naitsoezn schreef op maandag 7 maart 2022 @ 16:02:
[...]
Precies! Net als dat hij gewoon bepaalde regels van het spel kan overtreden waardoor er door niemand meer geld met dat spel voor de pot kan worden verdiend, vond ik ook een flauwe mogelijkheid (ging geloof ik over dat ie iets met z'n handen deed terwijl het met stokjes moest). Tja
Sowieso zijn de opdrachten vaak lastig genoeg om zonder mol te voltooien, maar da's een andere discussie

Ik vraag me serieus wel eens af hoeveel hoger de pot zou zijn als er geen enkele mol zou meedoen. Ik vrees niet eens zoveel hoger

Tja met die groene knikkers hij pakte ze met zijn handen, maar dat was nou niet iets heel schokkends, ook dat hij alle hoge bedragen pingpong balletjes (mis) gooide om er voor te zorgen dat er alleen maar 10tjes te winnen vielen, tja als de kandidaten niet zo zelf aan het mollen waren hadden ze het wellicht gewoon opgemerkt. Bijna allemaal zaten ze met hun klauwen in de honingpot waardoor het mission impossible was geworden.
Maar dit groepje en zeker ook Sahil leek er wel een sport van te maken om de boel te verkloten. Dat de winnaar uiteindelijk het minste in de pot heeft gebracht is ook wel een teken aan de wand.
Mijn dochter was al halverwege afgehaakt, die gaf al aan: "iedereen zit ogenschijnljk te mollen, dus zo kan ik er nooit achter komen wie de mol is" en zat uiteindelijk gewoon te Nintendo-en tijdens WIDM.
En dat gevoel hou ik er ook wel aan over, voor de kijker sluiten ze de mol acties zo veel buiten dat je bijna het gevoel hebt dat op de persoon moet letten die het minste in beeld komt. Bv bij de reddingsboeien had Everon een cruciale rol, maar kwam relatief weinig in beeld. En een ander voorbeeld is het Millie en Mollie opdracht, Everon was dus niet in de shots te zien in dat 2e bootje omdat ze weten dat de molloten de frames per stuk bekijken.
Ook de hints in de titels / geld waren wel erg vergezocht, ja als je alles husselt en paar letters wegdenkt krijg je Everon, ja tuurlijk joh. Gelukkig is behalve de V de rest van de letters ook niet veel voorkomend.
Als met al: Hopelijk is het volgend jaar weer in een mooi land, dan ga ik kijken voor de mooie plaatjes. Want het is een illusies dat je een duideljke molactie op beeld te zien krijgt. Dat kan je eigenlijk wel vergeten.