[F1] Randzaken

Pagina: 1 ... 7 ... 68 Laatste
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RegularJohn
  • Registratie: Mei 2011
  • Niet online
Het zou toch mooi zijn als ze met z'n allen stil blijven staan als de lichten uit gaan, of direct weer de pits in rijden.

In ieder geval nooit weer naar die zandbak toe. Laat ze lekker stikken met hun nieuwe circuit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• d-vine
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 22:26
RegularJohn schreef op zaterdag 26 maart 2022 @ 08:29:
Het zou toch mooi zijn als ze met z'n allen stil blijven staan als de lichten uit gaan, of direct weer de pits in rijden.

In ieder geval nooit weer naar die zandbak toe. Laat ze lekker stikken met hun nieuwe circuit.
Gewoon die paar verplichte ronden rijden in start grid volgorde en dan de pits in.
Net als België we hebben aan onze officiële verplichtingen gedaan en hier stopt het

Acties:
  • +8 Henk 'm!

Verwijderd

Vroeger.... Toen wilden ze dit nog wel eens faciliteren...

Afbeeldingslocatie: https://www.tickaroo.com/api/mediaproxy/v1/external-image/ThumbnailatorCropResizeCenterFillFilter/w480dp-h270dp?url=imageservice%3A%2F%2Fmedia-mkGAuHnG2t8Y4FQLXs8b

Maar blijkbaar is geld dan toch belangrijker O-)

Acties:
  • +10 Henk 'm!

• LA-384
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 22:00

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amphiebietje
  • Registratie: Augustus 2017
  • Laatst online: 14-09 09:23

Amphiebietje

In de blubber

Ja, er werd zelfs een official aangereden. Gelukkig is een scootmobiel minder scherp aan de voorzijde dan een F1...

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Amphiebietje

Amphiebietje

In de blubber

Overigens zie ik mogelijkheden voor de GP van Rusland. Die is gewoon niet van de kalender en kan worden gehouden, als ik de Russische benadering voor de situatie eventjes aanneem. Poetin moet een kaartje laten publiceren met daarop de steden waar de FIA, F1 coureurs en teams wonen/zitten en wat grote cirkels er om heen om aan te geven wat de verwoesting zou zijn als ze niet komen opdagen. :+ }:|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alwind
  • Registratie: Maart 2015
  • Laatst online: 09-09 15:32
Amphiebietje schreef op zaterdag 26 maart 2022 @ 09:50:
Overigens zie ik mogelijkheden voor de GP van Rusland. Die is gewoon niet van de kalender en kan worden gehouden, als ik de Russische benadering voor de situatie eventjes aanneem. Poetin moet een kaartje laten publiceren met daarop de steden waar de FIA, F1 coureurs en teams wonen/zitten en wat grote cirkels er om heen om aan te geven wat de verwoesting zou zijn als ze niet komen opdagen. :+ }:|
Contract is opgezegd. Die is echt van de kalender.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• mrstylo
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 02-09 15:10
d-vine schreef op zaterdag 26 maart 2022 @ 07:55:
Niet om Hamilton te bashen maar ik vind dat als je altijd zo'n standpunt inneemt van dit is niet ok, mensenrechten etc. in landen je ook wel eens daad bij woord mag voeren en dan als eerste coureur zeggen ik ga dit weekend niet racen.
Altijd heel makkelijk om dat te zeggen. En alle engineers dan? Die daar gewoon achterlaten? Achter Hamilton zit een hele team en die mogen echt niet zomaar mee. En met welke vliegtuig zouden ze kunnen? Luchtruim is gewoon nog dicht. Niet alles is zo makkelijk als het lijkt.

Daarnaast lijkt het erop dat ze gestemd hebben.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Scorpio861
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 13-09 15:30
d-vine schreef op zaterdag 26 maart 2022 @ 07:55:
Niet om Hamilton te bashen maar ik vind dat als je altijd zo'n standpunt inneemt van dit is niet ok, mensenrechten etc. in landen je ook wel eens daad bij woord mag voeren en dan als eerste coureur zeggen ik ga dit weekend niet racen.
Wat hij doet is Gemaakt voor de bühne.... Als het er op aankomt stapt meneer echt niet als eerste naar voren om te zeggen dat hij daar niet gaat racen. Dan zijn er ineens andere belangen die zwaarder wegen....( €€€)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scorpio861
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 13-09 15:30
Scorpio861 schreef op zaterdag 26 maart 2022 @ 09:56:
[...]

Wat hij doet is voor de bühne.... Als het er op aankomt stapt meneer echt niet als eerste naar voren om te zeggen dat hij daar niet gaat racen. Dan zijn er ineens andere belangen die zwaarder wegen....( €€€)

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• Ypuh
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 20:40
HollowGamer schreef op zaterdag 26 maart 2022 @ 09:36:
Maar goed, snap sowieso niet wat 'we' daar doen.
Aramco probeert met de 100 miljard winst tijdens deze oliecrisis de aandacht af te leiden en een wit voetje te kopen door zo'n beetje de hele F1 te financieren. Redder van de dag door een nieuw circuit uit de grond stampen en net als Qatar die een WK koopt, Rusland met Sochi en China met de OS om zo hun schending van mensenrechten, oorlogen en moorden te verbloemen.

Ik vind het helemaal prima hoor; op deze manier hebben wij er ook nog iets aan. Als je enerzijds zoveel aan ze verdiend, moet je bij de eerste (in)directe confrontatie ook niet zeuren en de race gewoon door laten gaan.
Catmandos schreef op vrijdag 25 maart 2022 @ 21:07:
Ze hebben geluk dat Vettel ziek is. want die is veel mondiger met dit soort dingen...
Vettel zijn salaris wordt letterlijk betaald door datzelfde Aramco wat de geldschieter is van AM, dus die houdt z'n mond ook wel. Aramco is geen haar beter dan wat Gazprom is voor Rusland.

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• alwind
Ypuh schreef op zaterdag 26 maart 2022 @ 09:59:
[...]

Vettel zijn salaris wordt letterlijk betaald door datzelfde Aramco wat de geldschieter is van AM, dus die houdt z'n mond ook wel. Aramco is geen haar beter dan wat Gazprom is voor Rusland.
Nee zo is Vettel niet. Die had zich nu wel uitgesproken.

[ Voor 4% gewijzigd door alwind op 26-03-2022 10:02 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• chevsticks
  • Registratie: Juli 2017
  • Laatst online: 01-09 20:48
Jasphur schreef op zaterdag 26 maart 2022 @ 10:01:
[...]

Eigenlijk is dit iets voor de F1 Randzaken. Maar volgens mij ging het niet om het geld, niet als hoofdreden, maar meer dat als ze niet race. Ze het land niet uitkomen. Misschien de coureurs wel maar de rest van de stafc niet…
En omdat dit niet de 1e keer is dat zoiets daar gebeurt, hadden ze er al nooit moeten gaan racen. Maar ja, het grote geld lonkte weer eens voor de FIA. Daar zouden ze best wel eens wat aan mogen doen als teams en coureurs. Spreek je uit dat je niet gaat racen in landen met twijfelachtige mensenrechten. Genoeg andere circuits over.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• d-vine
  • Registratie: Augustus 2006
mrstylo schreef op zaterdag 26 maart 2022 @ 09:56:
[...]

Altijd heel makkelijk om dat te zeggen. En alle engineers dan? Die daar gewoon achterlaten? Achter Hamilton zit een hele team en die mogen echt niet zomaar mee. En met welke vliegtuig zouden ze kunnen? Luchtruim is gewoon nog dicht. Niet alles is zo makkelijk als het lijkt.

Daarnaast lijkt het erop dat ze gestemd hebben.
Niemand zegt dat hij gelijk moet vertrekken uit het land. Alleen niet racen is ook een statement
Snap je punt is ook heel ingewikkeld, en ik een beetje kort door de bocht ben maar zo voelt het wel bij me over Lewis.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Amphiebietje

Amphiebietje

In de blubber

alwind schreef op zaterdag 26 maart 2022 @ 09:51:
[...]

Contract is opgezegd. Die is echt van de kalender.
Yep, maar wie weet is Poetin het daar niet mee eens. Als de FIA bij de Saudiërs al buigt omdat ze op het vliegveld zouden kunnen worden vastgehouden, kan de GP van Rusland best worden gehouden door gewoon wat te dreigen met massavernietigingswapens, lijkt mij. :+

[ Voor 3% gewijzigd door Amphiebietje op 26-03-2022 10:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• werphengel
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 03-09-2024
Is er al wat bekend over Grand prix radio en of ze het geluid deze keer wél op orde hebben tijdens de race?

Bedoel, hoog van de toren blazen dat je Mol de race laat verslaan maar dan raar opkijken dat er ook op je wordt afgestemd. Vond het toch wel een aanfluiting.

Acties:
  • +9 Henk 'm!

• D-Ed
  • Registratie: Mei 2010
  • Niet online
Amphiebietje schreef op zaterdag 26 maart 2022 @ 10:09:
[...]

Yep, maar wie weet is Poetin het daar niet mee eens. Als de FIA bij de Saudiërs al buigt omdat ze op het vliegveld zouden kunnen worden vastgehouden, kan de GP van Rusland best worden gehouden door gewoon wat te dreigen met massavernietigingswapens, lijkt mij. :+
Gewoon van iedere situatie een (slechte) grap maken.. Man man wat een niveau zeg -O-

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• psy
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 13-08 13:05

psy

Blijf het opvallend vinden hoevde autoriteiten aldaar kunnen garanderen dat het een safe place is. Niets is veilig als er met raketten wordt geschoten. Of hebben ze het daar met luchtafweer volgezet? Zelfs dat geeft geen absolute garantie.

8.960 Wp - 16 kW Daikin L/W - 2 x MHI L/L - gasloos sinds 2017 - Loxone - SAP/IS-U/ABAP - rijdt nog LPG ;-)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Amphiebietje

Amphiebietje

In de blubber

D-Ed schreef op zaterdag 26 maart 2022 @ 10:25:
[...]

Gewoon van iedere situatie een (slechte) grap maken.. Man man wat een niveau zeg -O-
Sorry, ik ben eenmaal een cynicus. En gezien de (volstrekt belachelijke) uitlatingen van mensen van de Russische regering is het niet zo onrealistisch, hoe veel jij dat ook maar niet wilt horen. :/

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Kenny_026
  • Registratie: Juli 2007
  • Niet online
(overleden)
Principes zijn te koop, dat blijkt met de ooglog met rusland, het wk en nu ook met de f1 maar weer.

Het ergste vind ik nog dat uitgesproken coureurs monddood gemaakt worden. Dan heb je een platform om je uit te spreken en dan mag het niet meer.

[ Voor 44% gewijzigd door Kenny_026 op 26-03-2022 12:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kraanwagen
  • Registratie: Juli 2021
  • Laatst online: 21-12-2023
Ze kúnnen geen 100 procent veiligheid garanderen. Die is er gewoon niet. Wel de kans op terreuracties minimaliseren.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DaniëlWW2
  • Registratie: November 2009
  • Niet online

DaniëlWW2

Moderator General Chat

Dyslectic history cynic

Een summiere reconstructie van de gebeurtenissen. Want blijkbaar is het gisteren voor FP2 al begonnen met de discussie, daarom de vertraging van 15min en is dat na FP2 doorgegaan.
https://nos.nl/artikel/24...eldvreemde-bubbel-te-zijn

De posities van de coureurs lijken ook nog steeds niet duidelijk te zijn. Er wordt heel veel geroepen over bepaalde coureurs, maar volgens mij is er niks concreets uitgekomen. De vraag is ook waarom een bepaalde coureur wil racen of niet. Factoren zoals de veiligheid van het personeel kan ook een rol spelen aangezien je een aantal coureurs hier meer over hoort dan hun eigen teambazen.

Never argue with an idiot. He will drag you down to his own level and beat you with experience.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• alwind
Iedereen heeft toch een belang. De een heeft zijn auto niet voor elkaar en kan wel een race minder gebruiken. De ander vervangt iemand met Covid en moet zichzelf bewijzen bijvoorbeeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psy
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 13-08 13:05

psy

https://www.ad.nl/formule...dereen-hier-nog~a08121e1/

Formule 1-analyticus Ralf Schumacher verlaat Saoedi-Arabië na raketaanval: ‘Wat doet iedereen hier nog?’

Ralf Schumacher gaat de Grand Prix van Saoedi-Arabië niet vanaf het circuit in Djedda voor de Duitse televisie analyseren. De oud-coureur heeft besloten het land te verlaten na een raketaanval van gisteren op een oliedepot in de buurt van het circuit.

[ Voor 57% gewijzigd door psy op 26-03-2022 14:29 ]

8.960 Wp - 16 kW Daikin L/W - 2 x MHI L/L - gasloos sinds 2017 - Loxone - SAP/IS-U/ABAP - rijdt nog LPG ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rvdlaar
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 06-09 14:44
Vraagje: Kan je F1 TV Pro ook op de KPN ontvanger bekijken (m.a.w. hebben ze de F1 TV Pro app) ?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Maurice079
  • Registratie: Mei 2015
  • Laatst online: 12-09 17:23
rvdlaar schreef op zaterdag 26 maart 2022 @ 14:42:
Vraagje: Kan je F1 TV Pro ook op de KPN ontvanger bekijken (m.a.w. hebben ze de F1 TV Pro app) ?
Nee, wel via Chromecast, Airplay etc.

PSN: xMaurice93

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rvdlaar
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 06-09 14:44
Maurice079 schreef op zaterdag 26 maart 2022 @ 14:43:
[...]

Nee, wel via Chromecast, Airplay etc.
Valt de Playstation toevallig onder "etc." ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maurice079
  • Registratie: Mei 2015
  • Laatst online: 12-09 17:23
rvdlaar schreef op zaterdag 26 maart 2022 @ 15:06:
[...]

Valt de Playstation toevallig onder "etc." ?
Nee ;)

PSN: xMaurice93

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Osxy
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 21:12

Osxy

Holy crap on a cracker

werphengel schreef op zaterdag 26 maart 2022 @ 10:19:
Is er al wat bekend over Grand prix radio en of ze het geluid deze keer wél op orde hebben tijdens de race?

Bedoel, hoog van de toren blazen dat je Mol de race laat verslaan maar dan raar opkijken dat er ook op je wordt afgestemd. Vond het toch wel een aanfluiting.
Grand prix radio is van Mol he.

"Divine Shields and Hearthstones do not make a hero heroic."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mef
  • Registratie: September 2015
  • Laatst online: 12-09 19:19

Mef

DaniëlWW2 schreef op zaterdag 26 maart 2022 @ 13:36:
Een summiere reconstructie van de gebeurtenissen. Want blijkbaar is het gisteren voor FP2 al begonnen met de discussie, daarom de vertraging van 15min en is dat na FP2 doorgegaan.
https://nos.nl/artikel/24...eldvreemde-bubbel-te-zijn

De posities van de coureurs lijken ook nog steeds niet duidelijk te zijn. Er wordt heel veel geroepen over bepaalde coureurs, maar volgens mij is er niks concreets uitgekomen. De vraag is ook waarom een bepaalde coureur wil racen of niet. Factoren zoals de veiligheid van het personeel kan ook een rol spelen aangezien je een aantal coureurs hier meer over hoort dan hun eigen teambazen.
Ik denk dat dat net het grote probleem is. Iedereen kijkt naar elkaar en niemand durft initiatief nemen. Of beter gezegd: kan het initiatief nemen. We weten al van vorige jaar dat we naar SA komen. Als ik mij niet vergis was er in December bij de race al een raket inval in de week ervoor. Bij FE in januari was er ook al een onderschept. En nu wordt het pas een probleem en niet veilig? Eigenlijk moest er al tegen geprotesteerd zijn toen de kalender voorgesteld werd. Niet nu net voor de race want hoe je het draait of keert: er vallen voortdurend raketten dus veilig is het er vandaag niet, maar vorige maand ook al niet.

Velen zitten hier te zeggen dat het dan maar aan Hamilton is om eens zijn principes in daden om te zetten en niet te rijden. Maar ik vrees dat hij dat niet kan en mag doen. FOM/FIA organiseert de hele boel met 23 races en 1 is toevallig in SA. (en er zijn genoeg redenen om niet naar daar te gaan, maar ik denk ook dat er voor elk van de landen op de kalender nog wel redenen te vinden zijn om er weg te blijven. Daar moeten we ook niet onnozel over doen). De 10 teams zitten met hun contracten bij FOM die hen verplichten te rijden. En de rijders zitten met hun verplichtingen tov hun teams. Denk dat die contracten wel waterdicht zijn en op een paar uitzonderingen zoals ziekte of blessure verplicht zijn te racen. Als er echt iets aangedaan wil worden dan is het aan de GPDA (en denk al dat daar niet alle rijders lid van zijn) om als rijders te verenigen en neen te zeggen om te rijden. Dat is de enige manier om hierin een statement te stellen. En de reden van de lange vergadering gisteren en de uitkomst ervan zal ook wel niet ver te zoeken zijn: ze zijn niet unaniem overeengekomen. De ene piloot heeft al meer voordeel bij geen race dan wel een race, of omgekeerd afhankelijk van het team en de situatie. Dus ja dan kan er enkel maar geracet worden.

By the way: hele situatie doet mij beetje denken aan de F1 GP van Kyalami in 1985 (voor velen hier waarschijnlijk voor dat ze geboren zijn dus zoek maar op ;) ). Denk 1 van de weinige GP's waar politiek zo een grote rol gespeeld heeft. Door de apartheidswetten in Zuid-Afrika was er ook veel druk om er niet meer te gaan racen. Frankrijk is er ingeslaag om Renault en Ligier forfait te laten geven (maar de Franse overheid was dan ook eigenaar van die 2). En dat waren de enigen. Veel sponsoren wouden niet op de wagens staan. Zweden wou dat Johansson niet reed, Finland hetzelfde met Rosberg. Niki Lauda, Nigel Mansell, Alan Prost (ook Fransman) wouden ook niet racen maar deden dat uiteindelijk wel. Enige die nog forfait gegeven heeft is Alan Jones: officieel omdat hij ziek was. Later heeft hij toegegeven dat hij niet wou racen en Bernie Ecclestone hem dan maar gezegd heeft: dan moet je maar ziek zijn.
Dus misschien moeten de rijders morgen massaal wat verkeerd eten bij het ontbijt? :+

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• JBplap
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online

JBplap

Powered by:

Mef schreef op zaterdag 26 maart 2022 @ 20:22:
[...]

Dus misschien moeten de rijders morgen massaal wat verkeerd eten bij het ontbijt? :+
Oh daarom loopt Gordon Ramsay daar dus rond :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NeverSettle
  • Registratie: Oktober 2020
  • Laatst online: 14-09 17:32
Osxy schreef op zaterdag 26 maart 2022 @ 20:14:
[...]

Grand prix radio is van Mol he.
Mede oprichter, de andere is Alexander Stevems. bron

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• streamnl
  • Registratie: November 2009
  • Niet online
Inspired schreef op zondag 27 maart 2022 @ 11:49:

Ik snap de ophef niet zo om eerlijk te zijn. Dit soort landen zijn sowieso niet echt pluis. Mensen in stukken laten hakken etc. Beetje hypocriet om dan nu ineens verbaasd te gaan zijn.
Ik zou het waarderen als je de volgende keer eerst wat berichten leest die ik getypt heb, voordat je mij hypocriet noemt.
Dan had je kunnen weten hoe ik daadwerkelijk over politiek en sport denk…

Ik doel totaal niet over wel of niet racen in een bepaalde land door reden X.
Ik doel vooral op het feit dat ik dit nu “te dichtbij “ vind voor de teams en de organisatie die daar nu zijn. Het is en blijft “maar werk”.
En ja, ik ben blij als iedereen daar weer veilig en wel weg zijn.

Meer dan ik dacht...

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Lynx
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 14-09 10:53

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• cy-gor25
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 14-09 15:33
Daarom was Mazepin zo aan het zeuren over de sancties:

Bron: the guardian

Italy has seized properties worth about €105m (£87.79m, $114.45m) owned by the Russian former Formula One driver Nikita Dmitrievich Mazepin and his oligarch father, Reuters reports, citing two police sources.

The operation reportedly targeted a villa – known as Rocky Ram – in the northern Sardinia. It is part of broader efforts aimed at penalising wealthy Russians linked to Vladimir Putin after the 24 February invasion of Ukraine by Moscow. Reuters says the driver’s PR manager has not yet commented.

Mazepin – who was fired in March by the US-owned F1 team Haas – has been included in an EU sanctions list along with his father, Dmitry, who the European Union’s official journal described as a member of Putin’s closest circle.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Rivanov
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 05:35
Max Verstappen zet met Verstappen.com Racing eigen raceteam op
Max Verstappen is natuurlijk de regerend wereldkampioen van de Formule 1, maar hij heeft nu ook zijn eigen raceteam. In samenwerking met Red Bull zet de Nederlander Verstappen.com Racing op, waarmee hij meerdere teams uit het simracen en het echte racen bij elkaar brengt.

https://nl.motorsport.com...g-eigen-raceteam/9838671/

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• U123456
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 23:18
F1 championship leader Leclerc robbed of $320,000 watch

According to reports emerging out of Italy, the Monegasque was with friends, including his trainer Andrea Ferrari, in the Tuscan city of Viareggio on Easter Monday.

Around 10pm in the evening they were in the unlit Via Salvatori area when Leclerc was recognised by fans and stopped for photographs and autographs.

Amid a mini-scrum, as Leclerc's presence got the attention of more and more fans, a thief managed to snatch Leclerc's watch from his wrist and escaped before he had even noticed.
https://www.autosport.com...c-robbed-of-320000-watch/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TrekDr0p
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 04-09 07:41

TrekDr0p

QR niet scannen

Soms merk je wel eens dat mensen hier toch last van krijgen. Zal dit eventueel zijn prestaties kunnen beïnvloeden voor de aankomende gp?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 14-09 10:37
TrekDr0p schreef op dinsdag 19 april 2022 @ 23:21:
[...]

Soms merk je wel eens dat mensen hier toch last van krijgen. Zal dit eventueel zijn prestaties kunnen beïnvloeden voor de aankomende gp?
Norris overkwam het vorig jaar waarbij zijn horloge met enig geweld werd gestolen.
Leclerc schijnt het zelf niet eens doorgehad te hebben.
Het horloge zal wel gesponsord zijn, dus lijkt me niet dat dat invloed gaat hebben.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Dennism
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 00:26
TrekDr0p schreef op dinsdag 19 april 2022 @ 23:21:
[...]

Laten we hopen van niet.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Edgenumber
  • Registratie: November 2014
  • Laatst online: 22:29
dutchgio schreef op dinsdag 19 april 2022 @ 23:28:
[...]

Norris overkwam het vorig jaar waarbij zijn horloge met enig geweld werd gestolen.
Leclerc schijnt het zelf niet eens doorgehad te hebben.
Het horloge zal wel gesponsord zijn, dus lijkt me niet dat dat invloed gaat hebben.
Gesponsord of niet, gemerkt of niet. Het is een behoorlijke invasie van je privacy.

Ok dat klink vreemd, privacy en handtekeningen uitdelen. Maar iets wat van je lijf af word gestolen.

Niet dat het zijn race hoeft te beïnvloeden. Maar veel mensen gaat zo iets niet in de koude kleren zitten.

Gecertificeerd ongeleid projectiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TrekDr0p
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 04-09 07:41

TrekDr0p

QR niet scannen

Edgenumber schreef op woensdag 20 april 2022 @ 07:33:
[...]

Niet dat het zijn race hoeft te beïnvloeden. Maar veel mensen gaat zo iets niet in de koude kleren zitten.
Daar ben ik ook wel bang voor. Zoiets heeft toch meestal meer impact dan we denken. Hopelijk kan hij gewoon zonder zorgen door racen dit weekend.

Voordeel is hopelijk dat het een sponsor horloge is en niet een horloge met emotionele waarde.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• sjaool
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 13-09 02:10

sjaool

Every life should have 9 cats

TrekDr0p schreef op woensdag 20 april 2022 @ 07:55:
[...]

Daar ben ik ook wel bang voor. Zoiets heeft toch meestal meer impact dan we denken. Hopelijk kan hij gewoon zonder zorgen door racen dit weekend.

Voordeel is hopelijk dat het een sponsor horloge is en niet een horloge met emotionele waarde.
Ik denk niet dat het horloge hem veel zal doen. Het is meer de ervaring dat je door "fans" bent bestolen die hij dacht een plezier te doen. Dit gaat toch aan je vertrouwen knagen als mens zijnde. Een overval meemaken, ook al is het minder bewust, gaat toch knagen. Ik heb het zelf ooit meegemaakt maar heb mij er overheen kunnen zetten. Maar je raakt je toch bewust van situaties waarin je extra moet opletten op je spullen en geld.

"When you grow up your heart dies"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Illegal_Alien
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

Illegal_Alien

PanzerAirlines.nl Rulezzzz

Lewis en Serena willen Chelsea kopen:

https://www.nu.nl/voetbal...-om-chelsea-te-kopen.html
Lewis Hamilton en Serena Williams gaan miljoenen steken in een bid van Martin Broughton om Chelsea te kopen. De zakenman is een van de drie gegadigden om de Premier League-club van de Rus Roman Abramovich over te nemen.

Een woordvoerder van Mercedes-coureur Hamilton bevestigt na berichtgeving van Sky Sports en The Times aan The Guardian dat de Brit zich achter het bid van Broughton heeft geschaard. Zijn betrokkenheid is opvallend, omdat Hamilton bekendstaat als supporter van stadgenoot Arsenal.
If you can not beat them; buy them? :P

Mijn bescheiden aantal systeempies!
More ways to die. More reasons to live.
Officieel AchtbaanFreak ©2004
#boeiend.Illegal_Alien | #got-et & #boeiend @ Qnet

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• sjaool

sjaool

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kraanwagen
  • Registratie: Juli 2021
  • Laatst online: 21-12-2023
Prima dat er nu een definitieve uitspraak is, want dat geeft duidelijkheid voor de toekomst. Maar door een schade bedrag te blijven eisen schiet Verstappen mijns inziens zijn doel voorbij. Komt op mij in ieder geval heel negatief en inhalig over.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ScrooLoose
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online

ScrooLoose

A muddle of nervous words...

Logische stap imo, met een schade claim schrik je daarmee zulke acties nog meer af.

Als er verder geen gevolgen aan verbonden zijn behalve een "slap on the wrist" heb je grotere kans dat anderen ook zulke acties proberen

Smiling as the shit comes down...

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• DataGhost
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 14-09 13:27

DataGhost

iPL dev

kraanwagen schreef op vrijdag 22 april 2022 @ 12:06:
[...]

Prima dat er nu een definitieve uitspraak is, want dat geeft duidelijkheid voor de toekomst. Maar door een schade bedrag te blijven eisen schiet Verstappen mijns inziens zijn doel voorbij. Komt op mij in ieder geval heel negatief en inhalig over.
Maar ja, het is geen strafrecht dus er staat verder geen straf op. Als er geen schadevergoeding geëist wordt is het eindresultaat dat iedereen gewoon z'n ding kan doen, dan wordt er in de rechtbank even gezegd "mag eigenlijk niet he" en er verandert niks. Een schadevergoeding is zo ongeveer het enige wat geëist kan worden en afschrikwekkend zou moeten werken.

Andersom is het van picnic net zo inhalig om het beeldmerk van iemand anders gebruiken om zo meer klanten en inkomsten te trekken.

[ Voor 8% gewijzigd door DataGhost op 22-04-2022 12:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Edgenumber
Illegal_Alien schreef op donderdag 21 april 2022 @ 16:19:
Lewis en Serena willen Chelsea kopen:

https://www.nu.nl/voetbal...-om-chelsea-te-kopen.html

[...]

If you can not beat them; buy them? :P
Het zijn wel altijd van die happige koppen.

Net alsof hij het zelf gaat kopen.

Maar het steekt geld in een bieding van Broughton. Dus ik zie het eerder dat hij zijn geld aan het werk wil zetten dan dat het een van zijn projecten is.

Wat niet wil zeggen dat hij niet berokken wil zijn. Maar uit andere berichtgeving maak ik op dat het voornamelijk Broughton is die op zoek is naar bekenden om hun bod cachet te geven. En niet dat de beroemdheden op zoek zijn naar Broughton.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• sjaool

sjaool

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alexbl69
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 22:12
Zag dit gisteren en kreeg een gevoel van plaatsvervangende schaamte :|.

If buying doesn’t mean ownership Then pirating isn’t stealing / iRacing Profiel

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• dutchgio
Verdiend naar verluid ruim een ton per jaar, daarvoor zou ik ook wel achter Lewis aanrennen.
Al had ik daar dan ook een stepje van gekocht.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Edgenumber
Ja wat let haar om een eigen step of scootertje te nemen.

Tenzij dat voor haar niet mag of mogelijk is.

Maar ik vind dit vooralsnog een beetje een negatieve hype creëren rond iets wat waarschijnlijk helemaal niks is.

Edit:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/WOoR21D0KB7aH8itWx40kiLV_Ds=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/VJi3GWT5sy5xDar9PGh8wStk.jpg?f=fotoalbum_large

[ Voor 46% gewijzigd door Edgenumber op 25-04-2022 14:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• autje
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 14-09 16:42
Wat ik niet begrijp: waarom een step waarbij je nog moet steppen, i.p.v. zo'n elektrisch ding?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Help!!!!
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online

Help!!!!

Mr Majestic

RB weet overigens ook niet van ophouden. Beter had ie niks gezegd imo.

PC Specs
Asus ROG Strix B650E-E | AMD 7700X | G-Skill 32GB DDR5 6000C30 M-die | 4090 FE | LG 38GN950-B 3840*1600p 160Hz | Corsair RM1000x Shift | WD Black SN850X 1TB M.2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -tom-562
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 05:29

-tom-562

Oliesjeik

autje schreef op maandag 25 april 2022 @ 14:29:
Wat ik niet begrijp: waarom een step waarbij je nog moet steppen, i.p.v. zo'n elektrisch ding?
Omdat niet iedereen lui is? :P

Vaak bu'j te bang!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• mrstylo
Wat maakt het uit eigenlijk? Alle rijders hebben een PA. Alleen zij valt meer op.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• dutchgio
Help!!!! schreef op maandag 25 april 2022 @ 14:37:

[Twitter]
Na al het moddergooien van Mercedes, ook bij het uitvallen van de Red Bulls bijvoorbeeld, snap ik wel dat je dan wat tegengas geeft op het moment dat het daar weer minder goed gaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stylezzz
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 23:04
mrstylo schreef op maandag 25 april 2022 @ 15:12:
[...]

Wat maakt het uit eigenlijk? Alle rijders hebben een PA. Alleen zij valt meer op.
Oh echt? Wie is dat bij max dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrstylo
stylezzz schreef op maandag 25 april 2022 @ 15:40:
[...]

Oh echt? Wie is dat bij max dan?
Ik ken ze niet bij naam, maar:
https://grandprixradio.nl...rmule-1-persoonlijke-staf

[ Voor 6% gewijzigd door mrstylo op 25-04-2022 15:59 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Oogje
  • Registratie: Oktober 2003
  • Niet online

[Twitter]
Sinds wanneer nemen we uitspraken van Helmut enigszins serieus? :+

Any errors in spelling, tact, or fact are transmission errors.

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• DataGhost

DataGhost

iPL dev

[Twitter]
Als je goed luistert aan het begin hoor je dat iemand van Sky Marko een vraag stelt over Hamilton's gedachten. Dat is op zichzelf al een achterlijke vraag aan iemand van een compleet ander team, maar wat moet je daar op antwoorden dan? Aan het lachje zie je als het goed is ook dat het niet bloedserieus bedoeld is.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Dagg
  • Registratie: Maart 2004
Omdat die verboden zijn door de FIA op het paddock sinds vorig jaar. De race in Portugal zag je HAM opeens op een normale ‘scooter’ (zo worden ze genoemd) rijden terwijl daarvoor hij een elektrische had.

Edit: ik kan de link niet meer vinden en twijfel of het niet al in 2020 verboden is door de FIA

[ Voor 10% gewijzigd door Dagg op 25-04-2022 16:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobertMe
  • Registratie: Maart 2009
Wat ik dan niet begrijp: waarom een step en niet gewoon lopen? De 19 andere coureurs doen dat ook. Het is niet alsof ze honderden meters moeten lopen in twee minuten of zo.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• sjaool

sjaool

mrstylo schreef op maandag 25 april 2022 @ 15:12:
[...]

Het gaat erom dat in dit geval de PA als een hondje achter haar baas aan rent. Nu is het haar werk maar dit ziet er echt niet echt sociaal uit naar je werknemer toe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dagg
RobertMe schreef op maandag 25 april 2022 @ 16:51:
[...]

Wat ik dan niet begrijp: waarom een step en niet gewoon lopen? De 19 andere coureurs doen dat ook. Het is niet alsof ze honderden meters moeten lopen in twee minuten of zo.
Dat is afhankelijk van waar de motorhome staat en waar de pitsstraat is. Dit kan nog wel eens verschillen per circuit zoals op Zandvoort.
Ja dat kun je nog steeds goed lopen maar ik kan mij voorstellen dat het makkelijker maakt goed voorstellen.
Dit is iig niet zoals bij wielrenners die het liefst zo kort mogelijk lopen/staan om krachten te sparen voor een 250km rit maar er zal ook op die manier vast wel een gedachte achter zitten, zie de kramp van VER.
In topsport helpen alle kleine beetjes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobertMe
Dagg schreef op maandag 25 april 2022 @ 17:11:
[...]

Dat is afhankelijk van waar de motorhome staat en waar de pitsstraat is. Dit kan nog wel eens verschillen per circuit zoals op Zandvoort.
Ja dat kun je nog steeds goed lopen maar ik kan mij voorstellen dat het makkelijker maakt goed voorstellen.
Dit is iig niet zoals bij wielrenners die het liefst zo kort mogelijk lopen/staan om krachten te sparen voor een 250km rit maar er zal ook op die manier vast wel een gedachte achter zitten, zie de kramp van VER.
In topsport helpen alle kleine beetjes.
Maar Russell moet net zo ver lopen nu, en Red Bull staat meestal er naast. Het is niet dat Hamilton ineens weer een stuk verder moet lopen dan de rest. En volgend jaar zal hun pitbox & motorhome ook wel netjes tussen de andere in staan })

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• CAPSLOCK2000
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 11-09 21:28

CAPSLOCK2000

zie teletekst pagina 888

Een half jaar geleden was er een vergelijkbaar filmpje van een teleurgestelde/boze Hamilton die verhaal ging halen bij de stewards aan de andere kant van de pitstraat. Ik weet al niet meer welk incident. Ook toen moest zij achter z'n step aan rennen. Tegen de tijd dat ze aankwam was Lewis al weer klaar en vertrok zodat zij direct het hele stuk terug kon gaan rennen.

In dat specifieke geval begreep ik heel goed dat Hamilton wel even wat anders aan z'n hoofd had als z'n PA en ik denk dat ze dat zelf ook wel wist. Ik denk dat dit ook zo'n geval was dat ze wel begreep dat Hamilton er even geen zin in had.

Maar tegenover deze twee filmpjes staan honderd andere filmpjes waarin ze het duidelijk heel goed met elkaar kunnen vinden. Sterker nog, ik heb een tijd gedacht dat het zijn vriendin was.

Even een heel andere insteek, deze dame komt erg sportief op me over. Misschien vindt ze een stukje rennen helemaal geen probleem. Na een aantal jaren met Hamilton te hebben gewerkt kan ze vast wel een eigen step kopen als dat het probleem zou zijn.

[ Voor 13% gewijzigd door CAPSLOCK2000 op 25-04-2022 17:22 ]

This post is warranted for the full amount you paid me for it.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dagg
RobertMe schreef op maandag 25 april 2022 @ 17:16:
[...]

Maar Russell moet net zo ver lopen nu, en Red Bull staat meestal er naast. Het is niet dat Hamilton ineens weer een stuk verder moet lopen dan de rest. En volgend jaar zal hun pitbox & motorhome ook wel netjes tussen de andere in staan })
Daar gaat het mij zelf niet om, ik probeerde aan te geven waarom je dit zou kunnen doen. Zit in je mindset denk ik zelf om dit wel of niet te doen. :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tleilaxu
  • Registratie: Maart 2010
  • Niet online
CAPSLOCK2000 schreef op maandag 25 april 2022 @ 17:18:
Even een heel andere insteek, deze dame komt erg sportief op me over. Misschien vindt ze een stukje rennen helemaal geen probleem. Na een aantal jaren met Hamilton te hebben gewerkt kan ze vast wel een eigen step kopen als dat het probleem zou zijn.
Dit precies. Ik neem aan dat mevrouw Cullen conditioneel wel in staat is om dat stukje te rennen (ze is fysiotherapeut) en financieel wel in staat is om zo'n step te kopen (geschat salaris 100.000 pond per jaar).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stylezzz
Ik denk dat er wel wat verschil in functie zit tussen HAM's assistent en de rest. Althans, ik zie nooit iemand met handdoekjes en drinken naar max (of wie dan ook) lopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mef
  • Registratie: September 2015
  • Laatst online: 12-09 19:19

Mef

CAPSLOCK2000 schreef op maandag 25 april 2022 @ 17:18:
Ze speelde ooit in het hockeyteam van Australië of nieuw Zeeland. Ik noem ze ook wel eens lachend zijn blonde slavin maar blijkbaar hebben ze beide dezelfde tattoo: loyalty (als we de roddelpers mogen geloven)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• RobertMe
stylezzz schreef op maandag 25 april 2022 @ 18:50:
[...]

Ik denk dat er wel wat verschil in functie zit tussen HAM's assistent en de rest. Althans, ik zie nooit iemand met handdoekjes en drinken naar max (of wie dan ook) lopen.
Beter opletten dan ;) Bij de pre race show van F1TV gisteren liep de PA van Verstappen vrij prominent op de achtergrond, bij de startplek, met een enorme rugzak em meerdere handdoeken om hangen.

Red Bull heeft afgelopen weekend zelfs nog een filmpje online gegooid met de PA van Perez in de hoofdrol:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stylezzz
RobertMe schreef op maandag 25 april 2022 @ 19:41:
[...]

Beter opletten dan ;) Bij de pre race show van F1TV gisteren liep de PA van Verstappen vrij prominent op de achtergrond, bij de startplek, met een enorme rugzak em meerdere handdoeken om hangen.

Red Bull heeft afgelopen weekend zelfs nog een filmpje online gegooid met de PA van Perez in de hoofdrol:
[Video: Kit Stop | What does a Formula 1 Performance Coach bring to a Race Track?]
Ah, dat verklaard het. Ik kijk (helaas) via viaplay... nog een reden om de overstap te wagen. ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RobertMe
stylezzz schreef op maandag 25 april 2022 @ 21:15:
[...]

Ah, dat verklaard het. Ik kijk (helaas) via viaplay... nog een reden om de overstap te wagen. ;)
Op ViaPlay zul je het vast ook kunnen zien ;) Op de world feed zit net voor de start zie je Gasly ook altijd met zijn PA / trainer en de tennisballen (trainer die in beide handen een tennisbal heeft, naar beneden gericht, Gasly zijn handen liggen op die van zijn trainer, trainer laat een van beide of beide ballen vallen en Gasly moet ze vangen) En bv ook de docu over Verstappen van Ziggo vorig jaar zat zijn toenmalige trainer Jake best vaak in omdat die altijd bij hem is. En in Drive to Survive het eerste of tweede seizoen zit ook een stuk in met Ricciardo dat die in de zomerstop "thuis" in Australië is en zijn trainer bij hem is en ze het hebben over bij Red Bull blijven of vertrekken etc..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• stylezzz
RobertMe schreef op maandag 25 april 2022 @ 21:20:
[...]

Op ViaPlay zul je het vast ook kunnen zien ;) Op de world feed zit net voor de start zie je Gasly ook altijd met zijn PA / trainer en de tennisballen (trainer die in beide handen een tennisbal heeft, naar beneden gericht, Gasly zijn handen liggen op die van zijn trainer, trainer laat een van beide of beide ballen vallen en Gasly moet ze vangen) En bv ook de docu over Verstappen van Ziggo vorig jaar zat zijn toenmalige trainer Jake best vaak in omdat die altijd bij hem is. En in Drive to Survive het eerste of tweede seizoen zit ook een stuk in met Ricciardo dat die in de zomerstop "thuis" in Australië is en zijn trainer bij hem is en ze het hebben over bij Red Bull blijven of vertrekken etc..
Het begint te dagen inderdaad. :) al heb ik meer het beeld van personal trainer bij die lui als personal assistant. Nuance....

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RobertMe
stylezzz schreef op maandag 25 april 2022 @ 21:52:
[...]

Het begint te dagen inderdaad. :) al heb ik meer het beeld van personal trainer bij die lui als personal assistant. Nuance....
Potato potato :+ "Het poppetje dat ze 24/7 na loopt met wat te drinken, een handdoek, een ventilatortje op ze richt, ...". Dit is dus ook de persoon die je vaak genoeg meteen bij ze ziet als ze uit de auto stappen, of zo nu en dan in de pitbox bij de auto staan met een ventilator op de coureur gericht, of de drinkfles aangeven in de pitbox als de coureur in de auto zit, ....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrstylo
RobertMe schreef op maandag 25 april 2022 @ 21:55:
[...]

Potato potato :+ "Het poppetje dat ze 24/7 na loopt met wat te drinken, een handdoek, een ventilatortje op ze richt, ...". Dit is dus ook de persoon die je vaak genoeg meteen bij ze ziet als ze uit de auto stappen, of zo nu en dan in de pitbox bij de auto staan met een ventilator op de coureur gericht, of de drinkfles aangeven in de pitbox als de coureur in de auto zit, ....
Klopt helemaal:
Behalve personal trainer is Scanes dus eigenlijk ook een soort persoonlijk assistent. “Mijn vrouw zegt dat ik meer tijd met Max doorbreng dan met haar”, lacht hij.
https://www.gpblog.com/nl...orbreng-dan-met-haar.html

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Landon
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 10-09 04:57
Hoi Tweakers,

Hoop dat dit een 'randzaak' is, ik heb een Pirelli F1 band op de kop weten te tikken en heb hier een velg voor laten 3D printen welke nog in de juiste kleuren gespoten moet worden. Alleen is de band 'ingeduwd' waardoor de velg naar boven komt. Als ik de band uitduw staat de gehele zijkant te bol, als ik dit weer indruk zakt de band weer in.

Heeft iemand een goede manier om ervoor te zorgen dat de band 'gevuld' is, zodat de velg netjes aansluit op de band?

Zie foto; Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/JJeAQtjY4ri8VZ15C8CVzC4xBbg=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/ZCuiSfCxARefNL8Eh0veNNkT.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Nukar
  • Laatst online: 05-09 15:08
Frame bouwen in de band of een soort stevige kussenvulling erin plaatsen om de band de gewenste vulling te geven.
Dacht nog even aan PUR, maar de kans dat dat fout gaat en een smeerboel wordt lijkt me te groot, dat zou zonde zijn.

"Today is the worst day since yesterday"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BasvanS
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 02:01
Landon schreef op dinsdag 26 april 2022 @ 09:59:
Hoi Tweakers,

Hoop dat dit een 'randzaak' is, ik heb een Pirelli F1 band op de kop weten te tikken en heb hier een velg voor laten 3D printen welke nog in de juiste kleuren gespoten moet worden. Alleen is de band 'ingeduwd' waardoor de velg naar boven komt. Als ik de band uitduw staat de gehele zijkant te bol, als ik dit weer indruk zakt de band weer in.

Heeft iemand een goede manier om ervoor te zorgen dat de band 'gevuld' is, zodat de velg netjes aansluit op de band?

Zie foto; [Afbeelding]
Volgens mij moet er gewoon 2-2.5 Bar druk in om te zorgen dat hij mooi aansluit. probleem is alleen dat je EN geen ventiel hebt EN dat je velg wss niet lucht dicht is.

Dan is de enige oplossing op een soort foam te gebruiken, die zooi waar je met een lekke band mee kunt thuiskomen misschien?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DataGhost

DataGhost

iPL dev

Ik zou er inderdaad een ventiel in zetten en de band gewoon oppompen zoals het hoort. Luchtdicht maken lijkt me redelijk makkelijk door de binnenkant te lakken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Landon
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 10-09 04:57
Een ventiel zal helaas niet lukken aangezien de velg plastic 3D print is. Ik zat zelf aan een constructie te denken maar weet nog niet precies hoe en wat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DataGhost

DataGhost

iPL dev

Hoezo niet? Je kan gewoon een gaatje boren in plastic, ook geprint. Ventiel erin en ergens mee afdichten, voor mijn part gewoon met epoxy ofzo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -tom-562
  • Registratie: Juli 2005

-tom-562

Oliesjeik

DataGhost schreef op dinsdag 26 april 2022 @ 13:40:
Hoezo niet? Je kan gewoon een gaatje boren in plastic, ook geprint. Ventiel erin en ergens mee afdichten, voor mijn part gewoon met epoxy ofzo.
Zo te zien bestaat de velg uit meerdere losse delen :P Dan zul je dat eerst als 1 geheel (en luchtdicht) moeten maken. Dat zal best wel gaan. Alleen dan krijg je die band niet meer gemonteerd :P

Vaak bu'j te bang!

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Nukar
  • Laatst online: 05-09 15:08
Je kunt ook op zoek naar een passende binnenband (of twee gestapeld) het hoeft niet perfect aan te sluiten aan de binnenkant, alleen de band in vorm te houden.

"Today is the worst day since yesterday"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chocoball
  • Registratie: Februari 2007
Verplaatst naar ander topic.

[ Voor 98% gewijzigd door Chocoball op 27-04-2022 10:26 ]

Acties:
  • +10 Henk 'm!

• Technofreakz
  • Registratie: November 2015
  • Nu online
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/SwdSQbqoIldrBr2jT7slMJHdLVg=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/t3DHQYoZyCWUdt5UxpsFgoSC.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• Bloodclot
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 14-09 14:41

Bloodclot

Jawier!

Lijkt erop dat max en checo een filmrolletje gaan spelen.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/hHA98qrYjGmiO7vKCcSSxWd894U=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/b24p2tVuWuiZAg7vH0jvjrpm.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Illegal_Alien
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

Illegal_Alien

PanzerAirlines.nl Rulezzzz

Komkommer nieuws: / Storm in een glas water:

Hamilton wekt woede buren door omhakken 'bijzondere' boom

Formule 1-coureur Lewis Hamilton heeft een aantal van zijn buren boos gemaakt door een boom om te laten hakken. De zevenvoudig wereldkampioen zou de natuur "verwoesten" door de bijzondere boom uit de tuin van zijn luxe optrekje in Londen neer te halen.
spoiler:
De boom was al ziek en bijna dood.

Bron: https://lc.nl/sport/Hamil...ondere-boom-27646106.html

Mijn bescheiden aantal systeempies!
More ways to die. More reasons to live.
Officieel AchtbaanFreak ©2004
#boeiend.Illegal_Alien | #got-et & #boeiend @ Qnet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alienfruit
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 19:30

alienfruit

the alien you never expected

Ach, hier in delen van Westminster is er trammelant omdat ze hebben besloten op de vuilnis en recycling nog maar een keer per week op te halen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snowhite0901
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 21:57
https://www.gpblog.com/nl...atie-van-europa-waar.html

Beetje sensatie maar helemaal vrijuit gaat hij niet imo

12 x 385Wp op HD4000SolarEdge zuid 13° pvoutput

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jan390
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 19:38
Uitzicht van de nieuw geopende Eau-Rouge Gold 3 tribune op Spa Franchorchamps (not mine)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Erwin
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 21:40
Als het nou de woede van een gevierde coureur als bijvoorbeeld Scott Dixon zou zijn maar de Lance Stroll van de Indycar (Graham Rahal) zou ik de schouders bij ophalen ;).

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JoteW
  • Registratie: November 2016
  • Laatst online: 13-09 22:56
TakeAway schreef op vrijdag 6 mei 2022 @ 20:24:
[...]

Tsja, dat is zijn "brand", dat is zijn salaris. Als ik dat salaris kan verdien op die manier doe ik het ook hoor.
Oh vandaar dat hij enkel vandaag ineens met 35 keer zoveel meuk om z'n vingers/armen/nek binnen komt, heeft niks meer met zijn "brand" te maken. Dat is gewoon een statement maken en zich druk maken om iets terwijl hij volgens mij wel andere zorgen aan z'n kop heeft met die auto van 'm.. En daarnaast: de FIA stelt die regels op, en daar heeft meneer zich maar naar te gedragen, want dat wou Mercedes vorig jaar toch ook zo graag? Houden aan de regels? Als ik de wei in stap op zondagmiddag voor een potje voetbal moet ik mijn zegelring ook af doen, tsja hou hem ook liever om. Wat een gezeur zeg.

Er staat een raceweekend voor de deur, en het enige waar het over kan gaan is Hamilton met z'n statement |:(

Twente komt eraan!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-dark
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 20:49
Voor de Hamilton discussie.

En hier hebben we het conundrum te pakken.

De FIA heeft alleen verklaard dat bepaald brandwerendondergoed en sieraden verboden zijn.
De meest logische conclusie die we hier trekken is veiligheid. Maar dat is op dit moment speculatie.

Maar dit soort aanpassingen en de reden ervoor hadden ze prima met een extra verklaring kunnen uitleggen ipv botweg over de schutting gooien. Bij de drivers brieving een extra toelichting.
Nu krijg je protest ertegen waar ik in mee kan gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grert
  • Registratie: Februari 2022
  • Laatst online: 19-09-2023
JoteW schreef op vrijdag 6 mei 2022 @ 20:27:
[...]

Oh vandaar dat hij enkel vandaag ineens met 35 keer zoveel meuk om z'n vingers/armen/nek binnen komt, heeft niks meer met zijn "brand" te maken. Dat is gewoon een statement maken en zich druk maken om iets terwijl hij volgens mij wel andere zorgen aan z'n kop heeft met die auto van 'm.. En daarnaast: de FIA stelt die regels op, en daar heeft meneer zich maar naar te gedragen, want dat wou Mercedes vorig jaar toch ook zo graag? Houden aan de regels? Als ik de wei in stap op zondagmiddag voor een potje voetbal moet ik mijn zegelring ook af doen, tsja hou hem ook liever om. Wat een gezeur zeg.

Er staat een raceweekend voor de deur, en het enige waar het over kan gaan is Hamilton met z'n statement |:(
Dat is precies wat ik zeg, hij daagt de FIA uit, in de hoop op de zwaarste straf.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NeverSettle
  • Registratie: Oktober 2020
  • Laatst online: 14-09 17:32
D-dark schreef op vrijdag 6 mei 2022 @ 20:28:
Voor de Hamilton discussie.

En hier hebben we het conundrum te pakken.

De FIA heeft alleen verklaard dat bepaald brandwerendondergoed en sieraden verboden zijn.
De meest logische conclusie die we hier trekken is veiligheid. Maar dat is op dit moment speculatie.

Maar dit soort aanpassingen en de reden ervoor hadden ze prima met een extra verklaring kunnen uitleggen ipv botweg over de schutting gooien. Bij de drivers brieving een extra toelichting.
Nu krijg je protest ertegen waar ik in mee kan gaan.
Ik begrijp Hamilton niet, het is niet alsof hij de enige coureur is die (veel) sieraden draagt. Mja je moet ook wat doen als je niet competitief bent :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Chocoball
  • Registratie: Februari 2007
Michael Andretti heeft een positief gesprek gehad met FIA president president Mohammed Ben Sulayem over zijn F1 team aanvraag. Veel wil hij niet loslaten dus blijft even afwachten.

https://www.motorsport.co...r-miami-meeting/10298940/

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Legian117
  • Registratie: Februari 2016
  • Laatst online: 14-09 13:40
G_Dragon schreef op zaterdag 7 mei 2022 @ 09:15:
[...]
Omdat de aangescherpte regels die al bestonden onderdeel van Formule 1 zijn en daar gaat het topic over
Is dat zo? ik lees namelijk bar weinig inhoudelijk over die regel, maar voornamelijk over Hamilton. Ook nauwelijks wat over Vettel trouwens, die ook al een statement maakte.
Ook al verranderd dit niks voor de kijker? Juist wel, de geloofwaardigheid van die FIA :D
Die is nog nooit geloofwaardig geweest :P. Een regel nu gaan naleven veranderd dat ook niet echt lijkt me.
dr.lowtune schreef op zaterdag 7 mei 2022 @ 09:26:
Die regel is er nu, dus moet gewoon gevolgd worden.Ondertussen kan je die prima ter discussie stellen en als je’m dan van tafel krijgt kan je weer je piercings en sieraden om doen.
Maar dat gebeurt dus niet. Elke keer wordt Hamilton er direct bijgesleept (en Toto, Mercedes, Massi...)

En voor mij, als iemand die de topics vooral leest voor de leuke en interessante informatie/fotos/nieuws, is het vermoeiend om elke keer weer dezelfde discussies te lezen. Het passief-agressief anti Hamilton gedrag gaat ten koste van interessante dingen. Valide punten die gemaakt worden mbt de veiligheid van die regel worden vervolg door reacties dat Hamilton maar iets anders moet gaan doen, of dat er eindelijk rechtvaardigheid komt, of dat het Ham/Toto/Merc hun eigen schuld is...

XSX: legianb

Pagina: 1 ... 7 ... 68 Laatste

Let op:
Enkele regels vooraf:
• Niet op de man
• We houden het fatsoenlijk, dit is dus niet jouw persoonlijke uitlaatklep om te uiten hoe zat jij onder andere Hamilton wel niet bent.
• Geen complottheorieën, bashen op FIA, coureurs of teams
• Onderbouw je posts, geen one-liners om maar een statement te maken.