Wie is... de Mol? 2022 NL Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 4 ... 8 Laatste
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Lapa
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 14-09 18:16
Die redenering van Fresia ook... "ik wil mijn scherm zien, want dan weet ik meer".

Het ENIGE wat je van je scherm kan leren is dat je het het slechtst gedaan hebt. En wat kan je dan met die informatie? Erover peinzen in het afvallershotel.

Maar goed, Fresia is niet de eerste die zoiets zegt.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• raiders
  • Registratie: December 2015
  • Laatst online: 12-09 07:00
(jarig!)
Ik zet in op Fresia als mol. Ook nu weer. Sahil zit behoorlijk te klooien maar dat ligt er te dik op. Vervolgens komt Fresia met de conclusie dat ze absoluut niks kon leren want Sahil had alles onduidelijk opgeschreven. Dat is makkelijk…

Maar euhm… tunnelvisie :P

Join me Luke and together we can rule Tweakers ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• SunnieNL
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 11-09 13:22
Fresia vond ik verdacht bij de opdracht dat ze moesten abseilend. Eerst boos dat Everon de jokers won, want ze wilde geld in de pot. En daarna is ze als een kind zo blij als ze zelf de jokers wint… waarom dan? Ze wilde toch geld in de pot, dan had ze daar ook zelf voor het geld moeten gaan….
Daarna vond ze het waarschijnlijk al best dat sahil zich aan alle kanten liet afleiden. Wist ze in ieder geval dat hij niet luisterde wat zei doorgaf aan het andere team en daarnaast schreef hij niets op omdat hij niets hoorde van wat het andere team vertelde.
En dan laat ze hem ook nog alle foute verschillen roepen om dan het enige wat wel goed was zelf te roepen…

Resultaat: ik switch volledig van mollen.

[ Voor 3% gewijzigd door SunnieNL op 22-01-2022 22:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SunnieNL
ParaDroid2 schreef op zaterdag 22 januari 2022 @ 21:50:
Aflevering 8 is de aflevering voor de finale bedoelt ze? Want dat lijkt me logisch, dat je hem niet kunt gebruiken tijdens de finaletest. Maar wel om in de finale te komen.

Of bedoelde ze iets anders? Ik kijk Moltalk niet.
Aflevering 10 is de finale toch? Dus je kan hem inzetten tot de halve finale.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ParaDroid2
  • Registratie: Augustus 2015
  • Laatst online: 06:01
Nee, aflevering 9 is de finale dacht ik, aflevering 10 dan de nabespreking e.d.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pagani
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
AnnaAnjo schreef op zaterdag 22 januari 2022 @ 21:10:
Daarom tijd voor echte onbekende Nederlanders!
Ach ja, als ik mee zou doen zou de pot me ook geen reet boeien, winnen daarentegen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SmurfLink
  • Registratie: Juni 2016
  • Niet online
Nou jongens, het was gezellig. Dat waren mijn punten. :+

Sahil is de mol.

I have stability. The ability to stab.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweakduke
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 15:08

tweakduke

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit
SmurfLink schreef op zaterdag 22 januari 2022 @ 23:30:
Nou jongens, het was gezellig. Dat waren mijn punten. :+

Sahil is de mol.
Ik verbaas me eigenlijk dat Everon nog steeds in het spel zit. Weinig verdachte acties van hem in beeld, maar goed het beeld vertroebeld ook doordat veel kandidaten hun vrijstellingen op zak houden en doorkomen.

Dus dan zullen die de komende uitzendingen ingezet worden met als resultaat dat het vrij lastig wordt om voor de finale de Mol door te hebben.

Tweakers Discord

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• SmurfLink
  • Niet online
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/EYYr80d5iMGmquTjil6Zhw5PPfg=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/N0mnRCQwoOUw6cqnmzLQdY5X.png?f=user_large

Ik ben overzichtjes aan het maken per aflevering. Laetitia is nu specifiek niet genoemd op wie ze zit, maar vorige 2 afleveringen zat ze al op Sahil.

Werkelijk nagenoeg iedereen begint op Sahil te zitten, behalve hij zelf uiteraard. :+ Ik duik een nieuwe tunnel in zo zonder punten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweakduke

tweakduke

SmurfLink schreef op zaterdag 22 januari 2022 @ 23:46:
[Afbeelding]

Ik ben overzichtjes aan het maken per aflevering. Laetitia is nu specifiek niet genoemd op wie ze zit, maar vorige 2 afleveringen zat ze al op Sahil.

Werkelijk nagenoeg iedereen begint op Sahil te zitten, behalve hij zelf uiteraard. :+ Ik duik een nieuwe tunnel in zo zonder punten.
Of het is Everon. Laeotitia toch op Everon, Kim- Lian zit ook goed en de rest door met jokers.

Tweakers Discord

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SmurfLink
  • Niet online
tweakduke schreef op zaterdag 22 januari 2022 @ 23:53:
[...]

Of het is Everon. Laeotitia toch op Everon, Kim- Lian zit ook goed en de rest door met jokers.
Maar Hila heeft helemaal niets, en zit op Fresia en een beetje op Sahil. Dus dan zou zij er volgende aflevering uit moeten gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Megamind
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 10-09 22:45
Sahil legt het er wel erg dik bovenop, overduidelijk mollen in elke aflevering. Op wie zat Arno eigenlijk?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• erwn
  • Registratie: November 2020
  • Niet online
* erwn zet altijd punten op kandidaten waarvan hij hoopt dat ze erin blijven.

Geen idee wie de mol is; ik hoop vooral dat leuke spelers tot het einde blijven. Mogen ze best mollen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Diablow
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 04-04 18:56
Nog iemand anders die zich stoorde aan de hoeveelheid eten die ze lieten staan? Van sommige borden leek minder dan de helf op, wat een verspilling.

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• streamnl
  • Registratie: November 2009
  • Niet online
AnnaAnjo schreef op zaterdag 22 januari 2022 @ 21:10:
Daarom tijd voor echte onbekende Nederlanders!
Ik deel je mening want ik ben de “kijk ons BNers” programma’s helemaal zat.

Maar ook bij de niet bekende mensen zitten er personen tussen die weinig om geld geven.

Ik meen dat er in de Belgische variant een advocaat tussen zat en hij deed absoluut niet mee voor het geld. Hij wilde zo lang mogelijk mee doen. En dat kostte veel geld.

En heel eerlijk, ik denk dat ik ook zo zou spelen. Al zou de finalepot 100 euro zijn door mijn toedoen, dat zou ik persoonlijk niet erg vinden als ik daardoor de finale zou halen. O-)

Meer dan ik dacht...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• OmeJoyo
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 13-09 07:40

OmeJoyo

This is me

Diablow schreef op zondag 23 januari 2022 @ 09:23:
Nog iemand anders die zich stoorde aan de hoeveelheid eten die ze lieten staan? Van sommige borden leek minder dan de helf op, wat een verspilling.
Nee, totaal niet eigenlijk, zou mij in een vreemd land ook zomaar kunnen overkomen, iets nieuws bestellen wat eigenlijk toch niet zo bevalt. Is ook echt wel het laatste waar ik op let tijdens zo'n programma, anders weet ik straks wel hun eetgewoonten maar niet of ze de mol zijn.

Never attribute to malice what can be adequately explained by stupidity

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Sebas1979
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 14-09 20:15
Pff, waarom verzanden de NL afleveringen toch altijd in zo’n schoolreisje-sfeer…
Is er vorige week eindelijk eens een deelnemer die iets voor alleen zichzelf doet (Thomas, ten koste van Everon), moet dat allemaal eerst weer uitgepraat worden.
En zelfs van de spannendste opdracht (op de kop 60m naar beneden) weten ze iets saais te maken. Soms snap ik van mezelf niet waarom ik nog kijk.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• AnnaAnjo
  • Laatst online: 13:00
streamnl schreef op zondag 23 januari 2022 @ 09:43:
[...]

Ik deel je mening want ik ben de “kijk ons BNers” programma’s helemaal zat.

Maar ook bij de niet bekende mensen zitten er personen tussen die weinig om geld geven.

Ik meen dat er in de Belgische variant een advocaat tussen zat en hij deed absoluut niet mee voor het geld. Hij wilde zo lang mogelijk mee doen. En dat kostte veel geld.

En heel eerlijk, ik denk dat ik ook zo zou spelen. Al zou de finalepot 100 euro zijn door mijn toedoen, dat zou ik persoonlijk niet erg vinden als ik daardoor de finale zou halen. O-)
Het is mij ook meer omdat elke show ondertussen alleen met 'BN-ers' is terwijl ik persoonlijk de dynamiek van mensen die nooit eerder op tv zijn geweest zoveel leuker vind :)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• ParaDroid2
Sebas1979 schreef op zondag 23 januari 2022 @ 10:19:
Pff, waarom verzanden de NL afleveringen toch altijd in zo’n schoolreisje-sfeer…
Is er vorige week eindelijk eens een deelnemer die iets voor alleen zichzelf doet (Thomas, ten koste van Everon), moet dat allemaal eerst weer uitgepraat worden.
En zelfs van de spannendste opdracht (op de kop 60m naar beneden) weten ze iets saais te maken. Soms snap ik van mezelf niet waarom ik nog kijk.
Ik verbaasde me ook zeer over het gemak waarmee jokers gedeeld werden. Hallo, je speelt voor jezelf!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crazy D
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 13:44

Crazy D

I think we should take a look.

Tsurany schreef op zaterdag 22 januari 2022 @ 20:45:
[...]

En als enige geld verdiend :X
Mazzel... of voorkennis? Maar ja hij is de mol niet dus ik denk voor mazzeltje dat hij dat getal opnoemde. Wij hebben de woordenlijst niet gezien, vond het wel maf dat ze voor mijn gevoel al snel met zinnen begonnen te roepen. Als je denkt dat je de woorden moet onthouden weet ik iet of ik zo snel zinnen zou oplezen.
Tsurany schreef op zaterdag 22 januari 2022 @ 21:23:
Teleurstellende aflevering, saaie opdrachten... Alsof ze een filler nodig hadden en niet hadden geplanned.
Geen spectaculaire opdrachten, maar vind dit soort dingen wel leuk. Beter dan die opdrachten waarbij het echt alles of niets is. Nu kunnen ze ook een beetje geld binnenhalen. Iets spectaculairder had wel gemogen maar doe mij maar meer opdrachten waarbij het niet meteen alles-of-niets is qua geld.
tweakduke schreef op zaterdag 22 januari 2022 @ 23:41:
Ik verbaas me eigenlijk dat Everon nog steeds in het spel zit. Weinig verdachte acties van hem in beeld, maar goed het beeld vertroebeld ook doordat veel kandidaten hun vrijstellingen op zak houden en doorkomen.
Dus is hij de mol :P Sahil sowieso niet, dit waren te overduidelijke acties.

Ik vind het overigens qua "we willen exposure" wel meevallen. Er zitten toch geen vloggertjes en andere YouTube verdieners bij? Paar acteurs, opera zangeres, presentators die al een tijdje meegaan? Heb niet het gevoel dat dit echt mensen zijn die wat extra followers op insta willen pakken om extra geld te verdienen. Maar ik zou ook voor liever voor jokers gaan dan voor geld. Uiteindelijk kom je met jokers verder in het spel, en dat geld, ach.

Exact expert nodig?

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• chrisborst
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 12:51
Crazy D schreef op zondag 23 januari 2022 @ 10:38:
Geen spectaculaire opdrachten, maar vind dit soort dingen wel leuk. Beter dan die opdrachten waarbij het echt alles of niets is. Nu kunnen ze ook een beetje geld binnenhalen. Iets spectaculairder had wel gemogen maar doe mij maar meer opdrachten waarbij het niet meteen alles-of-niets is qua geld.
Zelf ben ik enorme fan van De Mol België. Die hebben ook het concept bedacht en dat merk je aan alles.
De opdrachten daar zijn echt super gaaf, haalbaal en origineel. Bijv. een opdracht waarbij ze geld kregen door producten in een supermarkt te stelen. Alleen de bedrijfsleider wist ervan. Echt briljant _/-\o_
Dus het kan wel, spectaculair én haalbaar.

Nog een voorbeeld. Seizoen beginnen met 2 opdrachten. Aan het einde van de dag meedelen dat de mol nog gekozen moet worden _/-\o_
Vervolgens iedereen in een rondje zetten en op een scherm 1 iemand laten weten dat die de mol is geworden.

[ Voor 13% gewijzigd door chrisborst op 23-01-2022 12:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bulder
  • Registratie: Augustus 2016
  • Laatst online: 12-09 16:28
Puur bij toeval spotte ik dat Hila in aflevering 3 bij de opdracht Net Of Net Niet de boot met 500 euro vérder het water in duwt.

Heel kort in beeld, rond 3:09 van specifiek die opdracht. Vond het verdacht dat ze zo onverdacht is, en misschien inderdaad niet onterecht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stresstak
  • Registratie: April 2006
  • Niet online
Kerstboom ? Wanneer is dit alles opgenomen ?

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• JME
  • Registratie: Maart 2004
  • Nu online

JME

zeg maar Jamie

stresstak schreef op zondag 23 januari 2022 @ 15:32:
Dat is nou net zo ideaal zo’n laken, dan kun je hem het hele jaar laten staan! d:)b

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zacht
  • Registratie: Januari 2006
  • Niet online
Ik heb nog geen minuut gezien, vorig jaar half gekeken, de jaren daarvoor als een molloot voor de TV gehangen. Maar Fresia is de Mol, dat lijkt me ondertussen wel duidelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RedFox
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 14:45

RedFox

Heb je een OV ofzo?

zacht schreef op zondag 23 januari 2022 @ 16:18:
Ik heb nog geen minuut gezien, vorig jaar half gekeken, de jaren daarvoor als een molloot voor de TV gehangen. Maar Fresia is de Mol, dat lijkt me ondertussen wel duidelijk.
Klopt, dat hebben ze ook al gezegd in het programma, maar ja jij kijkt niet.

You are not special. You are not a beautiful or unique snowflake. You're the same decaying organic matter as everything else.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lapa
stresstak schreef op zondag 23 januari 2022 @ 15:32:
Nou, dat weten we dit jaar preciezer dan ooit. Was die live-stream niet op 28 augustus of zoiets? Dat was tijdens de opnames van de eerste aflevering.

Oftewel, ze waren ergens in de eerste helft van september bij die mensen in Berat. Volkomen logisch dus, dat die kerstboom onder een lakentje zat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pinobigbird
  • Laatst online: 14:19

Pinobigbird

doesn't share food!

Testvraag aflevering 4
Met wie vormde de Mol een duo tijdens de opdracht 'Hoog spel spelen'?

De koppeltjes zijn:
Kim-Lian / Hila
Arno / Sahil
Everon / Fresia
Laetitia /Thomas

Joey: Nice try. See the Netherlands is this make believe place where Peter Pan and Tinkerbell come from.
https://kattenoppasleiderdorp.nl
PV: 3080Wp ZO + 3465Wp NW = 6545Wp totaal 13°tilt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SunnieNL
Pinobigbird schreef op maandag 24 januari 2022 @ 10:41:
Testvraag aflevering 4
Met wie vormde de Mol een duo tijdens de opdracht 'Hoog spel spelen'?

De koppeltjes zijn:
Kim-Lian / Hila
Arno / Sahil
Everon / Fresia
Laetitia /Thomas
Mmm.. lastig, mijn mollen zijn gesplit daar...
Kim-Lian of Fresia... Dan denk ik dat ik nu ga inzetten op Fresia

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Hooglander1
  • Registratie: September 2003
  • Niet online

Hooglander1

Zot intellegent

Bulder schreef op zondag 23 januari 2022 @ 12:15:
Puur bij toeval spotte ik dat Hila in aflevering 3 bij de opdracht Net Of Net Niet de boot met 500 euro vérder het water in duwt.

Heel kort in beeld, rond 3:09 van specifiek die opdracht. Vond het verdacht dat ze zo onverdacht is, en misschien inderdaad niet onterecht.
Met de woorden roepen opdracht, riep zij ook niet: "Ik ben de mol" ?

Dat is wel echt één van de vaak terugkomende klassiekertjes in het programma.

Lid van de Tweakers Kenwood TTM-312 club.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• AnnaAnjo
Stomme vraag en ook antwoorden waarom staat Sahil er tussen? Die kan toch nooit met de mol hebben samen gezeten aangezien Arno eruit is

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Luther
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 11:35
AnnaAnjo schreef op maandag 24 januari 2022 @ 11:16:
Stomme vraag en ook antwoorden waarom staat Sahil er tussen? Die kan toch nooit met de mol hebben samen gezeten aangezien Arno eruit is
Maar dat wisten ze toen natuurlijk nog niet ;)
Dit zijn de echte vragen uit de test, dus voor Arno naar huis ging.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SmurfLink
  • Niet online
zacht schreef op zondag 23 januari 2022 @ 16:18:
Onmogelijk. Arno is de enige die vol op Fresia zit en die ligt er uit. Fresia is voor mij dus bevestigd als zijnde niet de mol.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• redwing
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 15:10
(jarig!)
Luther schreef op maandag 24 januari 2022 @ 11:37:
[...]

Maar dat wisten ze toen natuurlijk nog niet ;)
Dit zijn de echte vragen uit de test, dus voor Arno naar huis ging.
Ja, maar voor ons is het natuurlijk wel een onzinnige optie. Want Arno kan nooit meer de mol zijn en dus kan Sahil ook nooit het goede antwoord zijn.

[removed]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OzzieMann
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 13:10

OzzieMann

PSN: OzzieMann

redwing schreef op maandag 24 januari 2022 @ 12:34:
[...]

Ja, maar voor ons is het natuurlijk wel een onzinnige optie. Want Arno kan nooit meer de mol zijn en dus kan Sahil ook nooit het goede antwoord zijn.
... laat maar... :+

[ Voor 17% gewijzigd door OzzieMann op 24-01-2022 14:01 ]

https://untappd.com/user/OzzBier

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BastaRhymez
  • Registratie: Januari 2014
  • Niet online
Ben het inderdaad eens, dat deze kandidaten niet voor het geld (de pot) spelen, maar meer voor hun eigen hachje... Wellicht dat ze maar iets aan de regels moeten veranderen ofzo. Dat ze het verschil uit eigen portemonnee (behalve de mol natuurlijk) moeten bijleggen })
Denk dat er dan veel meer voor het geld gespeeld gaat worden, dan een ronde verder komen...

Of dat iedere kandidaat een X startbedrag heeft en als je er uit gaat, dat dit naar de mol gaat (tijdens de finale). Alles wat dan nog wél in de pot blijft zitten, gaat dan naar de winnende kandidaat.

Verder was het een saaie aflevering...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JME
  • Registratie: Maart 2004
  • Nu online

JME

zeg maar Jamie

Melding in de iOS-app nu dat deze moet worden geüpdatet ivm een bug. Ze zullen toch niet weer de naam van de winnaar en de mol er hardcoded in hebben zitten? :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SpeedQber
  • Registratie: April 2017
  • Laatst online: 14-09 23:19
Voor de mensen die De Mol België seizoen 5 nog niet hadden gezien, die is nog tot 31 januari beschikbaar op https://www.goplay.be/de-mol.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chrisborst
  • Laatst online: 12:51
SpeedQber schreef op dinsdag 25 januari 2022 @ 20:56:
Voor de mensen die De Mol België seizoen 5 nog niet hadden gezien, die is nog tot 31 januari beschikbaar op https://www.goplay.be/de-mol.
Waar lees jij deze informatie? Was zelf net klaar met S5 voor de tweede keer en ben nu weer begonnen met S6 dus hopelijk blijft die nog langer online.

Het laatste seizoen was echt bizar, niemand die De Mol verdacht tot de laatste aflevering 8)7
En je kan niet zeggen dat er niet gemold is.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• SpeedQber
  • Registratie: April 2017
  • Laatst online: 14-09 23:19
chrisborst schreef op woensdag 26 januari 2022 @ 09:01:
[...]

Waar lees jij deze informatie? Was zelf net klaar met S5 voor de tweede keer en ben nu weer begonnen met S6 dus hopelijk blijft die nog langer online.
Bij de afleveringen zelf:
Deze video is te bekijken tot ma 31/01
Seizoen 6 heeft deze melding niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• d-vine
  • Registratie: Augustus 2006
  • Nu online
SmurfLink schreef op maandag 24 januari 2022 @ 12:11:
[...]

Onmogelijk. Arno is de enige die vol op Fresia zit en die ligt er uit. Fresia is voor mij dus bevestigd als zijnde niet de mol.
Van Arno is niet bekend op wie hij had gestemd alleen een man. Waarvan met denkt het everon of misschien Sahil kan zijn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SmurfLink
  • Niet online
d-vine schreef op woensdag 26 januari 2022 @ 09:47:
[...]

Van Arno is niet bekend op wie hij had gestemd alleen een man. Waarvan met denkt het everon of misschien Sahil kan zijn
Dat was Laetitia. Ik hou bij wie op wie stemt, scroll maar naar boven... Arno zat 100% op Fresia.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Diablow
  • Laatst online: 04-04 18:56
SmurfLink schreef op woensdag 26 januari 2022 @ 09:49:
[...]

Dat was Laetitia. Ik hou bij wie op wie stemt, scroll maar naar boven... Arno zat 100% op Fresia.
Dit soort dingen blijft volgens mij erg lastig omdat je maar een deel ziet, en ze lang niet altijd eerlijk zijn. Het enige wat je 'zeker' weet zijn een paar vragen die ze invullen, maar ook dan kan het zijn dat ze strategisch willen zijn, en ze net een afwijkende vraag laten zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• d-vine
  • Nu online
SmurfLink schreef op woensdag 26 januari 2022 @ 09:49:
[...]

Fresia zegt niet op wie ze zit en in beeld komt dat ze op zich zelf stemt
Arno laten ze niets zien op wie hij stemt alleen dat hij zegt fresia is niet te vertrouwen maar wie zegt dat zijn stem dan daarop is gegaan? Blijft een aanname maar het kan.
Is ook op paar yt kanalen en podcast te sprake gekomen.

Vind het altijd meer verdacht als de regie gaat rommelen met deze beelden, iets bewust achter laten of bepaalde audio met beeld combinatie naar voren te brengen zoals nu.

Heb zelf nog wel idee dat fresia het kan zijn en wie weet leatitia.
Maar de opmerking het is een wonder naar Hilla over de pot beheer blijf ik apart vinden.

Ps.
Ik heb Kim Lian een persoonlijke ban gegeven omdat als zij de mol is ik het vooral stom vind dat dit zo vroeg al bekend is geworden met die masker hint en al die opzichte acties.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ParaDroid2
Het lijkt me duidelijk: de Mol graaft het hardst! :D

Acties:
  • +20 Henk 'm!

• ImNotnoa
  • Registratie: September 2011
  • Niet online
Het geld ligt richting blauw -> 9 meter

Kandidaten:

Afbeeldingslocatie: https://c.tenor.com/WgYilwvSsrMAAAAC/silly.gif

Kim-lian:

Afbeeldingslocatie: https://c.tenor.com/xWUxSp8LTV4AAAAM/mud-faceplant.gif

[ Voor 32% gewijzigd door ImNotnoa op 29-01-2022 20:55 ]

Try SCE to Aux

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LordSinclair
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 15:02
Zal Fresia eruit liggen vanavond? Die is erg vaak in beeld.
Het zou wel jammer zijn 🤗

Deze opdracht gaan ze mooi halen natuurlijk 🤣

[ Voor 22% gewijzigd door LordSinclair op 29-01-2022 21:18 ]

There's no need to kneel, I'm a very democratic sort of lord.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jumpman
  • Laatst online: 15:13
Leuke “Waar is Wally?” outfit. :)

[ Voor 10% gewijzigd door Jumpman op 29-01-2022 21:20 ]

Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• AnnaAnjo
Lekker veel geld deze aflevering :p volgende x kunnen ze vast wel weer vrijstellingen afkopen ofzo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaap-Jan
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 14-09 18:40
3 mensen die geen vrijstelling inzetten. Gaat een daarvan naar huis? Nope.

[ Voor 4% gewijzigd door Jaap-Jan op 29-01-2022 21:29 ]

| Last.fm | "Mr Bent liked counting. You could trust numbers, except perhaps for pi, but he was working on that in his spare time and it was bound to give in sooner or later." -Terry Pratchett

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CopyCatz
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 14:22
Hila had laetitia afgeschreven als de mol, had ze niet moeten doen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ParaDroid2
Jaap-Jan schreef op zaterdag 29 januari 2022 @ 21:27:
3 mensen die geen vrijstelling inzetten. Gaat een daarvan naar huis? Nope.
Dit kan niet goed blijven gaan. Als ze volgende week weer allemaal hun vrijstelling niet inzetten willen ze ook gewoon naar huis :p

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ericafterdark
  • Laatst online: 14:02
CopyCatz schreef op zaterdag 29 januari 2022 @ 21:31:
Hila had laetitia afgeschreven als de mol, had ze niet moeten doen :)
Laetitia staat bovenaan mijn lijstje.

Hier had uw reclame kunnen staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AnnaAnjo
Everon want die bleef aan de ketting 😂

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• TepelStreeltje
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 15:16

TepelStreeltje

Fairytale gone bad...

Afbeeldingslocatie: https://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/5/57/Anglosaxonrunes.svg

Voor de runen die op de beelden/ sokkels stonden.

Ik haal daar st, oe, l, d, s uit. Geen idee wat het betekend en zit nog ff te kijken naar andere volgorden.

Battle.net Spud#2543

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• raiders
  • Registratie: December 2015
  • Laatst online: 12-09 07:00
(jarig!)
Lastig hoor maar ik zeg ook in op Laetitia. Oeps per ongeluk vast even het water in, oeps porto stuk. Ook nadat de groep heeft besloten alles of niets te doen snel nog even opgooien om per beeld te doen…

Maar wel een beetje twijfel met Fresia zondsd echt een reden.

[ Voor 13% gewijzigd door raiders op 29-01-2022 22:18 ]

Join me Luke and together we can rule Tweakers ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AnnaAnjo
Niet D toch? Maar p (game)?
TepelStreeltje schreef op zaterdag 29 januari 2022 @ 22:14:
[Afbeelding]

Ik haal daar st, oe, l, d, s uit. Geen idee wat het betekend en zit nog ff te kijken naar andere volgorden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arunia
  • Registratie: Februari 2003
  • Nu online
Wie was één van die meiden die het roze zakje in het water kreeg? Want volgens ons dachten we aan laetitia en die had geen verdubbelaar bij zich.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AnnaAnjo
Leatita kon er inderdaad 'niet bij' en daarna 'oops vergeten'
Arunia schreef op zaterdag 29 januari 2022 @ 22:35:
Wie was één van die meiden die het roze zakje in het water kreeg? Want volgens ons dachten we aan laetitia en die had geen verdubbelaar bij zich.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Spasm
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 15:14
raiders schreef op zaterdag 29 januari 2022 @ 22:17:
Lastig hoor maar ik zeg ook in op Laetitia. Oeps per ongeluk vast even het water in, oeps porto stuk. Ook nadat de groep heeft besloten alles of niets te doen snel nog even opgooien om per beeld te doen…

Maar wel een beetje twijfel met Fresia zondsd echt een reden.
"Oeps porto stuk". Kan ook betekenen dat Efron hem op een ander kanaal gezet heeft.

Random WTF

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mjjveldt
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 14-09 17:05
Spasm schreef op zaterdag 29 januari 2022 @ 22:41:
[...]

"Oeps porto stuk". Kan ook betekenen dat Efron hem op een ander kanaal gezet heeft.
100 procent juist, dat werd nog even in moltalk uitvergroot.

9x 455 wp (op 3x Hoymiles HMS-2000) op 13 graden 6 ozo, 3 nwn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Megamind
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 10-09 22:45
AnnaAnjo schreef op zaterdag 29 januari 2022 @ 22:38:
Leatita kon er inderdaad 'niet bij' en daarna 'oops vergeten'

[...]
Als deelnemer zou ik toch erg graag willen weten wat er in dat zakje zit. Kon zo joker zijn geweest oid. Ze was ook snel weg na ze het geld had gevonden.

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• ImNotnoa
  • Niet online
https://i.imgur.com/gZi92my.mp4

Het zakje drijft in het water, is dus zeer waarschijnlijk in het water geland (en heeft dus geen afdruk achtergelaten waar het geland is).
Daarna is het zakje "aangespoeld" en staat er een voetafdruk op nog geen 15 cm naast het zakje.

Hoe kan ze er dan niet bij? (Ketting staat ook niet straks als ze laat zien dat ze er niet bij kan)

[ Voor 8% gewijzigd door ImNotnoa op 31-01-2022 08:28 ]

Try SCE to Aux

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• d-vine
  • Nu online
ImNotnoa schreef op maandag 31 januari 2022 @ 08:27:

Het zakje drijft in het water, is dus zeer waarschijnlijk in het water geland (en heeft dus geen afdruk achtergelaten waar het geland is).
Daarna is het zakje "aangespoeld" en staat er een voetafdruk op nog geen 15 cm naast het zakje.

Hoe kan ze er dan niet bij? (Ketting staat ook niet straks als ze laat zien dat ze er niet bij kan)
Wat me meest verbaasd aan dit is dat ze de ketting zelf strak trekt zodat het ook meer lijkt dat ze er niet bij komt. de ketting is en niet heel strak aangetrokken en tussen haar hand en lichaam is de ketting erg los. Alle ruimte om het zakje te pakken.
De voetafdruk, het shot erna dat klopt voor geen meter.
En dan nog na de sleutel en jezelf los maken heb je de vrijheid om alsnog het roze zakje te pakken.
De porto actie in de andere opdracht erbij, zwanenmeer de muziek.
Laetitia staat nog steeds op een van mijn verdenkingen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• SmurfLink
  • Niet online

Oke dit is wel echt heel verdacht.. :X Ik heb tot nu toe totaal niet echt op Laetitia gefocust. Toch maar ns gaan doen dan.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Exorcist
  • Niet online

Exorcist

Uitdrijvûrrrr!

TepelStreeltje schreef op zaterdag 29 januari 2022 @ 22:14:
[Afbeelding]

Stoelendans?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• SmurfLink
  • Niet online
Testvraag is bekend:

Met wie deelde de Mol een fietssup tijdens de opdracht 'zwanenmeer'?

Everon (met Laetitia)
Fresia (met Hila)
Hila (met Fresia)
Kim-Lian (met Sahil)
Laetitia (met Everon)
Sahil (met Kim)
De Mol deelde met niemand een fietssup (Thomas)

:+ ik heb toch geen punten meer dus ik gooi 'm op Everon.

[ Voor 3% gewijzigd door SmurfLink op 31-01-2022 10:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Piet_Piraat7
  • Nu online
Ik wissel van tunnel: eerst vol op Fresia en ga nu over naar Laetitia

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• sebastiaan89
  • Nu online
Wel een slechte mol dan die Laetitia die in een individuele opdracht geld binnenhaalt...
ja ze laat 250 euro liggen, maar ze had ook 500 euro kunnen laten liggen zonder dat iemand het door had...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Piet_Piraat7
  • Nu online
Follow the Money is nog niet ge-update met de laatste aflevering helaas. Het valt wel op dat Fresia het minst binnen heeft gehaald. Leatitia heeft € 250 opgehaald met lasergamen wat ze toch vrij eenvoudig had kunnen laten liggen.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• ImNotnoa
  • Niet online
sebastiaan89 schreef op maandag 31 januari 2022 @ 10:15:
Wel een slechte mol dan die Laetitia die in een individuele opdracht geld binnenhaalt...
ja ze laat 250 euro liggen, maar ze had ook 500 euro kunnen laten liggen zonder dat iemand het door had...
Geen geld binnen halen is veel verdachter dan een beetje binnen halen

Try SCE to Aux

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• BreadFan
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

Hmm, hoogst verdacht. Ze zet in shot 1 haar voet op de waterrand, waarbij het zakje nog een stukje verder weg ligt. In shot 2 lijk je inderdaad die voetafdruk te zien, waar het zakje pal naast ligt, maar Laetitia staat ineens op 2 meter afstand.

Zijn er wellicht beelden van bovenaf van haar eilandje? Waarop dan mogelijk te zien is waar die ketting is vastgezet en waar het zakje geland is?

En als ze Thomas oppikt van zijn eilandje, zegt ze ook nog: "Oh heb jij een verdubbelaar? Lekker bezig!" Zonder te denken aan het roze zakje dat ze zelf "vergeten" was.

[ Voor 8% gewijzigd door BreadFan op 31-01-2022 11:25 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Lapa
BreadFan schreef op maandag 31 januari 2022 @ 11:23:
[...]

Hmm, hoogst verdacht. Ze zet in shot 1 haar voet op de waterrand, waarbij het zakje nog een stukje verder weg ligt. In shot 2 lijk je inderdaad die voetafdruk te zien, waar het zakje pal naast ligt, maar Laetitia staat ineens op 2 meter afstand.

Zijn er wellicht beelden van bovenaf van haar eilandje? Waarop dan mogelijk te zien is waar die ketting is vastgezet en waar het zakje geland is?

En als ze Thomas oppikt van zijn eilandje, zegt ze ook nog: "Oh heb jij een verdubbelaar? Lekker bezig!" Zonder te denken aan het roze zakje dat ze zelf "vergeten" was.
Inderdaad. Met die twee shots achter elkaar kan je toch wel met 99% zekerheid zeggen dat Laetitia al direct bij het roze zakje kon.

Overigens, mocht iemand het verdacht vinden dat Sahil nauwelijks een zakje bij iemand krijgt, zijn deltavlieger gaat volgens mij zeker twee keer zo snel als de paraglider waar Fresia in zit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Klaasmans
  • Registratie: Oktober 2021
  • Laatst online: 03-09 16:57
Kijk eens naar Sahil als hij voor de test zijn molboek dicht doet. Hij wijst naar de tekst op de kaft. Daarnaast heeft hij ook een nieuw boekje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arunia
  • Registratie: Februari 2003
  • Nu online
Klaasmans schreef op maandag 31 januari 2022 @ 22:26:
Kijk eens naar Sahil als hij voor de test zijn molboek dicht doet. Hij wijst naar de tekst op de kaft. Daarnaast heeft hij ook een nieuw boekje
Dat met die tape met "geen molboekje" of iets dergelijks er op?
Dat viel me ook op, maar hoeft niets te zeggen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• SmurfLink
  • Niet online
En waarom geloven ze Sahil ook gewoon :') Die had zo de telefoon gejat..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AnnaAnjo
Ze weten het wel maar hij is zo overdreven aan het mollen dat ze weten dat hij het niet is :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CopyCatz
Boeit het nou eigenlijk wat hoe ver je van die boei komt?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• SmurfLink
  • Niet online
Zou een van de badmeesters de Mol kunnen zijn? We hebben nog geen opdracht gehad waar de Mol zichtbaar in zou zijn voor de kandidaten.

Ze hebben niet echt het postuur van Everon, Fresia en Laetitia.

[ Voor 20% gewijzigd door SmurfLink op 05-02-2022 20:57 ]

Acties:
  • +21 Henk 'm!

• CopyCatz
SmurfLink schreef op zaterdag 5 februari 2022 @ 20:56:

Ze hebben niet echt het postuur van Everon, Fresia en Laetitia.
Nee idd, het postuur van Laetitia heb ik inmiddels uitgebreid bestudeerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exocet
  • Niet online
Sahil was nu wel heel opvallend slecht bezig

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• SmurfLink
  • Niet online
Exocet schreef op zaterdag 5 februari 2022 @ 21:03:
Sahil was nu wel heel opvallend slecht bezig
Huilen dit.. echt huilen. D'r werd duidelijk gesteld dat ze de dingen tussen hun benen moesten leggen. Nah, gewoon achter je. Logisch.

Kim kan ook niet tellen. :') Sure.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• CopyCatz
Ik stel voor dat we het verplichte lasernummer vervangen door een jetski ronde.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Osxy
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 13:38

Osxy

Holy crap on a cracker

Please laat Sahil met vrijstelling eruit gaan

Edit: zo blij hiermee

[ Voor 21% gewijzigd door Osxy op 05-02-2022 21:29 ]

"Divine Shields and Hearthstones do not make a hero heroic."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moofnor
  • Laatst online: 14:30

Moofnor

King of my castle

De twist die je wist dat zou komen :D

- I can accurately say I was born on Earth, but it's not very precise. I can precisely say I was born at latitude 37.229N, longitude 115.811W, but that is not at all accurate - Matt Parker

Acties:
  • +13 Henk 'm!

• SmurfLink
  • Niet online
Nou jongen, had je nou je vrijstelling maar gebruikt. Blij dat die druiloor eruit is, hij zat echt alleen maar te kloten.

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• AnnaAnjo
Het begon wel echt vervelend te worden, ben er niet rauwig om dat hij weg is.

[ Voor 33% gewijzigd door AnnaAnjo op 05-02-2022 21:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CopyCatz
wel vreemd, hij trok veel aandacht en had dus minstens twee mensen die op hem zaten. En toch gaat hij er uit, hij heeft het dus nog slechter gedaan. Tenzij een van die twee dan de mol is.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• SmurfLink
  • Niet online
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/CjWwfzWRET8vwkf_ZWTMkb8yK8M=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/1jks6R0ogk25zlMr1lGVksvB.png?f=user_large

Als Kim de mol is zou Sahil door moeten gaan en Fresia eruit moeten liggen.
De rest zit allemaal op Kim en Sahil. SAhil is niet de mol.

Zou het dan toch Laetitia zijn? We weten al 3 afleveringen NIET op wie zij zit, En niemand zit op haar. Vooral dat vind ik heel verdacht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lanfear89
  • Registratie: Juli 2012
  • Niet online
Oh wat kan ik toch genieten van Kim-Lian, zo heerlijk geld achterhouden, verkeerde bedragen doorgeven en gewoon kijken wat er gebeurd. Waarom zou je eerlijk alles doorgeven, gewoon een beetje porren in het hoopje en lekker alles opstoken. Als ze de mol is, is het hondsbrutaal en als kandidaat een prachtige tactiek. Ik hoop dat zij er tot het einde in zit, en dan als winnaar of als mol

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• CopyCatz
Ik zit al vanaf het begin op Laetitia, heb onderhand wel geleerd dat de deelnemer met het minst de camera erop vaak de mol is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweakduke

tweakduke

SmurfLink schreef op zaterdag 5 februari 2022 @ 21:33:
[Afbeelding]

Als Kim de mol is zou Sahil door moeten gaan en Fresia eruit moeten liggen.
De rest zit allemaal op Kim en Sahil. SAhil is niet de mol.

Zou het dan toch Laetitia zijn? We weten al 3 afleveringen NIET op wie zij zit, En niemand zit op haar. Vooral dat vind ik heel verdacht.
Zou kunnen, Everon staat ook nog hoog op mijn lijstje. Everon heeft vaak sleutelposities en Leatitia krijg je zo weinig hoogte van wat ze nu echt in brengt.

Een overzicht met wie het meeste in de pot heeft gebracht zou nu ook wel helpen.

Tweakers Discord

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CopyCatz
Everon is veel te fanatiek. Als mol gaan huilen omdat je door bent zou ik wel een hele acteerprestatie vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SmurfLink
  • Niet online
tweakduke schreef op zaterdag 5 februari 2022 @ 21:37:
[...]

Zou kunnen, Everon staat ook nog hoog op mijn lijstje. Everon heeft vaak sleutelposities en Leatitia krijg je zo weinig hoogte van wat ze nu echt in brengt.

Een overzicht met wie het meeste in de pot heeft gebracht zou nu ook wel helpen.
:+ Ja ik hou de Follow the Money niet bij. Die staan ergens online toch?

https://www.wieisdemol.com/widm23-overzicht-followdemoney

[ Voor 6% gewijzigd door SmurfLink op 05-02-2022 21:40 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• tweakduke

tweakduke

SmurfLink schreef op zaterdag 5 februari 2022 @ 21:39:
[...]

:+ Ja ik hou de Follow the Money niet bij. Die staan ergens online toch?

https://www.wieisdemol.com/widm23-overzicht-followdemoney
Ah ja dat was hem (y) Dan wordt Everon minder verdacht, Fresia des te meer. Vrijstelling nog niet ingezet en als ze de Mol is dan maakt het niks uit waar ze op zit.

Tweakers Discord

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• SmurfLink
  • Niet online
tweakduke schreef op zaterdag 5 februari 2022 @ 21:41:
[...]

Ah ja dat was hem (y) Dan wordt Everon minder verdacht, Fresia des te meer. Vrijstelling nog niet ingezet en als ze de Mol is dan maakt het niks uit waar ze op zit.
De mol heeft juist nooit als minste.. die zit in de middenmoot om niet op te vallen.

Zoals Laetitia. :+

Oh christus Charlotte bij Moltalk :r

[ Voor 5% gewijzigd door SmurfLink op 05-02-2022 21:44 ]

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• 13art
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 15:02

13art

Moderator Mobile
CopyCatz schreef op zaterdag 5 februari 2022 @ 21:39:
Everon is veel te fanatiek. Als mol gaan huilen omdat je door bent zou ik wel een hele acteerprestatie vinden.
Is in het verleden al eens eerder gebeurt dat de mol moest huilen omdat er een kandidaat uit ging maar wat wel oprecht was en niet geaccepteerd. Ook als mol bouw je een band op met je medespelers.

Edit: als ging dit natuurlijk over het door gaan, nog voordat Sahil er uit ging. Waar ik overigens erg blij mee ben. Ik ergerde me groen en geel aan Sahil.

[ Voor 28% gewijzigd door 13art op 05-02-2022 22:06 ]

Wanneer een potvis in een pispot pist heb je pispot vol met potvispis

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MRIdev
  • Registratie: Maart 2014
  • Laatst online: 12:46
Iemand anders ook de 14 op de muur van het fort opgevallen? 14 =Johan Cruyff.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sempy
  • Laatst online: 13:19
MRIdev schreef op zaterdag 5 februari 2022 @ 22:05:
Iemand anders ook de 14 op de muur van het fort opgevallen? 14 =Johan Cruyff.
Lijkt me gewoon nr dat daar toevallig staat. Kan ook geen kandidaat overduidelijk aan Cruyff linken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shoombak
  • Registratie: September 2008
  • Niet online
Sempy schreef op zaterdag 5 februari 2022 @ 22:15:
[...]

Lijkt me gewoon nr dat daar toevallig staat. Kan ook geen kandidaat overduidelijk aan Cruyff linken.
Fresia
Pagina: 1 ... 4 ... 8 Laatste

Let op:
Wie is de Mol Tweakers poule: https://wieisdemol.page.link/5xx68nDdX9biWDFS6