Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Unrealiac
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 21:32
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/BbpbR2fx3Hzy1-vsmr0WUHPF-8M=/800x/filters:strip_exif()/f/image/0xU4HMxF4gwZfCxveANK9hXu.png?f=fotoalbum_large

Voor zij die nog onzeker waren over de GPS. Ik heb net even het gras afgereden met mijn GPS op de Watch4 aan. Het zouden allemaal rechte strepen moeten zijn want als ik het gras op deze manier afrijdt zal mijn vrouwlief niet lachen!.

Here's to you Nicola and Bart

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mike123
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 23:40
Unrealiac schreef op zaterdag 9 oktober 2021 @ 18:49:
[Afbeelding]

Voor zij die nog onzeker waren over de GPS. Ik heb net even het gras afgereden met mijn GPS op de Watch4 aan. Het zouden allemaal rechte strepen moeten zijn want als ik het gras op deze manier afrijdt zal mijn vrouwlief niet lachen!.
Wat zijn de afmetingen van dat stuk gras? 6m x 6m of 60m x 60m?
Als het een groot stuk grond is dan moet dit beter kunnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Unrealiac
mike123 schreef op zaterdag 9 oktober 2021 @ 19:08:
[...]

Wat zijn de afmetingen van dat stuk gras? 6m x 6m of 60m x 60m?
Als het een groot stuk grond is dan moet dit beter kunnen.
Goede vraag idd, dat zet alles wat in perspectief. het gaat om zo'n 22m van start naar finish in vogelvlucht schat ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• onderduikert
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 15-10-2023
GPS is niet de sterkste kant van de gw4. Ook bij openwater zwemmen maakt ie er een potje van. Maakt niet uit of ie aan de boei hangt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mike123
RAR_ schreef op zaterdag 9 oktober 2021 @ 18:48:
[...]

Wi-Fi staat uit bij mij.
Ik haal mijn horloge 's morgens rond een uur of 6:30 van de lader af en de volgende dag 's avonds leg ik hem er weer op rond een uur of 0:00 en dan zit er nog rond de 30% in.
Ik heb wifi op automatisch staan en Whatsapp, 112 en Homey geven meldingen op mijn horloge.
Tijdens het werken gaat het horloge af maar dan ben ik ook wel steeds binnen bereik en er weer buiten.
Horloge is dus regelmatig de verbinding kwijt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mike123
Unrealiac schreef op zaterdag 9 oktober 2021 @ 19:11:
[...]

Goede vraag idd, dat zet alles wat in perspectief. het gaat om zo'n 22m van start naar finish in vogelvlucht schat ik.
Dan had het er zeker wel iets beter uit mogen zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Soullancer
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 23-06 17:28
[Afbeelding]

Bijzonder
WiFi uit, bluetooth uit en me telefoon op vliegtuig stand heb ik puur op de GPS van me horloge toch wel echt strakke lijnen op de wandelingen kaart als ik inzoom?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wiz
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 23-06 11:47

wiz

Connecting the world

En weer een update onderweg... We moeten hier in NL de vorige nog krijgen (CUID) maar ondertussen is CUJ2 er ook al in de VS

https://9to5google.com/20...laxy-watch-4-cuj2-update/

HP Elitebook Ultra G1i - Ultra 7-268v Oled 32Gb 2Tb / Surface Pro SD X Elite Oled 16Gb 2Tb 5G + Flex TC / iPhone 15 PRO + Apple Watch Ultra 2 / VW ID.4 Pro Performance / NOM & EPC=0 sinds 1-1-2022

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• patrickt35
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 22:45
wiz schreef op zondag 10 oktober 2021 @ 08:54:
En weer een update onderweg... We moeten hier in NL de vorige nog krijgen (CUID) maar ondertussen is CUJ2 er ook al in de VS

Betreft misschien de LTE versie?
Niet elke update is voor dezelfde regio.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wiz
  • Laatst online: 23-06 11:47

wiz

Connecting the world

patrickt35 schreef op maandag 11 oktober 2021 @ 18:29:
[...]

Betreft misschien de LTE versie?
Niet elke update is voor dezelfde regio.
Nee.. De LTE versies komen in de regel later dan de reguliere updates.. Deze is echt voor de gewone varianten, maar de US liggen in de regel een maand voor op ons.

HP Elitebook Ultra G1i - Ultra 7-268v Oled 32Gb 2Tb / Surface Pro SD X Elite Oled 16Gb 2Tb 5G + Flex TC / iPhone 15 PRO + Apple Watch Ultra 2 / VW ID.4 Pro Performance / NOM & EPC=0 sinds 1-1-2022

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• spartacusNLD
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 23-06 07:45

spartacusNLD

This is Sparta!!

Henkiejoo schreef op maandag 13 september 2021 @ 19:00:
zie XDA:
https://forum.xda-develop...h-september-2021.4322527/

Bij mij draaien bloeddrukmeter & ECG op een Oneplus.

Natuurlijk kan Samsung dit zelf niet promoten!

[...]
Thanks _/-\o_

De youtube video is ondertussen oud, beter de ''read-me''' gebruiken op de google drive. Na wat pielen met wifi-debugging en adb heb ik nu ECG ook werkend op mijn watch4 + Oneplus 8 Pro.

Werkt perfect :) d:)b

Verder super tevreden met deze watch. Het was even geleden dat ik een smartwatch heb gebruikt maar wat een snelheid :9~ gewoon een super ding. heel erg blij mee.

[ Voor 11% gewijzigd door spartacusNLD op 13-10-2021 22:25 ]

PC: Be quiet! Pure Base 500DX | MSI B450 Gaming Pro Carbon AC | AMD Ryzen 7 5700X3D | Be quiet! Dark Rock 4 | Gigabyte Aorus RTX 3080 Master | Crucial Ballistix RGB 32GB | Samsung 970 Evo Plus 1TB | Be quiet! Straight Power 11 750W

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mike123
Zijn er al berichten dat na eventuele updates alle apps een tril signaal geven? Of geluid.
Vandaag een NL-Alert ontvangen en het horloge blijft muisstil.
Wel een stip ontvangen op het horloge.
Een telefoon op "stil" gaat ook geluid geven bij een NL-Alert.
Zo moeilijk kan het toch niet zijn.
Want zo is het niet handig, om niet te zeggen, waardeloos.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Soullancer
mike123 schreef op donderdag 14 oktober 2021 @ 17:38:
Zijn er al berichten dat na eventuele updates alle apps een tril signaal geven? Of geluid.
Vandaag een NL-Alert ontvangen en het horloge blijft muisstil.
Wel een stip ontvangen op het horloge.
Een telefoon op "stil" gaat ook geluid geven bij een NL-Alert.
Zo moeilijk kan het toch niet zijn.
Want zo is het niet handig, om niet te zeggen, waardeloos.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/rjURDzGntgz_8fWBBzEnvu85sSU=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/xDKV69xPHO3eYl7HJs9MM56Z.jpg?f=fotoalbum_large

Melding van blijven maken, zoveel mogelijk..
Wordt als ik t meldt in t begin van t gesprek ook weer erg makkelijk gezegd reset hem maar en het zal wel aan jou instellingen liggen, vervolgens ja het probleem is niet wijd bekend dus als we genoeg meldingen krijgen doen we er pas wat mee lever hem maar in bij de reparatie dienst dan zal het wel een hardware issue zijn.

Een houding waar ik me zwaar aan irriteer tegenwoordig.

Bij doorvragen blijkt het dus wel bekend te zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mike123
Ik ga in elk geval weer een bericht sturen naar Samsung Members.
Maar ik wilde het even zeker weten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WimSte
  • Registratie: Oktober 2021
  • Laatst online: 17-09-2023
[Afbeelding]

Waar/hoe haal je die grafische GPS "rapportage* vandaan?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Unrealiac
WimSte schreef op vrijdag 15 oktober 2021 @ 07:57:
[...]

Waar/hoe haal je die grafische GPS "rapportage* vandaan?
In de Samsung Health app, bij het menu Trainen klik je op Historie weergeven. Daar zie je je trainingen die je horloge en gsm hebben geregistreerd. (let op, alleen die die je zelf geinitieerd hebt als zijnde een training waarbij je de GPS gebruikt) Klik op de betreffende training en dan zie je het kaartje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• N0EL
  • Registratie: November 2019
  • Laatst online: 16-06 12:03
onderduikert schreef op dinsdag 5 oktober 2021 @ 09:36:
Vanmorgen bij de bakker, kwam google pay met een melding om de pincode in te typen in de app.
Enfin na herhaalde pogingen tot de conclusie dat google pay het niet meer deed.
Balen uiteraard. Doch als ik hier lees dan is het euvel bij de meeste dat de app van je horloge verdwijnt.
Dat was bij niet het geval.
Telefoon en horloge opnieuw opgestart, maar het mocht niet baten.
De app gewist met een reset in het vooruitschiet.
Toch nog maar eens proberen om de app er opnieuw op te zetten via sideload en daarmee alle stappen overgeslagen. Dit ging zowaar goed. Kaart opnieuw toegevoegd op de gw4 en gelijk weer naar de bakker om te proberen. Krentenbol afgerekend met mijn gw4 😛
Nu weer ff zien hoe lang het goed gaat.
Zit momenteel in de UK, en heb google pay nog maar een keer ge sideload, en staat nu weer op de GW4.

Ik heb ook mijn Engelse creditcard toegevoegd en dit is ook gelukt, maar helaas lukt het niet met mijn Nederlandse Rabobank creditcard. (Ik krijg steeds de melding dat ik het later weer moet proberen.)
Deze melding krijg ik tot nu elke keer als ik het probeer :-(
Iemand hier die misschien weet wat het probleem kan zijn?

Nog een vraag. Is het ook mogelijk om je pin pas (debit card) toe te voegen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• onderduikert
Een bankrekening Iban moet alleen uit cijfers bestaan. Misschien is dat het probleem?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dazzler2120
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 19-06 14:53

Dazzler2120

FP ProMod
Ik ben mij aan het oriënteren om een smartwatch te komen... De vraag over de GW4 kan dan ook niet uitblijven.
Het liefste wil ik een stalen bandje ipv kunststof, hoe is de ervaring met de stalen bandjes van Just in Case?
Hoe is jullie ervaring met de GW4 i.c.m. een niet-samsung telefoon? (oneplus 8 pro)

PS4 PSN: Dazzler2120

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Henkiejoo
  • Registratie: Januari 2019
  • Laatst online: 25-03 11:23
Ik gebruik hem ook met een Oneplus. Samsung Health Monitor gesideloaded. Alles werkt perfect.

Die bandjes van Just In Case ken ik niet, maar van de reviews op Coolblue wordt ik niet vrolijk.
ik ben daarom op ali gaan shoppen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dazzler2120

Dazzler2120

FP ProMod
Henkiejoo schreef op zondag 17 oktober 2021 @ 16:50:
Ik gebruik hem ook met een Oneplus. Samsung Health Monitor gesideloaded. Alles werkt perfect.

Die bandjes van Just In Case ken ik niet, maar van de reviews op Coolblue wordt ik niet vrolijk.
ik ben daarom op ali gaan shoppen.
Die moet je even uitleggen, ik link Ali niet bepaald aan kwalitatieve producten :+
Balen dat je niet een 'standaard' een stalen bandje kan kiezen oid.

Andere vraag nog, kan je op de GW4 ook een wandelroute inladen mbv apps als Strava , routeyou of Komoot?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Henkiejoo
@Dazzler2120
het is andersom: voor matige kwaliteit betaal ik bij ali maar een paar euro. Dat is goed genoeg als je af en toe van bandje wil wisselen.
Een paar tientjes per bandje vind ik dan echt te gek, zeler als dat ook geen goede kwaliteit is. Lees anders zelf de reviews maar.

Komoot draait wel, de rest heb ik niet geprobeerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dazzler2120

Dazzler2120

FP ProMod
Ah op die manier, dan snap ik 'm.
Ik ben straks wel opzoek naar een kwalitatief beter alternatief. De gebruikersreviews van de Just in Case bandjes heb ik gelezen, zonder er meer vanaf te weten hecht ik nooit enorm veel waarde aan de reviews van de 'willekeurige' gebruiker. Vandaar dat ik hier postte om te kijken of hier meer mensen ervaring ermee hebben of alternatieve RVS / stalen bandjes voor de GW4 kennen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jwakie
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 09-06 17:22
Dazzler2120 schreef op zondag 17 oktober 2021 @ 20:02:
Ah op die manier, dan snap ik 'm.
Ik ben straks wel opzoek naar een kwalitatief beter alternatief. De gebruikersreviews van de Just in Case bandjes heb ik gelezen, zonder er meer vanaf te weten hecht ik nooit enorm veel waarde aan de reviews van de 'willekeurige' gebruiker. Vandaar dat ik hier postte om te kijken of hier meer mensen ervaring ermee hebben of alternatieve RVS / stalen bandjes voor de GW4 kennen?
Ik heb een stalen bandje van Spigen. Al jaren gebruik ik hoesjes van dit merk waar ik tevreden mee ben dus heb ik ook een stalen bandje besteld. Ben er erg tevreden mee. Zit fijn, sluiting is gemakkelijk te openen en dichten en de sluiting valt nooit spontaan open .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• onderduikert
Ik heb laatst een milanese bandje gekocht. Ziet er wel sjiek uit. Mooi voor een zakelijke uitstraling, zeker als je daar ook je watchface op aanpast. Voor dagelijks gebruik heb ik een elastische strap. Zit altijd goed, makkelijk aan en uit en een sportieve uitstraling.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mike123
Ik heb voor mijn Galaxy Watch een milanese bandje op Ali gekocht voor 4 euro en heb daar bijna 2 jaar mee gedaan. En nog niet stuk.
Heb via Bol.com via een externe verkoper een milanese bandje gekocht van 20 euro en die was al stuk binnen 2 weken.
De prijs zegt dus niet altijd wat.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• speedme
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 23-06 14:49
Precies, en 3x raden waar die bandjes sowieso allemaal gemaakt worden....

Enige verschil in prijs is dat bij de bandjes verkocht in Nederland veel meer mensen eraan willen verdienen.

Tesla Model 3 SR+ | Pearl White | 18" no aero caps | Black vegan leather seats | Black interieur

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Razer
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 22:27
wiz schreef op zondag 10 oktober 2021 @ 08:54:

Deze is nu voor mijn Galaxy Watch beschikbaar! :) 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• speedme
Bij mij ook (Duitse versie GW4 Classic 46mm)

Tesla Model 3 SR+ | Pearl White | 18" no aero caps | Black vegan leather seats | Black interieur

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jwakie
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 09-06 17:22
speedme schreef op zondag 17 oktober 2021 @ 23:06:
Precies, en 3x raden waar die bandjes sowieso allemaal gemaakt worden....

Enige verschil in prijs is dat bij de bandjes verkocht in Nederland veel meer mensen eraan willen verdienen.
Ja dat weet iedereen. Alleen wil ik zelf geen maand wachten, maar binnen een dag mijn bandje ontvangen. Anders had ik wel bij Ali besteld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• speedme
jwakie schreef op maandag 18 oktober 2021 @ 12:45:
[...]

Ja dat weet iedereen. Alleen wil ik zelf geen maand wachten, maar binnen een dag mijn bandje ontvangen. Anders had ik wel bij Ali besteld.
Mijn opmerking was meer voor @Dazzler2120 bedoeld die zegt kwaliteit niet bepaald direct aan Ali te koppelen....

Het staat iedereen natuurlijk vrij om zelf de waarde van een product/dienst te bepalen.
Maar kwalitatief schat ik dat er weinig tot geen verschil zit in de producten van Coolblue (of andere webshops) en Ali, want tenslotte komen al die producten toch wel uit China.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kramon
  • Laatst online: 20:16
Hier ook een update binnen voor de GW4 Classic. Overigens kreeg ik de update niet toen ik nog met protonvpn (gewoon via NL) verbonden was, maar wel toen ik protonvpn uitzette.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/5d8nyS6rf9J_cIFjoc-VWmcD8UI=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/AHi2ttW1GZPoKHV5N0D0R5bR.jpg?f=fotoalbum_large

P2 20" PP Snow Launch Edition 2020 | XPENG G9 Performance 2024

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dazzler2120

Dazzler2120

FP ProMod
speedme schreef op maandag 18 oktober 2021 @ 12:50:
[...]

Mijn opmerking was meer voor @Dazzler2120 bedoeld die zegt kwaliteit niet bepaald direct aan Ali te koppelen....

Het staat iedereen natuurlijk vrij om zelf de waarde van een product/dienst te bepalen.
Maar kwalitatief schat ik dat er weinig tot geen verschil zit in de producten van Coolblue (of andere webshops) en Ali, want tenslotte komen al die producten toch wel uit China.
Klopt, dat ik Ali niet koppel aan kwalitatieve producten, betekent niet dat andere producten verkregen via Coolblue OID automatisch beter zijn.
Vandaar ook mijn vraag welke bandjes mensen ervaring mee hebben, welke kwalitatief wél goed zijn.
Overigens, China levert ook prima producten hoor én je kan ook geluk hebben met Ali, voor mij is dat alleen niet de oplossing die ik zoek.

Jammer dat je niet vanuit Samsung (en veel andere smartwatch fabrikanten) kan kiezen voor een stalen bandje als standaard. Zag deze week een RVS fossil Gen 6, dat zag er echt top uit. Als ik zoiets kan vinden met de specs van GW4 dan zou dat voor mij meteen een aankoop zijn. Met de huidige leren & kunststof bandjes die je er standaard bij krijgt, is het voor mij een twijfel geval.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Henkiejoo
@Dazzler2120 Alhoewel ik de reacties hier hoger inschat dan die van coolblue, zijn wij hier eigenlijk willekeurige gebruikers. :-)

Ik heb dit weekend ook nog een RVS bandje besteld op ali. Als je geduld hebt, laat ik weten wat ik ervan vind. Moet je wel even geduld hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dazzler2120

Dazzler2120

FP ProMod
Ik wacht het geduldig af ;) Wilde hoe dan ook wachten met kopen tot ik de black friday deals gezien heb volgende maand

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Henkiejoo
@Dazzler2120 Je gaat het horen van mij.

Niet om het een of ander, maar ik zou de keuze voor wel/niet GW4 maken op basis van het horloge zelf en niet of je direct het perfecte bandje erbij krijgt of kan kopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dazzler2120

Dazzler2120

FP ProMod
Henkiejoo schreef op maandag 18 oktober 2021 @ 15:08:
@Dazzler2120 Je gaat het horen van mij.

Niet om het een of ander, maar ik zou de keuze voor wel/niet GW4 maken op basis van het horloge zelf en niet of je direct het perfecte bandje erbij krijgt of kan kopen.
Zeker, hoe wel bij mij draagcomfort enorm belangrijk is in mijn keuze. Ik heb nogal gevoelige polsen, vanuit het verleden vind ik horloges met kunststof of leren bandjes erg vervelend zitten, tot het punt aan toe dat ik een 'duur' horloge niet meer draag.
Vandaar dat een fatsoenlijk stalen, RVS of titanium bandje voor mij een redelijke 'must' is. Los daarvan moet het horloge ook goede specs hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• patrick56
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 20-05 19:15
Hello,
Bestaat er een navigatie app voor de watch 4 waarvan je geen gsm nodig hebt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WimSte
speedme schreef op maandag 18 oktober 2021 @ 12:44:
Bij mij ook (Duitse versie GW4 Classic 46mm)
Zit er dan een wezenlijk verschil tussen een in Nederland en een in Duitsland gekochte GW4.
Ik heb zelf 3 weken geleden een GW4 44mm in Duitsland gekocht, vandaar.
Niet online, maar ben zelf fysiek in Essen geweest.

[ Voor 7% gewijzigd door WimSte op 19-10-2021 19:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• speedme
WimSte schreef op dinsdag 19 oktober 2021 @ 19:51:
[...]

Zit er dan een wezenlijk verschil tussen een in Nederland en een in Duitsland gekochte GW4.
Ik heb zelf 3 weken geleden een GW4 44mm in Duitsland gekocht, vandaar.
Niet online, maar ben zelf fysiek in Essen geweest.
Eerlijk gezegd heb ik totaal geen idee of er uberhaupt een verschil in zit.
Ik dacht altijd dat Duitse apparaten sneller updates zouden krijgen, maar tot op heden merk ik daar nog niets van

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• watercoolertje
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 17:47
speedme schreef op dinsdag 19 oktober 2021 @ 20:06:
[...]
Ik dacht altijd dat Duitse apparaten sneller updates zouden krijgen, maar tot op heden merk ik daar nog niets van
Volgens mij is de firmware gelijk muv een nummertje, als providers dat ding gaan ondersteunen zal die firmware misschien wel gaan verschillen en daarmee langzamer in NL komen dan in Duitsland zoals met Android op telefoons vaak het geval is.

(16 x 300Wp) 4800Wp + (sinds 14 feb 2023) (7 x 405Wp) 2835Wp = 7635Wp @Zuid op 4.5kW omvormer

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• speedme
Grote update met nieuwe features in aantocht :

https://www.sammobile.com...-software-update-details/

Hier meer details (screenshots van de firmware, maar in het Duits) : https://forum.xda-develop...change-and.4323469/page-5

[ Voor 68% gewijzigd door speedme op 20-10-2021 17:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• onderduikert
Vandaag weer een rood kruis op de betaalautomaat. Dat was inmiddels zo'n 2 weken geleden.
Kaart uit de app gehaald op mijn gw4 en daarna weer opnieuw toegevoegd. App zelf dus gewoon laten staan.
Werkt weer.
Nu ik eenmaal weet dat dit werkt, snel op te lossen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• speedme
Meer informatie over de upcoming DUJA update :

https://forum.xda-develop...s-on-duja-update.4349909/

[ Voor 189% gewijzigd door speedme op 20-10-2021 22:31 ]

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Soullancer
Leuk al die watchfaces in zo'n update, maar ik zou denken begin eens met de core business te fixen zoals notificaties die niet doorkomen na een tijdje

[ Voor 5% gewijzigd door Soullancer op 20-10-2021 23:40 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• R2L
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 01:00

R2L

En ook nog steeds geen Google assistent, maar nog wel die halve gare Bixby... :(

[ Voor 5% gewijzigd door R2L op 20-10-2021 23:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blue13x
  • Registratie: Augustus 2013
  • Laatst online: 13-06 15:29
R2L schreef op woensdag 20 oktober 2021 @ 23:43:
En ook nog steeds geen Google assistent, maar nog wel die halve gare Bixby... :(
Dit. Lijkt alsof ze een beetje deromheen draaien. Dit hadden ze al lang kunnen toevoegen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dazzler2120

Dazzler2120

FP ProMod
blue13x schreef op woensdag 20 oktober 2021 @ 23:52:
[...]

Dit. Lijkt alsof ze een beetje deromheen draaien. Dit hadden ze al lang kunnen toevoegen.
Ware het niet dat andere smartwatches met google assistant t.o.v. Bixby implementatieproblemen kennen en dat het ook niet lekker loopt...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• mike123
Soullancer schreef op woensdag 20 oktober 2021 @ 23:40:
Leuk al die watchfaces in zo'n update, maar ik zou denken begin eens met de core business te fixen zoals notificaties die niet doorkomen na een tijdje
Watchfaces kan je overal wel vandaan halen inderdaad.
Notificaties zonder trilsignaal zijn ook zeer irritant, daar zouden ze ook eens naar moeten kijken.
En de tekst in de app dat het horloge verbonden is als je hem in vliegtuigstand zet of zelfs uit.
Heb daar ook screenshots van naar Samsung Members gestuurd.

[ Voor 15% gewijzigd door mike123 op 21-10-2021 21:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• belly89
  • Registratie: Januari 2015
  • Laatst online: 22:11

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• onderduikert
onderduikert schreef op woensdag 20 oktober 2021 @ 19:42:
Vandaag weer een rood kruis op de betaalautomaat. Dat was inmiddels zo'n 2 weken geleden.
Kaart uit de app gehaald op mijn gw4 en daarna weer opnieuw toegevoegd. App zelf dus gewoon laten staan.
Werkt weer.
Nu ik eenmaal weet dat dit werkt, snel op te lossen.
Helaas, nu lijkt ook hier het doek gevallen te zijn.
Rood kruis en voorgaande methode biedt geen soelaas meer :?
Op forums ook steeds minder terug te vinden. Waarschijnlijk omdat google pay zo'n beetje overal werkt behalve in Nederland |:( Dit is gewoon een vet gemis op de GW4

Update
Onder settings stond bij NFC "betalen met open app" aangevinkt.
Uitgezet en hij doet het weer _/-\o_

[ Voor 10% gewijzigd door onderduikert op 22-10-2021 15:23 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• WimSte
Weet er trouwens iemand hier een gewoon goed watchface app voor de GW4, ik kom van alles tegen maar zie door de bomen het bos niet, liefst een app zonder bergen reclame.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Van der Berg
  • Registratie: April 2014
  • Laatst online: 24-06 12:27
De Galaxy Watch 4 met 4G zal alleen maar meer accuduur gebruiken dan via Bluetooth, hij staat altijd in verbinding met de zendmast.

Ik mis deze functie helemaal niet op mijn Watch 4 Classic 46mm

[ Voor 7% gewijzigd door Van der Berg op 23-10-2021 08:35 ]

X570 Aorus Pro - Ryzen 7 5800X- Noctua NH-U14S - FSP Hydro Ti PRO 1000W - 32GB DDR4 3600MHz C16 - GeForce RTX 4090 - 990 Pro 4TB - MSI MAG 321UP QD-OLED 4K/165Hz - 65" OLED LG B4 - Watch Ultra LTE - S24 Ultra 1TB - Tab S10+ 512/12GB - Buds 3 Pro - 22TB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• onderduikert
WimSte schreef op vrijdag 22 oktober 2021 @ 22:08:
Weet er trouwens iemand hier een gewoon goed watchface app voor de GW4, ik kom van alles tegen maar zie door de bomen het bos niet, liefst een app zonder bergen reclame.
Ik gebruik Facer. Wel reclame bij het installeren van een wf, maar daar is wel mee te leven. Er moet ergens geld aan verdient worden. Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/AWm8X95Ma19PwfYSHl9j-zr45Uw=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/ScLmrRwbCBqNetwUOtAAmrOq.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• N0EL
  • Registratie: November 2019
  • Laatst online: 16-06 12:03
onderduikert schreef op vrijdag 22 oktober 2021 @ 14:46:
[...]

Helaas, nu lijkt ook hier het doek gevallen te zijn.
Rood kruis en voorgaande methode biedt geen soelaas meer :?
Op forums ook steeds minder terug te vinden. Waarschijnlijk omdat google pay zo'n beetje overal werkt behalve in Nederland |:( Dit is gewoon een vet gemis op de GW4

Update
Onder settings stond bij NFC "betalen met open app" aangevinkt.
Uitgezet en hij doet het weer _/-\o_
Ik kom met uit de UK, en daar had ik het zelfde probleem met mijn Britse CC.
Google pay steeds via side load geïnstalleerd.
Helaas. Soms na een paar dagen was Google pay weer weg.

Heb als laatste redmiddel een nieuw Gmail account aangemaakt met als land Groot-Brittannië.

Na een reset van het horloge, en een nieuwe install van Galaxy wearable op mijn android telefoon het Britse Gmail account gebruikt met de GW4.

Google pay gewoon geïnstalleerd via de play store, en weer opnieuw mijn CC kaart er in gezet. (Dit alles gedaan in de UK)

Tot nu werkt alles nog (ben inmiddels al weer een paar dagen in Nederland)

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/z0vhoKrceMDZZyZ8hFD0OzT0hjI=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():strip_exif()/f/image/1jT827aHCMYfc3ytWRRYJszI.png?f=user_large

[ Voor 7% gewijzigd door N0EL op 23-10-2021 15:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pascal_rienstra
  • Registratie: Februari 2019
  • Laatst online: 18-06 22:10
Mijn vriendin heeft sinds enkele weken de Watch 4. Ze geeft aan dat geregeld het aantal activiteitsminuten en calorieën spontaan terugloopt. Je ziet dat in 'het hart' gebeuren. Hebben hier meer gebruikers last van?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• onderduikert
pascal_rienstra schreef op zaterdag 23 oktober 2021 @ 17:09:
Mijn vriendin heeft sinds enkele weken de Watch 4. Ze geeft aan dat geregeld het aantal activiteitsminuten en calorieën spontaan terugloopt. Je ziet dat in 'het hart' gebeuren. Hebben hier meer gebruikers last van?
Zou ik ook zeggen... 😜

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• speedme
Zojuist heb ik de DUJA update ontvangen en geinstalleerd op mijn Duitse GW4 classic

Uitrol in de EU is dus begonnen

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• patrickt35
Hier loopt hij ook binnen. GW4 classic 46

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Henkiejoo
Speciaal voor @Dazzler2120 :
Mijn metalen bandje van ali is binnen. Ziet er superdegelijk uit, pasvorm is perfect.

Wel wat kleurverschil met de GW4 zelf.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/x8lBVHYKAB_-tC6ueHkZu7PfhpE=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/0wb0LBfHfo7DrdchSuB6cSCP.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Razer
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 22:27
Mm hier op mijn GW4 40mm bluetooth nog niks helaas... Kijk wel uit naar deze update. Las goede verhalen op verschillende fora.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• patrickt35
Henkiejoo schreef op donderdag 28 oktober 2021 @ 09:53:
Speciaal voor @Dazzler2120 :
Mijn metalen bandje van ali is binnen. Ziet er superdegelijk uit, pasvorm is perfect.

Wel wat kleurverschil met de GW4 zelf.
[Afbeelding]
Heb je een link van dat bandje?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• haaibaa2
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 15:05
Nieuwe update kwam vanmorgen binnen op mijn Watch 4 (44).

Ik heb 1 nieuwe watchface gevonden, toevallig degene die ik op mijn Watch 3 standaard gebruikte: Fitte toekomst. Mooie watchface, maar verder niet heel bijzonder. En nu ben ik weer terug naar Analoog hulpmiddel. Die werkt ook fijn. Volgens mij heeft die nu een derde instelbare complicatie gekregen waar ik mijn hartslag nu op kan tonen, fijn!

Berichtjes op Whatsapp kon ik na de update eerst niet meer in een oogopslag lezen, er stond alleen nog maar in van wie het bericht was. Als je erop klikt zag je pas de inhoud. Dat vond ik jammer, maar er is nu een nieuwe instelling bijgekomen, berichten weergeven met Details. Ik denk dat dat het weer oplost.

Fietsdetectie zit er nog niet in helaas.
Automatische refresh van de weather complicatie zit er ook nog niet in.
Google assistent zit er ook nog niet in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FongWan
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 08-06 17:54

FongWan

The Stormrider ...

Ook de update binnen, eerste snelle indrukken.

- Gmail notificaties geven nu tril en geluid bij mij. Dus dat lijkt opgelost.
- Helaas nog steeds geen Google Assistant

Ben benieuwd of de update impact heeft op batterijduur.

| Fuji X-T1, 10-24, 18-55, 35 f2, 56 f1.2 | Surface Pro 2017 | Nintendo Switch | Apple iPad 2021 | Samsung Watch 6 Classic 47mm | Google Pixel 7 Pro |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Henkiejoo
https://www.aliexpress.co...269583.0.0.52fd5f53hzQN05

Was €8,20, verzending 10 dagen.
Ik had er nog een crappy tooltje bij om de pennetjes eruit te drukken voor het inkorten van het bandje. Dat zie ik er nu niet meer bij.
patrickt35 schreef op donderdag 28 oktober 2021 @ 11:02:
[...]

Heb je een link van dat bandje?

[ Voor 19% gewijzigd door Henkiejoo op 28-10-2021 13:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• patrickt35
Henkiejoo schreef op donderdag 28 oktober 2021 @ 13:47:
https://www.aliexpress.co...269583.0.0.52fd5f53hzQN05

Was €8,20, verzending 10 dagen.
Ik had er nog een crappy tooltje bij om de pennetjes eruit te drukken voor het inkorten van het bandje. Dat zie ik er nu niet meer bij.

[...]
Dankjewel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Your Grandma
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 19:35
Weet iemand of het mogelijk is een alarm of herinnering in te stellen waarbij wordt uitgesproken waarvoor het alarm of de herinnering is?
Ik zou voor mijn vader graag een aantal alarmen of herinneringen in willen stellen waarbij hij dan bijvoorbeeld te horen krijgt: "medicatie innemen".
Gewone alarmen drukt hij wel eens weg zonder de link met het innemen van de medicatie te leggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mike123
FongWan schreef op donderdag 28 oktober 2021 @ 13:08:
Ook de update binnen, eerste snelle indrukken.

- Gmail notificaties geven nu tril en geluid bij mij. Dus dat lijkt opgelost.
- Helaas nog steeds geen Google Assistant

Ben benieuwd of de update impact heeft op batterijduur.
Heb je voor de Gmail notificaties nog iets in moeten stellen.
Ik heb bv Wordfeud op mijn telefoon en krijg bij een melding wel een stip maar geen tril of geluidssignaal.
Heb gisteren de update ook geïnstalleerd.

[ Voor 4% gewijzigd door mike123 op 30-10-2021 23:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FongWan
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 08-06 17:54

FongWan

The Stormrider ...

mike123 schreef op zaterdag 30 oktober 2021 @ 23:04:
[...]

Heb je voor de Gmail notificaties nog iets in moeten stellen.
Ik heb bv Wordfeud op mijn telefoon en krijg bij een melding wel een stip maar geen tril of geluidssignaal.
Heb gisteren de update ook geïnstalleerd.
Nope, alleen dat die dus notificaties mag geven op de watch in de notificatie instellingen van de wear app.

Well nog een keer na de update de watch herstart maar voor de rest niets gedaan.

| Fuji X-T1, 10-24, 18-55, 35 f2, 56 f1.2 | Surface Pro 2017 | Nintendo Switch | Apple iPad 2021 | Samsung Watch 6 Classic 47mm | Google Pixel 7 Pro |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mike123
FongWan schreef op zondag 31 oktober 2021 @ 13:52:
[...]

Nope, alleen dat die dus notificaties mag geven op de watch in de notificatie instellingen van de wear app.

Well nog een keer na de update de watch herstart maar voor de rest niets gedaan.
Ik zal hem nog een keer herstarten en kijken of er iets veranderd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maulet
  • Registratie: September 2020
  • Laatst online: 09-06 08:53
Gisteren was ik aan het rommelen met de watch 4 en allerlij updates kwamen, zowel voor de horloge als voor de Samsung Wearable applicatie op de telefoon.

Momenteel Samsung Pay uitgedaan en nu vraagt de horloge geen PIN iedere keer! ("undocumented fix", zeg maar...)

😁👍

9950x3d+4090+64DDR

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• BramViking
  • Registratie: September 2021
  • Laatst online: 21-01-2023
Het enige wat ik er nog op mis is Google Pay, wanneer zet Google dit eens aan voor klanten in Nederland?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mike123
Ik mis nog steeds de tril meldingen bij alle apps.
Begint een beetje waardeloos te worden.
bij de Galaxy Watch werkte het standaard,

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• onderduikert
mike123 schreef op woensdag 3 november 2021 @ 20:16:
Ik mis nog steeds de tril meldingen bij alle apps.
Begint een beetje waardeloos te worden.
bij de Galaxy Watch werkte het standaard,
Bug die ze er zo zachtjes ook wel uit mogen halen. Van de andere kant mis ik het niet. Mijn telefoon heeft ook geen meldingsled. Is ff wennen, maar voorkomt wel dat je continue gestoord wordt. Met je klokje wellicht hetzelfde. Ied tril signaal haalt jou uit je huidige concentratie/bezigheid. Onrustig voor mij.

Google pay vraagt om een pin en ik krijg dit niet meer opgelost. Dat is ook waardeloos. Vooral ook omdat dit in landen rond om ons heen wel werkt. Wat is de reden? Frustrerend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joenevd
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 22-06 19:19
Iemand hier ook het probleem gehad dat de watch 4 alleen aangaat met de knop aan de zijkant? Ik heb ingesteld dat hij aan moet gaan met pols optillen en draaien aan de ring maar beide doet hij niet. Hij staat ook niet op de slaapstand ofzoiets.

Edit: NVM, ik had de theater modus ingeschakeld. Nadat ik dit uitschakelde werkte het weer.

[ Voor 16% gewijzigd door joenevd op 05-11-2021 21:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mike123
onderduikert schreef op vrijdag 5 november 2021 @ 10:12:
[...]

Bug die ze er zo zachtjes ook wel uit mogen halen. Van de andere kant mis ik het niet. Mijn telefoon heeft ook geen meldingsled. Is ff wennen, maar voorkomt wel dat je continue gestoord wordt. Met je klokje wellicht hetzelfde. Ied tril signaal haalt jou uit je huidige concentratie/bezigheid. Onrustig voor mij.
Ik gebruik het niet bij alle apps maar mijn horloge en telefoon staan beiden eigenlijk altijd op stil.
Vandaar dat ik de tril meldingen wel mis.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• onderduikert
O ja dan is het wel een ding. Enfin je zou verwachten dat ze hier toch prioriteit aan geven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MazeWing
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 23:17

MazeWing

The plot thickens...

Ik heb m'n telefoon een factory reset gegeven en nu wil ik 'm horloge opnieuw koppelen en mag ik alles op m'n horloge resetten!

Welke achterlijke idioot bedenkt dit? Zorg gewoon dat ik kan inloggen met m'n account en dat ie zit dat het exact dezelfde telefoon is en gewoon braaf de gegevens synced... 8)7 8)7 |:( |:(

edit: en uiteraard zijn er weer geen backups gevonden en mag ik alles opnieuw gaan instellen. Wat een verademing als je Apple gewend bent! :( :(

[ Voor 33% gewijzigd door MazeWing op 07-11-2021 15:06 ]

MacBook Pro 16” M4 Pro | PC (Ryzen 58000X / RTX5070 Ti) | PS5 Pro | XBX | Switch 2 | LG 77G2 | B&W 700 S2 | Nikon Z6II | iPhone 16 Pro Max | Tesla Model Y

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• renzo4000
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 24-06 08:31
MazeWing schreef op zondag 7 november 2021 @ 15:01:
Ik heb m'n telefoon een factory reset gegeven en nu wil ik 'm horloge opnieuw koppelen en mag ik alles op m'n horloge resetten!

Welke achterlijke idioot bedenkt dit? Zorg gewoon dat ik kan inloggen met m'n account en dat ie zit dat het exact dezelfde telefoon is en gewoon braaf de gegevens synced... 8)7 8)7 |:( |:(

edit: en uiteraard zijn er weer geen backups gevonden en mag ik alles opnieuw gaan instellen. Wat een verademing als je Apple gewend bent! :( :(
Seau... hey Greta... gaat het goed met je?

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/RoI7bKbFwJ0Vbnsfs-Rv7jsOQCI=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/zUnVx7u1evhFMVvbshYiPmy8.jpg?f=fotoalbum_large

Bij mij werkt het prima...heb je de instellingen wel goed staan?
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/9QL4CQlPAVkg6Es86-K9jbGDsoc=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/9iYkMYqYQfFF9pumY2YXrOgN.jpg?f=fotoalbum_large

PVOUTPUT | 5400W | 15 PANELEN 360W ZUID 38° | ENPHASE ENVOY S | MICRO OMVORMERS 290W

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• onderduikert
Hier ook regelmatig een nieuw (custom) image op mijn Android (lang leve Android 😝). Klokje gewoon koppelen en alles gaat weer als de brandweer. (oké behalve Google Pay 🤬)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mike123
onderduikert schreef op zaterdag 6 november 2021 @ 09:34:
O ja dan is het wel een ding. Enfin je zou verwachten dat ze hier toch prioriteit aan geven.
Zou je wel denken maar dat valt dus vies tegen.
En bij Samsung adviseren ze eerst maar weer resetten naar fabrieksinstellingen.
Ik blijf niet aan de gang.
Ik ben niet de enige met dit probleem. Volgens Samsung hebben ze dit nog niet eerder gehoord.
Ze moeten toch iets zeggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gismo1979
  • Registratie: December 2007
  • Niet online
Sinds vorige week ook eigenaar van een watch 4 classic (42 mm). Eerste ervaringen met het horloge zijn positief. Geen hoogstandje qua batterij, maar daar ging ik ook niet vanuit na het lezen van reviews en commentaar in dit topic. Ging er vanuit dat ik iedere avond moest opladen, maar ik haal er 2 dagen mee (gaat wel uit 's nachts en always on staat uit).
Zou het wel waarderen als google pay officeel ondersteund gaat worden en als er een optie wordt toevoegt om het horloge te vergrendelen (komt wel eens voor dat ik mijn armen kruis en dan de optie wijzerplaten wijzigen geselecteerd is).

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/ftubz4PdvTA6LPwhgZnI93HhFlo=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/o3MnJhN7b9S7rOwD44JvVQqa.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dirk_3
  • Registratie: Augustus 2021
  • Laatst online: 31-08-2022
Bloeddruk... ik was heel tevreden tot enkele dagen, weken terug. S20 met watch4

issues:
- laatste dagen: meting met horologe bijna altijd 20 te hoog (vergeleken met semi-prof arm bloeddrukmeter) vb 150 op horloge en 130 op arm-meting
- op scherm in health monitor zie ik niet wat horloge gemeten heeft, heel weinig waarden (mijn calibratiegegevens)
- ik vond geen scherm waar ik opnieuw kon calibreren
- horologe intussen update gehad, zelfde probleem
- vandaag op telefoon melding dat ik (na 28 dagen metingen) opnieuw moet calibreren, ik dacht, perfect !
- helaas: na calibratie opnieuw gemeten en bleoddruk opnieuw 20 hoger...
- help....

- ook nog: het calibratiescherm kan ik niet meer terugvinden op gsm, op dit calibratiescherm stond ook electrocardiogram.
- help, ik zou dit scherm graag opnieuw oproepen, toonde ook andere gegevens

dank voor wie kan helpen !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dirk_3
a

[ Voor 99% gewijzigd door Dirk_3 op 08-11-2021 15:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dirk_3
Your Grandma schreef op zaterdag 30 oktober 2021 @ 16:15:
Weet iemand of het mogelijk is een alarm of herinnering in te stellen waarbij wordt uitgesproken waarvoor het alarm of de herinnering is?
Ik zou voor mijn vader graag een aantal alarmen of herinneringen in willen stellen waarbij hij dan bijvoorbeeld te horen krijgt: "medicatie innemen".
Gewone alarmen drukt hij wel eens weg zonder de link met het innemen van de medicatie te leggen.
Nog niet geprobeerd, maar misschien kan je een zelf iets inspreken en dat dan als alarmgeluid gebruiken ? vb "Het is tijd om je medicatie in te nemen" ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gismo1979
  • Niet online
Dirk_3 schreef op maandag 8 november 2021 @ 15:30:
Bloeddruk... ik was heel tevreden tot enkele dagen, weken terug. S20 met watch4

issues:
- laatste dagen: meting met horologe bijna altijd 20 te hoog (vergeleken met semi-prof arm bloeddrukmeter) vb 150 op horloge en 130 op arm-meting
- op scherm in health monitor zie ik niet wat horloge gemeten heeft, heel weinig waarden (mijn calibratiegegevens)
- ik vond geen scherm waar ik opnieuw kon calibreren
- horologe intussen update gehad, zelfde probleem
- vandaag op telefoon melding dat ik (na 28 dagen metingen) opnieuw moet calibreren, ik dacht, perfect !
- helaas: na calibratie opnieuw gemeten en bleoddruk opnieuw 20 hoger...
- help....

- ook nog: het calibratiescherm kan ik niet meer terugvinden op gsm, op dit calibratiescherm stond ook electrocardiogram.
- help, ik zou dit scherm graag opnieuw oproepen, toonde ook andere gegevens

dank voor wie kan helpen !
Kun je het horloge niet opnieuw kalibreren in de health monitor app?
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/pYNP3DccZTk0EnFyT3Q9fbvzf-8=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/j0ttrxCxnTfLbCZ5YOJZWnqV.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dirk_3
Opnieuw calibreren is zeker een optie, maar ik vind nergens waar ik de calibratie kan starten.... Dit zou in health monitor moeten staan bij bloeddruk, maar daar heb ik nergens een knop of menu-item of link gevonden om de calibratie te starten...

Wanneer de app zelf aangeeft om te calibreren heb ik een scherm gekregen dat ik nog niet eerder te zien kreeg (combinatie bloeddruk en electrocardiogram)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gismo1979
  • Niet online
Ik heb bloeddruk niet gekalibreerd, maar kun je deze niet opnieuw kalibreren onder:
Samsung Health monitor - bloeddruk - historie -> drie puntjes bovenin?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dirk_3
Gismo1979 schreef op maandag 8 november 2021 @ 17:20:
Ik heb bloeddruk niet gekalibreerd, maar kun je deze niet opnieuw kalibreren onder:
Samsung Health monitor - bloeddruk - historie -> drie puntjes bovenin?
Bedankt voor het meedenken. Helaas kan je het daar niet doen, ik kan daar een bloeddrukdoel vastleggen maar niet calibreren.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• hostje
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 22:46
Dirk_3 schreef op maandag 8 november 2021 @ 19:50:
[...]

Bedankt voor het meedenken. Helaas kan je het daar niet doen, ik kan daar een bloeddrukdoel vastleggen maar niet calibreren.
Je zit zo te zien in de Samsung Health app. Je moet de Samsung Health Monitor app hebben. Daar zit het onder 'Historie weergeven' en dan die drie puntjes rechtsboven.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Gismo1979
  • Niet online
hostje schreef op maandag 8 november 2021 @ 21:19:
[...]

Je zit zo te zien in de Samsung Health app. Je moet de Samsung Health Monitor app hebben. Daar zit het onder 'Historie weergeven' en dan die drie puntjes rechtsboven.
Deze app ;)
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/h4_6evOCVRmiFCOmh5Wd5_Dz4Bk=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/QE300EQwP8VEywjT2uXXFljz.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Dirk_3
hostje schreef op maandag 8 november 2021 @ 21:19:
[...]

Dank je wel ! Ik was me er niet van bewust dat er 2 apps waren !

Ik probeer vanavond te hercalibreren, hopelijk gebeuren de metingen dan wel correct. Momenteel nog altijd 20 te hoog !

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• hostje
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 22:46
Dirk_3 schreef op dinsdag 9 november 2021 @ 09:13:
[...]

Dank je wel ! Ik was me er niet van bewust dat er 2 apps waren !

Ik probeer vanavond te hercalibreren, hopelijk gebeuren de metingen dan wel correct. Momenteel nog altijd 20 te hoog !
Neem tijdens het kalibreren een aantal minuten pauze tussen de verschillende meetmomenten. Dus niet te snel achter elkaar meten.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ArjenIsM3
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 22:20
Draag de GW4 Classic nu sinds een week of twee ook regelmatig als ik slaap. Mijn slaapscore is nog nooit boven de 53 geweest en diepe slaap doe ik blijkbaar niet/nauwelijks aan. Weet iemand hier een oplossing voor?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Arjan P
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 21-06 02:14
ArjenIsM3 schreef op vrijdag 12 november 2021 @ 20:53:
Draag de GW4 Classic nu sinds een week of twee ook regelmatig als ik slaap. Mijn slaapscore is nog nooit boven de 53 geweest en diepe slaap doe ik blijkbaar niet/nauwelijks aan. Weet iemand hier een oplossing voor?
Die oplossing moet van Samsung komen: ik gebruik de GW4 al maanden en meestal wordt helemaal geen slaap gedetecteerd, soms een deel van de nacht en ik heb inderdaad nog nooit diepe slaap gezien.

Waardeloos: mijn oude Amazfit Neo van €35,- kon het wel...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• renzo4000
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 24-06 08:31
Bij mij werkt de slaapregistratie best redelijk moet ik zeggen. Ik heb nog nooit meegemaakt dat ie niks heeft vastgelegd. Hij houdt tevens het hartritme en zuurstofgehalte bij. Meestal zit ik tussen de 50-65 slaapscore.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/s_wIsEObOEcjNA8m3yWDzimsLrw=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/0ndo1G54SUVVt0Fx3wwpJ7s9.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Q_a26RBK8LAG-OXGQM33BgOy_7M=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/Ez0Y0QduThAPJ2lZ5Yzjj2x6.jpg?f=fotoalbum_large

Jaja... ik weet het, geen beste slaaptijden ;). Sinds corona ga ik veel te laat naar bed ivm het thuiswerken.

[ Voor 8% gewijzigd door renzo4000 op 13-11-2021 13:52 ]

PVOUTPUT | 5400W | 15 PANELEN 360W ZUID 38° | ENPHASE ENVOY S | MICRO OMVORMERS 290W

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Terranova
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 23-06 19:07
renzo4000 schreef op zaterdag 13 november 2021 @ 13:51:
Bij mij werkt de slaapregistratie best redelijk moet ik zeggen. Ik heb nog nooit meegemaakt dat ie niks heeft vastgelegd. Hij houdt tevens het hartritme en zuurstofgehalte bij. Meestal zit ik tussen de 50-65 slaapscore.

[Afbeelding]

[Afbeelding]

Jaja... ik weet het, geen beste slaaptijden ;). Sinds corona ga ik veel te laat naar bed ivm het thuiswerken.
Precies zelfde bij mij. Over 't algemeen net zulke slechte scores(al soms ook wat lager). Maar ze komen iig wel overeen met hoe ik zelf voel dat ik geslapen heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• haaibaa2
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 15:05
Ik heb niet echt een betrouwbaar gevoel bij de slaap score van Samsung. Volgens de Quantified Scientist, die daar allemaal metingen op doet, werkt het ook niet goed bij Samsung. Fitbit is daar veel beter in. Helaas.

Ik heb het nu eindelijk ook voor elkaar om Samsung pay te installeren. Maar helaas alleen Zwitserse banken, waarschijnlijk omdat ik als land Zwitserland gekozen had bij het instellen van het horloge. Misschien heeft iemand anders meer geluk. Mijn ICS kaart doet het in ieder geval nog niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jolien.
  • Registratie: November 2021
  • Laatst online: 14-11-2021
Dag

Ik heb pas een galaxy watch 4, ik probeer deze te koppelen met mijn google account. Echter werkt dit niet, ik heb de smartwatch al eens gereset. Ook heb ik alle updates uitgevoerd op zowel de smartwatch als mijn telefoon. Nog steeds lukt het niet om mijn google account te verbinden met mijn horloge. Ik las ergens dat dit kan liggen aan het feit dat mijn telefoon android 9 heeft. Heeft iemand tips hoe het alsnog lukt mijn horloge te verbinden met mijn google account?

Alvast bedankt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spartacusNLD
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 23-06 07:45

spartacusNLD

This is Sparta!!

Het valt mij op dat mijn watch 4 geen stappen meer registreert. En dat de teler van de stappen enkel omhoog gaat als deze met mijn telefoon (pixel 6 pro) is gekoppeld. Ik vermoed dat de telefoon de stappen registreert en deze naar mijn watch 4 synchroniseert.

Dit is niet wenselijk, hoe draai ik dit om? Ik kan geen setting vinden hiervoor.

PC: Be quiet! Pure Base 500DX | MSI B450 Gaming Pro Carbon AC | AMD Ryzen 7 5700X3D | Be quiet! Dark Rock 4 | Gigabyte Aorus RTX 3080 Master | Crucial Ballistix RGB 32GB | Samsung 970 Evo Plus 1TB | Be quiet! Straight Power 11 750W

Pagina: 1 ... 13 ... 30 Laatste

Let op:
Dit topic is alleen bedoeld voor het bespreken van ervaringen, andere onderwerpen horen thuis in:
- Levertijden en prijzen: [Samsung Galaxy Watch 4 Classic] Levertijden & Prijzen