Mja ik doe ook niet veel meer op mijn horloge, maar merk dat ik toch te vaak mijn telefoon gewoon bij me heb en dan is dat gewoon praktischer. Maar voor notificaties en even snel iets doen (muziek nummer wisselen, sporten aanzetten of iets dergelijks) vind ik het wel prettig. Ik had ook niet verwacht dat ik er zoveel meer mee zou doen. Het is vooral een handige extra, maar zolang ik mijn mobiel nog bij heb, verandert er niet veel.
Wat ook niet helpt is dat je niet vaak met je stem dingen kunt invullen bij apps (speech to text), dus dan wordt het al wat minder interessant om een whatsappje te lezen als je toch niet een reactie snel kunt sturen. En waar het wel kan, werkt het vaak zo belabberd dat typen toch nog gewoon sneller is.
Wat ook niet helpt is dat je niet vaak met je stem dingen kunt invullen bij apps (speech to text), dus dan wordt het al wat minder interessant om een whatsappje te lezen als je toch niet een reactie snel kunt sturen. En waar het wel kan, werkt het vaak zo belabberd dat typen toch nog gewoon sneller is.