Inmiddels ook ervaring met de MG4 via MyWheels (een vaste auto in de buurt). Prima auto, vergelijkbaar met een VW ID.3 maar rijdt en remt naar mijn gevoel iets beter dan de VW. De plastic knopjes onder het scherm doen wat goedkoop aan allemaal, maar het zijn tenminste nog fysieke knoppen (geen touch rommel zoals bij VW). Ook de interface zelf is even zoeken, maar wel gebruiksvriendelijker dan VW (maar dat geen wonder).
Oh en het geluid van de richtingaanwijzer in de MG4 is ronduit belachelijk
Eens met @nlboy dat de e-Niro bovenaan staat. Overall kwaliteit en nooit issues gehad met laden of wat dan ook. De e-208 is vind ik een mooie auto, rijdt heel lekker en je zit mooi laag... echter het aantal issues met de boordcomputer en niet willen laden zijn te extreem. Zeker in combinatie met MyWheels is dat funest (want dan kon de app weer niet zien waar de auto stond of welk accupercentage er nog was). Volgens mij is dat ook de reden dat de e-208's langzaam verdwijnen bij MyWheels...?
Oh en het geluid van de richtingaanwijzer in de MG4 is ronduit belachelijk

Eens met @nlboy dat de e-Niro bovenaan staat. Overall kwaliteit en nooit issues gehad met laden of wat dan ook. De e-208 is vind ik een mooie auto, rijdt heel lekker en je zit mooi laag... echter het aantal issues met de boordcomputer en niet willen laden zijn te extreem. Zeker in combinatie met MyWheels is dat funest (want dan kon de app weer niet zien waar de auto stond of welk accupercentage er nog was). Volgens mij is dat ook de reden dat de e-208's langzaam verdwijnen bij MyWheels...?
[ Voor 4% gewijzigd door JointFillah op 27-07-2023 15:53 ]
~* Peace, Love & XTC *~