Acties:
  • +1 Henk 'm!

• TommyknockerNL
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 00:06
Ratemypoodotcom schreef op dinsdag 31 augustus 2021 @ 14:02:
[...]

Welke watchface is dit? Zeer geslaagd in combinatie met dat bandje!
Thanks! De watchface heb ik uit de Facer app, de Vostok Wayfarer. Het bandje heb ik bij Amazon besteld.
https://www.amazon.de/dp/B07JFX35M2/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ratemypoodotcom
  • Registratie: Juni 2021
  • Laatst online: 08-11-2021
TommyknockerNL schreef op dinsdag 31 augustus 2021 @ 14:59:
[...]

Thanks! De watchface heb ik uit de Facer app, de Vostok Wayfarer. Het bandje heb ik bij Amazon besteld.
https://www.amazon.de/dp/B07JFX35M2/
Thanks! :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 038Robijno
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 31-03 19:19
Patriot schreef op dinsdag 31 augustus 2021 @ 13:31:
[...]

Ik heb een Watch4 Classic, maar ik snap niet hoe ik die app op mijn watch krijg. Als ik op WalkieTalkie zoek op het ding zelf dan krijg ik geen resultaat, en als ik op mijn PC de Play Store-pagina van die app bezoek dan staat er dat hij niet compatible is met mijn apparaten.
Ik zit met hetzelfde probleem..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smartphonetips
  • Registratie: Augustus 2020
  • Laatst online: 26-05 21:37
bsmpower schreef op dinsdag 31 augustus 2021 @ 10:02:
[...]

Ik krijg ook geen trilsignaal bij nieuwe Gmail mailtjes. Hij komt wel netjes binnen, dus als ik op mijn horloge kijk dat ik een ongelezen bericht heb.

Mijn settings:
- Telefoon geluid uit (alleen trilstand)
- Melding voor Gmail op het horloge aan gezet
- Meldingen ook weergeven als de telefoon wordt gebruikt <- aan gezet

Mis ik iets? EDIT: whatsapp werkt wel

En een andere vraag. Mijn Google agenda afspraken worden niet getoond. Is die standaard verbonden met de Samsung agenda? Iemand dit al werkend gekregen met Google agenda?
Telefoon geluid moet je niet uit zetten, je moet in de Samsung app 'verbonden telefoon dempen' aanzetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bsmpower
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 10-09 19:32
Smartphonetips schreef op dinsdag 31 augustus 2021 @ 21:28:
[...]

Telefoon geluid moet je niet uit zetten, je moet in de Samsung app 'verbonden telefoon dempen' aanzetten.
Ok, maar ik wil mijn telefoon geluid niet aan 🙂. Dus als de telefoon op tril staat, dan krijg ik op de watch geen tril? Dat is toch gek? Het werkt wel met Whatsapp, dus ik verwacht dat Gmail het probleem is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mike123
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 07:21
bsmpower schreef op dinsdag 31 augustus 2021 @ 22:02:
[...]

Ok, maar ik wil mijn telefoon geluid niet aan 🙂. Dus als de telefoon op tril staat, dan krijg ik op de watch geen tril? Dat is toch gek? Het werkt wel met Whatsapp, dus ik verwacht dat Gmail het probleem is.
Mijn telefoon moet ook stil zijn en zelfs niet trillen. Met een 112 app, Homey meldingen en Whatsapp trilt het horloge wel. Met Wordfeud, jaja, dan trilt hij niet.
Als ik Whatsapp Web open heb staan op de pc trilt hij ook niet met Whatsapp.
Ge Watch 2 deed het met alle meldingen wel.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• patrickt35
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 18:11
Ik vind onderstaande watchfaces wel gaaf
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/J2ZYb-bKtO2KkNmMdt2FlEReUKw=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/wBCzp4sUPR2DhrMW5ic223Q2.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RIchard.m
  • Registratie: September 2018
  • Laatst online: 16-11-2024
Waar kan je deze face vinden

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jassy
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 10-09 21:24
Deze staat in de Galaxy Wearable App en heet "Analoog Hulpmiddel".

Bekijk op www.dabmonitor.nl informatie over diverse Nederlandse DAB Ensembles.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RvD86
  • Registratie: Juni 2017
  • Laatst online: 18:33
Deze wijzerplaat, Doet de secondewijzer bij jullie ook zo raar?
Hij gaat bij mij 3 sec. vooruit en slaat dan 1 sec. terug en dat steeds opnieuw.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• patrickt35
Mijn eerste foto klopt niet helemaal. Deze lijkt beter op de werkelijkheid🤣
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/FwCYaLBUURf1YJsyuUH5VYdblwE=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/XBJtnAIfUmkl1b9uIvAyY6zB.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• patrickt35
RvD86 schreef op woensdag 1 september 2021 @ 15:31:
Hij gaat bij mij 3 sec. vooruit en slaat dan 1 sec. terug en dat steeds opnieuw.
Geen last van

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• watercoolertje
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 14:01
RvD86 schreef op woensdag 1 september 2021 @ 15:31:
Bij mij de eerste dag niet maar de 2de dag wel, zelfs na een restart van mijn horloge was het nog steeds zo, heb gisteren dus een andere wijzerplaat gekozen. Als ik hem nu weer kies heb ik het issue meteen.

[ Voor 5% gewijzigd door watercoolertje op 01-09-2021 15:39 ]

(16 x 300Wp) 4800Wp + (sinds 14 feb 2023) (7 x 405Wp) 2835Wp = 7635Wp @Zuid op 4.5kW omvormer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• watercoolertje
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 14:01
Vinden jullie het scherm ook niet erg fel op de AOD stand? Bij mijn oude galaxy watch (1) was dat toch wel veel donkerder, nu zie ik de wijzerplaat wel versimpelen maar de helderheid dimt helemaal niet in AOD.

(16 x 300Wp) 4800Wp + (sinds 14 feb 2023) (7 x 405Wp) 2835Wp = 7635Wp @Zuid op 4.5kW omvormer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RvD86
  • Registratie: Juni 2017
  • Laatst online: 18:33
watercoolertje schreef op woensdag 1 september 2021 @ 15:37:
[...]

Bij mij de eerste dag niet maar de 2de dag wel, zelfs na een restart van mijn horloge was het nog steeds zo, heb gisteren dus een andere wijzerplaat gekozen.
Bij mij is dit ook pas later gekomen.
En voor mij inderdaad de rede om een andere wijzerplaat te kiezen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• wiz
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 03-09 18:55

wiz

Connecting the world

Toch mooi om te zien dat beide kleuren Watch4 Classic hun eigen karakter hebben

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/9QQz1kmbjZgo5dfDbzP6dcdsS2A=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/pquDENubn0cL0epVVxYDcXLW.jpg?f=fotoalbum_large

HP Elitebook Ultra G1i - Ultra 7-268v Oled 32Gb 2Tb / Surface Pro SD X Elite Oled 16Gb 2Tb 5G + Flex TC / iPhone 15 PRO + Apple Watch Ultra 2 / VW ID.4 Pro Performance / NOM & EPC=0 sinds 1-1-2022

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjowhan
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 12-09 16:06
patrickt35 schreef op woensdag 1 september 2021 @ 15:36:
Mijn eerste foto klopt niet helemaal. Deze lijkt beter op de werkelijkheid🤣
[Afbeelding]
Is dit de zwarte of de zilveren variant van de Classic (of is dit niet jouw foto?)

http://specs.tweak.to/5253

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• patrickt35
Sjowhan schreef op woensdag 1 september 2021 @ 16:05:
[...]

Is dit de zwarte of de zilveren variant van de Classic (of is dit niet jouw foto?)
De zilveren variant. Echter ik moest de foto wat donkerder maken zodat de wijzerplaat beter leek op de werkelijkheid.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/EQd4txI70JvbLt_lR_OXuCBi3Q8=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/GuHs2VVeLEpnvkgHN7S8LNjn.jpg?f=fotoalbum_large

[ Voor 37% gewijzigd door patrickt35 op 01-09-2021 16:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hakki
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 16:21
watercoolertje schreef op woensdag 1 september 2021 @ 15:39:
Vinden jullie het scherm ook niet erg fel op de AOD stand? Bij mijn oude galaxy watch (1) was dat toch wel veel donkerder, nu zie ik de wijzerplaat wel versimpelen maar de helderheid dimt helemaal niet in AOD.
ja, ook al opgemerkt.. toch alleszins fel met 'automatische helderheid'.
Manueel op laagste stand is veel minder fel en lijkt me bij voorkeur voor AOD actief.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• wiz

wiz

Connecting the world

Dat is het mooie van de Svartling Watchfaces (Watchmaker compatible)

https://www.svartling.net/p/watch-faces.html

Daarvan kun je los van de ingebouwde helderheid van de Watch3 / Watch4 ook nog in 7-10 stappen de eigen helderheid doseren. Bovendien passen ze zich na zonsondergang automatisch ook nog qua helderheid aan.

- Tap at 6 oclock to choose between 7 different brightness levels.
- Automatic decrease of brightness after sunset. It decreases the brightness with 40%. And get to normal brightness again at sunrise.

[ Voor 5% gewijzigd door wiz op 01-09-2021 17:08 ]

HP Elitebook Ultra G1i - Ultra 7-268v Oled 32Gb 2Tb / Surface Pro SD X Elite Oled 16Gb 2Tb 5G + Flex TC / iPhone 15 PRO + Apple Watch Ultra 2 / VW ID.4 Pro Performance / NOM & EPC=0 sinds 1-1-2022

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wielhelm
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 11-09 22:55

wielhelm

80/86 ST bladebladed

wiz schreef op woensdag 1 september 2021 @ 16:36:

Daarvan kun je los van de ingebouwde helderheid van de Watch3 / Watch4 ook nog in 7-10 stappen de eigen helderheid doseren. Bovendien passen ze zich na zonsondergang automatisch ook nog qua helderheid aan.

- Tap at 6 oclock to choose between 7 different brightness levels.
- Automatic decrease of brightness after sunset. It decreases the brightness with 40%. And get to normal brightness again at sunrise.
Wel jammer dat je die faces niet aan kan passen. Bedankt voor de tips trouwens! Fantastisch al die watchfaces. Ik heb zelfs mijn gouwe ouwe stowa horloge er nu op staan. En natuurlijk alle andere waar ik de echte modellen niet van kan betalen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Geekess
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 08:57
Terranca schreef op maandag 30 augustus 2021 @ 18:39:
[...]

Ja dat ziet er niet heel gek uit idd. Misschien ligt het dan ook aan de 40mm, want ik denk dat jij hier de 44mm om hebt? Soortgelijke watchface op de GW4 40mm "klopt" wat mij betreft net niet:
Ja precies. Ik had datzelfde, en ik denk dat het bij de 40mm wat meer naar voren komt dan bij de 44mm, waar het er stukken beter uitziet.

Wat ook een ding is, is dat het 'zilver' op de 40mm (kast) mat is, en oogt als goedkoop plastic. Het ziet er niet uit als metaal.
Op de classic is het glanzend, en ziet het er prachtig uit.

Ik heb nu de zwarte classic in huis (wilde de zilveren, maar de zwarte was met flinke korting) en die oogt (voor mij) stukken beter. De zilveren 40mm gaat terug.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeBaroN
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 06-09 02:08
Welke kleur bandje krijg je bij de classic silver? Bij 46mm lijkt het grijs en bij de 42mm wit op meerdere sites. Coolblue bijvoorbeeld.

https://www.coolblue.nl/p...classic-46-mm-zilver.html

https://www.coolblue.nl/p...classic-42-mm-zilver.html

[ Voor 39% gewijzigd door DeBaroN op 01-09-2021 20:36 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• patrickt35
DeBaroN schreef op woensdag 1 september 2021 @ 20:33:
Welke kleur bandje krijg je bij de classic silver? Bij 46mm lijkt het grijs en bij de 42mm wit op meerdere sites. Coolblue bijvoorbeeld.

Zie mijn foto hierboven. Het is wit grijs🤣
Lelijk bandje, maar ben aan het wachten tot er een ruimere keuze is aan bandjes die rond aansluiten aan het horloge.

[ Voor 10% gewijzigd door patrickt35 op 01-09-2021 21:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeBaroN
patrickt35 schreef op woensdag 1 september 2021 @ 21:10:
[...]

Zie mijn foto hierboven. Het is wit grijs🤣
Lelijk bandje, maar ben aan het wachten tot er een ruimere keuze is aan bandjes die rond aansluiten aan het horloge.
Foeilelijk, ik wacht wel.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• patrickt35
Helemaal mee eens. Maar nu is er gewoon nog weinig keuze. Dus tijdelijk zal ik het met deze moeten doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeBaroN
Alle bandjes die je in de Design Studio kan kiezen zijn niet draaibaar dat het dus niet netjes sluit rond je pols?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• men-noemt-m-o
  • Registratie: Februari 2015
  • Laatst online: 06-08 00:01
DeBaroN schreef op woensdag 1 september 2021 @ 20:33:

De 42mm heeft een wit bandje, de 46mm beetje witgrijs.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/ks0tCakSenRZNMLRx08Yv6Wvhsw=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/aqfzT5tEO4rNBgFvusWHPVNP.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cassiekai
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 10:41
Zijn er eigenlijk ook hoogwaardige bandjes voor de classic vier? Ik zie alleen maar bandjes van ongeveer 30 euro. Ik had het mooi gevonden als Samsung een exclusieve premium versie zou aanbieden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• patrickt35
cassiekai schreef op woensdag 1 september 2021 @ 22:48:
Zijn er eigenlijk ook hoogwaardige bandjes voor de classic vier? Ik zie alleen maar bandjes van ongeveer 30 euro. Ik had het mooi gevonden als Samsung een exclusieve premium versie zou aanbieden.
Geduld hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ArjenIsM3
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 17:57
Die Samsung bandjes sluiten allemaal niet goed aan op de pols helaas. Heb er nu een €5 metalen AliExpress bandje om. Kleur zilver komt niet helemaal overeen maar verder prima. Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/5pgRycD_uYX1HQpxNae9pDDOD44=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/gJlL4tqrAFy5LLU45AyXLJ3Y.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arjan P
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 11-09 00:12
ArjenIsM3 schreef op woensdag 1 september 2021 @ 23:00:
Die Samsung bandjes sluiten allemaal niet goed aan op de pols helaas.
Als ik je foto zo zie kom je inderdaad niet fijn uit met Samsung bandjes want die gaan eerst een stukje rechtuit en dan pas omlaag. Zelf zou ik concluderen dat het horloge dan te groot is voor de pols (ik heb een best brede pols en heb bewust eenn 42mm classic genomen), maar dat is natuurlijk een keuze.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• bsmpower
Ik wil training automatisch detecteren aanzetten voor fietsen. Maar ik kan alleen kiezen voor hardlopen, crosstrainer, dynamisch, en nog wat. Maar geen fietsen, klopt dat?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• hostje
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 12-09 16:51
bsmpower schreef op donderdag 2 september 2021 @ 07:44:
Ik wil training automatisch detecteren aanzetten voor fietsen. Maar ik kan alleen kiezen voor hardlopen, crosstrainer, dynamisch, en nog wat. Maar geen fietsen, klopt dat?
Dat klopt. Is ook al een paar keer gemeld hier. Hopelijk fixen ze dat nog met een update want ik begreep dat eerdere Galaxy watches het fietsen wel automatisch konden detecteren. En de watch is wel slim genoeg om de handmatig opgestarte fietstraining te pauzeren als je even stopt met fietsen, merkte ik van de week. Dus automatisch starten zou dan toch ook geen grote uitdaging moeten zijn.

• Dirk_3
  • Registratie: Augustus 2021
  • Laatst online: 31-08-2022
Guided directions bij Wandelen/fietsen/lopen... met enkel smartwatch met e-sim (of als dat niet kan, met GSM ergens in een of andere zak)

Dit is mijn eerste smartwatch en ik zoek een goede app waarmee ik het volgende kan:
- route downloaden (gpx) of zelf maken (op laptop of smartphone is ook ok)
- tijdens activiteit: navigatie aanwijzigingen (binnen 300m links, ...), ook voor kleine bospaadjes (of op privé terrein)
- tijdens activiteit: graag ook mogelijkheid om op kaart te zien waar ik ben (op horloge dus)
- tijdens activiteit: app mag andere apps niet blokkeren, of smartwatch niet blokeren
- liefst ook gratis of beperkt budget

Wat heb ik al getest ?
- Komoot -> begeleiding ok, geen kaart, app deed smartwatch crashen, app blokkeerde alle andere apps:
- Outdooractive -> in theorie veelbelovend, wanneer ik echter op de knop navigate duw dan gebeurt er niets, voorbereidend werk: zeker ok, doorsturen naar smartwatch: ook ok, navigatie op smartwatch werkt niet, getest met smartwatch alleen, en met smartwatch en smartphone in zak.
- google maps -> kan geen gpx inladen, dus niet verder getest

Indien ik bij mijn tests iets verkeerds gedaan heb, zijn tips en correcties zeker welkom.

Alvast bedankt voor feedback

• ArjenIsM3
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 17:57
Arjan P schreef op woensdag 1 september 2021 @ 23:14:
[...]

Als ik je foto zo zie kom je inderdaad niet fijn uit met Samsung bandjes want die gaan eerst een stukje rechtuit en dan pas omlaag. Zelf zou ik concluderen dat het horloge dan te groot is voor de pols (ik heb een best brede pols en heb bewust eenn 42mm classic genomen), maar dat is natuurlijk een keuze.
Dat is een conclusie, een andere is dat de keuze van Samsung van vorm over functie niet voor iedereen fijn is, maar goed. Wat doe je eraan. Dan maar een ander bandje. Denk dat ik uiteindelijk op een NATO bandje (2-delig uiteraard) uit ga komen. Overigens heb ik de 42mm om mijn pols gehad in de Mediamarkt maar die vond ik zelf net te klein. De 44mm non-classic is qua formaat voor mij perfect, maar die vind ik niet mooi en ik hecht ook veel waarde aan de roterende bezel van de classic. Dus dan maar deze, ondanks dat hij voor mij aan de grote kant is.

Merk nu trouwens ook dat ik net een schakel teveel uit dit bandje heb gehaald, hij zet nu aardig rode striemen in mijn arm maar ik zit op kantoor dus kan er ook niks aan doen |:(

• janshuizing
  • Registratie: Augustus 2013
  • Laatst online: 03-08 22:03
Dirk_3 schreef op donderdag 2 september 2021 @ 09:13:
Guided directions bij Wandelen/fietsen/lopen... met enkel smartwatch met e-sim (of als dat niet kan, met GSM ergens in een of andere zak)

Dit is mijn eerste smartwatch en ik zoek een goede app waarmee ik het volgende kan:
- route downloaden (gpx) of zelf maken (op laptop of smartphone is ook ok)
- tijdens activiteit: navigatie aanwijzigingen (binnen 300m links, ...), ook voor kleine bospaadjes (of op privé terrein)
- tijdens activiteit: graag ook mogelijkheid om op kaart te zien waar ik ben (op horloge dus)
- tijdens activiteit: app mag andere apps niet blokkeren, of smartwatch niet blokeren
- liefst ook gratis of beperkt budget

Wat heb ik al getest ?
- Komoot -> begeleiding ok, geen kaart, app deed smartwatch crashen, app blokkeerde alle andere apps:
- Outdooractive -> in theorie veelbelovend, wanneer ik echter op de knop navigate duw dan gebeurt er niets, voorbereidend werk: zeker ok, doorsturen naar smartwatch: ook ok, navigatie op smartwatch werkt niet, getest met smartwatch alleen, en met smartwatch en smartphone in zak.
- google maps -> kan geen gpx inladen, dus niet verder getest

Indien ik bij mijn tests iets verkeerds gedaan heb, zijn tips en correcties zeker welkom.

Alvast bedankt voor feedback
Vieuwranger misschien

• wiz

wiz

Connecting the world

Let op: Je koopt bij Samsung wanneer je de Watch Studio gebruikt altijd het standaard model + extra bandje. Het is dus niet zo dat je een custom combinatie krijgt van horloge + zelfgekozen band voor de prijs van het horloge. Je betaalt altijd de meerprijs van de extra band. Ook bij Coolblue is dit het geval.

Dus of je nu horloge en band los koopt, of geconfigureerd via bijvoorbeeld een Watch Studio oid, je betaalt voor de extra band.

• men-noemt-m-o
wiz schreef op donderdag 2 september 2021 @ 10:18:
[...]

Let op: Je koopt bij Samsung wanneer je de Watch Studio gebruikt altijd het standaard model + extra bandje. Het is dus niet zo dat je een custom combinatie krijgt van horloge + zelfgekozen band voor de prijs van het horloge. Je betaalt altijd de meerprijs van de extra band. Ook bij Coolblue is dit het geval.

Dus of je nu horloge en band los koopt, of geconfigureerd via bijvoorbeeld een Watch Studio oid, je betaalt voor de extra band.
Zeker weten? Ik was namelijk de normale prijs kwijt voor de Watch 4 + custom bandje. En je kon ook zonder bandje bestellen dan was het horloge 40 euro goedkoper dan de standaardprijs. Het lijkt me dus dat je het standaard bandje er niet bij krijgt als je een custom bandje kiest in de watch design studio.

Ik kan het alleen niet bevestigen omdat mijn pre-order met custom bandje nog niet geleverd is en ik heb hem nu geannuleerd.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Arjan P
wiz schreef op donderdag 2 september 2021 @ 10:18:
Let op: Je koopt bij Samsung wanneer je de Watch Studio gebruikt altijd het standaard model + extra bandje. Het is dus niet zo dat je een custom combinatie krijgt van horloge + zelfgekozen band voor de prijs van het horloge. Je betaalt altijd de meerprijs van de extra band.
Dan ben je verkeerd begonnen: je start bij horloge + bandje en dan is dat het enige bandje dat verschijnt. Dit was nl precies de reden dat ik bij Samsung heb besteld (12 aug). Ik wilde het leren bandje en ook nog in een grotere maat - en heb alleen dat bandje betaald en ontvangen. D.w.z. 50,- betaald i.p.v. 40,- en niet 90,- voor twee.

• wiz

wiz

Connecting the world

Arjan P schreef op donderdag 2 september 2021 @ 10:46:
[...]

Dan ben je verkeerd begonnen: je start bij horloge + bandje en dan is dat het enige bandje dat verschijnt. Dit was nl precies de reden dat ik bij Samsung heb besteld (12 aug). Ik wilde het leren bandje en ook nog in een grotere maat - en heb alleen dat bandje betaald en ontvangen. D.w.z. 50,- betaald i.p.v. 40,- en niet 90,- voor twee.
Hmmm Ik snapte niet dat ook tijdens de preorder periode het domweg niet mogelijk was om een horloge te grokgen met een custom band / maat tegen de aanbiedingsprijs ... Naja ik heb nog een loyaliteitscode liggen van Samsung waarbij ik en de aanbiedingsprijs krijg, en korting op een leren bandje en de preorder bonus nog steeds geldt ... :)

[ Voor 62% gewijzigd door wiz op 02-09-2021 11:24 ]

• men-noemt-m-o
wiz schreef op donderdag 2 september 2021 @ 11:08:
[...]

Hmmm .. Ik krijg dat niet voor elkaar om een Classic 46mm met een zwart leren bandje te krijgen .. Hij blijft 359 voor de Classic + 49 voor de band specificeren. Kennelijk kun je niet en de aanbiedingsprijs van 359 krijgen en een gratis ander bandje dan standaard .. Je komt dan toch duurder uit ...
Welke aanbieding wil je gebruiken dan? De classic 46mm is zonder aanbieding 359 euro als je hem zonder bandje besteld en met het standaard bandje dus 399 omdat het bandje 40 euro is.

Ik heb hem uiteindelijk met de ING korting besteld maar daar was het niet mogelijk om de watch design studio te gebruiken dus ik heb hem nu gewoon met het standaard bandje besteld en zelf een los vervangend bandje besteld.

• wiz

wiz

Connecting the world

men-noemt-m-o schreef op donderdag 2 september 2021 @ 11:23:
[...]

Welke aanbieding wil je gebruiken dan? De classic 46mm is zonder aanbieding 359 euro als je hem zonder bandje besteld en met het standaard bandje dus 399 omdat het bandje 40 euro is.

Ik heb hem uiteindelijk met de ING korting besteld maar daar was het niet mogelijk om de watch design studio te gebruiken dus ik heb hem nu gewoon met het standaard bandje besteld en zelf een los vervangend bandje besteld.
Ik wilde destijds de aanbiedingsprijs van 359 betalen voor een Classic 46mm met S/M Leren band .. Maar realiseerde me niet dat je hoe dan ook extra betaalt voor het bandje zodra je gaat afwijken .. Ach ja ..

• k---evi-n
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 04-09 08:44
Na een aantal dagen in gebruik vannacht een raar fenomeen gehad..

Toen ik naar bed was gegaan rond 1uur met het horloge om, was het horloge nog 52%. Vervolgens werd ik rond 4 uur wakker en was het horloge nog maar 1% en viel uit.
Helaas is er geen geschiedenis van batterij gebruik....

Heeft iemand ook wel eens gehad dat er opeens een zware battery drain is geweest dat binnen 3 uur de batterij 50% is gedaald?

EDIT: Waarschijnlijk het Issue gevonden.
Ik heb gisteren een opname gemaakt met de spraakrecorder op de watch.
Nu staat Automatische kopie naar de Telefoon aan, echter lukt het de telefoon niet om de gegevens op te halen (blijft op 0% staan)
Hierdoor blijft er een verbinding continue open staan en dat vind de watch (en mijn S10+) niet heel fijn.
Meerdere mensen hier last van?
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/cL7swsOr0Oji4cj-osfowz69aAU=/232x232/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/EI7rkxCbmS0NOvjjbKonKQcp.jpg?f=fotoalbum_tile

[ Voor 49% gewijzigd door k---evi-n op 02-09-2021 13:25 ]

• kees4463
  • Registratie: November 2016
  • Laatst online: 08-09 00:10
helft van apps werkt niet zonder samsung telefoon, kan zonder galaxy store niet eens een internet explorer instaleren, teleurstellend.
:9
Lees je walkie talkie app voor samsung, kun je die niet downloaden.
samsung bloodpresure en ecg werken niet zonder samsung telefoon.

teleurstellend, voor een horloge met google wear o/s wat een open platform zou moeten zijn.

batterij duur 46mm clasic na 1 dag nog maar 55 procent over.

[ Voor 51% gewijzigd door kees4463 op 02-09-2021 22:22 ]

• KaiZas
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 02-08 09:24
kees4463 schreef op donderdag 2 september 2021 @ 22:17:
helft van apps werkt niet zonder samsung telefoon, kan zonder galaxy store niet een een internet explorer instaleren, teleurstellend.
:9
Ja dat viel me ook tegen. Maar ik heb wel een apk gevonden voor Netscape die het iet of wat doet.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Razer
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 14:53
Nog meer mensen waar de hartslag in rust niet geregistreerd wordt? Heb mijn watch nu een week, van de 7 dagen is deze slechts 2x geregistreerd.

Hartslag meting staat op continu, reboot al geprobeerd e.d.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/h7kEJT15fQ9CzbscAEfjQGPi8Pc=/x800/filters:strip_exif()/f/image/vTsKqBUHztCFBcEsE7DFWrFg.png?f=fotoalbum_large

• mike123
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 07:21
Mijn hartslag word elke 10 minuten gemeten als ik niet te veel beweeg volgens de uitleg en dat doet hij ook.
Kan je het scherm wat je hier hebt neergezet niet naar beneden slepen?
Bovenin het scherm heb ik namelijk alle dagen staan waar je doorheen kan scrollen.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• patrickt35
kees4463 schreef op donderdag 2 september 2021 @ 22:17:
Lees je walkie talkie app voor samsung, kun je die niet downloaden.
samsung bloodpresure en ecg werken niet zonder samsung telefoon.

batterij duur 46mm clasic na 1 dag nog maar 55 procent over.
Walkie Talkie app kan je met een Samsung telefoon ook niet downloaden. Waarschijnlijk niet beschikbaar in Nederland of je moet een watch 4 LTE hebben. Zal met de toekomst wel komen.

BP en ECG was al voor release bekend, dus wanneer je enige research had gedaan had je dit geweten.
45% per 24 uur met alle sensoren die een watch 4 heeft is gewoon netjes. Genoeg tweak mogelijkheden om er een uurtje of 60 uit te persen. Best netjes vind ik.

Als ik jou was zou ik hem gewoon retourneren.

• patrickt35
Razer schreef op donderdag 2 september 2021 @ 22:37:
Nog meer mensen waar de hartslag in rust niet geregistreerd wordt? Heb mijn watch nu een week, van de 7 dagen is deze slechts 2x geregistreerd.

Hartslag meting staat op continu, reboot al geprobeerd e.d.

[Afbeelding]
Wanneer je kiest voor hartslag om de 10 minuten(bij rust), komt daar een waarde te staan.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/PWAzZ4RhStlmmTeKKtisK0EgtjU=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/oINKyUAZqKTm0NdLUvrFmg3D.jpg?f=fotoalbum_large

• Geekess
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 08:57
wiz schreef op woensdag 1 september 2021 @ 16:36:

Oooh dat zijn mooie watchfaces! Bedankt voor de link.
Ik kreeg mijn gekochte watchmaker watchfaces niet aan de praat op de watch4 (ze weigerden van telefoon naar watch te syncen, iets met wearOS), maar deze gratis versies werken gelukkig wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jwakie
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 13-08 14:28
patrickt35 schreef op donderdag 2 september 2021 @ 23:18:
[...]

Wanneer je kiest voor hartslag om de 10 minuten(bij rust), komt daar een waarde te staan.
[Afbeelding]
Ik heb 'om de 10 in rust' al een week ingesteld maar er staat geen waarde bij 'hartslag in rust'.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Razer
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 14:53
patrickt35 schreef op donderdag 2 september 2021 @ 23:18:
[...]

[Afbeelding]
Nee dit klopt niet, dit zou gewoon de hartslag moeten zijn die je in rust hebt. Die zou er uiteraard ook gewoon moeten komen als je hartslag meting op continu staat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Terranca
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 17:54
Ik heb die waarde op sommige dagen wel, op andere niet. Je hartslag in rust is in principe je hartslag zoals hij is vlak nadat je wakker wordt, maar niet meer ligt. Dus bijvoorbeeld als je net wakker bent en even op de rand van je bed zit. Ik weet niet of Samsung dezelfde definitie hanteert, maar dan staat er misschien alleen een waarde als hij een goede meting op het goede moment heeft voor die dag. Als je elke dag meteen in de kleren schiet om de kinderen wakker te maken (zoals ik ;)) heeft hij wellicht geen meetpunt ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dirk_3
Dank je, viewranger heet nu blijkbaar oudooractive. Ik test en zoek verder in de hoop iets leuks te vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jwakie
Terranca schreef op vrijdag 3 september 2021 @ 10:53:
Ik heb die waarde op sommige dagen wel, op andere niet. Je hartslag in rust is in principe je hartslag zoals hij is vlak nadat je wakker wordt, maar niet meer ligt. Dus bijvoorbeeld als je net wakker bent en even op de rand van je bed zit. Ik weet niet of Samsung dezelfde definitie hanteert, maar dan staat er misschien alleen een waarde als hij een goede meting op het goede moment heeft voor die dag. Als je elke dag meteen in de kleren schiet om de kinderen wakker te maken (zoals ik ;)) heeft hij wellicht geen meetpunt ;-)
Hier kan ik ook niet anders met een dreumes en kleuter. :'(

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• m0h4life
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 09:22
Voor de mensen die tegen problemen aanlopen met de Galaxy Watch 4 in combinatie met Huawei telefoons, dat komt omdat Huawei als incompatible is aangemerkt in de Samsung Wearable app.
Er is echter wel een (tijdelijke) oplossing gevonden door een gebruiker op reddit, met als randvoorwaarde wel dat je een toestel hebt die standaard al Google Services ondersteund. (uit mijn hoofd tot en met de P30 serie?)
https://www.reddit.com/r/...tm_medium=web2x&context=3

Mocht bovenstaande niet werken en je bent technisch aangelegd, dan is de volgende link nog het proberen waard. Deze gebruiker heeft de Wearable App apk aangepast om Huawei toe te laten. Die gebruiker heeft zowel een link naar zijn APK bestand als een stappenplan om het zelf te doen (aangeraden!)
https://www.reddit.com/r/...tm_medium=web2x&context=3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wiz

wiz

Connecting the world

jwakie schreef op vrijdag 3 september 2021 @ 09:50:
[...]

Ik heb 'om de 10 in rust' al een week ingesteld maar er staat geen waarde bij 'hartslag in rust'.
Bij mij doet die waarde het enkel bij "continue hartslag resgistratie", niet bij "om de 10 minuten". Dit is ook hoe het volgens de theorie zou moeten werken.

[ Voor 8% gewijzigd door wiz op 03-09-2021 12:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jwakie
wiz schreef op vrijdag 3 september 2021 @ 12:55:
[...]

Bij mij doet die waarde het enkel bij "continue hartslag resgistratie", niet bij "om de 10 minuten". Dit is ook hoe het volgens de theorie zou moeten werken.
Voor die 10 dagen heb ik hem een aantal dagen op continu gehad. Er stond toen ook geen waarde.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• hostje
bsmpower schreef op zaterdag 28 augustus 2021 @ 17:33:
[...]

Heb deze besteld. Komt volgende week dus kan er nog niks over zeggen.
https://www.amazon.nl/dp/...lt_i_S2PWQRKQA8XMRQ9WC7R1

Edit: is alleen geen glas. Dan zou je deze kunnen overwegen? https://www.amazon.nl/dp/...lt_i_WMVYKXWSRS0KFQ0G84KR
De 'glazen' (want eigenlijk gewoon hard plastic) protector uit de 2de link is inmiddels binnen. Past precies op de 44mm non classic watch. Echter heeft deze protector een matte afwerking. Zogenaamd anti reflex. Het resultaat is dat het afbreuk doet aan de watch. Het gladde, spiegelende scherm ben je kwijt en het ziet er naar mijn mening wat goedkoop uit. Ik dacht nog even dat er nog een folie op de buitenkant zat dat ik er af moest trekken, maar dat is niet het geval. Een tweede nadeel van het matte is dat als je buiten in de zon staat, je het hele display niet meer kunt aflezen als de zon er op staat. Ik houd het er nog even op maar denk niet dat dit een blijvertje is. Ik heb voor mijn Fossil Gen 5 een echte glazen screenprotector die mooi helder is. Zoiets zoek ik nu ook. Zal op termijn wel beschikbaar komen voor de Watch 4.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• renzo4000
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 12-09 07:56
Ik heb deze: https://www.amazon.nl/gp/...tle_o02_s00?ie=UTF8&psc=1

Is gewoon glanzend, merk niet eens dat ie erop zit.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/MCFHLw2KEZ_zzatmjAg3_R4ywDQ=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/a7pvXHcujvlgjcHOcTFsxFTP.png?f=user_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/a3hgW9mMx6oAaOwtgqwqTL59ZjI=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/DQMZhLhyDYSlm4DDA0DKQwYw.png?f=user_large

Let niet op het oerwoud :o

[ Voor 97% gewijzigd door renzo4000 op 03-09-2021 16:04 ]

PVOUTPUT | 5400W | 15 PANELEN 360W ZUID 38° | ENPHASE ENVOY S | MICRO OMVORMERS 290W

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hostje
renzo4000 schreef op vrijdag 3 september 2021 @ 15:58:
Ik heb deze: https://www.amazon.nl/gp/...tle_o02_s00?ie=UTF8&psc=1

Is gewoon glanzend, merk niet eens dat ie erop zit.

[Afbeelding]

[Afbeelding]

Let niet op het oerwoud :o
Precies zoiets zoek ik ook ja. Gewoon een glanzende, geen mat/anti reflex. Je moet hem inderdaad niet zien zitten. Degene die jij hebt is voor de 46mm. Ik weet dus niet of die gaat passen op mijn 44mm.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wiz

wiz

Connecting the world

Ik moet eerlijk zeggen.. Van alle GWs die ik ooit gehad heb (S2, S3, 46mm, GWA, GWA2, GW3, GW3T en GW4) zijn het alleen de horloges zonder bezel geweest waar ik een kras op heb gekregen.. Bij de varianten met bezel is het me nooit gelukt. Voor mij dus geen screenprotectors 😊😎💪🏻

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hostje
wiz schreef op vrijdag 3 september 2021 @ 16:31:
Ik moet eerlijk zeggen.. Van alle GWs die ik ooit gehad heb (S2, S3, 46mm, GWA, GWA2, GW3, GW3T en GW4) zijn het alleen de horloges zonder bezel geweest waar ik een kras op heb gekregen.. Bij de varianten met bezel is het me nooit gelukt. Voor mij dus geen screenprotectors 😊😎💪🏻
Klopt, de bezel geeft bescherming. Ik heb een Huawei Watch 2 Sport met bezel en een Fossil Gen 5 zonder. Maar op al mijn watches toch altijd een glazen protector gehad. Kwam er net achter dat ik nog een protector had liggen van de Fossil en die past best aardig op de Watch 4 (44mm). Ik hou een klein randje over, maar is te overzien. Heb die er nu maar op gezet en kijk dat even aan.Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/f-MPrZBua3kftjkmtmjTbmgpzZU=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/qLkDv9CUMon8HsDVnEueD9Pe.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bsmpower
hostje schreef op vrijdag 3 september 2021 @ 15:51:
[...]

De 'glazen' (want eigenlijk gewoon hard plastic) protector uit de 2de link is inmiddels binnen. Past precies op de 44mm non classic watch. Echter heeft deze protector een matte afwerking. Zogenaamd anti reflex. Het resultaat is dat het afbreuk doet aan de watch. Het gladde, spiegelende scherm ben je kwijt en het ziet er naar mijn mening wat goedkoop uit. Ik dacht nog even dat er nog een folie op de buitenkant zat dat ik er af moest trekken, maar dat is niet het geval. Een tweede nadeel van het matte is dat als je buiten in de zon staat, je het hele display niet meer kunt aflezen als de zon er op staat. Ik houd het er nog even op maar denk niet dat dit een blijvertje is. Ik heb voor mijn Fossil Gen 5 een echte glazen screenprotector die mooi helder is. Zoiets zoek ik nu ook. Zal op termijn wel beschikbaar komen voor de Watch 4.
Bedankt voor je reactie. Ik verwacht hem ook elk moment. Had de eerste link geannuleerd en de 2e (glazen) besteld. Eens kijken of ik dezelfde mening heb als ik hem geplaatst heb. En anders inderdaad wachten op iets beters. PS ik vind dat ik nu heel snel vingerafdrukken/vegen heb op mijn scherm. Dat lost een matte protector misschien wel op?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blue13x
  • Laatst online: 11-09 22:19
Is er iemand hier die voor de Hybrid leather watch is gegaan? Aan te raden. Het rubberen bandje ziet er minder "classic" uit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hostje
bsmpower schreef op vrijdag 3 september 2021 @ 17:49:
[...]

Bedankt voor je reactie. Ik verwacht hem ook elk moment. Had de eerste link geannuleerd en de 2e (glazen) besteld. Eens kijken of ik dezelfde mening heb als ik hem geplaatst heb. En anders inderdaad wachten op iets beters. PS ik vind dat ik nu heel snel vingerafdrukken/vegen heb op mijn scherm. Dat lost een matte protector misschien wel op?
Het vingerafdruk probleem is inderdaad verholpen met die matte protector. Ik ben vooral benieuwd naar jouw ervaring bij het aflezen vh scherm in de felle zon. Ik zag echt niks meer op het scherm. En ik vond het matte echt afbreuk doen op de looks vd watch. Vond het er goedkoop uitzien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jwakie
hostje schreef op vrijdag 3 september 2021 @ 17:39:
[...]

Klopt, de bezel geeft bescherming. Ik heb een Huawei Watch 2 Sport met bezel en een Fossil Gen 5 zonder. Maar op al mijn watches toch altijd een glazen protector gehad. Kwam er net achter dat ik nog een protector had liggen van de Fossil en die past best aardig op de Watch 4 (44mm). Ik hou een klein randje over, maar is te overzien. Heb die er nu maar op gezet en kijk dat even aan.[Afbeelding]
Welke watchface is dit? :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bsmpower
hostje schreef op vrijdag 3 september 2021 @ 18:29:
[...]
Het vingerafdruk probleem is inderdaad verholpen met die matte protector. Ik ben vooral benieuwd naar jouw ervaring bij het aflezen vh scherm in de felle zon. Ik zag echt niks meer op het scherm. En ik vond het matte echt afbreuk doen op de looks vd watch. Vond het er goedkoop uitzien.
Heb hem er even los opgelegd en snap wat je bedoeld. Hij is ook nog best dik waardoor het heel duidelijk op het horloge lijkt te liggen. Dan is een folie misschien toch niet zo gek. Of helemaal geen bescherming, hopelijk is het glas sterk genoeg tegen krassen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dirk_3
hostje schreef op vrijdag 3 september 2021 @ 15:51:
[...]

Zijn bij mij intussen ook aangekomen. Met welk product maak je het horlogeglas proper vooraleer je de protector erop legt ? Bij die voor mijn smartphone zat er een doekje bij, hier enkel protector, had ik niet gezien. Er zijn wel wat vegen en waarschijnlijk ook vetrestjes van huid op het scherm. Afwasmiddel ? Alcohol ? Of tast dat het horlogeglas aan ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bsmpower
Dirk_3 schreef op vrijdag 3 september 2021 @ 19:41:
[...]
Zijn bij mij intussen ook aangekomen. Met welk product maak je het horlogeglas proper vooraleer je de protector erop legt ? Bij die voor mijn smartphone zat er een doekje bij, hier enkel protector, had ik niet gezien. Er zijn wel wat vegen en waarschijnlijk ook vetrestjes van huid op het scherm. Afwasmiddel ? Alcohol ? Of tast dat het horlogeglas aan ?
Ik zou in eerste instantie alleen een microvezel doek proberen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wiz

wiz

Connecting the world

blue13x schreef op vrijdag 3 september 2021 @ 18:21:
Is er iemand hier die voor de Hybrid leather watch is gegaan? Aan te raden. Het rubberen bandje ziet er minder "classic" uit?
Ik krijg morgen de Hybrid Leather band binnen. Benieuwd!

[ Voor 10% gewijzigd door wiz op 03-09-2021 21:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hostje
'Analoog hulpmiddel'. Zit standaard in de Galaxy Wearables app.
bsmpower schreef op vrijdag 3 september 2021 @ 19:40:
[...]

Heb hem er even los opgelegd en snap wat je bedoeld. Hij is ook nog best dik waardoor het heel duidelijk op het horloge lijkt te liggen. Dan is een folie misschien toch niet zo gek. Of helemaal geen bescherming, hopelijk is het glas sterk genoeg tegen krassen.
Ik vond de dikte nog meevallen. Het glaasje wat ik er nu op heb zitten van de Fossil watch is dikker. Maar ik denk dat je dat al gauw hebt met een protector op een watch zonder bezel.
bsmpower schreef op vrijdag 3 september 2021 @ 20:15:
[...]

Klopt, heb ik ook gedaan. Alleen microvezel doekje was voldoende om het goed schoon te krijgen. Je zou eventueel een nat brillendoekje kunnen gebruiken als je die hebt liggen en daarna microvezel doekje er overheen om het schoon en droog te maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• janshuizing
Dirk_3 schreef op vrijdag 3 september 2021 @ 11:26:
[...]

Dank je, viewranger heet nu blijkbaar oudooractive. Ik test en zoek verder in de hoop iets leuks te vinden.
Volgens mij niet

https://play.google.com/s...mentra.viewranger.android

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arjan P
Ehm, eerste zin bij die app: "ViewRanger maakt nu deel uit van Outdooractive."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• janshuizing
Arjan P schreef op vrijdag 3 september 2021 @ 22:26:
[...]

Ehm, eerste zin bij die app: "ViewRanger maakt nu deel uit van Outdooractive."
Maakt deel uit maar zijn afzonderlijk zoals vw en scodia

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arjan P
janshuizing schreef op vrijdag 3 september 2021 @ 22:55:
Maakt deel uit maar zijn afzonderlijk zoals vw en scodia
OK, ik dacht laat ik alleen de eerste zin quoten, maar hier dan toch de rest: "We raden nieuwe gebruikers aan om de nieuwe Outdooractive app te downloaden in plaats van ViewRanger. <> Als je al gebruik maakt van ViewRanger, bieden we je een eenvoudige manier om naar Outdooractive te gaan."

Dus niet echt als VW en Skoda..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blue13x
wiz schreef op vrijdag 3 september 2021 @ 20:27:
[...]

Ik krijg morgen de Hybrid Leather band binnen. Benieuwd!
Welke kleur heb je besteld? En welke kleur is je watch?

Kon niet kiezen, dus net de zwarte en griize besteld.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• wiz

wiz

Connecting the world

blue13x schreef op vrijdag 3 september 2021 @ 23:07:
[...]

Welke kleur heb je besteld? En welke kleur is je watch?

Kon niet kiezen, dus net de zwarte en griize besteld.
Gewoon zwart maar dan in twee maten. Eerst maar eens even passen, de niet passende gaat terug. Ik heb als smartwatch beide kleuren, de GW4 Classic 46 zwart en zilver...

[ Voor 6% gewijzigd door wiz op 03-09-2021 23:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dirk_3
bsmpower schreef op vrijdag 3 september 2021 @ 20:15:
[...]

Thanks ! Protector ligt erop, ging als vanzelf...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Van der Berg
  • Registratie: April 2014
  • Laatst online: 14:54
Ik ga ook een screenprotector kopen voor op mijn Galaxy Watch 4 Classic 46mm. Het scherm breekt minder snel en dat is waar. Ik had bij mijn Samsung Gear S3 Frontier 46mm smartwatch ook een screenprotector van glas Ultra-Clear en heb mee gemaakt dat ik een paar keer tegen iets had gestoten alleen de draaiende bezel rondom het scherm was geraakt. Toch uit veiligheid overweging laat ik hem erop zetten en €16,95,- voor 3 jaar is toch mee gevallen van het merk: Just in Case Tempered Glass Samsung Gear S3 en werd er gratis voor mij erop gezet

X570 Aorus Pro - Ryzen 7 5800X- Noctua NH-U14S - FSP Hydro Ti PRO 1000W - 32GB DDR4 3600MHz C16 - GeForce RTX 4090 - 990 Pro 4TB - MSI MAG 321UP QD-OLED 4K/165Hz - 65" OLED LG B4 - Watch Ultra LTE - S24 Ultra 1TB - Tab S10+ 512/12GB - Buds 3 Pro - 22TB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• janshuizing
Arjan P schreef op vrijdag 3 september 2021 @ 23:02:
[...]

OK, ik dacht laat ik alleen de eerste zin quoten, maar hier dan toch de rest: "We raden nieuwe gebruikers aan om de nieuwe Outdooractive app te downloaden in plaats van ViewRanger. <> Als je al gebruik maakt van ViewRanger, bieden we je een eenvoudige manier om naar Outdooractive te gaan."

Dus niet echt als VW en Skoda..
Je hebt gelijk, ik ben fan van viewranger, dus balen dat die niet op gw4 kan. Ach misschien wel als de mijne eindelijk in bezit is. Over 10 dagen verwachten ze een nieuwe zending. Verwachten he, dus niet zeker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wiz

wiz

Connecting the world

Het begint een beetje te settelen hier... 💪🏻 (Wel met heel veel uit hoor...geen notificaties en geen AOD, geen raise wrist to wake, geen continue hartslag of stress oid)

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/_NCH8qXf24zkanWexQ4Jspwe59M=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/T6B6514CqCRamogUaPw0oqPR.jpg?f=fotoalbum_large

[ Voor 12% gewijzigd door wiz op 04-09-2021 10:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Veld-NL
  • Laatst online: 12-09 18:37
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/xe61B-DcA4XpXZbtMVtACL7wKCE=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/ZoG6VeI81hfTdbAn0gJ4m68y.jpg?f=fotoalbum_large

Weet iemand of en hoe ik de taal kan wijzigen om een spraakbericht in te spreken?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Veld-NL
  • Laatst online: 12-09 18:37
blue13x schreef op vrijdag 3 september 2021 @ 18:21:
Ik heb de s/m met een 18cm pols, en ben er heel blij mij!!
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Sy8JKUnHnFrqbUX0RH_6LVNHVrE=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/eDjpwCR0poq9ptAMwHTruHYM.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/4_SSVauAYF2iBXXLFy4yT1nJalI=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/JmMSCuAm2olq71SBy3rhR6km.jpg?f=fotoalbum_large

[ Voor 59% gewijzigd door Veld-NL op 04-09-2021 10:12 ]

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• gyrga
  • Registratie: September 2021
  • Laatst online: 24-07 10:38
Hoi allemaal,

Mijn Nederlands is helemaal niet goed, maar het is me gelukt om Google Pay werkend te krijgen. Ik heb een kleine handleiding geschreven: https://forum.xda-develop...5033/page-2#post-85581263

Success!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blue13x
Veld-NL schreef op zaterdag 4 september 2021 @ 10:08:
[...]

Ik heb de s/m met een 18cm pols, en ben er heel blij mij!!
[Afbeelding]

[Afbeelding]
Ziet er heel goed uit! Veel bter dan het orgineel bandje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Van der Berg
  • Registratie: April 2014
  • Laatst online: 14:54
gyrga schreef op zaterdag 4 september 2021 @ 10:33:
Hoi allemaal,

Mijn Nederlands is helemaal niet goed, maar het is me gelukt om Google Pay werkend te krijgen. Ik heb een kleine handleiding geschreven: https://forum.xda-develop...5033/page-2#post-85581263

Success!
Bedankt, maar werkt NFC niet op de Galaxy Watch 4 Classic 46mm? Ik heb sinds een maand of 2 via ABN AMRO NFC op mijn Galaxy S20 Ultra en de Watch 4 heeft NFC. Het moet dus blijkbaar werken.

Op mijn Galaxy S20 Ultra zet ik vooraf NFC aan tijdens het afrekenen en daarna zet ik NFC uit.

[ Voor 7% gewijzigd door Van der Berg op 04-09-2021 12:13 ]

X570 Aorus Pro - Ryzen 7 5800X- Noctua NH-U14S - FSP Hydro Ti PRO 1000W - 32GB DDR4 3600MHz C16 - GeForce RTX 4090 - 990 Pro 4TB - MSI MAG 321UP QD-OLED 4K/165Hz - 65" OLED LG B4 - Watch Ultra LTE - S24 Ultra 1TB - Tab S10+ 512/12GB - Buds 3 Pro - 22TB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wiz

wiz

Connecting the world

Vraag: Ben vanmorgen een stuk gaan fietsen, en heb handmatig de cycling registratie aangezet. GPS aan, heartrate aan, laps en notificaties uit. Het irritante was echter dat gedurende de rit om de 50-100 meter ofzo het scherm elke keer aan sprong met een vibratie. Enig idee wat dat kan zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Peregrins
  • Registratie: Juni 2021
  • Laatst online: 18-07-2024
Beste mensen,
Heb de GW4 nu twee weken in bezit. Veel is goed en mooi. Alleen de hartslagmeter fungeert uitermate slecht. In rust prima, bij wandelen/fietsen en sporten geeft hij rampzalig de hartfrequentie aan. Bij wandelen en fietsen uitschieters naar 160, terwijl de frequentie tussen 90 en 100 ligt. Bij sport zeer onregelmatig zowel 30 te hoog als te laag. Ik heb dagen ter vergelijking een polar hartslagmeter met borstband gedragen (die is betrouwbaar en stabiel). Ook heb ik geëxperimenteerd met de band strakker/losser dragen, iets hoger op de arm etc. Consequent slechte weergave. Ik heb de GW4 m.n. ook voor het sporten gekocht. Ik ga het apparaat retourneren. Ben nog wel benieuwd of anderen dit herkennen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Terranova
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 12-09 23:05
wiz schreef op zaterdag 4 september 2021 @ 13:48:
Vraag: Ben vanmorgen een stuk gaan fietsen, en heb handmatig de cycling registratie aangezet. GPS aan, heartrate aan, laps en notificaties uit. Het irritante was echter dat gedurende de rit om de 50-100 meter ofzo het scherm elke keer aan sprong met een vibratie. Enig idee wat dat kan zijn?
Mijne doet dat om de kilometer, misschien dat je "ronde" stand op vrij laag staat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wiz

wiz

Connecting the world

Terranova schreef op zaterdag 4 september 2021 @ 14:15:
[...]

Mijne doet dat om de kilometer, misschien dat je "ronde" stand op vrij laag staat?
Ik had de rondestand uit staan... 🤔

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bsmpower
bsmpower schreef op vrijdag 3 september 2021 @ 19:40:
[...]
Heb hem er kort op gehad. Aan de ene kant wordt het beeld fijner door het transparante glas, maar inderdaad ook minder zichtbaar in de zon. Ik had echter problemen met het scherm dat steeds weer geactiveerd zonder dat ik er aan zat. Ik had een jas aan vanochtend maar de stof zou het horloge niet moeten activeren qua touch? Heb hem daarom voor de zekerheid toch maar weer verwijderd.

Eerste indruk is dus een miskoop. Zoek even verder naar een transparant glas of misschien folie...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• bsmpower
bsmpower schreef op zaterdag 4 september 2021 @ 15:03:
[...]

Heb hem er kort op gehad. Aan de ene kant wordt het beeld fijner door het transparante glas, maar inderdaad ook minder zichtbaar in de zon. Ik had echter problemen met het scherm dat steeds weer geactiveerd zonder dat ik er aan zat. Ik had een jas aan vanochtend maar de stof zou het horloge niet mpet n activeren qua touch? Heb hem daarom voor de zekerheid toch maar weer verwijderd. Eerste indruk is dus een miskoop. Zoek even verder naar een transparant glas of misschien folie...

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Hakki
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 16:21
wiz schreef op zaterdag 4 september 2021 @ 10:03:
Het begint een beetje te settelen hier... 💪🏻 (Wel met heel veel uit hoor...geen notificaties en geen AOD, geen raise wrist to wake, geen continue hartslag of stress oid)

[Afbeelding]
Waarvoor heb je hem dan, als alles uit staat?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• hostje
bsmpower schreef op zaterdag 4 september 2021 @ 15:03:
[...]

Heb hem er kort op gehad. Aan de ene kant wordt het beeld fijner door het transparante glas, maar inderdaad ook minder zichtbaar in de zon. Ik had echter problemen met het scherm dat steeds weer geactiveerd zonder dat ik er aan zat. Ik had een jas aan vanochtend maar de stof zou het horloge niet moeten activeren qua touch? Heb hem daarom voor de zekerheid toch maar weer verwijderd.

Eerste indruk is dus een miskoop. Zoek even verder naar een transparant glas of misschien folie...
Zover was ik nog niet eens gekomen. Heb hem er na een uurtje al weer afgehaald en ook bestempeld als miskoop, met name vanwege de slechte zichtbaarheid in de felle zon. Was gelukkig niet heel prijzig. Ik zoek ook verder. Mocht je wat tegen komen dan hoor ik het graag en als ik wat vind zal ik het hier ook delen voor de geïnteresseerden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ErikLC
  • Registratie: December 2017
  • Laatst online: 22-03 17:14
Ik heb de mijne nu ook een 2 weken. Ik ga hem terugsturen. Batterij is gewoon dramatisch. Geen meerwaarde t.o.v. de Galaxy 1. Ik hoop dat het lukt. Ik zie geen beschadigingen, het horloge bandje is uiteraard gevormd naar mijn pols.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• renzo4000
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 12-09 07:56
ErikLC schreef op donderdag 26 augustus 2021 @ 19:42:
Ik hoor iedereen een beetje klagen over de batterijduur, maar is dat ook niet een beetje logisch? Ik kom van de Watch 1 af en als ik dan kijk naar wat 4 allemaal meer doet / kan, dan lijkt mij dat ook logischer. Alleen al de extra sensoren en alle fantastische grafische beelden. Lijkt mij energie vreten.

Ik doe nu net wel / net niet 2 dagen met een batterij. Na een aantal updates zal dat wel naar de 3 dagen gaan. Dan zitten wij volgens mij op het niveau van de 1.
ErikLC schreef op zaterdag 4 september 2021 @ 23:08:
Ik heb de mijne nu ook een 2 weken. Ik ga hem terugsturen. Batterij is gewoon dramatisch. Geen meerwaarde t.o.v. de Galaxy 1. Ik hoop dat het lukt. Ik zie geen beschadigingen, het horloge bandje is uiteraard gevormd naar mijn pols.
Seau... jij bent snel van gedachten veranderd :p

Lig je vaker overhoop met jezelf? Uiteraard is het je goed recht om hem terug te sturen. Maar de reden waarom is een beetje gek. De batterijduur was vantevoren bekend. Gemiddelde 40 uur en lijkt bij de meeste redelijk te kloppen (bij mij ook). Dus nu een keer een opgave door een fabrikant die ook nog eens lijkt te kloppen.

Ik ben vooralsnog erg tevreden en voldoet de gw4c precies wat mij beloofd is.

[ Voor 14% gewijzigd door renzo4000 op 04-09-2021 23:15 ]

PVOUTPUT | 5400W | 15 PANELEN 360W ZUID 38° | ENPHASE ENVOY S | MICRO OMVORMERS 290W

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ErikLC
  • Registratie: December 2017
  • Laatst online: 22-03 17:14
Nee, ik lig niet vaker overhoop met mijzelf. Ik probeer echter wel eens een miskoop recht te praten. Meestal lukt dat echter niet en besluit ik alsnog dat het mij geen 400 euro, of een ander bedrag, waard is. Dan lever ik hem liever weer in.

Ik denk dat ik eens voor een Garmin ga kijken. Een batterijduur van meerdere weken spreekt mij wel aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wiz

wiz

Connecting the world

Hakki schreef op zaterdag 4 september 2021 @ 20:12:
[...]

Waarvoor heb je hem dan, als alles uit staat?
Ik zet de functies aan wanneer ik ze nodig heb. Nu heb ik ze niet nodig.. En het is leuk te zien dat je er best veel autonomie uit kunt persen... Vanavond zet ik eea weer aan... En ik snap dat de batterijduur dan weer afneemt... Ik ben overal echt wel tevreden met hoe de batterijduur van de GW4 zich manifesteert in de verschillende use case scenarios...

Pagina: 1 ... 7 ... 30 Laatste

Let op:
Dit topic is alleen bedoeld voor het bespreken van ervaringen, andere onderwerpen horen thuis in:
- Levertijden en prijzen: [Samsung Galaxy Watch 4 Classic] Levertijden & Prijzen