Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

Het grote Geely Zeekr 001 topic

Pagina: 1 ... 47 48 Laatste
Acties:

• PTFW
  • Registratie: September 2015
  • Laatst online: 21:41
fyr0 schreef op donderdag 13 november 2025 @ 09:35:
Ik heb mijn auto vandaag 2 weken, ben er erg blij mee. Veel ruimte en voelt iets luxer aan, komende van een Polestar 2 launch edition.

Ik moet nog wel wennen aan de ACC. Als je een beetje gas geeft en dan loslaat, remt hij weer hard af om afstand te houden. Ik heb het idee dat ik veel brake-checks aan het geven ben, wat niet fijn is.
Zijn er nog tips voor?

En terwijl ik dit typete, kreeg ik dit binnen:
- Een bakje voor het middenconsole onder, zodat je iets meer opslag hebt
- Nieuwe sleutelhouder, die standaard is echt verschrikkelijk
- Een telefoonhouder voor naast het scherm op het middenconsole.
Front Collision Avoidance op de kortste afstand zetten en voldoende afstand houden. Wanneer iemand er tussen komt de lcc eraf en zelf even gas geven tot voldoende afstand dan lcc er weer op .

• Classicline
  • Registratie: Oktober 2025
  • Nu online
Marcie schreef op vrijdag 14 november 2025 @ 20:45:
[...]

Ik ben ook nooit op forums te vinden tot nu en alleen hier.
Dus als ik je goed begrijp dan moet er niet gezeurd worden als je een nieuwe auto koopt van 60 à 70k en het wordt afgeleverd met het stuur 10 graden naar links (wat betekent dat de wielen niet of verkeerd uitgelijnd zijn), dat de helft van de software niet goed werkt wat in EV's de belangrijkste asset is, de service uit de stenen tijdperk komt (ik heb al een paar keer gehad dat ze zouden bellen maar dat niet doen, een afspraak ingepland welke ze vergeten waren, enz.).
Dat is volgens jou allemaal ok omdat het een nieuw merk is terwijl het "gewoon een Geely" product is en alles te maken heeft met voldoende investering wat dus nagelaten wordt.
Alle andere nieuw op de markt gebrachte EV's hebben ook issues, maar worden de eigenaren wel geïnformeerd en met regelmaat geupdate. En daar gaat het wat mij betreft precies om. Vriend van mij heeft een Xpeng, had ook issues maar man, wat wordt dat adequaat opgelost met goede service en maandelijkse updates. Voorbeeld; radio werkte niet goed. Is veel (en blijkbaar voldoende) over geklaagd bij Xpeng en hopsa, maand later komt er een update en is precies dat gefixed.

Verder vind ik het echt (zoals ik eerder ook al melde gelijk met wat kritiek) een prachtige auto, van binnen en van buiten. Dat is echt genieten. En nu het stuur recht is gezet, dus de wielen zijn uitgelijnd, is de wegligging ook goed.

Dus dat er kritiek wordt geuit is gewoon terecht.
Dat vind ik :*)
Lol ik denk dat je idd risico loopt als je een redelijk nieuw merk aanschaft voor 70k die bij andere merken dik 25/30k extra kost, en ja ik heb ook bewust dat risico genomen.

En ja je hebt helemaal gelijk hoor dat als je wat koopt voor dat bedrag dat het gewoon moet werken en als het niet zo is je op een normale manier geholpen moet worden.
Maar iedereen weet ergens ook dat het bij een bedrijf wat nog vol in de groei zit en wellicht onverwacht goed loopt wel lastig kan zijn de service te bieden die ze graag zouden willen vooral in tijden waar veel bedrijven moeite hebben geschikt personeel te vinden.

Je hebt gelijk ik wat je zegt maar we nemen allemaal ook wel bewust een beetje risico(Ongeacht welke groep erboven zit)

Dit was bij de eerste generatie Tesla niet anders en die hebben het ook allemaal na 8 jaar op kunnen lossen, dus nog een paar jaartjes geduld en de wereld ziet er beter uit 😇

• 911GT2
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 21:46
edit

[ Voor 95% gewijzigd door 911GT2 op 14-11-2025 21:46 ]

• 911GT2
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 21:46
Daveypayvey schreef op vrijdag 14 november 2025 @ 21:18:
[...]

Geldt voor mij wel. Na 2 jaar nog steeds heel erg tevreden en blij met mijn Privilege.
Dan zou ik jouw auto naar Zeekr brengen en zorgen dat ze een kloon trekken van jouw software. ;)
Pagina: 1 ... 47 48 Laatste