Ik heb al heel wat kilometers met MyWheels gereden en zag dit punt recent ook een keer voorbij komen, maar ik heb dit nog nooit zo ervaren. Heb met regelmaat wat later op de avond een auto nodig gehad voor ad-hoc dingen, maar dit was tot dusver altijd mogelijk. Is dat puur met de migratie een nieuw iets?exelletor schreef op dinsdag 3 oktober 2023 @ 16:12:
Ook voor mij voelt de migratie naar MyWheels als achteruitgang: :
* Vooralsnog(?) geen enkele reis naar hubs
* Tot 100% hogere kosten, ook al neem je een abonnement
* Niet karren in de nacht
* Geen mogelijkheid om met creditcard te betalen
* Niet voortijdig de rit afkappen
* Van tevoren is enkele reis (nog?) niet te reserveren
Nu MyWheels ook WeDriveSolar heeft overgenomen, kan ik mij voorstellen dat het ook voor die gebruikers even omschakelen wordt. Dit ligt wel in lijn met de strategie en het halfjaarbericht van de aandeelhouder:
Ik ben nooit fan geweest van WeDriveSolar en de partij die dat runde, heb destijds zo'n naar stuk communicatie met hun ervaren dat ze mij direct kwijt waren toen ik nog aan 't oriënteren was. Daardoor vind ik het in dat opzicht een verbetering dat het is overgenomen, al merk je wel dat de Klantenservice van MyWheels hier en daar wat onderbezetting heeft.
Inmiddels ben ik Sleutelfiguur van een aantal auto's in de wijk en al heel wat ritten met MyWheels verder. Ben erg tevreden over de service, als eigen ondernemer alles achteraf kunnen betalen en het gemak van de facturen in de boekhouding is voor mij echt een uitkomst.
In alle eerlijkheid verbaast mij dit niet. Er stonden hier met regelmaat 4 a 5 enkele reis auto's dagen lang niks te doen, dat kon niet duurzaam te onderhouden zijn. We hadden de 'rand' van de zone in de wijk verderop en dat was ook sterk te merken in de hoeveelheid auto's die daar keer op keer geparkeerd werden. Toen die straat op de schop ging en er een wegsleepregeling ingesteld was, heb ik ze toch maar even gebeld met de vraag of het een idee was dat ik die auto's weg reed anders hadden ze die bij het depot (a 300 euro per auto) kunnen ophalen.boozzz schreef op woensdag 25 oktober 2023 @ 09:38:
Mywheels kapt weer met de enkele reis functionaliteit. Te weinig mensen maakten er gebruik van, aldus Mywheels. Op zich niet raar, en toch niet zo snugger in de markt gezet, want qua prijs is Sixt Share vele malen aantrekkelijker voor enkele reizen tussen de grote steden.
[ Voor 22% gewijzigd door Courses op 23-11-2023 21:11 ]
:strip_exif()/f/image/z2LG8zMV7zfeEGwk7etQOuvH.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/qRR1AO76QUcODl7NH2TP3feh.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/djp0pTH4uNEv2zcT675hl3oI.jpg?f=fotoalbum_large)
/f/image/YD3F3pni1e4llnazvohhvoc3.png?f=fotoalbum_medium)