Is het dan zo raar als iemand een bijbaan heeft?
Vroeger ook regelmatig na m'n reguliere baan bij aan het werk geweest als chauffeur.
Ik heb er ook één, lang geleden maar wel erg vermakelijk.
In werkte destijds bij een installateur en plaatste door het hele land luxe douch cabines/sauna's.
Deze dingen zaten in een groot krat, welke op de ophangen of in de bus meegenomen werden naar de klant
en vervolgens ook door mij weer mee terug genomen werden.
Op een gegeven moment moest ik er één in Limburg plaatsen, maar de plaatselijke verkoper leverde de sauna dus zelf. Deze stond keurig op de oprit in het krat op ons te wachten.
Na installatie, ben ik bezig het krat te slopen en met de bedoeling om het mee terug te nemen en bij ons op de zaak weg te gooien.
Komt de verkopende installateur eraan gelopen (was daar ook aan het werk) en zegt tegen mij. Joh laat maar staan dat krat, die voeren wij wel af. Dus ik zeg bedankt, groet de vriendelijke man en stap in en rij weg.
En nu komt het, 2 dagen later (vrijdagmiddag half 4) word ik gebeld door de zoon van de baas (planner). En zegt: "Waarom heb je dat krat in Limburg niet meegenomen woensdag? Die mensen willen hem afgevoerd hebben. Ik hem het verhaal uitgelegd, dat de plaatselijk installateur deze zou afvoeren. Nee, daar had meneer niets mee te maken, hoorde bij mijn taak en ik moest gelijk maar even daarheen rijden (2 uur heen en 2 uur terug) om het krat alsnog af te voeren.
Ik nogmaals verteld hoe het gegaan was, maar daar had hij geen boodschap aan, ik moest en zou die avond dat krat gaan ophalen. Toen maar boos opgehangen en hem verteld dat hij het zelf mocht gaan doen als het zo nodig moest.
Uurtje later belde z'n vader (eigenaar) en vroeg van hoe en wat, hem rustig het verhaal verteld en hoe zijn zoon mij uit stond te foeteren, terwijl ik gemiddelde weken draaide van 60 uur. Ik moest me maar niks van zijn zoon aantrekken en hij zou het wel regelen.
Hoorde ik maandag dat hij zijn zoon een behoorlijke veeg uit de pan gegeven heeft en dat die zoon dus 's avonds dat krat is wezen ophalen. hahahaha
En dat heb ik hem subtiel nog wel even laten weten...
Eigenaar was oprecht een leuke man om voor te werken, die zoon een over het paard getilde eigenwijze kwast. Ben vlak na dit voorval ook weggegaan.
[
Voor 4% gewijzigd door
loonatick78 op 11-11-2021 11:43
]