Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ErikLC
  • Registratie: December 2017
  • Laatst online: 22-03 17:14
En de bovenstaande post is ook weer een poging om een miskoop recht te praten. Waarom zou je de functies pas aanzetten als je ze nodig hebt? Bij mijn auto zijn ze ook altijd beschikbaar, al spreek ik ze niet aan. Ze zijn wel direct beschikbaar als ik onverwacht vol gas moet geven

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• renzo4000
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 12-09 07:56
ErikLC schreef op zaterdag 4 september 2021 @ 23:19:
Nee, ik lig niet vaker overhoop met mijzelf. Ik probeer echter wel eens een miskoop recht te praten. Meestal lukt dat echter niet en besluit ik alsnog dat het mij geen 400 euro, of een ander bedrag, waard is. Dan lever ik hem liever weer in.

Ik denk dat ik eens voor een Garmin ga kijken. Een batterijduur van meerdere weken spreekt mij wel aan.
Dat is toch wel een beetje appels met peren vergelijken? Een Garmin neem je als je een actief sporter bent en je primair daarvoor je horloge wil gebruiken, daarin zijn ze potentieel beter dan smartwatches zoals de gw4 en bijv de Apple watch. In al het andere zijn ze het zeker niet (specs, display, connectivity, display, apps, health, etc, etc). Eerlijk gezegd had je dit vantevoren kunnen weten en daarvoor was geen diepgaand onderzoek nodig geweest. Ik zou dan wel eens willen weten wat er anders is conform jouw verwachting en wat er is verteld.

Maar voordat je weer een verkeerde keuze maakt misschien een vergelijking als deze eens doornemen: https://smartwatchcrunch....alaxy-watch-4-comparison/

No pun intended btw :>

PVOUTPUT | 5400W | 15 PANELEN 360W ZUID 38° | ENPHASE ENVOY S | MICRO OMVORMERS 290W

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MoonRaven
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 09-09 12:02
ErikLC schreef op zaterdag 4 september 2021 @ 23:42:
En de bovenstaande post is ook weer een poging om een miskoop recht te praten. Waarom zou je de functies pas aanzetten als je ze nodig hebt? Bij mijn auto zijn ze ook altijd beschikbaar, al spreek ik ze niet aan. Ze zijn wel direct beschikbaar als ik onverwacht vol gas moet geven
Ik snap dat je alles tegelijk wilt, echter zal dat batterij kosten. Een garmin zal zeker minder doen, dus je zal ook meer batterij hebben.

De vergelijking met een auto is ook niet helemaal goed in mijn ogen. De ruitenwisser, grootlicht, airco, achteruitrijcamera en veel meer dingen zal je ook niet altijd aan hebben staan. Die zet je alleen aan als die nodig zijn. Ook bij een garmin zal je meer levensduur hebben als je dingen uit zet.
Tot nu toe heb ik niet genoeg data om te weten hoe lang mijn GW4C mee gaat, ik heb hem sinds vrijdag (setup, etc.) en vandaag heb ik een reset gedaan omdat samsung pay niet werkt op mijn mobiel, dus de hele samsung pay regio verandering was niet nodig. Zelfs met de duur die ik tot nu toe heb gehad, is 24+ uur makkelijk mogelijk met nfc, aod en meer aan. Dat is voor mij genoeg.

Het is altijd een afweging voor iedereen. De Garmin is te beperkt voor mij en tot dusver lijkt het erop dat Wear OS 3 niet af is en verder geoptimaliseerd zal worden.Ik ben er blij mee. Hopelijk ben je tevreden met jouw volgende aankoop :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wiz
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 03-09 18:55

wiz

Connecting the world

Ik heb echt al jaren een smartwatch.. Ooit begonnen met de eerste sportwatches van TomTom en Garmin voor het hardlopen.. Heb daarbij onder andere de Fenix 3, 3HR en 5X gehad...

Toen de smartwatches echt smart begonnen te worden ben ik al snel gaan experimenteren en stoeien met Apple watches, WearOS watches en Samsung smartwatches.. Vooral van Samsung heb ik ze echt bijna allemaal gehad.. Voor de leuk, vanuit een lekker gadget gehalte, als mode accessoire maar ook voor serieuze toepassing...

Ik weet inmiddels aardig wat ze kunnen en wat ze (nog) niet kunnen... Heerlijk om mijn telefoon in de locker te laten liggen en spotify rechtsreeks vanaf de watch op mijn Jaybirds af te kunnen spelen en mijn gym sessie te kunnen registreren bijvoorbeeld..

Ik ben de eerste die zal beamen dat de GW4 nog wat rough around the edges is. Ik vond Tizen wat dat betreft mooier en uniformer in elkaar zitten, alleen wat beperkter tov WearOS.. Ik ben dan ook benieuwd naar hoe WearOS zich gaat ontwikkelen.. Maar dat Google zich achter de oren moet krabben en eindelijk eens een keer duidelijk moet gaan besluiten welke kant ze op gaan met WearOS en welke rol partners hierbij gaan spelen lijkt me duidelijk.. Tot dan vind ik de GW4 een smartwatch die weliswaar wordt gered door de Samsung OneUI maar nog wel een eind te gaan heeft... Maar wanneer je ook een Samsung telefoon hebt is de GW4 echt een fijne smartwatch...

Lang verhaal, eigenlijk wil ik voornamelijk zeggen dat ik mijn aankoop niet goed hoef te praten. Ik weet heus wat een smartwatch wel en niet kan... De GW4 is hierbij echt geen uitzondering.. Ik neem het bewust voor lief en ben benieuwd naar waar deze nieuwe stap in WearOS gebaseerde Samsung smartwatches ons gaat brengen. En voor nu is het leuk spelen en experimenteren met dit ding. 😊

HP Elitebook Ultra G1i - Ultra 7-268v Oled 32Gb 2Tb / Surface Pro SD X Elite Oled 16Gb 2Tb 5G + Flex TC / iPhone 15 PRO + Apple Watch Ultra 2 / VW ID.4 Pro Performance / NOM & EPC=0 sinds 1-1-2022

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Wendyet
  • Registratie: November 2018
  • Laatst online: 29-07 08:25
wiz schreef op zondag 5 september 2021 @ 07:51:
Ik neem het bewust voor lief en ben benieuwd naar waar deze nieuwe stap in WearOS gebaseerde Samsung smartwatches ons gaat brengen. En voor nu is het leuk spelen en experimenteren met dit ding. 😊
Zo sta ik er dus ook in. Er is alleen één ding dat me echt ontzettend stoort, en dat is het verdwijnen van de automatische fietsdetectie. Ik hoop dat die heel snel weer terugkomt. Of dat ik eraan wen om hem handmatig te activeren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Of-Aaargh
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 11:09
ErikLC schreef op zaterdag 4 september 2021 @ 23:19:
Nee, ik lig niet vaker overhoop met mijzelf. Ik probeer echter wel eens een miskoop recht te praten. Meestal lukt dat echter niet en besluit ik alsnog dat het mij geen 400 euro, of een ander bedrag, waard is. Dan lever ik hem liever weer in.

Ik denk dat ik eens voor een Garmin ga kijken. Een batterijduur van meerdere weken spreekt mij wel aan.
De Galaxy Watch (1) is op diverse plekken ook nog steeds te koop. Misschien is dat een betere keuze. Want: inderdaad een stuk langere standby-tijd dan de series 3 en 4. De prijs van de Watch 1 is ook een stuk lager geworden sinds de introductie.
Hou er wel rekening mee dat als je echte smartwatchfunctionaliteit wil, je bij de huidige stand van de techniek altijd een beperkte standby-tijd gaat hebben van maximaal een paar dagen. Inderdaad, Garmins hebben vaak een langere standby-tijd, omdat ze meer focussen op sport-tracking en minder smartwatchfuncties hebben die allemaal battterij verbruiken. En ze zijn over het algemeen een stuk dikker en zwaarder om een grotere batterij te kunnen huizen. Maar misschien wil je ook voornamelijk een fitness-tracker en heeft een Garmin voldoende functionaliteit voor jou.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• patrickt35
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 20:38
renzo4000 schreef op zaterdag 4 september 2021 @ 23:14:
[...]

[...]

Seau... jij bent snel van gedachten veranderd :p

Lig je vaker overhoop met jezelf? Uiteraard is het je goed recht om hem terug te sturen. Maar de reden waarom is een beetje gek. De batterijduur was vantevoren bekend. Gemiddelde 40 uur en lijkt bij de meeste redelijk te kloppen (bij mij ook). Dus nu een keer een opgave door een fabrikant die ook nog eens lijkt te kloppen.

Ik ben vooralsnog erg tevreden en voldoet de gw4c precies wat mij beloofd is.
Ik vind de batterijduur eigenlijk ook niet wat ik er van verwachte. Echter denk ik dat mijn probleem eerder zat in de manier van laden.
Mijn Frontier ging elke avond wanneer ik in bed stapte aan de lader, echter met de GW4 wil ik mijn slaappatroon meten.
Dat vraagt een andere manier van laden.
Ik heb mijn lader nu gewoon in de huiskamer liggen, en rond 20.00 leg ik hem op de lader.. Problem solved.
In principe zou ik om de avond kunnen laden.
Dus vooralsnog een tevreden GW4 bezitter. Alleen zou ik nog graag Google Pay icm ABN-AMRO willen zien. Maar dat komt wel goed.
Google assistent hoeft voor mij niet zo. Ik gebruik het ook zelden of niet op mijn telefoon.

[ Voor 9% gewijzigd door patrickt35 op 05-09-2021 09:42 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• wiz

wiz

Connecting the world

Tip: Wanneer je AOD wil gebruiken, verdiep je dan eens in de verschillende watchfaces onder WatchMaker. In de watchmaker app staat namelijk altijd aangegeven wat het OPR % is. Hoe lager hoe beter. Ik heb er die slechts 0.4% hebben (zie screenshot) en ik heb er die maar liefst 52% hebben. Die zuigen de batterij letterlijk leeg.

In de regel geldt hoe meer scherm elementen en complexions (stappen, datum, batterij, hartslag etc) hoe meer energie ze gebruiken, ook in AOD.. Lage OPR daarentegen kun je rustig de hele dag op AOD laten staan zonder dat er noemenswaardig batterijverbruik ontstaat. Maar die zijn dan ook meestal wat beperkt qua informatie die ze weergeven 😊

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/cVtXh2OIuyZHL0lTrT7OZ7eYFpA=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/EMfkAxBcC8Z2PZC59F8nEs9o.jpg?f=fotoalbum_large

[ Voor 28% gewijzigd door wiz op 05-09-2021 10:07 ]

HP Elitebook Ultra G1i - Ultra 7-268v Oled 32Gb 2Tb / Surface Pro SD X Elite Oled 16Gb 2Tb 5G + Flex TC / iPhone 15 PRO + Apple Watch Ultra 2 / VW ID.4 Pro Performance / NOM & EPC=0 sinds 1-1-2022

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wiz

wiz

Connecting the world

Degene die ik nu veel gebruik.... 2,9% OPR

(Wel licht aangepast door er wat schermelementen uit te halen. Origineel doet hij 11.4%. In Watchmaker kun je de meeste watchfaces gewoon bewerken)

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/w8sLqlOu7nTJ8dy8yWm0o36uJHo=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/TyVMz7MPvITM6HT9UGApsnc7.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/FKcc8KN-q5LqyvjVRAIO7aEJjmo=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/iCJU8dp9wnJ5ZgYWFrE41Oyo.jpg?f=fotoalbum_large

[ Voor 3% gewijzigd door wiz op 05-09-2021 10:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• patrickt35
wiz schreef op zondag 5 september 2021 @ 09:49:
Tip: Wanneer je AOD wil gebruiken, verdiep je dan eens in de verschillende watchfaces onder WatchMaker.
Ik vind die app een beetje te duur.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wiz

wiz

Connecting the world

patrickt35 schreef op zondag 5 september 2021 @ 11:02:
[...]

Ik vind die app een beetje te duur.
De versie die in de Galaxy store staat is gratis

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• patrickt35
wiz schreef op zondag 5 september 2021 @ 11:11:
[...]

Is de versie die in de Galaxy store staat niet gratis?
Jij gebruikt de app, dus jij zou dat moeten weten.
Om premium te hebben betaal je 3,99 p/m.
Dat vindt ik behoorlijk wat voor een watchface.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/jrEC7WCrcVYYpVNzrzeE0Jwgyxk=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/gvzkg9VtY1erofo5SNItQrGB.jpg?f=fotoalbum_large

[ Voor 37% gewijzigd door patrickt35 op 05-09-2021 11:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wiz

wiz

Connecting the world

patrickt35 schreef op zondag 5 september 2021 @ 11:13:
[...]

Jij gebruikt de app, dus jij zou dat moeten weten.
Om premium te hebben betaal je 3,99 p/m.
Dat vindt ik behoorlijk wat voor een watchface.
[Afbeelding]
Je hebt premium helemaal niet nodig om WatchMaker te gebruiken. Heb ik ook niet... OK, je kunt sommige watchfaces die door Watchmaker worden aangeboden niet gebruiken, maar er zijn meer dan plenty WatchMaker compatible watchfaces op internet te vinden. Ik haal ze ook op verschillende plekken gratis van internet (watchfaces.be, svartling.net etc). En de Watchmaker app gebruik ik alleen om ze erop te zetten 😊

[ Voor 11% gewijzigd door wiz op 05-09-2021 11:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BubbaNL
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 15:37
wiz schreef op zondag 5 september 2021 @ 11:16:
[...]

Je hebt premium helemaal niet nodig om WatchMaker te gebruiken. Heb ik ook niet... OK, je kunt sommige watchfaces die door Watchmaker worden aangeboden niet gebruiken, maar er zijn meer dan plenty WatchMaker compatible watchfaces op internet te vinden. Ik haal ze ook op verschillende plekken gratis van internet (watchfaces.be, svartling.net etc). En de Watchmaker app gebruik ik alleen om ze erop te zetten 😊
Voor zover ik zie kan je gedownloade watchfaces alleen met premium naarje watch sturen. Of ik doe Iets niet goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Peregrins
  • Registratie: Juni 2021
  • Laatst online: 18-07-2024
Zijn er wat mensen die kunnen aangeven hoe de hartslagmeter het doet? Met name bij activiteiten. Zoals eerder aangegeven doet hij het bij mij in rust prima, maar zodra ik in beweging kom schiet het alle kanten op en is hij niet meer betrouwbaar. Bent benieuwd of het aan mijn fysieke situatie ligt of dat het apparaat hierin tekort schiet.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• wasntme
  • Laatst online: 05-09 15:34
BubbaNL schreef op zondag 5 september 2021 @ 12:20:
[...]

Voor zover ik zie kan je gedownloade watchfaces alleen met premium naarje watch sturen. Of ik doe Iets niet goed.
Klopt volgens mij. Watchfaces van Svartling zijn gratis, maar je hebt wel de Premium versie van Watchmaker nodig.

Het is wel zo dat je de Premium versie kan kopen voor eenmalig iets van 7 euro. Dat heb ik gedaan waarna de premium watchfaces beschikbaar worden.

Je hebt daarnaast ook nog een VIP abonnement, maar daar betaal je per maand voor. En sommige watchfaces kosten ook nog wat om te kunnen installeren. Niet nodig voor mij, aan de premium watchfaces heb ik genoeg, en er zijn nog veel gratis watchfaces extern te vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wiz

wiz

Connecting the world

wasntme schreef op zondag 5 september 2021 @ 12:31:
[...]

Klopt volgens mij. Watchfaces van Svartling zijn gratis, maar je hebt wel de Premium versie van Watchmaker nodig.

Het is wel zo dat je de Premium versie kan kopen voor eenmalig iets van 7 euro. Dat heb ik gedaan waarna de premium watchfaces beschikbaar worden.

Je hebt daarnaast ook nog een VIP abonnement, maar daar betaal je per maand voor. En sommige watchfaces kosten ook nog wat om te kunnen installeren. Niet nodig voor mij, aan de premium watchfaces heb ik genoeg, en er zijn nog veel gratis watchfaces extern te vinden.
Oja dat is waar ook.. Ik heb wel premium aangeschaft maar niet VIP... 😁

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• haaibaa2
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 19:09
Peregrins schreef op zondag 5 september 2021 @ 12:28:
Zijn er wat mensen die kunnen aangeven hoe de hartslagmeter het doet? Met name bij activiteiten. Zoals eerder aangegeven doet hij het bij mij in rust prima, maar zodra ik in beweging kom schiet het alle kanten op en is hij niet meer betrouwbaar. Bent benieuwd of het aan mijn fysieke situatie ligt of dat het apparaat hierin tekort schiet.
De hartslagmeting is bij mij echt prima hoor. Tijdens het hardlopen met Samsung Health of met Strava kun er echt op lopen. Ik probeer mijn hartslag altijd onder de 150 te houden. Zit je horloge wel goed strak?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Unrealiac
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 05:40
Hartslag hier ook super. Ook beter dan mijn oudere galaxy watch. Maar dat ligt denk ik ook dat ik deze wat strakker rond de pols trek want het bandje laat dat ook meer toe. Alleszins geen vreemde zaken gezien in mijn trainingen. Dikwijls tussen de 175 en de 120.

Here's to you Nicola and Bart

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Terranca
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 17:54
Hartslag meting hier ook ok. Al vind ik het wel een groot gemis dat je geen persoonlijke maximale hartslag kan instellen in Samsung Health. Gaat nu met één of andere formule, maar het zit in de familie om een vrij hoge Max HR te hebben (zit nu rond de 195 terwijl ik 37 jaar ben) dus al die zones slaan nu nergens op. Hij schat het zelf in op 186, nogal een verschil.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jwakie
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 13-08 14:28
Terranca schreef op zondag 5 september 2021 @ 18:01:
Hartslag meting hier ook ok. Al vind ik het wel een groot gemis dat je geen persoonlijke maximale hartslag kan instellen in Samsung Health. Gaat nu met één of andere formule, maar het zit in de familie om een vrij hoge Max HR te hebben (zit nu rond de 195 terwijl ik 37 jaar ben) dus al die zones slaan nu nergens op. Hij schat het zelf in op 186, nogal een verschil.
Wat voor formule gebruikt hij bij jou? Bij mij staat er 220 - leeftijd = max hr.

Ik vroeg mij af of Samsung health dat corrigeert als je hartslag tijdens een oefening boven die waarde komt.
Zelf nog niet gedaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MazeWing
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 21:02

MazeWing

The plot thickens...

Ik denk dat ik dikke pech heb met mijn watch 4 classic. Het lijkt erop dat ik behoorlijk last van burn-in/image retention heb. Ook is zwart niet echt zwart.
Deze post op reddit heeft precies hetzelfde probleem: https://www.reddit.com/r/...e_burn_in_on_gw4_classic/

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/emQZM-DX-x9tKLXXnkUz0qpwN0A=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/DL97OOgpFS3JKxwbcCkc0WId.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/qCgrnMqIBP1Eq5WFMX9C7fZnnJM=/x800/filters:strip_exif()/f/image/TXpmYgPGCUvCRhhIRvorEP51.webp?f=fotoalbum_large
Niet mijn foto's, maar wel precies het probleem dat ik heb.

MacBook Pro 16” M4 Pro | PC (Ryzen 58000X / RTX5070 Ti) | PS5 Pro | Switch 2 | LG 77G2 | B&W 700 S2 | Nikon Z8 + 14-30, 24-120, 100-400 | iPhone 16 Pro Max | Tesla Model Y

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mike123
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 07:21
jwakie schreef op zondag 5 september 2021 @ 18:34:
[...]

Wat voor formule gebruikt hij bij jou? Bij mij staat er 220 - leeftijd = max hr.

Ik vroeg mij af of Samsung health dat corrigeert als je hartslag tijdens een oefening boven die waarde komt.
Zelf nog niet gedaan.
Op de site van de hartstichting.nl staat ook dat deze berekening een schatting is en dat deze ook 15 slagen kan afwijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jwakie
mike123 schreef op zondag 5 september 2021 @ 22:39:
[...]

Op de site van de hartstichting.nl staat ook dat deze berekening een schatting is en dat deze ook 15 slagen kan afwijken.
Ik snap dat het een schatting is. Maar ik vroeg mij gewoon af of ons superslimme horloge ons persoonlijke max hr aan zou geven. Net zoals je die bij een sporttest in het ziekenhuis kan laten bepalen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mike123
jwakie schreef op zondag 5 september 2021 @ 23:59:
[...]

Ik snap dat het een schatting is. Maar ik vroeg mij gewoon af of ons superslimme horloge ons persoonlijke max hr aan zou geven. Net zoals je die bij een sporttest in het ziekenhuis kan laten bepalen.
Ik denk niet dat je det zomaar door je horloge kan laten bepalen. Niemand is hetzelfde en met een rekensommetje heeft iedereen van dezelfde leeftijd dezelfde maximale hartslag. Dat kan dus nooit kloppen.
Je zal voor de maximale hartslag toch zelf aan de bak moeten.
Op de site van runnersworld staat dat de berekening van 220-leeftijd is achterhaald. Er is een nieuwe berekening die beter klopt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Terranca
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 17:54
De max HR die hij nu gemeten heeft is 186, en de max zone staat nu op 189, maar dat kan ook komen omdat ik heb zitten spelen met m'n geboortejaar in Samsung account om die berekening te beïnvloeden. Het is iig jammer dat ze je zo'n cruciale en persoonlijke eigenschap niet gewoon laten invoeren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wendyet
Ik laat mij altijd wekken door mijn watch. Deed ik bij mijn active 1 al jaren, doe ik nu weer.
Vanmorgen ging het alarm niet af en stond er dat de app in de sluimerstand stond, wat niet handig is voor een wekker. Iemand hier ervaring mee? Hoe voorkom ik dit? Kan het in geen enkele instelling vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marcovandam
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 11-09 19:07
Ik heb kort nadat ik mijn telefoon kreeg een beetje opgeruimd, en onder andere de buds controller app eraf gegooid. Dus niet de muziek controler maar die specifiek voor buds.

Uiteraard heb ik nu besloten een paar Buds2 te bestellen :)

Ik kan echter nergens meer de buds controller app vinden. Playstore, galaxy store, apk mirror, nergens te vinden. Google helpt me ook niet verder, heeft iemand hier een idee?

Daikin 4.2 Stylish, Daikin 3.5 Perfera. 13x400WP OZO, 12x400WP WNW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• patrickt35
marcovandam schreef op maandag 6 september 2021 @ 08:37:
Ik heb kort nadat ik mijn telefoon kreeg een beetje opgeruimd, en onder andere de buds controller app eraf gegooid. Dus niet de muziek controler maar die specifiek voor buds.

Ik kan echter nergens meer de buds controller app vinden. Playstore, galaxy store, apk mirror, nergens te vinden. Google helpt me ook niet verder, heeft iemand hier een idee?
Volgens mij is dit een onderdeel van
Galaxy Wearable.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wiz

wiz

Connecting the world

marcovandam schreef op maandag 6 september 2021 @ 08:37:

In principe zou je dat via adb terug moeten kunnen installeren uit de Rom op de Watch.. Maar is mij ook nog niet gelukt. Hard reset lijkt nu helaas de enige mogelijkheid

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EnigmaNL
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 03-09 21:48
Mijn Watch4 44mm trilt niet bij Gmail meldingen, wel bij Whatsapp en Teams bijvoorbeeld. Weet iemand hoe dat kan?

[ Voor 10% gewijzigd door EnigmaNL op 06-09-2021 12:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Peregrins
Terranca schreef op zondag 5 september 2021 @ 18:01:
Ok dank voor de reacties. Ik heb het nogmaals geprobeerd met het horloge, band strakker, wat hoger etc. Blijf grote uitschieters houden (170 bij gewone wandeling). Dit gaat hem niet worden, hij gaat retour.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Razer
  • Registratie: Mei 2002
  • Nu online
EnigmaNL schreef op maandag 6 september 2021 @ 12:07:
Mijn Watch4 44mm trilt niet bij Gmail meldingen, wel bij Whatsapp en Teams bijvoorbeeld. Weet iemand hoe dat kan?
Je had natuurlijk al even in dit topic op het woord "gmail" gezocht...

[Samsung Galaxy Watch 4] Ervaringen & Discussie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bsmpower
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 21:12
Heeft iemand inmiddels al een fijne protector in gebruik? Eentje die helder is en blijft in fel (zon)licht, en niet zorgt voor ongewenste touch inputs?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• wiz

wiz

Connecting the world

Net gevonden in settings / apps / Samsung app updates

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/LjtXYT4-KPKS7HAXt6GuroZ08VA=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/3tL2eQzyWTbuxhJ9ByYL6wBr.png?f=user_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wendyet
wiz schreef op maandag 6 september 2021 @ 17:33:
Net gevonden in settings / apps / Samsung app updates

[Afbeelding]
Had gehoopt dat dit de automatische fietsdetectie zou terugbrengen, maar helaas.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• wiz

wiz

Connecting the world

Veld-NL schreef op zaterdag 4 september 2021 @ 10:08:
[...]

Ik heb de s/m met een 18cm pols, en ben er heel blij mij!!
[Afbeelding]
Ook net het Hybride Leren bandje binnengekregen van Samsung ... Stukken mooier dan het standaard meegeleverde bandje... En de eerste keer dat ik het korte S/M bandje nodig heb van Samsung ipv het lange M/L ... 😁

[ Voor 4% gewijzigd door wiz op 06-09-2021 20:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wiz

wiz

Connecting the world

Als er iemand is die toevallig zijn zwarte siliconen Samsung bandje S/M wil ruilen tegen mijn zwarte (of grijze) M/L kun je een PM sturen 😊

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• mike123
Peregrins schreef op maandag 6 september 2021 @ 12:58:
[...]

Ok dank voor de reacties. Ik heb het nogmaals geprobeerd met het horloge, band strakker, wat hoger etc. Blijf grote uitschieters houden (170 bij gewone wandeling). Dit gaat hem niet worden, hij gaat retour.
Vandaag ongeveer 60 km gefietst en de laatste 30 km mijn horloge handmatig gestart dat ik aan het fietsen ben. Geen gps. Gebruik normaal een hartslagband en Garmin 830.
Bij thuiskomst had de Garmin een gemiddelde hartslag van 158 en de Samsung had 157.
Dat ligt toch wel erg dicht bij elkaar moet ik zeggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marc0186
  • Registratie: September 2021
  • Laatst online: 07-09-2021
kan je ook zonder samsung telefoon op de watch de ecg en vetpercentage meten zonder dat je daar voor de normale app voor nodig hebt?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sjowhan
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 12-09 16:06
marc0186 schreef op dinsdag 7 september 2021 @ 11:06:
kan je ook zonder samsung telefoon op de watch de ecg en vetpercentage meten zonder dat je daar voor de normale app voor nodig hebt?
officieel niet, maar via de mod die gepubliceerd is op XDA (eerder gemeld in dit topic) kan het volgens mij wel.

-
Ik heb de watch (Classic, 46mm) sinds afgelopen vrijdag en ben er zeer blij mee; met mijn OnePlus doet-ie al veel wat ik op mijn eerdere Fossil Gen4 ook had (behalve bloed en de ecg), dus een goede aankoop.

Heb eerder de normale GW4 versie van vriendin gecheckt, en was wel overtuigd dat ik hier geen spijt van zou krijgen, wat tot nu toe zo blijkt.

http://specs.tweak.to/5253

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• wiz

wiz

Connecting the world

Besloten de 46cm Classic Silver te houden en de 46cm Classic Black terug te sturen naar Samsung... Keuze is gemaakt.. Black is sportiever, Silver is gekleder.. 😎🎶

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/W_0P_mlBRrN9tggo24z_gNjjIJI=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/Ty6YYRR3vmRLXfyizWDU3Cst.jpg?f=fotoalbum_large

[ Voor 53% gewijzigd door wiz op 07-09-2021 16:23 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sjowhan
wiz schreef op dinsdag 7 september 2021 @ 13:08:
Besloten de 46cm Classic Silver te houden en de 46cm Classic Black terug te sturen naar Samsung... Keuze is gemaakt.. Black is sportiever, Silver is gekleder.. 😎🎶
Ik vond zwart zo.. zwart, zeker ook met het zwarte bandje die meegeleverd werd.
En aangezien mijn Fossil Gen4 ook zilveren accenten had, was de keuze eigenlijk snel gemaakt (zilver ipv zwart).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wiz

wiz

Connecting the world

Sjowhan schreef op dinsdag 7 september 2021 @ 13:51:
[...]

Ik vond zwart zo.. zwart, zeker ook met het zwarte bandje die meegeleverd werd.
En aangezien mijn Fossil Gen4 ook zilveren accenten had, was de keuze eigenlijk snel gemaakt (zilver ipv zwart).
Ik vind ook dat zilver zich uiteindelijk ook meer leent voor niet alleen meer soorten watchfaces maar ook meer kleuren bandjes... Alleen jammer dat bijna alle bandjes op Ali Express M/L zijn, dus net een fractie te groot voor me

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjowhan
wiz schreef op dinsdag 7 september 2021 @ 13:54:
[...]

Ik vind ook dat zilver zich uiteindelijk ook meer leent voor niet alleen meer soorten watchfaces maar ook meer kleuren bandjes... Alleen jammer dat bijna alle bandjes op Ali Express M/L zijn, dus net een fractie te groot voor me
het viel mij trouwens wel op dat de 'normale' GW4 met een bijzonder bandje kwam die je onder het bandje moest steken. Soort gatloos ofzo.
Moet/wil zelf nog bekijken of ik nog andere bandjes ga bestellen, en of dit dan M/L of S/M gaat worden..

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• wiz

wiz

Connecting the world

Ter info voor iedereen die twijfelt tussen de maten S/M en M/L. Het stuk met de gesp is even lang, het andere stuk verschilt.. 😎

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/0RZJg7J5z8zTYts7jXZhnHA6JK4=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/kyMR8SwiP23OpfgcSXVCbxiC.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/lldFdo5XL6N7FQSFeDdvgZ8mjcg=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/SyNBMWPIZCmQ7ric5yGvPKD0.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wendyet
het viel mij trouwens wel op dat de 'normale' GW4 met een bijzonder bandje kwam die je onder het bandje moest steken. Soort gatloos ofzo.
Moet/wil zelf nog bekijken of ik nog andere bandjes ga bestellen, en of dit dan M/L of S/M gaat worden..
Ik heb al jaren zo'n bandje. Ik vind dat heel fijn, je blijft nergens achter haken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EnigmaNL
bsmpower schreef op maandag 6 september 2021 @ 16:02:
Heeft iemand inmiddels al een fijne protector in gebruik? Eentje die helder is en blijft in fel (zon)licht, en niet zorgt voor ongewenste touch inputs?
Sinds vandaag heb ik er een op zitten van Just In Case en die lijkt erg goed te werken. Is van glas en lijkt niet donkerder. Bediening voelt nog steeds goed. 2 voor een tientje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DataCopy
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 18:49

DataCopy

Dum vita est spes est

EnigmaNL schreef op dinsdag 7 september 2021 @ 18:00:
[...]

Sinds vandaag heb ik er een op zitten van Just In Case en die lijkt erg goed te werken. Is van glas en lijkt niet donkerder. Bediening voelt nog steeds goed. 2 voor een tientje.
Welke watch heb je, en sluit ie goed aan bij de randjes? Dat lijkt het meest gegeven commentaar te zijn bij screenprotectors; ze geven bij een protector voor de Watch 3 aan dat hij ook geschikt is voor de 4 (classic), maar dat scheelt dan net een klein beetje waardoor je een randje ziet.

‐---------
Ah ik zie dat je de Watch 4, 44mm hebt. Volgens mij moet die afmeting hetzelfde zijn als de Watch 4 classic, 46mm.

[ Voor 9% gewijzigd door DataCopy op 07-09-2021 19:11 ]

| Exceptio probat regulam in casibus non exceptis |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marcovandam
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 11-09 19:07
Heeft iemand die een oude watch ingeruild heeft bij Samsung al bericht hierover gehad?

Ik heb nog steeds niets gezien of gehoord hierover.

Moet ik zelf nog actie ondernemen of is het mazzel als ik niets meer hoor?

Update, nog eens door mijn mailbox gegaan en ik heb een mail van LOOP hierover gehad.

[ Voor 16% gewijzigd door marcovandam op 07-09-2021 19:42 ]

Daikin 4.2 Stylish, Daikin 3.5 Perfera. 13x400WP OZO, 12x400WP WNW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Van der Berg
  • Registratie: April 2014
  • Laatst online: 14:54
marcovandam schreef op dinsdag 7 september 2021 @ 19:26:
Heeft iemand die een oude watch ingeruild heeft bij Samsung al bericht hierover gehad?

Ik heb nog steeds niets gezien of gehoord hierover.

Moet ik zelf nog actie ondernemen of is het mazzel als ik niets meer hoor?
Bij mij werd dat ook al gezegd je oude Gear S3 Frontier 46mm smartwatch inleveren en krijg je korting op Watch 3 46mm en Watch 4 Classic 46mm. Maar dacht ach, wat zal dat zijn.. in hun voordeel van Samsung misschien hoogstens €20-25 en mijn accu van de S3 Frontier 46mm was nog eens versleten

X570 Aorus Pro - Ryzen 7 5800X- Noctua NH-U14S - FSP Hydro Ti PRO 1000W - 32GB DDR4 3600MHz C16 - GeForce RTX 4090 - 990 Pro 4TB - MSI MAG 321UP QD-OLED 4K/165Hz - 65" OLED LG B4 - Watch Ultra LTE - S24 Ultra 1TB - Tab S10+ 512/12GB - Buds 3 Pro - 22TB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bsmpower
EnigmaNL schreef op dinsdag 7 september 2021 @ 18:00:
[...]
Dat is toevallig, die heb ik vanochtend ook besteld! Komt morgen binnen, ben benieuwd.

Wat is bij jullie trouwens de oplaadtijd. Ik heb mijn Watch4 44mm kwart voor 6 op de oplader gedaan met 5% over. Nu bijna 2u en 45min later zit ik nog maar op 95%. Hij zou toch binnen 2u opgeladen moeten zijn volgens de specs??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jwakie
bsmpower schreef op dinsdag 7 september 2021 @ 20:29:
[...]

Dat is toevallig, die heb ik vanochtend ook besteld! Komt morgen binnen, ben benieuwd.

Wat is bij jullie trouwens de oplaadtijd. Ik heb mijn Watch4 44mm kwart voor 6 op de oplader gedaan met 5% over. Nu bijna 2u en 45min later zit ik nog maar op 95%. Hij zou toch binnen 2u opgeladen moeten zijn volgens de specs??
Hier is hij altijd ruim binnen 2 uur 100% opgeladen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bsmpower
jwakie schreef op dinsdag 7 september 2021 @ 20:30:
[...]
Hier is hij altijd ruim binnen 2 uur 100% opgeladen
Benieuwd of je dan nog iets aan hebt staan? In mijn geval aan gelaten en bluetooth actief. GPS leek ook aan te staan en halverwege uit gezet. Verder opgeladen met een Huawei stekkerblok waar ik de USB lader in heb gestoken. Zouden dit nog zaken kunnen zijn waardoor het langer duurde? Had hem eerder vandaag even kort opgeladen via een USB hub aan een laptop. Dat ging helemaal traag. Misschien toch een defect 😔

Edit: nu 100% en bij batterij geeft ie een verwachte accuduur van 1 dag en 10 uur. Is dat een beetje normaal? Instellingen: bluetooth aan, hartslag elke 10 min, stress continue. Verder alles uit op dit moment.

[ Voor 15% gewijzigd door bsmpower op 07-09-2021 21:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EnigmaNL
DataCopy schreef op dinsdag 7 september 2021 @ 19:09:
[...]

Welke watch heb je, en sluit ie goed aan bij de randjes? Dat lijkt het meest gegeven commentaar te zijn bij screenprotectors; ze geven bij een protector voor de Watch 3 aan dat hij ook geschikt is voor de 4 (classic), maar dat scheelt dan net een klein beetje waardoor je een randje ziet.

‐---------
Ah ik zie dat je de Watch 4, 44mm hebt. Volgens mij moet die afmeting hetzelfde zijn als de Watch 4 classic, 46mm.
Sorry, Watch 4 44mm inderdaad. De afmeting is best goed, net een heel klein beetje kleiner dan het glas van het horloge zelf (ik denk een halve millimeter kleiner ongeveer).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hostje
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 12-09 16:51
bsmpower schreef op dinsdag 7 september 2021 @ 20:42:
[...]

Benieuwd of je dan nog iets aan hebt staan? In mijn geval aan gelaten en bluetooth actief. GPS leek ook aan te staan en halverwege uit gezet. Verder opgeladen met een Huawei stekkerblok waar ik de USB lader in heb gestoken. Zouden dit nog zaken kunnen zijn waardoor het langer duurde? Had hem eerder vandaag even kort opgeladen via een USB hub aan een laptop. Dat ging helemaal traag. Misschien toch een defect 😔

Edit: nu 100% en bij batterij geeft ie een verwachte accuduur van 1 dag en 10 uur. Is dat een beetje normaal? Instellingen: bluetooth aan, hartslag elke 10 min, stress continue. Verder alles uit op dit moment.
Hier geeft die aan 11 uur in gebruik en nog 1 dag en 4 uur over. Dus komt redelijk overeen met wat hij bij jou aangeeft (5 uur verschil). Bluetooth ook aan en hartslag ook om de 10 min. Stressmeting heb ik op handmatig.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Unrealiac
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 05:40
Zouden er binnenkort nog een paar leuke apps voor deze watch4 uitkomen?

Ik denk aan een Youtube (vanced), vlc, authy en een functionerende webbrowser?

Here's to you Nicola and Bart

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• indofk
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 28-08 17:05
Heb vandaag nieuwe bandjes binnen gekregen en de Rinke bezel Styling voor m'n watch

Ik wacht eerst met het er op plakken totdat m'n case binnen is voorat ik hem er definitief er op plak. Op de foto heb ik hem er alleen even opgelegd zodat jullie kunnen zien hoe dat staat.

Ik vind het zelf erg mooi staan maar of het echt handig is met swipen moet ik nog gaan ondervinden.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/r-NoILH0vvY2Zf0yzxg-OgYQUtU=/232x232/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/BklCaAoAWgU8Neu07LwzbGgu.jpg?f=fotoalbum_tileAfbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/3OHxNQBk6J6WE9288KwhTxMHTv4=/232x232/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/Mcpn7HhWry3Sc1CsRo1VqBfM.jpg?f=fotoalbum_tileAfbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/qc32sO1wUHFXLWK6Hv-V_PH1NIU=/232x232/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/Ijc9k0MBJ0kxopT8yFJaWqHW.jpg?f=fotoalbum_tile
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/2-E5mkE1X_ivF0-5-dP3kZN2a2s=/232x232/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/3Vd0frbYM31oi3FfbXCjqwlQ.jpg?f=fotoalbum_tileAfbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/1nfYOlXbOWfdPl8D3_CqUmxB33g=/232x232/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/5mj1lPOd5BCrUATf9V0FamAT.jpg?f=fotoalbum_tileAfbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/qc3xtvWGuoRmUwycIT_6CWXgaY8=/232x232/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/Nr8EvXHPkUzXgShYmydNiIrO.jpg?f=fotoalbum_tile
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/ezo1flI7kEOsU1n6Ci21Urz6nT4=/232x232/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/5GxQ8d71jZMTAMcT6eRe8GFx.jpg?f=fotoalbum_tileAfbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/0dUPWus4gQSCPyM-i9_ensUqg6w=/232x232/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/mAugGNwQnwwAEkFyg0ZdL7Je.jpg?f=fotoalbum_tileAfbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/SO7aftXLXHmtz8yDPuSQx_G7enY=/232x232/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/Q4IY4YHcbWKlZ9n6rdtdGiqP.jpg?f=fotoalbum_tile
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/B3Gm0GHM27xilhzKZ_9F8ldkxPo=/232x232/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/2p6DqFZcgwLneOrsMUKo9pIU.jpg?f=fotoalbum_tileAfbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/fbzjb6b2kNBsf99YN0BzvZ1Vs8w=/232x232/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/tzkLE0B0laUxVPfBtDgOs821.jpg?f=fotoalbum_tile

Hier onder de foto's van de bandjes die ik ook binnen heb gekregen
Deze ga ik voor zowel dagelijkse activiteiten en sport activiteiten gebruiken

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/pZGWR-WJSzWZ8l5K80IOX3463Vo=/232x232/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/sh5G6vg53zpWxvHEINKdRPgQ.jpg?f=fotoalbum_tileAfbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/7NZ97YKAXSPKxkAX4-ZGhvcIk0M=/232x232/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/D61QvkohpCFNZxwQf8dliKNG.jpg?f=fotoalbum_tileAfbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/d_8AOqeSFcDGOzU4ETDvMbbil6k=/232x232/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/bmnArtadd1YOwIGaAMjAmk0F.jpg?f=fotoalbum_tile
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/ZMSjetlCa5B1OZjNSfzxKj62yH0=/232x232/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/C59nw7aQo4aGc1lfgvQT2yoz.jpg?f=fotoalbum_tileAfbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/2a8sCSa5iVxnPul6GY4tBAhRw78=/232x232/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/kppFQSBhEXLpteCZbvblcbRF.jpg?f=fotoalbum_tileAfbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/aoLjewX35a0_xXVslOFRIt2bCd4=/232x232/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/W3Y7ZzsWvjhj8WGASxKLSka7.jpg?f=fotoalbum_tile
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/NebF8b_xyy_asFWxGDM7mfiQA5I=/232x232/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/C8GFR3mSMTDNz2brc9TyR59X.jpg?f=fotoalbum_tileAfbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/p5Dgh6VRXHHJSdmMfklOyf6qFvc=/232x232/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/6Z0U7g3CnNgORICrTmKsZd4g.jpg?f=fotoalbum_tile

[ Voor 26% gewijzigd door indofk op 08-09-2021 18:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
  • Laatst online: 14:04
Nu ik de Watch 4 Classic enkele weken in gebruik heb ervaar ik toch wel de nodige problemen.

- Hartslagmeting werkt nauwelijks tijdens sporten, bandje zit strak genoeg en ook hoog genoeg om mijn pols. Met de GW1 had ik nagenoeg nooit dit probleem.
- Navigatie met Google Maps werkt niet, of zo goed als niet. Als ik een wandeling start wil ik daarna mijn telefoon weg kunnen stoppen en mijn horloge gebruiken. Maar als ik dat doe dan stopt de navigatie binnen enkele minuten. Horloge gaat over naar normale kaartweergave zonder navigatie en telefoon stopt ook met navigeren. Als ik gewoon navigeer zonder horloge heb ik geen problemen.
- Notificaties werken niet altijd goed, de ene keer wel trilling en de andere keer niet.
- Accuduur is genoeg voor 1 dag, meer niet want moet dan meestal al weer gaan opladen. Als ik hem echt helemaal gebruik tot leeg dan red ik net 1,5 dag.

[ Voor 9% gewijzigd door Phusebox op 08-09-2021 18:46 ]

xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hostje
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 12-09 16:51
indofk schreef op woensdag 8 september 2021 @ 18:20:
Heb vandaag nieuwe bandjes binnen gekregen en de Rinke bezel Styling voor m'n watch

Ik wacht eerst met het er op plakken totdat m'n case binnen is voorat ik hem er definitief er op plak. Op de foto heb ik hem er alleen even opgelegd zodat jullie kunnen zien hoe dat staat.

Ik vind het zelf erg mooi staan maar of het echt handig is met swipen moet ik nog gaan ondervinden.
Maar wat voegt die losse bezel precies toe? Hij doet verder toch niks? Het is niet dat je hem kunt draaien om door menu's te navigeren zoals bij de Classic. Hij zou zelfs de virtuele bezel die op je non-classic watch zit, in de weg kunnen zitten. Waarom heb je dan niet een Classic gekocht als je een bezel wilt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• indofk
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 28-08 17:05
hostje schreef op woensdag 8 september 2021 @ 20:59:
[...]

Maar wat voegt die losse bezel precies toe? Hij doet verder toch niks? Het is niet dat je hem kunt draaien om door menu's te navigeren zoals bij de Classic. Hij zou zelfs de virtuele bezel die op je non-classic watch zit, in de weg kunnen zitten. Waarom heb je dan niet een Classic gekocht als je een bezel wilt?
Omdat je die bij de classic er niet af kan halen, de watch lichter en smaller is, er zijn zoveel dingen die maken waarom ik uiteindelijk voor de normale variant ben gegaan. Als ik persee een ronddraaiende bezel had willen gehad dan was ik zeker voor de classic gegaan. Overigens werkt de virtuele bezel nog steeds als ik over de metalen ring veeg en m'n vinger het scherm daarbij aanraak. Maar in de praktijk vind ik het kennelijk handiger of leuker om gewoon te swipen IPV te draaien. Bij mij is het altijd een afweging tussen disign en techniek . Vind het allebei belangrijk maar de voor mij ideale combinatie bestaat niet.
Moet wel zeggen dat ik het disign van de normale mooier vind dan de classic en dat heeft niks met de bezel te maken. Maar dat geeft niet dat jij dat niet zult begrijpen. Niet iedereen is het zelfde . Ik plaats het ook meer voor degene die het wel begrijpen en door de foto's een afweging kunnen maken. 🙂

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mike123
indofk schreef op woensdag 8 september 2021 @ 21:28:
[...]

Moet wel zeggen dat ik het disign van de normale mooier vind dan de classic en dat heeft niks met de bezel te maken. Maar dat geeft niet dat jij dat niet zult begrijpen. Niet iedereen is het zelfde . Ik plaats het ook meer voor degene die het wel begrijpen en door de foto's een afweging kunnen maken. 🙂
Het zal dan ook wel aan mij liggen. Maar het verschil in design is wel duidelijk. Maar als je er een losse bezel op plakt is het verschil in design alleen nog maar het materiaal. En een bezel die het niet doet.
Maar het zit er niet verkeerd uit hoor. Begrijp mij niet verkeerd.

• Shifty47
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 12-09 09:58
Phusebox schreef op woensdag 8 september 2021 @ 18:42:
Nu ik de Watch 4 Classic enkele weken in gebruik heb ervaar ik toch wel de nodige problemen.

- Navigatie met Google Maps werkt niet, of zo goed als niet. Als ik een wandeling start wil ik daarna mijn telefoon weg kunnen stoppen en mijn horloge gebruiken. Maar als ik dat doe dan stopt de navigatie binnen enkele minuten. Horloge gaat over naar normale kaartweergave zonder navigatie en telefoon stopt ook met navigeren. Als ik gewoon navigeer zonder horloge heb ik geen problemen.
Dit probleem heb ik ook. Gisteren een stuk gefietst maar constant stopt de navigatie ermee. Dat is wel heel irritant.
Mocht iemand een fix weten hoor ik het graag.

• Phusebox
De accuduur volgens Samsung Wear is nu ook gemiddeld 32 uur bij mij. Toch wel teleurgesteld, en dat met AOD uit :(
Volgens mij haal ik niet eens 24 uur als ik dat aanzet.

• renzo4000
@Phusebox wat heb je allemaal aanstaan? Welke 3rd party apps? Welke watchface?

Zelf ben ik uiterst tevreden mijn de accuduur. Ik heb elke dag wel een "sport moment" van gemiddeld 1 uur waarbij er "getracked" wordt.

- Daarnaast staat de HR monitor de hele dag aan (om de 10 min bij rust)
- Sleeptracking + hr + zuurstof
- Alle meldingen komen binnen op mijn GWC
- Display heb ik op wake on staan

Zoals je ziet haal ik de 40+ uur dan gemakkelijk.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/BwqFixiDaQ6RRmo7_8iShcUchfg=/x800/filters:strip_exif()/f/image/hmn67msk2DatUWZF0UgqIXDo.png?f=fotoalbum_large

Als ik AOD gebruik zal dit zo'n 1,5 dag zijn. Eerlijk gezegd vind ik die functie een beetje zinloos in mijn geval. Als ik niet kijk naar mijn horloge hoeft ie dus niet onnodig aan te staan. En ik moet zeggen dat de pols beweging heel erg accuraat en snel is dus voegt AOD voor mij niks toe, het is alleen maar zonde van je accu.

PVOUTPUT | 5400W | 15 PANELEN 360W ZUID 38° | ENPHASE ENVOY S | MICRO OMVORMERS 290W

• Phusebox
renzo4000 schreef op donderdag 9 september 2021 @ 11:34:
@Phusebox wat heb je allemaal aanstaan? Welke 3rd party apps? Welke watchface?

Zelf ben ik uiterst tevreden mijn de accuduur. Ik heb elke dag wel een "sport moment" van gemiddeld 1 uur waarbij er "getracked" wordt.

- Daarnaast staat de HR monitor de hele dag aan (om de 10 min bij rust)
- Sleeptracking + hr + zuurstof
- Alle meldingen komen binnen op mijn GWC
- Display heb ik op wake on staan

Zoals je ziet haal ik de 40+ uur dan gemakkelijk.
[Afbeelding]

Als ik AOD gebruik zal dit zo'n 1,5 dag zijn. Eerlijk gezegd vind ik die functie een beetje zinloos in mijn geval. Als ik niet kijk naar mijn horloge hoeft ie dus niet onnodig aan te staan. En ik moet zeggen dat de pols beweging heel erg accuraat en snel is dus voegt AOD voor mij niks toe, het is alleen maar zonde van je accu.
- Hartslag continu
- Bloedzuursrof tijdens slaap
- Geen 3rd party apps
- Tracking max 1 uur per dag
- watch face van Facer zonder widgets, zwart met 1 kleur dials en cijfers.

• renzo4000
Misschien eens proberen zonder HR continue (heb je dat echt persé nodig?) en gewoon een ingebouwde WF gebruiken. Dan eens kijken wat het doet met je accu.

• RIchard.m
  • Registratie: September 2018
  • Laatst online: 16-11-2024
Het is mij opgevallen dat die bij polsbeweging en meer batterij verbruikt dan bij AOD

• ilhanko
  • Niet online
Ik heb inmiddels ruim een week een Classic en ben er erg blij mee!
Heeft iemand een tip voor een opbergetui/bakje? Bijvoorbeeld voor als ik ga sporten, dan wil ik het horloge afdoen en in een etui/bakje doen zodat ik 'm na het sporten weer om kan. Los in mijn tas vind ik dan niet zo geslaagd i.v.m. beschadiging.

Ja I know, het is ook een sporthorloge, maar met hockey en padel is het geen succes om een horloge om te hebben. ;)

• speedme
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 09-07 06:45
Ik heb nu nog een Gear S3 Frontier waarbij de batterij met gemak nog 3 dagen mee gaat, wanneer ik de watch 's nachts uit zet. Ik hoef mijn slaap niet zo nodig te weten, ik weet van mezelf wel dat ik goed slaap.

Ben dan ook aan het kijken naar een GW4 Classic silver en ik weet dat de batterij volgens opgave zo'n 40 uur mee gaat volgens de specificaties. Van de S3 is dat 78 uur, meen ik. Dus ongeveer 2x zo veel.
Met dat in het achterhoofd, verwacht ik er zo'n 1,5-2 dagen mee te kunnen doen voordat hij opgeladen moet worden.

Iemand al overgestapt van de S3 naar de GW4 classic en beetje kan aangeven hoe de batterij zich verhoudt ?

Tesla Model 3 SR+ | Pearl White | 18" no aero caps | Black vegan leather seats | Black interieur

• Peregrins
Phusebox schreef op woensdag 8 september 2021 @ 18:42:

- Hartslagmeting werkt nauwelijks tijdens sporten, bandje zit strak genoeg en ook hoog genoeg om mijn pols. Met de GW1 had ik nagenoeg nooit dit probleem.
- Notificaties werken niet altijd goed, de ene keer wel trilling en de andere keer niet.
- Accuduur is genoeg voor 1 dag, meer niet want moet dan meestal al weer gaan opladen. Als ik hem echt helemaal gebruik tot leeg dan red ik net 1,5 dag.
Ik heb dezelfde problemen (zie eerdere meldingen). Voor mij is de hartslag van belang voor sporten, dat moet gewoon goed zijn. En overigens de hartslag wordt neem ik aan ook voor allerlei andere rapportages gebruikt. De GW4 doet dat (bij mij) gewoon niet goed. Heb het horloge retour gestuurd en een Garmin Venu 2 gekocht: perfect. Bij de GW4 vloog de hartslagmeting bij inspanning volstrekt uit de bocht, met wel een verschil met de borstbandmeting van 40%. Bij de Garmin is die steeds precies gelijk aan de borstband. Bij verhoging/verlaging van hartslag volgt hij een paar seconden trager, dat is alles. Kortom, als hartslag belangrijk is…….

• Arjan P
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 11-09 00:12
Mij valt de watch all-in-all tegen (Classic 42). Ik had hiervoor een cheapo Amazfit Neo, die na een half jaar nog maar 8 uur batterij per lading had, en dacht met deze 'best of the best' te hebben aangeschaft, maar nee.

Juist een simpele functie als sleep tracking (prima op de Amazfit) werkt voor geen meter. Ik heb vanalles geprobeerd, sowieso het bandje strakker dan fijn is, horloge omgekeerd op de pols, opgeschoven etc. maar het is niet te voorspellen: de ene keer heb ik volgens de GW4 helemaal niet geslapen, dan heb ik maar 1:47 uur geslapen, en dan heb ik opeens 8 uur geslapen, maar nooit diepe slaap, kortom, het klopt nooit. Beetje jammer.

Ik hou hem wel vanwege de notificaties en music player met Spotify, maar als dit nu top of the line is hoef ik voorlopig geen 'betere' smart watch...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• patrickt35
Arjan P schreef op donderdag 9 september 2021 @ 14:14:
Mij valt de watch all-in-all tegen (Classic 42). Ik had hiervoor een cheapo Amazfit Neo, die na een half jaar nog maar 8 uur batterij per lading had, en dacht met deze 'best of the best' te hebben aangeschaft, maar nee.

Juist een simpele functie als sleep tracking (prima op de Amazfit) werkt voor geen meter. Ik heb vanalles geprobeerd, sowieso het bandje strakker dan fijn is, horloge omgekeerd op de pols, opgeschoven etc. maar het is niet te voorspellen: de ene keer heb ik volgens de GW4 helemaal niet geslapen, dan heb ik maar 1:47 uur geslapen, en dan heb ik opeens 8 uur geslapen, maar nooit diepe slaap, kortom, het klopt nooit. Beetje jammer.

Ik hou hem wel vanwege de notificaties en music player met Spotify, maar als dit nu top of the line is hoef ik voorlopig geen 'betere' smart watch...
Ik houd hem elke nacht om voor sleeptracking, maar ik herken dit probleem totaal niet. Werkt perfect.

• renzo4000
@Arjan P dat is bijzonder vervelend om te horen. Je zit nog in je zichtperiode? Dan zou je hem evt. ook kunnen retourneren natuurlijk.

Maar de issues die jij benoemt herken ik niet. Sleeptracking doet het bij mij perfect, althans zover je dat precies kan weten want je slaapt immers. Echter wat ik dan terug zie de volgende ochtend lijkt redelijk te kloppen, zeker als ik weet dat ik snachts echt wakker ben geweest of slecht uitgerust wakker wordt is dat te matchen met de slaapscore.

De GW4 is zeker niet perfect maar is echt weer een step tov mijn vorige Gear S3 (die toentertijd ook al goed was). Ik ben bang dat het hier om incidentele gevallen gaat (misschien zelfs wel een "maandag morgen batch"). Je zou natuurlijk ook kunnen kijken of je hem kan omruilen om dat uit te sluiten.

• patrickt35
speedme schreef op donderdag 9 september 2021 @ 14:08:
Ik heb nu nog een Gear S3 Frontier waarbij de batterij met gemak nog 3 dagen mee gaat, wanneer ik de watch 's nachts uit zet. Ik hoef mijn slaap niet zo nodig te weten, ik weet van mezelf wel dat ik goed slaap.

Ben dan ook aan het kijken naar een GW4 Classic silver en ik weet dat de batterij volgens opgave zo'n 40 uur mee gaat volgens de specificaties. Van de S3 is dat 78 uur, meen ik. Dus ongeveer 2x zo veel.
Met dat in het achterhoofd, verwacht ik er zo'n 1,5-2 dagen mee te kunnen doen voordat hij opgeladen moet worden.

Iemand al overgestapt van de S3 naar de GW4 classic en beetje kan aangeven hoe de batterij zich verhoudt ?
De Frontier met gemak 78 uur? Vreemd, want dat heb ik nooit gehaald. Bij mij stond dan wel alles gewoon aan.
2 volledige dagen lukte niet, daarom moest hij gewoon elke avond aan de lader.

• patrickt35
RIchard.m schreef op donderdag 9 september 2021 @ 13:27:
Het is mij opgevallen dat die bij polsbeweging en meer batterij verbruikt dan bij AOD
Ik ben het aan het testen en heb ook het idee dat AOD iets zuiniger is dan polsbeweging.

• speedme
patrickt35 schreef op donderdag 9 september 2021 @ 14:26:
[...]

De Frontier met gemak 78 uur? Vreemd, want dat heb ik nooit gehaald. Bij mij stond dan wel alles gewoon aan.
2 volledige dagen lukte niet, daarom moest hij gewoon elke avond aan de lader.
Nee, fabrieksopgave was (meen ik) 78 uur. Praktijk haalde ik in het begin makkelijk 4 dagen (alles uit, behalve BT en heartrate monitoring). Nu nog steeds ruim 3 dagen. Dan zet ik hem wel 's nachts uit en leg hem op het nachtkastje.

Tesla Model 3 SR+ | Pearl White | 18" no aero caps | Black vegan leather seats | Black interieur

• Henkiejoo
  • Registratie: Januari 2019
  • Laatst online: 12-09 10:42
Ik heb ook de GW 4 Classic binnen, ben het allemaal aan het testen.

De hartslagmeting in rust staat op 10 minuten. Als ik aan het werk ben heb ik meestal maar 1 x per uur een meting.
Komt dat doordat ik dan "teveel" beweeg (koffie halen en naar de WC bijv) ?

Als ik dus overdag globaal mijn hartslag wil zien, zou ik hem dus op continu-meting moeten zetten?

Verder: ik heb vanmorgen de gemodde versies van SHM geinstalleerd. ECG en bloeddruk doen het nu ook op mijn Oneplus telefoon. Niet echt nodig, wel leuk om te zien.

• patrickt35
speedme schreef op donderdag 9 september 2021 @ 14:33:
[...]

Nee, fabrieksopgave was (meen ik) 78 uur. Praktijk haalde ik in het begin makkelijk 4 dagen (alles uit, behalve BT en heartrate monitoring). Nu nog steeds ruim 3 dagen. Dan zet ik hem wel 's nachts uit en leg hem op het nachtkastje.
Zeg 3 dagen, daar de nachten afhalen 3x8=24.
Dan zijn het nog maar 2 dagen.
Ik haal met mijn GW 4 Classic 46 ruim 40 uur inclusief nacht(slaapregistratie). Verder alles aan.
Iets uitzetten is voor mij hetzelfde als een Lamborghini kopen met een houten blok onder het gaspedaal.

• renzo4000
patrickt35 schreef op donderdag 9 september 2021 @ 15:00:
[...]

Ik haal met mijn GW 4 Classic 46 ruim 40 uur inclusief nacht(slaapregistratie). Verder alles aan.
Iets uitzetten is voor mij hetzelfde als een Lamborghini kopen met een houten blok onder het gaspedaal.
Ik zou jouw beeldspraak zelf iets genuanceerder brengen... een Lamborghini met cruisecontrol ingeschakeld op de momenten dat het nodig is. Misschien zijn er momenten dat je alle features niet perse nodig hebt, dan zet je ze toch even uit? Dan gaat op dat moment je accu net even wat langer mee. Heb je alles nodig dan gooi de cruisecontrol er weer af ;)

Voor mij is het sws niet relevant, ik gooi hem toch elke dag op de lader (meestal voor etenstijd en is ie met een uurtje weer vol).

• speedme
patrickt35 schreef op donderdag 9 september 2021 @ 15:00:
[...]

Ik gebruik toch echt mijn S3 langer dan 8 uren per dag hoor :*)
Meer iets van 16 uren per dag, dus dan maakt dat 3x16=48 uren.

Ik heb Wifi uit staan, want gebruik toch geen internet op mijn watch en alleen verbinding via BT is voldoende.
Tevens heb ik NFC uit staan, want gebruik dat ook niet omdat het niet werkt.
Always on of wrist movement staan ook uit, wanneer ik de tijd wil weten druk ik wel even op het knopje.
Verder staat wel alles aan.

Ik gebruik mijn watch zoals ik het het prettigste vind, als het een bijkomend voordeel heeft dat ik daardoor minder snel mijn watch hoef op te laden is dat prima. Maar geen must.

• patrickt35
speedme schreef op donderdag 9 september 2021 @ 16:04:
[...]

Ik gebruik toch echt mijn S3 langer dan 8 uren per dag hoor :*)
Meer iets van 16 uren per dag, dus dan maakt dat 3x16=48 uren.

Ik heb Wifi uit staan, want gebruik toch geen internet op mijn watch en alleen verbinding via BT is voldoende.
Tevens heb ik NFC uit staan, want gebruik dat ook niet omdat het niet werkt.
Always on of wrist movement staan ook uit, wanneer ik de tijd wil weten druk ik wel even op het knopje.
Verder staat wel alles aan.

Ik gebruik mijn watch zoals ik het het prettigste vind, als het een bijkomend voordeel heeft dat ik daardoor minder snel mijn watch hoef op te laden is dat prima. Maar geen must.
Dat is toch precies wat ik zeg. 2 dagen(48 uur)

De gemiddelde gebruiker hier doet 40 uur met zijn watch, maar wanneer jij deels de functionaliteit uitschakelt zoals je ook doet/deed bij je Frontier ga je ook meer uren standby tijd halen.

Wifi bij mijn Frontier liet ik altijd op automatisch staan zodat je je horloge altijd kan terugvinden wanneer hij buiten bereik is van je telefoon, of andersom

• MazeWing

MazeWing

The plot thickens...

Ik ben erg tevreden met het horloge (Watch 4 Classic) en heb ook niets te klagen over de batterij (kom zonder problemen heel de dag door met AOD en verder gewoon alles standaard).

Wel vind ik het een zeer slechte keuze van Samsung om voor 20mm bandjes te gaan. Hun eigen bandjes vangen dit op door na de aansluiten weer "naar buiten" te lopen en zo gewoon een 22mm bandje te zijn qua uiterlijk. Ik heb via Amazon in het totaal 6 verschillende 20mm bandjes gekocht (werden niet allemaal tegelijk geleverd) en helaas hebben ze allemaal last van het zelfde probleem: het ziet er zeer slecht uit. Een veel te kort bandje bij een te dikke kast...

Helaas zijn er nog weinig alternatieven op dit moment. Ik hoop wel dat dit komt, anders ben ik genoodzaakt een duur Samsung bandje te kopen. Nu is dat niet zo'n heel groot probleem, maar die zijn praktisch allemaal niet op voorraad (zeker de kleuren die ik wil).

MacBook Pro 16” M4 Pro | PC (Ryzen 58000X / RTX5070 Ti) | PS5 Pro | Switch 2 | LG 77G2 | B&W 700 S2 | Nikon Z8 + 14-30, 24-120, 100-400 | iPhone 16 Pro Max | Tesla Model Y

• Van der Berg
  • Registratie: April 2014
  • Laatst online: 14:54
Ik deed altijd 3 dagen standaard op mijn Samsung Gear S3 Frontier 46mm. Sinds een paar maanden is dit helaas maar een halve dag. Dit komt doordat de accu van de S3 Frontier is versleten en vervangen zou mij €100 via Samsung hebben gekost en dat vond ik te veel voor een nieuwe accu in oude smartwatch. Ik heb de Galaxy Watch 4 Classic 46mm zwart gekocht en is momenteel bij mijn familie omdat ik in het buitenland ben in verband met vakantie.

Ik hoor net 2 dagen zonder "Always on Display" uit en zo gebruik ik hem ook. Ik ga er op hardware juist enorm op vooruit + nieuwe functies en nieuwe software en een grote scherm met betere resolutie, maar op accuduur ga ik erop achteruit naar 2 dagen

[ Voor 6% gewijzigd door Van der Berg op 09-09-2021 17:30 ]

X570 Aorus Pro - Ryzen 7 5800X- Noctua NH-U14S - FSP Hydro Ti PRO 1000W - 32GB DDR4 3600MHz C16 - GeForce RTX 4090 - 990 Pro 4TB - MSI MAG 321UP QD-OLED 4K/165Hz - 65" OLED LG B4 - Watch Ultra LTE - S24 Ultra 1TB - Tab S10+ 512/12GB - Buds 3 Pro - 22TB

• speedme
Dan een andere vraag :

Ik wil mogelijk de GW4 via de Duitse Amazon kopen, waarbij dan aangegeven wordt dat het een Duits model betreft. De Nederlandse taal schijnt wel in te stellen te zijn, maar kleven er nog nadelen aan het kopen van een Duits model ?

• Phusebox
Blijft bij jullie wifi icoon ook altijd in beeld in het top menu ook al is het horloge verbonden met de telefoon? En wifi staat op auto.

[ Voor 9% gewijzigd door Phusebox op 09-09-2021 20:44 ]

• patrickt35
speedme schreef op donderdag 9 september 2021 @ 20:05:
Dan een andere vraag :

Ik wil mogelijk de GW4 via de Duitse Amazon kopen, waarbij dan aangegeven wordt dat het een Duits model betreft. De Nederlandse taal schijnt wel in te stellen te zijn, maar kleven er nog nadelen aan het kopen van een Duits model ?
Nee. Je krijgt updates zelfs eerder.

• Phusebox
patrickt35 schreef op donderdag 9 september 2021 @ 20:43:
[...]

Nee. Je krijgt updates zelfs eerder.
Mogelijk dat je bij garantie het moet terugsturen naar Amazon in Duitsland. Niet per se een nadeel overigens.

• PHPResource
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 14:50
Wat was bij jullie de gemiddelde levertijd? Heb vanaf 31 augustus de bestelling gedaan via de Samsung website, nu alleen de extra band mogen ontvangen

[ Voor 8% gewijzigd door PHPResource op 09-09-2021 21:13 ]

• wiz

wiz

Connecting the world

Ik heb op dit moment de volgende gemiddelden op mijn Classic 46mm:

Soort gebruik (gecorrigeerd):
Tijd checken / slaap monitoring

AOD uit
Slaap meting aan
Heart rate 10 min
Blood Oxygen aan
Stress uit
Notificaties uit (ook inactivity timer uit)
Power save aan
Helderheid +3
Auto-helderheid uit
Acitvatie dmv polsdraai uit
Bedtime 22:00-7:00
Geen sportactiviteit
Gemiddeld 61 uur

Met AOD aan, Watchmaker watchface 2.3% OPR verwacht ik dat dat zakt dat naar gemiddeld 55 uur, maar dat kan ik morgen mer meer zekerheid zeggen.

[ Voor 31% gewijzigd door wiz op 09-09-2021 23:36 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ErikLC
  • Registratie: December 2017
  • Laatst online: 22-03 17:14
wiz schreef op donderdag 9 september 2021 @ 22:28:
Ik heb op dit moment de volgende gemiddelden op mijn Classic 46mm :

AOD uit
Heart rate 10 min
Blood Oxygen uit
Stress uit
Notificaties uit (ook inactivity timer)
Power save aan
Helderheid +3
Auto-helderheid uit
Acitvatie dmv polsdraai uit
Bedtime 22:00-7:00
Geen sportactiviteit
Gemiddeld 61 uur

Met AOD aan, Watchmaker watchface 2.3% OPR verwacht ik dat dat zakt dat naar gemiddeld 55 uur, maar dat kan ik morgen mer meer zekerheid zeggen.
Dus je gebruikt hem niet en je haalt nog geen 3 dagen. Klinkt goed.

• blue13x
  • Registratie: Augustus 2013
  • Laatst online: 11-09 22:19
Phusebox schreef op donderdag 9 september 2021 @ 20:43:
Blijft bij jullie wifi icoon ook altijd in beeld in het top menu ook al is het horloge verbonden met de telefoon? En wifi staat op auto.
Na de update niet meer. Heb wel WiFi auto aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wiz

wiz

Connecting the world

Er komt weer een update aan

Galaxy Watch4 update fixes a touch bezel bug, leaves a notification bug intact

https://www.androidpolice...zel-a-little-more-usable/

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• wiz

wiz

Connecting the world

Interessant weetje:

Galaxy Watch4 Classic with LTE

Four separate cellular models exist to cover LTE and UMTS bands worldwide.

Refer to the chart below to see which networks in your country or region offer cellular service for Galaxy Watch4 Classic.

Kortom, alle LTE modellen in Europa zijn technisch identiek. Voor Nederland staat Vodafone al vermeld, verwachting is dat T-Mobile hier snel bij gaat komen. De Galaxy Watch4 ondersteunt GSAM bovendien dus de weg is langzaam aan vrij aan het komen voor LTE gebruik.

https://www.samsung.com/g...y-watch4-classic/carrier/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• janshuizing
  • Registratie: Augustus 2013
  • Laatst online: 03-08 22:03
wiz schreef op vrijdag 10 september 2021 @ 09:57:
Interessant weetje:

Refer to the chart below to see which networks in your country or region offer cellular service for Galaxy Watch4 Classic.

Kortom, alle LTE modellen in Europa zijn technisch identiek. Voor Nederland staat Vodafone al vermeld, verwachting is dat T-Mobile hier snel bij gaat komen. De Galaxy Watch4 ondersteunt GSAM bovendien dus de weg is langzaam aan vrij aan het komen voor LTE gebruik.

Mooi nieuws. Maar LTE is overbodig voor mij. Heb er over nagedacht. Ik heb mijn telefoon altijd bij mij en het is ook wel fijn als je zit te schijten je telefoon even op kantoor kan laten liggen voor rust. Daarnaast is het batterij verbruik best wel hoger begreep ik

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MazeWing

MazeWing

The plot thickens...

@indofk Waar heb je die bandjes besteld?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mavical
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 16:15
wiz schreef op vrijdag 10 september 2021 @ 09:57:
Interessant weetje:

Bied ze hier dan ook aan. Volgens mij kan je bij Vodafone nog niet iets voor de smartwatch af sluiten. Kom op zou ik zeggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Co1967
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 31-05 20:20
wie kan mij helpen :

rekening asn : staat bij instellingen dat ik de saldo in android wear kan bekijken.
Echter ik kan niets vinden op de watch 4 classic

wat doe ik fout ??

en zou ik ook eventueel via nfc kunnen betalen ( zou moeten kunnen door de telefoon te gebruiken )....maar ik bedoel met de watch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arjan P
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 11-09 00:12
Arjan P schreef op donderdag 9 september 2021 @ 14:14:
Update: Het lijkt erop dat sleep tracking niet werkt als je 'Stand Bedtijd' inschakelt (vanuit quick panel). Je zou zeggen: deze stand vertelt het horloge juist dat je gaat slapen en niet gestoord wil worden door bellers en notificaties en dat het scherm niet aan gaat op polsbeweging.. Hét moment om te gaan tracken dus.

Maar: ik zeg dat ik ga slapen, verwacht dat sleep tracking juist actief wordt, maar het wordt juist 'ge-inhibit'. Dus ik interpreteer dit verkeerd of de implementatie van 'Stand Bedtijd' heeft een pittige bug..

Moet nog wel even verder testen (dit was eén nacht) - feel free om het ook uit te proberen! Thanks.
Pagina: 1 ... 8 ... 30 Laatste

Let op:
Dit topic is alleen bedoeld voor het bespreken van ervaringen, andere onderwerpen horen thuis in:
- Levertijden en prijzen: [Samsung Galaxy Watch 4 Classic] Levertijden & Prijzen