Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ontzettende_Jan
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 19-11-2023
bartosss schreef op donderdag 10 maart 2022 @ 12:33:
Ben net geüpdatet naar 1.06 en nu moet ik vanaf begin beginnen. Wat is dit nu voor gezeik? Mijn saved game wordt dus niet geladen, maar nog wel zichtbaar op de hard drive.
:F :F :F

[ Voor 32% gewijzigd door Ontzettende_Jan op 10-03-2022 12:34 ]

PSN: jannvsdvinvs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• flugelisoke
  • Registratie: Januari 2005
  • Nu online
Op het Alsace dorp circuit zijn er nogal wat hoogteverschillen in bochten. En ik merk dat met de 911 GT3 (996) ik nogal eens de controle over de wagen kwijtraak, de kont haalt de voorkant gewoon in, totaal instabiel.

Heeft iemand wat pro tips voor me om de auto beter onder controle te houden op dit soort tracks? Ik bestuur GT7 met de G29 overigens.

Ik merk het vooral wanneer ik het gas loslaat dat de achterkant de voorkant wilt inhalen :+

[ Voor 11% gewijzigd door flugelisoke op 10-03-2022 12:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Charismatic
  • Registratie: Juni 2016
  • Laatst online: 29-09-2024
flugelisoke schreef op donderdag 10 maart 2022 @ 12:34:
Op het Alsace dorp circuit zijn er nogal wat hoogteverschillen in bochten. En ik merk dat met de 911 GT3 (996) ik nogal eens de controle over de wagen kwijtraak, de kont haalt de voorkant gewoon in, totaal instabiel.

Heeft iemand wat pro tips voor me om de auto beter onder controle te houden op dit soort tracks? Ik bestuur GT7 met de G29 overigens.
Hey, mss een spoiler erop zetten, + ik ben geen pro :) gr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Timbox88
  • Registratie: Juni 2020
  • Laatst online: 17-06 12:11
Wat voor camera-view spelen jullie eigenlijk? Zit zelf altijd een beetje te twijfelen tussen cockpit en (geen idee hoe dat feitelijk heet) de view waarbij je niks van de auto ziet, alleen de weg..

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Ik merk het vooral wanneer ik het gas loslaat dat de achterkant de voorkant wilt inhalen :+
Wanneer raak je de controle kwijt? In de bocht al of bij de exit van een bocht? In het eerste geval, een klein beetje gas blijven geven door de bochten heen (dat is voor veel MR/RR auto's), bij dat laatste voorzichtiger op het gaspedaal.

🎶 Gets a little messy in heaven 🎶

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Capo
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online
Wat klinkt de e46 m3 met race uitlaat, spruitstuk en luchtfilter geweldig…

Ja het is echt een circuit om gas te doseren en op juiste momenten te remmen en gas geven.

Daar in tegen kun je er heerlijke drifts trekken , al zijn ze soms onverwachts inderdaad :+

Vleugel helpt maar opvangen word niet makkelijker.

[ Voor 4% gewijzigd door Capo op 10-03-2022 12:47 ]

My old man wrote me a letter from prison once. It said "if you don't want to end up in here, stay away from crime, women and drugs" Trouble is, that don't leave you much else to do, does it?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• GAIAjohan
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 15-09 21:26
Hier iets heel vreemds:
Ik kwam in S-7 met die super formula Honda naast de baan op Laguna Seca en kreeg de rain license trophy?!?!?! :? Op Laguna seca

[ Voor 6% gewijzigd door GAIAjohan op 10-03-2022 13:15 ]

PSN: Gaiajohan || XBOX Live Gaiajohan || 5720Wp@ oost-west

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maichel
  • Registratie: September 2003
  • Nu online
Ik had al de licenses vrij snel binnen, niet allemaal goed....maar goed dat komt nog wel.

Voor de fun had ik een paar keer geprobeerd om te sturen "als een stuur" met de controller en eigenlijk ging dat best goed! Als test deed ik op een paar banen een testje:

- Time trial
- 5 x rondje met "stickje sturen"
- 5 x rondje met "controller sturen".

In aardig wat gevallen was ik met controller sturen een paar tienden sneller.

Meer mensen die dit gebruiken? als ik dat vaker gebruik misschien een keer zo een stuurtje voor om te controller proberen :)

PSN: Maichel

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Maichel schreef op donderdag 10 maart 2022 @ 13:04:
Ik had al de licenses vrij snel binnen, niet allemaal goed....maar goed dat komt nog wel.

Voor de fun had ik een paar keer geprobeerd om te sturen "als een stuur" met de controller en eigenlijk ging dat best goed! Als test deed ik op een paar banen een testje:

- Time trial
- 5 x rondje met "stickje sturen"
- 5 x rondje met "controller sturen".

In aardig wat gevallen was ik met controller sturen een paar tienden sneller.

Meer mensen die dit gebruiken? als ik dat vaker gebruik misschien een keer zo een stuurtje voor om te controller proberen :)
Ik gebruik Motion Steering al sinds de release afgelopen vrijdag. Werkt echt per-fect.

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maichel
  • Nu online
Rivanov schreef op donderdag 10 maart 2022 @ 13:07:
[...]

Ik gebruik Motion Steering al sinds de release afgelopen vrijdag. Werkt echt per-fect.
Ja echt he! Vind het ook super werken....daarom maybe nu kijken naar zo een Dualsense stuurtje voor eromheen. Weet niet of dat nog fijner is, in ieder geval is het tof haha.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thinlanet
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 15-09 20:07
Sander H schreef op donderdag 10 maart 2022 @ 11:29:
Ik kom bij license national A8 (toyota tundra op coloroda springs) bij lange na niet aan goud, als in ruim 0.3.. Tot aan deze ging het allemaal vrij soepel.

Zoek ik net een filmpje op, zie ik dat daar de D (Dirt) banden onder zitten. Maar bij mij de CM.. bug? Of kan je die ergens wisselen?
Mij lukte gold ook niet met enkel het volgen van de lijn van de ghost. Iets ruiger en meer side-ways bleek gek genoeg sneller. Ik dacht net ff te checken of er nu bij mij ook CM banden onder de Tundra zitten, maar toen trof ik de update...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dehardstyler
  • Registratie: Oktober 2012
  • Nu online
Maichel schreef op donderdag 10 maart 2022 @ 13:11:
[...]

Ja echt he! Vind het ook super werken....daarom maybe nu kijken naar zo een Dualsense stuurtje voor eromheen. Weet niet of dat nog fijner is, in ieder geval is het tof haha.
Ik dacht een Dualsense stuurtje, waar heeft hij het nou weer over? :P
En dan blijkt dit gewoon te bestaan hahaha: https://nl.aliexpress.com...3BEUR%3Bsearch-mainSearch

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Maichel
  • Nu online
dehardstyler schreef op donderdag 10 maart 2022 @ 13:20:
[...]

Ik dacht een Dualsense stuurtje, waar heeft hij het nou weer over? :P
En dan blijkt dit gewoon te bestaan hahaha: https://nl.aliexpress.com...3BEUR%3Bsearch-mainSearch
Hehe jazekers! Bij Bol.com zijn er genoeg! (Ben nu in de GT hype dus wachten op Alieexpres duurt te lang :) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Maichel schreef op donderdag 10 maart 2022 @ 13:21:
[...]

Hehe jazekers! Bij Bol.com zijn er genoeg! (Ben nu in de GT hype dus wachten op Alieexpres duurt te lang :) )
LOL. En hoe ga je dan gasgeven en remmen? En de adaptive triggers functionaliteit heb je dan ook niet.

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Maichel
  • Nu online
Rivanov schreef op donderdag 10 maart 2022 @ 13:23:
[...]

LOL. En hoe ga je dan gasgeven en remmen? En de adaptive triggers functionaliteit heb je dan ook niet.
Je kan de triggers gewoon gebruiken hoor. Kan even geen goede foto vinden maar zoals dit ongeveer. Je vingers kunnen gewoon bij de triggers:

Afbeeldingslocatie: https://i.ibb.co/5vrNpVp/Stuur.png

Edit: betere foto

[ Voor 16% gewijzigd door Maichel op 10-03-2022 13:32 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• daltona
  • Registratie: Juli 2015
  • Laatst online: 07-07 09:24
Timbox88 schreef op donderdag 10 maart 2022 @ 12:41:
Wat voor camera-view spelen jullie eigenlijk? Zit zelf altijd een beetje te twijfelen tussen cockpit en (geen idee hoe dat feitelijk heet) de view waarbij je niks van de auto ziet, alleen de weg..
Ik vraag me ook af hoe iedereen speelt, ik heb meestal de camera dat je heel de auto ziet.
Speel overigens met controller.

<Ryzen 7 5800X3D <-> RX 6800XT <-> 1440p>

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Maichel
  • Nu online
daltona schreef op donderdag 10 maart 2022 @ 13:35:
[...]

Ik vraag me ook af hoe iedereen speelt, ik heb meestal de camera dat je heel de auto ziet.
Die camera gebruik ik ook het meeste, of dat je alleen de weg ziet. Zeker niet de cockpit view dat vind ik echt niks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• j-a-k-e-88
  • Registratie: December 2019
  • Laatst online: 15-08 23:21

j-a-k-e-88

BMW 328i

Had ik ook! Voor die races heb ik de tegenstuur optie op max gezet, toen was het te doen, S6

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Timbox88
daltona schreef op donderdag 10 maart 2022 @ 13:35:
[...]

Ik vind Gran Turismo er altijd beetje vaag en traag uitzien als je de cam achter de auto hangt

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• GAIAjohan
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 15-09 21:26
Met controller bonnet cam (dus stukje motorkap zichtbaar).
Met stuur interior cam

PSN: Gaiajohan || XBOX Live Gaiajohan || 5720Wp@ oost-west

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ettie1990
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 10:35

ettie1990

PSN:ettiesick

Maichel schreef op donderdag 10 maart 2022 @ 13:36:
[...]

Die camera gebruik ik ook het meeste, of dat je alleen de weg ziet. Zeker niet de cockpit view dat vind ik echt niks.
Ik gebruikte eerst de camera view op de bumper, dat je alleen de weg ziet. Nu speel ik met de camera view dat je het lijkt alsof je op de motorkap zit tegen het raam aan

Acties:
  • +2 Henk 'm!
Timbox88 schreef op donderdag 10 maart 2022 @ 13:51:
[...]

Ik vind Gran Turismo er altijd beetje vaag en traag uitzien als je de cam achter de auto hangt
Chase cam gebruik je toch ook enkel in een arcade racer? En dan eigenlijk nog niet..
Snap niet dat mensen dit in een sim / simcade game gebruiken.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• dehardstyler
  • Nu online
Rivanov schreef op donderdag 10 maart 2022 @ 14:09:
[...]

Chase cam gebruik je toch ook enkel in een arcade racer? En dan eigenlijk nog niet..
Snap niet dat mensen dit in een sim / simcade game gebruiken.
Precies dit. Maar als je al met deze view wilt spelen, dan is Gran Turismo wel het laatste spel waarbij je dat wilt doen. Je kunt echt geen bocht normaal inschatten in Gran Turismo met deze view.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Dr. Quipers
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 12-11-2022
Ik gebruik alleen maar de bumpercam. Dan heb je het beste gevoel van snelheid vind ik. Die chase cam gebruikte ik alleen vroeger in NFS en Colin McRae Rally :P

Acties:
  • +2 Henk 'm!
Dr. Quipers schreef op donderdag 10 maart 2022 @ 14:17:
Ik gebruik alleen maar de bumpercam. Dan heb je het beste gevoel van snelheid vind ik. Die chase cam gebruikte ik alleen vroeger in NFS en Colin McRae Rally :P
Precies. Dan kon je tenminste je mooie neon zien. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SensLike
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 12-09 20:57
dehardstyler schreef op donderdag 10 maart 2022 @ 14:14:
[...]

Precies dit. Maar als je al met deze view wilt spelen, dan is Gran Turismo wel het laatste spel waarbij je dat wilt doen. Je kunt echt geen bocht normaal inschatten in Gran Turismo met deze view.
Kun je de instellingen van de chase-cam niet aanpassen in het menu? Niet dat ik je wil overhalen om chase cam te gaan rijden ofzo want zelf heb ik er nog nooit mee gereden.

Als ik online rij dan heb ik de roof-cam, en als ik wil genieten van de game en feeling rij ik cockpit met wobble type 2.

PSN: SensLike_

Acties:
  • 0 Henk 'm!
SensLike schreef op donderdag 10 maart 2022 @ 14:18:
[...]

Kun je de instellingen van de chase-cam niet aanpassen in het menu? Niet dat ik je wil overhalen om chase cam te gaan rijden ofzo want zelf heb ik er nog nooit mee gereden.

Als ik online rij dan heb ik de roof-cam, en als ik wil genieten van de game en feeling rij ik cockpit met wobble type 2.
Jawel. Enkel of je 'm Far of Near wilt hebben en de Sensitivity.

[ Voor 10% gewijzigd door Rivanov op 10-03-2022 14:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dehardstyler
  • Nu online
SensLike schreef op donderdag 10 maart 2022 @ 14:18:
[...]

Ik rij indd ook altijd met roof-cam denk ik. Ik zie nog een klein stukje van de motorkap zeg maar.
Chase cam heb ik nooit wat gevonden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• T7D_Sneezy
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 10:59
Ik vermaak me echt prima met GT7! Met de Logitech G29 (nu werkend met FFB) echt een prachtig spel om te spelen! Visueel een genot.

Wel vind ik het vreemd dat je met sommige auto's ineens gekke tractieverliezen krijgt of dat je in een doordraaier ineens uitbreekt. Ik speel zonder countersteer assist en ASM.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• thunder8
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 13-09 11:20
Ik reed altijd met dash of bumpercam, maar in GT7 gebruik ik eigenlijk alleen de cockpitcam. En op het circuit vind ik wobble 2 inderdaad wel het mooiste. Met rally delen is het net een beetje teveel van het goede.

PSN-ID: Thunder76nl | Twitch: LaBestiaNeraNL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Acties:
  • +1 Henk 'm!
dehardstyler schreef op donderdag 10 maart 2022 @ 14:22:
[...]

Ik rij indd ook altijd met roof-cam denk ik. Ik zie nog een klein stukje van de motorkap zeg maar.
Chase cam heb ik nooit wat gevonden.
Die view heet officieel bonnetcam. ;)
Maar bij sommige auto's kan het beter roofcam heten. :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• darkreptile
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 08-09 17:21
Veel plezier met spelen op het moment, echter heb ik liever wat meer mensen in de vrienden lijst om te vergelijken etc. voeg me toe op Darkreptile :)

Sometimes you just got to lick the stamp, and send it.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• SensLike
darkreptile schreef op donderdag 10 maart 2022 @ 14:53:
Veel plezier met spelen op het moment, echter heb ik liever wat meer mensen in de vrienden lijst om te vergelijken etc. voeg me toe op Darkreptile :)
He Dark, er is een g-form waar je je gegevens in kan geven zodat mensen je kunnen toevoegen.. De resultaten kun je hier vinden: https://docs.google.com/s...rmpCUZnE/edit?usp=sharing wees zo vrij om personen een uitnodiging te sturen!

Om je in te schrijven: https://forms.gle/BA5tjmdL8ej9Y9n69

[ Voor 5% gewijzigd door SensLike op 10-03-2022 16:06 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Lekkerboeie86
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 10:54
SensLike schreef op donderdag 10 maart 2022 @ 05:29:
Oké, laat ik maar een kick off doen dan voor een potje racen..
Met de 208 door de tuinen!
Lobby is om 18:50 uur open de race start om 19:15 uur.

Baan: Dragon Trail Tuinen
Ronden: 10
Auto: Peugeot 208 GTI by Peugeot Sport '14
Weather: 3x Willekeurig
Tunen: Stock
Banden: Comfort only
Brandstof: NVT
Slijtage: NVT

Opmerking:
- Geef alsjeblieft op Discord aan of je erbij bent (https://discord.gg/9YfnB7rgBU) het evenement is beperkt op lobby grote.
- First come, first serve.
- Ik host voor 'Alleen vrienden' dus stuur anders een vriend-invite naar SensLike_
- Lobby zou waarschijnlijk eerder open zijn dan aangegeven, wees welkom!

Tot vanavond?
Ik ben erbij!! Hij is nog niet vol, dus doe gezellig mee :)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• SensLike

Opmerking:
- Geef alsjeblieft op Discord aan of je erbij bent (https://discord.gg/9YfnB7rgBU) het evenement is beperkt op lobby grote.
- Ik host voor 'Alleen vrienden' dus stuur anders een vriend-invite naar SensLike_

Tot vanavond?
Voor de mensen die twijfelen omdat de baan nog niet unlocked is, we hebben vanmiddag een test gedaan en zolang je multiplayer hebt unlocked en de Peugeot hebt (< 40.000 CR volgens mij) kun je gewoon aansluiten!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sander H
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 12-09 18:16
Kalder schreef op donderdag 10 maart 2022 @ 11:31:
[...]

Zeker dat je die kan wisselen, maar je moet ze wel ff kopen in de tuning shop. Of trouwens voor licenses kan dat dan weer niet omdat je daar gewoon een auto krijgt toegewezen.
Lees op gtplanet dat meerdere rally/regen license tests de banden bugged zijn. Ik laat die nog maar even voor wat het is dan.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Dr. Quipers
Boh, wat is die bochtencombinatie van Deep Forest Raceway uit IA-9 gaaf zeg! 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SensLike

Opmerking:

Tot vanavond?
Lobby is up.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Deshmir
  • Laatst online: 10:26
Bah kids moeten nog naar bed…
Veel plezier!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Dennis Blomaard
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 15-09 01:04
Dr. Quipers schreef op donderdag 10 maart 2022 @ 17:21:
Boh, wat is die bochtencombinatie van Deep Forest Raceway uit IA-9 gaaf zeg! 8)
Ik vond dit ook een hele gave challenge!
Wel pittig met de controller, maar uiteindelijk wel goud gehaald 😎

iRacing Profile | My Rig | Twitch Account

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Thinlanet
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 15-09 20:07
Ik heb m’n eerste black screen te pakken. Bij IB-license 5 brons gepakt. In de retry miste ik ineens de ghost en nadat ik over de finish was (net geen goud gehaald), na de replay scherm op zwart. Ik kon nog wel terug naar PS4 menu om de applicatie af te sluiten. Ik kon ook lastig de ghost in de bochten volgen dus misschien ook wel bugged

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• j-a-k-e-88
  • Registratie: December 2019
  • Laatst online: 15-08 23:21

j-a-k-e-88

BMW 328i

Alle menu s klaar, farmen maar! :-)
Eerst nog wat brons en zilver om proberen te zetten naar goud in de licenses, maar nu met stuurtje. Geinig hoe je geconditioneerd bent om te schakelen haha. Ik deed net die Taycan IB 7 en dan steeds voor die eerste bocht gewoon terugschakelen lol

[ Voor 4% gewijzigd door j-a-k-e-88 op 10-03-2022 22:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Loek92
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 15-09 15:23
Hoe kan het dat ik een (licht) getunede Porsche 911 en twee getunede Supra’s bij hoge snelheden niet op de weg kan houden? Beginnen echt te tollen op ‘hoge’ snelheden.
Heb slicks, vering en achtervleugel geprobeerd maar lijkt geen nut te hebben.
Bij wagens met minder pp heb ik nergens last van en bij de snelle(re) wagens bij licenties of missies ook niet…
Durf nu geen wagens meer te tunen want dit zijn de eerste drie waar ik geld aan uitgeef maar ik kan er geen rondje mee rijden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ph03nix80
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 08-09 16:31
Thinlanet schreef op donderdag 10 maart 2022 @ 21:48:
Ik heb m’n eerste black screen te pakken. Bij IB-license 5 brons gepakt. In de retry miste ik ineens de ghost en nadat ik over de finish was (net geen goud gehaald), na de replay scherm op zwart. Ik kon nog wel terug naar PS4 menu om de applicatie af te sluiten. Ik kon ook lastig de ghost in de bochten volgen dus misschien ook wel bugged
Ik kreeg net ook zwart scherm, blijkbaar een bug...

Pff, net ff die lijst toegevoegd, ben benieuwd hoe ik in de ranglijsten sta..

Ga nu eerst de licences op brons halen, dan kan ik later die gaan verbeteren.
Tis wel goed om te zien dat de goud-tijden vaak redelijk ruim te verbeteren zijn 😁

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• SensLike
Deshmir schreef op donderdag 10 maart 2022 @ 18:59:
[...]

Bah kids moeten nog naar bed…
Veel plezier!
Jah de tijd was een beetje vroeg op de avond, maar anders was het voor mezelf niet mogelijk. Volgende keer zal het later op de avond zijn. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• invincible30
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 09-11-2024

invincible30

Psn: pelter29

Sander H schreef op donderdag 10 maart 2022 @ 16:38:
[...]

Lees op gtplanet dat meerdere rally/regen license tests de banden bugged zijn. Ik laat die nog maar even voor wat het is dan.
Klopt.
Rally challenges zijn niet meer te doen nu.
Verkeerde banden zitten eronder.
Kun je ook niet wijzigen helaas

Acties:
  • +11 Henk 'm!
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/TAvHQW9Pcj4npCxfVXwle3LmyhM=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/ObIavmm5kGrlpFWiNoZ1iCid.jpg?f=fotoalbum_largeAfbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/23WHWqtidi8pWmcgtWzDhkqICRg=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/FJQa0l85VTYpT2ZK4q00ChA7.jpg?f=fotoalbum_largeAfbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/guiLEZ1uL5cKT787196wYSAzADs=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/9ghqodbcePhNrcuLoiCQzX5K.jpg?f=fotoalbum_largeAfbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/pXaPSKtfFbrQpJT1VS4T0P7tboM=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/XlrfQyR6zlrXKtN7gLEIKY8y.jpg?f=fotoalbum_large

Wat is het toch een absurd bruut spel

Tax the rich, feed the poor 'Til there are no rich no more!!!

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• SensLike
Ik denk dat ik weet wat je favoriete auto tot dus ver is :9~

Acties:
  • +1 Henk 'm!
SensLike schreef op vrijdag 11 maart 2022 @ 02:01:
[...]

Ik denk dat ik weet wat je favoriete auto tot dus ver is :9~
Ja zekers ! En rijd zelfs nog best goed.
En die GT body kit erop _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• N1craM
  • Registratie: November 2021
  • Laatst online: 04-05-2022
Gisteren 2 uur lang A-8 goud geprobeerd te halen, nope. Blijkt dat ze in de nieuwe update een banden bug hebben - demo heeft wel offroad banden op offroad licenties, jij mag het lekker met 'comfort' doen, geen kans op goud dus als je alle kanten op glijdt :( Hoop dat het snel gefixt wordt.

Weet iemand hoe ik de auto's uit de 25th anniversary steelbook editie kan claimen? Ik heb enkel de GR Yaris, 1 mil credits, OST maar niet de Porc, Supra GT500 etc.

[ Voor 30% gewijzigd door N1craM op 11-03-2022 07:49 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ontzettende_Jan
  • Laatst online: 19-11-2023
v8power67 schreef op vrijdag 11 maart 2022 @ 02:07:
[...]

Ja zekers ! En rijd zelfs nog best goed.
En die GT body kit erop _/-\o_
Ik zit ernstig te twijfelen om 'm te kopen. De Ferrari F50 is ook out of stock zag ik dus daar zal dan ook wel snel een nieuwe voor komen.

PSN: jannvsdvinvs

Acties:
  • +4 Henk 'm!
Blijf toch altijd bijzonder. Zo zit je dagen jezelf stuk te bijten op een bepaalde license, probeer ik 'm vanochtend nog een keer en dan is het na 2 pogingen binnen. :+ (IA-10)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MeanGreen
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 13-08 13:34
N1craM schreef op vrijdag 11 maart 2022 @ 07:47:
Gisteren 2 uur lang A-8 goud geprobeerd te halen, nope. Blijkt dat ze in de nieuwe update een banden bug hebben - demo heeft wel offroad banden op offroad licenties, jij mag het lekker met 'comfort' doen, geen kans op goud dus als je alle kanten op glijdt :( Hoop dat het snel gefixt wordt.

Weet iemand hoe ik de auto's uit de 25th anniversary steelbook editie kan claimen? Ik heb enkel de GR Yaris, 1 mil credits, OST maar niet de Porc, Supra GT500 etc.
Hier met A9 geworsteld tot ik de hele daily workout bij elkaar had geprobeerd en 0,013 te kort kwam voor goud. Vanavond misschien met stuurtje opnieuw proberen.
Die bug is inderdaad goed waardeloos, hopelijk fixen ze dat snel.

Ik heb ook de 25th AE steelbook, maar daarop staat alleen de 1 mil, Yaris, soundtrack en avatars vermeld.
Zijn die 3 auto's niet alleenm als preorderbonus bij bepaalde deelnemende winkels?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Magic
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Dat idee heb ik ook in de circuit experience missie van "dragon trail - gardens". in de eerste bocht van de eerste sectie hoe ik het ook wend of keer, krijg ik niet dezelfde remperformance als de voorbeeldghost. Al begin ik een halve seconde eerder met remmen, dan nog rijd ik zo de zandbak in, terwijl de ghost dan al praktisch stil staat. Uiteindelijk heb ik de ghost genegeerd, veel eerder gaan remmen en de bocht heel anders aangesneden, en kon ik nog net zilver halen.

[ Voor 9% gewijzigd door Magic op 11-03-2022 08:24 ]

Steam: Brainfrz82 | PSN: Brainfrz | Discord: Brainfrz

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• raymondw
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 08:53
Dag 1 de steelbook besteld bij Bol, daar kreeg ik deze mail over

Omdat jij er zo vroeg bij was, ontvang je onderstaande digitale in-game bonussen. Veel raceplezier!
• 100.000 CR (in-game tegoed)
• Pakket voor drie auto's, inclusief:
o MAZDA RX-VISION GT3 CONCEPT Stealth-model
o Porsche 917 LIVING LEGEND
o Toyota Supra GT500 '97 (Castrol TOM'S)

Ik weet nog dat ik destijds verschillende opties heb bekeken en deze er als het meest complete uitkwam.
Dus het kan zijn dat het per winkel en tijd verschilde, ik heb Day-1 de pre-order gedaan.
(PS5 disc ook gekocht voor GT7)

to linux or not ,that's my quest... | 5800X | 32GB 3800C15 | X570-Pro | 980 1TB | 7900XTX | PVoutput | Fiets

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MeanGreen
raymondw schreef op vrijdag 11 maart 2022 @ 08:27:
[...]

Omdat jij er zo vroeg bij was, ontvang je onderstaande digitale in-game bonussen. Veel raceplezier!

Ik weet nog dat ik destijds verschillende opties heb bekeken en deze er als het meest complete uitkwam.
Dus het kan zijn dat het per winkel en tijd verschilde, ik heb Day-1 de pre-order gedaan.
Er zijn inderdaad verschillen tussen wat winkels op hun website hebben staan. Ik bestelde bij YGZ en heb net gemailed hoe dat zit bij hen.

Zou wel jammer zijn, want de prijs was overal precies hetzelfde, dan had ik misschien liever ergens anders besteld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Avalanche17
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 31-03-2024
Loek92 schreef op donderdag 10 maart 2022 @ 22:53:
Hoe kan het dat ik een (licht) getunede Porsche 911 en twee getunede Supra’s bij hoge snelheden niet op de weg kan houden? Beginnen echt te tollen op ‘hoge’ snelheden.
Heb slicks, vering en achtervleugel geprobeerd maar lijkt geen nut te hebben.
Bij wagens met minder pp heb ik nergens last van en bij de snelle(re) wagens bij licenties of missies ook niet…
Durf nu geen wagens meer te tunen want dit zijn de eerste drie waar ik geld aan uitgeef maar ik kan er geen rondje mee rijden.
Ik merk dat zelf ook in GT7. Vooral in de hoge snelheidsbochten komt op een gegeven moment de achterkant je gewoon voorbij..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SemperFidelis
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 01-08 19:47
Omg is dat bij elke rally proef license? Gisteren ook verbaasd bij die license test met de gele Evo. Tot dusver alle rijbewijzen redelijk eenvoudig gehaald maar hier kwam ik niet verder dan brons haha.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• SterqVerhael
  • Registratie: November 2016
  • Laatst online: 09-09-2024
Ik realiseer met dat deze mission niets met racen te maken heeft, maar ik vond dit zelf echt hilarisch. Dit was mijn eerste poging en die bleek eigenlijk gelijk best wel heel ver te zijn. Als ik zo kijk naar andere youtube filmpjes hierover.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tom
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

Tom

Heerlijke game :) Het ziet er prachtig uit en gigantisch veel content. Dat cafe met menubooks vond ik wat vreemd tijdens de aankondiging maar het werkt erg lekker. En straks al een hoop diversiteit aan auto's in de garage. Ook fijn dat het spel gewoon 'af' voelt, gezien de omvang ook haast vrij van bugs.

Enige wat ik raar vind is bij de races voor menubooks, is dat je altijd achteraan start. Is natuurlijk leuker dan vooraan maar niet erg realistisch dat een organisatie je altijd achteraan plaatst, ook bij vervolgraces.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thunder8
MeanGreen schreef op vrijdag 11 maart 2022 @ 08:22:
[...]

Hier met A9 geworsteld tot ik de hele daily workout bij elkaar had geprobeerd en 0,013 te kort kwam voor goud. Vanavond misschien met stuurtje opnieuw proberen.
Die bug is inderdaad goed waardeloos, hopelijk fixen ze dat snel.

Ik heb ook de 25th AE steelbook, maar daarop staat alleen de 1 mil, Yaris, soundtrack en avatars vermeld.
Zijn die 3 auto's niet alleenm als preorderbonus bij bepaalde deelnemende winkels?
A9 met controller moet je de tegenstuurhulp uitzetten. Dan kan je makkelijker de binnenbocht pakken en haal je het makkelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• N1craM
raymondw schreef op vrijdag 11 maart 2022 @ 08:27:
[...]

Hmm, dat is balen. Ik had in de steelbook ook een code voor de PS4 versie, dacht dus - laten we kijken of die de auto's claimt en ik zag inderdaad de Supra en wat andere meuk op de lijst verschijnen maar niet in het spel...vervolgens de PS4 versie weer verwijderd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Voor mensen die soms strugglen met bepaalde licenties en missies.
Las op reddit dat dit kan komen door de windrichting en kracht in het spel. Vandaar dat ze dus nu die hud element erin gepatched hebben.
Bv er is een missie dat je moet slipstreamen naar bepaalde snelheid. Maar als je vol de wind van voren hebt kan je hem niet halen of heel moeilijk.
Dus soms heeft het zin dan effe de missie/licentie afsluiten en opnieuw openen dan veranderen deze waardes. Op reddit os er een en ander over te lezen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dehardstyler
  • Nu online
v8power67 schreef op vrijdag 11 maart 2022 @ 09:21:

Op reddit os er een en ander over te lezen.
Heb je misschien de bron? Klinkt interessant!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Timbox88
Hebben jullie ook dat de PS5 de uren die je GT7 speelt, niet goed telt? Heb er zeker tien uur in zitten, maar hij staat pas op 4. (niet dat dit me echt iets boeit, maar het viel me net op)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• EL-Nino-1980
  • Registratie: April 2014
  • Laatst online: 15-09 13:43
MeanGreen schreef op vrijdag 11 maart 2022 @ 08:28:
[...]

Er zijn inderdaad verschillen tussen wat winkels op hun website hebben staan. Ik bestelde bij YGZ en heb net gemailed hoe dat zit bij hen.

Zou wel jammer zijn, want de prijs was overal precies hetzelfde, dan had ik misschien liever ergens anders besteld.
Had ik ook al gecontact en zij hebben de pre-order bonus er niet bij.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• dehardstyler
  • Nu online
Timbox88 schreef op vrijdag 11 maart 2022 @ 09:26:
Hebben jullie ook dat de PS5 de uren die je GT7 speelt, niet goed telt? Heb er zeker tien uur in zitten, maar hij staat pas op 4. (niet dat dit me echt iets boeit, maar het viel me net op)
Je kunt op gran-turismo.com je stats zien en daar zie ik ook wat geks in de tijd, misschien dat dat ermee te maken heeft. Ik heb bijvoorbeeld dit:

Speeltijd 22:22:09
Totaal tijd gereden 11:59:47

Ik kan je verzekeren dat ik niet 10 uur in een menu heb gezeten. :P
De speeltijd klopt wel aardig. :$

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alusion
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 15-09 22:22
Haha, jeetje. 8)7 Ik heb gisteren ook 1,5 uur geworsteld met IA-3 licentie met de Ford Focus.
Ik begreep er geen snars van en dacht dat het aan mij lag! Uiteindelijk kon ik ook net brons halen.
Maar als het bugged is verklaard het een hoop!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Timbox88
dehardstyler schreef op vrijdag 11 maart 2022 @ 09:29:
[...]

Je kunt op gran-turismo.com je stats zien en daar zie ik ook wat geks in de tijd, misschien dat dat ermee te maken heeft. Ik heb bijvoorbeeld dit:

HAhaha idd! Naja, de PS5 trackt in principe de tijd dat je gewoon 'in een spel' zit, maar daar gaat dus ook iets niet goed. Bij mij iig

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MeanGreen
thunder8 schreef op vrijdag 11 maart 2022 @ 09:09:
[...]

A9 met controller moet je de tegenstuurhulp uitzetten. Dan kan je makkelijker de binnenbocht pakken en haal je het makkelijk.
Ja bedankt, heb ik gelezen, ik volg het topic actief B)

Maar met de controller vind ik het maar lastig, heb met de aggressiviteit gespeeld in de settings, ABS / countersteering aangepast, maar de nauwkeurigheid is een probleem. Vanavond de Trustmaster eens aansluiten, dan gaat het hopelijk beter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smok3yNL
  • Registratie: April 2017
  • Laatst online: 08-09 07:47
Kan je met je nieuw aangeschafte auto ergens vrij rijden? Wil deze gewoon testen, soort time trial. Maar nu voldoet deze auto nergens aan dus kan ik er niet mee rijden. Weet iemand dit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thunder8
MeanGreen schreef op vrijdag 11 maart 2022 @ 09:33:
[...]

Ja bedankt, heb ik gelezen, ik volg het topic actief B)

Maar met de controller vind ik het maar lastig, heb met de aggressiviteit gespeeld in de settings, ABS / countersteering aangepast, maar de nauwkeurigheid is een probleem. Vanavond de Trustmaster eens aansluiten, dan gaat het hopelijk beter.
Uiteindelijk kan je alles op goud zetten met de controller. Maat van me heeft er 2 dagen aan gespendeerd, maar heeft nu alle licenses op goud met de DualSense. Mij niet gezien, dan gaat de controller voor frustratie door de OLED. En dat is zonde. :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dr. Quipers
Rivanov schreef op vrijdag 11 maart 2022 @ 08:18:
Blijf toch altijd bijzonder. Zo zit je dagen jezelf stuk te bijten op een bepaalde license, probeer ik 'm vanochtend nog een keer en dan is het na 2 pogingen binnen. :+ (IA-10)
Dat komt omdat je beter wordt ;)

Ik had een aardige tijd neergezet (dacht ik...) bij IA-10 (56.992), maar keek gisteravond nog even op de YouTube livestream van SuperGT die bezig was met verbeteren van z'n license tijden en die rijdt dan gewoon 55.750 :o Dan zie je toch ook wel wat een ontzettend groot niveau verschil er is...

Ik had gisteren overigens behoorlijk moeite om S-1 op goud te halen. Dat koste me denk ik een half uur en toen dook ik 0.004 onder de gouden tijd :9 Gelukkig zijn de license testen niet zo makkelijk als in GT Sport. Deze keer is het wel een mooie uitdaging 8)

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Timbox88
Dr. Quipers schreef op vrijdag 11 maart 2022 @ 09:41:
[...]

Dat komt omdat je beter wordt ;)

Ik had een aardige tijd neergezet (dacht ik...) bij IA-10 (56.992), maar keek gisteravond nog even op de YouTube livestream van SuperGT die bezig was met verbeteren van z'n license tijden en die rijdt dan gewoon 55.750 :o Dan zie je toch ook wel wat een ontzettend groot niveau verschil er is...

Ik had gisteren overigens behoorlijk moeite om S-10 op goud te halen. Dat koste me denk ik een half uur en toen dook ik 0.004 onder de gouden tijd :9 Gelukkig zijn de license testen niet zo makkelijk als in GT Sport. Deze keer is het wel een mooie uitdaging 8)
En precies dat gevoel als je ergens met 0.004 onderduikt om goud te halen...genieten hoor. Ik zit dan gewoon juichend voor m'n tv hahaha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tim01
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 15-09 11:05
Alusion schreef op vrijdag 11 maart 2022 @ 09:31:
[...]

Haha, jeetje. 8)7 Ik heb gisteren ook 1,5 uur geworsteld met IA-3 licentie met de Ford Focus.
Ik begreep er geen snars van en dacht dat het aan mij lag! Uiteindelijk kon ik ook net brons halen.
Maar als het bugged is verklaard het een hoop!
Ik wil van het weekend ook verder met de licenties. Moet IA en S nog dus ik hoop dat het mij iig ook lukt om brons te halen zodat ik verder kan er daar niet vast op blijf steken...

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Wil dit weekend ook alle licenses uiteindelijk op Gold hebben.
Heb nu National B t/m International A volledig op Gold.

Van de Super License heb ik er enkele op Gold, paar op Silver en S-10 op Bronze.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
dehardstyler schreef op vrijdag 11 maart 2022 @ 09:23:
[...]

Heb je misschien de bron? Klinkt interessant!
Kan uiteraard de grotere posts niet vinden maar dit vond ik in de gran turismo reddit pagina. Moet echt leren paginas opslaan op reddit maakt het makkelijker vinden..
https://www.reddit.com/r/...roid_app&utm_source=share

Zal even verder zoeken want was een grotere post ergens.

https://www.resetera.com/...ning.558061/post-83467987
Hier heeft iemand het er ook over in de slr mission

[ Voor 11% gewijzigd door v8power67 op 11-03-2022 10:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thunder8
dehardstyler schreef op vrijdag 11 maart 2022 @ 09:29:
[...]

Denk dat je je verkijkt hoeveel tijd je spendeert buiten het racen. Ook een replay kijken, auto's kopen/tunen, race zoeken, foto's maken, auto aanpassen aan de regels tellen denk ik ook allemaal als niet race tijd.

Maar zoveel is het nog niet, mijn tijden zijn: 26:51:37 en 45:12:43. :o

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Walterv91
  • Registratie: Mei 2021
Een andere tip voor de slipstream missie om net een paar tiende na de start je gas in te drukken. Hierdoor rijden je voorgangers net iets verder waardoor je langer slipstream kan pakken. Ik zat vast op 248 km/h bij deze missie maar na deze tip had ik hem 2nd try.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Lekkerboeie86
  • Registratie: Januari 2013
Rivanov schreef op vrijdag 11 maart 2022 @ 09:53:
Wil dit weekend ook alle licenses uiteindelijk op Gold hebben.
Heb nu National B t/m International A volledig op Gold.

Van de Super License heb ik er enkele op Gold, paar op Silver en S-10 op Bronze.
Gisteren nog bezig met de S10. Is de laatste die ik gold moet halen. Opzich moet hij wel haalbaar zijn. Met de tips die hier gegeven zijn. Verder zijn de filmpjes van Trophy Tom op YouTube handig om stap voor stap te helpen. Eerst rijd hij hem helemaal, erna in slow motion met alle aandachtspunten. Je hebt wel de perfecte ronde nodig, maar ik heb wel vertrouwen dat ik hem op gold ga krijgen.

YouTube: Gran Turismo 7 - Super License S-10 🏆 How to Earn Gold - Guide

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dehardstyler
  • Nu online
thunder8 schreef op vrijdag 11 maart 2022 @ 11:13:
[...]

Denk dat je je verkijkt hoeveel tijd je spendeert buiten het racen. Ook een replay kijken, auto's kopen/tunen, race zoeken, foto's maken, auto aanpassen aan de regels tellen denk ik ook allemaal als niet race tijd.
Ja blijkbaar. Maar ik kijk geen reviews en ik maak geen foto's. Misschien tellen de licenties en challenges niet mee? Zou dat kunnen?
Maar zoveel is het nog niet, mijn tijden zijn: 26:51:37 en 45:12:43. :o
Hahahah jezus. 2 dagen van de 7 dagen in GT7 deze week.
Jij doet niet aan nachtrust? :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Lekkerboeie86 schreef op vrijdag 11 maart 2022 @ 11:24:
[...]

Gisteren nog bezig met de S10. Is de laatste die ik gold moet halen. Opzich moet hij wel haalbaar zijn. Met de tips die hier gegeven zijn. Verder zijn de filmpjes van Trophy Tom op YouTube handig om stap voor stap te helpen. Eerst rijd hij hem helemaal, erna in slow motion met alle aandachtspunten. Je hebt wel de perfecte ronde nodig, maar ik heb wel vertrouwen dat ik hem op gold ga krijgen.

YouTube: Gran Turismo 7 - Super License S-10 🏆 How to Earn Gold - Guide
I know. Trophy Tom gebruik ik ook altijd. :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• N1craM
Verkeerde bandensoort in bepaalde license tests zijn nu een 'known issue': https://i.redd.it/yo0d0s2vjmm81.jpg

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• thunder8
dehardstyler schreef op vrijdag 11 maart 2022 @ 11:25:
[...]

Ja blijkbaar. Maar ik kijk geen reviews en ik maak geen foto's. Misschien tellen de licenties en challenges niet mee? Zou dat kunnen?

[...]

Hahahah jezus. 2 dagen van de 7 dagen in GT7 deze week.
Jij doet niet aan nachtrust? :+
Ja hoor, maar afgelopen weekend dik 20 uur gespeeld, vrijdag 5-6 uur en deze week elke dag wel een uurtje of 3-4 per dag. Dan gaat het hard. Voorlopig zal het nog wel even racen blijven, totdat de nieuwigheid eraf is en de uren teruglopen. Scheelt een hoop benzine in het echte leven. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MeanGreen
thunder8 schreef op vrijdag 11 maart 2022 @ 11:34:
[...]

Ja hoor, maar afgelopen weekend dik 20 uur gespeeld, vrijdag 5-6 uur en deze week elke dag wel een uurtje of 3-4 per dag. Dan gaat het hard. Voorlopig zal het nog wel even racen blijven, totdat de nieuwigheid eraf is en de uren teruglopen. Scheelt een hoop benzine in het echte leven. :+
Toen World of Warcraft een jaar uit was had ik gemiddeld 7 uur per dag :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Knul
  • Laatst online: 15-09 19:28
MeanGreen schreef op vrijdag 11 maart 2022 @ 11:45:
[...]

Toen World of Warcraft een jaar uit was had ik gemiddeld 7 uur per dag :X
Alleen op Xfire had ik al 2800 uur op WoW :X Na het verdwijnen van Xfire heb ik minstens nog een keer dat aantal uren erin gestopt.

Wat dat betreft vallen mijn GT7 uren reuze mee. Ben ook iets ouder ondertussen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Timbox88
Licenses zijn weer ouderwerts genieten, maar heb nu al mijn eerste 'vastloper' in Nationaal B-8. Die eerste offroad opdracht. Man, wat is het lastig om die bochten daar te houden haha. Kom niet verder dan nét zilver.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Racing-Paradise
  • Registratie: Juli 2014
  • Laatst online: 14-09 22:12
Timbox88 schreef op vrijdag 11 maart 2022 @ 12:06:
Licenses zijn weer ouderwerts genieten, maar heb nu al mijn eerste 'vastloper' in Nationaal B-8. Die eerste offroad opdracht. Man, wat is het lastig om die bochten daar te houden haha. Kom niet verder dan nét zilver.
Er is een bug waardoor je niet de juiste banden mee krijgt, zou die even overslaan tot ze het gefixt hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Timbox88
Racing-Paradise schreef op vrijdag 11 maart 2022 @ 12:08:
[...]

Er is een bug waardoor je niet de juiste banden mee krijgt, zou die even overslaan tot ze het gefixt hebben.
Ahhh gaat dat om deze? Ik dacht om Internationaal --> maar dan skip ik 'm idd ff!

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• SemperFidelis
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 01-08 19:47
Afbeeldingslocatie: https://ugc.gt7.game.gran-turismo.com/20/20829651191747715/3a3325afa50d4433a66b0327c9a84b25_photo.webp

Hopelijk kunnen we snel scape photos via usb in 4k exporteren. Ik vermaak me nog steeds prima.
Sterker nog, heb nu pas het idee dat ik een beetje weet hoe ik moet remmen :+. Die adaptive triggers op de DS5 werken goed maar je moet er wel even bij stilstaan... Kun je die feedback nog wat versterken ofzo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ph03nix80
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 08-09 16:31
Hoe hebben jullie de hulpmiddelen ingesteld?
Mijn redenatie was dat die hulpmiddelen ( tegensturen, abs etc. ) ervoor zorgen dat je een minder snelle tijd kan halen, dus daarom heb ik alles uitgeschakeld.

Maar ik neig ernaar om toch wat van die instelling op een lage setting te zetten om o.a. het slippen bij het remmen te voorkomen.

Ook zie ik bij veel filmpjes voorbijkomen dat de racelijn, gele markers en rem-zone ingeschakeld zijn.
Misschien dat ik voor de licences dit (deels) maar in ga schakelen, om de steile leercurve iets af te zwakken....

( ik speel met een T300RS stuurtje met standaard pedalen )

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DarkSide
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 13-09 20:11

DarkSide

theres no place like ::1

Ik heb alle hulpmiddelen uit.
Zoek alleen nog naar hoe ik die gele apex markers uit kan zetten.
probeer zoveel mogelijk TC op 0 te zetten.
En ABS staat default.

Speel ook met T300 icm th8a.
Waarbij ik die ook gebruik bij handbakken (ipv de flippers).

There are 10 kinds of people in this world..... Those who know binary. And those who don't.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Kuhr89
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 09:47
v8power67 schreef op vrijdag 11 maart 2022 @ 10:03:
[...]

Kan uiteraard de grotere posts niet vinden maar dit vond ik in de gran turismo reddit pagina. Moet echt leren paginas opslaan op reddit maakt het makkelijker vinden..
https://www.reddit.com/r/...roid_app&utm_source=share

Zal even verder zoeken want was een grotere post ergens.

https://www.resetera.com/...ning.558061/post-83467987
Hier heeft iemand het er ook over in de slr mission
Ja die SLR missie was een drama... Tot ik hem 2 dagen later nog eens deed en de eerste keer direct haalde met TC op 1, met een tragere tijd dan ik eerst had..

| PS5 PSN: Hitting-Apex89

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daltona
Ik heb volgens mij alleen stuur en remhulp uitgeschakeld.
Ben ook wel nieuwsgierig hoe de rest het doet. Speel met controller.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Knul
  • Laatst online: 15-09 19:28
ph03nix80 schreef op vrijdag 11 maart 2022 @ 13:05:
Mijn redenatie was dat die hulpmiddelen ( tegensturen, abs etc. ) ervoor zorgen dat je een minder snelle tijd kan halen, dus daarom heb ik alles uitgeschakeld.

Maar ik neig ernaar om toch wat van die instelling op een lage setting te zetten om o.a. het slippen bij het remmen te voorkomen.

Ook zie ik bij veel filmpjes voorbijkomen dat de racelijn, gele markers en rem-zone ingeschakeld zijn.
Misschien dat ik voor de licences dit (deels) maar in ga schakelen, om de steile leercurve iets af te zwakken....

Alles uit, behalve ABS. Zonder kan ik geen fatsoenlijke tijden rijden.

Racelijn is wel goed voor circuits die je nog niet zo goed kent.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• GaHard
  • Registratie: Juli 2017
  • Laatst online: 25-06 13:38
ph03nix80 schreef op vrijdag 11 maart 2022 @ 13:05:

Met stuur is alles uit behalve ABS op default het snelst.

Met controller doe ik TC op 1, ABS default en verder alles uit.

Markers en remzones is persoonlijk maar ik heb het uitstaan, de meeste banen kan ik wel dromen ondertussen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daltona
Gebruiken de mensen met stuurtje ook een shifter?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GaHard
  • Registratie: Juli 2017
  • Laatst online: 25-06 13:38
Ik heb de cafe menu's uitgespeeld. Moet nog wat licentie tests en missions doen maar ben nu een beetje bezig wat geld bij elkaar te grinden. Vindt de payouts wel erg mager, hoop dat ze de daily login bonus terug gaan brengen zodat de payouts iig verdubbeld kunnen worden, dat zal het al een stuk beter maken imo.

Sport mode nog maar een paar races gedaan. Vindt de huidige events niet zo bijzonder. Heb opzich niks tegen tunen in sport mode maar in de praktijk krijg je dan wel grotere snelheidsverschillen in het veld. Hoop dat ze daar nog wat gaan veranderen met Race C ( en of D ?). Ideaal lijkt mij 2 daily's met tunen en 2 met BoP zonder tuning. Voor nu heb ik nog het meest plezier online in BoP Gr.4 of Gr.3 lobbys.

Alles met PS5 controller gespeeld tot nu toe. Heb een CSL DD maar helaas werkt de drivehub niet goed met GT7. De devs zijn ernaar aan het kijken en hopen het deze week te kunnen fixen. Ik hoop dat het ze lukt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Capo
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online
daltona schreef op vrijdag 11 maart 2022 @ 13:19:
Gebruiken de mensen met stuurtje ook een shifter?
Yes. Behalve bij auto’s die flippers bij stuur hebben.
Doe alles met shifter , van licenses tot races. Werkt weer beter dan gt sport.

[ Voor 15% gewijzigd door Capo op 11-03-2022 13:43 ]

My old man wrote me a letter from prison once. It said "if you don't want to end up in here, stay away from crime, women and drugs" Trouble is, that don't leave you much else to do, does it?

Pagina: 1 ... 21 ... 74 Laatste

Let op:
Samen rijden met andere Tweakers? Zie daarvoor deze lijst: https://forms.gle/BA5tjmdL8ej9Y9n69