Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Martinspire
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 08-07 18:19

Martinspire

Awesomeness

Mja ik doe ook niet veel meer op mijn horloge, maar merk dat ik toch te vaak mijn telefoon gewoon bij me heb en dan is dat gewoon praktischer. Maar voor notificaties en even snel iets doen (muziek nummer wisselen, sporten aanzetten of iets dergelijks) vind ik het wel prettig. Ik had ook niet verwacht dat ik er zoveel meer mee zou doen. Het is vooral een handige extra, maar zolang ik mijn mobiel nog bij heb, verandert er niet veel.

Wat ook niet helpt is dat je niet vaak met je stem dingen kunt invullen bij apps (speech to text), dus dan wordt het al wat minder interessant om een whatsappje te lezen als je toch niet een reactie snel kunt sturen. En waar het wel kan, werkt het vaak zo belabberd dat typen toch nog gewoon sneller is.

Martinspire - PC, PS5, XSX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boschhd
  • Registratie: November 2009
  • Niet online
Wearos 4 zou verbetering moeten geven.
Ik dacht begrepen te hebben dat whatsapp beta ook zonder een Wearos update op je horloge moet werken

[ Voor 19% gewijzigd door boschhd op 10-07-2023 17:46 ]

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Gismo1979
  • Registratie: December 2007
  • Niet online
boschhd schreef op maandag 10 juli 2023 @ 17:29:
Wearos 4 zou verbetering moeten geven.
Ik dacht begrepen te hebben dat whatsapp beta ook zonder een Wearos update op je horloge moet werken
Ik kon net bij mij via Google Play WhatsApp installeren op mijn Watch4 classic. Heeft wat tijd nodig gehad voordat het beschikbaar was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maikel64
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 08-07 14:11
Voor degene met een Galaxy Watch 4 met LTE: KPN ondersteunt nu ook multisim. Volgens de website en het eerdere artikel hier op Tweakers zou het alleen werken met de Watch 5, maar met de 4 gaat het ook prima.

Mijn speelgoed: Xbox Series X, Aprilia Tuono, Hyundai Kona Hybrid

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WhiteHwk
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 21:51
Hoe krijg je sneller gps signaal op de watch 4?

Een vriendin van mij met haar garmin horloge krijgt binnen 1 minuut al gps voor strava. Bij mij duurt dat langer

En is het beter.om hard te lopen.met samsung health gekoppeld aan strava? Of rechtstreeks met de strava app?

[ Voor 25% gewijzigd door WhiteHwk op 23-07-2023 15:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ruudox
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 21:21
WhiteHwk schreef op zondag 23 juli 2023 @ 15:34:
Hoe krijg je sneller gps signaal op de watch 4?

Een vriendin van mij met haar garmin horloge krijgt binnen 1 minuut al gps voor strava. Bij mij duurt dat langer

En is het beter.om hard te lopen.met samsung health gekoppeld aan strava? Of rechtstreeks met de strava app?
Ik heb zelf altijd direct een gps verbinding. (misschien eens kijken in de gps instellingen van je horloge?)

Heb beide gebruikt, werkt ook beide goed, maar persoonlijk vind ik Samsung health makkelijker en deze dan te kopellen aan strava.

de app werkt net wat makkelijk op de watch + de snelkoppeling

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WhiteHwk
Ruudox schreef op maandag 24 juli 2023 @ 19:54:
[...]

Ik heb zelf altijd direct een gps verbinding. (misschien eens kijken in de gps instellingen van je horloge?)

Heb beide gebruikt, werkt ook beide goed, maar persoonlijk vind ik Samsung health makkelijker en deze dan te kopellen aan strava.

de app werkt net wat makkelijk op de watch + de snelkoppeling
Hm oke wat kan je mij aanraden hiervoor eigenlijk? En als dit beter werkt krijg je dan op de strava app op je telefoon te zien wat de geloopte route is? En hoe werkt die samsung health hardloop app? Ik overweeg dit omdat ik een hardliep om 7 kilometer en strava had het helemaal niet opgeslagen omdat ik schijnbaar geen gps had. En dat was zoo jammer :(

[ Voor 11% gewijzigd door WhiteHwk op 24-07-2023 22:24 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ruudox
WhiteHwk schreef op maandag 24 juli 2023 @ 21:55:
[...]

Hm oke wat kan je mij aanraden hiervoor eigenlijk? En als dit beter werkt krijg je dan op de strava app op je telefoon te zien wat de geloopte route is? En hoe werkt die samsung health hardloop app? Ik overweeg dit omdat ik een hardliep om 7 kilometer en strava had het helemaal niet opgeslagen omdat ik schijnbaar geen gps had. En dat was zoo jammer :(
Ik heb de strava app op mijn telefoon staan.

In de samsung health app op de telefoon heb ik de connectie aanstaan met strava aan staan. Dit doe je via:
Instellingen --> verbonden services en apps --> services en dan even inloggen op strava en klaar

Als je dit instelt krijg je de routes op de health app en op strave incl de gegevens.

De shealth app staat gewoon op je horloge en daar start je gewoon een activity op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• belly89
  • Registratie: Januari 2015
  • Laatst online: 18:18
WhiteHwk schreef op maandag 24 juli 2023 @ 21:55:
[...]

Zelf loop ik wekelijks hard met het horloge. In het begin begonnen met de Samsung app en daarna ook de Strava app geprobeerd. Ik vond beide apps niet heel fijn, weinig instelmogelijkheden qua waarde om te tonen. (geen idee hoe dat nu is, al 2 of 3 jaar niet meer geprobeerd)

Ik ben toen uitgekomen bij de Gear Tracker app
https://play.google.com/s...rch?q=gear+tracker&c=apps

Wel betaald maar zeer veel mogelijkheden, ook voor andere sporten. Je kan profielen aanmaken per sport, en elke sport zijn eigen layouts geven met voor jou belangrijke waarde. Ook zeer veel mogelijkheden omtrent trainingen, intervallen e.d. Zorgt bij mij voor veel meer plezier van het horloge!

Zelf heb ik vrij snel een GPS fix, vaak binnen enkele seconden (als ik buiten ben)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WhiteHwk
Ruudox schreef op dinsdag 25 juli 2023 @ 09:06:
[...]

Ik heb de strava app op mijn telefoon staan.

In de samsung health app op de telefoon heb ik de connectie aanstaan met strava aan staan. Dit doe je via:
Instellingen --> verbonden services en apps --> services en dan even inloggen op strava en klaar

Als je dit instelt krijg je de routes op de health app en op strave incl de gegevens.

De shealth app staat gewoon op je horloge en daar start je gewoon een activity op.
Hm dus als ik het goed snap. Dat samsung dus ook opslaat op strava. Dat is wel handig denk ik,raak ik mijn routes niet meer kwijt . Gisteren de app geopend op mijn horloge van de shealth en het leek alsof ik daar sneller gps mee kreeg. Misschien wel het proberen waard :)

Als je niet in verbinding bent met je telefoon en dan ineens wel na de training word het dan gesynced?

[ Voor 6% gewijzigd door WhiteHwk op 25-07-2023 09:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WhiteHwk
belly89 schreef op dinsdag 25 juli 2023 @ 09:11:
[...]

Zelf loop ik wekelijks hard met het horloge. In het begin begonnen met de Samsung app en daarna ook de Strava app geprobeerd. Ik vond beide apps niet heel fijn, weinig instelmogelijkheden qua waarde om te tonen. (geen idee hoe dat nu is, al 2 of 3 jaar niet meer geprobeerd)

Ik ben toen uitgekomen bij de Gear Tracker app
https://play.google.com/s...rch?q=gear+tracker&c=apps

Wel betaald maar zeer veel mogelijkheden, ook voor andere sporten. Je kan profielen aanmaken per sport, en elke sport zijn eigen layouts geven met voor jou belangrijke waarde. Ook zeer veel mogelijkheden omtrent trainingen, intervallen e.d. Zorgt bij mij voor veel meer plezier van het horloge!

Zelf heb ik vrij snel een GPS fix, vaak binnen enkele seconden (als ik buiten ben)
Cool ook goede tip :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ruudox
WhiteHwk schreef op dinsdag 25 juli 2023 @ 09:48:
[...]

Hm dus als ik het goed snap. Dat samsung dus ook opslaat op strava. Dat is wel handig denk ik,raak ik mijn routes niet meer kwijt . Gisteren de app geopend op mijn horloge van de shealth en het leek alsof ik daar sneller gps mee kreeg. Misschien wel het proberen waard :)

Als je niet in verbinding bent met je telefoon en dan ineens wel na de training word het dan gesynced?
Ja en ja inderdaad dan wordt het gesynced

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• killerbie
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 01-10-2024
Iemand enige info wanneer wij oneui 5 en wearos 4 kunnen verwachten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WhiteHwk
Nou de komst van de optie om je horloge niet meer te hoeven resetten als hij met nieuw toestel verbind. Vind ik een fijne optie van wear os 4 . Hoop dat het snel komt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RAR_
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 04-07 23:37
Na de laatste update heb ik het idee dat whatsapp meldingen soms met vertraging of dubbel binnenkomen op de Watch4. Meerdere gebruikers last van? Heb onlangs wel de Whatsapp app op de watch geïnstalleerd, mogelijk zit daar een bug in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Soullancer
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 09:00
RAR_ schreef op woensdag 9 augustus 2023 @ 10:38:
Na de laatste update heb ik het idee dat whatsapp meldingen soms met vertraging of dubbel binnenkomen op de Watch4. Meerdere gebruikers last van? Heb onlangs wel de Whatsapp app op de watch geïnstalleerd, mogelijk zit daar een bug in.
Hier idem

• WCA
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 21:52

WCA

RAR_ schreef op woensdag 9 augustus 2023 @ 10:38:
Als je de whatsapp app gebruikt, moet je in de Wear app wel meldingen voor whatsapp uitschakelen. Anders krijg je ze inderdaad dubbel.

Share and Enjoy!

• WCA

WCA

Het valt me op dat ik na 3 jaar Galaxy Watch 4 classic, nog geen enkel spoor van batterijdegradatie heb. Vraag me af hoe het toch komt dat bij mijn telefoons na 1 à 1,5 jaar mijn batterij steevast amper nog de dag door komt, ongeacht welk merk. Maar een horloge met een hele kleine accu die ontzettend veel cyclussen krijgt, het 3 jaar volhoudt en nog nul degradatie vertoont.

Ik doe nog steeds gewoon een lang weekend met het horloge, zelfs iets langer dan toen ik m net had. Dat zal ook aan verbeterde software liggen, maar ik kan me niet voorstellen dat de software ontwikkeling 3 jaar aan degradatie zodanig compenseert dat ie langer meegaat dan toen ie nieuw was.

Al met al, nog steeds zeer tevreden mee in ieder geval.

Share and Enjoy!

• ParaWM
  • Registratie: December 2016

ParaWM

Pro Prutser

WCA schreef op donderdag 10 augustus 2023 @ 10:45:
Het valt me op dat ik na 3 jaar Galaxy Watch 4 classic, nog geen enkel spoor van batterijdegradatie heb. Vraag me af hoe het toch komt dat bij mijn telefoons na 1 à 1,5 jaar mijn batterij steevast amper nog de dag door komt, ongeacht welk merk. Maar een horloge met een hele kleine accu die ontzettend veel cyclussen krijgt, het 3 jaar volhoudt en nog nul degradatie vertoont.

Ik doe nog steeds gewoon een lang weekend met het horloge, zelfs iets langer dan toen ik m net had. Dat zal ook aan verbeterde software liggen, maar ik kan me niet voorstellen dat de software ontwikkeling 3 jaar aan degradatie zodanig compenseert dat ie langer meegaat dan toen ie nieuw was.

Al met al, nog steeds zeer tevreden mee in ieder geval.
Precies dit. Ruim 2 dagen en dat is net iets langer dan ik met m'n telefoon doe (flip 4 nog). Zie ook totaal geen reden om naar een watch 5 of 6 over te stappen. Om de dag samen laden, werkt perfect. Top ding.

Sinterklaas wil bier !

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Amersfoort
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 21:30
WCA schreef op donderdag 10 augustus 2023 @ 10:45:
Misschien heeft het ermee te maken, dat de Watch 4 Classic pas 2 jaar op de markt is. :+

• WCA

WCA

Amersfoort schreef op donderdag 10 augustus 2023 @ 11:03:
[...]

Misschien heeft het ermee te maken, dat de Watch 4 Classic pas 2 jaar op de markt is. :+
Woops, verkeerde bevestigingsmailtje in mn mailbox als aanschafdatum gepakt. M'n bericht geldt nog steeds though, ik verwachtte eigenlijk na een jaar wel significant achteruit te gaan, zoals dat op een of andere manier bij mijn telefoons ook gebeurt.

In de tussentijd dus wel gewoon 2 nieuwe horloges uitgekomen, da's wel vlug. Maar goed, ik ga zolang de batterij van deze nog goed is, geen nieuwe halen. Ik zou niet weten waarom.

Share and Enjoy!

• H143
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 21:43
WCA schreef op donderdag 10 augustus 2023 @ 10:40:
[...]

Als je de whatsapp app gebruikt, moet je in de Wear app wel meldingen voor whatsapp uitschakelen. Anders krijg je ze inderdaad dubbel.
hoe doe jij zo lang met de accu?
bij mij is hij na 1 dag al bijna leeg,
heb dan wel hr aanstaan, maar always on is uitgeschakeld

• WhiteHwk
H143 schreef op donderdag 10 augustus 2023 @ 12:41:
[...]

Wat is Hr? Ik ben zelf ook benieuwd hoe de accu langer meegaat

• Sleeon
  • Registratie: Mei 2015
  • Laatst online: 25-06 11:55
Hr = heartrate (monitor)

• WCA

WCA

H143 schreef op donderdag 10 augustus 2023 @ 12:41:
[...]

Heb de hartslag niet constant aan, elke 10 min doet ie dat. Always on staat uit, als ik die aanzet gaat er ongeveer een dag van de batterijduur af. Dus iets meer dan 2 dagen red ik dan.

Share and Enjoy!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• killerbie
WCA schreef op donderdag 10 augustus 2023 @ 11:06:
[...]

Woops, verkeerde bevestigingsmailtje in mn mailbox als aanschafdatum gepakt. M'n bericht geldt nog steeds though, ik verwachtte eigenlijk na een jaar wel significant achteruit te gaan, zoals dat op een of andere manier bij mijn telefoons ook gebeurt.

In de tussentijd dus wel gewoon 2 nieuwe horloges uitgekomen, da's wel vlug. Maar goed, ik ga zolang de batterij van deze nog goed is, geen nieuwe halen. Ik zou niet weten waarom.
Hier hetzelfde, al sta ik wel te popelen voor de nieuwe wear OS. Deze zou naar het schijnt nog efficiënter moeten zijn! Ik gebruik gwn alle opties constant op mijn watch, heb deze niet gekocht om zo nu en dan een meting te doen :)

Ik hoop ergens dat ik er nog een jaar of 2 mee kan doen en dat er dan watches zijn die een bloedsuiker meting kunnen doen of indicatie kunnen geven hiervan. Volgens de huidige trend in de VS waar niet diabeten hun suiker blijkbaar als een gek aan het monitoren zijn zou dat wel moeten lukken me dunkt #bigbusiness

Iemand ergens iets gelezen ofzo ivm de nieuwe wear os op de galaxy watch 4?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gwystyl
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 19:15

gwystyl

Beugeltje dan maar?

killerbie schreef op woensdag 16 augustus 2023 @ 11:47:
[...]

Hier hetzelfde, al sta ik wel te popelen voor de nieuwe wear OS. Deze zou naar het schijnt nog efficiënter moeten zijn! Ik gebruik gwn alle opties constant op mijn watch, heb deze niet gekocht om zo nu en dan een meting te doen :)

Ik hoop ergens dat ik er nog een jaar of 2 mee kan doen en dat er dan watches zijn die een bloedsuiker meting kunnen doen of indicatie kunnen geven hiervan. Volgens de huidige trend in de VS waar niet diabeten hun suiker blijkbaar als een gek aan het monitoren zijn zou dat wel moeten lukken me dunkt #bigbusiness

Iemand ergens iets gelezen ofzo ivm de nieuwe wear os op de galaxy watch 4?
Volgens Samlovers zou het vanaf week 35 (28 augustus) plaats moeten gaan vinden. Heel eind omlaag scrollen op de pagina.... al staat daar de SM-R895F, en heb ik een SM-R890F.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mike123
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 07:35
Net de galaxy Watch app geüpdate op mijn horloge.
Google werkt nu ook weer op het horloge. Ik kan weer vragen hoe laat het is. 😉 (GW4)
https://youtu.be/P657wedBgyM

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gismo1979
  • Niet online
mike123 schreef op woensdag 16 augustus 2023 @ 16:26:
Net de galaxy Watch app geüpdate op mijn horloge.
Google werkt nu ook weer op het horloge. Ik kan weer vragen hoe laat het is. 😉 (GW4)
https://youtu.be/P657wedBgyM
Bij mij is die ook binnen. Wel raar, maar na de installatie was mijn routine op de telefoon gewijzigd. Ik heb als routine ingesteld dat wanneer de theaterstand op het horloge ingeschakeld wordt de telefoon op niet storen gaat en de functie extra dimmen actief wordt.

Na de installatie werden de functies op de telefoon actief bij theaterstand uit... |:(
Wijzigen van de routine heeft dit weer opgelost, dus is maar een klein dingetje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kastermaster
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 07-07 15:31
Heel bijzonder. Mijn watch crashte eerder deze week spontaan en was daardoor de verbinding met mijn telefoon kwijt. Vervelend dus, want moest dus mijn watch resetten. Maar nu de grap: WhatsApp voor de watch stond nooit in mijn Play Store, maar na herinstallatie wel! Bijzonder..😅

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 1629206

Heeft iemand hier ervaring met de HidrateSpark smart waterfles icm met de watch 4?

Ik wil zelf graag mn waterinname in de gaten houden icm met zon fles. Bij de Fitbit
word waterinname geregistreerd. Alleen heeft Fitbit geen LTE modellen. Want ben vaak niet in de buurt van mn telefoon en wil wel graag berijkbaar zijn

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• renzo4000
  • Laatst online: 22:16
Kastermaster schreef op zaterdag 19 augustus 2023 @ 08:31:
Heel bijzonder. Mijn watch crashte eerder deze week spontaan en was daardoor de verbinding met mijn telefoon kwijt. Vervelend dus, want moest dus mijn watch resetten. Maar nu de grap: WhatsApp voor de watch stond nooit in mijn Play Store, maar na herinstallatie wel! Bijzonder..😅
Dat is niet zo bijzonder hoor, WA is pas een paar weken beschikbaar ;)

nieuws: WhatsApp brengt Wear OS 3-app uit, ondersteunt appen zonder verbonden...

PVOUTPUT | 5400W | 15 PANELEN 360W ZUID 38° | ENPHASE ENVOY S | MICRO OMVORMERS 290W

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• killerbie
Anoniem: 1629206 schreef op zaterdag 19 augustus 2023 @ 11:47:
Heeft iemand hier ervaring met de HidrateSpark smart waterfles icm met de watch 4?

Ik wil zelf graag mn waterinname in de gaten houden icm met zon fles. Bij de Fitbit
word waterinname geregistreerd. Alleen heeft Fitbit geen LTE modellen. Want ben vaak niet in de buurt van mn telefoon en wil wel graag berijkbaar zijn
is deze in samsung health te integreren dan, lijkt me van niet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 1629206

Nee helaas, ondersteuning met dat soorten waterflessen helaas 3x niets

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mike123
Ik heb na de laatste update op mijn watch 4 classic Google weer aan de praat. Voorheen moest ik heb dan even selecteren op de watch en kon wat vragen. Maar nu reageerd hij ook op, hey Google, dat is ook mooi, maar wil ik niet.
Kan iemand mij vertellen waar ik dat uit kan zetten? Heel Google eraf hoeft ook niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WhiteHwk
mike123 schreef op maandag 21 augustus 2023 @ 19:11:
Ik heb na de laatste update op mijn watch 4 classic Google weer aan de praat. Voorheen moest ik heb dan even selecteren op de watch en kon wat vragen. Maar nu reageerd hij ook op, hey Google, dat is ook mooi, maar wil ik niet.
Kan iemand mij vertellen waar ik dat uit kan zetten? Heel Google eraf hoeft ook niet.
Op je telefoon bij de samsung wear app . En dan de instellingen van google assistent openen. Als je dat niet kan vinden , denk ik dat je de google assistent op je telefoon zelf moet openen en de instellingen even nakijken
Heb op moment geen telefoon dus kan niet meekijken..

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• mike123
WhiteHwk schreef op maandag 21 augustus 2023 @ 19:42:
[...]

Op je telefoon bij de samsung wear app . En dan de instellingen van google assistent openen. Als je dat niet kan vinden , denk ik dat je de google assistent op je telefoon zelf moet openen en de instellingen even nakijken
Heb op moment geen telefoon dus kan niet meekijken..
In de wear app kan ik hem alleen uitschakelen, en dan is hij weg.
Op het horloge kan ik even zo snel niks vinden, morgen weer een dag.
Dank je.

Toch nog even vandaag.

Hey Google uitschakelen op de Watch 4

Je kunt Hey Google-detectie aanzetten als je je smartwatch voor het eerst instelt. Als je deze instelling na de installatie wilt wijzigen, doe je het volgende:

Tik op het scherm van je smartwatch of druk op een knop om deze aan te zetten.
Swipe omlaag vanaf de bovenkant.
Tik op Instellingen en dan Google en dan Assistent.
Tik op Hey Google-detectie om Hey Google aan of uit te zetten.

[ Voor 30% gewijzigd door mike123 op 21-08-2023 22:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WhiteHwk
Ik heb dus op aanraden van jullie paar keer hardgelopen met de samsung health app. GPS is nu gelijk aanwezig. Alles word gesynced met de samsung health app en strava.

Maar op samsung health app staat de juiste aantal kilometers en op strava staat het verkeerd en halve route .
Kan iemand mij hier even bij helpen? Ik had op internet gegoogled en stond dat ik mijn trainings trajecten op google maps moest laten gebruiken in samsung health app.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• killerbie
WhiteHwk schreef op zondag 27 augustus 2023 @ 14:13:
Ik heb dus op aanraden van jullie paar keer hardgelopen met de samsung health app. GPS is nu gelijk aanwezig. Alles word gesynced met de samsung health app en strava.

Maar op samsung health app staat de juiste aantal kilometers en op strava staat het verkeerd en halve route .
Kan iemand mij hier even bij helpen? Ik had op internet gegoogled en stond dat ik mijn trainings trajecten op google maps moest laten gebruiken in samsung health app.
Vraag me niet exact waar, maar er is in de wear app ergens een setting mbt locatie waar je Google maps dient aan te vinken volgens mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WhiteHwk
killerbie schreef op dinsdag 29 augustus 2023 @ 19:27:
[...]

Vraag me niet exact waar, maar er is in de wear app ergens een setting mbt locatie waar je Google maps dient aan te vinken volgens mij.
Hm oke zal kijken waar ik het kan vinden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• killerbie
Heeft er nu eigenlijk al iemand de langverwachte update binnen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• patrickt35
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 22:27
killerbie schreef op vrijdag 8 september 2023 @ 15:33:
Die wordt op dit moment uitgerold in Amerika. Dus nog eventjes geduld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dog4life
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
Wat is de langverwachte?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• mike123

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Terranova
  • Registratie: Januari 2010
  • Nu online
Oh wow, eindelijk eigen workouts samenstellen. Daar wacht ik echt al heel lang op :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mike123
Terranova schreef op zaterdag 9 september 2023 @ 12:09:
[...]

Oh wow, eindelijk eigen workouts samenstellen. Daar wacht ik echt al heel lang op :o
Bij Samsung zijn ze vanaf 30 Augustus de update al aan het uitrollen. Alleen Nederland staat nu wel achteraan lijkt het.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• patrickt35
mike123 schreef op zaterdag 9 september 2023 @ 22:13:
[...]

Bij Samsung zijn ze vanaf 30 Augustus de update al aan het uitrollen. Alleen Nederland staat nu wel achteraan lijkt het.
In de changelog staat toch echt als release datum 04-09-23

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mike123
patrickt35 schreef op zondag 10 september 2023 @ 23:16:
[...]

In de changelog staat toch echt als release datum 04-09-23
In de US zijn ze 10 dagen geleden begonnen met de uitrol, zal nu 11 dagen zijn.
https://youtu.be/fxWWRKBf-h4?si=LVhPkrkwGq187-M_

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Monda
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 07-07 17:46
Ik was me er niet van bewust, maar zie nu dat er een update beschikbaar is.

Edit: was aan het updaten en dacht dat m'n watch vol was opgeladen. Blijkbaar niet goed contact gemaakt. Tijdens het kopiëren van de update uitgevallen. Paar foutmeldingen en daarna kon ik opnieuw downloaden.

Het kopiëren begon met een tijdsindicatie van 12 min en liep snel af naar 5 min. Toen ik net weer keek was m'n watch nog steeds aan het kopiëren en stond er plotseling nog 40 min. Duurde dit bij jullie ook zo lang?

[ Voor 45% gewijzigd door Monda op 11-09-2023 10:59 ]

PSN: Mondaatje

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Razer
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 19:01
Update inderdaad sinds net beschikbaar!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sleeon
Ben hem aan het kopieren! Spannende tijden ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boschhd
  • Registratie: November 2009
  • Niet online
ook.
Downloaden zonder problemen, maar kopieren ging niet. Nu beide apparaten (ook de A52S) gereset, nu is er in elk geval een begin van een kopie.
Monda schreef op maandag 11 september 2023 @ 10:37:
[...]

Ik was me er niet van bewust, maar zie nu dat er een update beschikbaar is.

Edit: was aan het updaten en dacht dat m'n watch vol was opgeladen. Blijkbaar niet goed contact gemaakt. Tijdens het kopiëren van de update uitgevallen. Paar foutmeldingen en daarna kon ik opnieuw downloaden.

Het kopiëren begon met een tijdsindicatie van 12 min en liep snel af naar 5 min. Toen ik net weer keek was m'n watch nog steeds aan het kopiëren en stond er plotseling nog 40 min. Duurde dit bij jullie ook zo lang?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• WCA

WCA

Geinstalleerd. Duurt 25 min en kost ~20 procent batterij. Eerste indruk is goed, maar ik zie nog weinig verschil. Heb wel het idee dat ie wat vlotter loopt ofzo, net iets vloeiender. Maar dat kan placebo zijn.

Share and Enjoy!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sleeon
Mijn watchplate laat niet meer de stappen, hartslag en volgende kalender items zien na de update.
Iemand een idee hoe dit te fixen is? Er is altijd wel wat met een update :D

Edit: https://www.reddit.com/r/...pixel_minimal_watch_face/
Man man :'(

[ Voor 24% gewijzigd door Sleeon op 11-09-2023 13:06 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Amersfoort
Update is 1.7 Gb groot en kost inderdaad ongeveer 20 procent batterij.

Hierna wilde mijn AOD met een tamelijk donkere face van Samsung zelf, niet meer in een ruststand; de secondewijzer bleef zichtbaar, wat in 2 uur tijd nogmaals 20 procent accu kostte. Na reboot van horloge veranderde niets.
Pas nadat ik een andere watch face had geselecteerd en daarna weer terugkeerde naar de oorspronkelijke watch face, verdween de secondewijzer naar een paar seconden van inactiviteit. Ik moet nog testen of dit ook de accu tot rust brengt, maar dat kan pas na een extra laadsessie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sleeon
Amersfoort schreef op maandag 11 september 2023 @ 15:18:
Update is 1.7 Gb groot en kost inderdaad ongeveer 20 procent batterij.

Hierna wilde mijn AOD met een tamelijk donkere face van Samsung zelf, niet meer in een ruststand; de secondewijzer bleef zichtbaar, wat in 2 uur tijd nogmaals 20 procent accu kostte. Na reboot van horloge veranderde niets.
Pas nadat ik een andere watch face had geselecteerd en daarna weer terugkeerde naar de oorspronkelijke watch face, verdween de secondewijzer naar een paar seconden van inactiviteit. Ik moet nog testen of dit ook de accu tot rust brengt, maar dat kan pas na een extra laadsessie.
Boh held, watchface switchen werkte!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jamesbond007uk
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 17:44

jamesbond007uk

Gadget specialist / Freak

In ca 20 min. De watch geüpdatet. Viel mee.

Jamesbond007uk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HerZon
  • Registratie: Mei 2009
  • Niet online
Er is een update beschikbaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• patrickt35
Serieus?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• patrickt35
mike123 schreef op maandag 11 september 2023 @ 07:00:
[...]

In de US zijn ze 10 dagen geleden begonnen met de uitrol, zal nu 11 dagen zijn.
https://youtu.be/fxWWRKBf-h4?si=LVhPkrkwGq187-M_
De link betreft de update voor de Watch 5

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• jabberwock
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 08:45

jabberwock

XBL:Jabberwocks

En autodetection voor het fietsen zit er weer in!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jamesbond007uk
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 17:44

jamesbond007uk

Gadget specialist / Freak

En het voelt zeker "snappier" :). Ben benieuwd of dat ook zo blijft

Jamesbond007uk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mike123
patrickt35 schreef op maandag 11 september 2023 @ 19:56:
[...]

Volgens mij staat er echt Watch 4/5 onderaan.
In de comments spreekt men ook over de 4.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• WCA

WCA

jamesbond007uk schreef op maandag 11 september 2023 @ 20:45:
En het voelt zeker "snappier" :). Ben benieuwd of dat ook zo blijft
Na een beetje spelen kom ik ook tot die conclusie. Zeker nu alles een beetje gesettled is is het allemaal een stuk soepeler. Zowel de animaties als de tijd dat je op dingen moet wachten.

Share and Enjoy!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anton56
  • Registratie: Oktober 2017
  • Laatst online: 21:47
patrickt35 schreef op maandag 11 september 2023 @ 19:56:
[...]

Foutje 😬

[ Voor 14% gewijzigd door Anton56 op 12-09-2023 06:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ruudox
jabberwock schreef op maandag 11 september 2023 @ 19:58:
ok dat is echt heel mooi. Hier zit ik letterlijk al sinds de release op te wachten.

"gaat gelijk updaten"

deze functie miste ik zo erg na de overstap vanaf de 1.

[ Voor 9% gewijzigd door Ruudox op 12-09-2023 06:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anton56
jabberwock schreef op maandag 11 september 2023 @ 19:58:
Waar kun je dat instellen of gaat het nu automatisch vanzelf ?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• gwystyl

gwystyl

Beugeltje dan maar?

Anton56 schreef op dinsdag 12 september 2023 @ 06:57:
[...]

Waar kun je dat instellen of gaat het nu automatisch vanzelf ?
Bij Samsung Health app op het horloge kan je een paar dingen instellen, waaronder welke activiteiten je automatisch wil laten starten. Het makkelijkst om daar bij te komen is volgens mij om de tegel met de eerste drie activiteiten op te roepen, dan te drukken op "meer", dan naar Fietsen scrollen en dan staat helemaal onderaan "Training automatisch detecteren".

Ik heb gisteren net voor het zwemmen de update aangezet (niet zo tactisch, duurde wat langer dus eerste 20 baantjes werden niet geteld). De layout van het schermpje is wat veranderd voor zwemmen: de tijd is nu in wit ipv groen en met een kleiner font. Het aantal gezwommen baantjes is nog steeds onleesbaar met een zwembril op....

Verder merk ik nog weinig verschillen, komende tijd eens in de gaten houden of ik verbeteringen merk....

[ Voor 13% gewijzigd door gwystyl op 12-09-2023 09:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• da_Mastah
  • Registratie: Mei 2003
  • Niet online
Ik heb direct geupgraded, maar inmiddels wel 2 tegenvallers ontdekt:
- Backups werken niet meer. Je moet nu Samsung "Smart Switch" installeren op je telefoon om deze functionaliteit uberhaupt beschikbaar te krijgen (terwijl dit voorheen in de Galaxy Wearable app zelf zat), maar door onbekende redenen werkt dit niet. Ik heb begrepen van eigenaren van Galaxy-apparaten dat het zelfs daar niet werkt.
- Vanochtend gingen de op het horloge ingestelde alarms niet af. Heb de app nu maar even zelf een keer geopend (had dat nog niet gedaan sinds de update) en hoop dat het morgenochtend beter gaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anton56
gwystyl schreef op dinsdag 12 september 2023 @ 09:35:
[...]

Bij Samsung Health app op het horloge kan je een paar dingen instellen, waaronder welke activiteiten je automatisch wil laten starten. Het makkelijkst om daar bij te komen is volgens mij om de tegel met de eerste drie activiteiten op te roepen, dan te drukken op "meer", dan naar Fietsen scrollen en dan staat helemaal onderaan "Training automatisch detecteren".

Ik heb gisteren net voor het zwemmen de update aangezet (niet zo tactisch, duurde wat langer dus eerste 20 baantjes werden niet geteld). De layout van het schermpje is wat veranderd voor zwemmen: de tijd is nu in wit ipv groen en met een kleiner font. Het aantal gezwommen baantjes is nog steeds onleesbaar met een zwembril op....

Verder merk ik nog weinig verschillen, komende tijd eens in de gaten houden of ik verbeteringen merk....
Gelukt, na 10 minuten fietsen echter nog niet automatsch gestart met vastleggen, geen idee na hoeveel tijd dit dan wordt gestart. 🙄

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sleeon
Anton56 schreef op dinsdag 12 september 2023 @ 16:13:
[...]

Gelukt, na 10 minuten fietsen echter nog niet automatsch gestart met vastleggen, geen idee na hoeveel tijd dit dan wordt gestart. 🙄
Harder fietsen ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ruudox
[...]

Hier kreeg ik de melding al na 3 minuten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• User_TS
  • Registratie: Juli 2016
  • Laatst online: 23-10-2024
Hier problemen met updaten 'kan update niet kopieren'
Telefoon en horloge hebben gewoon connectie wat ik ook probeer hij wil niet updaten.

Iemand een idee?
Verder nooit problemen gehad met updaten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• patrickt35
da_Mastah schreef op dinsdag 12 september 2023 @ 15:32:
- Backups werken niet meer. Je moet nu Samsung "Smart Switch" installeren op je telefoon om deze functionaliteit uberhaupt beschikbaar te krijgen (terwijl dit voorheen in de Galaxy Wearable app zelf zat), maar door onbekende redenen werkt dit niet. Ik heb begrepen van eigenaren van Galaxy-apparaten dat het zelfs daar niet werkt.
- Vanochtend gingen de op het horloge ingestelde alarms niet af. Heb de app nu maar even zelf een keer geopend (had dat nog niet gedaan sinds de update) en hoop dat het morgenochtend beter gaat.
Ik kon ook geen backup maken, echter vannacht heeft hij gewoon automatisch een backup gemaakt.
Dus niks aan het handje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gwystyl

gwystyl

Beugeltje dan maar?

[...]

Bij mij zei hij net "u hebt 3 min gefietst", dus ik gok 3 min :). Ik vond het vrij snel, ik had er niet aan gedacht maar moest 5 min fietsen om mijn zoontje ergens heen te brengen....

• Sjowhan
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 14:29
User_TS schreef op dinsdag 12 september 2023 @ 18:07:
Telefoon en horloge hebben gewoon connectie wat ik ook probeer hij wil niet updaten.

Iemand een idee?
In het verleden heb ik dit ook wel eens gehad - enige oplossing voor mij was complete reset, backup terugzetten en dan updaten. Geen idee waar het aan ligt...

Sinds gisteren ook om. Ik moet nog goed zien wat er precies aangepast/beter is - weinig tijd voor gehad tot nu toe ;)

[ Voor 11% gewijzigd door Sjowhan op 13-09-2023 09:27 ]

http://specs.tweak.to/5253

• steviewonder23
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 16:55
User_TS schreef op dinsdag 12 september 2023 @ 18:07:

Iemand een idee?
Dit heb ik ook gehad. Bij mij was de oplossing op de telefoon bluetooth uitzetten, wifi op het horloge aan en dan de update via het horloge zelf laten downloaden en updaten.

• da_Mastah
  • Niet online
patrickt35 schreef op dinsdag 12 september 2023 @ 19:10:
[...]

Ik kon ook geen backup maken, echter vannacht heeft hij gewoon automatisch een backup gemaakt.
Dus niks aan het handje
Bij mij wederom 's nachts geen backup, ondanks dat zowel telefoon als horloge een volle batterij hadden (ik heb het horloge wel om ivm sleeptracking). Ik lees dat bij sommige gebruikers een reset van het horloge geholpen heeft.

Mag ik vragen of jij 's nachts je horloge aan de lader hebt? En heb jij je horloge (recent) gereset?

Het alarm ging gelukkig vanochtend wel weer af :-)

• patrickt35
da_Mastah schreef op woensdag 13 september 2023 @ 10:01:
[...]

Bij mij wederom 's nachts geen backup, ondanks dat zowel telefoon als horloge een volle batterij hadden (ik heb het horloge wel om ivm sleeptracking). Ik lees dat bij sommige gebruikers een reset van het horloge geholpen heeft.

Mag ik vragen of jij 's nachts je horloge aan de lader hebt? En heb jij je horloge (recent) gereset?

Het alarm ging gelukkig vanochtend wel weer af :-)
Bij mijn weten moet het horloge op de lader liggen voordat hij een backup maakt.

• Gismo1979
  • Niet online
da_Mastah schreef op dinsdag 12 september 2023 @ 15:32:
Heb je onder instelling-accounts en back-up de instelling 'opslaan in samsung cloud' aangevinkt?
Ik had eerst ook geen back-up, maar nu maakt hij er een als ik dit menu (accounts en back-up) open.

• da_Mastah
  • Niet online
Gismo1979 schreef op woensdag 13 september 2023 @ 11:12:
[...]

Heb je onder instelling-accounts en back-up de instelling 'opslaan in samsung cloud' aangevinkt?
Ik had eerst ook geen back-up, maar nu maakt hij er een als ik dit menu (accounts en back-up) open.
Die knop wordt bij mij niet getoond. Zowel op de watch als telefoon. Ik heb zelf geen Samsung telefoon, heb begrepen dat dit invloed kan hebben op de zichtbaarheid van deze knop.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/HPL2I6FNMKdOjzz4niQMJfOILL4=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/p4XdO6Vj0Z6cQi2OAJurvmPy.jpg?f=user_large

• Gismo1979
  • Niet online
@da_Mastah Heb je Smart Switch ook op je telefoon geïnstalleerd? Anders zou ik het helaas ook niet weten. Laat maar, dit heb je geïnstalleerd. |:( 8)7

[ Voor 20% gewijzigd door Gismo1979 op 13-09-2023 12:39 ]

• User_TS
  • Registratie: Juli 2016
  • Laatst online: 23-10-2024
steviewonder23 schreef op woensdag 13 september 2023 @ 09:35:
[...]

Dit heb ik ook gehad. Bij mij was de oplossing op de telefoon bluetooth uitzetten, wifi op het horloge aan en dan de update via het horloge zelf laten downloaden en updaten.
Yes bedankt dit werkt !!
Rare bug trouwens 8)7

• Ruudox
nou, merk wel dat de update veel verbeteringen heeft hoor. Heel blij mee.
- alles ziet er net wat mooier uit
- voelt vloeiender
- accuduur is naar mijn idee een stukje beter
- auto opnemen van fietsen :D
- meer trainigen

• Gismo1979
  • Niet online
Ruudox schreef op woensdag 13 september 2023 @ 20:42:
nou, merk wel dat de update veel verbeteringen heeft hoor. Heel blij mee.
- alles ziet er net wat mooier uit
- voelt vloeiender
- accuduur is naar mijn idee een stukje beter
- auto opnemen van fietsen :D
- meer trainigen
Accuduur is bij mij juist minder. Lijkt of de watchface de hartslag continu meet i.p.v. om de 10 minuten. Is niet schrikbarend minder, maar het scheelt wel. Normaal had ik 's avonds nog ca. 45% over. Zit nu op 38%.
Ik wel wel de 42 mm classic variant.

Ik heb de catch partitie al geleegd en wisselen van watch face bied ook geen solaas. Ik verwacht dat dit met een update van de watchface of Samsung nog wel recht getrokken wordt (een andere watch face helpt ook niet).

• Anton56
gwystyl schreef op dinsdag 12 september 2023 @ 20:32:
[...]

Bij mij zei hij net "u hebt 3 min gefietst", dus ik gok 3 min :). Ik vond het vrij snel, ik had er niet aan gedacht maar moest 5 min fietsen om mijn zoontje ergens heen te brengen....
Hier ook na 5 minuten fietsen 3,5 minuten vastgelegd. 🙂

• 4tune
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 18:29
Gismo1979 schreef op woensdag 13 september 2023 @ 22:29:
[...]

Accuduur is bij mij juist minder. Lijkt of de watchface de hartslag continu meet i.p.v. om de 10 minuten. Is niet schrikbarend minder, maar het scheelt wel. Normaal had ik 's avonds nog ca. 45% over. Zit nu op 38%.
Ik wel wel de 42 mm classic variant.

Ik heb de catch partitie al geleegd en wisselen van watch face bied ook geen solaas. Ik verwacht dat dit met een update van de watchface of Samsung nog wel recht getrokken wordt (een andere watch face helpt ook niet).
Bij mij is de accuduur zelfs stevig minder. Ik blijf het bijzonder vinden dat elk stukje electronica een eigen leven lijkt te hebben.

• ParaWM
  • Registratie: December 2016

ParaWM

Pro Prutser

Hier is de accuduur juist verbeterd. Van 2.5 dag naar 3 dagen. Lekker consistent dus :)

Alles lijkt ook een tikje vlotter. Erg tevreden met de update.

Sinterklaas wil bier !

• dog4life
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
Anton56 schreef op donderdag 14 september 2023 @ 15:50:
[...]

Hier ook na 5 minuten fietsen 3,5 minuten vastgelegd. 🙂
Hier ook - de heenweg wel ok, de terugweg mistte een stuk.
De UI is wel een stuk vlotter, de batterijduur ben ik nog niet over uit.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Monda
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 07-07 17:46
4tune schreef op donderdag 14 september 2023 @ 17:05:
[...]

Bij mij is de accuduur zelfs stevig minder. Ik blijf het bijzonder vinden dat elk stukje electronica een eigen leven lijkt te hebben.
Bij mij is het sterk verbeterd toen ik "clear cache" heb gedaan.

PSN: Mondaatje

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• gwystyl

gwystyl

Beugeltje dan maar?

Voor mensen die (net als ik tot net) niet weten hoe je "clear cache" moet doen, hier is een tutorial met plaatjes

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• WCA

WCA

Paar dagen met de nieuwe update: zeker weten dat het horloge soepeler en sneller werkt dan voorheen.

Valt met name op dat wanneer je het horloge omdoet, en gaat unlocken, dat het patroon-invoer scherm veel sneller/vloeiender naar voren komt, en de animatie tijdens het invoeren en na het loslaten ook veel soepeler gaat.

Batterij heb ik nul verschil in gemerkt tot nu toe

[ Voor 7% gewijzigd door WCA op 15-09-2023 09:06 ]

Share and Enjoy!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vandeven66
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 15:50
Ben toch wel erg blij dat fietsdetectie terug is, want dat miste ik wel echt van mijn Watch 3.
Na 3 min detecteren is ook super handig ipv 10 met Tizen toen.
Maar accuraatheid kan wel beter, gisteren toch een rit van 25 min gemaakt op de fiets en niet gedetecteerd. En had een keer gehad dat ie pas iets deed na 10 minuten en dus 7 minuten miste.

Accuduur is overigens hier wel minder geworden, gisteren van 7-22h van 80 naar 19 gegaan, erg snel. (46mm Classic)

• da_Mastah
  • Niet online
Gismo1979 schreef op woensdag 13 september 2023 @ 12:37:
@da_Mastah Heb je Smart Switch ook op je telefoon geïnstalleerd? Anders zou ik het helaas ook niet weten. Laat maar, dit heb je geïnstalleerd. |:( 8)7
Had inderdaad wel Smart Switch geïnstalleerd, en zag soms ook 's avonds een korte notificatie dat smart switch aan het synchroniseren was, maar backups kwamen nog steeds niet.

Ik heb op donderdag op mijn telefoon de (Xiaomi) batterijbesparing voor de smart switch-app uitgeschakeld. Donderdag op vrijdag kwam er toen nog geen back-up. Maar afgelopen nacht (vrijdag op zaterdag) is er wel een back-up gemaakt, terwijl telefoon en watch niet werden opgeladen.

Of Samsung heeft iets aangepast, of de batterijbesparing-instelling is iets om te checken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robbie T
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 14:38
Tijdens de bokszaktraining draag ik het horloge voor bijhouden van de workout. Door de bokshandschoenen komt het wel eens voor dat het horloge reageert terwijl ik dat niet wil. Is er ook een App waarmee ik het touchscreen kan uitzetten en weer kan activeren terwijl door een van de knoppen lang ingedrukt te houden?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• dutchgio
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 21:29
Robbie T schreef op maandag 18 september 2023 @ 19:06:
Tijdens de bokszaktraining draag ik het horloge voor bijhouden van de workout. Door de bokshandschoenen komt het wel eens voor dat het horloge reageert terwijl ik dat niet wil. Is er ook een App waarmee ik het touchscreen kan uitzetten en weer kan activeren terwijl door een van de knoppen lang ingedrukt te houden?
Watervergrendeling op de watch zelf doet hetzelfde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robbie T
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 14:38
dutchgio schreef op maandag 18 september 2023 @ 19:13:
[...]

Watervergrendeling op de watch zelf doet hetzelfde
Ach ja. Tuurlijk! Thanks man.

• Maroescka
  • Registratie: Februari 2021
  • Laatst online: 08-04-2024
Wat een drama die nieuwe update. Horloge gaat na de update 1 nacht mee dus zou hem nu heel vaak moeten gaan opladen. Terwijl dit voor de update 1 keer per dag (doe ik standaard hij kan langer mee) dus ga hem zo terug zetten naar de fabrieksinstellingen. Baal er wel van als dit niet opgelost is, want ik was altijd heel blij met het horloge.

• Amersfoort
Maroescka schreef op woensdag 20 september 2023 @ 07:04:
Wat een drama die nieuwe update. Horloge gaat na de update 1 nacht mee dus zou hem nu heel vaak moeten gaan opladen. Terwijl dit voor de update 1 keer per dag (doe ik standaard hij kan langer mee) dus ga hem zo terug zetten naar de fabrieksinstellingen. Baal er wel van als dit niet opgelost is, want ik was altijd heel blij met het horloge.
De eerste paar dagen na de update had ik ook een erg hoog accu verbruik.
- nieuwe software moet zichzelf nog instellen, en dat kost stroom, want is een grote update
- voor de zekerheid heb ik de cache geschoond (zie beschrijving hoe in dit forum).

Na een dag of vier is het verbruik weer genormaliseerd.

• WCA

WCA

Maroescka schreef op woensdag 20 september 2023 @ 07:04:
Gek, ik heb er geen last van. Mijn batterijduur is niet anders dan voor de update, en het horloge is veel vlotter dan voorheen.

Share and Enjoy!

Pagina: 1 ... 28 ... 30 Laatste

Let op:
Dit topic is alleen bedoeld voor het bespreken van ervaringen, andere onderwerpen horen thuis in:
- Levertijden en prijzen: [Samsung Galaxy Watch 4 Classic] Levertijden & Prijzen