Precies dit.Playa del C. schreef op maandag 11 juli 2022 @ 07:47:
De populatie die een F1-circuit bezoekt, zal gaan verslechteren. De gekken die de wanvertoning waarderen, zullen volgend jaar kaartjes kopen. Veel mensen die netjes zijn, worden nu dusdanig afgeschrikt dat ze niet meer gaan.
Ik wil volgend jaar met de kids naar de F1 (7 en 8 jaar). Toen ik vroeger naar Zandvoort ging namen we wat boterhammen mee en zaten we gezellig op een kleedje in de duinen. Toen ik wat ouder was zaten we op de tribune, met andere fans die zich normaal gedragen. Punt is dat we altijd voor het racen gingen, en er een hoop oeh en ah was als er iemand afging..... Juichen deden we voornamelijk als iemand inhaalde.
Die trend lijkt nu toch wel gebroken. Het is prima dat het grossomodo zich aan de regels houdt, maar ik ga in geen 1000 jaar een kaartje kopen voor zo een gekkenhuis als dit weekend. Ik ze me kapotschamen als ik daar op TV kom samen met de kinderen. Lekker staan juichen als iemand zichzelf de kreukels inrijdt, ongeacht welk team en welk land

Begint een beetje op Happy Gilmore te lijken. Een nette sport welke wordt verpest door (een klein aantal) tokkies zonder fatsoen.
:strip_exif()/f/image/UJGu11TTk54tHaU06k205VN5.jpg?f=fotoalbum_large)
Ik ga wel voor een GP waar dit volk niet in de buurt komt....
2021 Magnesium P2, non PP, 20" - 2024 Mazda MX-30