Grootste wat er in zit zijn videos. Kunnen inderdaad wel eens opgeruimd worden, kan nu ook een stuk gemakkelijker zag ik. Dank!basmobiel schreef op maandag 27 september 2021 @ 13:35:
[...]
Weet niet wat je allemaal in je Whatsapp hebt zitten? (waarmee ik bedoel te vragen of je dat allemaal nog nodig hebt)
Ik ruim altijd even flink op en zou dan de 128 Gb kiezen. Als jij dat niet doet of wil kan je o.b.v. prijsverschil kiezen.
Ik schuif ook altijd telefoons door en heb nog nooit klachten gehad, ook niet over oude 16 Gb en 32 Gb modellen. Ik ben de grootgebruiker, niet m'n vrouw en schoonouders.
Dat denk ik ook, maar is meer i.v.m. toekomst. Als voorbeeld iPhone 6S met 16GB was in de eerste jaren voor mij voldoende, maar is nu echt te weinig voor degene die hem nu nog gebruikt. I.v.m. apps die steeds groter worden etc. Maar goed, 128 is wel heel wat anders dan 16 natuurlijkDavidas schreef op maandag 27 september 2021 @ 14:28:
[...]
Dan lijkt mijns inziens dat je aan 128GB echt wel genoeg gaat hebben.
Meer is altijd beterRuud0012 schreef op maandag 27 september 2021 @ 14:08:
[...]
Ik zou voor de 256 GB gaan. Beter te veel als te weinig. Dat is mijn motto.
Succes in je keuze!
Die kan idd verwijderd worden.Slasher schreef op maandag 27 september 2021 @ 14:21:
[...]
Gebruik je Garageband? Zo nee scheelt weer 1.5gig.
Dat is zeker waar. Foto's sync ik met iCloud waarbij ik de optie aan heb staan dat ik een kleinere versie op mijn telefoon bewaar. 30k foto's en 2k video's neemt zo lokaal maar 5,14 GB opslag in gebruik. Muziek gaat via Spotify. Heb alleen wat lokale muziek op iPhone staan voor sync met Apple Watch voor hardlopen.Tonton schreef op maandag 27 september 2021 @ 14:29:
nodige ruimte heeft vooral met hoe je met je photo's en muziek omgaat.
Google photo gebruik ik voor photo mgt
muziek is online
ik zou voor 128gb gaan en genoeg MB's op je mobiele abo, we leven toch in de cloud?
net Simyo eSim geplaatst voor data naast mijn zakelijke fysieke sim.
15gb+5gb gratis =20gbvoor 13 euro per maand... lijkt me genoeg ... 10 kost 9e
Denk dat ik voor de 128GB ga i.c.m. bestaand onbeperkt data abo + 200GB iCloud abo. Thanks voor jullie input.
PV: 10,4 kWp | EV: Tesla M3 LR ‘19 | L/W WP: Panasonic WH-MDC07J3E5 + PAW-TD20C1E5 | L/L WP: Daikin FVXM35A/RXM35R + Daikin FTXM25R/RXM25R + MHI 2x SRK25ZS-WF/SCM40ZS-W