downtime schreef op woensdag 17 november 2021 @ 12:38:
[...]
Je kan het als bedrijf ook nooit goed doen. Te grote auto: Jullie zullen wel duur zijn als jullie in zulke auto's kunnen rijden. Te kleine auto: Het zal wel niet zo goed met de zaak gaan. Beide kan je klandizie kosten.
Toen ik nog bij die veel besproken werkgever dat ik ergens heen moest met een Nissan Almera 1.6i LPG moest bij een dure probleem klant m'n kunstjes vertonen , colbert & das , zit ik daar met die klant en collega's ICT/consulenten informeel te overleggen,, komt er iemand van beveiliging vragen wat die Nissan tussen de auto's van het hogere kader en die collega's deed, of er een kopieer apparaten monteur verdwaald was want er hadden mensen geklaagd. er stonden alleen maar BMW's Audi's de duurdere VW's en Lexus.
Ik stond op die is van mij, ik ben hier aan het werk ,, zegt die beveiliger je mag hier niet staan, ik mag hier wel staan , als je ff goed kijkt zie je een parkeer kaart zone A en hier heb je m'n pasje dat ik hier moet zijn en of ik nou op een rolschaats of per Nissan of met m'n 911 kom maakt niks uit , alle papieren kloppen , als je verder niks heb , ga ik weer verder met m'n werk,, beveiliger weg.
Zegt één van die consultenten ah jij heb ook een 911 en staat ie in de garage dat je die Nissan mee gekregen heb van de garage ? ik had dat niet geaccepteerd van de dealer. Nee dit is mijn auto van de zaak, m'n werkgever houd de kosten graag in de hand. Twentse nuchterheid wat voelde ik me ongemakkelijk.
Krijg ik een uur later een telefoontje of ik ff bij een directie pipo wil komen , of ik m'n Nissan toch ergens anders wil neerzetten ,, hij paste niet in het plaatje wat men graag wilde zien ,,,
Wat voelde ik mee weer ontzettend stom,, het is een moeilijke klant dus de volgende keer die Nissan ergens anders neer gezet wil ik weg lopen roept er zo'n beveiliger dat ik daar niet mag staan omdat de parkeer zone B was, je had daar groep A directie en hoge kader en hoog ingehuurd personeel, B de middenmoot , C productie,, en Ik had een parkeerkaart zone A , ik pissig deur open , postIT gepakt en er een B op gezet deur dicht,, die beveiliger gaat natuurlijk niet akkoord, ik laat hem m'n pas zien en zeg ze geven me een A, maar daar willen ze m'n Nissan niet goed dan naar hier, een B kreeg ik niet want dat hoort niet bij m'n (ingehuurde) functie , moet ik nou naar C of zal ik gelijk naar huis gaan ?? kijkt die vent ,, ach jij kan er ook niks aan doen met dat gezeur , laat hem maar staan.
Wel ff een memo naar m'n baas gestuurd of ik zijn BMW M5 mag lenen z'n X5 is ook prima , nooit wat van gehoord...
Wel de rest van dat project flauwe grappen aan moeten horen over m'n auto , als er wat was met een multifuction , ah onze kopieer apparaten monteur is er al ,
Tot er een cluster server controller plat ging en ik die met spreekwoordelijk plakband en paperclips meer aan de gang had was ik weer the man .