Op m'n mobiel heb heb ik helaas ook de nieuwe lay-out en dat is écht geen vooruitgang zeg.
In portrait is de tekst zo groot dat de titel van een nieuwsbericht 3 regels beslaat. In landscape zijn de plaatjes bij artikels zo groot dat ik momenteel een scherm vullende close-up van een receiver heb.
Waar ik vroeger snel naar beneden scrollde om naar de highlights van het forum of tweakblogs te kijken, komt het stukje forum ineens halverwege voorbij met een veel kleiner lettertype en zijn de tweakblogs zelfs niet meer op de voorpagina te vinden.
Ik snap dat slechtzienden hebben gevraagd om grotere fonts maar zorg dan dat je site goed schaalt met bijv. text scaling van de browser's accessibility settings in plaats van deze site die er uitziet alsof ie is bedoelt voor een telefoontje van 8 jaar geleden met 'n 4" scherm.
Voorlopig forceer ik op m'n mobiel maar even de desktop site, die is met wat inzoomen beter bruikbaar dan de nieuwe mobiele layout.
Wellicht is mijn reactie wat ten overvloede aangezien de scaling voor de meeste toch wel het voornaamste pijnpuntje lijkt te zijn.
[
Voor 6% gewijzigd door
Skizzik0 op 13-09-2021 19:47
]