Acties:
  • +2 Henk 'm!

• robcoenen
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 25-06 13:15

Voorwoord

Allereerst van harte welkom in het iPad (9e generatie, 2021) topic! In dit topic kunnen alle zaken, die niet specifiek te herleiden zijn naar iPadOS, besproken worden en mogen ervaringen gedeeld worden.

Voor het softwareplatform iPadOS is een apart topic beschikbaar. Gelieve dan ook software-gerelateerde ervaringen en/of vragen in dat topic plaatsen.

Ben je op zoek naar een ander iPad model? Klik dan op een van de volgende linkjes om bij de juiste topics uit te komen. iPad Mini, iPad Air en iPad Pro.

Verder: problemen en specifieke vragen horen thuis in een eigen topic. Dit maakt het makkelijker voor andere mensen met hetzelfde probleem om de oplossing te vinden of te delen. Daarnaast worden de discussies daardoor veel overzichtelijker. Er lopen dan immers niet meerdere discussies door elkaar.

Feedback m.b.t. de inhoud van dit topic, bijbehorend bij dit forum, kan in iOS feedback besproken worden.

Als laatste. Heb je opmerkingen, vragen, suggesties of feedback? Stuur mij dan (bij voorkeur) een privébericht via Tweakers, of vermeld @robcoenen in je reactie op dit topic.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/zYNzq8V8b8I8lXSxZlgw_IkRVwk=/800x/filters:strip_exif()/f/image/RGjgSspd45Hycv76esucC7cW.png?f=fotoalbum_large

Wat is er nieuw?

• True Tone display (voorheen niet aanwezig)
  • A13 Bionic-chip met Neural Engine (voorheen A12)
  • 12-MP Ultragroothoekcamera aan de voorkant (voorheen 1,2-MP FaceTime HD-camera)
  • 64 en 256 GB opslag (voorheen 32 en 128 GB)

Specificaties

• 10,2"Retina-display met True Tone
  • A13 Bionic-chip met Neural Engine
  • Tot 256 GB
  • 8‑MP groothoekcamera
  • 12-MP Ultragroothoek­camera aan de voorkant
  • Lightning‑ connector
  • Compatibel met Apple Pencil (1e generatie)
  • Compatibel met Smart Keyboard
De volledige technische specificaties zijn hier terug te vinden.

Prijzen

iPad Wi-Fi
€389,00 64GB
€529,00 256GB
iPad Wi-Fi + Cellular
€559,00 64GB
€699,00 256GB

Vergelijken

De verschillende iPad modellen en formaten kunnen via deze link vergeleken worden met elkaar.

Overige

Klik hier voor het officiële persbericht vanuit Apple.
Klik hier om het toestel aan te schaffen (verwijst naar Apple's eigen webshop).

[ Voor 71% gewijzigd door robcoenen op 15-09-2021 10:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• miel
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 14:41
Zijn de afmetingen nu exact gelijk aan de 8th generation? Had vandaag een 8 besteld omdat ik niet verwacht had dat er nu een 9th zou komen (en de 6th kapot gevallen was dit weekend). Hoesje wat ik besteld heb zou volgens mij moeten passen (van de 8 op de 9) als ik de specs goed lees (heb de 9 inmiddels besteld bij Apple!)

http://www.pvoutput.org/list.jsp?id=36679&sid=33539

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robcoenen
miel schreef op dinsdag 14 september 2021 @ 21:10:
Zijn de afmetingen nu exact gelijk aan de 8th generation? Had vandaag een 8 besteld omdat ik niet verwacht had dat er nu een 9th zou komen (en de 6th kapot gevallen was dit weekend). Hoesje wat ik besteld heb zou volgens mij moeten passen (van de 8 op de 9) als ik de specs goed lees (heb de 9 inmiddels besteld bij Apple!)
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/kQlT3kYfR12hAhjRee8v88qwwqQ=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/FCerw5x9agE6EXznGIHUf9ZQ.jpg?f=fotoalbum_large

• Achey
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 19-06 09:35
Kan iemand vertellen of het scherm bij generatie 9 gelamineerd is? Dat stoort me tov de duurdere ipads.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• robcoenen
Achey schreef op woensdag 15 september 2021 @ 10:22:
Kan iemand vertellen of het scherm bij generatie 9 gelamineerd is? Dat stoort me tov de duurdere ipads.
Helaas heeft ook de 9e generatie geen gelamineerd scherm :/

[ Voor 9% gewijzigd door robcoenen op 15-09-2021 10:28 ]

• Achey
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 19-06 09:35
robcoenen schreef op woensdag 15 september 2021 @ 10:22:
[...]

Helaas heeft ook de 9e generatie geen gelamineerd scherm :/
Thanks. Ik heb nog een oude ipad air 2 en ik ben zo bang dat ik me ga storen aan het scherm. Op alle andere fronten is het een no-brainer maar niet het scherm.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• robcoenen
Achey schreef op woensdag 15 september 2021 @ 10:29:
[...]

Thanks. Ik heb nog een oude ipad air 2 en ik ben zo bang dat ik me ga storen aan het scherm. Op alle andere fronten is het een no-brainer maar niet het scherm.
Persoonlijk stoor ik mij er wel aan. Ik heb ook nog een oude iPad Air 2 thuis liggen en als ik deze vergelijk met de nieuwere (gelamineerde) iPad’s die hier thuis liggen dan is het verschil werk aanzienlijk. (Nu is die vergelijking niet 100% eerlijk wegens resolutie etc.)

Afgelopen maand nog een iPad (8e generatie) en een iPad Air 4 (2020) in huis gehaald en tussen deze twee voel je wel dat het scherm “minder verzonken” zit in het apparaat (en beter afleesbaar is in zonlicht).

• Gugger
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 21-06 21:37
Ik heb een iPad 2019 en stoor me er ook aan, helemaal 'zomers in de buitenlucht is het bijna niet te doen.

"Its a Backstreet Boys world and at the end of the day, you just want to go home and kill yourself." - Billy Corgan (Smashing Pumpkins)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• lutenist
  • Registratie: November 2020
  • Laatst online: 25-06 22:53
De prijzen met onderwijskorting:
WiFi 64GB: €365,42
WiFi 256GB: €533,61
Cellular 64GB: €497,31
Cellular 256GB: €667,92

[ Voor 14% gewijzigd door lutenist op 18-09-2021 10:04 ]

• erwindew
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 27-07-2024
lutenist schreef op zaterdag 18 september 2021 @ 10:00:
De prijzen met onderwijskorting:
WiFi 64GB: €365,42
WiFi 256GB: €533,61
Cellular 64GB: €497,31
Cellular 256GB: €667,92
Bedankt voor de tip. Ik was hem alweer vergeten. Direct 1 besteld. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pBook
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 19-06 23:35
Meestal zakken de prijzen wel een paar tientjes na de release, maar het instapmodel blijft op € 389 hangen. Iemand nog ergens een mooie aanbiedingen gezien?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robcoenen
pBook schreef op vrijdag 1 oktober 2021 @ 13:18:
Meestal zakken de prijzen wel een paar tientjes na de release, maar het instapmodel blijft op € 389 hangen. Iemand nog ergens een mooie aanbiedingen gezien?
Op Amazon was hij drie dagen geleden €364,03.
Welliswaar een klein verschil maar toch al iets minder dan de adviesprijs :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hackus
  • Registratie: December 2009
  • Niet online

Hackus

Lifting Rusty Iron !

Was net bij BCC in de winkel, daar liggen ze voor €349,-

- geen laminated scherm (ligt aantal mm hoger dan LCD)
- reflexie
- behuizing prikkelt aan lader in niet geaarde wandcontactdoos ( wat veel HP laptops ook hebben)

Hier dus geen vervangen van de Air2 die in huis rond slingert.

Kiest als MTB' er voor het mulle zand en drek, ipv het naastgelegen verharde pad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 1022589

Hackus schreef op vrijdag 1 oktober 2021 @ 13:49:
Was net bij BCC in de winkel, daar liggen ze voor €349,-

- geen laminated scherm (ligt aantal mm hoger dan LCD)
- reflexie
- behuizing prikkelt aan lader in niet geaarde wandcontactdoos ( wat veel HP laptops ook hebben)

Hier dus geen vervangen van de Air2 die in huis rond slingert.
€349,- kost het 2020 model bij BCC
Ipad 2021 is gewoon €389,-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryur
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 29-06 21:52
robcoenen schreef op woensdag 15 september 2021 @ 10:33:
[...]

Persoonlijk stoor ik mij er wel aan. Ik heb ook nog een oude iPad Air 2 thuis liggen en als ik deze vergelijk met de nieuwere (gelamineerde) iPad’s die hier thuis liggen dan is het verschil werk aanzienlijk. (Nu is die vergelijking niet 100% eerlijk wegens resolutie etc.)

Afgelopen maand nog een iPad (8e generatie) en een iPad Air 4 (2020) in huis gehaald en tussen deze twee voel je wel dat het scherm “minder verzonken” zit in het apparaat (en beter afleesbaar is in zonlicht).
Ikzelf had donderdag een iPad (9de generatie) voor mijn moeder gekocht.

Heb zelf een iPad Air 2 hier liggen, wat mijn oude device is.
Mijn 'primary' is een iPad Pro 11".

Ik moet zeggen dat qua scherm is de iPad 9de generatie wel een kleine achteruitgang t.o.v. mijn iPad Air2 ja.
Maar die Air2 is echt prehistorisch, zo traag!

En dan vind ik het prijsverschil naar de nieuwe iPad Air, of de iPad Mini te groot :)
Oftewel het is vind ik kiezen: prijs of scherm. En voor dit doeleinde vond ik het prijsverschil te groot!
Hackus schreef op vrijdag 1 oktober 2021 @ 13:49:
Dit probleem heeft het exemplaar van mijn moeder niet?
Lijkt mij ook vreemd als het vaker voorkomt!

[ Voor 11% gewijzigd door Ryur op 03-10-2021 00:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hackus
  • Niet online

Hackus

Lifting Rusty Iron !

Ryur schreef op zondag 3 oktober 2021 @ 00:25:
[...]

Ikzelf had donderdag een iPad (9de generatie) voor mijn moeder gekocht.

Heb zelf een iPad Air 2 hier liggen, wat mijn oude device is.
Mijn 'primary' is een iPad Pro 11".

Ik moet zeggen dat qua scherm is de iPad 9de generatie wel een kleine achteruitgang t.o.v. mijn iPad Air2 ja.

En dan vind ik het prijsverschil naar de nieuwe iPad Air, of de iPad Mini te groot :)
Oftewel het is vind ik kiezen: prijs of scherm. En voor dit doeleinde vond ik het prijsverschil te groot!

[...]

Dit probleem heeft het exemplaar van mijn moeder niet?
Lijkt mij ook vreemd als het vaker voorkomt!
je kunt bij haar, of zij zelf, True Tone uitvinken voor helder beeld.
True Tone staat auto aan, en geeft een 'gele gloed'

Kiest als MTB' er voor het mulle zand en drek, ipv het naastgelegen verharde pad.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• robcoenen
Ryur schreef op zondag 3 oktober 2021 @ 00:25:
[...]

[...]
Ik heb 4 iPad Air 2’s in de familie actief (zus, 2x oma, oom), en als ik even snel die van mijn zus pak en er wat mee aan de slag ga valt het juist reuze mee.

Hij kan, naar mijn mening, eig. nog prima mee voor een apparaat uit 2014. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joey82
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 11:40
ik als consument ( nog ) zonder ervaring met een ipad vraag mij af waarom de ipad 2021 en de ipad mini verschillende processors ( chip ) hebben, de ipad 13 en de mini 15,

is daar een reden voor om niet in beide een 15 te stoppen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hackus
  • Niet online

Hackus

Lifting Rusty Iron !

joey82 schreef op woensdag 6 oktober 2021 @ 14:18:
ik als consument ( nog ) zonder ervaring met een ipad vraag mij af waarom de ipad 2021 en de ipad mini verschillende processors ( chip ) hebben, de ipad 13 en de mini 15,

is daar een reden voor om niet in beide een 15 te stoppen?
De 15 is voor luxere iPads

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joey82
Hackus schreef op woensdag 6 oktober 2021 @ 14:21:
[...]
De 15 is voor luxere iPads
wat maakt de mini meer luxe? alleen het scherm en de chip?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hackus
  • Niet online

Hackus

Lifting Rusty Iron !

joey82 schreef op woensdag 6 oktober 2021 @ 14:23:
[...]

Dus kunnen ze daar meer voor vragen dan basic iPad

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joey82
weird

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• robcoenen
joey82 schreef op woensdag 6 oktober 2021 @ 14:23:
[...]

• Processor
  • Camera (achterop)
  • USB-C
  • 5G
  • Apple Pencil 2 (i.p.v. versie 1)
  • Antireflectiecoating, P3 kleurweergave en gelamineerd display
  • A15 chip
  • Speakers in liggende oriëntatie
  • Bluetooth 5 i.p.v. 4.2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joey82
robcoenen schreef op woensdag 6 oktober 2021 @ 16:23:
[...]
  • Processor
  • Camera (achterop)
  • USB-C
  • 5G
  • Apple Pencil 2 (i.p.v. versie 1)
  • Antireflectiecoating, P3 kleurweergave en gelamineerd display
  • A15 chip
  • Speakers in liggende oriëntatie
  • Bluetooth 5 i.p.v. 4.2
de pencil moet je er wel los bijkopen die zit er niet standaard bij toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alekz87
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 17:09
Ik twijfel over deze aankoop. Ik heb een oude Samsung tablet welke helaas niet meer altijd even goed werkt. Verouderd OS en extreem traag.

Wat ik wil is een iPad voor Netflix op vakantie, kleine spelletjes samen met mevrouw. En met een kleine op komst een werkende iPad die zeker 4 jaar meegaat en ondersteund wordt. Is deze IPad dan voldoende? Of moet ik naar een duurder model gaan kijken.

iPhone 3G, Samsung Galaxy S2, HTC One M7, HTC One M8, Samsung Note 4, Samsung Galaxy S7 Edge, Oneplus 3T, iPhone X, Apple Watch Series 2, Apple Watch Series 6, iPhone 12 Pro, iPhone 14 Pro, iPhone 16 Pro, Apple Watch Series 10.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Hackus
  • Niet online

Hackus

Lifting Rusty Iron !

Alekz87 schreef op woensdag 6 oktober 2021 @ 17:13:
Ik twijfel over deze aankoop. Ik heb een oude Samsung tablet welke helaas niet meer altijd even goed werkt. Verouderd OS en extreem traag.

Wat ik wil is een iPad voor Netflix op vakantie, kleine spelletjes samen met mevrouw. En met een kleine op komst een werkende iPad die zeker 4 jaar meegaat en ondersteund wordt. Is deze IPad dan voldoende? Of moet ik naar een duurder model gaan kijken.
Prima keuze hiervoor

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robcoenen
Mee eens

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robcoenen
joey82 schreef op woensdag 6 oktober 2021 @ 16:59:
[...]

de pencil moet je er wel los bijkopen die zit er niet standaard bij toch?
Klopt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Buffalo
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 14-06 21:38
Totaal nieuw met iPads. Moeders hebben we een iPad 2021 cadeau gedaan vorige week. Tot nu toe erg positief over. Vooral om gewoon even lekker wat op te zoeken of laten zien. Alles werkt erg vlot.

Ik erger me wel aan 1 ding. Steeds een wachtwoord invoeren bij downloaden van apps uit de App store.
Ik heb gevonden hoe je dat kan uitzetten, maar het schuifje ontbreekt om dit ook daadwerkelijk te doen. Is dat een bekend probleem?

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/x0dRekPrtMMPyP1vqZ3cJGYmKAY=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/lJYA1ZQJmQSpj7lP9m2Z2hdv.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• appie39
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 08-06 11:12
Foutje, niet goed gelezen

[ Voor 151% gewijzigd door appie39 op 17-10-2021 17:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Buffalo
appie39 schreef op zondag 17 oktober 2021 @ 17:18:
Erop klikken, dan wachtwoord invoeren
Sorry, dat vergat ik te vermelden. Ik kan op 'vereis na 15 minuten' klikken en het wachtwoord invoeren. Daarna gebeurt er niks. Op de iPhone van een vriend staat er dan een vinkje achter en schuifje uitgezet bij gratis downloads.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robcoenen
Buffalo schreef op zondag 17 oktober 2021 @ 16:11:
Totaal nieuw met iPads. Moeders hebben we een iPad 2021 cadeau gedaan vorige week. Tot nu toe erg positief over. Vooral om gewoon even lekker wat op te zoeken of laten zien. Alles werkt erg vlot.

Ik erger me wel aan 1 ding. Steeds een wachtwoord invoeren bij downloaden van apps uit de App store.
Ik heb gevonden hoe je dat kan uitzetten, maar het schuifje ontbreekt om dit ook daadwerkelijk te doen. Is dat een bekend probleem?

[Afbeelding]
Je geeft aan dat je totaal nieuw bent met iPads, maar wellicht heb je andere Apple hardware in huis.
Zit je moeder in een 'Delen met gezin' groep? Dan kan het zijn dat bepaalde instellingen niet gewijzigd mogen worden door bepaalde gebruikers.

Verder, draait deze iPad op de nieuwste versie van iPadOS? :)

Ter aanvulling de officiële Apple hulpbron inzake dit onderwerp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Buffalo
robcoenen schreef op maandag 18 oktober 2021 @ 09:25:
[...]

Je geeft aan dat je totaal nieuw bent met iPads, maar wellicht heb je andere Apple hardware in huis.
Zit je moeder in een 'Delen met gezin' groep? Dan kan het zijn dat bepaalde instellingen niet gewijzigd mogen worden door bepaalde gebruikers.

Verder, draait deze iPad op de nieuwste versie van iPadOS? :)

Ter aanvulling de officiële Apple hulpbron inzake dit onderwerp
iPad zit niet in een delen met gezin groep. de iPad is het enige Apple product in huis.
OS is de nieuwste versie.

Zou het er nog iets mee te maken kunnen hebben dat ik een Gmail adres als Apple ID heb opgegeven?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robcoenen
Buffalo schreef op maandag 25 oktober 2021 @ 13:53:
[...]

iPad zit niet in een delen met gezin groep. de iPad is het enige Apple product in huis.
OS is de nieuwste versie.

Zou het er nog iets mee te maken kunnen hebben dat ik een Gmail adres als Apple ID heb opgegeven?
Ik durf zo direct niet te zeggen waarom het schuifje niet tevoorschijn komt bij jou.
Echter heb ik zelf ook een Gmail adres als Apple ID en ik kan wel zeggen dat dat er los van staat.

Ik ben wel benieuwd waar dit aan kan liggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hackus
  • Niet online

Hackus

Lifting Rusty Iron !

Automatisch invullen wachtwoord, onder Touch ID en toegang aanvinken @Buffalo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spijk860
  • Registratie: November 2015
  • Laatst online: 20-06 13:27
Als aanvulling op MacBook Pro 13,3 late 2017 zoek ik een iPad 2021.
Ik zou de iPad graag willen gebruiken voor office, browsen en Lightroom/Photoshop on the go.
Kan deze iPad dat grafisch wel aan? Een beetje RAW uit mijn camera is al snel rond de 40-50mb per stuk...

Zijn er hier gebruikers die er al ervaring mee hebben?
Is het ook mogelijk om mijn externe SSD direct aan te sluiten op de iPad? Of is dit alleen mogelijk bij de modellen met een USB-C poort?

MBP 13 2017, Mac mini 16/256gb, iPad Pro M1/128 Iphone 15 Pro 256, PS5,

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hackus
  • Niet online

Hackus

Lifting Rusty Iron !

spijk860 schreef op donderdag 28 oktober 2021 @ 10:30:
Als aanvulling op MacBook Pro 13,3 late 2017 zoek ik een iPad 2021.
Ik zou de iPad graag willen gebruiken voor office, browsen en Lightroom/Photoshop on the go.
Kan deze iPad dat grafisch wel aan? Een beetje RAW uit mijn camera is al snel rond de 40-50mb per stuk...

Zijn er hier gebruikers die er al ervaring mee hebben?
Is het ook mogelijk om mijn externe SSD direct aan te sluiten op de iPad? Of is dit alleen mogelijk bij de modellen met een USB-C poort?
Ik kwalificeer deze iPad voor huis tuin en keuken gebruik. Beetje Netflixen, Browsen, Chatten, etc.
Denk dat je eerder richting Air(2020) moet gaan kijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spijk860
  • Registratie: November 2015
  • Laatst online: 20-06 13:27
Hackus schreef op donderdag 28 oktober 2021 @ 10:41:
[...]

Ik kwalificeer deze iPad voor huis tuin en keuken gebruik. Beetje Netflixen, Browsen, Chatten, etc.
Denk dat je eerder richting Air(2020) moet gaan kijken.
Tijd voor een tripje naar de Apple store om eventjes de verschillen te bekijken. Eventueel is een 2e hands iPad Pro ook nog mogelijk.

MBP 13 2017, Mac mini 16/256gb, iPad Pro M1/128 Iphone 15 Pro 256, PS5,

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Hackus
  • Niet online

Hackus

Lifting Rusty Iron !

Apple verkoopt ook ref. Voordeel is dat ze door Apple ref. zijn en in nieuwstaat, met nieuwe batterij. Wat bij andere aanbieders niet zo is. Je kunt daar een iPad krijgen met 88% bijv.

https://www.apple.com/nl/shop/refurbished/ipad

[ Voor 11% gewijzigd door Hackus op 28-10-2021 11:42 . Reden: Link ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Buffalo
Hackus schreef op maandag 25 oktober 2021 @ 17:51:
Automatisch invullen wachtwoord, onder Touch ID en toegang aanvinken @Buffalo
Automatisch invullen stond aan. Deze even uit en weer aangezet geeft geen verandering.
Hierna in hetzelfde scherm 'iTunes Store en App store' uitgezet. Maar dan wordt er ook nog om een wachtwoord gevraagd in de App store.

Ook onder Media en Aankopen zie ik nog niks veranderen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hackus
  • Niet online

Hackus

Lifting Rusty Iron !

Buffalo schreef op donderdag 28 oktober 2021 @ 11:46:
[...]

Automatisch invullen stond aan. Deze even uit en weer aangezet geeft geen verandering.
Hierna in hetzelfde scherm 'iTunes Store en App store' uitgezet. Maar dan wordt er ook nog om een wachtwoord gevraagd in de App store.

Ook onder Media en Aankopen zie ik nog niks veranderen.
Gebruik je(ze) Touch-ID ?
Vaak is dit even in begin bij nieuwe installatie, na paar keer vragen ze het niet meer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Buffalo
Hackus schreef op donderdag 28 oktober 2021 @ 13:08:
[...]

Gebruik je(ze) Touch-ID ?
Vaak is dit even in begin bij nieuwe installatie, na paar keer vragen ze het niet meer
Touch ID stond aan, maar heb ik uitgezet nu.
Daarnaast: Om een app te downloaden wordt meteen om een wachtwoord gevraagd, geen Touch ID. Dus dat maakt voor dit probleem alsnog niet zoveel uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PrimusIP
  • Registratie: Juni 2021
  • Laatst online: 15:39
Dan zal ik bij 11e generatie eens overwegen of ik een iPad wil. Ik vind de iPad een mooi prijsje hebben en hoor dat voor casual gebruik meer dan snel genoeg is. Wat me vooral tegen zit is dat het ding nog steeds lightning heeft en het oude design met een home button heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robcoenen
PrimusIP schreef op maandag 24 januari 2022 @ 09:41:
[...]

Dan zal ik bij 11e generatie eens overwegen of ik een iPad wil. Ik vind de iPad een mooi prijsje hebben en hoor dat voor casual gebruik meer dan snel genoeg is. Wat me vooral tegen zit is dat het ding nog steeds lightning heeft en het oude design met een home button heeft.
Het apparaat is inderdaad voor vrijwel de meeste mensen prima geschikt. Het design begint voor mij echter ook een doorn in het oog te worden anno 2022. Wat dat betreft ben ik blij dat de Air al reeds bij de tijd gebracht is :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• joey82
heeft iemand raad?

ik ben voor mijn moeder de ipad 2021 aan het instellen,

althans dat is de bedoeling,

als ik het wifi wachtwoord invul van de xperiabox 10 van kpn, dan krijg ik de melding dat het wachtwoord niet goed is,

als ik op mijn telefoon het wachtwoord invul pakt ie hem binnen een seconde,

wat kan ik doen?

alvast bedankt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robcoenen
joey82 schreef op donderdag 27 januari 2022 @ 12:13:
heeft iemand raad?

als ik het wifi wachtwoord invul van de xperiabox 10 van kpn, dan krijg ik de melding dat het wachtwoord niet goed is,

wat kan ik doen?

alvast bedankt
Ik heb dit probleem ook een keer gehad en dat werd verholpen met een software-update.
Je kunt de iPad updaten via iTunes of via een hotspot vanaf je telefoon (als het goed is kan die daar wel meer verbinden, let op dit kost veel data!).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joey82
robcoenen schreef op donderdag 27 januari 2022 @ 12:30:
[...]

Ik heb dit probleem ook een keer gehad en dat werd verholpen met een software-update.
Je kunt de iPad updaten via iTunes of via een hotspot vanaf je telefoon (als het goed is kan die daar wel meer verbinden, let op dit kost veel data!).
ik zit nu even in de modem, maakt het nog wat uit als ik ipv allen wpa kies voor wpa/wpa2?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hackus
  • Niet online

Hackus

Lifting Rusty Iron !

joey82 schreef op donderdag 27 januari 2022 @ 12:13:
heeft iemand raad?

wat kan ik doen?

alvast bedankt
even de iPad herstarten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joey82
hij komt net nieuw uit de doos

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robcoenen
joey82 schreef op donderdag 27 januari 2022 @ 12:31:
[...]

ik zit nu even in de modem, maakt het nog wat uit als ik ipv allen wpa kies voor wpa/wpa2?
WPA2 is, logischerwijs, veiliger dan WPA. Maar dat moet niet uitmaken voor de iPad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joey82
Opgelost:

ik kwam in de modem van kpn een wachtwoord tegen voor 5Ghz en hoppppaaaaa het deed het

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joey82
opgelost

[ Voor 95% gewijzigd door joey82 op 27-01-2022 15:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• belmonde
  • Registratie: December 2018
  • Laatst online: 14:31
Vinden jullie het niet een stom tekortkomen dat de Ipad 9 niet links en rechts een luidspreker heeft in landscape.. Dit is de reden denk ik dat ik toch naar een android tabelt ga kijken..
Het is alleen door iphone gedaan om de instapper een handicap te geven.. Erg irritant. Onze ipad 4 heeft ook slechts geluid van 1 kant.. DOM !!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joey82
knip:

verkeerd topic

[ Voor 93% gewijzigd door joey82 op 29-01-2022 12:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• michel1000
  • Registratie: November 2017
  • Laatst online: 02-03 13:14
Het werkgeheugen van de nieuwe iPad Air met M1 is 8 GB. Dat is nogal een verschil met de 3 GB van de iPad 2021. Ik heb het idee dat de iPads met M1 SOC en minimaal 8 GB werkgeheugen meer MacOS functionaliteit gaan krijgen bij een volgende iPadOS upgrade, en de gewone iPad niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robcoenen
michel1000 schreef op woensdag 16 maart 2022 @ 11:52:
Het werkgeheugen van de nieuwe iPad Air met M1 is 8 GB. Dat is nogal een verschil met de 3 GB van de iPad 2021. Ik heb het idee dat de iPads met M1 SOC en minimaal 8 GB werkgeheugen meer MacOS functionaliteit gaan krijgen bij een volgende iPadOS upgrade, en de gewone iPad niet.
Jammer genoeg zit de basis iPad al sinds 2019 op 3GB. Een kleine bump naar 4GB zou de iPad niet misstaan naar mijn mening.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/4bJ6n29uMLX4riad2w7ZuONOIQU=/x800/filters:strip_exif()/f/image/600g8g2JDgBtebnWpbJlnk9Q.png?f=fotoalbum_large

[ Voor 24% gewijzigd door robcoenen op 18-03-2022 11:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Plark
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 28-04-2024
Zijn er meer mensen die opgevallen is dat de thuis knop traag reageert? Soms moet ik wel 3 keer voordat ik op het thuisscherm zit. Alsof het niet tegelijk kan registreren dat er een vingerafdruk is en de knop ingedrukt wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rzarect0r
  • Registratie: Mei 2015
  • Laatst online: 20-06 14:39
Hackus schreef op donderdag 28 oktober 2021 @ 11:33:
Apple verkoopt ook ref. Voordeel is dat ze door Apple ref. zijn en in nieuwstaat, met nieuwe batterij. Wat bij andere aanbieders niet zo is. Je kunt daar een iPad krijgen met 88% bijv.

https://www.apple.com/nl/shop/refurbished/ipad
Niet verkeerd, zijn er eigenlijk nog veel redenen om niet voor een 2020 pro refurb te gaan ipv een nieuwe M1?

Zal voornamelijk gebruikt worden voor netflix/webbrowsen/youtube en wellicht wat simpele games. Een Air was ook leuk geweest, maar 64GB is te weinig en het verschil met een Pro is dan ook nog maar 50 euro.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hackus
  • Niet online

Hackus

Lifting Rusty Iron !

Rzarect0r schreef op donderdag 24 maart 2022 @ 12:41:
[...]

Niet verkeerd, zijn er eigenlijk nog veel redenen om niet voor een 2020 pro refurb te gaan ipv een nieuwe M1?

Zal voornamelijk gebruikt worden voor netflix/webbrowsen/youtube en wellicht wat simpele games. Een Air was ook leuk geweest, maar 64GB is te weinig en het verschil met een Pro is dan ook nog maar 50 euro.
Lijkt me duidelijk dan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rzarect0r
  • Registratie: Mei 2015
  • Laatst online: 20-06 14:39
Ja heb maar de 2020 besteld 8) De iPad 3 (eerste met retina display) was hier tot voor kort nog best lang in gebruik gebleven totdat netflix niet meer ondersteund werd, en de 2e gen Mini wordt ook nog gebruikt door m'n vrouw voor netflix/videoland.

Gok dat de 2020 pro nog best een tijdje vooruit kan.

En vooral nice dat de behuizing en batterij nieuw zijn, hopelijk is het scherm ook goed maar dat zie ik morgen wel.

[ Voor 5% gewijzigd door Rzarect0r op 24-03-2022 12:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 1629206

Mn dochter gebruikt voor school de 9th gen ipad. Met een Otterbox Defender full body case. Maar omdat ze veel met de Apple Pencil bezig is vind ze het standaard (wat in de case zit) slappe plastic screenprotector helemaal niets. Helemaal begrijpbaar. Nu wil ik de plastic protector er wel uit slopen en er een glazen op op plakken.

Zijn er nog aanraders die zonder bubbels goed te plakken zijn. Heb zelf goede ervaringen met Spigen en Panzerglass.
Zijn er nog andere aanraders?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Telin
  • Registratie: Januari 2020
  • Laatst online: 08:33
michel1000 schreef op woensdag 16 maart 2022 @ 11:52:
Die 8GB is puur en alleen omdat dit vasthangt aan de M1 SOC die met minimaal 8GB gebakken wordt. Ik geloof er niet veel van dat er (op redelijke) termijn MacOS functionaliteiten naar de iPad gaat komen.
Lijkt mij duidelijk dat Apple een duidelijk verschil wil maken/houden tussen de iPad en Mac en daarom multitasking op iPad lang niet zo optimaal maakt als het zou kunnen.

Dat ze nu de nieuwe Air "verplicht" met 8GB moeten uitrusten gaat niets veranderen aan bovenstaande strategie van Apple imho.
Marketingtechnisch bekt het wel lekker natuurlijk want een hoger cijfertje in de spec sheet is automatisch beter voor het gros van de consument die afgaat op cijfertjes.

Vrouw is trouwens dik tevreden met de iPad 9e generatie.
Gewoon een degelijke no nonsense tablet die de "huis tuin en keuken" taken snel en soepel uitvoert. Met de uitmuntende software support cycle can Apple zit mij vrouw voor de komende jaren weer helemaal goed.

[ Voor 6% gewijzigd door Telin op 05-04-2022 11:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Drwho1
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 10:26
Sinds kort de 9e gen iPad in huis ter vervanging van onze pensioengerechtigde iPad Air 2 uit 2014. Wat een verademing in snelheid. Oké, het niet-gelamineerde scherm is jammer maar dat went.

Maar ik ben op zoek naar een kwalitatieve case, die is moeilijk te vinden?

Rond onze oude ipad zat een originele Apple Smart Case, maar het lijkt erop dat Apple de instap ipads compleet negeert qua cases? Een 'Smart Folio' zoals voor de huidige air is er niet. De originele cases van Apple kosten wel wat, maar die gaan lang mee.

https://www.bhphotovideo....case_for_ipad_1086748.jpg

Heb op Bol snel een chinees hoesje gekocht, maar dat is kwalitatief brol. Helaas lijkt een eenvoudige en stevige magnetische full case niet te vinden? Niets met extra klepjes (Case Logic/Targus) of rekjes (Targus) of Otterbox-achtige dingen.

Suggesties?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robcoenen
Drwho1 schreef op zondag 1 mei 2022 @ 21:22:
Sinds kort de 9e gen iPad in huis ter vervanging van onze pensioengerechtigde iPad Air 2 uit 2014. Wat een verademing in snelheid. Oké, het niet-gelamineerde scherm is jammer maar dat went.

Maar ik ben op zoek naar een kwalitatieve case, die is moeilijk te vinden?

Rond onze oude ipad zat een originele Apple Smart Case, maar het lijkt erop dat Apple de instap ipads compleet negeert qua cases? Een 'Smart Folio' zoals voor de huidige air is er niet. De originele cases van Apple kosten wel wat, maar die gaan lang mee.

https://www.bhphotovideo....case_for_ipad_1086748.jpg

Heb op Bol snel een chinees hoesje gekocht, maar dat is kwalitatief brol. Helaas lijkt een eenvoudige en stevige magnetische full case niet te vinden? Niets met extra klepjes (Case Logic/Targus) of rekjes (Targus) of Otterbox-achtige dingen.

Suggesties?
Ik heb er hier al velen van gekocht (voor o.a. familieleden). Bevallen prima. Voor dat geld wellicht het proberen waard.

Overigens is deze er van Apple zelf ook.

[ Voor 13% gewijzigd door robcoenen op 01-05-2022 22:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Drwho1
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 10:26
robcoenen schreef op zondag 1 mei 2022 @ 22:11:
[...]

Ik heb er hier al velen van gekocht (voor o.a. familieleden). Bevallen prima. Voor dat geld wellicht het proberen waard.

Overigens is deze er van Apple zelf ook.
Die van Amazon daar heb ik momenteel een exemplaar van of toch ongeveer. Meestal kom je een dozijn van die Chinese 'merken' tegen met allemaal hetzelfde product...ik kom rechtstreeks van een Smart Case op de oude iPad, het kwaliteitsverschil is immens. Zowel in gevoel als gebruik.

De Smart Cover is me welbekend, maar dat is juist wat ik niet wil. Zo'n magnetisch flapje om je voorkant te beschermen, daar ben ik niets mee. Vandaar dat ik dus echt een kwaliteitscase zoek met bescherming rondom. ;)

Lijkt erop dat ik mijn lat lager zal moeten leggen als ik het zo zie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alowan
  • Registratie: Oktober 2022
  • Laatst online: 17-10-2022
Weet iemand of ik deze iPad ook kan aansluiten op het ethernet? Ik heb een speciale verbinding, waarmee ik ook mijn iPhone verbind. De iPhone laat dan meteen in het instellingen menu zien, dat er een ethernet aansluiting is en ik ben verbonden met het internet. Moet ik op de iPad zelf iets instellen/doen? Ik krijg geen verbinding zo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Greatsword
  • Registratie: Februari 2010
  • Niet online

Greatsword

"...Terra Incognita..."

alowan schreef op donderdag 13 oktober 2022 @ 20:07:
Weet iemand of ik deze iPad ook kan aansluiten op het ethernet? Ik heb een speciale verbinding, waarmee ik ook mijn iPhone verbind. De iPhone laat dan meteen in het instellingen menu zien, dat er een ethernet aansluiting is en ik ben verbonden met het internet. Moet ik op de iPad zelf iets instellen/doen? Ik krijg geen verbinding zo.
Wat is een speciale verbinding?

Gebruik je dan een Lightning naar Ethernet Adapater zoals deze?

https://www.apple.com/nl/...r-met-lightning-connector

“…There is nothing either good or bad, but thinking makes it so…”

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alowan
  • Registratie: Oktober 2022
  • Laatst online: 17-10-2022
Ja, alleen een ander merk. Maar het is hetzelfde principe
En met m'n iPhone functioneert het zonder problemen.
Dus de kabel zelf is niet kapot. Anders zou het niet lukken met m'n iPhone

Is er iets anders met deze iPad?

[ Voor 59% gewijzigd door alowan op 14-10-2022 20:28 . Reden: extra info ivm geen reactie ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Greatsword
  • Niet online

Greatsword

"...Terra Incognita..."

Als het goed is dus vandaag de nieuwe iPad met nieuw design:

https://www.macrumors.com...eration-ipad-case-target/

https://forums.macrumors....hip-this-tuesday.2366016/

[ Voor 17% gewijzigd door Greatsword op 18-10-2022 09:41 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• eilavid
  • Registratie: December 2020
  • Laatst online: 14:29
Voor alle twijfelaars, de adviesprijs van deze iPad is vandaag verhoogd met 50 euro dus ik zou er snel bij zijn...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Greatsword
  • Niet online

Greatsword

"...Terra Incognita..."

En uiteraard de nieuwe topic reeks.

[iPad (10e generatie, 2022)] Ervaringen & discussie

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• laredo
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 16:29
Zojuist nog bij Wehkamp een iPad 9e generatie besteld voor 379 euro. Je krijgt begin december een 10 euro cadeaubon bij een bestelling bij Wehkamp zonder minimum bestelbedrag. Dus eigenlijk gewoon 10 euro korting. Verder is er via de ING punten (moet je daar wel je bankzaken regelen) de mogelijkheid om met 15% korting een waardebon te kopen. Ik heb netto voor de 64gb iPad 2021 322 euro betaald (en dan krijg ik dus nog een 10 euro cadeaubon tzt). Prima deal en doe er je voordeel mee zou ik zeggen.

ING: https://www.ing.nl/punten/productdetail/1013137
Wehkamp 10 euro https://www.wehkamp.nl/kl...mp-70-actie-kortingscode/

[ Voor 15% gewijzigd door laredo op 19-10-2022 16:26 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• robcoenen
Zonde van deze mooie instapper.

Van
iPad Wi-Fi
€389,00 64GB
€529,00 256GB
iPad Wi-Fi + Cellular
€559,00 64GB
€699,00 256GB

Naar
iPad Wi-Fi
€439,00 64GB
€639,00 256GB
iPad Wi-Fi + Cellular
€609,00 64GB
€809,00 256GB

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• laredo
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 16:29
Daarom, als hij nog op je lijstje stond voor bv 5-12 of 25-12, kun je hem beter nu aanschaffen. Qua prijs wordt het er niet beter op zullen we maar zeggen. Mocht hij met BF in de aanbieding komen dan gaan ze zeker uit van de nieuwe basisprijs van 439. Dan kun je dus makkelijk 20% korting geven maar ben je nauwelijks goedkoper uit dan dat je nu bent....#sigaaruiteigendoos

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• dennis_rsb
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 17:26
Vandaag de iPad 2021 64gb wifi gekocht voor 379 bij de MM.

Ik had de release afgewacht van de nieuwe iPads. Maar 579 vind ik best veel geld, en ja er zitten een paar voordelen aan.

Maar voor 379 een nieuwe iPad 2021 is een hele vooruitgang ten opzichte van mijn iPad air 2. Hij werkte nog prima, maar opslag bleef modderen (16 gb), updates stoppen en tot slot merk je langzaam maar zeker de oudheid van de chip.

Zoals gezegd, als je de iPad 2021 wil kopen, niet te lang wachten. Amac heeft de prijs al omhoog gegooid gisteren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Will_M
  • Registratie: Maart 2004
  • Niet online

Will_M

Intentionally Left Blank

Hier zojuist bij de Mediamarkt ook maar een bestelling voor de Space-Gray iPad 2021 9th gen geplaatst. De 64GB WiFi variant staat er vandaag voor €369,- in de prijslijst (tegen €439,- bij Apple).

Ik ga waarschijnlijk het gelamineerde scherm van m'n huidige 64GB iPad Air-2 WiFi wel missen maar de nieuwe 2022 10th gen iPad welke vanaf woensdag te leveren is vind ik persoonlijk veel te veel aan de prijs met €220,- bóvenop het 2021 model. Voor dat geld koop ik er zelfs een "Smart Keyboard Cover" á €174,- bij en houd dan alsnog 5 tientjes in m'n zak ten opzichte van alléén een 64GB iPad 2022 WiFi 10th gen (huidige Mediamarkt prijzen vs. Apple prijzen op de website).

[ Voor 16% gewijzigd door Will_M op 23-10-2022 17:02 ]

Boldly going forward, 'cause we can't find reverse

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Belecthor
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 25-06 13:31
dennis_rsb schreef op woensdag 19 oktober 2022 @ 21:57:
Vandaag de iPad 2021 64gb wifi gekocht voor 379 bij de MM.

Ik had de release afgewacht van de nieuwe iPads. Maar 579 vind ik best veel geld, en ja er zitten een paar voordelen aan.

Maar voor 379 een nieuwe iPad 2021 is een hele vooruitgang ten opzichte van mijn iPad air 2. Hij werkte nog prima, maar opslag bleef modderen (16 gb), updates stoppen en tot slot merk je langzaam maar zeker de oudheid van de chip.

Zoals gezegd, als je de iPad 2021 wil kopen, niet te lang wachten. Amac heeft de prijs al omhoog gegooid gisteren.
Hoe bevalt de nieuwe iPad? Ik zit een beetje met dezelfde vraag. Ik twijfel tussen deze 2021 versie van de iPad of de Air uit 2022, maar een verschil van meer dan €300 is best fors. Ik denk wel dat de Air wat langer meegaat doordat er een M1-chip in zit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dennis_rsb
@Belecthor hij bevalt goed. Lekker vlot voor normaal gebruik. Het gemis van stereo speakers en usb c is jammer, maar niet echt storend voormij.

Wat je zegt over de chip, dat klopt waarschijnlijk wel idd. Anderzijds zal zo'n ipad 2021 ook wel tot +-5 jaar updates krijgen. Maar garanties heb je niet, ook omdat Apple geen eol datums geeft.

Bij mij was alles overwegende de prijs doorslaggevend. En ja, ik verwacht dat ie een paar jaar korter gesupport word dan die duurdere. Maar ja idd voor dat prijsverschil heb ik dat er wel voor over.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Belecthor
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 25-06 13:31
Thanks! Ik zie trouwens dat ie bij de Makro voor 215 euro verkocht wordt. Klopt dat wel?

Via deze link: https://producten.makro.n...-10.2-64GB-wifi-64GB-2021

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• dennis_rsb
@Belecthor Denk niet dat dat klopt nee. Ook als je kijkt naar de beschikbaarheid ziet dat er raar uit. Maybe is het refurbished?

Iig van 380 naar 215 klinkt onrealistisch. Als het te goed klinkt om waar te zijn..

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• danjan2411
  • Registratie: Augustus 2013
  • Laatst online: 16:55
Alekz87 schreef op woensdag 6 oktober 2021 @ 17:13:

Voor deze zaken is deze iPad perfect. Let wel op dat het scherm van deze iPad niet gelamineerd is.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• THE_BASE
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online
In de zoektocht naar een iPad ‘voor erbij’ heb ik een iPad mini gehad waar ik niet blij van werd. Vooral het gepriegel en het scrollen viel tegen.

De zoektocht ging verder en alhoewel ik normaal toch gecharmeerd ben van het allernieuwste, ben ik daar deze keer van afgeweken en gekozen voor een nieuwe iPad 2021.

Het verschil met de 2022 vond ik qua prijs te groot en het niet waard. Daarnaast moet ik eerlijk zeggen dat ik het design wellicht wat gedateerd vind, maar zeker niet lelijk. En TouchID aan de onderkant ook prettiger dan de bovenkant. Verder voldoet hij prima voor de normale zaken als internet, e-mail, streaming en wat spelletjes. Ik mis alleen wat iPadOS functies zoals iOS dat wel heeft met aanpassen van het lockscreen, maar wellicht dat dit in iPadOS 17 gefixt wordt.

Mocht iemand twijfelen tussen een iPad 2021 en 2022 kan ik alleen maar zeggen: als er weer goede aanbiedingen zijn, koop lekker een iPad 2021!

iPhone 16 Pro  iPad mini 6  MacBook Air M2  iMac M4  Watch Series 10  TV 4K HDR  AirPods Max & Pro 2  HomeKit  CarPlay  MagSafe  AirTags

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Falco
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 15:42
Ik overweeg twee van deze iPads te kopen voor onze kinderen. Ze prutsen nu met een oude telefoon van mij en een oude Nexus 7, maar die zijn beide erg ver op leeftijd (zelfs met LineageOS erop).

Ik wil dus ivm de lange software ondersteuning voor 2 iPads gaan, daarbij twee stevige hoesjes en omdat we dit jaar voor het eerst lang zullen rijden met vakantie wil ik ook 2 hoofdsteun houders voor de iPads.

Heeft iemand ervaring met dergelijke hoofdsteun houders, zit daar nog veel verschil in en zijn er aanraders?
Pagina: 1