Het grote Geely Zeekr 001 topic

Pagina: 1 ... 48 49 Laatste
Acties:

• AkaiS
  • Registratie: Oktober 2019
  • Laatst online: 20:08
Bobs garage schreef op zaterdag 22 november 2025 @ 07:57:
[...]

Dit valt mij ook op.

Naast dit punt heb ik ook de indruk dat de de kortste afstand bij ACC langer is geworden. De auto blijft dus op grotere afstand van zijn voorligger. Zijn er anderen die dit ook opvalt? Hij is wel rustiger tussen de lijnen.
Dat gevoel heb ik dus ook. Echt het tegenovergestelde van wat moest gebeuren…

Ik heb geen illusie meer dat ze ook maar iets doen met die Builder pagina. Man, wat een kansloos beleid. Ondertussen wel elke maand uitbreiden naar een ander Europees land erbij. Nu DE.

• bigkevx2
  • Registratie: Maart 2021
  • Laatst online: 23:38
Marcie schreef op maandag 1 december 2025 @ 19:35:
[...]

Dat staat echt nergens. Heb je het wel goed gelezen vriend. Ik zeg dat de software niet werkt. That's it. En het is waar ook. Iedereen ervaart dat.
Ik voer geen discussie met jou,....jij regeert negatief op een reactie van mij. Ik vind dat je iedereen met respect moet behandelen. Dat doe jij niet. Daarom vind ik eigenlijk dat jij je beter niet kunt mengen in een discussie die je niet begrijpt.
Dus hou het respectvol alsjeblieft.
Ik ben de draad een beetje kwijt aan het raken in dit stukje. Reageer je nu op de software of op het artikel waar je het (ook) over hebt?
Linksom of rechtsom, iedereen met vriend aanspreken en vervolgens over respect praten is net zo verwarrend als je laatste reacties.

• Meubelmakert
  • Registratie: Juni 2024
  • Laatst online: 22:09
Marcie schreef op maandag 1 december 2025 @ 19:35:
[...]

Dat staat echt nergens. Heb je het wel goed gelezen vriend. Ik zeg dat de software niet werkt. That's it. En het is waar ook. Iedereen ervaart dat.
Ik voer geen discussie met jou,....jij regeert negatief op een reactie van mij. Ik vind dat je iedereen met respect moet behandelen. Dat doe jij niet. Daarom vind ik eigenlijk dat jij je beter niet kunt mengen in een discussie die je niet begrijpt.
Dus hou het respectvol alsjeblieft.
Ik vermoed dat je toe bent aan een grotere auto. Je ego past er niet in. 😘

• Marcie
  • Registratie: November 2025
  • Laatst online: 22:00
AkaiS schreef op maandag 1 december 2025 @ 20:03:
[...]

Dat gevoel heb ik dus ook. Echt het tegenovergestelde van wat moest gebeuren…

Ik heb geen illusie meer dat ze ook maar iets doen met die Builder pagina. Man, wat een kansloos beleid. Ondertussen wel elke maand uitbreiden naar een ander Europees land erbij. Nu DE.
Ja dat is wel jammer. Ik ben wel benieuwd naar een volgende update. Met, zoals ze zelf aankondigen, geavanceerde nieuwe navigatiefuncties.

• Meubelmakert
  • Registratie: Juni 2024
  • Laatst online: 22:09
Marcie schreef op maandag 1 december 2025 @ 19:41:
[...]

Backend processen worden niet opnieuw opgestart vriend. Om backend-processen opnieuw op te starten, moet je de specifieke server of het systeem identificeren dat de processen host en vervolgens een herstart uitvoeren.
Wat je doet is de bestaande connectie afbreken en opnieuw weer aanleggen. En dat kan helpen hoor. Wat dan ook verstandig is om te doen is het cachegeheugen van de app te legen voordat je dat doet.
Hier heb je gelijk in. Dat werkt eigenlijk alleen als de app is geupdate.

• Marcie
  • Registratie: November 2025
  • Laatst online: 22:00
Meubelmakert schreef op maandag 1 december 2025 @ 21:44:
[...]

Ik vermoed dat je toe bent aan een grotere auto. Je ego past er niet in. 😘
Thanks

[ Voor 17% gewijzigd door Marcie op 01-12-2025 21:54 ]

• mestief
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 23:11
Even wat anders an software....
Hebben jullie ook zoveel last van condens in de achterlicht? Condens is met de huidige lampontwerpen redelijk normaal. Maar bii mij heb ik gewoon druppels in de unit.
Pagina: 1 ... 48 49 Laatste