Het grote Geely Zeekr 001 topic

Pagina: 1 ... 46 47 Laatste
Acties:

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• 911GT2
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 21:10
Marshall schreef op dinsdag 7 oktober 2025 @ 11:52:
[...]
Maar ik vind het belangrijker dat ik gewoon mijn ‘homescreen’ kan zien incl Navi
Maar CarPlay navigatie (Google Maps en Apple kaarten) komen toch ook op je homescreen? En zelfs op je HUD.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• bigkevx2
  • Registratie: Maart 2021
  • Laatst online: 20:04
Marshall schreef op dinsdag 7 oktober 2025 @ 11:52:
[...]

Yeps, vanwaar de dubbele vraagtekens?
In basis werkt het best goed. Reed hiervoor Volvo dus ben wel wat gewend ;-)
Verkeer schat ie verkeerd in maar dat bekijk ik toch op Flitsmeister. Op de dagen dat ie een bug heeft schakel ik naar CarPlay of Android Auto. Maar ik vind het belangrijker dat ik gewoon mijn ‘homescreen’ kan zien incl Navi
Puur gebaseerd op verbazing.
De navi uit de Zeekr app store is echt WAY BETTER.
De route en laadplanning is spot-on tot zelfs wat behouden en het enige wat ik ooit zie is dat hij wat itchy kan reageren. Na een laadbeurt staat mijn verbruik altijd best hoog maar na een paar km. zie je de correctie en uiteindelijk haal je zonder zweet makkelijk de snellader weer.
Kleine bugs zijn er nog wel maar die zijn eerder kolderiek dan vervelend.
Denk hierbij aan een laadbeurt bij mij in de straat van 1 minuut om met 20% thuis te kunnen komen, ik heb nog kramp van het lachen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• itsme9x
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 19:21
bigkevx2 schreef op dinsdag 7 oktober 2025 @ 12:47:
[...]

Puur gebaseerd op verbazing.
De navi uit de Zeekr app store is echt WAY BETTER.
De route en laadplanning is spot-on tot zelfs wat behouden en het enige wat ik ooit zie is dat hij wat itchy kan reageren. Na een laadbeurt staat mijn verbruik altijd best hoog maar na een paar km. zie je de correctie en uiteindelijk haal je zonder zweet makkelijk de snellader weer.
Kleine bugs zijn er nog wel maar die zijn eerder kolderiek dan vervelend.
Denk hierbij aan een laadbeurt bij mij in de straat van 1 minuut om met 20% thuis te kunnen komen, ik heb nog kramp van het lachen.
Tsja, ik zit echt te wachten op integratie van de nieuwe navi op het homescreen d.m.v. een widget.
Persoonlijk vindt ik het irritant dat de navigatie op zo'n groot scherm geen andere informatie kan laten zien, zoals bijvoorbeeld muziek of andere knoppen / info.

Al jaren standaard bij Android en Apple auto maar Zeekr heeft dit deels opgelost met de widgets, maar deze dan bij de nieuwe navigatie geen aangepaste widget geleverd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bigkevx2
itsme9x schreef op dinsdag 7 oktober 2025 @ 19:16:
[...]

Tsja, ik zit echt te wachten op integratie van de nieuwe navi op het homescreen d.m.v. een widget.
Persoonlijk vindt ik het irritant dat de navigatie op zo'n groot scherm geen andere informatie kan laten zien, zoals bijvoorbeeld muziek of andere knoppen / info.

Al jaren standaard bij Android en Apple auto maar Zeekr heeft dit deels opgelost met de widgets, maar deze dan bij de nieuwe navigatie geen aangepaste widget geleverd.
?? Wederom verbazing.
Een widget links ergens achter je stuur (bij de X) of in de treat met als, wat is het verschil?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• itsme9x
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 19:21
bigkevx2 schreef op dinsdag 7 oktober 2025 @ 20:05:
[...]

?? Wederom verbazing.
Een widget links ergens achter je stuur (bij de X) of in de treat met als, wat is het verschil?
Het kan zijn dat jij je erover verbaast, maar zoveel mensen zoveel wensen.
Ik vindt het nou eenmaal prettig om op het grote scherm in de auto meer te zien dan alleen een navigatie app.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bigkevx2
itsme9x schreef op woensdag 8 oktober 2025 @ 11:53:
[...]

Het kan zijn dat jij je erover verbaast, maar zoveel mensen zoveel mensen.
Ik vindt het nou eenmaal prettig om op het grote scherm in de auto meer te zien dan alleen een navigatie app.
Oke, dan begrepen we elkaar niet helemaal, net als de autocorrect zie ik net....
Tja, in dat geval....AA of CarPlay is je vriend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 911GT2
Ik krijg na een jaar de melding dat de auto onderhoud nodig heeft. Na een jaar al, is dat normaal?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TeslaNerd
  • Registratie: Maart 2020
  • Nu online
911GT2 schreef op donderdag 9 oktober 2025 @ 15:22:
Ik krijg na een jaar de melding dat de auto onderhoud nodig heeft. Na een jaar al, is dat normaal?
Wat is het onderhoud dat de auto nodig heeft?
- nieuwe banden
- nieuwe ruitenwissers
- ruitenwisservloeistof bijvullen?

120m2 bovenwoning met 6 radiatoren en vvw in de badkamer. Intergas HRE 36/30A met Honeywell Round Modulation en Quatt hybrid op het dak van de dakkapel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 911GT2
Geen idee hij zegt alleen dat het onderhoudsinterval is aangebroken en dat ik een afspraak moet maken bij een garage.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• krisje
  • Registratie: Oktober 2022
  • Laatst online: 21:52
Ik heb precies hetzelfde. Zoals ik het begrijp is de auto nu 2 jaar oud. Dus dan begin okt 2024 gekomen. Ik heb hem pas in juli 2024 gekregen en nu ca 25k gereden. Een andere verklaring heb ik niet. Via zeekr.eu kun je online bij een zeekr servicecenter een onderhoudsafspraak regelen. Zij weten wat er moet gebeuren, een andere garage niet. Ik ben benieuwd wat ze zoal doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wutroe
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 15-10 19:58
Ik heb hetzelfde. Die van mij heb ik half november vorig jaar opgehaald en staat nu op bijna 30k.

Ik heb al via de app een serviceverzoek ingediend voor een aangesloten servicepartner hier in de buurt. Zou binnen een dag reactie krijgen, die is inmiddels om. Ik wacht nog even af, en anders bel ik Zeist maar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alpha Supreme
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 16:14
Hmm, ik heb het ook met 40k na een jaar. Wel heel toevallig dat we het allemaal tegelijk krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• krisje
  • Registratie: Oktober 2022
  • Laatst online: 21:52
Ik denk dat t dus weinig met de km stand te maken heeft, maar ze zijn allemaal even oud en zaten op dezelfde boot. Lijkt dus 2 jaar geleden, toen kwamen ze dacht ik net op de markt.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• ronaldvs
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 20:52
Wutroe schreef op donderdag 9 oktober 2025 @ 20:50:
Ik heb hetzelfde. Die van mij heb ik half november vorig jaar opgehaald en staat nu op bijna 30k.

Ik heb al via de app een serviceverzoek ingediend voor een aangesloten servicepartner hier in de buurt. Zou binnen een dag reactie krijgen, die is inmiddels om. Ik wacht nog even af, en anders bel ik Zeist maar.
Ik zou direct bellen. Heb het ook via de app geprobeerd maar geen enkele reactie op gehad. Mijn pogingen om het via de app te doen staan ook nog steeds open.

Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alex_N
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 21:24
911GT2 schreef op donderdag 9 oktober 2025 @ 15:22:
Ook gehad afgelopen zomer bij 40K: onderhoud laten doen bij lokale dealer, melding bleef echter dagelijks terugkomen. Ik moest naar Zeist om van de melding af te komen.

[ Voor 3% gewijzigd door Alex_N op 10-10-2025 23:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spidertje
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 12-10 17:30
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/sTfno9stAns338FJKY_ZoDKkcvU=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/1borW0O9WbLJQD0HbATCe6Hs.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/vxwiGesv6mQufmiKrAHGShYhSMk=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/iYrvvOy6awnWFwDw3foVqAPz.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spidertje
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 12-10 17:30
Wie is het gelukt om met een iFoon 17 (pro) een digitale sleutel aan te maken?

Lijkt niet te werken….. heerlijk premium gevoel zon Zeekr…. 🤮🤮🤮

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• bigkevx2
spidertje schreef op zaterdag 11 oktober 2025 @ 10:33:
Wie is het gelukt om met een iFoon 17 (pro) een digitale sleutel aan te maken?

Lijkt niet te werken….. heerlijk premium gevoel zon Zeekr…. 🤮🤮🤮
Oh oh oh Spidertje wat ga je weer lekker.
De 17 is nog niet opgenomen in de lijst met ondersteunde telefoons.
Kwestie van wachten op een update.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• 911GT2
Kwestie van wachten op een update.
Euh...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hendrik001
  • Registratie: Oktober 2025
  • Laatst online: 16:45
Dit is wat ze gedaan hebben bij de 40.000 km beurt (dit is het interval vanuit Zeekr):

Onderhoudshistorie
datum naam omschrijving kilometerstand excl. btw
6 aug 2025 Zeekr Netherlands B.V. 39.999 EUR419,6

40.000 kilometer beurt, differentieel olie
het ruitenwisserblad voorzijde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• carcept2009
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 20:25
Je kan TestFlight downloaden.
Dan de Zeekr app zoeken in TestFlight met google.

Dan kan je klagen bij ze in de TestFlight app waar de beta’s van de Zeekr app staan.
Pagina: 1 ... 46 47 Laatste