Wie is... de Mol? 2022 NL Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 2 ... 8 Laatste
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MK_
  • Registratie: November 2013
  • Niet online

MK_

Sneller dan het licht :)

SunnieNL schreef op zaterdag 1 januari 2022 @ 21:39:
Daar gaat de helft van de punten. Iemand een screenshot van t kaartje?

Je bent van harte uitgenodigd voor

Wie is de Mol?
DE ONTMASKERING

Georganiseerd door de Mol

Op 16 september 2021
Aanvang: 19:00 uur in The Royal Palace, Tirana

Dress code: Gemaskerd Bal

12x SunPower X21-350-BLK @ Solar Edge SE3680H (4200Wp) | Dell Inspiron 15 7559 | OnePlus 9 Pro Stellar Black 12/256GB | Xbox Series X | LPG powered

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lanfear89
  • Registratie: Juli 2012
  • Niet online
redwing schreef op zondag 2 januari 2022 @ 09:19:
[...]

Op zich kun je er wel van uit gaan dat die afgekocht gaan worden. Uit eerdere afleveringen is wel duidelijk geworden dat de meerderheid voor zekerheid om in het spel te blijven gaat. Dat die jokers werden afgekocht was dus wel een zekerheid.
Dat er wat gekocht ging worden ja. Maar dat alle geld daaraan werd verbrand? Daar kan je niet op vertrouwen. Ook als je ziet dat er jokers achter zijn/konden worden gehouden. Sta je daar bv leuk met 1400 euro en maar 5 jokers die je af kan kopen.

In dat geval had de mol koste wat kost penningmeester willen zijn lijkt me.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• redwing
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 22:15
(jarig!)
Lanfear89 schreef op zondag 2 januari 2022 @ 13:11:
[...]
Dat er wat gekocht ging worden ja. Maar dat alle geld daaraan werd verbrand? Daar kan je niet op vertrouwen. Ook als je ziet dat er jokers achter zijn/konden worden gehouden. Sta je daar bv leuk met 1400 euro en maar 5 jokers die je af kan kopen.
Dat er jokers achtergehouden mochten worden, vond ik daarom ook raar. Want dat is het enige waardoor ze niet afgekocht zouden worden. Want dat alle jokers afgekocht zou worden is wat mij betreft wel duidelijk. Dat gebeurt elk jaar weer, en dan meestal met veel meer geld dan waar het hier over gaat.
In dat geval had de mol koste wat kost penningmeester willen zijn lijkt me.
Klopt. Daarnaast zeggen de achtergehouden jokers ook wie er minder verdacht zijn om de mol te zijn. Want als mol heb je de jokers niet nodig, en daarnaast wil je ze juist graag bij de kandidaten hebben. Hoe meer jokers, hoe groter de kans dat iemand die op de verkeerde mol zit toch door gaat. En ook hoe minder duidelijk de kandidaten weten of ze door zijn door goede antwoorden of door de jokers.

[removed]

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Vuvuzela
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 19:08

Vuvuzela

My spire is forming

redwing schreef op zondag 2 januari 2022 @ 13:21:
[...]
Klopt. Daarnaast zeggen de achtergehouden jokers ook wie er minder verdacht zijn om de mol te zijn. Want als mol heb je de jokers niet nodig, en daarnaast wil je ze juist graag bij de kandidaten hebben. Hoe meer jokers, hoe groter de kans dat iemand die op de verkeerde mol zit toch door gaat. En ook hoe minder duidelijk de kandidaten weten of ze door zijn door goede antwoorden of door de jokers.
Met die gedacht kan de mol ze ook juist weer pakken zodat hij minder verdacht wordt.

En o.a daardoor gaat WIDM onder door z'n eigen succes zo. Alles is al vaak gedaan, alles wordt veel te erg geanalyseerd, regie verbergt en manipuleert te veel etc.
Er is een mega hype maar die begrijp ik steeds minder, want die hele jacht naar de mol slaat nergens op. Er zijn hints naar alle kandidaten.. Je weet alleen wie de mol is als de regie een fout maakt en iets mist of als er een ECHTE hint wordt opgelost (paar jaar terug vormde al het geld samen een foto van de mol (Klaas)).

Ik kijk het wel, maar gewoon om te zien hoe zij het doen. De mol vinden als kijker is een illusie

I served in a company of heroes.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Crazy D
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 20:39

Crazy D

I think we should take a look.

Vuvuzela schreef op zondag 2 januari 2022 @ 15:12:
Ik kijk het wel, maar gewoon om te zien hoe zij het doen. De mol vinden als kijker is een illusie
Volgens mij is de enige manier: volg degene van wie je juist 0,0 suggestieve beelden ziet tijdens de uitzendingen. Diegenen waarbij je in beeld een mol-actie ziet, is het sowieso niet.

Exact expert nodig?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crazy D

Crazy D

raiders schreef op zaterdag 1 januari 2022 @ 21:54:
Wat ik me afvraag: is er geld verdwenen? Je zou zeggen: 9 jokers dus 1800 euro totaal? Er was ook een doosje waar 300 in zat en een ander 400 dacht ik te horen. Maar heb dat niet teruggekeken dus ik kan het verkeerd gehoord hebben.
1 van de groepen had die rekensom toch niet gemaakt? (volledig verkloot zelfs door ook de rode stokken te verplaatsen..). Weet niet hoeveel geld daar in had kunnen zitten.

(geheugen en concentratie zijn dankzij corona nog wat verkloot heb met veel plezier gekeken maar heb wat gaten :/ )

[ Voor 10% gewijzigd door Crazy D op 02-01-2022 16:54 ]

Exact expert nodig?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JME
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 21:00

JME

zeg maar Jamie

Crazy D schreef op zondag 2 januari 2022 @ 16:54:
1 van de groepen had die rekensom toch niet gemaakt? (volledig verkloot zelfs door ook de rode stokken te verplaatsen..).
Dat. Wat heb ik me zitten ergeren aan die gast. En niet alleen op dat moment. Pfffft, zo, die moest er even uit ;)

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• redwing
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 22:15
(jarig!)
Vuvuzela schreef op zondag 2 januari 2022 @ 15:12:
[...]

Met die gedacht kan de mol ze ook juist weer pakken zodat hij minder verdacht wordt.

En o.a daardoor gaat WIDM onder door z'n eigen succes zo. Alles is al vaak gedaan, alles wordt veel te erg geanalyseerd, regie verbergt en manipuleert te veel etc.
Er is een mega hype maar die begrijp ik steeds minder, want die hele jacht naar de mol slaat nergens op. Er zijn hints naar alle kandidaten.. Je weet alleen wie de mol is als de regie een fout maakt en iets mist of als er een ECHTE hint wordt opgelost (paar jaar terug vormde al het geld samen een foto van de mol (Klaas)).
Klopt, daarom vind ik de Belgische Mol ook leuker, daar speelt dit nog veel minder.
Daarom kijk ik het ook inderdaad. Het is een leuk programma, maar wie verdacht is, wordt toch bepaald door de regie.

[removed]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• OzzieMann
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 23:10

OzzieMann

PSN: OzzieMann

Crazy D schreef op zondag 2 januari 2022 @ 16:54:
[...]

1 van de groepen had die rekensom toch niet gemaakt? (volledig verkloot zelfs door ook de rode stokken te verplaatsen..). Weet niet hoeveel geld daar in had kunnen zitten.

(geheugen en concentratie zijn dankzij corona nog wat verkloot heb met veel plezier gekeken maar heb wat gaten :/ )
Dat was Thomas maar die zat in de troeven groep dus daar is geen geld misgelopen, wel nog meer jokers.

https://untappd.com/user/OzzBier

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• SmurfLink
  • Registratie: Juni 2016
  • Niet online
De testvraag is bekend:

Hoeveel Jokers Toonde de Mol bij afronding van de opdracht Aftroeven?

0, 1, 2

Laetitia 1
Thomas 1
Hila 1
Suzanne 1 (afvaller)
Arno 1
Welmoed 2

Maar... er werd gezegd 7 jokers. Hila toont geen joker maar zei wel dat ze er een had. Verdacht.

Ik ga sowieso voor 1, statistisch gezien zijn dat en 0 je beste kansen maar ja he Arno had er 1 dus tunneleeeeeeh :+

[ Voor 60% gewijzigd door SmurfLink op 03-01-2022 10:30 ]

I have stability. The ability to stab.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• streamnl
  • Registratie: November 2009
  • Niet online
Testvraag aflevering 1
Hoever Jokers Toonde de Mol bij de afronding van de opdracht ‘(af) troeven’?
0
1
2

We hebben nog 48 uur om hem in te vullen.

Er was iemand sneller ;)

[ Voor 9% gewijzigd door streamnl op 03-01-2022 10:24 ]

Meer dan ik dacht...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Zenyatta
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 22:10

Zenyatta

Tsjakka!

SmurfLink schreef op maandag 3 januari 2022 @ 10:22:
De testvraag is bekend:

Hoeveel Jokers Toonde de Mol bij afronding van de opdracht Aftroeven?

0, 1, 2

Laetitia 1
Thomas 1
Hila 1
Suzanne 1 (afvaller)
Arno 1
Welmoed 2

Maar... er werd gezegd 7 jokers. Hila toont geen joker maar zei wel dat ze er een had. Verdacht.

Ik ga sowieso voor 1, statistisch gezien zijn dat en 0 je beste kansen maar ja he Arno had er 1 dus tunneleeeeeeh :+
Instinctief zou ik dan 0 zeggen. Want het is voor de Mol niet interessant om troeven te winnen. Het is interessanter om heel hard te spelen voor veel geld (waar overigens al 100€ van verdwenen is als ik het goed begrepen heb) en dat vervolgens door "de medekandidaten" te laten uitgeven.

Mijn geld voor deze vraag zet ik dus op 0. Maarja, dat zal ook wel weer een tunnel zijn. :+

The answer is 42.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joostje123
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 19:46
0 voelt wel logischer omdat de mol niets heeft aan jokers te verzamelen. En de mol mocht zelf indelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• janvanduschoten
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 00:49

janvanduschoten

Moderator Mobile

Nr. 346

Zenyatta schreef op maandag 3 januari 2022 @ 10:41:
[...]

Instinctief zou ik dan 0 zeggen. Want het is voor de Mol niet interessant om troeven te winnen. Het is interessanter om heel hard te spelen voor veel geld (waar overigens al 100€ van verdwenen is als ik het goed begrepen heb) en dat vervolgens door "de medekandidaten" te laten uitgeven.

Mijn geld voor deze vraag zet ik dus op 0. Maarja, dat zal ook wel weer een tunnel zijn. :+
Als de andere groep met geld troeven kan "wegkopen", dan is de mol gebaat bij veel troeven binnenhalen. Elke troef is potentieel geld uit de pot.

Post op persoonlijke titel, tenzij in het blauw

Acties:
  • +14 Henk 'm!

• SunnieNL
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 11-09 13:22
Na overleg met @Moonsugar is er een tweakers goodiebag voor de widm poule winnaar.
Ivm met Corona kan het wel even duren voordat de goodiebag bij de winnaar komt.

Moonsugar, nogmaals ontzettend bedankt :)

Edit: bij gelijk spel moeten we Ff kijken wat we gaan doen :p

[ Voor 13% gewijzigd door SunnieNL op 03-01-2022 10:53 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Crazy D

Crazy D

janvanduschoten schreef op maandag 3 januari 2022 @ 10:43:
[...]

Als de andere groep met geld troeven kan "wegkopen", dan is de mol gebaat bij veel troeven binnenhalen. Elke troef is potentieel geld uit de pot.
Dat is waar. En 'minder geld proberen te verdienen' valt op, terwijl 'meer troeven' iets is wat alle kandidaten doen (hoewel je achteraf kunt bedenken, hey die troeven zijn echt niet gratis, als wij hier alleen maar troeven vinden.....).

Exact expert nodig?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sport_Life
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 22:40

Sport_Life

Solvitur ambulando

Audiowaste schreef op zaterdag 1 januari 2022 @ 21:44:

Bij de opdracht met de tablets zaten de teams respectievelijk 12, 17 en 4 seconden er van af. Tel die bij elkaar op en je komt ook op 33.
Idd de regie zit er wel bovenop dit jaar.

PV: 9360 WP WZW/ONO | Warmtepomp: Toshiba Estia 8kW 3fase | A+++ | Zappi v2.1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Audiowaste
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 08-09 23:47
Lanfear89 schreef op zaterdag 1 januari 2022 @ 21:57:
[...]

Ik denk dat 11 en 22 inderdaad vaker terug gaan komen dit seisoen. Of via combinatie van beide. Maar die afwijkende seconden is echt een toevalligheid, dat valt niet te plannen.

Verder denk ik dat de mol in de aftroeven groep zat. Geld verdienen voor vertrouwen en daarna keihard aansturen op alle jokers weg (inc geld met geheime aanwijzingen ofc). Gewoon jokers verdienen en dan maar hopen dat ze af worden gekocht..? te groot risico.
Dat is precies waar ik dus zelf ook nog mijn bedenkingen bij had, je kan die afwijkende seconden inderdaad niet plannen. Al zou het natuurlijk wel zo kunnen zijn dat het toevallig wel heel erg goed uitkwam.

Wat betreft die 11 en 22 zou ik persoonlijk ook eerder de link leggen naar Fresia. Aangezien ze zowel presentator bij voetbal is als voetbalster zelf. Voetbal speel je immers met een elftal en in totaal met 22 spelers. Maar dat ligt misschien wel te veel voor de hand.

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Moonsugar
  • Registratie: Juni 2019
  • Laatst online: 14-09 11:37

Moonsugar

Communitymanager
SunnieNL schreef op maandag 3 januari 2022 @ 10:51:
Edit: bij gelijk spel moeten we Ff kijken wat we gaan doen :p
We kunnen best twee goodiebags samenstellen hoor! :)

Has wares if you have coin 💰

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• SmurfLink
  • Niet online
[...]

Ja ik zou dus ook de mol in de groep met de troeven verwachten. Want iedereen wil die, dus ze worden fanatieker binnengehaald. Waar je bij het geld jezelf verdachter kan maken door het te krijgen.

Aan de andere kant weet de mol dat er hints op het geld staan.. dus dan wil je zoals Fresia het geld ZSM wegpakken... of je gokt dat ze het niet zien.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Zenyatta

Zenyatta

Tsjakka!

[...]

Eens dat iedere joker mogelijk geld uit de pot is. Maar als je in de geld-groep zit, heb je er invloed op om álle jokers weg te kopen in plaats van een deel of helemaal niet.

Em je hebt de kans om te laten zien dat je een echte kandidaat bent, die veel geld binnen gehaald heeft. Je zet jezelf aan het begin even fanatiek neer, dan heb je dat alvast voor je spreken.

The answer is 42.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zenyatta

Zenyatta

Tsjakka!

SmurfLink schreef op maandag 3 januari 2022 @ 11:14:
[...]

Ja ik zou dus ook de mol in de groep met de troeven verwachten. Want iedereen wil die, dus ze worden fanatieker binnengehaald. Waar je bij het geld jezelf verdachter kan maken door het te krijgen.

Aan de andere kant weet de mol dat er hints op het geld staan.. dus dan wil je zoals Fresia het geld ZSM wegpakken... of je gokt dat ze het niet zien.
De hints wil je wellicht zo snel mogelijk eruit halen. Aan de andere kant: doordat er gezegd is dat er hints op stonden op het geld, weet je dat de rest van het geld dit seizoen steeds heel goed bekeken gaat worden.

En tegenwoordig is het geld toch eigenlijk steeds een hint, of niet?

The answer is 42.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• erwn
  • Registratie: November 2020
  • Niet online
Audiowaste schreef op maandag 3 januari 2022 @ 11:06:
[...]

Dat is precies waar ik dus zelf ook nog mijn bedenkingen bij had, je kan die afwijkende seconden inderdaad niet plannen. Al zou het natuurlijk wel zo kunnen zijn dat het toevallig wel heel erg goed uitkwam.
Waarom niet? Je controleert of ze binnen de 10 minuten vallen en schuift wat met de tijd om op 33 seconden uit te komen. Dat heeft toch niemand door?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jbdeiman
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 21:22
Zenyatta schreef op maandag 3 januari 2022 @ 11:19:
[...]

Eens dat iedere joker mogelijk geld uit de pot is. Maar als je in de geld-groep zit, heb je er invloed op om álle jokers weg te kopen in plaats van een deel of helemaal niet.

Em je hebt de kans om te laten zien dat je een echte kandidaat bent, die veel geld binnen gehaald heeft. Je zet jezelf aan het begin even fanatiek neer, dan heb je dat alvast voor je spreken.
Dit zou (als ik mol zou mogen zijn) ik ook doen, juist doordat je gelijk fanatiek bent om geld binnen te halen, val je buiten de verdenkingen, want dat zou alleen een kandidaat doen. Aan de andere kant, moet je het er ook weer niet te dik bovenop leggen, want dan val je ook op en eigenlijk is opvallen (zowel positief als negatief) iets waardoor men meer op je gaat letten.

Dus fanatiek, maar niet té (of iig niet het meest fanatiek). Immers snappen kandidaten ook wel dat De Mol weet dat er mogelijk ook geld uitgespeeld gaat worden, dus dat het ook een tactisch iets is. Beste in die zin is wat onder de radar blijven. Je bent er, speelt (goed) mee als kandidaat, maar valt niet echt op.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• ImNotnoa
  • Registratie: September 2011
  • Niet online
Moonsugar schreef op maandag 3 januari 2022 @ 11:09:
[...]

We kunnen best twee goodiebags samenstellen hoor! :)
En voor de loser die in de eerste aflevering al alle punten kwijt was?

Try SCE to Aux

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• SmurfLink
  • Niet online
ImNotnoa schreef op maandag 3 januari 2022 @ 14:07:
[...]

Die mag al z'n karmapunten inleveren. :+

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Moonsugar
  • Registratie: Juni 2019
  • Laatst online: 14-09 11:37

Moonsugar

Communitymanager
ImNotnoa schreef op maandag 3 januari 2022 @ 14:07:
[...]

1 duimpje = 1 prayer

Has wares if you have coin 💰

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• erwn
  • Registratie: November 2020
  • Niet online
Ik twijfelde nog of ik het ging volgen en heb me gister pas aangemeld. Met een gemiste ronde sta ik dus niet eens laatste :)

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Hmtsjmftsch
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 19:55
Ik was net aan het googelen en toen kwam ik dit tegen:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/HUEF0S9CeTgqK4DEnRTlKnKVksE=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/de8fn7jWMuUkHpc1wDsnIIPy.jpg?f=fotoalbum_large

No matter the age, never lose the Kramer inside

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChrisM
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 20:10
Hmtsjmftsch schreef op woensdag 5 januari 2022 @ 15:23:
[Afbeelding]
Spoiler!! :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SmurfLink
  • Niet online
Hmtsjmftsch schreef op woensdag 5 januari 2022 @ 15:23:
[Afbeelding]
Dit en dat masker.. ze willen ons gigantisch richting Kim-Lian sturen. :+ Die is het dus 100% niet?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• masauri
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 22:34

masauri

aka qwybyte

SmurfLink schreef op woensdag 5 januari 2022 @ 17:13:
[...]

Dit en dat masker.. ze willen ons gigantisch richting Kim-Lian sturen. :+ Die is het dus 100% niet?
Volgens die theorie dus, wie is het minst aanwezig geweest en/of in beeld gekomen?

De Grote GoT FG Kettingbrief - Deel 12 (Spinoff Resultaat)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exorcist
  • Niet online

Exorcist

Uitdrijvûrrrr!

Audiowaste schreef op zaterdag 1 januari 2022 @ 21:44:
11 deelnemers en 22e seizoen is 33
Op 1-1-22 eerste aflevering.
Everon Hooi droeg een shirt met 33.
Bij de opdracht met de tablets zaten de teams respectievelijk 12, 17 en 4 seconden er van af. Tel die bij elkaar op en je komt ook op 33.
Viel mij ook op, dus voorlopig (mede) op hem :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ImNotnoa
  • Niet online
Exorcist schreef op zaterdag 8 januari 2022 @ 14:53:
[...]

Viel mij ook op, dus voorlopig (mede) op hem :D
Dus de medekandidaten weten al dat hij de mol is en werken mee aan de hints? :+

Try SCE to Aux

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joostje123
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 19:46
ImNotnoa schreef op zaterdag 8 januari 2022 @ 16:02:
[...]

Dus de medekandidaten weten al dat hij de mol is en werken mee aan de hints? :+
De mol heeft snachts stiekem toch nog die tablet aangeklikt en dat op 33 seconden uit komt.

De mol weet alles ook hoelang die hem moet laten lopen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• d-vine
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 22:26
blijf het altijd lastig vinden na 1 aflevering maar voorlopig zet ik mijn punten op Everon, Fresia en Glen.
Hopelijk wordt ik straks mee de juiste kant op gestuurd na aflevering 2

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ImNotnoa
  • Niet online
Joostje123 schreef op zaterdag 8 januari 2022 @ 16:05:
[...]

De mol heeft snachts stiekem toch nog die tablet aangeklikt en dat op 33 seconden uit komt.

De mol weet alles ook hoelang die hem moet laten lopen
Ik dacht dat het doel van de mol was opdrachten te laten mislukken :+

Try SCE to Aux

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SunnieNL
ImNotnoa schreef op zaterdag 8 januari 2022 @ 16:51:
[...]

Ik dacht dat het doel van de mol was opdrachten te laten mislukken :+
Née, doel is zo min mogelijk geld in de pot.
Als de mol weet dat je nu geld kan winnen maar in de volgende opdracht meer dan dat verliest, zal die dus eerst geld winnen om zich niet verdacht te maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exocet
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Ik hou het op Fresia, na het zien van het filmpje dat ze het geld in haar broekzak stopt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xzaz
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 13:55
Wordt dit uitgezongen in 1080i?

Schiet tussen de palen en je scoort!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SmurfLink
  • Niet online
Er kwam net duidelijk een rode kat in beeld. Laetitia is de enige rooie van de groep. Met een felrood jurkje. :+ SUS!

[ Voor 11% gewijzigd door SmurfLink op 08-01-2022 20:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ST10©DE
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 16:59

ST10©DE

Dus.............

Evron is zo super blij dat hij de vrijstelling krijgt omdat er dan 5k uit de pot gaat aan het eind van het spel???

"Ik heb een hekel aan thuiswerken". Hendrik, 36 jaar, brandweerman.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HerZon
  • Registratie: Mei 2009
  • Niet online
SmurfLink schreef op zaterdag 8 januari 2022 @ 20:34:
Er kwam net duidelijk een rode kat in beeld. Laetitia is de enige rooie van de groep. Met een felrood jurkje. :+ SUS!
En ze is roodharig.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• SmurfLink
  • Niet online
Geniale chaos opdracht dit. :+ Complete chaos. Makkelik mollen.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• ImNotnoa
  • Niet online
Ja dat iedereen beide poten in de honing doopt ipv dat één iemand zegt, deze doe ik :')

Try SCE to Aux

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SmurfLink
  • Niet online
ImNotnoa schreef op zaterdag 8 januari 2022 @ 20:41:
Ja dat iedereen beide poten in de honing doopt ipv dat één iemand zegt, deze doe ik :')
Dat had Arno kunnen zeggen ja.... toen hij begon... maar hij gaf gelijk het goede voorbeeld.

Echt wat een smerige ranzigheid :+ Maar mooie tv.

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• ImNotnoa
  • Niet online
Wait, dronk kim lian die rode vloeistof nou op?

Try SCE to Aux

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Osxy
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 21:12

Osxy

Holy crap on a cracker

ImNotnoa schreef op zaterdag 8 januari 2022 @ 20:44:
Jup

"Divine Shields and Hearthstones do not make a hero heroic."

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• SmurfLink
  • Niet online
Ja :') Wtf was dat.

En waarom doet team2 het niet beter? Ze maken alleen maar ergere chaos.

Waarom dragen deze mensen geen gordels??? Alleen Arno heeft 'm om. :?

[ Voor 13% gewijzigd door SmurfLink op 08-01-2022 20:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LordSinclair
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 15:24
Dat viel mij ook al op. Maar mol acties brengen ze niet in beeld 🤔

There's no need to kneel, I'm a very democratic sort of lord.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• ParaDroid2
  • Registratie: Augustus 2015
  • Laatst online: 20:45
Eventjes hè, die entree van Rik :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SmurfLink
  • Niet online
Oeh mooie opdracht joh.. STAB EVERYTHING. Top voor de mol 'ja per ongeluk die rooie"

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• xzaz
Serieus? Ballonnen prikken op het strand?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• carpebios
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 22:48
Dit is een spel waar je sowieso makkelijk rood kan prikken, tis meer op goed geluk.

O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Osxy
  • Laatst online: 21:12

Osxy

Holy crap on a cracker

LordSinclair schreef op zaterdag 8 januari 2022 @ 20:50:
[...]

Dat viel mij ook al op. Maar mol acties brengen ze niet in beeld 🤔
Daarnaast was het niet net aan ofzo, ze hadden die ruim niet gehaald

"Divine Shields and Hearthstones do not make a hero heroic."

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• LordSinclair
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 15:24
xzaz schreef op zaterdag 8 januari 2022 @ 20:53:
Zouden ze de zooi compleet opgeruimd hebben? Verder is het een onmogelijke opdracht.

There's no need to kneel, I'm a very democratic sort of lord.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• carpebios
Niet twijfelen, dan blijf je er langer in!

O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• tweakduke
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 00:29

tweakduke

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit
Hier kun je geen mol uithalen, iedereen prikt maar wat door de hoge snelheid. De vorige opdracht nam Welmoed iedere keer dingen mee onder de arm waardoor een ander niks met een opdracht kon. Mede daarom had team 2 geen verbetering.

Tweakers Discord

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• xzaz
Zonde wel. Zo'n locatie en dan gaan ze balonnen prikken. Hier hadden ze wel wat leukers en beters kunnen verzinnen. Ook het feit dat je ballonnen gaat prikken op een strand... Ik neem aan dat ze het goed opruimen.

[ Voor 10% gewijzigd door xzaz op 08-01-2022 21:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SmurfLink
  • Niet online
Hm, Arno pakt geel.. dat is niet heel erg mollerig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exocet
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
SmurfLink schreef op zaterdag 8 januari 2022 @ 21:01:
Hij is ook niet de Mol

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• carpebios
SmurfLink schreef op zaterdag 8 januari 2022 @ 21:01:
DIe is ook niet de mol, dat is Everon.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• SmurfLink
  • Niet online
:+ Pff, het kan nog steeds prima Arno zijn jongens. We weten nog helemaal niks.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ParaDroid2
Als er teveel verdiend wordt komt er vast weer een opdracht waarbij geld uit de pot gaat/de pot helemaal leeg gaat.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• SunnieNL
Wat heeft de mol al veel van te voren bepaald…

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• xzaz
ParaDroid2 schreef op zaterdag 8 januari 2022 @ 21:04:
Als er teveel verdiend wordt komt er vast weer een opdracht waarbij geld uit de pot gaat/de pot helemaal leeg gaat.
Geld is toch al jaren niet meer interessant?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• SmurfLink
  • Niet online
xzaz schreef op zaterdag 8 januari 2022 @ 21:06:
[...]

Bij opdracht 1 was het erg interessant :+ Maarja daar stopte Fresia het wel heel snel weg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ParaDroid2
xzaz schreef op zaterdag 8 januari 2022 @ 21:06:
[...]

Dat is waar. Maar de keer dat Dick Jol weigerde te bieden en alsnog de hele pot leeg ging blijft legendarisch :+

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• ParaDroid2
Als fotograaf kijk ik veel te veel naar hoe die sluitertijd nog langer kan :P Diafragma kleiner, ISO omlaag...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• xzaz
Hahah dit zijn de opdrachten :D

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• SmurfLink
  • Niet online
Na al die jaren, nog steeds zoveel dunglish :')

Die bijbel zat heel ergens anders volgens mij :+

En Welmoed zei dat de mandoline andersom moest... wat Sahil heel snel deed. En die snor.... ik vertrouw hem steeds minder.

[ Voor 75% gewijzigd door SmurfLink op 08-01-2022 21:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SunnieNL
SmurfLink schreef op zaterdag 8 januari 2022 @ 21:19:
Na al die jaren, nog steeds zoveel dunglish :')

Die bijbel zat heel ergens anders volgens mij :+

En Welmoed zei dat de mandoline andersom moest...
Yes, en dat laatste was echt heeeeeel erg raar, want vrijwel niemand speelt een guitar of mandoline op die manier… Net als ze juist degene zonder snor in het midden plaats.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• ImNotnoa
  • Niet online
Die schaduw van Welmoed kwam heel erg hinterig over :+ ik weet niet waarom

Try SCE to Aux

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SmurfLink
  • Niet online
SunnieNL schreef op zaterdag 8 januari 2022 @ 21:27:
[...]

Yes, en dat laatste was echt heeeeeel erg raar, want vrijwel niemand speelt een guitar of mandoline op die manier… Net als ze juist degene zonder snor in het midden plaats.
Ja.. die is wel echt verdacht. maar wellicht weer te opvallend. En toeval dat de mol precies die dingen wilde zien?

[ Voor 6% gewijzigd door SmurfLink op 08-01-2022 21:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CopyCatz
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 00:31
Aangezien het enige waar de redactie niet op kan filteren de groepsshots met reacties zijn, en Laetitia dan vaak een gezicht heeft als “wist ik al”, zit ik in een tunnel :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• carpebios
Mooi

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• SunnieNL
Dat is wel het snelste rode scherm dat ik ooit heb gezien :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SmurfLink
  • Niet online
Dat ging snel...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• carpebios
Dat was inderdaad heel snel, zou het dan random zijn welke ze kiezen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweakduke
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 00:29

tweakduke

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit
Foutje van Rik? :P

Zit al meteen vol op 1 kandidaat als Mol, alles of niets dan maar dit jaar.

Tweakers Discord

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• SmurfLink
  • Niet online
carpebios schreef op zaterdag 8 januari 2022 @ 21:30:
Zou goed kunnen. Laatste keer dat de eerste rood was was Ellie Lust :') Ik zat toen bij een vriendin die ik net into WIDM probeerde te krijgen en zei YES ze is safe want ze pakken nooit het rode scherm eerst. Maardawasnie.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• mjjveldt
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 17:05
carpebios schreef op zaterdag 8 januari 2022 @ 21:30:
Vroeger wel, maar sinds een paar seizoen wil Rik vooraf weten wie het rode scherm gaat krijgen. En soms ivm aankomend slecht weer, tijdgebrek etc moet het rode scherm snel komen.

9x 455 wp (op 3x Hoymiles HMS-2000) op 13 graden 6 ozo, 3 nwn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tsurany
  • Registratie: Juni 2006
  • Niet online

Tsurany

⭐⭐⭐⭐⭐

Volgens mij weet Rik het ook niet op dat moment? Dat maakt het wel zo oprecht mogelijk.

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SmurfLink
  • Niet online
WOOO LASERSSSS! :D :D :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SunnieNL
Niet zo enthousiast... das volgende week pas :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ParaDroid2
Het lijkt me enigszins gestuurd, zodat soms ook vrijwel alle kandidaten hun scherm te zien krijgen. Maar dat gebeurt natuurlijk ook weleens als het willekeurig gekozen wordt hmm.

Dan mijn vraag, zou Rik van tevoren weten wie er naar huis gaat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• raiders
  • Registratie: December 2015
  • Laatst online: 12-09 07:00
(jarig!)
Hmm ik heb mijn punten staan op Sahil maar alle kandidaten hebben hem ook. Dat kan bijna niet tijdens de tweede aflevering :/

Join me Luke and together we can rule Tweakers ;)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• mjjveldt
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 17:05
https://www.rtlboulevard....-wordt-bepaald-wie-de-mol
Volgorde executie etc worden allemaal vooraf een beetje gescript.

Dus
Ja, Rik weet wie eruit gaat (en ook wie de mol is)

[ Voor 32% gewijzigd door mjjveldt op 08-01-2022 21:34 ]

9x 455 wp (op 3x Hoymiles HMS-2000) op 13 graden 6 ozo, 3 nwn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xzaz
ParaDroid2 schreef op zaterdag 8 januari 2022 @ 21:33:

Dan mijn vraag, zou Rik van tevoren weten wie er naar huis gaat?
Kiest hij überhaupt de namen?
Dat is vaak de regisseur en eindredactie, die daar over na hebben gedacht"

[ Voor 18% gewijzigd door xzaz op 08-01-2022 21:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SmurfLink
  • Niet online
xzaz schreef op zaterdag 8 januari 2022 @ 21:33:
[...]

Kiest hij überhaupt de namen?
Hoe bedoel je?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• sdk1985
  • Laatst online: 22:25
Huh had de derde foto maar twee weken elementen die werden gekeurd?

Hostdeko webhosting: Sneller dan de concurrentie, CO2 neutraal en klantgericht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SmurfLink
  • Niet online
sdk1985 schreef op zaterdag 8 januari 2022 @ 21:36:
Huh had de derde foto maar twee weken elementen die werden gekeurd?
Was de algehele compositie niet de eerste keuring?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xzaz
Hij kiest de namen niet zie edit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SmurfLink
  • Niet online
xzaz schreef op zaterdag 8 januari 2022 @ 21:37:
[...]

Hij kiest de namen niet zie edit.
Oh je bedoelt de volgorde van de namen, ja dat is niet aan hem idd. :+

Ik hou het bij Arno als hoofdverdachte, maar Sahil en Welmoed vind ik nu ook erg verdacht.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Audiowaste
De titel van deze uitzending was "zwijgen". Volgens mij Fresia deze aflevering bijna niets gezegd, zelfs geen biecht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TinusTegengas
  • Registratie: December 2014
  • Laatst online: 08-09 20:56

TinusTegengas

Formula Racing

Audiowaste schreef op zaterdag 8 januari 2022 @ 21:46:
De titel van deze uitzending was "zwijgen". Volgens mij Fresia deze aflevering bijna niets gezegd, zelfs geen biecht.
Ze had jouw naam gezien :P

I'm confused. Oh wait, maybe I'm not.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Audiowaste
Ik hoop het <3

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• SmurfLink
  • Niet online
xzaz schreef op zaterdag 8 januari 2022 @ 20:53:
xzaz schreef op zaterdag 8 januari 2022 @ 21:00:
Zonde wel. Zo'n locatie en dan gaan ze balonnen prikken. Hier hadden ze wel wat leukers en beters kunnen verzinnen. Ook het feit dat je ballonnen gaat prikken op een strand... Ik neem aan dat ze het goed opruimen.
Biologisch afbreekbare ballonnen en ze zijn netjes opgeruimd. Aldus Moltalk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• masauri
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 22:34

masauri

aka qwybyte

Bij de 2e foto was toch t meeste gemold leek mij...

[ Voor 5% gewijzigd door masauri op 08-01-2022 21:51 ]

De Grote GoT FG Kettingbrief - Deel 12 (Spinoff Resultaat)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SmurfLink
  • Niet online
Audiowaste schreef op zaterdag 8 januari 2022 @ 21:46:
Ze had Thomas flink uitgelegd hoe die fotografieopdracht moest :+ Ik vind haar echt een hele fanatieke kandidaat, enige beetje verdachte was vorige week dat ze het geld zo snel wegstopte.

Pagina: 1 2 ... 8 Laatste

Let op:
Wie is de Mol Tweakers poule: https://wieisdemol.page.link/5xx68nDdX9biWDFS6