Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jaymone
  • Registratie: December 2015
  • Laatst online: 14-09 20:15
Donstil schreef op dinsdag 28 september 2021 @ 11:53:
[...]

Er is een speciaal plekje in de hel voor die mensen :P
En wat voor een plekje..eentje met pops en bangs

Het is weer September 2025 :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CyBeR
  • Registratie: September 2001
  • Niet online

CyBeR

💩

Danielson schreef op dinsdag 28 september 2021 @ 13:19:
Ik zit nog te twijfelen wat ik doe met de lader:
  • Oude 5 Watt lader
  • Nieuwe 20 Watt lader
  • Qi Draadloos laden 5/7.5 Watt
  • MagSafe laden 15Watt
Wat zou de accu het fijnst vinden? Gewoon langzaam laden op 5 Watt? Wat doen jullie?
De accu vindt de 5W lader ws het fijnst. Ik heb een magsafe charger + 20W lader gekocht en die op m'n nachtkastje geplakt met dubbelzijdig tape. Ging me daarbij overigens minder over de 15W en meer over het magnetische aspect daarvan.

[ Voor 7% gewijzigd door CyBeR op 28-09-2021 13:32 ]

All my posts are provided as-is. They come with NO WARRANTY at all.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pdavie2311
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 08:44

pdavie2311

Live life to the fullest..

PressPlayOnTape schreef op dinsdag 28 september 2021 @ 13:20:
[...]

Oh dat is wel minder... Inmiddels al wat verder gekomen? Juist gisteren een overstap naar e-sim bij Vodafone aangevraagd vanwege de e-sim-mogelijkheid. Ook al bevestiging van opzegging huidige provider binnen... Hopelijk kan e.e.a. nog teruggedraaid worden als het niet lukt werkend te krijgen.
Nee! Heb er geen zin en tijd voor. Als je notabene Vodafone belt en zij kunnen het niet regelen? Sturen ze een linkje, hoe in te stellen op een iPhone! Wow! Goede klantenservice.

“De wereld is een pijpkaneel, elk zuigt eraan en neemt zijn deel”

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BeQuietAndDrive
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 21:50

BeQuietAndDrive

Big Kahuna

Wat is nu het voordeel van een e-sim precies? En stel je koopt over een paar jaar een nieuw toestel, moet je dan weer contact opnemen met je provider? Want dan lijkt me het ouderwetse simkaartje een stuk handiger.

20 x 310 Wp = 6.200 Wp @ SMA op zuid | PVOutput.org

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• basmobiel
  • Registratie: Februari 2016
  • Laatst online: 18-06 14:56
Cloud_VII schreef op dinsdag 28 september 2021 @ 13:21:
[...]

Gebruik een Qi Draadloze lader. Snelladen hoeft voor mij niet. Ik laad s' nachts.
Ik gebruik alles door elkaar... Qi lader naast de bank, indien nodig 's nachts aan een 5W kabel, vaak via een powerbank en af en toe aan de 18W snellader. De Qi lader werkte altijd prima, maar de camera op de Iphone 13 Pro steekt zo ver uit dat dat eigenlijk geen goede optie meer is. Dan laad ik het liefst langzaam want ik denk dat dat beter is voor de batterij.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Jaymone
BeQuietAndDrive schreef op dinsdag 28 september 2021 @ 13:34:
Wat is nu het voordeel van een e-sim precies? En stel je koopt over een paar jaar een nieuw toestel, moet je dan weer contact opnemen met je provider? Want dan lijkt me het ouderwetse simkaartje een stuk handiger.
Nee, je krijgt een e-sim QR-code die je t.z.t. weer kunt scannen met een daarbij horende pincode. Dus i.p.v. sim wisselen, scan je een code.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beun
  • Registratie: Juli 2017
  • Laatst online: 10-08 15:46
Wellicht ben ik te voorzichtig maar toch stel ik de vraag even. Voor mijn gevoel zal de lens van de camera op den duur beschadigen door het neerleggen van de telefoon.

Overdrijf ik in dit geval of zijn er mensen met een handige tip?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• basmobiel
Beun schreef op dinsdag 28 september 2021 @ 13:38:
Wellicht ben ik te voorzichtig maar toch stel ik de vraag even. Voor mijn gevoel zal de lens van de camera op den duur beschadigen door het neerleggen van de telefoon.

Lens is van saffier, zou keihard moeten zijn. Meeste hoesjes hebben een ring rond de camera's die ietsje hoger is, zodat de lenzen zelf alsnog nooit op tafel liggen.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Of-Aaargh
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 06:45
honey schreef op dinsdag 28 september 2021 @ 12:59:
Interessant artikel misschien of je 5G aan kunt laten of beter uit kunt zetten:

reviews: Getest: de accuduur op 5G

Ik kan het vrijdag pas lezen, maar wel benieuwd of er een duidelijke conclusie en advies uitkomt.
Conclusie is dat het soms best veel uitmaakt voor de accuduur, met name de Iphone 12 uit de test gebruikt veel meer batterij op 5G dan de andere merken telefoons, en dan met name bij het daadwerkelijk gebruik/browsen op 5G (ruim 17% meer verbruik op 5G door de Iphone 12, de Samsung S21 verbruikt bv. meestal juist minder op 5G). En ook: eigenlijk maakt het in Nederland voor de snelheid niet bijzonder veel uit of je 5G aan hebt staan of niet.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ZlM01
  • Registratie: November 2014
  • Laatst online: 19-08 11:42
basmobiel schreef op dinsdag 28 september 2021 @ 13:42:
[...]

Lens is van saffier, zou keihard moeten zijn. Meeste hoesjes hebben een ring rond de camera's die ietsje hoger is, zodat de lenzen zelf alsnog nooit op tafel liggen.
Lens is niet van saffier. Is een klein laagje en niet het puur materiaal.
Conclusie: krast even snel als het glas vooraan.
Je moet maar de testen van JerryRigEverything bekijken op de vorige generatie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• basmobiel
ZlM01 schreef op dinsdag 28 september 2021 @ 13:50:
[...]

Lens is niet van saffier. Is een klein laagje en niet het puur materiaal.
Conclusie: krast even snel als het glas vooraan.
Je moet maar de testen van JerryRigEverything bekijken op de vorige generatie.
Ga ik doen, dank je

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mee_
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 14-09 21:08
sQuare8 schreef op dinsdag 28 september 2021 @ 13:09:
[...]

Ik zit in ongeveer dezelfde situatie. Hoe ben je bij de mini uitgekomen (vs de gewone?)
Altijd een kleinere telefoon gewild. Ik speel daar geen spelletjes op, kijk daar zo goed als geen filmpjes op, lees er geen boeken op,... waarom zou ik dan iets groter willen meesleuren? Mijn vriendin heeft een iPhone 11 en dat vind ik te 'lomp', zelfs vergeleken met de S9. Als was dat ook een van de kleinste modellen die je toen kon kopen.

Maar dat is iets persoonlijks natuurlijk, hangt vooral af van wat je er mee zoekt te doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• basmobiel
Mee_ schreef op dinsdag 28 september 2021 @ 13:55:
[...]

Altijd een kleinere telefoon gewild. Ik speel daar geen spelletjes op, kijk daar zo goed als geen filmpjes op, lees er geen boeken op,... waarom zou ik dan iets groter willen meesleuren? Mijn vriendin heeft een iPhone 11 en dat vind ik te 'lomp', zelfs vergeleken met de S9. Als was dat ook een van de kleinste modellen die je toen kon kopen.

Maar dat is iets persoonlijks natuurlijk, hangt vooral af van wat je er mee zoekt te doen.
Ik ook! En helemaal eens!
Maar wil wel de beste camera en vind de telefoto camera belangrijk. En kan het grotere scherm makkelijker lezen zonder bril.
Maar anders zou ik 100% zeker de kleinste nemen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Redondo1982
  • Registratie: Maart 2009
  • Nu online
Mee_ schreef op dinsdag 28 september 2021 @ 13:55:
[...]

Laten we nu niet gaan doen alsof de Mini echt superklein is. Het is geen iPhone SE qua scherm, wel nagenoeg qua grootte algeheel.

Hier kan je prima video op kijken en games op spelen. Als je erop kan browsen dan kan je ook al dat andere doen.

I don't have dreams, I have goals!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• basmobiel
Redondo1982 schreef op dinsdag 28 september 2021 @ 14:03:
[...]

Laten we nu niet gaan doen alsof de Mini echt superklein is. Het is geen iPhone SE qua scherm, wel nagenoeg qua grootte algeheel.

Hier kan je prima video op kijken en games op spelen. Als je erop kan browsen dan kan je ook al dat andere doen.
Alle beetjes helpen qua formaat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• honey
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 06:53
Of-Aaargh schreef op dinsdag 28 september 2021 @ 13:44:
[...]

Conclusie is dat het soms best veel uitmaakt voor de accuduur, met name de Iphone 12 uit de test gebruikt veel meer batterij op 5G dan de andere merken telefoons, en dan met name bij het daadwerkelijk gebruik/browsen op 5G (ruim 17% meer verbruik op 5G door de Iphone 12, de Samsung S21 verbruikt bv. meestal juist minder op 5G). En ook: eigenlijk maakt het in Nederland voor de snelheid niet bijzonder veel uit of je 5G aan hebt staan of niet.
Dank! Ik wacht even vrijdag af, kan ik de details ook lezen, maar zoals het er nu uitziet gaat 5G gewoon uit. Inderdaad, hier in Nederland ook weinig voordeel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• honey
  • Oude 5 Watt lader
  • Nieuwe 20 Watt lader
  • MagSafe laden 15Watt
Wat zou de accu het fijnst vinden? Gewoon langzaam laden op 5 Watt? Wat doen jullie?
Volgens mij maakt het tegenwoordig niks uit. De accu (en software) regelt het allemaal zelf en de levensduur zal niet veel meer afhangen van de gebruikte oplaadmethode.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Beun schreef op dinsdag 28 september 2021 @ 13:38:

Niet echt bewijs natuurlijk maar ik heb er nog nooit last van gehad. Hou er totaal geen rekening mee en zit nooit wat op. Ondanks dat de RVS rand daarnaast dan wel eens wat heeft.

De camera heeft overigens een Lensoppervlak van saffierkristal

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Hv7pMhHd4afArYMr9-RwXqZWLR8=/x800/filters:strip_exif()/f/image/Tq9mRYpfQ8poYecL6Q8uf52m.png?f=fotoalbum_large

[ Voor 22% gewijzigd door Donstil op 28-09-2021 14:25 ]

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kcetin1994
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 18-05 12:37
  • Oude 5 Watt lader
  • Nieuwe 20 Watt lader
  • MagSafe laden 15Watt
originele lader van apple is goed, iphone 12 was na 6 maanden elke dag opladen op 99%

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• pdavie2311

pdavie2311

Gemiddeld verbruikt mijn batterij 4,5% per uur.
Staat nu op 70% sinds vanmorgen 7 uur. En zit er niet overdreven veel op. Natuurlijk haal ik de dag wel maar de berichten dat de accu niet leeg is te krijgen vind ik met deze cijfers niet echt..

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• WouterL
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 23:40
Donstil schreef op dinsdag 28 september 2021 @ 14:24:
[...]

Niet echt bewijs natuurlijk maar ik heb er nog nooit last van gehad. Hou er totaal geen rekening mee en zit nooit wat op. Ondanks dat de RVS rand daarnaast dan wel eens wat heeft.

De camera heeft overigens een Lensoppervlak van saffierkristal

[Afbeelding]
Vertel dat niet aan Jerry Riggs :o :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Inhumanous
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 23:50
pdavie2311 schreef op dinsdag 28 september 2021 @ 14:34:
Staat nu op 70% sinds vanmorgen 7 uur. En zit er niet overdreven veel op. Natuurlijk haal ik de dag wel maar de berichten dat de accu niet leeg is te krijgen vind ik met deze cijfers niet echt..
Mijn telefoon zit op moment van spreken nog op 82% en hij ging vanmorgen met 100% om 6:05 van de lader.

Ik vind dat de accu echt bizar goed is, komende van een samsung S20FE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PakoeDIEP
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 25-08 11:07
  • Oude 5 Watt lader
  • Nieuwe 20 Watt lader
  • MagSafe laden 15Watt
Ik zet em altijd op mijn ipad lader, die is volgens mij 12 watt. Nooit problemen mee gehad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sebas1337
  • Registratie: Oktober 2016
  • Laatst online: 13-09 17:46
Heeft iemand enig idee hoelang het aanbod van Apple voor 3 maanden gratis AppleTV en Arcade geldig blijft na aanschaf van de iPhone 13? Wil het nl. Nog even uitstellen omdat ik momenteel nog wat andere dingen volg.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• TheDuJa
  • Registratie: Mei 2016
  • Laatst online: 12-09 08:02
Sebas1337 schreef op dinsdag 28 september 2021 @ 15:07:
Heeft iemand enig idee hoelang het aanbod van Apple voor 3 maanden gratis AppleTV en Arcade geldig blijft na aanschaf van de iPhone 13? Wil het nl. Nog even uitstellen omdat ik momenteel nog wat andere dingen volg.
Als het goed is staat de verloopdatum erbij als je op het aanbod klikt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maestrotweaker
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 14-09 20:53
Inhumanous schreef op dinsdag 28 september 2021 @ 14:58:
[...]

Mijn telefoon zit op moment van spreken nog op 82% en hij ging vanmorgen met 100% om 6:05 van de lader.

heb je een 13 pro of 13 pro max ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maestrotweaker
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 14-09 20:53

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Inhumanous
maestrotweaker schreef op dinsdag 28 september 2021 @ 15:14:
[...]

[...]

13 pro

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Famous
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 10-09 07:51
Hier doet die het ook goed, merkbaar beter dan de 12 Pro.
Niet volledig opgeladen, ruim 4 uur schermtijd en nog lekker batterij hebben.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/JnltCgJ4jn0IWgm8ZekEq0VvU1w=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/hJP1BZqn6FCWRhwK0jZfJFZB.jpg?f=fotoalbum_large

Xbox live: Ghesous | Polo AW GTI 275pk, 450nm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Famous
Overigens toch wel blij met de gouden kleur!

Had toch lichtjes twijfel maar nu in gebruik vind ik het echt een mooie combinatie.
Zeker met de randen aan het scherm :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pdavie2311

pdavie2311

maestrotweaker schreef op dinsdag 28 september 2021 @ 15:14:
[...]

[...]

13 Pro! Heb wel 5G aan staan, die zet ik wel uit om te proberen..

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Toppe
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 08:35

Toppe

Oké ✅

Moet toch toegeven…

spoiler:
Wat een fantastisch toestel! In het begin twijfelde ik even omdat het voor mijn gevoel geen merkbare verbetering was maar, vooral de camera en de accu, zijn echt super!

Heb de oude nog niet in de kast gelegd of ik zie twee puppy ogen smekend ‘papa mijn’ roepen… feit dat ze nu al weet wat kwaliteit is maakt je toch als papa trots :+

Ondertussen twee extreem valbestendige hoesjes besteld :+

[ Voor 18% gewijzigd door Toppe op 28-09-2021 15:55 ]

Donstil: Je moet kopen wat je wilt hebben. Niet wat je nodig hebt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PakoeDIEP
pdavie2311 schreef op dinsdag 28 september 2021 @ 15:31:
[...]

13 Pro! Heb wel 5G aan staan, die zet ik wel uit om te proberen..
Gebruik je spotify? Las dat dat ook een probleem kan zijn.

https://flip.it/cxgbb5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• d22wth
  • Registratie: Juni 2015
  • Laatst online: 18-08 20:12

d22wth

... 𝗁𝖾𝗍 𝗁𝗈𝖾𝖿𝗍 𝗇𝗂𝖾𝗍 𝗉𝖾𝗋𝖿𝖾𝖼𝗍

PakoeDIEP schreef op dinsdag 28 september 2021 @ 16:02:
[...]

Gebruik je spotify? Las dat dat ook een probleem kan zijn.

https://flip.it/cxgbb5
Kan heel goed zijn dat Spotify het is inderdaad, hij staat een soort van aan op de achtergrond ook al heb je hem gesloten. Merk dat wanneer ik Spotify op mijn desktop aan heb staan hij soms overschakelt op mijn iPhone, het volume gaat dan naar 100% en ik zie dan het nummer in de control center staan…

𝚒𝙿𝚑𝚘𝚗𝚎 16 𝙿𝚛𝚘 - 𝖱7 5800𝖷3𝖣 - 𝖷63 - 𝖬𝖲𝖨 𝖱𝖳𝖷2070𝖲 - 32𝖦𝖡-3800 - 2𝖳𝖡 𝖲𝖲𝖣 - 𝖧510 𝖤𝗅𝗂𝗍𝖾

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PressPlayOnTape
  • Registratie: Augustus 2012
  • Nu online

PressPlayOnTape

Loading.. Ready... Run!

pdavie2311 schreef op dinsdag 28 september 2021 @ 13:33:
[...]

Nee! Heb er geen zin en tijd voor. Als je notabene Vodafone belt en zij kunnen het niet regelen? Sturen ze een linkje, hoe in te stellen op een iPhone! Wow! Goede klantenservice.
Hier vandaag ook de eSim ontvangen en het is al gelukt hem te activeren (doet nog niks want nummer is nog niet overgezet). Waar het bij mij ook eerst niet leek te werken, lukte het wel toen ik niet de PIN maar ePIN code bij het activeren invoerde. Wellicht dat dit bij jou ook gebeurd is?

You know, I rather like this God fellow. He’s very theatrical. A little pestilence here, a plague there... Omnipotence...got to get me some of that.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KaiseRRuby
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 14-09 11:35
Aankomende donderdag beland ik ook weer in de iPhone wereld. Iemand van jullie onlangs overgestapt van Android naar iPhone en zo ja, hoe heb je je Whatsapp geschiedenis meegenomen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Famous
KaiseRRuby schreef op dinsdag 28 september 2021 @ 18:00:
Aankomende donderdag beland ik ook weer in de iPhone wereld. Iemand van jullie onlangs overgestapt van Android naar iPhone en zo ja, hoe heb je je Whatsapp geschiedenis meegenomen?
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/5sUJDO-ZM-nuOnwLw45mxW6uYP0=/x800/filters:strip_exif()/f/image/Sz7CTsIrkMwqr5eDc5nCsiGD.png?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• beezjeh
  • Laatst online: 11-09 12:51
hoe heb je je Whatsapp geschiedenis meegenomen?
Dit moet echt met een betaald of (gekraakte) app wat je voorkeur heeft want anders wil het dus echt niet.
Is dus wel een hele gedoe en heb dit in het verleden 2 maal gedaan en was er wel zoet mee.

Had volgens mij Wazzap Migrator, Backuptrans of Syncios WhatsApp Transfer gebruikte :)))

Geloof dat van ios naar Android tegenwoordig wel mogelijk is.

[ Voor 6% gewijzigd door beezjeh op 28-09-2021 18:06 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Famous
beezjeh schreef op dinsdag 28 september 2021 @ 18:05:
[...]

Dit moet echt met een betaald of (gekraakte) app wat je voorkeur heeft want anders wil het dus echt niet.
Is dus wel een hele gedoe en heb dit in het verleden 2 maal gedaan en was er wel zoet mee.

Had volgens mij Wazzap Migrator, Backuptrans of Syncios WhatsApp Transfer gebruikte :)))

Geloof dat van ios naar Android tegenwoordig wel mogelijk is.
Hebben ze in Android niet dezelfde functie? 8)7

Raar..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pdavie2311

pdavie2311

PressPlayOnTape schreef op dinsdag 28 september 2021 @ 17:33:
[...]

Hier vandaag ook de eSim ontvangen en het is al gelukt hem te activeren (doet nog niks want nummer is nog niet overgezet). Waar het bij mij ook eerst niet leek te werken, lukte het wel toen ik niet de PIN maar ePIN code bij het activeren invoerde. Wellicht dat dit bij jou ook gebeurd is?
Ik ga het niet eens proberen. Het lukt mij om toe te voegen, ontgrendelen en alles. Alleen zit er geen mobiele data op, niet verbonden. Ook tijdens het activeren in my Vodafone de melding dat het niet mogelijk is om te activeren dat ik contact moet opnemen. Vervolgens doe je dat en weten ze het ook niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beezjeh
  • Laatst online: 11-09 12:51
Famous schreef op dinsdag 28 september 2021 @ 18:07:
[...]

Hebben ze in Android niet dezelfde functie? 8)7

Raar..
Andersom niet dus of ik kijk erover heen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
pdavie2311 schreef op dinsdag 28 september 2021 @ 18:17:
[...]

Ik ga het niet eens proberen. Het lukt mij om toe te voegen, ontgrendelen en alles. Alleen zit er geen mobiele data op, niet verbonden. Ook tijdens het activeren in my Vodafone de melding dat het niet mogelijk is om te activeren dat ik contact moet opnemen. Vervolgens doe je dat en weten ze het ook niet.
Aah niet goed om te lezen dat dit nog steeds zo is.
Toen mijn toestel laatste vervangen werd door Apple (Apple care jwz 😏) had ik hetzelfde. eSim kon niet overgezet worden, half uur met support op de chat gezeten, lag uiteindelijk aan Vodafone want “kun je het nog eens proberen” en toen werkte het ineens.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• arjan bregman2
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 13-06 13:04
Wutsapper heb ik afgelopen weekend gebruikt, direct via een kabel lukte me vreemd genoeg niet maar met een Windows PC en het programma ging het prima. Net voor de migratie heb ik Whatsapp geactiveerd op de iphone en toen alles in gang gezet

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• swv
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 06:32

swv

Toptoestel!

Meer had ik even niet te melden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VidaR-9
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 09:08
Wat een enthousiasme hier. Ik ben alweer aan t aftellen naar de 14 Pro.. (8>

Taycan ST ‘22 - GLC300e ‘25 - 1250 GSA HP ‘20

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BruceLee
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 14-09 14:01

BruceLee

i9 9900K - Geforce 4080 RTX

De nieuwe Pro max met "120 hz" is een stuk vloeiender dan iphone 13 met 60 hz

YouTube: Iphone 13 Pro Max Pro motion Vs iphone 13 Ghosting / input lag Super...

Sim Racing SK ----> Klik Hier voor mijn YouTube Simrace Kanaal <----

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dirk0s
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 08:31
Inhumanous schreef op dinsdag 28 september 2021 @ 14:58:
[...]

Heb je iets veranderd aan instellingen? Vind hem bij mij nu nog best snel gaan, gisteravond eraf gehaald en nu 66%. En niet eens heel veel gebruikt, misschien moet hij nog even wennen ;)

Overigens heb ik nu een screenprotector waarbij de notch vrij is, maar denk dat het idd mooier gaat zijn om een volledige protector te gebruiken.

Het unlock probleem heb ik ook maar dat gaat vast nog wel opgelost worden komende dagen.
Verder een toptoestel en merk/zie ik het 120hz wel echt goed ten opzichte van mijn vorige X.

[ Voor 25% gewijzigd door Dirk0s op 28-09-2021 19:11 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Inhumanous
Dirk0s schreef op dinsdag 28 september 2021 @ 19:09:
[...]

Heb je iets veranderd aan instellingen? Vind hem bij mij nu nog best snel gaan, gisteravond eraf gehaald en nu 66%. En niet eens heel veel gebruikt, misschien moet hij nog even wennen ;)

Overigens heb ik nu een screenprotector waarbij de notch vrij is, maar denk dat het idd mooier gaat zijn om een volledige protector te gebruiken.

Het unlock probleem heb ik ook maar dat gaat vast nog wel opgelost worden komende dagen.
Verder een toptoestel en merk/zie ik het 120hz wel echt goed ten opzichte van mijn vorige X.
Ververs op de achtergrond heb ik voor de meeste apps wel uitstaan, behalve voor mail & whatsapp

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• renegrunn
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 08:54
Hmm, weet niet of het wel zo positief is om het verschil te kunnen laten zien slow-motion nodig is :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ophidian
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 08:25
Fuwor schreef op zondag 26 september 2021 @ 22:42:
[...]

Pas zodra je iPhone tegen de limiet van je opslag aan zit gaat je iOS je foto opslag optimaliseren. Daar hoef je dus eigenlijk niet over na te denken en niks te forceren; pas als iets anders de ruimte nodig heeft maakt iOS dit vrij door je foto’s te vervangen met een kleine lokale versie.
Hier toch nog even op terugkomen, dit was inderdaad zoals ik het gewend was. Heb de 13 Pro expres redelijk vol gezet, was nog 5 GB vrij om te kijken wat de foto's zouden doen, maar er veranderde helemaal niks. Ik ben van een XR naar de 13 Pro gegaan en heb hem alles terug laten zetten zoals het altijd was. Wat ook opviel was dat de "other storage" ongeveer 25GB was.

Ik heb de XR weer eens aan gezet, die is bijna 3 jaar oud en is ook een 128GB. Daar was het verbruik van de foto's 6GB, "other storage" 11GB en in totaal 50GB in gebruik (iOS 15). De 13 Pro die dus precies hetzelfde was in gesteld had voor foto's 50GB, "other storage" 25GB en in totaal 97GB in gebruik.

Vandaag was ik het zat en heb ik een factory reset gedaan en alleen de iCloud en account terug laten zetten. Hierna weer alle apps geinstalleerd en de foto's laten syncen.

Nu 11GB "Other storage", 1GB foto's en in totaal 28 GB in gebruik. En weer het ouderwetse alles instellen gevoel :+

ZO SE - 5,76kWp - Shade: Low - PVoutput | NOZW APS QS1 - 3,84kWp - Shade: High - PVoutput | Volvo XC40 Pure Electric Ultimate | Volvo EX30 Plus SMSR

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hc10cue
  • Registratie: Mei 2014
  • Laatst online: 28-10-2024
arjan bregman2 schreef op dinsdag 28 september 2021 @ 18:50:
[...]

Wutsapper heb ik afgelopen weekend gebruikt, direct via een kabel lukte me vreemd genoeg niet maar met een Windows PC en het programma ging het prima. Net voor de migratie heb ik Whatsapp geactiveerd op de iphone en toen alles in gang gezet
Ik dacht ik koop de software genaamd mobiletrans maar dat haalt niets uit tot nu toe.. krijg steeds in de allerlaatste stap een foutmelding, en door al het proberen moet ik 8 uur wachten tot ik whatsapp weer kan activeren :(

Raad je wutsapper wel aan dus? Ging alles verder simpel met de desktop versie erbij?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BruceLee
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 14-09 14:01

BruceLee

i9 9900K - Geforce 4080 RTX

renegrunn schreef op dinsdag 28 september 2021 @ 19:47:
[...]

Hmm, weet niet of het wel zo positief is om het verschil te kunnen laten zien slow-motion nodig is :+
Heb je geen slow motion voor nodig zie je zo met blote oog de iphone 12 en 13 ghosten als de pest als je scrolled. De 13 pros zijn een stuk beter maar ghosten ook bog steeds. Maar stuk minder irritant... Leuk dat altijd niemand hier de waarheid over verteld of critisch is.

Sim Racing SK ----> Klik Hier voor mijn YouTube Simrace Kanaal <----

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CyBeR
  • Niet online

CyBeR

💩

renegrunn schreef op dinsdag 28 september 2021 @ 19:47:
[...]

Hoe wilde je dat anders doen in een maximaal 60 fps filmpje?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Benny
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 02-09 20:37
Cloud_VII schreef op dinsdag 28 september 2021 @ 13:21:
[...]

Gebruik een Qi Draadloze lader. Snelladen hoeft voor mij niet. Ik laad s' nachts.
Gebruik ook een vrij langzame Qi lader op het nachtkastje, denk 7.5watt. Zie persoonlijk ook weinig toegevoegde waarde in MagSafe. Het idee is wel geinig maar ‘s nachts leg ik hem op de Qi lader en in de woonkamer af en toe nog even aan de kabel (20watt). En bijv. zo’n wallet achterop die vrij snel los komt lijkt me ook niet al te handig.

Btw, blijf me verbazen dat sommigen geen/weinig verschil merken met ProMotion. Voor mij echt absoluut de beste toevoeging komende van een 11 Pro. En de betere camera’s en accu zijn ook leuk meegenomen natuurlijk :) 5G leuk maar boeit me niet zo momenteel. Leuk om het rechtsboven te zien staan zegmaar.. op 4G had ik ook al iets van 150-200mbit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• renegrunn
CyBeR schreef op dinsdag 28 september 2021 @ 20:17:
[...]

Hoe wilde je dat anders doen in een maximaal 60 fps filmpje?
BruceLee schreef op dinsdag 28 september 2021 @ 20:06:
[...]

Heb je geen slow motion voor nodig zie je zo met blote oog de iphone 12 en 13 ghosten als de pest als je scrolled. De 13 pros zijn een stuk beter maar ghosten ook bog steeds. Maar stuk minder irritant... Leuk dat altijd niemand hier de waarheid over verteld of critisch is.
Grapje mensen, grapje... (hint: dat clowntje aan het einde van de zin).

Maar, on a serious note: ik vind dat het verschil wel te zien maar het is wel heul subtiel. Voor mij was b.v. het verschil van lcd naar oled (iPhone 7 -> X) een wereld van verschil. Tot nu toe heb ik het iedereen moeten tonen d.m.v. telefoons naast elkaar te leggen wat het verschil t.o.v. de vorige generatie is. Ik had meer verwacht na alle teleurstelling van vorige jaar en iedereen riep oh wat een misser want geen 120hz.

Anyway, dat is mijn mening. Voor mij draait het om het totaal plaatje, en dat is uitermate goed. De snelle chip icm promotion maakt de overall ervaring geweldig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TweakerVincent
  • Registratie: April 2014
  • Laatst online: 14-09 21:36
renegrunn schreef op dinsdag 28 september 2021 @ 20:55:
[...]

[...]

Grapje mensen, grapje... (hint: dat clowntje aan het einde van de zin).

Maar, on a serious note: ik vind dat het verschil wel te zien maar het is wel heul subtiel. Voor mij was b.v. het verschil van lcd naar oled (iPhone 7 -> X) een wereld van verschil. Tot nu toe heb ik het iedereen moeten tonen d.m.v. telefoons naast elkaar te leggen wat het verschil t.o.v. de vorige generatie is. Ik had meer verwacht na alle teleurstelling van vorige jaar en iedereen riep oh wat een misser want geen 120hz.

Anyway, dat is mijn mening. Voor mij draait het om het totaal plaatje, en dat is uitermate goed. De snelle chip icm promotion maakt de overall ervaring geweldig.
Bedoel je dat de max beter presteert dan de normale pro? Of non pro vs pro/max? Wbt 120hz

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• renegrunn
TweakerVincent schreef op dinsdag 28 september 2021 @ 21:16:
[...]

Bedoel je dat de max beter presteert dan de normale pro? Of non pro vs pro/max? Wbt 120hz
Eh nee, het ging over promotion. En bedoelde daarmee dus het verschil met vorige generaties (of de normale 13) zonder promotion.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SgtElPotato
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 22:12
-

[ Voor 99% gewijzigd door SgtElPotato op 23-05-2023 14:31 ]

Zucht...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Famous
Ben er na een dagje alweer zo goed als aan gewend.
Met apps wisselen valt het nog wel goed op hoe smooth het is maar met scrollen al minder.

Beetje hetzelfde als met vermogen in een auto.. eerst leuk, maar voelt snel als normaal.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• arjan bregman2
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 13-06 13:04
Hc10cue schreef op dinsdag 28 september 2021 @ 20:02:
[...]

Ik dacht ik koop de software genaamd mobiletrans maar dat haalt niets uit tot nu toe.. krijg steeds in de allerlaatste stap een foutmelding, en door al het proberen moet ik 8 uur wachten tot ik whatsapp weer kan activeren :(

Raad je wutsapper wel aan dus? Ging alles verder simpel met de desktop versie erbij?
Het ging bij mij prima inderdaad maar geen garantie, het blijft een workaround

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Famous schreef op dinsdag 28 september 2021 @ 21:53:
[...]

Met apps wisselen valt het nog wel goed op hoe smooth het is maar met scrollen al minder.

Beetje hetzelfde als met vermogen in een auto.. eerst leuk, maar voelt snel als normaal.
Ja alles went helaas.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• melvindoornbos
  • Registratie: Juli 2014
  • Laatst online: 11-10-2021
Hallo,
Ik overweeg sterk om mijn samsung galaxy s10, te vervangen voor de IPhone 13 (non pro).
Nu is mijn vraag, is dit wel een goede vooruitgang? omdat ik volgens mij nu wel een 120hz scherm heb en dan niet meer. Camera en dergelijke vind ik minder belangrijk. Want ik wil eigenlijk die 250 euro extra niet betalen voor de pro versie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CyBeR
  • Niet online

CyBeR

💩

waarschijnlijk ben je er met een paar dagen weer aan gewend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wessel0101
  • Registratie: Juni 2016
Weet iemand waarom geoptimaliseerd opladen niet werkt bij mijn iPhone 13? Elke avond op zelfde locatie op de (bedrade) lader, en toch pompt hij hem vol. Geoptimaliseerd opladen staat aan, en heb telefoon al keertje opnieuw opgestart en ook al eens de optie aan en uit gezet. Wat kan ik nog meer doen? Op m’n 12 pro max heeft t trouwens ook nooit gewerkt, dacht dat een nieuwe telefoon het wel zou oplossen…

• HensAanDek
  • Registratie: December 2017
  • Laatst online: 14-09 12:48
melvindoornbos schreef op dinsdag 28 september 2021 @ 23:01:
Hallo,
Ik overweeg sterk om mijn samsung galaxy s10, te vervangen voor de IPhone 13 (non pro).
Nu is mijn vraag, is dit wel een goede vooruitgang? omdat ik volgens mij nu wel een 120hz scherm heb en dan niet meer. Camera en dergelijke vind ik minder belangrijk. Want ik wil eigenlijk die 250 euro extra niet betalen voor de pro versie.
Tja, wat is vooruitgang?
De S10 heeft een 60Hz scherm. Het 120Hz scherm ziet er goed uit, echter vind ik de Pro te groot.
Daarnaast vond ik de camera's op de S10(+) ook goed, ik verwacht een kleine verbetering maar geen grote sprong.

Zelf stap ik over van een S10+ naar een 13 mini die morgen in de bus valt!

• Vinny4K
  • Registratie: Augustus 2017
  • Laatst online: 14-09 15:39
Hier vandaag de iPhone 13 Pro in de bus nadat mijn s10 Plus gebarsten is.
Hoop dat het allemaal een beetje te doen is met mijn eerste iPhone.

Weten jullie dit toevallig?
Ik heb nog een stuk of 3 snelladers van Samsung liggen.
Kan hier een los lightning kabeltje aan of is dit af te raden betreft het aantal watt?
(Scheelt anders weer een adapter kopen)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• basmobiel
Vinny4K schreef op woensdag 29 september 2021 @ 06:50:
Hier vandaag de iPhone 13 Pro in de bus nadat mijn s10 Plus gebarsten is.
Hoop dat het allemaal een beetje te doen is met mijn eerste iPhone.

Weten jullie dit toevallig?
Ik heb nog een stuk of 3 snelladers van Samsung liggen.
Kan hier een los lightning kabeltje aan of is dit af te raden betreft het aantal watt?
(Scheelt anders weer een adapter kopen)
In de doos zit een USB-C naar Lightning kabel. Als je een USB-C lader hebt kan je die zeker gebruiken.

Als je geen USB-C hebt: een Apple USB-C 20W lader was gisteren afgeprijsd voor ong. 20 euro bij Amazon.
pdavie2311 schreef op dinsdag 28 september 2021 @ 18:17:
[...]

Volgens mij heb ik vorig jaar precies hetzelfde gehad bij Voda. Bellen ging wel, data niet. Ik was vrij snel voorbij de gewone helpdesk bij de technische dienst terecht gekomen maar ook zij gaven het op nadat ze álles doorgelopen waren en ik onderhand 10x opgestart had. Voor de zekerheid hebben ze in de winkel ook nog eens gekeken. De eerste volgende e-SIM die ik kreeg deed het direct volgens het boekje. Daarna de TD nog even gesproken en hun eigen conclusie was dat er dus gewoon brickte e-sims in omloop zijn, maar technisch konden ze dat niet eens verklaren.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Haas
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 13-09 12:58
Vanmorgen opnieuw opgeladen na een dag van intensief gebruik. Dit keer opgeladen met de MacBook Pro 96 watt adapter. T.o.v. de Apple 20 watt lader gaat het laden tot 50% met 22 watt i.p.v. 20 watt.

Afbeeldingslocatie: https://cdn.webshopapp.com/shops/318063/files/360204537/890x820x2/happyladersnl-originele-macbook-usb-c-adapter-opla.jpg

Apple MacBook Pro 14 (2021), Mac mini M4 (2024), iPhone 16 Pro Max (2024) & AirPods Pro 2 (2022) | Cambridge Audio CXA80 | Project-Audio X2 | BlueSound NODE ICON | Q Acoustics 5050 | LG C3 65” OLED

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mee_
  • Registratie: Oktober 2009
Wessel0101 schreef op dinsdag 28 september 2021 @ 23:49:
Weet iemand waarom geoptimaliseerd opladen niet werkt bij mijn iPhone 13? Elke avond op zelfde locatie op de (bedrade) lader, en toch pompt hij hem vol. Geoptimaliseerd opladen staat aan, en heb telefoon al keertje opnieuw opgestart en ook al eens de optie aan en uit gezet. Wat kan ik nog meer doen? Op m’n 12 pro max heeft t trouwens ook nooit gewerkt, dacht dat een nieuwe telefoon het wel zou oplossen…
Naar wat ik heb gelezen werkt dat geoptimaliseerd opladen anders: stel dat je elke avond jouw iPhone aan de lader hangt, gaat slapen en dan elke ochtend om 7u hem van de lader haalt. Dan gaat jouw iPhone dat patroon doorhebben en niet meteen de batterij opladen tot 100%, maar tot 80%. Tot een uurtje ofzo (guesswork) voor je gebruikelijk op gaat staan; dan begint hij de laatste 20% op te laden tot 100%. Zo start je de dag nog steeds met 100%, maar heeft de batterij minder lang op 100% moeten 'leven', wat de levensduur bevordert (hoewel dat volgens mij miniem is).
Het is niet dat hij jouw iPhone maar tot 80% gaat opladen tegen dat je opstaat, wat ik ook eerst dacht.

Dit was toch mijn interpretatie ervan :).

• tcviper
  • Laatst online: 08:45
Meer mensen die een IOS 15 update op hun iPhone 13 te zienkrijgen vandaag die niet installeert.... verifying update, verification failed because you are no longer connected to the internet?

Maar zit gewoon op WIFI en 5G zelfde.

[ Voor 15% gewijzigd door tcviper op 29-09-2021 09:35 ]

PSN: tcviper | Steam: Viper | TechConnect - MikeRedfields

• reaL_G
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 06:39

reaL_G

G

Hallo,
Je gaat dat zeker merken. is het erg :O

ben zelf ook terug geswitched naar 60hz van de mini.
na 2 maanden valt het mij nog steed op.
Maar ben bewust geswitchd naar handzamer formaat.

GiTS

• Maikjuh
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 22:29
Vanmiddag komt mijn 13 pro Max eindelijk binnen (zucht… amp…). Kom van de 11 pro Max. Die vond ik al een geweldige accu hebben, zeker in het begin. Begint nu wat minder te worden dus de accu berichten word ik erg vrolijk van.

Ook kijk ik uit naar de 120 hz, die ik al gewend ben van mijn iPad Pro.

Ben benieuwd! :)

MacBook Air M3 16GB - iPhone 15 Pro Max - Apple Watch Series 9 - iPad Pro M4 11"

• robcoenen
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 02-09 08:40
tcviper schreef op woensdag 29 september 2021 @ 09:35:
Meer mensen die een IOS 15 update op hun iPhone 13 te zienkrijgen vandaag die niet installeert.... verifying update, verification failed because you are no longer connected to the internet?

Al eens gekeken of iTunes een update aangeeft (en deze wel toe staat te updaten)?

• kokorico
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 08:14
Ik heb nu een iphone 11 pro max 256gb en twijfel enorm om over te schakelen naar de iphone 13 pro max 256gb. Is het een overstap waard? Op welke punten is de 13 echt veel beter?
Ik ga hem bestellen bij Orange (Belgie) maar is nog niet in voorraad.

• ZiSE
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 09:18
Iemand dit effect in z’n foto’s? https://imgur.com/a/TpvOony
Er mist in eerste instantie eens stuk boven en rechts wat dan later bijgeladen wordt. Met name macro waar het me opvalt. Effect is alleen zichtbaar op de iPhone, zelfde foto op de iPad is prima.

• PakoeDIEP
tcviper schreef op woensdag 29 september 2021 @ 09:35:

Ik krijg hetzelfde te zien, ondanks dat ik al op 15 zit aangezien ik een kopie heb gemaakt van mn oude telefoon :/ .

• CyBeR
  • Niet online

CyBeR

💩

ZiSE schreef op woensdag 29 september 2021 @ 11:31:
Iemand dit effect in z’n foto’s? https://imgur.com/a/TpvOony
Er mist in eerste instantie eens stuk boven en rechts wat dan later bijgeladen wordt. Met name macro waar het me opvalt. Effect is alleen zichtbaar op de iPhone, zelfde foto op de iPad is prima.
live photo met de verkeerde lens?

• RnB
  • Registratie: September 2005
  • Nu online

RnB

Gekke ervaring met mijn 13 Pro Max: deze lijkt veel meer stof aan te trekken dan mijn vorige iPhones.
Zowel het beeldscherm als de camerasectie pakt iedere keer dat de iPhone in mijn broekzak is geweest (van verschillende broeken) enorm veel stof.
Het beeldscherm moet ik steeds "schoon" vegen om me niet te irriteren aan alle stofdeeltjes. :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Redondo1982
  • Nu online
RnB schreef op woensdag 29 september 2021 @ 11:48:
Gekke ervaring met mijn 13 Pro Max: deze lijkt veel meer stof aan te trekken dan mijn vorige iPhones.
Zowel het beeldscherm als de camerasectie pakt iedere keer dat de iPhone in mijn broekzak is geweest (van verschillende broeken) enorm veel stof.
Het beeldscherm moet ik steeds "schoon" vegen om me niet te irriteren aan alle stofdeeltjes. :P
Heb je niet gewoon andere broeken aan gezien de weersverandering? Een broek die je bijvoorbeeld al een tijdje weggehangen hebt?

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Florissant
  • Laatst online: 12-09 18:40
RnB schreef op woensdag 29 september 2021 @ 11:48:
Komt door de 5G straling, die trekt allerlei vreemde stoffen aan :+

Beeldscherm heb ik geen last van, maar het was mij wel opgevallen dat tussen de camera's veel stof zit..

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RicoK
  • Laatst online: 14-09 12:58
@RnB Heb je misschien je nieuwe iPhone erg recent in gebruik genomen en is dit nog het gevolg van het schermfolie dat er op zat? Zou als het goed is vanzelf moeten verdwijnen.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• CyBeR
  • Niet online

CyBeR

💩

https://twitter.com/tssst.../1443105150487433222?s=21

Vreemd. Update zit er aan te komen ws. Kan me niet herinneren dat ze eerder een firmware niet meer signden zonder dat er een nieuwe uit was.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RnB
  • Registratie: September 2005
  • Nu online

RnB

Haha, bedankt voor alle suggesties. :+

Maar nee, geen andere broeken aan en het zal ook niet aan de 5G straling liggen, want geen vaccinatie en de 12 Pro Max ondersteunde ook al 5G..

De iPhone nu 5 dagen in gebruik, dus misschien dat het nog aan de statische elektriciteit ligt van de folie die er op geplakt zat. Maar het viel me op, kon het niet heugen dat mijn andere iPhones zoveel stof ving.

• ZiSE
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 09:18
CyBeR schreef op woensdag 29 september 2021 @ 11:37:
[...]

live photo met de verkeerde lens?
Live foto heb ik ook op de iPad dus dat zou het niet moeten zijn. Ik zal live eens uitzetten kijken wat dat doet. En live op macro staat standaard aan toch.

[ Voor 7% gewijzigd door ZiSE op 29-09-2021 12:46 ]

• honey
Wessel0101 schreef op dinsdag 28 september 2021 @ 23:49:
Het blijft raar dat er geen settings is dat je kunt kiezen tot hoeveel % je een accu wilt opladen. Lijkt me technisch niet ingewikkeld.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Redondo1982
  • Nu online
iPhone 13 Mini Sterrenlicht zojuist binnen gekregen. Tja, beetje geur- en kleurloos toestel maar wel nog steeds mooi formaatje. Kom van 12 Mini af en dan is de opwaardering niet echt spectaculair (aan de buitenzijde). Specs moet ik nog testen.

Hopelijk is er veel verschil met de camera en batterijduur, want anders heb ik voor niks gekocht haha.

• Of-Aaargh
  • Laatst online: 06:45
Hallo,
De Samsung S10 heeft geen 120Hz scherm zoals de nieuwere Samsungs en de Pro-versies van de Iphone 13 dat wel hebben. Tegenwoordig zijn Iphone-schermen net zo goed als die van Samsung-telefoons. Dus qua scherm ga je er niet op achteruit, maar ook niet op vooruit. De S10 en Iphone 12 zijn beiden vergelijkbaar.

• Dennisweb
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 00:24
Met iOS 15.1 en watchOS 8.1 beta 2 kan ik nu weer ontgrendelen met Watch aanzetten. :)

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• robcoenen
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 02-09 08:40
Voor mensen met iOS 15 problemen op hun nieuwe iPhone 13, grote kans dat vanavond 15.0.1 het levenslicht ziet. 😉

• Jaymone
Kortom, je gaat maximaal? ;)
Famous schreef op dinsdag 28 september 2021 @ 21:53:
[...]

Herkenbaar...320i --> 330i

[ Voor 38% gewijzigd door Jaymone op 29-09-2021 14:23 ]

• Davidas
  • Registratie: Mei 2020
  • Nu online
Ik wil graag een transparant hoesje voor mijn iPhone 13 Pro max. Welke raden jullie aan? Vind het namelijk zonde om zo'n mooi toestel helemaal weg te stoppen.

Zie de topicwaarschuwing, dit mag in [iPhone 13, Mini & Pro] Accessoires, hoesjes & wallets.

[ Voor 28% gewijzigd door Hoedje op 29-09-2021 16:43 ]

Tesla Model 3 (Highland) LR AWD Ultra Red

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• CyBeR
  • Niet online

CyBeR

💩

robcoenen schreef op woensdag 29 september 2021 @ 14:18:
Voor mensen met iOS 15 problemen op hun nieuwe iPhone 13, grote kans dat vanavond 15.0.1 het levenslicht ziet. 😉

[Embed]
Ahem https://gathering.tweakers.net/forum/view_message/68886500

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Haha dat dan weer niet 🙄
De normale pro is inmiddels binnen, daar kan ik eind volgende week dus mee aan de slag, kijken hoe lang het bevalt het kleinere model.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Bulletdodger
  • Registratie: Augustus 2021
  • Niet online
Davidas schreef op woensdag 29 september 2021 @ 14:31:
Ik wil graag een transparant hoesje voor mijn iPhone 13 Pro max. Welke raden jullie aan? Vind het namelijk zonde om zo'n mooi toestel helemaal weg te stoppen.
Daar is een heel mooi topic over: [iPhone 13, Mini & Pro] Accessoires, hoesjes & wallets

• Rivanov
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 07:39
LOL. Exact hetzelfde scherm als de 13 Pro.. met een iets hogere resolutie en daardoor hogere PPI.

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

Rivanov schreef op woensdag 29 september 2021 @ 15:04:
[...]

LOL. Exact hetzelfde scherm als de 13 Pro.. met een iets hogere resolutie en daardoor hogere PPI.
Haha, dat is niet de definitie van “exact hetzelfde” hè ;)

• jopie
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 08:59
Rivanov schreef op woensdag 29 september 2021 @ 15:04:
[...]

Dat is niet helemaal correct, wel een hogere resolutie maar die is om het grotere scherm op te vangen en dan op een gelijke PPI uit te komen.

• n3z
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 07:58

n3z

De zwarte 13 pro is binnen en ik moet zeggen wat een geweldige telefoon. Ik ben overgestapt van een 12 mini om de volgende redenen:

1. Accuduur. Ik merkte dat de 12 mini snel leeg ging op een dag, vooral naarmate mijn battery health onder de 95% kwam.
2. Ik wil de beste camera's. Ik maak erg veel foto's van overal waar ik kom en mijn gezin, en wil daardoor de beste camera hebben. Daarnaast is macro echt geweldig en ik zie mijzelf al in het bos macro foto's schieten.

Zou ik de 13 mini kopen als die dezelfde camera's had? Absoluut. Ook omdat de accu beter is geworden.

Ik had trouwens niet verwacht dat ik wat zou merken van het 120fps scherm, maar als je er eenmaal aan gewend bent is het verschil erg zichtbaar (met bv mijn 12 mini).
Pagina: 1 ... 21 ... 44 Laatste