Nog steeds geen rig gekocht. Was aan het kijken naar die overpowered hpl dinges, maar bij nader inzien leek me dat toch niet heel wat.
Vervolgens de Trakracer TR8 Pro bekeken en de Next level racing gt track. Die hadden ook hun plussen en minnen. Daarna weer de Treq One of eentje van Simlabs interesse in. Van simlabs misschien de ws pro met base voor de stoel, dus ik schiet zegmaar alle kanten op en lijk geen keus te kunnen maken voor mezelf.
Toevallig kwam ik gisteren de Simetik K2-R tegen.
Nog nooit van gehoord. Niet heel veel review over te vinden, meeste gaan over de voorganger, de K2 zonder R versie.
De R heeft een alu profiel pedaldeck als grootste upgrade. Filmpje van een Duitser gezien die er met 80 kilo op stampt als ik me niet vergis en nul flex heeft. Wheeldeck ook zero flex met een DD wiel op 25nm force.
Dus die lijkt mij absoluut geschikt en futureproof aangezien ik slechts een T300 en t3pa pedalen heb momenteel.
Buiten dat als, voor mij grootste pluspunt, ziet dat ding er gewoon wel tof uit in plaats van al die full alu rigs. Terwijl hij dus wel alu stevigheid in de pedaldeck heeft.
Dit kon wel eens de winnaar zijn. Nog maar eens even nadenken, maar vooralsnog ben ik hier het meeste enthousiast over van alle rigs die ik bekeken heb.
https://simetik.com/product/k2-cockpit/
Iemand hier toevallig ervaring met dit Portugese bedrijf?