Bij mij ook! Heb wel eerst contact met Samsung op moeten nemen vorige week voordat er actie ondernomen werd.Van der Berg schreef op maandag 27 september 2021 @ 14:10:
Zojuist het verlossende berichtje:
Mijn pre-order cadeautje komt eraan
Goed nieuws! Je deelname aan onze promotie “Ontvang een Wireless Charger Duo t.w.v. €59,99 bij aankoop van een Galaxy Watch4 of Galaxy Watch4 Classic” met registratienummer ....... is goedgekeurd. We streven ernaar om binnen zes weken jouw EP-P4300 te versturen naar het opgegeven adres.
We sturen je een bericht zodra wij deze verstuurd hebben.
Met vriendelijke groet,
Samsung Helpdesk
Wat toevallig ik heb vorige week nog gebeld met de Samsung center en nu deze mailJowz schreef op maandag 27 september 2021 @ 14:37:
[...]
Bij mij ook! Heb wel eerst contact met Samsung op moeten nemen vorige week voordat er actie ondernomen werd.
X570 Aorus Pro - Ryzen 7 5800X- Noctua NH-U14S - FSP Hydro Ti PRO 1000W - 32GB DDR4 3600MHz C16 - GeForce RTX 4090 - 990 Pro 4TB - MSI MAG 321UP QD-OLED 4K/165Hz - 65" OLED LG B4 - Watch Ultra LTE - S24 Ultra 1TB - Tab S10+ 512/12GB - Buds 3 Pro - 22TB
Ik ben benieuwd; nog niets qua bevestiging. Heb ook contact gehad met Samsung over de duo charger en de nog niet geleverde Flip3-leather-hoes die ik bij hun had besteld. Dat zou allemaal goedkomen, maar had wat vertraging...Van der Berg schreef op maandag 27 september 2021 @ 14:42:
[...]
Wat toevallig ik heb vorige week nog gebeld met de Samsung center en nu deze mail
[ Voor 3% gewijzigd door kramon op 27-09-2021 14:46 ]
P2 20" PP Snow Launch Edition 2020 | XPENG G9 Performance 2024
Dank je voor de info! Weet jij ook of het mogelijk is om gpx bestanden te laden en dan tijdens hardlopen de route te krijgen?ArjenIsM3 schreef op maandag 27 september 2021 @ 13:20:
[...]
Of intervaltrainingen mogelijk zijn weet ik niet. Doe ik niet aan.
Je hebt de mogelijkheid om continu je hartslag te meten (uberhaupt, maar ook tijdens trainingen). Die van mij heb ik ingesteld op gedurende dag met interval en tijdens training continu. Als ik in de Samsung Health app vervolgens terugkijk naar een training kan ik daar vervolgens de hartslagzones zien, met daarin het bereik van de zone, hoe lang ik in die zone heb gezeten tijdens deze training en hoeveel procent dat is geweest van de training. Daarnaast kan ik ook zaken als de gemiddelde hartslag en maximale hartslag in die app zien. Tijdens het trainen geeft je watch aan wat je hartslag op dat moment is. Is je vraag daarmee beantwoord?
1 ZwitserlandHenkiejoo schreef op maandag 27 september 2021 @ 13:37:
Ok, dank je!
Wat er volgens mij niet helemaal duidelijk in de werkinstructie staat, zijn de verschillende plekken waar je iets met regio doet:
1: lokatie bij het instellen van de GW4
2: lokatieprofiel bij Pay-instellingen van het Google-account dat je gebruikt.
3: lokatie van de VPN bij het installeren
Heb jij deze alle 3 op zwitserland staan?
[...]
2 Niks aan verandert, dus gewoon nl
3 Zwitserland
Vpn uitgezet nadat ik één frikadel had gekocht. Het was zondag 😁
[ Voor 9% gewijzigd door onderduikert op 27-09-2021 16:18 ]
En als je als lokatie de GW4 al op NL hebt gezet bij het instellen, kun je die nog aanpassen, of moet je dan een volledige reset doen?
Volledige reset..marcelmg2 schreef op maandag 27 september 2021 @ 18:55:
En als je als lokatie de GW4 al op NL hebt gezet bij het instellen, kun je die nog aanpassen, of moet je dan een volledige reset doen?
HP Elitebook Ultra G1i - Ultra 7-268v Oled 32Gb 2Tb / Surface Pro SD X Elite Oled 16Gb 2Tb 5G + Flex TC / iPhone 15 PRO + Apple Watch Ultra 2 / VW ID.4 Pro Performance / NOM & EPC=0 sinds 1-1-2022
En nog steeds na de update hebben niet alle meldingen op de watch een trilsignaal als je dit hebt ingesteld. Dat is toch wel een minpunt vind ik.
Ah, het ligt dus niet aan mij. Ik heb de watch sinds gisteren, maar je hebt gelijk dat je niet bij alle meldingen een trilling krijgt.mike123 schreef op maandag 27 september 2021 @ 23:39:
En nog steeds na de update hebben niet alle meldingen op de watch een trilsignaal als je dit hebt ingesteld. Dat is toch wel een minpunt vind ik.
edit: Kan het trouwens zijn dat apps indeling vanaf de telefoon app niet direct gesynct wordt met de watch?
[ Voor 12% gewijzigd door ulTimaS op 28-09-2021 10:56 ]
Omdat ik altijd de onbedwingbare behoefte om te weten hoe het werkt, heb ik het nog een keer gedaan met alleen de VPN op zwitserland, GW4 zelf op NL laten staan.
Betaling gedaan, nu weer even afwachten.
Overigens had ik die Openbank kaart op de telefoon al eerder in Google Pay staan, dus dat is ook niet helemaal zoals op XDA gedaan werd.
Overigens had ik die Openbank kaart op de telefoon al eerder in Google Pay staan, dus dat is ook niet helemaal zoals op XDA gedaan werd.
onderduikert schreef op maandag 27 september 2021 @ 16:13:
[...]
1 Zwitserland
2 Niks aan verandert, dus gewoon nl
3 Zwitserland
Vpn uitgezet nadat ik één frikadel had gekocht. Het was zondag 😁
Maar als ik het goed begrijp werkt het (na deze omweg) nog steeds niet met alle Nederlandse banken? Ik zou er bijvoorbeeld de SNS in willen hebben...Henkiejoo schreef op dinsdag 28 september 2021 @ 13:12:
Omdat ik altijd de onbedwingbare behoefte om te weten hoe het werkt, heb ik het nog een keer gedaan met alleen de VPN op zwitserland, GW4 zelf op NL laten staan.
[...]
HP Elitebook Ultra G1i - Ultra 7-268v Oled 32Gb 2Tb / Surface Pro SD X Elite Oled 16Gb 2Tb 5G + Flex TC / iPhone 15 PRO + Apple Watch Ultra 2 / VW ID.4 Pro Performance / NOM & EPC=0 sinds 1-1-2022
@wiz Klopt, er zijn maar een paar banken die werken met google pay.
Overigens is de google pay app weer foetsie.
Volgende test:
Herinstall van GW4 met lokatie zwitserland, google pay sideloaden zonder VPN maar wel direct 1 betaling doen.
Volgende test:
Herinstall van GW4 met lokatie zwitserland, google pay sideloaden zonder VPN maar wel direct 1 betaling doen.
Zelfde. Eerst contact zoeken en ineens dezelfde dag het mailtje 🤦 En nu nog een keer 6 weken wachten. Moet toch beter kunnen dit soort acties zou je denken. Deze enorm lange levertijden doen wel wat afbreuk aan de "blijdschap" van het cadeautje.Jowz schreef op maandag 27 september 2021 @ 14:37:
[...]
Bij mij ook! Heb wel eerst contact met Samsung op moeten nemen vorige week voordat er actie ondernomen werd.
@Henkiejoo @onderduikert : zolang Google Pay bij de NFC-opties staat, kun je dan betalingen doen?
Edit: De app is inmiddels verdwenen in mn app-overzicht.
Edit2: Probeerde net af te rekenen bij de AH, maar gaf foutmelding op pinapparaat (ABN)
Edit: De app is inmiddels verdwenen in mn app-overzicht.
Edit2: Probeerde net af te rekenen bij de AH, maar gaf foutmelding op pinapparaat (ABN)
[ Voor 0% gewijzigd door CappieL op 28-09-2021 17:22 . Reden: Geprobeerd te betalen ]
Probeer het een beetje te volgen en ben aan het bedenken wat het kan zijn maar blijft lastig.
Heb de tutorial xda letterlijk stap voor stap gevolgd. Daarna mijn openbank account er in geklopt. Tien minuten later een betaling gedaan, en dat was het. Google pay werkt tot dusver uitstekend. Geen Google pay op mijn telefoon, alleen op de gw4.
Heb de tutorial xda letterlijk stap voor stap gevolgd. Daarna mijn openbank account er in geklopt. Tien minuten later een betaling gedaan, en dat was het. Google pay werkt tot dusver uitstekend. Geen Google pay op mijn telefoon, alleen op de gw4.
Wat bedoel je hier?CappieL schreef op dinsdag 28 september 2021 @ 17:00:
@Henkiejoo @onderduikert : zolang Google Pay bij de NFC-opties staat, kun je dan betalingen doen?
Google pay sideloaden op de gw4 daarna instellen en zorgen dat nfc aan staat.
Voor het sideloaden gebruik ik bugjaeger.
Je komt een heel eind met een customized Premium Analogue die standaard in de GW4 zit... 😎onderduikert schreef op dinsdag 28 september 2021 @ 23:51:
Waar vind ik deze watchface?
[Afbeelding]
:strip_exif()/f/image/gru8qlu5OkfuhM5fBCvcJXoD.jpg?f=fotoalbum_large)
Het side-loaden is me gelukt.onderduikert schreef op dinsdag 28 september 2021 @ 23:18:
Probeer het een beetje te volgen en ben aan het bedenken wat het kan zijn maar blijft lastig.
Als ik in mijn Google-account kijk, zie ik bij "Betaalmogelijkheden" mijn ABN-pas staan. (Op telefoon heb ik de ABN-app, waarmee ik GPay-betalingen kan doen).
Hoopte dus dat wanneer ik Google Pay op de GW4 bij NFC-betalingen zie staan, ik verder niets meer hoefde te doen.
Al snel verdween het app-symbooltje tussen mijn GW-apps en na een tijdje was deze ook niet meer zichtbaar in de apps (via de Wearable-app op telefoon).
PVOUTPUT | 5400W | 15 PANELEN 360W ZUID 38° | ENPHASE ENVOY S | MICRO OMVORMERS 290W
De eerste lading is al een tijdje terug verstuurd hoor, ik heb hem al een tijdje.renzo4000 schreef op woensdag 29 september 2021 @ 16:08:
[...]
LOL! hier ook net dus ik denk dat de eerste lading in NL is verstuurd
[Afbeelding]
Overigens niet echt een geweldig apparaatje, hij is erg traag en je horloge wordt er te heet van (je krijgt dan een melding op het scherm). Geen aanrader dus.
Heb het te heet probleem gelezen, en ik zat niet bij de 1st batch voor de lader.
Samsung vorige week al ge emailt waar de lader bleef. Ging zeker nog 6 weken duren.... Dus niet :-)
Samsung vorige week al ge emailt waar de lader bleef. Ging zeker nog 6 weken duren.... Dus niet :-)
Ik zoek een watch face waarbij je zelf je widgets (complications) kunt instellen. Ik heb een bepaalde app op mijn telefoon waar ik de widget van wil projecteren naar mijn watch, en dat kan met de Wearable Widgets app, maar ik kan nog niet echt een lekkere watch face vinden waarbij ik zelf een stuk of 3/4 widgets zelf kan instellen.
Dan denk ik bv aan heartrate, stappen, het weer, en die ene via wearable widgets.
Ik vond Bubble Cloud als tip via reddit, maar de UI van die app is echt verschrikkelijk, huilen gewoon.
Iemand een tip voor iets dat wat meer toegankelijk is?
Edit: Oh ja, ter aanvulling, apparently werkt het niet met de standaard geintegreerde watch faces, moet echt een custom watch face zijn om die widget via wearable widgets aan de praat te krijgen.
Dan denk ik bv aan heartrate, stappen, het weer, en die ene via wearable widgets.
Ik vond Bubble Cloud als tip via reddit, maar de UI van die app is echt verschrikkelijk, huilen gewoon.
Iemand een tip voor iets dat wat meer toegankelijk is?
Edit: Oh ja, ter aanvulling, apparently werkt het niet met de standaard geintegreerde watch faces, moet echt een custom watch face zijn om die widget via wearable widgets aan de praat te krijgen.
[ Voor 14% gewijzigd door Flastic op 29-09-2021 19:06 ]
Hoe kan dat überhaupt met een officiële accessoireEnigmaNL schreef op woensdag 29 september 2021 @ 17:39:
[...]
De eerste lading is al een tijdje terug verstuurd hoor, ik heb hem al een tijdje.
Overigens niet echt een geweldig apparaatje, hij is erg traag en je horloge wordt er te heet van (je krijgt dan een melding op het scherm). Geen aanrader dus.
Die oplader heb ik ook binnen. Vanmiddag gebruikt, geen probleem met hitte tot nu toe.
Dat is een hele goede vraag waar ik helaas geen antwoord op heb.Soullancer schreef op woensdag 29 september 2021 @ 19:57:
[...]
Hoe kan dat überhaupt met een officiële accessoire
Wat voor adapter gebruik je als ik vragen mag? En wat heeft Samsung erop gezegd?EnigmaNL schreef op woensdag 29 september 2021 @ 20:18:
[...]
Dat is een hele goede vraag waar ik helaas geen antwoord op heb.
De adapter die meegeleverd is. Samsung zegt alleen maar dat je het kunt retourneren maar geeft geen informatie verder.Soullancer schreef op woensdag 29 september 2021 @ 20:44:
[...]
Wat voor adapter gebruik je als ik vragen mag? En wat heeft Samsung erop gezegd?
Of je loopt een update achter. Versienummer?onderduikert schreef op woensdag 29 september 2021 @ 21:13:
Komt weer een update binnen.
Net in Amerika uit...patrickt35 schreef op woensdag 29 september 2021 @ 22:15:
[...]
Of je loopt een update achter. Versienummer?
/f/image/fviBgNmNUCc0rrMmT8epDNUW.png?f=fotoalbum_large)
Ik wacht nog steeds op het verzend bericht door Samsung. Ik ga hem gebruiken naast mijn bed op mijn nachtkastje erg handig voor het slapen gaan mijn Watch 4 en mijn S20 Ultra tegelijkertijd opladen.
Hoeveel wat doe deze Samsung DUO Wireless Oplaadstation? Het is USB-C aansluiting.
Hoe snel laad hij op? Op dit moment doet mijn S20 Ultra dit met 45watt en hen een speciale Samsung 45watt oplader
Hoeveel wat doe deze Samsung DUO Wireless Oplaadstation? Het is USB-C aansluiting.
Hoe snel laad hij op? Op dit moment doet mijn S20 Ultra dit met 45watt en hen een speciale Samsung 45watt oplader
[ Voor 17% gewijzigd door Van der Berg op 30-09-2021 00:52 ]
X570 Aorus Pro - Ryzen 7 5800X- Noctua NH-U14S - FSP Hydro Ti PRO 1000W - 32GB DDR4 3600MHz C16 - GeForce RTX 4090 - 990 Pro 4TB - MSI MAG 321UP QD-OLED 4K/165Hz - 65" OLED LG B4 - Watch Ultra LTE - S24 Ultra 1TB - Tab S10+ 512/12GB - Buds 3 Pro - 22TB
Doet helaas maar 9 wattVan der Berg schreef op donderdag 30 september 2021 @ 00:48:
Ik wacht nog steeds op het verzend bericht door Samsung. Ik ga hem gebruiken naast mijn bed op mijn nachtkastje erg handig voor het slapen gaan mijn Watch 4 en mijn S20 Ultra tegelijkertijd opladen.
Oops, inderdaadpatrickt35 schreef op woensdag 29 september 2021 @ 22:15:
[...]
Of je loopt een update achter. Versienummer?
Ik krijg met mijn GW4 (44mm) met geen mogelijkheid de GPS werkend.
GPS lijkt te werken zodra ik mijn mobiel (OnePlus 9 Pro) bij me heb als ik bijvoorbeeld Google Maps open. Echter als ik dan een workout kies (wandelen bijvoorbeeld) dan blijft het groene GPS icoontje bovenin knipperen en wordt er niets gelogd als ik de workout start.
Als ik mijn mobiel niet in de buurt heb dan werkt Google Maps ook niet meer.
Ik heb het horloge vanochtend al eens gereset maar het resultaat is helaas het zelfde. Ik heb het idee dat de ingebouwde GPS niet goed functioneert.
Locatie op het horloge staat uiteraard aan (ook getest met WIFI aan/uit, locatie precisie verbeteren aan/uit etc.) Samsung zelf heeft geen idee
Iemand tips?
GPS lijkt te werken zodra ik mijn mobiel (OnePlus 9 Pro) bij me heb als ik bijvoorbeeld Google Maps open. Echter als ik dan een workout kies (wandelen bijvoorbeeld) dan blijft het groene GPS icoontje bovenin knipperen en wordt er niets gelogd als ik de workout start.
Ik heb het horloge vanochtend al eens gereset maar het resultaat is helaas het zelfde. Ik heb het idee dat de ingebouwde GPS niet goed functioneert.
Locatie op het horloge staat uiteraard aan (ook getest met WIFI aan/uit, locatie precisie verbeteren aan/uit etc.) Samsung zelf heeft geen idee
Iemand tips?
Vandaag nog een poging gedaan. GW4 gereset, bji installeren zwitserland als lokatie gekozen.
Ook de VPN gebruikt, betaling gedaan. een uurtje later was de Google Pay app weer verdwenen.
Nou moet ik zeggen dat die werkinstructie ook niet zomaar 100% te volgen is.
Er staat bijvoorbeeld dat je de GW4 moet opstarten met Wifi en Location uit. Mijn Wifi ging automatisch weer aan na het opstarten.
Ik begin het inmiddels wel een beetje zat te worden.
Edit:
Met al dat gerommel heb ik blijkbaar ook iets gewijzigd qua settings. Eerder had ik een klein muziek-icoontje onderin op de watchface als ik muziek afspeelde. Erop tikken opende dan de mediaplayer.
Die is nu weg.
Wie weet waar ik dat weer aan kan zetten?
Ook de VPN gebruikt, betaling gedaan. een uurtje later was de Google Pay app weer verdwenen.
Nou moet ik zeggen dat die werkinstructie ook niet zomaar 100% te volgen is.
Er staat bijvoorbeeld dat je de GW4 moet opstarten met Wifi en Location uit. Mijn Wifi ging automatisch weer aan na het opstarten.
Ik begin het inmiddels wel een beetje zat te worden.
Edit:
Met al dat gerommel heb ik blijkbaar ook iets gewijzigd qua settings. Eerder had ik een klein muziek-icoontje onderin op de watchface als ik muziek afspeelde. Erop tikken opende dan de mediaplayer.
Die is nu weg.
Wie weet waar ik dat weer aan kan zetten?
Henkiejoo schreef op dinsdag 28 september 2021 @ 14:53:
@wiz Klopt, er zijn maar een paar banken die werken met google pay.
Volgende test:
[ Voor 13% gewijzigd door Henkiejoo op 30-09-2021 17:04 ]
Same here .. begin een beetje het gevoel te krijgen van "rushed to market" .. waarbij Samsung gewoon heeft gedacht alvast de boel op de markt te mikken en later wel de bugs eruit te vissen ...Patrick V. schreef op donderdag 30 september 2021 @ 10:32:
Iemand tips?
Dat doen volgens mij heel veel software leveranciers, rapid developmentwiz schreef op donderdag 30 september 2021 @ 17:30:
[...]
Same here .. begin een beetje het gevoel te krijgen van "rushed to market" .. waarbij Samsung gewoon heeft gedacht alvast de boel op de markt te mikken en later wel de bugs eruit te vissen ...
Ze willen tenslotte zoveel en zo snel mogelijk nieuwe producten op de markt zetten om de consument te verleiden.
De overgrote meerderheid zijn mensen die de meeste functies niet gebruiken of het voor lief nemen.
Een kleine grote, zoals wij hier op tweakers, willen dat alles wat er mogelijk is ook gelijk goed werkt.
Wat denk je zelf dat Samsung vindt ?
Tesla Model 3 SR+ | Pearl White | 18" no aero caps | Black vegan leather seats | Black interieur
Pfft lastig hoor.
@Henkiejoo Hij doet het hier nog altijd prima. Probeer dit https://www.reddit.com/r/..._enabling_google_pay_and/ eens. Kan zijn dat ik deze gevolgd heb, weet het niet zeker.
@wiz Werkt hier zonder problemen. Telefoon losgekoppeld, wandeling, heel even groene knipper, daarna solid. (Galaxy classic)
@Henkiejoo Hij doet het hier nog altijd prima. Probeer dit https://www.reddit.com/r/..._enabling_google_pay_and/ eens. Kan zijn dat ik deze gevolgd heb, weet het niet zeker.
@wiz Werkt hier zonder problemen. Telefoon losgekoppeld, wandeling, heel even groene knipper, daarna solid. (Galaxy classic)
Ik heb Samsung nog een keer gesproken en ben doorverwezen naar een Samsung reparatie punt. Deze geven aan dat ze het horloge waarschijnlijk moeten repareren. Dit duurt een aantal dagen helaas.wiz schreef op donderdag 30 september 2021 @ 17:30:
[...]
Same here .. begin een beetje het gevoel te krijgen van "rushed to market" .. waarbij Samsung gewoon heeft gedacht alvast de boel op de markt te mikken en later wel de bugs eruit te vissen ...
Ik heb ook GNSS geïnstalleerd (een GPS info app voor WearOS) en die toont helemaal geen informatie waardoor ik vermoed dat de GPS ook echt hardwarematig kapot is in het horloge.
[ Voor 15% gewijzigd door Patrick V. op 30-09-2021 19:42 ]
Ik denk eerlijk gezegd dat Google Maps sowieso niet werkt als je telefoon uitstaat of onbereikbaar is omdat de GW daar z'n kaarten vandaan haalt... Ik denk behaviour by design.Patrick V. schreef op donderdag 30 september 2021 @ 10:32:
Iemand tips?
Testen met Strava wijst echter uit dat het horloge prima een GPS fix krijgt als de telefoon uitstaat (is ook nauwelijks te negeren, grote oranje ring).. En dat na terugkomst de gelopen route ook prima synchroniseert...
Staan je toestemmingen wel goed voor Samsung Health Apps? Dat ze de GPS mogen gebruiken?
Strava heb ik niet maar ga ik morgen wel eens testen danwiz schreef op donderdag 30 september 2021 @ 20:12:
[...]
Ik denk eerlijk gezegd dat Google Maps sowieso niet werkt als je telefoon uitstaat of onbereikbaar is omdat de GW daar z'n kaarten vandaan haalt... Ik denk behaviour by design.
Testen met Strava wijst echter uit dat het horloge prima een GPS fix krijgt als de telefoon uitstaat (is ook nauwelijks te negeren, grote oranje ring).. En dat na terugkomst de gelopen route ook prima synchroniseert...
Staan je toestemmingen wel goed voor Samsung Health Apps? Dat ze de GPS mogen gebruiken?
Begrijp ik goed dat de Samsung workouts geen GPS fix hebben maar Strava dus wel op jouw horloge (zonder telefoon verbonden te hebben)?
Qua rechten staat het denk ik goed ingesteld. Systeemapp Health services heeft altijd toegang en toegang tijdens gebruik Samsung Health.
Wat betreft Google Maps zou dat goed kunnen, dat wist ik niet!
[ Voor 7% gewijzigd door Patrick V. op 30-09-2021 20:39 ]
Nog niet getest... Ga ik morgen eens naar kijkenPatrick V. schreef op donderdag 30 september 2021 @ 20:36:
[...]
Begrijp ik goed dat de Samsung workouts geen GPS fix hebben maar Strava dus wel op jouw horloge (zonder telefoon verbonden te hebben)?
Gisteren maar een 'n bericht naar Samsung getwittert over het ontbreken van de tril melding bij sommige apps. Kreeg vandaag een bericht terug of ik het ook via Samsung Members wilde melden. Dat maar gedaan. Kijken of ik er nog iets van hoor.
In de app krijg ik ook te staan dat mijn horloge is verbonden, als ik mijn horloge in vliegtuigstand zet. Hebben meer mensen hier hetzelfde? Ik kan dan ook kiezen voor verbinden.
Volgens mij moet er staan dat het horloge niet is "verbonden" .
Dit ook maar even gemeld.
In de app krijg ik ook te staan dat mijn horloge is verbonden, als ik mijn horloge in vliegtuigstand zet. Hebben meer mensen hier hetzelfde? Ik kan dan ook kiezen voor verbinden.
Benieuwd naar de update die nu in de US al beschikbaar is. Ik hoor en lees dat in die versie een aardige slag in efficienter batterijverbruik wordt gemaakt ...
Gisteren de Watch4 44mm binnen gekregen en uiteraard direct aangesloten en getest.
In vergelijking heb ik een Active2 staan, deze twee dus direct naast elkaar neergelegd.
Als eerste valt de bouwkwaliteit op, deze is stukken beter bij de Watch4 dan bij de Active2, ook is het scherm velen malen meer helder en reageert sneller op aanraking. Apps installeren, of juist verwijderen gaat heel simpel en is allemaal intuïtief.
Batterij om 17:00 volledig opgeladen, en na een hoop met de Watch gedaan te hebben (nieuwe faces, apps, instellingen etc.) staat nu op dit moment (10:05) de batterij op 52%. Dus met dit intensieve gebruik gaan het horloge geschat 35 uur mee moeten gaan. Best respectabel.
Ondertussen ook de update BUI5 geinstalleerd, nam ook wat batterij verbuik in beslag. Ik denk dat met mijn gebruik van het apparaat deze toch zeker 48 tot 52 uur mee zou moeten gaan. We gaan het zien.
Al met al zeer tevreden, zeker gezien ik de Watch4 voor een schappelijke prijs kon meekrijgen (100 EUR korting).
In vergelijking heb ik een Active2 staan, deze twee dus direct naast elkaar neergelegd.
Als eerste valt de bouwkwaliteit op, deze is stukken beter bij de Watch4 dan bij de Active2, ook is het scherm velen malen meer helder en reageert sneller op aanraking. Apps installeren, of juist verwijderen gaat heel simpel en is allemaal intuïtief.
Batterij om 17:00 volledig opgeladen, en na een hoop met de Watch gedaan te hebben (nieuwe faces, apps, instellingen etc.) staat nu op dit moment (10:05) de batterij op 52%. Dus met dit intensieve gebruik gaan het horloge geschat 35 uur mee moeten gaan. Best respectabel.
Ondertussen ook de update BUI5 geinstalleerd, nam ook wat batterij verbuik in beslag. Ik denk dat met mijn gebruik van het apparaat deze toch zeker 48 tot 52 uur mee zou moeten gaan. We gaan het zien.
Al met al zeer tevreden, zeker gezien ik de Watch4 voor een schappelijke prijs kon meekrijgen (100 EUR korting).
Wabbawabbawabbawabba
Ik heb nu een weekje de GW4 classic en ben er best tevreden mee.
Natuurlijk zijn er nog wel verbeterpunten, maar die zullen ongetwijfeld nog wel in updates opgelost worden.
Komende van een Gear S3 valt me de batterijduur een beetje tegen, maar dit had ik verwacht en is dus geen probleem.
Zwarte en rode band bij Ali besteld en zijn onderweg, zal er ongetwijfeld mooier uit zien dan die lelijke grijze band.
Standaard heb ik het scherm uit staan, alleen wanneer er een notificatie binnen komt gaat het scherm even 15 seconden aan (zo ingesteld).
Het valt me echter op dat some het scherm al heel snel weer uit gaat, zeker veel korter dan 15 seconden.
Valt iemand dit ook op ?
Natuurlijk zijn er nog wel verbeterpunten, maar die zullen ongetwijfeld nog wel in updates opgelost worden.
Komende van een Gear S3 valt me de batterijduur een beetje tegen, maar dit had ik verwacht en is dus geen probleem.
Zwarte en rode band bij Ali besteld en zijn onderweg, zal er ongetwijfeld mooier uit zien dan die lelijke grijze band.
Standaard heb ik het scherm uit staan, alleen wanneer er een notificatie binnen komt gaat het scherm even 15 seconden aan (zo ingesteld).
Het valt me echter op dat some het scherm al heel snel weer uit gaat, zeker veel korter dan 15 seconden.
Valt iemand dit ook op ?
Tesla Model 3 SR+ | Pearl White | 18" no aero caps | Black vegan leather seats | Black interieur
Ik heb goed nieuws!! Mijn Samsung cadeautje Samsung DUO Wireless Oplaadstation bij mijn Pre-Order Galaxy Watch 4 Classic 46mm is verstuurd! Ik ben heel benieuwd en komt morgen aan
[ Voor 10% gewijzigd door Van der Berg op 01-10-2021 21:41 ]
Heb je een bericht van Samsung of alleen van DHL? Ik heb namelijk alleen van DHL een bericht dat ik morgen een pakketje van Europakket+ B.V. krijg? Geen idee of dit de pre-order gift is of wat anders! Ik heb bij mijn weten niks anders besteld?Van der Berg schreef op vrijdag 1 oktober 2021 @ 21:40:
Ik heb goed nieuws!! Mijn Samsung cadeautje Samsung DUO Wireless Oplaadstation bij mijn Pre-Order Galaxy Watch 4 Classic 46mm is verstuurd! Ik ben heel benieuwd en komt morgen aan
Vreemd genoeg alleen berichtje van DHL en heb ik niks anders besteld en weet vrij wel zeker dat het van Samsung isJowz schreef op zaterdag 2 oktober 2021 @ 00:56:
[...]
Heb je een bericht van Samsung of alleen van DHL? Ik heb namelijk alleen van DHL een bericht dat ik morgen een pakketje van Europakket+ B.V. krijg? Geen idee of dit de pre-order gift is of wat anders! Ik heb bij mijn weten niks anders besteld?
Ik kreeg ook alleen een bericht van DHL. En dag of 3 na ontvangst de mail van Samsung dat ze het pakket verstuurd hadden, en weer een paar dagen later dat ik het ontvangen had.Van der Berg schreef op zaterdag 2 oktober 2021 @ 03:11:
[...]
Vreemd genoeg alleen berichtje van DHL en heb ik niks anders besteld en weet vrij wel zeker dat het van Samsung is
Hier hetzelfde. Alleen bericht van DHL.
Bericht van Samsung kwam pas toen ik de lader al binnen had.
Bericht van Samsung kwam pas toen ik de lader al binnen had.
Wendyet schreef op zaterdag 2 oktober 2021 @ 07:45:
[...]
Ik kreeg ook alleen een bericht van DHL. En dag of 3 na ontvangst de mail van Samsung dat ze het pakket verstuurd hadden, en weer een paar dagen later dat ik het ontvangen had.
Pakket is ontvangen en ga ik hem ophalen.. het is van Samsung mijn Pre-Order cadeautje foto's volgen nog
Ik had ook zo’n bericht en hier heb ik nu een mooie duo lader gekregen van Samsung. Ze hebben eindelijk weer voorraad denk ik.Jowz schreef op zaterdag 2 oktober 2021 @ 00:56:
[...]
Heb je een bericht van Samsung of alleen van DHL? Ik heb namelijk alleen van DHL een bericht dat ik morgen een pakketje van Europakket+ B.V. krijg? Geen idee of dit de pre-order gift is of wat anders! Ik heb bij mijn weten niks anders besteld?
Ja, hij is binnen mijn Pre-Order cadeautje van Samsung DUO Wireless Oplaadstation op de Galaxy Watch 4 Classic 46mm:
Het is jammer enkel 9Watt maar, maar ik laad hem nachts op tijdens het slapen. Het voordeel is dat ik nu nog maar 1 Oplaadstation op mijn nachtkastje hoef te houden dan ieder apart. Waarom vind ik 9Watt minder omdat ik mijn smartphone met 45watt oplaadt en daar een aparte oplader van Samsung heb. Deze 45watt gaat nu naar de woonkamer mocht ik of mijn vrouw willen opladen in de woonkamer.
Mooi in het zwart uitgevoerd
:strip_exif()/f/image/7TqfT093NqNM0h4joPvF8Lp7.jpg?f=fotoalbum_large)
Het is jammer enkel 9Watt maar, maar ik laad hem nachts op tijdens het slapen. Het voordeel is dat ik nu nog maar 1 Oplaadstation op mijn nachtkastje hoef te houden dan ieder apart. Waarom vind ik 9Watt minder omdat ik mijn smartphone met 45watt oplaadt en daar een aparte oplader van Samsung heb. Deze 45watt gaat nu naar de woonkamer mocht ik of mijn vrouw willen opladen in de woonkamer.
:strip_exif()/f/image/7TqfT093NqNM0h4joPvF8Lp7.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/qsiPLcBg4RTKpyMYRoVYQzvv.jpg?f=fotoalbum_large)
[ Voor 95% gewijzigd door Van der Berg op 02-10-2021 15:33 ]
In perspectief gezet... Sneller laden is ook een grotere belasting voor de batterij en doet hem potentieel sneller slijten... Ik heb ook een snellader (en de Samsung 25w wireless battery), maar leg mijn Note 20 Ultra bij voorkeur toch op een minder snelle lader.. En de snellader voornamelijk voor noodgevallenVan der Berg schreef op zaterdag 2 oktober 2021 @ 15:29:
Ja, hij is binnen mijn Pre-Order cadeautje van Samsung DUO Wireless Oplaadstation op de Galaxy Watch 4 Classic 46mm:
[Afbeelding]
[Afbeelding]
31 augustus heb ik de galaxy watch besteld via de samsung website.
Tot op heden nog steeds niet ontvangen.. Het was een deal met gratis oplader en bandje (die wel geleverd zijn).
Al paar keer contact opgenomen met servicedesk en krijg steeds te horen dat ze ermee bezig zijn. Heb nu een termijn van 5 werkdagen gegeven alvorens ik de koop annuleer en m'n geld terugeis.
Lijkt wel alsof ze net zo lang wachten totdat ik de order annuleer?.. Hoewel de deal ook weer niet zo scherp was. Ik ben echt gefrustreerd tot op het bot hoe ik word behandeld..
Tot op heden nog steeds niet ontvangen.. Het was een deal met gratis oplader en bandje (die wel geleverd zijn).
Al paar keer contact opgenomen met servicedesk en krijg steeds te horen dat ze ermee bezig zijn. Heb nu een termijn van 5 werkdagen gegeven alvorens ik de koop annuleer en m'n geld terugeis.
Lijkt wel alsof ze net zo lang wachten totdat ik de order annuleer?.. Hoewel de deal ook weer niet zo scherp was. Ik ben echt gefrustreerd tot op het bot hoe ik word behandeld..
Komt er aan het duurt meestal wat langer bij mij ook bijna 1 maand tussen vandaag ontvangen. Misschien wederom maandag even bellenPHPResource schreef op zaterdag 2 oktober 2021 @ 19:16:
31 augustus heb ik de galaxy watch besteld via de samsung website.
:strip_exif()/f/image/N9rYInNGPe5PI87bXg6llq7N.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/ulzvcgZ8y1xaLqV3KQSAHsjG.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/UvxfiRvz7oACK43kgXtSUVg2.jpg?f=fotoalbum_large)
Ik heb mijn gegevens doorgegeven voor de duo lader rond 2 september. 29 september een mail gehad dat ik binnen 6 weken de lader mag ontvangen. Heb er zelf niet achteraan gemaild.
Heb ondertussen bericht gehad van Samsung dat ik op verbinden moet klikken om weer verbinding te krijgen. (zucht).mike123 schreef op donderdag 30 september 2021 @ 23:31:
Gisteren maar een 'n bericht naar Samsung getwittert over het ontbreken van de tril melding bij sommige apps. Kreeg vandaag een bericht terug of ik het ook via Samsung Members wilde melden. Dat maar gedaan. Kijken of ik er nog iets van hoor.
Nogmaals uitgelegd dat als ik mijn horloge uitzet dat er in de app staat "Uw horloge is verbonden met uw telefoon".
Nog niks gehoord.
Maa hebben er meer gebruikers dat? Dus horloge uit of vliegtuigstand dat er staat dat je horloge verbonden is. Je kan dan ook op een knop "verbinden" klikken op je telefoon.
Die is dan nutteloos.
Horloge is dus niet verbonden.
:strip_exif()/f/image/mWt0DyGlSeZ2y7RB71zelT4a.jpg?f=fotoalbum_large)
[ Voor 14% gewijzigd door mike123 op 02-10-2021 23:35 ]
Ik heb precies het zelfde ,ik denk iedereen
Nee hoor.. Als ik vliegtuigstand aanzet op het horloge geeft Galaxy Wear op mijn Note 20 netjes disconnected aan, en als ik vliegtuigstand weer uitzet springt de telefoon netjes terug op verbonden...RIchard.m schreef op zaterdag 2 oktober 2021 @ 22:50:
Ik heb precies het zelfde ,ik denk iedereen
Er had gewoon "niet" tussen moeten staan. Misschien een vertaalfout?
Dat denk ik ook maar volgens Samsung moet ik het horloge weer resetten naar fabrieksinztellingen en de app opnieuw installeren.onderduikert schreef op zaterdag 2 oktober 2021 @ 23:50:
Dus ook maar screenshots meegestuurd.
Inderdaad.. Wat knullig zeg... 😂onderduikert schreef op zaterdag 2 oktober 2021 @ 23:50:
Mooi, maar mijn ogen trekken dat niet meer 🤓.
Ik ben wel benieuwd naar jullie favoriete watchface. Ik switch nog aardig wat en heb nog niet echt een favoriet gevonden.
Ik ben wel benieuwd naar jullie favoriete watchface. Ik switch nog aardig wat en heb nog niet echt een favoriet gevonden.
:strip_exif()/f/image/OrLU50vhiKYQvVHJG37593Bc.png?f=user_large)
Deze gebruik ik momenteel.
Maar ken het wel dat ik steeds switch.
Alhoewel deze me heel goed bevalt.
Mooi hoe makkelijk dat je je klokje een heel ander smoeltje kunt geven.
Ben altijd fan geweest van deze, maar ik krijg op de gw4 het weericoontje niet werkende
Ben altijd fan geweest van deze, maar ik krijg op de gw4 het weericoontje niet werkende
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/ZHgNIQJKog4lX0hpMjYPRCU9.jpg?f=user_large)
5 jaar geleden ging ik op mijn eerste smartwatch ook helemaal los met watchfaces, iedere week wel een paar nieuwe geprobeerd.
Destijds vond ik op een een Google Plus group veel gratis faces voor watchmaker. Google Plus is nu uit de lucht helaas.
Uiteindelijk heb ik toen in de Play Store een paar mooie betaalde faces gevonden die jaren gebruikt heb.
Nu vind ik het wel weer leuk om wat nieuws te gaan proberen,alleen...:
Inmiddels is watchmaker voor mijn gevoel een megabak met reclame en zijn alle watchfaces betaald.
Daarbij werken niet alle complicaties altijd omdat op een GW4 de Samsung-versies van software aangeroepen zouden moeten worden.
Tips voor mooie GW4 compatible faces zijn erg welkom, maar doe er dan aub een linkje bij waar ze te krijgen zijn!
Destijds vond ik op een een Google Plus group veel gratis faces voor watchmaker. Google Plus is nu uit de lucht helaas.
Uiteindelijk heb ik toen in de Play Store een paar mooie betaalde faces gevonden die jaren gebruikt heb.
Inmiddels is watchmaker voor mijn gevoel een megabak met reclame en zijn alle watchfaces betaald.
Daarbij werken niet alle complicaties altijd omdat op een GW4 de Samsung-versies van software aangeroepen zouden moeten worden.
Tips voor mooie GW4 compatible faces zijn erg welkom, maar doe er dan aub een linkje bij waar ze te krijgen zijn!
www.watchfaces.be en www.svartling.net zijn mijn favoriete, alsmede de watchfaces van Roto Rally (5-pack in play store)Henkiejoo schreef op maandag 4 oktober 2021 @ 09:08:
5 jaar geleden ging ik op mijn eerste smartwatch ook helemaal los met watchfaces, iedere week wel een paar nieuwe geprobeerd.
(En één of twee watchfaces op Facer)
[ Voor 5% gewijzigd door wiz op 04-10-2021 10:59 ]
Weet iemand of je zowel de Galaxy Watch (1) en de Galaxy Watch 4 tegelijk verbonden kan hebben met 1 smartphone? Of is het zo dat als je een nieuw toestel registreert (de watch4) de registratie met de oude smartwatch (wacht1) gewist wordt?
Nee, bij mijn weten kun je inderdaad 2 smartwatches verbinden met 1 smartphone.belly89 schreef op maandag 4 oktober 2021 @ 12:55:
Weet iemand of je zowel de Galaxy Watch (1) en de Galaxy Watch 4 tegelijk verbonden kan hebben met 1 smartphone? Of is het zo dat als je een nieuw toestel registreert (de watch4) de registratie met de oude smartwatch (wacht1) gewist wordt?
De gegevens worden niet gewist.
Klopt... Ik heb een paar weken met twee Watch4 en één Watch3 rondgelopen.. Schakelen in de Wear app was super eenvoudig..speedme schreef op maandag 4 oktober 2021 @ 13:05:
[...]
Nee, bij mijn weten kun je inderdaad 2 smartwatches verbinden met 1 smartphone.
Waar is deze te vinden ?onderduikert schreef op zondag 3 oktober 2021 @ 22:16:
Mooi hoe makkelijk dat je je klokje een heel ander smoeltje kunt geven.
[Afbeelding]
speedme schreef op maandag 4 oktober 2021 @ 13:05:
[...]
Nee, bij mijn weten kun je inderdaad 2 smartwatches verbinden met 1 smartphone.
Bedankt, direct besteld!!wiz schreef op maandag 4 oktober 2021 @ 13:06:
[...]
Klopt... Ik heb een paar weken met twee Watch4 en één Watch3 rondgelopen.. Schakelen in de Wear app was super eenvoudig..
Vanmorgen bij de bakker, kwam google pay met een melding om de pincode in te typen in de app.
Enfin na herhaalde pogingen tot de conclusie dat google pay het niet meer deed.
Balen uiteraard. Doch als ik hier lees dan is het euvel bij de meeste dat de app van je horloge verdwijnt.
Dat was bij niet het geval.
Telefoon en horloge opnieuw opgestart, maar het mocht niet baten.
De app gewist met een reset in het vooruitschiet.
Toch nog maar eens proberen om de app er opnieuw op te zetten via sideload en daarmee alle stappen overgeslagen. Dit ging zowaar goed. Kaart opnieuw toegevoegd op de gw4 en gelijk weer naar de bakker om te proberen. Krentenbol afgerekend met mijn gw4 😛
Nu weer ff zien hoe lang het goed gaat.
Enfin na herhaalde pogingen tot de conclusie dat google pay het niet meer deed.
Balen uiteraard. Doch als ik hier lees dan is het euvel bij de meeste dat de app van je horloge verdwijnt.
Dat was bij niet het geval.
Telefoon en horloge opnieuw opgestart, maar het mocht niet baten.
De app gewist met een reset in het vooruitschiet.
Toch nog maar eens proberen om de app er opnieuw op te zetten via sideload en daarmee alle stappen overgeslagen. Dit ging zowaar goed. Kaart opnieuw toegevoegd op de gw4 en gelijk weer naar de bakker om te proberen. Krentenbol afgerekend met mijn gw4 😛
Nu weer ff zien hoe lang het goed gaat.
Nieuwe bandje van aliexpress is binnen.
De kwaliteit is niet helemaal top, maar voorlopig ben ik blij om van dat standaard bandje af te zijn.
De kwaliteit is niet helemaal top, maar voorlopig ben ik blij om van dat standaard bandje af te zijn.
:strip_exif()/f/image/dOcKaz7BaXcf7wcOU2lSoujV.jpg?f=fotoalbum_large)
[ Voor 114% gewijzigd door Henkiejoo op 06-10-2021 15:29 ]
Past heel mooi samen. Wat was het probleem bij de standaard Samsung bandje? Ik gebruik standaard de meegeleverde bandjeHenkiejoo schreef op woensdag 6 oktober 2021 @ 15:27:
Nieuwe bandje van aliexpress is binnen.
[Afbeelding]
@Van der Berg Ik had de standaard lichtgrijze, vond ik echt een lelijke kleur.
Dit staat een stuk netter.
Dit staat een stuk netter.
Kan je ook "oude" gesprekken zelf naar voren halen?Phusebox schreef op maandag 27 september 2021 @ 05:55:
[...]
Ik heb niks speciaals gedaan en kan gewoon antwoorden op Whatsapp berichten...
Nope.Veld-NL schreef op woensdag 6 oktober 2021 @ 20:33:
[...]
Kan je ook "oude" gesprekken zelf naar voren halen?
xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing
Hoe krijg je ook alweer een overzichtje te zien van waar je battery usage in zit? Ik zie bij de instellingen alleen maar de schatting van de resterende batterijduur, maar ik zou zweren dat ik in het verleden wel zo'n breakdown heb gezien van waar het verbruik in zat.
Heb namelijk ook het idee dat het wat hard gaat de laatste dagen, en ik vraag me af of ik gewoon minder vaak laad of dat er iets aan de hand is dus ik wil even bijhouden wanneer ik hem allemaal oplaad en dat zie je normaal ook in dat overzicht (iig van de smartphone zelf).
In de Galaxy Wearable-app is het inzichtelijk. Niet op de Watch zelf.
Heb namelijk ook het idee dat het wat hard gaat de laatste dagen, en ik vraag me af of ik gewoon minder vaak laad of dat er iets aan de hand is dus ik wil even bijhouden wanneer ik hem allemaal oplaad en dat zie je normaal ook in dat overzicht (iig van de smartphone zelf).
In de Galaxy Wearable-app is het inzichtelijk. Niet op de Watch zelf.
[ Voor 6% gewijzigd door Patriot op 06-10-2021 22:01 ]
Vandaag een mail gekregen dat ze oplader hebben afgegeven aan de bezorgdienst.
Wel netjes dat ze een mail sturen, dan weet ik ook van wie de oplader komt die ik gisteren heb ontvangen .
Wel netjes dat ze een mail sturen, dan weet ik ook van wie de oplader komt die ik gisteren heb ontvangen .
Ze lopen denk ik een beetje achter. Ik heb die mailtjes ook gehad terwijl ik 'm al op 30 sept. binnen had...mike123 schreef op donderdag 7 oktober 2021 @ 20:49:
Vandaag een mail gekregen dat ze oplader hebben afgegeven aan de bezorgdienst.
En, werkt het nog steeds?
onderduikert schreef op dinsdag 5 oktober 2021 @ 09:36:
...verhaal Google Pay...
Ik merk ook dat de hartslagmeting niet goed werkt. Voorheen een Fitbit charge 3 gehad en die deed het eigenlijk perfect. Nu is me hartslag soms gewoon niet te vinden tijdens het lopen/work-out.
Overigens doe ik 2 volle dagen met een batterij. horloge staat niet in spaarstand en alle meldingen staan ook aan. (groepsgesprekken whatsapp niet)
Overigens doe ik 2 volle dagen met een batterij. horloge staat niet in spaarstand en alle meldingen staan ook aan. (groepsgesprekken whatsapp niet)
Yep, geen centje pijn.
Ik denk achteraf dat ik het opnieuw installeren ook mezelf te danken heb. Ik had iets daarvoor mijn horloge vergeten. Heb toen een aantal pogingen ondernomen om met mijn bankapp/telefoon (openbank) te betalen wat uiteindelijk niet lukte. Ik vermoed dat dat ook het moment is geweest dat google pay op mijn horloge om een code is gaan vragen.
De app stond ook nog gewoon op mijn GW4 en was niet verdwenen zoals bij jou wel gebeurt. (?). Ik denk echt dat je niet moet opgeven. Gebruik ook de apk die in de link van reddit staat. Een snelle betaling na installatie is misschien ook belangrijk? Bij mij zat er nog geen vijf minuten tussen. Succes!
https://tweakers.net/nieu...apple-watch-verkopen.html
Neem aan dat dit ook gaat werken op de Samsung Galaxy Watch!! @wiz weet misschien meer?
Neem aan dat dit ook gaat werken op de Samsung Galaxy Watch!! @wiz weet misschien meer?

Voor Samsung LTE watches is minder nodig dan voor Apple LTE watches. Samsung watches hoeven enkel maar het GSMA consumer model te ondersteunen. Zover zijn we inmiddels al. Voor Apple watches is bovenop dat model nog aanvullende functionaliteit nodig. Als T-Mobile compatibiliteit met de Apple Watch aankondigt kun je er zeker van zijn dat de Samsung watch ook werkt lijkt me... :-)belly89 schreef op vrijdag 8 oktober 2021 @ 19:42:
https://tweakers.net/nieu...apple-watch-verkopen.html
Kijk, goede berichten!wiz schreef op vrijdag 8 oktober 2021 @ 20:18:
[...]
Voor Samsung LTE watches is minder nodig dan voor Apple LTE watches. Samsung watches hoeven enkel maar het GSMA consumer model te ondersteunen. Zover zijn we inmiddels al. Voor Apple watches is bovenop dat model nog aanvullende functionaliteit nodig. Als T-Mobile compatibiliteit met de Apple Watch aankondigt kun je er zeker van zijn dat de Samsung watch ook werkt lijkt me... :-)
Wi-Fi staat uit bij mij.WimSte schreef op zaterdag 9 oktober 2021 @ 15:22:
@RAR_ Heb je ook je Wi-Fi aan op je watch? ik deed mét de WiFi aan 24 uur, nu met de Wi-Fi uit 36 uur voordat m'n watch weer aan de stroom moet
Ik gebruik geen Whatsapp en andere social media shit
Let op:
Dit topic is alleen bedoeld voor het bespreken van ervaringen, andere onderwerpen horen thuis in:
- Levertijden en prijzen: [Samsung Galaxy Watch 4 Classic] Levertijden & Prijzen
Dit topic is alleen bedoeld voor het bespreken van ervaringen, andere onderwerpen horen thuis in:
- Levertijden en prijzen: [Samsung Galaxy Watch 4 Classic] Levertijden & Prijzen