• dr86
  • Registratie: September 2009
  • Niet online
Ik heb via Swappie een Iphone 13 mini gekocht, batterij geeft 86% aan dus ga er vanuit dat dit nog een originele accu is (iphone ziet er ook zga nieuw uit.

Echter valt het op dat deze bij normaal gebruik best warm wordt, had ik met mijn iphone SE2020 nooit echt last van.

Ben gewoon binnen, dus het kan ook niet aan de zon/warmte buiten liggen.

Is dit gebruikelijk bij deze mini, of is het toch mogelijk dat er geen originele accu in zit?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• RicoK
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 12-09 17:48
@dr86 aannemende, dat je de iPhone echt net hebt en deze nog aan het installeren bent, geef het even dag, zodat alles is gesynchroniseerd.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• MainframeX
  • Registratie: September 2017
  • Laatst online: 23:36
@dr86

Ik heb zelf een iPhone 13 mini met een hoesje eromheen. Wordt niet echt warm. Het viel me wel op dat ie sinds ios 18.6 een stuk minder warm is dan voorgaande software versies en de batterij gaat ook ietsje langer mee. Overigens kan ie vlak na het updaten ook nog met vanalles bezig zijn op de achtergrond, dat is bij Apple toestellen ook een ding. Zoals @RicoK zegt; geef het even tijd.

Idempotent.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dingbat
  • Registratie: Juni 2015
  • Niet online
Mijn 13 (niet mini) kan best wel warm worden, merk ik. Ik heb deze pas een jaartje (nieuw) en de batterij is op 92%. Naar mijn gevoel wordt de telefoon juist wel vaker warm sinds iOS 18, maar misschien ligt het anders bij de mini. Het hangt ook af van wat je doet, en idd of die aan het synchroniseren of indexeren is. Met de Amazon app is het iig bij mij altijd warme handjes.

[ Voor 13% gewijzigd door dingbat op 15-08-2025 12:19 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• dr86
  • Registratie: September 2009
  • Niet online
RicoK schreef op donderdag 14 augustus 2025 @ 19:42:
@dr86 aannemende, dat je de iPhone echt net hebt en deze nog aan het installeren bent, geef het even dag, zodat alles is gesynchroniseerd.
Lijkt hier inderdaad op, was inderdaad alleen de eerste dag :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IAMsterdam
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 11-09 14:30
dr86 schreef op zondag 17 augustus 2025 @ 10:34:
[...]

Lijkt hier inderdaad op, was inderdaad alleen de eerste dag :)
Ik zou me er geen zorgen over maken. Ik heb nog een 13 mini vanaf het begin, batterij staat bij mij op 88%. Warmte is eigenlijk nauwelijks een ding bij gewoon gebruik. Ik ben echter geen heavy user, vooral een beetje muziek en appen. Als je zwaardere games speelt wordt hij wel wat warmer.
Pagina: 1 ... 43 44 Laatste