I have stability. The ability to stab.
Voelt als een uur....SmurfLink schreef op zaterdag 8 januari 2022 @ 22:02:
heeft Moltalk altijd maar een half uur geduurd? Dacht dat het een uur was...
Spreken is zilver, zwijgen is goud. In de introcompilatie kwam een gouden bijna schermvullend iets voorbij net voor een kandidaat (waar er bij de overige kandidaten een soort scanbeweging was zie ik bij deze kandidaat een schermvullende flits)Audiowaste schreef op zaterdag 8 januari 2022 @ 21:46:
De titel van deze uitzending was "zwijgen". Volgens mij Fresia deze aflevering bijna niets gezegd, zelfs geen biecht.
[ Voor 16% gewijzigd door pagani op 08-01-2022 22:25 ]
Heb het ff teruggekeken, maar ik zie sowieso al dat de verklede mol de trap af loopt vlak voor Laetitia.. Of bedoel je het gouden masker?pagani schreef op zaterdag 8 januari 2022 @ 22:17:
[...]
Spreken is zilver, zwijgen is goud. In de introcompilatie kwam een gouden bijna schermvullend iets voorbij net voor een kandidaat (waar er bij de overige kandidaten een soort scanbeweging was zie ik bij deze kandidaat een schermvullende flits)
Alleen bij zijn eerte keer presenteren wist hij het niet, nu inderdaad wel.mjjveldt schreef op zaterdag 8 januari 2022 @ 21:33:
https://www.rtlboulevard....-wordt-bepaald-wie-de-mol
Volgorde executie etc worden allemaal vooraf een beetje gescript.
Dus
Ja, Rik weet wie eruit gaat (en ook wie de mol is)
Over dat voorkomen dat iemand nooit zijn scherm zou zien moest ik even nadenken. Want er is iemand geweest die pas in een latere afleveren voor het eerst zijn scherm zag en er gelijk uit lag.
Na wat zoekwerk: Ajouad El Miloudi in seizoen 15. Eerste 2x een vrijstelling, daarna niet aan de beurt gekomen en de vierde keer was het afgelopen.
Garmin FR245M + HRM-RUN
Wat was het kenteken van de Jeep van de Mol tijdens de opdracht Prikactie?
AB814AD
TRR2408
Ik ga wel even terugkijken
TR-2408-R
Kim Lian
Fresia
Hila
Sahil
Arno
AB-814-AD
Glen
Welmoed
Thomas
Laetitia
Everon
[ Voor 49% gewijzigd door SmurfLink op 10-01-2022 10:34 ]
AB814AD is de andere truck.SmurfLink schreef op maandag 10 januari 2022 @ 10:22:
De Testvraag is beschikbaar:
AB814AD
TRR2408
Ik ga wel even terugkijkenDit bericht wordt aangevuld.
Kenteken van de 2e truck is TR - 2408 - R. De vraag klopt dus niet of de mol is gegarandeerd de andere groep. Ik mag geen screenshots nemen blijkbaar, lightshot krijgt een zwart scherm. Maar op 20:40 is het duidelijk te zien.
Ja maar het kenteken van de andere truck klopt dus niet in de app. Is dat een foutje, bedankt... of is dit een hint.
Foutieve informatie, tekst weggehaald.Ryan_ schreef op maandag 10 januari 2022 @ 09:49:
Mijn vrouw dacht het gezicht van Sahil te herkennen in alle 3 de foto's aan de muur (weliswaar iets gefotoshopt). Sommige van jullie dit ook opgevallen?
[ Voor 70% gewijzigd door Audiowaste op 10-01-2022 11:49 ]
Zijn ze wel vroeg geweest met de voorbereiding gezien deze tweet uit 2016 met het vage gezicht:Audiowaste schreef op maandag 10 januari 2022 @ 10:36:
[...]
Dat niet maar mij viel al tijdens de uitzending wel iets anders op, namelijk dat Kim-Lian bij de derde foto zei dat de persoon helemaal rechts erg vaag op de foto stond. Nu ben ik dat shot even gaan terugzoeken en inderdaad de persoon rechts staat heel vaag op de foto:
[Afbeelding]
Als je dan gaat Googlen naar die foto dan staat die persoon rechts helemaal niet vaag op de foto. Maar dat niet alleen, ook de positie van de handen van andere personen lijkt anders te zijn. Echter alle gezichten komen wel exact overeen (behalve van de persoon rechts)
[Afbeelding]
Ik zou bijna zeggen dat het Fresia is die op de foto te zien is maar dat vind ik dan weer niet helemaal duidelijk.
https://mobile.twitter.co...status/777835626267836416
Er klopt ook iets niet met het witte deel van de kap van de vrouw rechtsachter. Op de bovenste foto zie je het lichte deel van de ruitvorm op de achtergrond doorlopen, terwijl in de onderste foto dat afgedekt wordt door de kap en het gezicht van de vrouw.
De crucifix die de tweede vrouw van rechts/boven vast heeft lijkt ook in een andere positie te staan op de foto's.
De schoenen van de vrouw in het midden staan ook anders.
Misschien heeft de fotograaf een paar foto's achter elkaar gemaakt en is degene getoond in WIDM wel een andere dan die jij gevonden hebt?
[ Voor 13% gewijzigd door aap op 10-01-2022 10:51 ]
Klopt, zie mijn post. Er zijn verschillende versies van de foto.aap schreef op maandag 10 januari 2022 @ 10:48:
Zijn dit wel dezelfde foto's? Als ik bijvoorbeeld kijk naar de ketting (?) die de vrouw linksvoor vastheeft, dan loopt die heel anders op beide foto's.
Er klopt ook iets niet met het witte deel van de kap van de vrouw rechtsachter. Op de bovenste foto zie je het lichte deel van de ruitvorm op de achtergrond doorlopen, terwijl in de onderste foto dat afgedekt wordt door de kap en het gezicht van de vrouw.
De crucifix die de tweede vrouw van rechts/boven vast heeft lijkt ook in een andere positie te staan op de foto's.
De schoenen van de vrouw in het midden staan ook anders.
Misschien heeft de fotograaf een paar foto's achter elkaar gemaakt en is degene getoond in WIDM wel een andere dan die jij gevonden hebt?
SmurfLink schreef op maandag 10 januari 2022 @ 10:22:
De Testvraag is beschikbaar:
AB814AD
TRR2408
Ik ga wel even terugkijkenDit bericht wordt aangevuld.
Kenteken van de 2e truck is TR - 2408 - R. De vraag klopt dus niet of de mol is gegarandeerd de andere groep. Ik mag geen screenshots nemen blijkbaar, lightshot krijgt een zwart scherm. Maar op 20:40 is het duidelijk te zien.
:fill(white):strip_exif()/f/image/hp39gnLcP2lDbSP8St4t0CBg.png?f=user_large)
Dus inderdaad klopt het kenteken in de app niet. Erg slordig of het zou natuurlijk een heel rare hint moeten zijn.
TR-2408-R
Kim Lian
Fresia
Hila
Sahil
Arno
AB-814-AD
Glen
Welmoed
Thomas
Laetitia
Everon
[removed]
"Divine Shields and Hearthstones do not make a hero heroic."
Telt misschien niet omdat 'ie vanaf het water erin stuiterde.Osxy schreef op zaterdag 15 januari 2022 @ 20:42:
Ik dacht dat er 2 in groen waren gegaan en 1 in rood?
| Last.fm | "Mr Bent liked counting. You could trust numbers, except perhaps for pi, but he was working on that in his spare time and it was bound to give in sooner or later." -Terry Pratchett
- tweakduke
- Registratie: December 2001
- Laatst online: 00:42
/u/42776/crop6501d346786db_cropped.png?f=community)
- tweakduke
- tweakduke
O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel
Hier gaat echt niemand voor het geld in deze laatste ronde…
Bij het lasergame dacht ik dat sahil voor meer dan 100 zou moeten hebben. Zou Arno stiekem wat geld uit Sahil’s pocket hebben getrokken?
Laetitia was verdacht.. geld weggooien kun je natuurlijk makkelijk iets per ongeluk achterlaten.
- tweakduke
Ja en ook de enige, rest deed het zoals onderling afgesprokenchengbondkwok schreef op zaterdag 15 januari 2022 @ 21:16:
Wauw wat een naaistreek 😂
Klopt, Sahil pakte €200.SunnieNL schreef op zaterdag 15 januari 2022 @ 21:18:
Ik weet eigenlijk niet of de pot negatief kan… volgens mij is het laagste gewoon 0.
Hier gaat echt niemand voor het geld in deze laatste ronde…
Bij het lasergame dacht ik dat sahil voor meer dan 100 zou moeten hebben. Zou Arno stiekem wat geld uit Sahil’s pocket hebben getrokken?
Laetitia was verdacht.. geld weggooien kun je natuurlijk makkelijk iets per ongeluk achterlaten.
Maakt de zwarte vrijstelling die niet ongedaan dan? Net even gegoogled en willekeurige (oude?) website zegt van wel. Dit leek me namelijk ook het argument voor jokers.tweakduke schreef op zaterdag 15 januari 2022 @ 21:19:
Welmoed gaat wel voor het geld, dat is ook een aparte wending. 3 jokers heb je altijd nog het meeste aan als die zwarte vrijstelling in de lucht hangt.
Ervaring geen voorkennis toch?Ryan_ schreef op zaterdag 15 januari 2022 @ 21:20:
- Wie heeft er wel eens met een katapult geschoten?
Thomas: Ja.
Voorkennis? 😉
O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel
- tweakduke
Ja dat wel, maar met 3 jokers hoef je ze niet allemaal meteen in te zetten.erwn schreef op zaterdag 15 januari 2022 @ 21:20:
[...]
Maakt de zwarte vrijstelling die niet ongedaan dan? Net even gegoogled en willekeurige (oude?) website zegt van wel. Dit leek me namelijk ook het argument voor jokers.
Ja, die maakt alles ongedaan wat ingezet is. Als je elke keer 1 joker inzet heb je 3 rondes waar 1 fout antwoord wordt weggestreept en kan de zwarte vrijstelling er maar 1 weggooien.erwn schreef op zaterdag 15 januari 2022 @ 21:20:
[...]
Maakt de zwarte vrijstelling die niet ongedaan dan? Net even gegoogled en willekeurige (oude?) website zegt van wel. Dit leek me namelijk ook het argument voor jokers.
- tweakduke
Nou ja ben ik meteen van die tunnel af. Interessant is wel dat er nog groene vrijstellingen in het spel zitten, maar dat maakt het er niet makkelijker op.

Don't feel bad for the suicidal cat. | Denon AVC-X4800H - JBL 4309 - Arendal 1723 S1 - LG 77G2 - LG 65B6 - Sony PS5 - Nintendo Switch 1 & 2
12 x 385Wp op HD4000SolarEdge zuid 13° pvoutput
Ik kijk nog steeds met plezier hoor, maar ze maken het cliché over het verschil met de Belgen wel waar.
En zo te zien in de preview zijn ze volgende week op allemaal plekken waar ik ook geweest ben, zo'n beetje elk shot uit de trailer herken ik, dus dat is sowieso gaaf.
Maar Everon zei daar niets op, en was hij dus nietszeggendvanenkelen schreef op zondag 16 januari 2022 @ 00:57:
Een kleine hersenkronkel die ineens op kwam. De titel van de aflevering was ‘nietszeggend’. Thomas beloofde tijdens de laatste oefening aan Everon voor de gezamenlijke vrijstelling te gaan. Hij zei letterlijk “ik beloof het je”. Maar zijn belofte was uiteindelijk ‘nietszeggend’…
HANDTEKENING!!!

Toestemming nodig voor bekijken van YouTube
Op deze plek staat ingesloten content die van YouTube afkomstig is. Het tonen van deze inhoud kan ertoe leiden dat YouTube persoonlijke gegevens zoals je IP-adres verwerkt en/of cookies op jouw computer of ander apparaat zet. Hiervoor moet je eerst expliciet toestemming geven voor Sociale media.
Bekijk op YouTube-Ankh- Camera Gear: Nikon D7000 | Nikon AF-S DX 16-85mm f3.5-5.6 AF-S DX VR & Tokina AT-X 116 Pro DX AF 11-16mm f2,8
Anoniem: 374460
Linkje?Anoniem: 374460 schreef op zondag 16 januari 2022 @ 21:17:
Niemand gezien dat Kim Lian, tijdens de lasergame, geld weggooit terwijl ze aan het kruipen was?
Was dat niet per ongeluk, en raapte ze het daarna weer op om terug te gaan naar de "basis"? Daar heeft - als ik het mij goed herinner - verder ook niets gezegd over dat ze minder zou hebben dan de rest.Anoniem: 374460 schreef op zondag 16 januari 2022 @ 21:17:
Niemand gezien dat Kim Lian, tijdens de lasergame, geld weggooit terwijl ze aan het kruipen was?
En om nu zo vroeg al met het gezeik van de zwarte vrijstelling enz. Te komen, lasergame??? Way to soon!
De mol speelt meestal toch altijd mee in de lasergame??? Komt er dus nog 1 vermoed ik.
Was dat niet Laetitia, midden in d'r Lasergame Koningin speech? Die pakte ze direct daarna weer op.Anoniem: 374460 schreef op zondag 16 januari 2022 @ 21:17:
Maar juist dat is Wie is de Mol.. "trust nobody". De rest wordt allemaal, zoals wel vaker de laatste jaren, veel te lief gespeeld. Het is allemaal wij, ons, gezellig.chengbondkwok schreef op zaterdag 15 januari 2022 @ 21:16:
Wauw wat een naaistreek 😂
There's no need to kneel, I'm a very democratic sort of lord.
Was toch bij het terugrennen? Al was het wel onhandig dat ze t niet gewoon in een broekzak of zo stopte.Anoniem: 374460 schreef op zondag 16 januari 2022 @ 21:17:
Exact expert nodig?
Begon de Mol met het afschieten van ballen tijdens de opdract 'Net of Net niet'?
Ik ga wel even terugkijken
De beginners waren: Everon, Thomas, Laetitia.
[ Voor 14% gewijzigd door SmurfLink op 17-01-2022 10:23 ]
Ik kon niet live kijken, anders had ik op basis van het verdienen van geld met de derde opdracht mijn punten wel van haar weggehaald nog. Ik zat nog op 3, dus de schade is nog niet fataal in mijn geval.masauri schreef op zondag 16 januari 2022 @ 22:05:
Ik was te lui om meer tijd te nemen toen ik punten moest inzetten. Ging gewoon ff vol op welmoed. Einde poule dus... Men vrouw zit er nog in...
En om nu zo vroeg al met het gezeik van de zwarte vrijstelling enz. Te komen, lasergame??? Way to soon!
De mol speelt meestal toch altijd mee in de lasergame??? Komt er dus nog 1 vermoed ik.
Aan de andere kant had Hila op dat moment volgens mij haar keuze al gemaakt en dus €1500,- uit gegeven. Dan kom je netto uit op €0.nietorigineel schreef op maandag 17 januari 2022 @ 11:43:
[...]
Ik kon niet live kijken, anders had ik op basis van het verdienen van geld met de derde opdracht mijn punten wel van haar weggehaald nog. Ik zat nog op 3, dus de schade is nog niet fataal in mijn geval.
@chengbondkwok en @Osxy : Volgens mij verklaarde Thomas direct zelf zijn actie. Hij had geen bevesting gekregen op de vraag.
Garmin FR245M + HRM-RUN
Had dat gekund dan? Ik keek dit keer wel live, maar nam aan dat je je punten niet zou kunnen aanpassen na begin uitzending.nietorigineel schreef op maandag 17 januari 2022 @ 11:43:
[...]
Ik kon niet live kijken, anders had ik op basis van het verdienen van geld met de derde opdracht mijn punten wel van haar weggehaald nog. Ik zat nog op 3, dus de schade is nog niet fataal in mijn geval.
Volgens mij kun je tot vlak voor het de eliminatie, zeg 21.15 ofzo, jouw keuzes aanpassen/ doorgeven. In de app staat ook een countdown tot wanneer dit mogelijk is.erwn schreef op maandag 17 januari 2022 @ 11:52:
[...]
Had dat gekund dan? Ik keek dit keer wel live, maar nam aan dat je je punten niet zou kunnen aanpassen na begin uitzending.
Queen - the champions of the world
"...if you no longer go for a gap that exists, you are no longer a racing driver" - Ayrton Senna
PVOutput 23x Longi 365Wp + SMA TriPower 5.0
Tot het moment dat Rick "Het is tijd voor de test" zegt als het goed is.erwn schreef op maandag 17 januari 2022 @ 11:52:
[...]
Had dat gekund dan? Ik keek dit keer wel live, maar nam aan dat je je punten niet zou kunnen aanpassen na begin uitzending.
Vanaf 5:40 wordt het besproken.
Was idd Kim Lian en niet Laetitia.
YouTube: Bizarre molactie in beeld? - Wie is de Mol? 2022 Aflevering 3 (Hints)
I'm confused. Oh wait, maybe I'm not.
YouTube: ‘Hè? Ik kom weer terug?’ | Niet de Mol #1 Suzanne Klemann | Wie is d...
YouTube: ‘Dit was mijn tactiek’ | Niet de Mol #2 Glen Faria | Wie is de Mol? S22
YouTube: ‘Het was allemaal impulsief!’ | Niet de Mol #3 | Wie is de Mol? S22
Anoniem: 374460
Dit bedoelde ik inderdaad! Ook het feit dat Kim lian in de vorige aflevering uit die glazen fles dronk. Zit ik nu vol in de Kim Lian tunnelTinusTegengas schreef op maandag 17 januari 2022 @ 13:00:
[...]
Vanaf 5:40 wordt het besproken.
Was idd Kim Lian en niet Laetitia.
YouTube: Bizarre molactie in beeld? - Wie is de Mol? 2022 Aflevering 3 (Hints)
Ik heb dat stuk nu 4x gekeken, maar ik zie het nog niet.. had die er niet Ff een cirkeltje op kunnen zettenAnoniem: 374460 schreef op maandag 17 januari 2022 @ 17:17:
[...]
Dit bedoelde ik inderdaad! Ook het feit dat Kim lian in de vorige aflevering uit die glazen fles dronk. Zit ik nu vol in de Kim Lian tunnel
Je ziet iets naar rechts schieten.SunnieNL schreef op maandag 17 januari 2022 @ 23:30:
[...]
Ik heb dat stuk nu 4x gekeken, maar ik zie het nog niet.. had die er niet Ff een cirkeltje op kunnen zettenik zie alleen maar zand opstuiven.
12 x 385Wp op HD4000SolarEdge zuid 13° pvoutput
Ziet er niet uit als een biljet, maar je weet het nooit zeker.
Garmin FR245M + HRM-RUN
Wat ik dan wel vreemd vind is waarom ze Welmoed voor de 1500 euro liet gaan. Ze kon daar prima voor 2 jokers gaan (die zat voor de 1500 euro toch?) met het argument: ik koos voor mezelf en wilde niet het risico lopen op niets. Dat is ook als kandidaat geloofwaardig.Anoniem: 374460 schreef op maandag 17 januari 2022 @ 17:17:
[...]
Dit bedoelde ik inderdaad! Ook het feit dat Kim lian in de vorige aflevering uit die glazen fles dronk. Zit ik nu vol in de Kim Lian tunnel
Omdat ze al op de hoogte was dat er ook al 1.500 EUR uit de pot ging door Hilal?ParaDroid2 schreef op woensdag 19 januari 2022 @ 08:29:
[...]
Wat ik dan wel vreemd vind is waarom ze Welmoed voor de 1500 euro liet gaan. Ze kon daar prima voor 2 jokers gaan (die zat voor de 1500 euro toch?) met het argument: ik koos voor mezelf en wilde niet het risico lopen op niets. Dat is ook als kandidaat geloofwaardig.
"Ik heb een hekel aan thuiswerken". Hendrik, 36 jaar, brandweerman.
[ Voor 7% gewijzigd door JME op 19-01-2022 10:58 ]
1500 euro was al gepasseerd.Jelte schreef op woensdag 19 januari 2022 @ 13:24:
Is het dan niet het meest verdacht dat Thomas voor de 3 jokers ging? Samen een vrijstelling is beter, maar als Mol neem je met de drie jokers een kans op die €1500 weg.
Volgorde was
1000 euro-1 joker-2jokers-1500 euro-3 jokers-1 vrijstelling-beide vrijstelling
"When once you have tasted flight, you will forever walk the earth with your eyes turned skyward, for there you have been, and there you will always long to return"
~Leonardo Da Vinci~
De Mol moet er ook nog voor zorgen dat zij/hij niet gesnapt wordt, hé.. is wel heel opvallend als iemand zegt: laten we voor het geld gaan, dat dan iemand anders op het vakje daarvoor gaat om te voorkomen dat er €1.500 naar de pot gaat…ParaDroid2 schreef op woensdag 19 januari 2022 @ 13:18:
In principe wel, maar Welmoed gaf al aan dat ze ook overwoog voor geld te gaan. Dan kun je als Mol niet het risico lopen dat de kandidaat dat ook daadwerkelijk doet. Ik zou het daarom een hele bijzondere actie vinden, mocht Kim Lian de Mol zijn.
https://www.instagram.com...m_source=ig_web_copy_link
En als enige geld verdiendTinusTegengas schreef op zaterdag 22 januari 2022 @ 20:42:
Sahil doet het tegenovergestelde van wat hij voor de opdracht zei.

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N
- tweakduke
Die gingen daarna dus.
Wel rare opdrachten vandaag...
[ Voor 25% gewijzigd door Tsurany op 22-01-2022 21:06 ]
SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N
Waarom dan moedwillig geld achterhouden? Is volgens mij niet de eerste keer door Kim Lian. Maar zo overduidelijk dus niet de mol...
[ Voor 73% gewijzigd door AnnaAnjo op 22-01-2022 21:08 ]
Dat is de laatste jaren constant het geval, zo jammer, haalt de kracht van het spel onderuitOsxy schreef op zaterdag 22 januari 2022 @ 21:09:
Ze vergeten gewoon dat ze de pot moeten vullen, of het boeit ze niet want het is te laag bedrag en het gaat puur om publiciteit
De kans dat je wint is erg klein, een kans van 1:10 dat je, als iedereen z'n best doet, 15k meer wint? Dat terwijl zo ver komen juist betekent dat je voor jezelf moet kiezen en alle troeven moet pakken.Osxy schreef op zaterdag 22 januari 2022 @ 21:09:
Ze vergeten gewoon dat ze de pot moeten vullen, of het boeit ze niet want het is te laag bedrag en het gaat puur om publiciteit
Liever de kans verhogen dan het mogelijke resultaat lijkt me.
[ Voor 18% gewijzigd door Osxy op 22-01-2022 21:22 ]
[ Voor 16% gewijzigd door Tsurany op 22-01-2022 21:23 ]
De groep dynamiek is ook mhoah.Tsurany schreef op zaterdag 22 januari 2022 @ 21:23:
Teleurstellende aflevering, saaie opdrachten... Alsof ze een filler nodig hadden en niet hadden geplanned.
Arno was een van de weinige die wel z'n vrijstelling had ingezet vorige week.ParaDroid2 schreef op zaterdag 22 januari 2022 @ 21:32:
Ja ik snap er ook niets van. Hopen ze hem allemaal in te zetten voor de finale? Als ik het goed heb onthouden gaat dan nu de eerste naar huis met een vrijstelling.
Marlijn zojuist bij Moltalk: je mag een vrijstelling inzetten t/m aflevering 8. Die regel kende ik nog niet.ParaDroid2 schreef op zaterdag 22 januari 2022 @ 21:32:
[...] Hopen ze hem allemaal in te zetten voor de finale?[...]
Joey: Nice try. See the Netherlands is this make believe place where Peter Pan and Tinkerbell come from.
https://kattenoppasleiderdorp.nl
PV: 3080Wp ZO + 3465Wp NW = 6545Wp totaal 13°tilt
Er zijn zo veel regels die we niet kennen, vooral van opdrachtenPinobigbird schreef op zaterdag 22 januari 2022 @ 21:48:
[...]
Marlijn zojuist bij Moltalk: je mag een vrijstelling inzetten t/m aflevering 8. Die regel kende ik nog niet.
Of bedoelde ze iets anders? Ik kijk Moltalk niet.
Wie is de Mol Tweakers poule: https://wieisdemol.page.link/5xx68nDdX9biWDFS6