Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Of-Aaargh
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 07:52
spartacusNLD schreef op maandag 15 november 2021 @ 09:13:
Het valt mij op dat mijn watch 4 geen stappen meer registreert. En dat de teler van de stappen enkel omhoog gaat als deze met mijn telefoon (pixel 6 pro) is gekoppeld. Ik vermoed dat de telefoon de stappen registreert en deze naar mijn watch 4 synchroniseert.

Dit is niet wenselijk, hoe draai ik dit om? Ik kan geen setting vinden hiervoor.
Dit is al een langlopend issue, sinds de Gear S3. Blijkbaar heeft Samsung er nog steeds geen eenvoudige oplossing voor...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spartacusNLD
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 23-06 07:45

spartacusNLD

This is Sparta!!

Of-Aaargh schreef op maandag 15 november 2021 @ 09:41:
[...]

Dit is al een langlopend issue, sinds de Gear S3. Blijkbaar heeft Samsung er nog steeds geen eenvoudige oplossing voor...
Oke, goed om te weten.

Heb de watch opnieuw opgestart en de cache van de wear + health app op mijn telefoon geleegd. Dat lijkt te helpen.

Vanmiddag eens testen door te gaan wandelen zonder telefoon. Gisteren registreerde de watch de wandeling wel, maar zijn de stappen ervan niet toegevoegd aan mijn stappen totaal..

PC: Be quiet! Pure Base 500DX | MSI B450 Gaming Pro Carbon AC | AMD Ryzen 7 5700X3D | Be quiet! Dark Rock 4 | Gigabyte Aorus RTX 3080 Master | Crucial Ballistix RGB 32GB | Samsung 970 Evo Plus 1TB | Be quiet! Straight Power 11 750W

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dirk_3
  • Registratie: Augustus 2021
  • Laatst online: 31-08-2022
hostje schreef op dinsdag 9 november 2021 @ 13:21:
[...]

Neem tijdens het kalibreren een aantal minuten pauze tussen de verschillende meetmomenten. Dus niet te snel achter elkaar meten.
Bedankt, ik heb opnieuw gekalibreerd met telkens een paar minuten tussen. Moet blijkbaar allemaal binnen de 30 minuten afgerond zijn. Na elke meting de armband van de bloeddrukmeter verwijderd. Ik ben benieuwd of de metingen nu correcter verlopen :-)

Voor ik kon starten kreeg die app op zowel smartphone als smartwatch een update. Misschien helpt dat ook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PandoraBoy
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 20-06 12:32
Heeft er iemand ervaring met de valdetectie, uitgelokt als test of door een echte val?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kappade
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 16-05 22:46
wiz schreef op zondag 26 september 2021 @ 23:28:
[...]

Ik weet niet 100% zeker meer wanneer dit geïntroduceerd werd, op de Watch 46mm of de Watch3 (beiden Tizen) maar dit is wel een wijziging geweest van Samsung als een soort screensaver heen, over het actieve beeld heen. De eerste gear sport is ouder en heeft nooit de nieuwere Tizen versie gekregen waarin dit geïntroduceerd werd.. Ik kan me herinneren dat ik het destijds al super irritant vond dat Samsung hiervoor gekozen had, maar onder Tizen was het wel goed geïmplementeerd en gaf het (los van de irritatie die het veroorzaakte) geen verdere aanleiding tot rare dingen... Dat is onder WearOS kennelijk wel het geval, en laat zien dat Samsung echt nog wel wat schoonheidsfoutjes weg te werken heeft in deze Jeckyll & Hyde kruising tussen OneUI en WearOS... Ik ga er vanuit dat dat langzaam maar zeker goed gaat komen hoor, maar voor nu vrees ik dat er her en der nog wel meer van dit soort schoonheidsfoutjes op gaan duiken...
We zijn een tijdje verder maar ik irriteer mij nog bijna dagelijks aan dit fenomeen.

Ik ben gaan zoeken op interner en voila, er zijn veel meer mensen met dit 'probleem' :

https://eu.community.sams...notification/td-p/3918269

• Anton56
  • Registratie: Oktober 2017
  • Laatst online: 24-06 16:56
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/_BbUy82-SLsZrYgs45r0g8B86M4=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/pL6buV1atwPsUGSyPSgefjA1.jpg?f=fotoalbum_large

Update GW 4 juist binnen.

• speedme
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 23-06 14:49
Ben hem nu aan het installeren.

Nog altijd komen de updates in de US eerder uit, maar lijkt wel of de updates naar de EU daarna veel sneller beschikbaar komen.

Tesla Model 3 SR+ | Pearl White | 18" no aero caps | Black vegan leather seats | Black interieur

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• kramon
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 08:57
Update binnen: volgens mij is die stomme 'feature' met die tijd die in beeld komt bij een notificatie eraf, cc @wiz @Kappade

P2 20" PP Snow Launch Edition 2020 | XPENG G9 Performance 2024

• mike123
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 07:37
En nu nog een geluids of/en trilsignaal bij alle meldingen en niet maar een paar apps.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kappade
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 16-05 22:46
kramon schreef op donderdag 18 november 2021 @ 16:01:
Update binnen: volgens mij is die stomme 'feature' met die tijd die in beeld komt bij een notificatie eraf, cc @wiz @Kappade
Geïnstalleerd maar ik heb het nog steeds. Helaas

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FongWan
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 08-06 17:54

FongWan

The Stormrider ...

mike123 schreef op donderdag 18 november 2021 @ 21:53:
En nu nog een geluids of/en trilsignaal bij alle meldingen en niet maar een paar apps.
Bij mij had de vorige update al de notificaties gefixed voor gmail. Voor de rest krijg ik voor alle apps notificaties die ik in de wearable app heb ingesteld.

Bij welke apps gaat het bij jou mis? En welke instellingen heb je?

Bij mij krijg ik alles netjes binnen op mijn watch, mits ik deze natuurlijk op geluid heb en dnd, theater mode of bedtime mode uit staat.

| Fuji X-T1, 10-24, 18-55, 35 f2, 56 f1.2 | Surface Pro 2017 | Nintendo Switch | Apple iPad 2021 | Samsung Watch 6 Classic 47mm | Google Pixel 7 Pro |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mike123
FongWan schreef op zaterdag 20 november 2021 @ 14:27:
[...]

Bij mij had de vorige update al de notificaties gefixed voor gmail. Voor de rest krijg ik voor alle apps notificaties die ik in de wearable app heb ingesteld.

Bij welke apps gaat het bij jou mis? En welke instellingen heb je?

Bij mij krijg ik alles netjes binnen op mijn watch, mits ik deze natuurlijk op geluid heb en dnd, theater mode of bedtime mode uit staat.
Ik heb bv wordfeud op mijn telefoon staan, op de telefoon gaat een notificatieled knipperen, op mijn horloge krijg ik de oranje stip te zien maar geen tril signaal en als ik geluid inschakel dan heb ik ook geen geluidsmelding.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FongWan
  • Laatst online: 08-06 17:54

FongWan

The Stormrider ...

mike123 schreef op zaterdag 20 november 2021 @ 20:28:
[...]

Ik heb bv wordfeud op mijn telefoon staan, op de telefoon gaat een notificatieled knipperen, op mijn horloge krijg ik de oranje stip te zien maar geen tril signaal en als ik geluid inschakel dan heb ik ook geen geluidsmelding.
Hmmm en je hebt ook notifocaties in de wearable app aangevinkt voor wordfeud?

Verder heb ik deze notificatie instellingen in de galaxy wearable app. naast natuurlijk per app aangegeven of ik wel of geen notificatie wil op mijn watch. Is net onder deze instellingen in de galaxy wearable app waar je dat per app aangeeft.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/_GvrNSPPdiZuNOvGgyulROFr-CQ=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/dKa9kBA5h68uq4I7dm4seGcZ.jpg?f=fotoalbum_large

Anders zou ik het zo snel ook niet weten. Tenzij het iets is in de notificatie instelling op je telefoon zelf dat daar alleen trillen mag en geen geluid. Dat pakt de watch volgens mij over.

Maar als die goed staan blijven er maar twee dingen over gok ik.

De app zelf doet iets niet lekker met notificaties icm wearos 3 aangezien dat mogelijk net iets anders werkt achter de schermen.

Of het is inderdaad een bug in wearos 3 die nog niet gefixed is.

Op dit moment krijg ik voor alle apps waarvan ik dat wil gelukkig de notificaties nu wel goed binnen met trillen en geluid als de watch op geluid staat.

Succes.

| Fuji X-T1, 10-24, 18-55, 35 f2, 56 f1.2 | Surface Pro 2017 | Nintendo Switch | Apple iPad 2021 | Samsung Watch 6 Classic 47mm | Google Pixel 7 Pro |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mike123
FongWan schreef op zaterdag 20 november 2021 @ 20:44:
[...]

Hmmm en je hebt ook notifocaties in de wearable app aangevinkt voor wordfeud?

Verder heb ik deze notificatie instellingen in de galaxy wearable app. naast natuurlijk per app aangegeven of ik wel of geen notificatie wil op mijn watch. Is net onder deze instellingen in de galaxy wearable app waar je dat per app aangeeft.

[Afbeelding]

Anders zou ik het zo snel ook niet weten. Tenzij het iets is in de notificatie instelling op je telefoon zelf dat daar alleen trillen mag en geen geluid. Dat pakt de watch volgens mij over.

Maar als die goed staan blijven er maar twee dingen over gok ik.

De app zelf doet iets niet lekker met notificaties icm wearos 3 aangezien dat mogelijk net iets anders werkt achter de schermen.

Of het is inderdaad een bug in wearos 3 die nog niet gefixed is.

Op dit moment krijg ik voor alle apps waarvan ik dat wil gelukkig de notificaties nu wel goed binnen met trillen en geluid als de watch op geluid staat.

Succes.
Ik zal het nog eens nalopen.
Maar als ik de notificaties uitzet krijg ik ook geen stip op mijn watch. Bij bv Whatsapp krijg ik wel een tril signaal en indien ik dit wil ook geluid.

Bedankt voor het meedenken.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• vali
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 24-06 13:55
PandoraBoy schreef op woensdag 17 november 2021 @ 13:29:
Heeft er iemand ervaring met de valdetectie, uitgelokt als test of door een echte val?
Tot heden nooit kunnen faken. Ben eigenlijk ook wel benieuwd of het werkt of niet.

Sinds vandaag mijn watch4 vervangen en tot heden tevreden tegenover mijn active2. Moet nog even kijken hoe de accuduur is.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• N0EL
  • Registratie: November 2019
  • Laatst online: 16-06 12:03
Vriend van mij was een keer aan het windsurfen, en viel in het water. Niks aan de hand, behalve dat zijn (in dit geval) Apple watch iedereen in zijn nood lijst ging bellen. Even later stond zijn vrouw (huilend / in paniek) en de politie op de oever. Helikopter was ook al onderweg..... En... Hij maar lekker door surfen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amersfoort
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 08:35
In de Watch 4 handleiding is het volgende te lezen
In de volgende gevallen kunnen verbindingsproblemen optreden en kan de batterij leeg raken:
– Als u een metalen bandje gebruikt etc.
Wat is jullie ervaring met het gebruik van een metalen bandje in combinatie met de accuprestaties?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hakki
  • Registratie: November 2008
Geen verschil

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• vali
N0EL schreef op donderdag 25 november 2021 @ 20:18:
Vriend van mij was een keer aan het windsurfen, en viel in het water. Niks aan de hand, behalve dat zijn (in dit geval) Apple watch iedereen in zijn nood lijst ging bellen. Even later stond zijn vrouw (huilend / in paniek) en de politie op de oever. Helikopter was ook al onderweg..... En... Hij maar lekker door surfen...
Over False positief gesproken haha. Hopelijk wel goed afgelopen allemaal ? :D

Over mijn ervaring tot nu toe over de watch4 blijft positief. Haal ook best wel goede accuduur.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dazzler2120
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 19-06 14:53

Dazzler2120

FP ProMod
Ik heb vandaag de GW4 Classic 46mm binnen gekregen!
Komende tijd eens even goed zoeken naar een net metaal bandje, via Reddit deze tegen gekomen; https://www.amazon.co.uk/...N1XJNF7WXJ9M9H2WM6JE?th=1

Eens even over nadenken :+
Welke settings adviseren jullie aan / uit?
Volgend weekend ga ik eens even uitzoeken hoe Google Pay evt werkend kan krijgen...

PS4 PSN: Dazzler2120

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vali
WimSte schreef op vrijdag 22 oktober 2021 @ 22:08:
Weet er trouwens iemand hier een gewoon goed watchface app voor de GW4, ik kom van alles tegen maar zie door de bomen het bos niet, liefst een app zonder bergen reclame.
Heb zelf Matveyan minimal. Lekker clean en geen irritante app nodig om hem te beheren..
Dazzler2120 schreef op zondag 28 november 2021 @ 18:10:

Het is maar net wat je prettig vindt maar ik zet alle onnodige opties uit als het de kans op enorm accu vreten toeneemt. Ik zet de wifi instelling uit en vermijd het gebruik maken van onnodige apps zoals een weer app.. Het is even leuk dat je bepaalde apps op je smartwatch kan gebruiken, maar uiteindelijk gebruik je het amper en vreet het alsnog flink wat van je accu.

Instelling die ik erg prettig vind is dat de notificaties op je smartphone worden uitgezet en alleen afgaan op je smartwatch (als je de smartwatch draagt). Voor mij 1 van de grootste reden waarom ik een smartwatch gebruik.

[ Voor 59% gewijzigd door vali op 29-11-2021 00:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maulet
  • Registratie: September 2020
  • Laatst online: 09-06 08:53
Jolien. schreef op zondag 14 november 2021 @ 21:38:
Dag

Ik heb pas een galaxy watch 4, ik probeer deze te koppelen met mijn google account. Echter werkt dit niet, ik heb de smartwatch al eens gereset. Ook heb ik alle updates uitgevoerd op zowel de smartwatch als mijn telefoon. Nog steeds lukt het niet om mijn google account te verbinden met mijn horloge. Ik las ergens dat dit kan liggen aan het feit dat mijn telefoon android 9 heeft. Heeft iemand tips hoe het alsnog lukt mijn horloge te verbinden met mijn google account?

Alvast bedankt
https://www.samsung.com/n...mpatibiliteit-gear-serie/

Moet lukken...

9950x3d+4090+64DDR

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Henkiejoo
  • Registratie: Januari 2019
  • Laatst online: 25-03 11:23
Dit is best duur, zie :
https://gathering.tweaker...message/69213916#69213916
Komende tijd eens even goed zoeken naar een net metaal bandje, via Reddit deze tegen gekomen; https://www.amazon.co.uk/...N1XJNF7WXJ9M9H2WM6JE?th=1

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Dazzler2120

Dazzler2120

FP ProMod
vali schreef op maandag 29 november 2021 @ 00:22:
[...]

Heb zelf Matveyan minimal. Lekker clean en geen irritante app nodig om hem te beheren..

[...]
Het is maar net wat je prettig vindt maar ik zet alle onnodige opties uit als het de kans op enorm accu vreten toeneemt. Ik zet de wifi instelling uit en vermijd het gebruik maken van onnodige apps zoals een weer app.. Het is even leuk dat je bepaalde apps op je smartwatch kan gebruiken, maar uiteindelijk gebruik je het amper en vreet het alsnog flink wat van je accu.

Instelling die ik erg prettig vind is dat de notificaties op je smartphone worden uitgezet en alleen afgaan op je smartwatch (als je de smartwatch draagt). Voor mij 1 van de grootste reden waarom ik een smartwatch gebruik.
Ah zo, ik ga er inderdaad eens flink mee spelen. Had vannacht AOD eens aan laten staan, gebruikte toch +- 12% van de batterij tussen 16.00 uur 's middags en 6.00 uur 's ochtends. Verder heb ik heartrate monitor met frequentie op 10 minuten staan & sleep monitoring aan staan. Wifi inderdaad uit.
Weer-app ga ik wel aan laten staan, vind ik wel praktisch om dat snel bij de hand te hebben!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• niels-cil
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 23-06 21:30
Gisteren m'n classic 46mm mogen ontvangen. Ik maak gebruik van de standaard watchface + AOD en zag dat er na een paar uren al een soort van burn in was in het scherm. Echter na herstarten van watch was dit weer weg dus is niet échte burn in. Wat denken jullie, faulty device of is het 'normaal' dat dit optreedt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maichel
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 19-06 10:23
Ik zit sinds gisteren ook te kijken naar een Watch 4, maar ik ben wel een gebruiker van Google Assistant. Nu heb ik begrepen dat dit er (nog) niet inzit, en overal zie ik vage meldingen van Samsung dat dit nog wel komt...maar niemand heeft nog een idee (o.a op de Facebook pagina van Samsung zelf).

Hebben jullie hier misschien meer nieuws over? Gebruikt iemand een van de workarounds om toch (a) Google Assistant te kunnen gebruiken?

PSN: Maichel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dazzler2120

Dazzler2120

FP ProMod
niels-cil schreef op maandag 29 november 2021 @ 13:18:
Gisteren m'n classic 46mm mogen ontvangen. Ik maak gebruik van de standaard watchface + AOD en zag dat er na een paar uren al een soort van burn in was in het scherm. Echter na herstarten van watch was dit weer weg dus is niet échte burn in. Wat denken jullie, faulty device of is het 'normaal' dat dit optreedt?
hmm ik heb online meerdere mensen gelezen over burn-in met AoD aan... Ik vraag me alleen af of jouw issue nu echt burn-in was of niet...
Ik zou het goed in de gaten houden en mocht er echt burn-in optreden, terugsturen.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• speedme
Voor de nieuwelingen, lees ook eens het GW4 forum op XDA-Developers : https://forum.xda-develop...ung-galaxy-watch-4.12439/

Heel veel informatie, van met name ook internationale gebruikers.

Google Assistant alternatief en screen burn in worden daar besproken.

Tesla Model 3 SR+ | Pearl White | 18" no aero caps | Black vegan leather seats | Black interieur

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Uberprutser
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 24-06 15:49
Na 5 jaar met de Gear S3 Frontier rond te hebben gelopen, sinds vandaag een Watch 4 Classic 46mm.
De S3 vond ik sinds dag 1 net iets te zwaar om 'm ongemerkt te dragen maar ruim 12 miljoen stappen verder viel dat niet meer op, tot vandaag toen ik in de winkel de Watch 4 probeerde.

Op zich nog wel even kunnen doen met de S3 (nieuwe batterij erin gezet laatst) maar dit was wel een over de streep trekkert.

As you may already have guessed, following the instructions may break your system and you are on your own to fix it again.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• niels-cil
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 23-06 21:30
@Dazzler2120 ik hou het zeker in de gaten en @speedme ik ga even op xda kijken. Ik heb ook een foto van gemaakt (dit is gewoon een witte website). Als ik dit zo zie, gaat hij terug.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/OqhYQCecnZpRjR_Eiwl0u6QrJ4s=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/w7ztkCafiUp1EzCmI5YsdBNS.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• speedme
Er zijn helaas meerdere gebruikers met een screen burn in, je bent niet de enige.
Het is waarschijnlijk een slechte batch met devices/schermen, moet absoluut onder garantie opgelost worden door Samsung.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tom.Gerritse
  • Registratie: Juni 2013
  • Niet online
Dames en heren, sinds vandaag mag ik mij ook lid van de club noemen!
Bij de aankondiging van de Galaxy Watch Active heb ik hem direct gepre-orderd en sinds die tijd heb ik mijn mooie Fossil horloges in de kast laten liggen en alleen maar de GWA gebruikt.

Toch vond ik de klok wat te klein en hem niet robuus en stoer genoeg staan, dus twijfelde ik al over de Galaxy Watch 3 maar toch afgewacht. De vriendin heeft hem wel en is er blij mee, maar ik had toen de centen niet.
Nu met Black Friday een mooi aanbieding kunnen scoren, de Galaxy Watch 4 Classic voor €254 en binnen 2 dagen thuisbezorgd via Samsung zelf.

Tot nu toe mis ik wel wat dingen:
- Waar is de personalisatie store gebleven waar je andere wijzerplaten zo kunt zien en downloaden?
- Hoe werkt de screensaver nu? Als in: Als ik mijn oude GWA even niet gebruikte ging hij naar het Always On scherm wat bij die specifieke wijzerplaat exact dezelfde plaat was als de actieve plaat maar dan zonder secondenwijzer? Ik mis die functie wel echt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amaze86
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 09:30
andere topic

[ Voor 156% gewijzigd door Amaze86 op 30-11-2021 06:41 ]

It's Tricky to rock a rhyme, to rock a rhyme that's right on time, It's Tricky... Tricky

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dazzler2120

Dazzler2120

FP ProMod
Tom.Gerritse schreef op maandag 29 november 2021 @ 21:15:

Tot nu toe mis ik wel wat dingen:
- Waar is de personalisatie store gebleven waar je andere wijzerplaten zo kunt zien en downloaden?
- Hoe werkt de screensaver nu? Als in: Als ik mijn oude GWA even niet gebruikte ging hij naar het Always On scherm wat bij die specifieke wijzerplaat exact dezelfde plaat was als de actieve plaat maar dan zonder secondenwijzer? Ik mis die functie wel echt!
Je personalisatie kan je doen via de galaxy wearable app op je telefoon. Daar kan je andere watchfaces selecteren maar ook personaliseren / customizen van je watch faces.
Hier kan je ook AOD aan / uit zetten bij de display options

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tom.Gerritse
  • Registratie: Juni 2013
  • Niet online
Dank!
Nu heb ik een nieuwe watchface gedownload uit de Google Play Store, maar waar kan ik die nu vinden? Deze komt niet in de Galaxy Wearable app te staan, klopt dat?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Amersfoort

Eens even over nadenken :+
Volgend weekend ga ik eens even uitzoeken hoe Google Pay evt werkend kan krijgen...
Vandaag bovengenoemd bandje in zilveren kleur ontvangen. Het past goed bij de watch4 qua kleur en formaat. Het bandje sluit mooi aan bij de kast zonder openingen. Met de meegeleverde hulpmiddelen is de band goed in te korten. Te koop voor €30 incl. verzending en in 2 dagen in huis vanuit Amazon DE.

[ Voor 4% gewijzigd door Amersfoort op 01-12-2021 20:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dazzler2120

Dazzler2120

FP ProMod
Amersfoort schreef op woensdag 1 december 2021 @ 20:53:
[...]

Vandaag bovengenoemd bandje in zilveren kleur ontvangen. Het past goed bij de watch4 qua kleur en formaat. Het bandje sluit mooi aan bij de kast zonder openingen. Met de meegeleverde hulpmiddelen is de band goed in te korten. Te koop voor €30 incl. verzending en in 2 dagen in huis vanuit Amazon DE.
Dat is zeer goed te horen. Denk wel dat ik hem ook ga bestellen. Hoe is de 'feel' verder? Is hij gemakkelijk te verstellen van formaat door pins eruit te halen?
Heb je een linkje naar de Amazon.de shop van deze?

[ Voor 4% gewijzigd door Dazzler2120 op 01-12-2021 22:48 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Amersfoort
Dazzler2120 schreef op woensdag 1 december 2021 @ 22:33:
[...]

Dat is zeer goed te horen. Denk wel dat ik hem ook ga bestellen. Hoe is de 'feel' verder? Is hij gemakkelijk te verstellen van formaat door pins eruit te halen?
Heb je een linkje naar de Amazon.de shop van deze?
De zwarte is vanaf 15 december weer te bestellen bij https://www.amazon.de/gp/...tle_o00_s00?ie=UTF8&psc=1. De zilverkleurige lijkt voorlopig uitverkocht bij Amazon DE.
De feel is goed, maar niet geschikt voor een pols veel kleiner dan 18 centimeter omtrek. De band met pins zijn met bijgeleverd hulpmiddel goed te verstellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amersfoort
Bij het activeren op de telefoon van livebeeld van de Ring deurbel app raakt de watch 4 in de stress.
Het lijkt als of je telefoonnummer 1 met een stel nullen wilt bellen op je horloge, waarna dit zichzelf zeer snel daarna annuleert. Dit herhaalt zich totdat je het livebeeld op de telefoon uit zet. Herkenbaar?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bloedvat
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 24-06 18:50
Hallo allemaal

Ik heb een (waarschijnlijk simpele) vraag, dus ik wilde hiervoor niet meteen een nieuw topic starten. Ik probeer me te oriënteren in de wereld van smart watched (lees: probeer een weg te vinden in het enorm uiteenlopende aanbod)

Zoekfilters van de Tweakers Pricewatch maken dit al een stuk eenvoudiger, maar ik weet nog niet goed waar ik op moet filteren.

Ik zoek vooral een smart watch die ik kan gebruiken voor Spotify tijdens joggen, zonder dat ik dan mijn telefoon op zak bij me moet dragen.

Hoe zie ik nu precies of een smartwatch dat wel of niet kan? Is er in Pricewatch een filter die ik daarvoor kan aanzetten? (En zo ja, welke filter is dat ;) ?)

Edit:
Oops!
Ik zie dat ik perongeluk in het verkeerde topic heb gereageerd. Had in het "grote sport horloge" topic gemoeten :F
@moderator: verplaats deze post maar

[ Voor 12% gewijzigd door Bloedvat op 04-12-2021 15:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• patrickt35
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 22:45
Amersfoort schreef op vrijdag 3 december 2021 @ 15:09:
Bij het activeren op de telefoon van livebeeld van de Ring deurbel app raakt de watch 4 in de stress.
Het lijkt als of je telefoonnummer 1 met een stel nullen wilt bellen op je horloge, waarna dit zichzelf zeer snel daarna annuleert. Dit herhaalt zich totdat je het livebeeld op de telefoon uit zet. Herkenbaar?
Klopt. Hij doet dit bij mij ook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tukker053
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 24-06 21:03
Zou dit betekenen dat Google Pay eindelijk gaat werken op de Samsung Watch?

https://androidworld.nl/a...-pay-app-uit-in-nederland

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jpvaneijk
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 07-02 13:25
tukker053 schreef op dinsdag 7 december 2021 @ 08:24:
Zou dit betekenen dat Google Pay eindelijk gaat werken op de Samsung Watch?

https://androidworld.nl/a...-pay-app-uit-in-nederland
Ik zit bij ABN AMRO en heb de boel zojuist geactiveerd. Nog niet mee betaald uiteraard maar het ziet er helemaal goed uit.
Ik moest de kaart die in de app zat nogmaals toevoegen aan de GW4 en een beveiligingspatroon of PIN opgeven en in online bankieren het betreffende kaartnummer even opsnorren maar ik zie (voor nu) even geen reden waarom het niet zou werken. Heel blij mee!

´Ik weet het niet´ is ook een antwoord op de gestelde vraag ;-)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• LordKnox
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 13-06 20:17

LordKnox

Opperbaas.

Weet iemand of het mogelijk is om zonder Google Pay te betalen met je smart watch? Ik zit bij de ING dus kan ik Google Pay nog niet gebruiken. Maar de ING heeft wel een eigen contactloos betalen optie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CappieL
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 09:10
LordKnox schreef op dinsdag 7 december 2021 @ 08:53:
Weet iemand of het mogelijk is om zonder Google Pay te betalen met je smart watch? Ik zit bij de ING dus kan ik Google Pay nog niet gebruiken. Maar de ING heeft wel een eigen contactloos betalen optie.
Nee, dat kan niet. (Zolang ING geen Google Pay ondersteunt, zal contactloos betalen met de GW4 niet mogeljk zijn)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amersfoort
CappieL schreef op dinsdag 7 december 2021 @ 09:16:
[...]

Nee, dat kan niet. (Zolang ING geen Google Pay ondersteunt, zal contactloos betalen met de GW4 niet mogeljk zijn)
ING ondersteunt wel nfc betalen met de telefoon via de ING app. Via de Watch 4 met nfc betalen lijkt mij een kleine stap.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CappieL
Amersfoort schreef op dinsdag 7 december 2021 @ 09:53:
[...]

ING ondersteunt wel nfc betalen met de telefoon via de ING app. Via de Watch 4 met nfc betalen lijkt mij een kleine stap.
Dat zou je denken bij wearables ook. De lijst van door ABN ondersteunde wearables is best wel groot, maar daar staat geen GW4 tussen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gismo1979
  • Registratie: December 2007
  • Niet online
[knip]

[ Voor 98% gewijzigd door Gismo1979 op 07-12-2021 12:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sanderdw
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 09:28
jpvaneijk schreef op dinsdag 7 december 2021 @ 08:34:
[...]

Ik zit bij ABN AMRO en heb de boel zojuist geactiveerd. Nog niet mee betaald uiteraard maar het ziet er helemaal goed uit.
Ik moest de kaart die in de app zat nogmaals toevoegen aan de GW4 en een beveiligingspatroon of PIN opgeven en in online bankieren het betreffende kaartnummer even opsnorren maar ik zie (voor nu) even geen reden waarom het niet zou werken. Heel blij mee!
Bij mij werkt het niet? Er staat bij het openen van de Pay app op het horloge: "Zet contactloze betalingen aan door Google Pay in te ... voor Tik & betaal", en kan bij betaling (onder de NFC optie) alleen de "Samsung Pay" optie aantikken.

Op de telefoon staat Pay wel goed ingesteld (gekoppeld aan creditcard & bankpas). Heb ook nog de Pay app op het horloge verwijderd en opnieuw geïnstalleerd maar dit heeft geen effect.

[ Voor 5% gewijzigd door sanderdw op 07-12-2021 17:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CappieL
sanderdw schreef op dinsdag 7 december 2021 @ 17:05:
[...]

Bij mij werkt het niet? Er staat bij het openen van de Pay app op het horloge: "Zet contactloze betalingen aan door Google Pay in te ... voor Tik & betaal", en kan bij betaling (onder de NFC optie) alleen de "Samsung Pay" optie aantikken.

Op de telefoon staat Pay wel goed ingesteld (gekoppeld aan creditcard & bankpas). Heb ook nog de Pay app op het horloge verwijderd en opnieuw geïnstalleerd maar dit heeft geen effect.
Ik heb hier niet eens Samsung Pay staan... toch zie ik in mijn GPay-app wel de melding "Tegen lezer houden". Ik ga er maar vanuit dat ie het doet... we gaan het zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HannesKassie
  • Registratie: December 2020
  • Laatst online: 06:20
Bij mij werkt het. Vanmiddag 2x een contactloze betaling gedaan met de GW4.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jassy
  • Laatst online: 24-06 07:41
Ik krijg het ook niet ingesteld met ABN en maestro. Wat hebben jullie gedaan om dit in te stellen?

Bekijk op www.dabmonitor.nl informatie over diverse Nederlandse DAB Ensembles.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Gismo1979
  • Niet online
Als bij de abn zit: onder de abn app - profiel - betaalpassen en wearables - beheer wearables.
Hier vind je per rekening een kaartnummer. Dit nummer bestaat uit alleen nummers en lijkt op je rekeningnummer met pasnummer.

Op je watch dient google pay geïnstalleerd te zijn. Hier kun je een betaalmethode toevoegen (neemt je kaart niet over van je telefoon). Echter kun je hier alleen CC nummers invullen. I.p.v. je CC nummer vul je hier je kaartnummer in die je hebt gevonden in de abn app.

De rest is eigenlijk verder de aanwijzingen op je telefoon volgen.

Overigens onder verbindingen - nfc staat bij mij onder betalingen niets geselecteerd.

[ Voor 7% gewijzigd door Gismo1979 op 07-12-2021 20:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Virtua
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 10-06 19:28
Heb precies hetzelfde,kan alleen Samsung selecteren,maf

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dazzler2120

Dazzler2120

FP ProMod
Amersfoort schreef op donderdag 2 december 2021 @ 09:40:
[...]

De zwarte is vanaf 15 december weer te bestellen bij https://www.amazon.de/gp/...tle_o00_s00?ie=UTF8&psc=1. De zilverkleurige lijkt voorlopig uitverkocht bij Amazon DE.
De feel is goed, maar niet geschikt voor een pols veel kleiner dan 18 centimeter omtrek. De band met pins zijn met bijgeleverd hulpmiddel goed te verstellen.
Ik heb deze besteld... moet zeggen ik vind hem matig.
De pasvorm is (voor mij) niet fijn. Hij voelt óf net te straks aan, óf net te los. Verder als je het lakwerk bekijkt m.n. aan 'minder zichtbare' delen, valt ook wel te zien dat de kwaliteit ook hiervan niet helemaal top is. Had er persoonlijk iets meer van verwacht.
In other news; had persoonlijk ook verwacht dat ik het kunstof bandje van samsung zelf vervelender zou vinden, maar die vind ik eigenlijk prima zitten. Ik slaap er nog ff een nachje over en dan ga ik er mssn wel achter komen hoe klantvriendelijk het retourbeleid is van Amazon... :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• patrickt35
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 22:45
Google Pay op je horloge is niet handig. Bij alles wat ik nu wil doen op mijn horloge moet je eerst je pincode invoeren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mad-dog
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 24-06 15:32
Gismo1979 schreef op dinsdag 7 december 2021 @ 20:08:
Als bij de abn zit: onder de abn app - profiel - betaalpassen en wearables - beheer wearables.
Hier vind je per rekening een kaartnummer. Dit nummer bestaat uit alleen nummers en lijkt op je rekeningnummer met pasnummer.

Op je watch dient google pay geïnstalleerd te zijn. Hier kun je een betaalmethode toevoegen (neemt je kaart niet over van je telefoon). Echter kun je hier alleen CC nummers invullen. I.p.v. je CC nummer vul je hier je kaartnummer in die je hebt gevonden in de abn app.

De rest is eigenlijk verder de aanwijzingen op je telefoon volgen.

Overigens onder verbindingen - nfc staat bij mij onder betalingen niets geselecteerd.
Met welke cijfers begint jou kaartnummer? Nadat ik de 1e 8 cijfers invul herkent Google Pay een Mastercard. Vul ik het volledige nummer in krijg ik melding ongeldig kaartnummer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gismo1979
  • Niet online
mad-dog schreef op dinsdag 7 december 2021 @ 21:52:
[...]

Met welke cijfers begint jou kaartnummer? Nadat ik de 1e 8 cijfers invul herkent Google Pay een Mastercard. Vul ik het volledige nummer in krijg ik melding ongeldig kaartnummer
Bij mij begint het met een 6 en is getal met 16 nummers gevolgd door het pasnummer.

@patrickt35 Ik heb geen pincode maar een patroon. Ik hoef dit als ik mijn horloge om heb niet de hele tijd in te voeren. Wellicht zit je horloge te los waardoor er niet geregistreerd wordt dat het om een pols zit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Co1967
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 31-05 20:20
knip....oplossing gevonden !!!

[ Voor 88% gewijzigd door Co1967 op 08-12-2021 11:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• timn89
  • Laatst online: 11-09-2024
CappieL schreef op dinsdag 7 december 2021 @ 09:55:
[...]

Dat zou je denken bij wearables ook. De lijst van door ABN ondersteunde wearables is best wel groot, maar daar staat geen GW4 tussen.
Maar het kan wel. Het is mij gisteren gelukt.

En wel zo:

Inloggen in de ABN app op mobiel -> op de rekening drukken -> "zelf regelen" -> "beheer wearables" (helemaal onderaan) -> dan wordt je doorgelinkt naar een pagina waar je de gegevens van de betaalpas moet overnemen in Google pay op je GW4.

Dan spreken de stappen wel voor zich
.

Ik zie al dat er iemand had gereageerd hoe het moet. Had een filter aan staan. Excuus!

[ Voor 7% gewijzigd door timn89 op 08-12-2021 17:59 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jassy
  • Laatst online: 24-06 07:41
Hier werkt het nu ook. Ik moest het 16 cijferige nummer handmatig invoeren en niet knippen/plakken van de ABN site.

Bekijk op www.dabmonitor.nl informatie over diverse Nederlandse DAB Ensembles.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Maichel
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 19-06 10:23
Morgen komt mijn Watch 4 binnen, ben benieuwd :)

Nu heb ik een vraagje over de stappenteller functie, zelf niet echt interessant maar goed...

Wanneer je Samsung Health op je telefoon gebruikt worden je stappen al automatisch geregistreerd. Het horloge doet dit natuurlijk ook zelf.

Stel je gaat lopen met beide aan, welke data kiest die app dan?

PSN: Maichel

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• WimSte
  • Registratie: Oktober 2021
  • Laatst online: 17-09-2023
@Maichel zover ik kan zien op mijn watch werkt dat met elkaar samen, in de Health app kun je dan ook nog je gelopen route terug zien. Gelopen route geeft ie alleen als je ook echt de optie wandelen (workout) start.

[ Voor 25% gewijzigd door WimSte op 09-12-2021 06:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blue13x
  • Registratie: Augustus 2013
  • Laatst online: 13-06 15:29
Abn pas toegevoegd, lukt niet met de ABN amro credit card...is het iemand gelukt in Google Pay?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jpvaneijk
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 07-02 13:25
Misschien even een minder slimme vraag hoor.
Ik hen niet eerder betaald via GPay maar vraag me af of dit een companionApp is, in die zin dat ik wel kan betalen met mij GW4 maar mijn mobiel wel verbonden moet zijn? In de buurt dus?

´Ik weet het niet´ is ook een antwoord op de gestelde vraag ;-)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• CappieL
jpvaneijk schreef op woensdag 8 december 2021 @ 21:20:
Misschien even een minder slimme vraag hoor.
Ik hen niet eerder betaald via GPay maar vraag me af of dit een companionApp is, in die zin dat ik wel kan betalen met mij GW4 maar mijn mobiel wel verbonden moet zijn? In de buurt dus?
Nee, de GW4 hoeft niet verbonden te zijn met je mobiel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mad-dog
blue13x schreef op woensdag 8 december 2021 @ 21:11:
Abn pas toegevoegd, lukt niet met de ABN amro credit card...is het iemand gelukt in Google Pay?
Uiteindelijk met veel moeite. Heb de bestaande pas eerst verwijderd en daarna weer handmatig toegevoegd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blue13x
  • Registratie: Augustus 2013
  • Laatst online: 13-06 15:29
mad-dog schreef op woensdag 8 december 2021 @ 21:33:
[...]

Uiteindelijk met veel moeite. Heb de bestaande pas eerst verwijderd en daarna weer handmatig toegevoegd
Maar credit card?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mad-dog
Oh sorry, verkeerd gelezen, dacht dat je ABN bankpas bedoelde. Net even getest met CC van ABN. Toevoegen lukt wel, maar daarna de melding dat ik er niet mee in winkels kan betalen. Denk ook niet dat die optie er snel komt

[ Voor 10% gewijzigd door mad-dog op 08-12-2021 22:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dog4life
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
Ik moet de cvc van mijn ABN betaalpas invoeren als ik hem wil toevoegen aan gpay. Iemand enig idee waar ik die kan vinden?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• mad-dog
dog4life schreef op woensdag 8 december 2021 @ 23:37:
Ik moet de cvc van mijn ABN betaalpas invoeren als ik hem wil toevoegen aan gpay. Iemand enig idee waar ik die kan vinden?
Dat is het pasnummer van je digitale pas

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• dog4life
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
mad-dog schreef op woensdag 8 december 2021 @ 23:45:
[...]

Dat is het pasnummer van je digitale pas
Hmm, dank, dat lukte! Had het geprobeerd met die, zonder succes, maar dat was blijkbaar voor online gebruik...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Craven
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 08:02
Met instructies van @Gismo1979 en @Jassy pas toe kunnen voegen in Google pay. Maar nu reageren automaten totaal niet meer op horloge. Voorheen reageerde horloge of apparaat nog maar dan werkte het niet. Nu lijkt het wel of nfc totaal niet meer werkt...

Betalen met nfc via mobiel gaat tot nu toe prima overigens (ABN klant).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• onderduikert
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 15-10-2023
Zal vast aan mij liggen, maar wie heeft er enig idee hoe ik een activiteit afbreek.
Soms wat aan het experimenteren. Als deze eenmaal is aangetikt en hij loopt kan ik deze alleen maar.hervatten stoppen en voltooien.
Waar is cancel knop?
Heb nu noodgedwongen de settings in Strava moeten aanpassen, aangezien ie alles automatisch synchroniseert.

O en wat super lekker dat eindelijk google pay gebruikt kan worden _/-\o_

mmmm te vroeg gejuicht
Alles leek in kannen en kruiken. Helaas geen succes bij de betaalautomaat. Rood kruis en vraagt om pincode.
Bij NFC ook Geen betaal-apps geinstalleerd. Voorheen kon ik daar nog ergens een vinkje bijzetten.
Samsung pay is overigens helemaal verdwenen van de GW4 ??

[ Voor 35% gewijzigd door onderduikert op 09-12-2021 17:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BizzieBis
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 24-06 21:17
Zojuist 2 bunq kaarten toegevoegd. Ik ben benieuwd.
In het weekend maar eens een patatje scoren :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thxselectultra
  • Registratie: Juli 2015
  • Laatst online: 26-08-2023
Bij werkt het prima met abn bankpas.
Ik heb patroon ingesteld als vergrendeling en nu hoef ik alleen maar twee keer de knop van de gw4 in te drukken en ik kan betalen zonder verbinding met mijn mobiel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sanderdw
BizzieBis schreef op donderdag 9 december 2021 @ 18:49:
Zojuist 2 bunq kaarten toegevoegd. Ik ben benieuwd.
In het weekend maar eens een patatje scoren :)
Staat bij jou dan wel Google Pay als betaal optie onder die NFC instellingen op je watch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BizzieBis
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 24-06 21:17
Nee, maar ik neem aan dat wanneer de app geopend is het gewoon werkt, toch?

Zo doe ik het op mijn telefoon ook met de bunq app, die niet als standaard betaalmiddel ingesteld staat.

Voordeel daar van is dat ik keuze heb uit de gewenste betaalkaart.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R2L
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 01:00

R2L

Virtua schreef op dinsdag 7 december 2021 @ 20:08:
Heb precies hetzelfde,kan alleen Samsung selecteren,maf
Had ik ook. Heb even een factory reset gedaan en 'm op NL gezet. Samsung Pay was toen weg en nu kan ik Google Pay selecteren en ook instellen dat ie met dubbelklikken op de bovenste knop wordt geactiveerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R2L

R2L

patrickt35 schreef op dinsdag 7 december 2021 @ 21:42:
Google Pay op je horloge is niet handig. Bij alles wat ik nu wil doen op mijn horloge moet je eerst je pincode invoeren.
Dan heb je het horloge waarschijnlijk iets te los om de pols zitten? Zolang ik 'm draag hoef ik de pincode of patroon niet in te voeren. Zodra ik het horloge van mijn pols heb gehaald uiteraard wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dennistd
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 02:16
R2L schreef op donderdag 9 december 2021 @ 22:48:
[...]

Had ik ook. Heb even een factory reset gedaan en 'm op NL gezet. Samsung Pay was toen weg en nu kan ik Google Pay selecteren en ook instellen dat ie met dubbelklikken op de bovenste knop wordt geactiveerd.
Ik had hem op Duitsland staan, maar kon alleen Samsung Pay selecteren. Nadat ik dat gedaan had deed Google Pay het niet meer :X

Na opnieuw installeren voor Nederland gekozen, maar ik krijg in dat scherm nu de melding "Geen betaal-apps geïnstalleerd". 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R2L

R2L

dennistd schreef op donderdag 9 december 2021 @ 23:08:
[...]

Ik had hem op Duitsland staan, maar kon alleen Samsung Pay selecteren. Nadat ik dat gedaan had deed Google Pay het niet meer :X

Na opnieuw installeren voor Nederland gekozen, maar ik krijg in dat scherm nu de melding "Geen betaal-apps geïnstalleerd". 8)7
Als het goed is moet je dan Google Pay even opnieuw installeren. Staat als het goed is bij in de Playstore van je watch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dennistd
R2L schreef op donderdag 9 december 2021 @ 23:10:
[...]

Als het goed is moet je dan Google Pay even opnieuw installeren. Staat als het goed is bij in de Playstore van je watch
Heb ik nog een keer gedaan nu, helaas geen resultaat voor wat betreft het selecteren van een standaardbetaalapp. Nou ja, als ik maar werkt na het openen met de dubbelklik vind ik het prima. Is nog wat veiliger ook denk ik.

[ Voor 13% gewijzigd door dennistd op 09-12-2021 23:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R2L

R2L

dennistd schreef op donderdag 9 december 2021 @ 23:22:
[...]

Heb ik nog een keer gedaan nu, helaas geen resultaat voor wat betreft het selecteren van een standaardbetaalapp. Nou ja, als ik maar werkt na het openen met de dubbelklik vind ik het prima. Is nog wat veiliger ook denk ik.
Wat vreemd? En als je Google Pay op je horloge start zit er dan al een kaart aangekoppeld? Zo niet dan moet je dit eerst doen en vervolgens klik je op die kaart en dan staat er bij mij standaard kaart?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Virtua
  • Laatst online: 10-06 19:28
[...]

Klopt,had het toevallig al gedaan,werkt nu,alleen jammer dat je hem niet kan selecteren zoals Samsung pay.
Nu de GA assistent nog en dan zijn we een eind op weg.

Zijn er trouwens nog iets van nieuws apps ?
Op tizen zat nu NOS Telegraaf en zo.
Wat ik ook erg jammer vind is dat boodschappen lijstje op de Google home niet aan keep gekoppeld is,l,had denk perfect geweest in de Appie om op je watch de boodschappen zo af te kunnen swypen.
Moet ik nog me mobiel pakkken ;)
In het Engels alles kan dat wel trouwens.
En knippen copy en plakken mag er ook wel op net zoals het wisselen van google accounts.

[ Voor 37% gewijzigd door Virtua op 09-12-2021 23:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dennistd
R2L schreef op donderdag 9 december 2021 @ 23:33:
[...]

Wat vreemd? En als je Google Pay op je horloge start zit er dan al een kaart aangekoppeld? Zo niet dan moet je dit eerst doen en vervolgens klik je op die kaart en dan staat er bij mij standaard kaart?
De kaart zit er al aan gekoppeld ja, in mijn geval een N26 Mastercard Debit. En die staat ook als standaard ingesteld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjowhan
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 09:20
onderduikert schreef op donderdag 9 december 2021 @ 14:45:
Zal vast aan mij liggen, maar wie heeft er enig idee hoe ik een activiteit afbreek.
Soms wat aan het experimenteren. Als deze eenmaal is aangetikt en hij loopt kan ik deze alleen maar.hervatten stoppen en voltooien.
Waar is cancel knop?
Heb nu noodgedwongen de settings in Strava moeten aanpassen, aangezien ie alles automatisch synchroniseert.
Als je bedoelt dat je een activiteit die op de horloge loopt, ik denk dat je dit kan stoppen/pauzeren door het swipen naar rechts (dus linkerscherm wordt getoond tijdens de activiteit).
Ik moest hier ook even naar zoeken in het begin..

Nu ik nu toch hier ben; sinds de laatste update merk ik dat het scherm van mijn GW4 Classic in sommige gevallen niet gevoelig is voor aanrakingen als ik de watch opstart na een nacht (ik schakel de watch uit 's avonds).
Enkel een geforceerde reboot (beide knoppen indrukken) helpt dan, na een herstart is dit weer oke.
Heeft iemand van jullie dit ook opgemerkt?

http://specs.tweak.to/5253

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gismo1979
  • Niet online
@Sjowhan Ik schakel mijn GW4 om de nacht ook uit (als hij niet opgeladen hoef te worden). Bij het opstarten hoef ik geen geforceerde herstart te doen. Scherm reageert normaal op aanrakingen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• onderduikert
Sjowhan schreef op vrijdag 10 december 2021 @ 12:48:
[...]

Als je bedoelt dat je een activiteit die op de horloge loopt, ik denk dat je dit kan stoppen/pauzeren door het swipen naar rechts (dus linkerscherm wordt getoond tijdens de activiteit).
Ik moest hier ook even naar zoeken in het begin..
Ja had ik gevonden. Maar stoppen pauzeren ok, maar waar is dan de cancel/afbreek/weggooi knop? Als je op stop drukt slaat ie de activiteit op, en dat wil ik juist niet :?

En voor wat betreft mijn eerdere probleem met googlepay. Dat ligt dus aan de bank. Ik heb in het verleden een openbank account gemaakt. Dit heeft altijd prima gewerkt met googlepay. Is er plots mee gestopt, geen idee waarom. Nu een bunq account en dat werkt feilloos.

[ Voor 20% gewijzigd door onderduikert op 10-12-2021 16:55 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Dazzler2120

Dazzler2120

FP ProMod
Is er een manier om met de ING bank te betalen met je horloge? iNG ondersteunt Google pay niet, want ze hebben een eigen digitale pas...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sanderdw
[...]

Idem hier, factory reset heeft geholpen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• d0s
  • Laatst online: 22:36

d0s

sssst

Sinds zaterdag ook een Galaxy Watch 4 in gebruik (tip: €185 via ING rentepuntenwinkel, de €50 cashback krijg je meteen in de winkelwagen).

Voornamelijk aangeschaft voor Google Pay icm Bunq, maar ook de andere functies kunnen me wel bekoren tot nu toe. Bovendien vind ik hem ook erg mooi. Uiteindelijk voor de normale gegaan in plaats van de classic. Ik vond die in het echt bij de Mediamarkt wel tegenvallen. Heb nu dus de normale 44mm in het groen.

Mogelijk nog een tip voor mensen met issues Google Pay: een Maestro betaalkaart werkt wel bij mij maar een eerder aangemaakte Debit Creditcard werkt niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JohnFarmer
  • Registratie: Februari 2021
  • Laatst online: 28-01 11:09
Google Pay op de watch geïnstalleerd. Alles goed verlopen. Accu van de watch nu binnen 8 uren helemaal leeg. Herkennen jullie dit en/of hebben jullie suggesties ter verbetering?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R2L

R2L

JohnFarmer schreef op maandag 13 december 2021 @ 20:00:
Google Pay op de watch geïnstalleerd. Alles goed verlopen. Accu van de watch nu binnen 8 uren helemaal leeg. Herkennen jullie dit en/of hebben jullie suggesties ter verbetering?
Hier geen last van battery drain. Je zou bij instellingen horloge in de wear app eens kunnen kijken bij batterij. Daar kun je zien hoeveel procent de diverse apps op je horloge gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeBaroN
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 07:55
Afgelopen zaterdag de GW 4 classic binnen gekregen. Gisteravond voor het slapen gaan op het nachtkastje gelegd met nog 57% batterij en op slaapstand gezet. Vanochtend wil ik hem om doen, helemaal leeg, 0%!
Ben nog nieuw met dit horloge, maar lijkt me een beetje vreemd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• doogster
  • Registratie: Mei 2011
  • Niet online
@DeBaroN dat is niet zoals het hoort. Heb je de laatste updates al geïnstalleerd via de Galaxy Wearable app?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeBaroN
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 07:55
doogster schreef op dinsdag 14 december 2021 @ 08:55:
@DeBaroN dat is niet zoals het hoort. Heb je de laatste updates al geïnstalleerd via de Galaxy Wearable app?
Ja, eerste wat ik gedaan heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chrisr5gt
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 18-06 10:49
Hey,

ik heb net mijn Fossil Gen 5 terug gedaan om nu voor een Gen 6 te gaan of een GW 4. Hoofdreden, ik kreeg voor geen mogelijkheid Google Pay (ABN AMRO) erop ingeladen. Telkens de fout 'dat er iets mis is gegaan' waarna de melding op de telefoon verschijnt dat betalen in winkels niet mogelijk is. Updaten van de app, harde reset, passen verwijderen, niks werkte.

ABN Amro zelf verwijst alleen naar hun wearable ondersteuningsite en ontkent dat Wear OS ondersteund wordt, dus daar kom ik niet uit.

Dus, heeft iemand diezelfde ervaring met de GW 4? Hoe heb je het gefixt?
G Pay is voor mij namelijk wel de doorslaggevende factor m.b.t. een nieuwe watch.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• onderduikert
JohnFarmer schreef op maandag 13 december 2021 @ 20:00:
Lijkt mij vreemd.
Ik laad mijn horloge ff in de ochtend. s'nachts gewoon om in slaapstand. Dat verbruikt niet zoveel.

Horloge ff resetten?
Always on display? Helderheid op max? Apps die het display aan houden / voorkomen dat ie in standby gaat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jos_M
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 16-06 17:28

Jos_M

aka jos_jalla aka josti

Ik heb ook zojuist (rond 13.00 uur) gehad dat de batterij ineens helemaal leeg was, nadat ik hem vanmorgen met volle batterij van de lader haalde. Vreemd!
Pagina: 1 ... 14 ... 30 Laatste

Let op:
Dit topic is alleen bedoeld voor het bespreken van ervaringen, andere onderwerpen horen thuis in:
- Levertijden en prijzen: [Samsung Galaxy Watch 4 Classic] Levertijden & Prijzen