@
CappieL Ik maak gebruik van watchfaces op het horloge, of direct gedownload uit de store. Geen zelfgemaakte creaties.
@
watercoolertje
Het lijkt inderdaad op de andere vorm van deze 'klok screensaver' wanneer je iets open hebt staan of af laat spelen, dan komt ook die klok + text of bediening wat je aan het doen bent.
Toch lijkt deze enkele klok net wat anders, het is enkel de kale digitale klok. Die komt direct na een notificatie en blijft dus ook staan als je deze niet bekeken hebt. Ik tref mijn horloge dus meerdere keren zoals hierboven aan (ipv mijn eigen watchface). Alsof het de manier van het horloge (WearOS?) is om duidelijk te maken dat er een ongeopende notificatie is. Dat vind ik gewoon niet nodig en wil ik niet. Daar zat met TizenOS en overigens OOK nu een oranje stip voor op mijn watchface.
En meest irritante van allemaal is dat ik soms een notificatie binnenkrijg (heb ingesteld dat het scherm moet aangaan en notificatie moet tonen) en dat dan op een of andere manier (lijkt iets met polsbeweging te maken hebben) vrijwel direct deze 'klok screensaver' OVER de notificatie krijg. Eigenlijk ook het beeld zoals op de foto hierboven.
Al met al voelt dit logisch en zeker niet zoals ik gewend was met mijn Gear Sport.
Hebben jullie niet dat deze kale klok (ipv je eigen watchface met oranje stip) verschijnt als je een notificatie hebt ontvangen? Wellicht wel even, scherm automatisch aangaan aanzetten onder Display > Geavanceerd.