen zak, en als je ziet hoeveel moeite het soms kost..

Naja alles gedaan met alle assists uit op abs default na op de dualsence controller, dus voor ja het is gelukkig allemaal mogelijk met controller.
Werk jij ook nog? :+

Acties:
  • +3 Henk 'm!
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/PtkSTgKQF5BWmX5wrWMw5n08yaE=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/Ru0xmerWmsDqLlSgJNiubmIx.jpg?f=fotoalbum_large

Dit zijn mijn cijfers op moment.
Niet als er een gran turismo uitkomt 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
v8power67 schreef op dinsdag 8 maart 2022 @ 17:13:
[Afbeelding]

[...]

Vond één dag vrij nemen (afgelopen vrijdag op release) wel voldoende. ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Oxigeon

Oxigeon

En zo is dat!

Even in de opties de tegenstuurhuppelepup uitzetten dan haal je hem in 2x.

Ik speel alles met controller trouwens

[ Voor 4% gewijzigd door Oxigeon op 08-03-2022 17:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Oxigeon schreef op dinsdag 8 maart 2022 @ 17:16:
[...]

Even in de opties de tegenstuurhuppelepup uitzetten dan haal je hem in 2x.

Ik speel alles met controller trouwens
Countersteering assist. :+
Ik heb die overigens op Weak staan en dan haal ik het ook. ;)

[ Voor 10% gewijzigd door Rivanov op 08-03-2022 17:20 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Dr. Quipers
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 12-11-2022
v8power67 schreef op dinsdag 8 maart 2022 @ 17:09:
Jij bent dan ook wel een extreem goede controller rijder. Je tijden zijn in ieder geval een mooie benchmark voor mij ;)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Stylze
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 13:57
Kan je serieus niet zien of het regent voor een race?.. rete irritant ik start net een race en bij beginscherm leek het droog maar eenmal startende regende het toch maar dus geen regenbanden eronder. Was ook 3e race van een championship die ik daardoor dus verknald heb. Zou toch een manier moeten zijn om dit van te voren te checken? Beetje jammer.

[ Voor 12% gewijzigd door Stylze op 08-03-2022 17:32 ]

Playstation 5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mj2sL
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 09-08 11:59
Pfoe, die licenses zijn wel pittig. Ik reed eerst zonder assists, maar vanaf ergens halverwege National A toch af en toe de traction control aan. Ben benieuwd of het überhaupt te doen is zonder. Die voorbeeld filmpjes lijken me duidelijk mét TCS aan opgenomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• J-M-T
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 15:52
Stylze schreef op dinsdag 8 maart 2022 @ 17:31:
Kan je serieus niet zien of het regent voor een race?.. rete irritant ik start net een race en bij beginscherm leek het droog maar eenmal startende regende het toch maar dus geen regenbanden eronder. Was ook 3e race van een championship die ik daardoor dus verknald heb. Zou toch een manier moeten zijn om dit van te voren te checken? Beetje jammer.
Ja eens, je wil ook wel weten of je tussendoor mogelijk naar een andere compound moet wisselen. Zie hier wel een kans, helemaal met de regenradar, is in het echt niet anders.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Slavy
  • Registratie: December 2007
  • Niet online

Slavy

The War Drags Ever On!

A-9 net na 40 keer: 0,005 onder te gouden tijd, krijg de kelere met die test, blij dat ik er vanaf ben. Skill heeft NIKS met deze test te maken.

Edit: A-10 is net zo een gezwel, nog nooit zulke slechte licentietesten gezien. En ja, ben net geragequit.

[ Voor 43% gewijzigd door Slavy op 08-03-2022 18:37 ]

Come hear the moon is calling, The witching hour draws near, Hold fast the sacrifice, For now it's the time to die, All hell breaks loose, WITCHING HOUR!

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• GAIAjohan
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 13:50
Slavy schreef op dinsdag 8 maart 2022 @ 18:22:
A-9 net na 40 keer: 0,005 onder te gouden tijd, krijg de kelere met die test, blij dat ik er vanaf ben. Skill heeft NIKS met deze test te maken.

Edit: A-10 is net zo een gezwel, nog nooit zulke slechte licentietesten gezien. En ja, ben net geragequit.
A9 heeft wel degelijk met skill te maken. Het gaat allemaal om slow in fast out, de juiste lijn en throttle control bij de exit.

PSN: Gaiajohan || XBOX Live Gaiajohan || 5720Wp@ oost-west

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• iekue
  • Registratie: Maart 2020
  • Laatst online: 21-02 12:07
EL-Nino-1980 schreef op dinsdag 8 maart 2022 @ 07:52:
WOW het Porsche menu; dat eerste volle rondje Nurburgring en die zeiknatte race op Spa....fantastisch! _/-\o_
Yea..... bij mij was die Spa race totaal droog haha, al zei de esporter wel dat het zou regenen.,.. Het werd alleen van helder naar zwaar bewolkt haha.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Oxigeon

Oxigeon

En zo is dat!

Hey jonges. Dit is GT he, niet super Mario. Hier mag best een beetje uitdaging inzitten. Moet ook niet allemaal achterover leunend te halen zijn

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Oxigeon

Oxigeon

En zo is dat!

iekue schreef op dinsdag 8 maart 2022 @ 19:03:
[...]

Yea..... bij mij was die Spa race totaal droog haha, al zei de esporter wel dat het zou regenen.,.. Het werd alleen van helder naar zwaar bewolkt haha.
Bij mij ook hartstikke droog. Wel een paar donkere wolkjes.

Acties:
  • +7 Henk 'm!
LOL.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schumi2004
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 16:17
Iedereen hem opzoeken nu :+

Maar ff serieus, iemand heeft er gewoon een bezigheid van gemaakt te zoeken naar dit soort dingen? 8)7

Edit:
Zouden de kangoeroes uit GTS ook in GT7 zitten? :+
YouTube: Gran Turismo™SPORT - The Real Kangaroo Simulator

[ Voor 18% gewijzigd door schumi2004 op 08-03-2022 20:31 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• j-a-k-e-88
  • Registratie: December 2019
  • Laatst online: 15-08 23:21

j-a-k-e-88

BMW 328i

v8power67 schreef op dinsdag 8 maart 2022 @ 17:13:
[Afbeelding]

[...]

Vond het al gek dat ik je niet in de vriendelijst had staan, en vroeg me af wie Maus was haha, jij bent het! Ik heb je een nieuwe uitnodiging gestuurd maar die kun je dus negeren :-)

Acties:
  • +13 Henk 'm!

• sjufke
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 14:53
Nog even oefenen en ik heb een credit farmer voor wanneer ik de huishoudelijke taken op me neem.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/ON_mKc8krvfG_cY9pGWQIr7BhHA=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/KTtgnZ1GhWSzoaljZGTs04i3.jpg?f=fotoalbum_large

PSN: bollsie

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Iemand hier de world touring car 800 op catalunya gedaan ? Is met max 800pp autos. Alles is gr3 dus probeer ik ook. Maar krijg voor geen mogelijkheid een beter resultaat dan 2e plek..
Heb al verschillende autos geprobeerd maar ben gewoon niet snel genoeg. Plus die gr3 wagens zijn gewoon echt net dweilen. Totaal geen grip op achterkant... Heb al met setup gespeeld maar of het is onderstuur en traag of overstuur en sneller maar nog steeds te traag en teveel fouten.
Je kan met race hard tot soft maar alles behalve hard slijt als een malle en heeft dus geen nut..

[ Voor 9% gewijzigd door v8power67 op 08-03-2022 21:00 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Lekkerboeie86
  • Registratie: Januari 2013
  • Nu online
Rivanov schreef op dinsdag 8 maart 2022 @ 17:07:
Moet enkel nog de International A-10 (hoop vanavond)
Ik heb hem binnen!

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/0Wju0cui_0UKURkzA0Md6OR1T7I=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/YdaFqLm3p5Iu3zMtOhl6NVQU.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• SensLike
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 12-09 20:57
v8power67 schreef op dinsdag 8 maart 2022 @ 20:59:
Iemand hier de world touring car 800 op catalunya gedaan ? Is met max 800pp autos. Alles is gr3 dus probeer ik ook. Maar krijg voor geen mogelijkheid een beter resultaat dan 2e plek..
Heb al verschillende autos geprobeerd maar ben gewoon niet snel genoeg. Plus die gr3 wagens zijn gewoon echt net dweilen. Totaal geen grip op achterkant... Heb al met setup gespeeld maar of het is onderstuur en traag of overstuur en sneller maar nog steeds te traag en teveel fouten.
Je kan met race hard tot soft maar alles behalve hard slijt als een malle en heeft dus geen nut..
Oeefff als ik dit zo lees krijg ik ook nog een uitdaging, ik zit mezelf al 100 pogingen stuk te bijten op Super Licentie-10 goud.. 8)7

Het word tijd dat ze ook uit kunnen zetten dat de pro-Esporter eens in de zoveel tijd zegt dat je de demo moet bekijken :(

PSN: SensLike_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• skreppiedoe
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 15:27
SensLike schreef op dinsdag 8 maart 2022 @ 21:13:

Het word tijd dat ze ook uit kunnen zetten dat de pro-Esporter eens in de zoveel tijd zegt dat je de demo moet bekijken :(
Ik dacht dat ik de enigste was :+
Vanavond een uurtje gespeeld en het ging voor geen meter...een strakke 11e plek in het oceanië championship . Morgen maar weer een nieuwe poging wagen,slechter als dit kan het niet gaan...hoop ik. :P

PSN ID= SkreppiedoeNL , XBL=Skreppiedoe NL

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• SensLike
Inmiddels hebben we 70 antwoorden in de Tweakers GT7 rijderslijst!

Ik heb zojuist een kleine modificatie gedaan aan het formulier;
- De vraag met de Tweakers gebruikersnaam toegevoegd. (Aangebracht door: Kalder)
- De vraag of je met stuurtje of controller speelt toegevoegd. (Aangebracht door: schumi2004)

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/6MK2IM4dNsWeBN1HXG-cQ9cdU6k=/x800/filters:strip_exif()/f/image/Cco7wHOk0R9WrJMQnRDjT5LF.png?f=fotoalbum_large

[ Voor 4% gewijzigd door SensLike op 08-03-2022 21:32 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!
v8power67 schreef op dinsdag 8 maart 2022 @ 20:59:
Het is me al gelukt.
Heb de f1500t-a gepakt. Is zo een oude f1 turbo ding.
Krijg je als je een van de
spoiler:
missions sets afrond.

Heb hem al zn vermogen afgenomen naar 483pk en alle downforce voor en achter op minimaal. Dan balast erop tot 600kg, dan op race hard en hij is 799.99pp perfection dus 8)
Dan is het echt letterlijk a piece of cake. Had zelfs mn clean race bonus. Reed uiteindelijk 1min voor op de nr2.
Heel apart dat dus pp systeem nog steeds zo ongebalanceerd is, want 30pp verschil vs mn gr3 autos en rij makkelijk 4aec per ronde sneller als niet meer is..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SensLike
Knul schreef op dinsdag 8 maart 2022 @ 08:30:
[...]

Top idee! Zouden we wel "ik doe me best" aan kunnen passen naar "ik doe mijn best"? Geeft mij weer wat gemoedsrust :+
:F

is gewijzigd! :9

[ Voor 3% gewijzigd door SensLike op 08-03-2022 21:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frez
  • Registratie: September 2020
  • Laatst online: 29-08 09:57
Waarom kan ik niet gewoon een race met starting grid doen?

C9 55 - Playstation 5 Pro - i7 13700K RTX5080 PC - LG C4 42 as monitor

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cazzie
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 05:55
Vandaag in de multi-player weer eens een game crash gehad,
werk aan de winkel bij zowel polygon & sony.

control alt oeps deleted

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GAIAjohan
SensLike schreef op maandag 7 maart 2022 @ 11:17:
Een mooie lijst met rijders al!

Geef jezelf op via de volgende forms: https://forms.gle/BA5tjmdL8ej9Y9n69

[Afbeelding]
Stuurtje of controller.. in principe controller omdat ik eigenlijk nooit zin heb om naar de zolder te gaan waar een T300 is en volledig opgesteld staat. :$ Maar mocht er eens iets serieus georganiseerd worden dan kijk ik wel even of ik nog even met stuur kan oefenen

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• j-a-k-e-88
  • Registratie: December 2019
  • Laatst online: 15-08 23:21

j-a-k-e-88

BMW 328i

Off topic maar F1 TV pro heeft nu een aanbieding voor 20% korting, mocht je nog niets hebben voor het komende F1 seizoen :-)

Stuurtje heb ik 300 RS GT en die bevalt prima, tot nu toe de licenses en menus met controller gedaan. Zal die motion steering ook nog eens proberen. Heb dat wel eens op een ander systeem gedaan maar vond het toen niet ideaal werken.
Morgen of overmorgen de playseat weer in de woonkamer. En ja , ondanks dat ie makkelijk te verplaatsen is laat je em vaak toch gewoon in de living staan :-0. Volgende dag toch weer spelen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Zit even te kijken naar mogelijke races, kom ik een race op monza tegen. World toueing car 800, monza 10 laps met 7x brandstof en 10x banden slijtage 800pp 20 autos.
Uitbetaling 5000....

Wtf..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GAIAjohan
Zo hee.. iA-5 is met controller echt niet grappig om goud te halen…
En IA-6, wat is er mis met die Viper… onderstuur van hier tot Tokyo

[ Voor 33% gewijzigd door GAIAjohan op 08-03-2022 23:05 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• SensLike
v8power67 schreef op dinsdag 8 maart 2022 @ 22:25:
Zit even te kijken naar mogelijke races, kom ik een race op monza tegen. World toueing car 800, monza 10 laps met 7x brandstof en 10x banden slijtage 800pp 20 autos.
Uitbetaling 5000....

Wtf..
Gaat om de race en het vermaak, niet om de betaling :P Duidelijk een race die we pas gaan doen als er genoeg centjes op mijn account staan 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robinez
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 15-09 21:00
wat een avond, moest de porsche challenge doen op de nordschleife. Dat is al jaren mijn favoriete track en ik ken hem zo'n beetje uit mijn hoofd maar heb hem toch zo'n 10 keer moeten doen. De eerste 9 keer mislukte en draaide ik toch meerdere keren om mijn as tegen het einde als de regen echt losbarst.

Daarna toch maar regenbanden aangeschaft en toen was het een stuk simpeler en haalde ik hem in 1 keer.

Echt een fantastische race opdracht in de game om met al die porsche auto's te battlen op de nordschleife.

Acties:
  • +7 Henk 'm!
Mijn nieuwste aanwinst 8)

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/2znHKbcJjxvi_MG4RAIZ93r-3X8=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/XPd2iC44EjsOjp7fXjkbJQRN.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SensLike
robinez schreef op dinsdag 8 maart 2022 @ 23:36:
wat een avond, moest de porsche challenge doen op de nordschleife. Dat is al jaren mijn favoriete track en ik ken hem zo'n beetje uit mijn hoofd maar heb hem toch zo'n 10 keer moeten doen. De eerste 9 keer mislukte en draaide ik toch meerdere keren om mijn as tegen het einde als de regen echt losbarst.

Daarna toch maar regenbanden aangeschaft en toen was het een stuk simpeler en haalde ik hem in 1 keer.

Echt een fantastische race opdracht in de game om met al die porsche auto's te battlen op de nordschleife.
Ohh ik ben er vanavond inderdaad ook even mee bezig geweest :9~ Semi (Titanium) uitlaat eronder en genieten! Ik moet erbij ook zeggen dat ik hem nog niet heb gehaald O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• schumi2004
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 16:17
Klopt het dat je bij missies maar eenmalig je tijd kunt zetten voor klassement en elke verbetering niet mee geteld wordt?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• GAIAjohan
International A volledig goud, wat krijg je voor auto?
spoiler:
een moderne Alpine A110

Daar had toch wel wat specialers gemogen?!

De licenses lijken echt moeilijker dan voorheen, of ik begin oud te worden. :P maar net als bij gt4 en GT5 geldt: het is geen game waar alles even haalbaar moet zijn . GT6 heb ik volgens mij zelfs nooit alle licenses behaald

[ Voor 46% gewijzigd door GAIAjohan op 08-03-2022 23:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oxigeon

Oxigeon

En zo is dat!

SensLike schreef op dinsdag 8 maart 2022 @ 23:46:
[...]

Ohh ik ben er vanavond inderdaad ook even mee bezig geweest :9~ Semi (Titanium) uitlaat eronder en genieten! Ik moet erbij ook zeggen dat ik hem nog niet heb gehaald O-)
Ik ben de races wat ik kan rijden met mijn Porsche 911 GT3 allemaal met dat ding aan het doen. Heb hem op de banden na compleet getuned. Jonge dat ding maakt een lekker geluid en stuurt goed.

Al is het denk ik beter dat ik er een beetje op ga letten dat ik in elke categorie maar 1 auto ga tunen ipv meerdere. Dit kost een vermogen namelijk haha.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• SensLike
Hmmm ik realiseer me net dat ik in totaal 4 auto's zou krijgen door het aanschaffen van de 25th year edition als preorder, ik heb alleen enkel de 25th year bonus en niet de preorder bonus ontvangen..

Zijn er meerdere met dit probleem?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• daltona
SensLike schreef op woensdag 9 maart 2022 @ 07:37:
Hmmm ik realiseer me net dat ik in totaal 4 auto's zou krijgen door het aanschaffen van de 25th year edition als preorder, ik heb alleen enkel de 25th year bonus en niet de preorder bonus ontvangen..

bedoel je die 3 auto's van de pre-order? daar kreeg ik een aparte code voor gemaild.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Marcievg

Ik heb nooit aan die pre order bonus gedacht. In mijn hoesje zit geen code en email heeft die winkel niet van mij

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MeanGreen
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 13-08 13:34

In de 25th AE steelbook zat een code voor 1 milljoen credits, de Toyota in oranje/rood/wit/blauw en avatars en muziek, maar dat hoort specifiek bij die editie van de game zelf.

De preorderbonus lijkt mij iets dat via de winkel zelf loopt, dus met een aparte code. Bijvoorbeeld https://www.nedgame.nl/pl...rsary-edition/9673167658/ heeft wel een preorder bonus vermeld staan, https://www.allyourgames....ition.html?source=beslist niet.
Even controleren bij je winkel en navragen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stewiegriffin
  • Registratie: Februari 2015
  • Laatst online: 09-08 21:37

Ja ik heb hetzelfde probleem, aangeven bij Coolblue en die gaan voor mij aan de gang.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AppleFan2007
  • Registratie: Mei 2019
  • Laatst online: 16:14

Jep, heb gemaild naar de verkoper maar nog steeds geen antwoord. Ik vrees dat ik die auto’s niet meer ga krijgen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Arnevld
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 28-11-2024

Arnevld

Warhammer

daltona schreef op woensdag 9 maart 2022 @ 07:46:
[...]

bedoel je die 3 auto's van de pre-order? daar kreeg ik een aparte code voor gemaild.
Ik kreeg een aparte code via de mail.

Deze toegepast en heb 3 autos gehad.

Alleen geen credits ?

Referentie bol.com , en ik kreeg dit pas na lvl 5 als ik t goed heb onthouden.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/ZRhJNSduoIu3BeWbf31S34cLoFw=/x800/filters:strip_exif()/f/image/AskjK6mMF6Ew2RsLQexwWiZt.png?f=fotoalbum_large

[ Voor 40% gewijzigd door Arnevld op 09-03-2022 08:12 ]

Warhammer en PC games en lego

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sandert2012
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 05-09-2023

Via Nedgame zat er een bonnetje bij met de code erop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oxigeon

Oxigeon

En zo is dat!

Hier ook een probleem met de pre order bonus. Donderdag voor release besteld bij media markt met afhalen in winkel. Vrijdag krijg ik geen bericht dat de game verstuurd is naar het filiaal. Dus vrijdag opnieuw besteld met afhalen in de winkel.

Mijn broertje heeft de game vrijdags via de post ontvangen en een code gekregen. Mij vertikken ze het om een code te sturen.

Melding gemaakt via zowel Facebook als Twitter. Beide zeggen een bericht naar de winkel te hebben gestuurd. Krijg daarna mooi de vraag om de klantenservice te beoordelen. Wordt dus een onvoldoende. Heb dit vermeld aan klantenservice Facebook en melden dat ze het nogmaals hebben doorgezet. Waarom het allemaal zo omslachtig moet weet ik ook niet... waarom kan het hoofdkantoor niet gewoon die code opsturen. Ik vanuit mijn vestiging die code echt niet komen namelijk

Acties:
  • 0 Henk 'm!
S-10 op Silver gehaald. Prima.
De Audi R8 LMS EVO is in ieder geval binnen.. daar was het mij om te doen.
De rest van de Gold medals haal ik later nog wel een keer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• evmmb
  • Registratie: December 2018
  • Laatst online: 14-09 21:06
SensLike schreef op dinsdag 8 maart 2022 @ 21:28:
Inmiddels hebben we 70 antwoorden in de Tweakers GT7 rijderslijst!

Ik heb zojuist een kleine modificatie gedaan aan het formulier;
- De vraag met de Tweakers gebruikersnaam toegevoegd. (Aangebracht door: Kalder)
- De vraag of je met stuurtje of controller speelt toegevoegd. (Aangebracht door: schumi2004)

[Afbeelding]
Komen de antwoorden uit het formulier in een Google Spreadsheet?
Dan zou je deze kunnen delen, en de URL hier neerzetten (zonder edit rechten bijvoorbeeld)

EDIT
Nevermind, staat in topicstart zie ik ;)

[ Voor 3% gewijzigd door evmmb op 09-03-2022 08:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• migeye
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 11-09 20:06
Moet ik het formulier opnieuw invullen om aan te passen?

https://forms.gle/BA5tjmdL8ej9Y9n69

ingame naam is nu Migeye en race met een stuurtje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smok3yNL
  • Registratie: April 2017
  • Laatst online: 08-09 07:47
2 vraagjes,

Wanneer komen de wat snellere leukere auto's?
Heb helaas weinig tijd om te gamen, en haal niet veel lol uit rijden met een kever of een Fiat 500.

En klopt het dat ik geen Porsche zie in de showroom om te kopen?

Acties:
  • +7 Henk 'm!
Weet niet of deze al gepost was maar deze money grind schijnt de beste te zijn:
https://www.reddit.com/r/...roid_app&utm_source=share

It will be in 4 steps:

1) Take the Ford Focus Gr.B Rally Car

2) Upgrade it by putting a High-RPM Turbocharger on the car. It will gain a lot of horsepower, so it will be faster than the competing car.

3) Go to America, and choose the track named "Fishermans Ranch", then

select the race "Dirt Champions".

4) Run the race without hitting your opponent and finishing first! You will then earn 97500 credits in about 3 minutes. Repeat this process until

you reach the amount you want to earn.

That's an average of 1,950,000 credits per hour, which is pretty good.

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• SterqVerhael
  • Registratie: November 2016
  • Laatst online: 09-09-2024
Ik vind deze camera voor replays zo vet!

Heb inmiddels bijna alle licenses op gold. Alleen nog een aantal van int. A en super license. Alhoewel die allerlaatste license test op Spa wel echt pittig is.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Magic
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Ook aan het lijstje toegevoegd, ik ben niet echt een online gamer, maar vind het wel leuk om wat tijden te kunnen vergelijken. :)

Misschien een idee om wekelijks een tweakers-timetrial race te houden, waarbij een specifieke stock auto en track gekozen wordt?
Smok3yNL schreef op woensdag 9 maart 2022 @ 08:37:
2 vraagjes,

Wanneer komen de wat snellere leukere auto's?
Heb helaas weinig tijd om te gamen, en haal niet veel lol uit rijden met een kever of een Fiat 500.

En klopt het dat ik geen Porsche zie in de showroom om te kopen?
Dat ligt er een beetje aan wat je als sneller en leuk bedoeld. Leuke hot hatches en rally auto's kom je al vrijwel direct tegen. Bedoel je supercars en hypercars dan ben je daar wel even mee bezig. Ook afhankelijk van welke baan je wil spelen kun je er even mee bezig zijn. Bijvoorbeeld het vrijspelen van de nurburgring ben je een paar uurtjes mee zoet.

En porsches kun je gewoon bij de dealer (brand central) vinden. Volgens mij voor het eerst, was het in GT6 niet allemaal nog onder RUF?

[ Voor 61% gewijzigd door Magic op 09-03-2022 09:18 ]

Steam: Brainfrz82 | PSN: Brainfrz | Discord: Brainfrz

Pagina: 1 ... 19 ... 74 Laatste

Let op:
Samen rijden met andere Tweakers? Zie daarvoor deze lijst: https://forms.gle/BA5tjmdL8ej9Y9n69