[F1] Randzaken

Pagina: 1 ... 13 ... 68 Laatste
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • +8 Henk 'm!

• Rene
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 22:44
Playa del C. schreef op maandag 11 juli 2022 @ 07:47:
De populatie die een F1-circuit bezoekt, zal gaan verslechteren. De gekken die de wanvertoning waarderen, zullen volgend jaar kaartjes kopen. Veel mensen die netjes zijn, worden nu dusdanig afgeschrikt dat ze niet meer gaan.
Precies dit.

Ik wil volgend jaar met de kids naar de F1 (7 en 8 jaar). Toen ik vroeger naar Zandvoort ging namen we wat boterhammen mee en zaten we gezellig op een kleedje in de duinen. Toen ik wat ouder was zaten we op de tribune, met andere fans die zich normaal gedragen. Punt is dat we altijd voor het racen gingen, en er een hoop oeh en ah was als er iemand afging..... Juichen deden we voornamelijk als iemand inhaalde.

Die trend lijkt nu toch wel gebroken. Het is prima dat het grossomodo zich aan de regels houdt, maar ik ga in geen 1000 jaar een kaartje kopen voor zo een gekkenhuis als dit weekend. Ik ze me kapotschamen als ik daar op TV kom samen met de kinderen. Lekker staan juichen als iemand zichzelf de kreukels inrijdt, ongeacht welk team en welk land 8)7 Lekker heel de dag stomdronken rondlopen 8)7 lekker onze eigen medemens belachelijk maken 8)7 discrimineren en racisme op de tribune |:(

Begint een beetje op Happy Gilmore te lijken. Een nette sport welke wordt verpest door (een klein aantal) tokkies zonder fatsoen.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/3x3pknf5o28GX81_46WtXfHY7c8=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/UJGu11TTk54tHaU06k205VN5.jpg?f=fotoalbum_large

Ik ga wel voor een GP waar dit volk niet in de buurt komt....

2021 Magnesium P2, non PP, 20" - 2024 Mazda MX-30

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• murphydrz
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 16-09 11:54
Rene schreef op maandag 11 juli 2022 @ 09:34:
[...]

Toen ik vroeger naar Zandvoort ging namen we wat boterhammen mee en zaten we gezellig op een kleedje in de duinen. Toen ik wat ouder was zaten we op de tribune, met andere fans die zich normaal gedragen. Punt is dat we altijd voor het racen gingen, en er een hoop oeh en ah was als er iemand afging..... Juichen deden we voornamelijk als iemand inhaalde.
Geweldige tijd!

Het was toen best gezellig. Rieten campingmat mee, koelboxje met vrieselementen er bij en tas vol snacks..
Er kwam vanzelf aansluiting en er werd gepraat over de techniek en coureurs.....en we waren wat jonger dus er werd ook gekeken naar de dames. ;)

Tijden veranderen en dat is maar goed ook, maar nu het steeds drukker word in dit landje neemt de verhuftering behoorlijk toe, wat psychologisch vast wel te verklaren is, maar de lol gaat er wel vanaf zo.
Ik ben blij die tijd te hebben meegemaakt. :) :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AtlAntA
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 05:14
Rene schreef op maandag 11 juli 2022 @ 09:34:
[...]

Precies dit.

Ik wil volgend jaar met de kids naar de F1 (7 en 8 jaar). Toen ik vroeger naar Zandvoort ging namen we wat boterhammen mee en zaten we gezellig op een kleedje in de duinen. Toen ik wat ouder was zaten we op de tribune, met andere fans die zich normaal gedragen. Punt is dat we altijd voor het racen gingen, en er een hoop oeh en ah was als er iemand afging..... Juichen deden we voornamelijk als iemand inhaalde.

Die trend lijkt nu toch wel gebroken. Het is prima dat het grossomodo zich aan de regels houdt, maar ik ga in geen 1000 jaar een kaartje kopen voor zo een gekkenhuis als dit weekend. Ik ze me kapotschamen als ik daar op TV kom samen met de kinderen. Lekker staan juichen als iemand zichzelf de kreukels inrijdt, ongeacht welk team en welk land 8)7 Lekker heel de dag stomdronken rondlopen 8)7 lekker onze eigen medemens belachelijk maken 8)7 discrimineren en racisme op de tribune |:(

Begint een beetje op Happy Gilmore te lijken. Een nette sport welke wordt verpest door (een klein aantal) tokkies zonder fatsoen.

[Afbeelding]

Ik ga wel voor een GP waar dit volk niet in de buurt komt....
Helemaal met je eens. Alhoewel ik mijn kinderen graag eens motorsport van dichtbij zou willen laten zien zal ik zulke evenementen links laten liggen. Misschien maar eens naar Assen of Zandvoort als er een race is oid. Autocross in de buurt kan ook nog.

Wie goed doet, die goed ontmoet.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• xavento
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 16-09 13:25
Wij gaan sinds een jaar of 5 ook niet meer. Voorheen gingen we ieder jaar naar de F1 op Spa en was het altijd een gezellige boel tot de tokkies kwamen.

Zo hadden ze tussen bocht 9 en 10 (rechte stukje) bovenop de heuvel een grote party tent neer gezet met tuinstoelen waardoor bijna niemand er langs kon (is al smal daar).
Hele race hebben ze met hun rug naar het circuit gezeten en keihard André Hazes zitten blazen. Voor mij was het toen wel klaar.

Tegenwoordig ga ik naar de 6 en 24 uur van Spa wat vele malen leuker is.

29/01/2019 EA Games: "We seek to bring choice, fairness, value and fun to our players in all our games."

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Plenkske
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 16-09 18:49
Wel bijzonder dat sommige zich hier laten afschrikken: niet meer naar F1 gaan omdat op bepaalde tribunes fans staan waar ze niet bij willen horen.
Er zijn nog genoeg plekken langs een circuit waar deze fans niet zitten. In Zandvoort is het denk ik lastiger, maar op elk ander circuit is het vooraf best duidelijk waar ze zitten.

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• MikeyMan
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 21:27

MikeyMan

Vidi, Vici, Veni

Plenkske schreef op maandag 11 juli 2022 @ 10:09:
Wel bijzonder dat sommige zich hier laten afschrikken: niet meer naar F1 gaan omdat op bepaalde tribunes fans staan waar ze niet bij willen horen.
Er zijn nog genoeg plekken langs een circuit waar deze fans niet zitten. In Zandvoort is het denk ik lastiger, maar op elk ander circuit is het vooraf best duidelijk waar ze zitten.
Hoe is dat gek? Zo'n weekendje kost je rustig 1000 euro, niet zo gek dat je niet voor je lol tussen de malloten wilt zitten.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• murphydrz
Jaaaa leuk!

Erg goed voorbeeld voor de (klein)kinderen die meekomen, die dankzij een stel figuren met aanpassingsproblemen en een geestenziekte een prachtig voorbeeld krijgen!!

"Gaan we weer rellen, schreeuwen en schelden zondag papa"? " nee mijn lieve kind, we gaan autoracen kijken.." "ja maar papa....." :o :o

Het zou toch niet zo moeten zijn dat je een speciaal plekje moet uitzoeken omdat sommige lieden gedragsproblemen hebben?

[ Voor 8% gewijzigd door murphydrz op 11-07-2022 10:49 ]

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• IJzerlijm
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online

IJzerlijm

Is net nieuw

Zolang de wereldkampioen Nederlander is zal je een club hebben die enorm veel belang heffen aan 'meehelpen' door aanwezig te zijn en ook andere fans in te smeren hoe waardeloos ze zijn. Zo voelen ze zich ook een beetje kampioen.

And to think they once said that computers would take away jobs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Plenkske
MikeyMan schreef op maandag 11 juli 2022 @ 10:44:
[...]

Hoe is dat gek? Zo'n weekendje kost je rustig 1000 euro, niet zo gek dat je niet voor je lol tussen de malloten wilt zitten.
Daarom zeg ik ook: daar ga je dan niet tussen zitten als je dat niet wil.

@murphydrz helemaal mee eens hoor !
Al denk ik zelf dat er nogal veel ophef wordt gemaakt online, terwijl het in de realiteit meevalt. Ik weet het niet zeker natuurlijk, maar ik vermoed dat het maar een kleine groep is die te ver gaat. En dan heb ik het niet over de groep mensen die oranje gekleed zijn, oranje rookbommen afsteken en juichen bij crashes. Die groep is duidelijk groter en wat mij betreft ook geen probleem.

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Playa del C.
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 23:10
Plenkske schreef op maandag 11 juli 2022 @ 10:58:
[...]

@murphydrz helemaal mee eens hoor !
Al denk ik zelf dat er nogal veel ophef wordt gemaakt online, terwijl het in de realiteit meevalt. Ik weet het niet zeker natuurlijk, maar ik vermoed dat het maar een kleine groep is die te ver gaat. En dan heb ik het niet over de groep mensen die oranje gekleed zijn, oranje rookbommen afsteken en juichen bij crashes. Die groep is duidelijk groter en wat mij betreft ook geen probleem.
Oranje gekleed zijn is voor mij al een teken. Dat doe je alleen als je voor Max bent. Als je voor de sport komt, denk je er niet eens over na of je oranje gekleed gaat. Het is geen nationale sport, zoals op een WK.

Rookbommen afsteken door fans is een totale no-go. Wat voor nut heeft dat? Je ziet niks meer en stikt in giftige dampen. Kijk, als iemand dat leuk vindt en een feestje op die manier wil bouwen, prima, maar val er de anderen niet mee lastig. En dat gaat nogal lastig met rookbommen in een menigte.

Juichen bij crashes vind jij dan ook nog acceptabel? Deze wil ik niet eens uitleggen.

Nee, precies alles wat jij zegt prima te vinden, is voor mij precies de reden om niet naar een F1 evenement te gaan.

Dan daar bovenop heb je inderdaad nog een heel klein groepje die te ver gaat door naar gedrag richting vrouwen en andere mensen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Dennism
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 16-09 09:14
[...]

Heb je die keuze dan? Ik dacht dat je vooraf toch wel voor een redelijk vaste zone (of zelfs genummerde plek) kaartjes koopt en dat je dan niet zomaar ergens anders heen kan als blijkt dat je omgeven bent door malloten.

Of bedoel je meer van een zo duur mogelijk kaartje kopen zodat de kans kleiner is dat je omgeven bent door malloten, dat zal namelijk niet voor iedereen weggelegd zijn.
En dan heb ik het niet over de groep mensen die oranje gekleed zijn, oranje rookbommen afsteken en juichen bij crashes. Die groep is duidelijk groter en wat mij betreft ook geen probleem.
Oranje kan w.m.b. nog wel, daar kan ook best een goede sfeer aanhangen, bijv. bijv zoals bij het WK.

Maar rookbommen ben je anderen toch echt tot last mee, en zijn w.m.b. dus echt een no-go, net als juichen bij crashes, tenzij je even blij bent omdat je ziet dat de coureur die net gecrashed is OK is, maar dat zou voor mij toch wel de enige reden zijn voor een applausje bij / na een zware crash.

[ Voor 34% gewijzigd door Dennism op 11-07-2022 11:22 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Plenkske
Dennism schreef op maandag 11 juli 2022 @ 11:19:

Heb je die keuze dan? Ik dacht dat je vooraf toch wel voor een redelijk vaste zone (of zelfs genummerde plek) kaartjes koopt en dat je dan niet zomaar ergens anders heen kan als blijkt dat je omgeven bent door malloten.

Of bedoel je meer van een zo duur mogelijk kaartje kopen zodat de kans kleiner is dat je omgeven bent door malloten, dat zal namelijk niet voor iedereen weggelegd zijn.
Bij de meeste circuits heb je een grote zone staanplaatsen, waar je dus gewoon vrij kan kiezen waar je gaat staan/zitten.
Dan heb je nog een heleboel verschillende tribunes. Als je dan kaartjes koopt bij verstappen travel is het toch wel duidelijk dat je tussen het oranje zit. Je krijgt er zelfs een oranje shirt bij.
Maar er zijn genoeg andere tribunes waar je kaarten voor kan kopen. Dan moet je wel pech hebben dat je alsnog tussen het oranje zit, als je dat niet wil.

@Playa del C. dan ga je toch niet, ieder zijn ding.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MikeyMan

MikeyMan

Vidi, Vici, Veni

[...]

Dat vind ik iets te makkelijk. Je wordt er hoe dan ook mee geconfronteerd. Bij het binnenkomen, bij het eten/drinken en als je pech hebt zit je ook nog in de baan van de rook.

Acties:
  • +11 Henk 'm!

• -tom-562
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 22:11

-tom-562

Oliesjeik

Wauw alle zure F1 "connaisseurs" komen ff hun zegje doen :r Als je de race serieus wilt volgen, ga je sowieso toch niet op een circuit kijken?
Excessen heb je altijd, jammer dat ze nu alleen zwaar onder een vergrootglas komen te liggen en er massaal over een kam geschoren wordt.

Vaak bu'j te bang!

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Louwke
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 21:50
Wordt toch met alles gedaan? Ik lees hier ook dat alle voetbal supporters het grootste tuig op de wereld, om maar even een beetje te overdrijven. Maar je leest het wel in de reacties.
Al met al een groep verpest het voor een grotere groep en dat gebeurd in alle sporten. Zelfs bij tennis begin je het te zien.

Untappd: Louwke80

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• mrstylo
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 02-09 15:10
Je wilt gewoon naar een circuit gaan, zonder dat je op alles wil letten (verkeerde kleur pet etc). Het lijkt er steeds meer op, dan wij die kant opgaan.

Jammer genoeg doen wij Nederlands daar nu ook aan mij. De media heeft daar gewoon grote invloed op. Die willen clicks, dus maken alleen maar wij/zij discussie van, terwijl wij allemaal liefhebbers horen te zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MikeyMan

MikeyMan

Vidi, Vici, Veni

-tom-562 schreef op maandag 11 juli 2022 @ 11:30:
Wauw alle zure F1 "connaisseurs" komen ff hun zegje doen :r Als je de race serieus wilt volgen, ga je sowieso toch niet op een circuit kijken?
Dat zei ik al ;)
Excessen heb je altijd, jammer dat ze nu alleen zwaar onder een vergrootglas komen te liggen en er massaal over een kam geschoren wordt.
Tsjah, het is helaas vaak zo dat een kleine minderheid het flink verpest voor de rest. Such is life :X

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• -tom-562

-tom-562

Oliesjeik

MikeyMan schreef op maandag 11 juli 2022 @ 11:37:
[...]

Dat zei ik al ;)

[...]

Tsjah, het is helaas vaak zo dat een kleine minderheid het flink verpest voor de rest. Such is life :X
Ja klopt, maar ik heb het idee dat volgens sommige mensen (en media!) iedereen met een oranje shirt een vrouwenhatende, granaten gooiende neo-nazi is met een kratje bier op...

Vaak bu'j te bang!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Plenkske
mrstylo schreef op maandag 11 juli 2022 @ 11:35:
[...]

Je wilt gewoon naar een circuit gaan, zonder dat je op alles wil letten (verkeerde kleur pet etc). Het lijkt er steeds meer op, dan wij die kant opgaan.

Jammer genoeg doen wij Nederlands daar nu ook aan mij. De media heeft daar gewoon grote invloed op. Die willen clicks, dus maken alleen maar wij/zij discussie van, terwijl wij allemaal liefhebbers horen te zijn.
Ik denk dat dit nog steeds gewoon kan, naar het circuit gaan zonder op alles te letten.
Wat jij zegt denk ik ook: de media maakt hier alles groter dan het echt is.

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Tomcatter_31
  • Registratie: December 2017
  • Laatst online: 22:09
hardware-lover schreef op maandag 11 juli 2022 @ 00:27:
[...]

Waarschijnlijk denken velen "vet", als ze al die oranje rook van de tribunes zien komen. Ik denk dan dat er een stel flink ziek zitten te worden, die daar helemaal niet om hebben gevraagd, want het bleef "lekker lang" hangen en de rook was goed dik. Een (groot?) gedeelte van die z.g. oranje fans die zitten daar voor een feestje, onder het mom van, niets is te gek, alles mag, het hoeft niet perse F1 te zijn, klootschieten zou ook prima mogen.
Ik snap dit soort dingen nooit. Die rook of die scheepstoeters of fans die met enorme vlaggen gaan zitten wapperen om vervolgens het zicht van anderen te belemmeren. Iedereen geeft veel geld uit voor een F1 kaartje en met dit soort dingen ga je andere mensen lastigvallen die ook graag ongestoord de race willen kijken.

En ja, ook ik heb door de jaren heen het gedrag zien verslechteren. Ben wel naar de nodige races geweest in verleden en laatste jaren gingen we vaak op de vrijdag naar Spa. Lekker rustig en mooie gelegenheid om goede foto's te maken. De Verstappen hype maakte wel sinds 2016 dat het ook op vrijdag al stuk drukker werd. Dat is niet erg, maar het bijdehante gedrag van schreeuwende Verstappen fans werd wel snel vervelend. Mij zal je ook niet gaan treffen op een Verstappen tribune. En het gedrag wat dit weekend gebeurd is, is natuurlijk helemaal schandalig. En ja, ook het fluiten vorige week op Silverstone was triest. Maar dit is wel weer een nieuw dieptepunt wat hier in Oostenrijk gebeurd is.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• murphydrz
Louwke schreef op maandag 11 juli 2022 @ 11:32:
Wordt toch met alles gedaan? Ik lees hier ook dat alle voetbal supporters het grootste tuig op de wereld, om maar even een beetje te overdrijven. Maar je leest het wel in de reacties.
Al met al een groep verpest het voor een grotere groep en dat gebeurd in alle sporten. Zelfs bij tennis begin je het te zien.
Met tennis ook al? Tjonge. :|

Eind jaren 80, net uit de periode dat de wereld in zwart/wit was zoals op tv was te zien, was het darten en snooker een beschaafde sport.
Wanneer en speler aan zet was of zijn worp wilde doen, was het publiek muisstil en waren hanenkammen/tattoo's nog iets van 'oudere jongere' die in de 70's punk-scene waren blijven hangen.
Darten kijk ik al niet eens meer. Er lopen daar spelers rond waarvan ik mij afvraag of hun moeder ooit een trio met een kaketoe en een geflipte schilder hebben gehad.
..laat staan het publiek.

Nu nog even wachten op luidruchtige supporters bij het sportvissen.. 8) :D

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• Tomcatter_31
??? je koopt dure kaartjes voor F1. Dan wil je toch de auto's zien en goed uitzicht hebben? Waarom zouden fans andere mensen moeten lastigvallen omdat zij zo nodig een feestje willen vieren?

De laatste keren dat ik naar race ben geweest had ik groot scherm voor de tribune waar ik zat en kon ik de race overigens prima volgen.

[ Voor 10% gewijzigd door Tomcatter_31 op 11-07-2022 11:56 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Turralyon
  • Registratie: November 2009
  • Nu online
Dit lezen zonder sarcasme. Maar ik mis de tijd dat het enige gemor je hoorde langs het circuit dat mensen op de (zit)tribune gingen staan als de wagen voorbij kwamen, omdat je dan het zicht ontnam van de mensen achter je.

Ik kwam ook graag op een circuit, maar toen kwamen er voornamelijk autosportfans die daarnaast een of meerdere coureurs supporter waren. Nu heb ik het idee dat het vooral de mensen komen om een coureur te supporten en niet om van de actie op de baan te genieten. Sinds 2015 rijdt er helaas een coureur rond die zeker de eerste 4 jaar in zijn carrière zeer spectaculair reed. De media dit oppakte en een hoop mensen het succes zijn gaan volgen.

Ik hoop stiekem op het scenario dat deze "fans" snel het saai gaan vinden als Max voor de zoveelste keer op een Hamiltonsiaanse of Schumacheriaanse manier kampioen wordt, zodat het misschien te saai is geworden voor hen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• murphydrz
@Turralyon ...dat hoop ik graag met je mee. ;)

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Playa del C.
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 23:10
Plenkske schreef op maandag 11 juli 2022 @ 11:27:
[...]
@Playa del C. dan ga je toch niet, ieder zijn ding.
Het ding is dat andere mensen mijn ding bepalen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• -tom-562

-tom-562

Oliesjeik

Playa del C. schreef op maandag 11 juli 2022 @ 12:08:
[...]

Het ding is dat andere mensen mijn ding bepalen.
Dat doe jij dan toch net zo goed

Vaak bu'j te bang!

Acties:
  • +11 Henk 'm!

• Tomcatter_31
-tom-562 schreef op maandag 11 juli 2022 @ 12:11:
[...]

Nee, hij geeft aan zich te storen aan fans die juichen bij crashes, rookbommen etc. En ervoor kiest om dan maar niet te gaan. Daarmee beinvloedt hij geen andere fans.

Mensen die rookbommen afsteken of met die scheepstoeters in mijn oor gaan zitten blazen of met vlaggen van 10x10 voor mijn neus gaan zitten wapperen, die beinvloeden wel degelijk het plezier van anderen met hun gedrag.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Transportman
  • Registratie: Juli 2016
  • Laatst online: 22:36
-tom-562 schreef op maandag 11 juli 2022 @ 12:11:
[...]

Als je naar een circuit gaat, of wat voor evenement dan ook, heb je rekening te houden met anderen en je fatsoenlijk te gedragen naar anderen. Helaas lijken sommigen dat compleet niet te kunnen, excessen zijn helaas van alle tijden, maar hoeven daarom nog niet geaccepteerd te worden.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• -tom-562

-tom-562

Oliesjeik

Tomcatter_31 schreef op maandag 11 juli 2022 @ 12:17:
[...]

Nee, hij geeft aan zich te storen aan fans die juichen bij crashes, rookbommen etc. En ervoor kiest om dan maar niet te gaan. Daarmee beinvloedt hij geen andere fans.

Mensen die rookbommen afsteken of met die scheepstoeters in mijn oor gaan zitten blazen of met vlaggen van 10x10 voor mijn neus gaan zitten wapperen, die beinvloeden wel degelijk het plezier van anderen met hun gedrag.
Tja, dat is idd niet zo fijn.
Maar het is niet zo alsof dit ineens nieuw is in de F1.. *kuch* Tifosi *kuch*
Transportman schreef op maandag 11 juli 2022 @ 12:21:
[...]

Als je naar een circuit gaat, of wat voor evenement dan ook, heb je rekening te houden met anderen en je fatsoenlijk te gedragen naar anderen. Helaas lijken sommigen dat compleet niet te kunnen, excessen zijn helaas van alle tijden, maar hoeven daarom nog niet geaccepteerd te worden.
Ja, tuurlijk, maar wat ik al eerder post, er wordt nu net gedaan alsof _iedereen_ in een oranje shirt zich zo gedraagt. Dat is gewoon niet waar, het is een kleine minderheid

[ Voor 31% gewijzigd door -tom-562 op 11-07-2022 12:25 ]

Vaak bu'j te bang!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PP_Sound
  • Registratie: Januari 2021
  • Niet online
Maasluip schreef op maandag 11 juli 2022 @ 09:16:

En hoeveel sporten zijn er nu gemengd? Volgens mij alleen korfbal. Dat geeft gewoon aan dat mannen en vrouwen niet gelijjk zijn. (free as in free speech, not free as in free beer)
Bij paardrijden is het zelfs dubbel gemengd. ;) En bij tennis heb je het gemend dubbel. :)

[ Voor 5% gewijzigd door PP_Sound op 11-07-2022 12:31 ]

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Waah
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 19:31
Ik had Oostenrijk op het lijstje staan om naartoe te gaan met mijn zoontje volgend jaar. want Zandvoort is A: niet te betalen en B: leuke sfeer, maar geen zin tussen dronken lallende mensen te staan met een kind van 6.

Maar Oostenrijk valt nu ook al snel af. De keuze wordt steeds kleiner zo. Erg jammer.

Het lijkt een beetje te gaan richting de Superbikes vs MotoGP. De liefhebber gaat naar de Superbikes, de sfeer is gemoedelijk en je ziet dat de liefhebbers er komen.

De MotoGP wordt vooraf gegaan aan een enorm zuipfestijn, de "fans" liggen s'ochtends te slapen op het talud en worden 12 uur wakker en gaan dan naar huis....

Vind de drivers ook geen echte vuist maken. Max noemt IMHO het probleem nog het meeste: drank. Maarja, daar een limiet op stellen gaat niet gebeuren met Heineken als sponsor.

[ Voor 12% gewijzigd door Waah op 11-07-2022 12:42 ]

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• LoeWn
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 19:07
Er zit een groot verschil tussen gewoon de race kunnen kijken maar dan zonder timing (andere jaren in Oostenrijk) en de race gewoon niet kunnen zien omdat je in de rook staat te kuchen en niet eens 3 rijen voor je kan zien. Natuurlijk zie je thuis beter. Natuurlijk moet je niet zeuren als je zicht beperkt doordat de gene voor je lang is, of als je bocht 9 niet kan zien als je in bocht 4 zit. Maar als je gewoon van de eerste ronden NIETS kan zien doordat er non-fans het leuk vinden om met rook te spelen, dan mag er geklaagd worden.

Nee het werd elk jaar gezelliger en leuker in Oostenrijk, maar nu is het te ver gegaan. Voor mij is het klaar nu. Op naar een ander circuit. Ik heb me teveel geërgerd aan andere Nederlanders en ik was beschaamd naar buitenlanders toe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Plenkske
Waah schreef op maandag 11 juli 2022 @ 12:41:
Ik had Oostenrijk op het lijstje staan om naartoe te gaan met mijn zoontje volgend jaar. want Zandvoort is A: niet te betalen en B: leuke sfeer, maar geen zin tussen dronken lallende mensen te staan met een kind van 6.

Maar Oostenrijk valt nu ook al snel af. De keuze wordt steeds kleiner zo. Erg jammer.
Spa kan je wel doen. Ben er zelf twee keer geweest en zag daar genoeg gezinnen of bv. vader/zoon.
Aangezien Spa heel groot is heb je best veel keuzes om te zitten/staan.
Als je niet te vroeg aanwezig wil zijn voor een goede plek zou ik een tribune pakken. Ook daar zijn genoeg keuzes. En met een tribunekaart kan je ook gewoon een ronde maken als je wat meer van het circuit wil zien.

Spa is over het algemeen wel iets duurder dan Oostenrijk, maar weer goedkoper dan Zandvoort.
Een nadeel bij Spa is wel dat alles op zijn Belgisch (of eigenlijk nog erger: frans) geregeld wordt. Zo was vorig jaar bij de regen geen alternatief geregeld voor de parkeerplaatsen. De velden waren te nat. Men moest maar een eind lopen...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Waah
  • Laatst online: 19:31
Plenkske schreef op maandag 11 juli 2022 @ 13:01:
[...]

Spa kan je wel doen. Ben er zelf twee keer geweest en zag daar genoeg gezinnen of bv. vader/zoon.
Als je niet te vroeg aanwezig wil zijn voor een goede plek zou ik een tribune pakken. Ook daar zijn genoeg keuzes. En met een tribunekaart kan je ook gewoon een ronde maken als je wat meer van het circuit wil zien.

Spa is over het algemeen wel iets duurder dan Oostenrijk, maar weer goedkoper dan Zandvoort.
Een nadeel bij Spa is wel dat alles op zijn Belgisch (of eigenlijk nog erger: frans) geregeld wordt. Zo was vorig jaar bij de regen geen alternatief geregeld voor de parkeerplaatsen. De velden waren te nat. Men moest maar een eind lopen...
Spa stond zeker op mijn lijstje! maar ik dacht de Spa er waarschijnlijk niet meer was volgend jaar? :+ Dus dan wordt dat nog lastig :+

Monza had ik ook nog op het lijstje dacht ik. Tussen de Ferrari-fans lijkt me best leuk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Turralyon
  • Nu online
Plenkske schreef op maandag 11 juli 2022 @ 13:01:
[...]

Als Spa nog op de kalender blijft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Plenkske
Waah schreef op maandag 11 juli 2022 @ 13:07:
[...]

Spa stond zeker op mijn lijstje! maar ik dacht de Spa er waarschijnlijk niet meer was volgend jaar? :+ Dus dan wordt dat nog lastig :+

Monza had ik ook nog op het lijstje dacht ik. Tussen de Ferrari-fans lijkt me best leuk.
Ja dat is nog even afwachten, er is nog geen definitieve kalender.
Hongarije schijnt ook een prima circuit te zijn om te bezoeken, ook niet al te duur qua entree.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• GrooV
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 16-09 16:01

Het lijkt een beetje te gaan richting de Superbikes vs MotoGP. De liefhebber gaat naar de Superbikes, de sfeer is gemoedelijk en je ziet dat de liefhebbers er komen.

De MotoGP wordt vooraf gegaan aan een enorm zuipfestijn, de "fans" liggen s'ochtends te slapen op het talud en worden 12 uur wakker en gaan dan naar huis....

Vind de drivers ook geen echte vuist maken. Max noemt IMHO het probleem nog het meeste: drank. Maarja, daar een limiet op stellen gaat niet gebeuren met Heineken als sponsor.
Bij de GP van Barcelona wordt geen drank verkocht en mag je het ook niet mee naar binnen nemen.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Turralyon
  • Nu online

Dit zei ik gisteren ook tegen mijn vriendin. Bij de MotoGP op Assen gebeurt eigenlijk hetzelfde als wat er nu in de media te lezen is over wangedrag in Oostenrijk. Zeker als je ziet wat er op de grotere campings gebeurt. Genoeg mensen die voor het "feestje" komen

https://www.telegraaf.nl/...g-motoren-boeien-ons-niks

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Tomcatter_31
Waah schreef op maandag 11 juli 2022 @ 13:07:
[...]

Monza is wel een aanrader. Ik ben er 2x geweest in 2005 en 2012. Prima vermaakt daar. Tip, neem een verblijfplaats richting het Como meer ipv naar Milaan. Wij hadden dat en reden zonder files tegen alle drukte in. De meeste drukte van/naar de gp gaat richting Milaan.
Plenkske schreef op maandag 11 juli 2022 @ 13:11:Hongarije schijnt ook een prima circuit te zijn om te bezoeken, ook niet al te duur qua entree.
Hongarije ben ik in 2001 (lang geleden intussen) geweest en ook idd een aanrader. Als je aan begin van rechte stuk zit kan je het halve circuit over kijken.....tenminste, dat was toen zo...weet niet of dat nog zo is.
En Budapest is ook mooie stad om te bezoeken.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• XyritZz
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 15-09 15:21
Plenkske schreef op maandag 11 juli 2022 @ 13:11:
[...]

Ja dat is nog even afwachten, er is nog geen definitieve kalender.
Hongarije schijnt ook een prima circuit te zijn om te bezoeken, ook niet al te duur qua entree.
Hongarije is leuk! Qua prijs valt het alles mee, en het circuit zit vlakbij Budapest wat echt een toffe stad is om te bezoeken.

Dat vond ik het grootste nadeel van Spa; niet echt te combineren met een citytrip of wat dan ook dus dan zou het echt op en neer rijden worden voor F1. Komt nog bij dat Spa toendertijd een klap duurder was, waardoor de combinatie Hongarije/Citytrip Budapest helemaal geen mega groot prijsverschil was met race op Spa bezoeken.

I think there is a world market for maybe five computers. - Thomas Watson (1874-1956), Directeur van IBM (1943)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maasluip
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 22:16

Maasluip

Frontpage Admin

Kabbelend watertje

PP_Sound schreef op maandag 11 juli 2022 @ 12:30:
[...]

Bij paardrijden is het zelfs dubbel gemengd. ;) En bij tennis heb je het gemend dubbel. :)
Ja, en eigenlijk is het geen goed voorbeeld. Paardrijden ken ik niet maar gemend dubbel bij tennis is man+vrouw die tegen man+vrouw speelt, net als korfbal 50% man en 50% vrouw is.
Dat is dus allebei niet een sport waar een vrouw tegen een man moet strijden voor de winst.

Laat ik het zo vragen: zijn er individuele sporten waar mannen en vrouwen in dezelfde competitie spelen? Waar man en vrouw dus als gelijkwaardig gezien worden?

Signatures zijn voor boomers.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• PP_Sound
  • Registratie: Januari 2021
  • Niet online
Maasluip schreef op maandag 11 juli 2022 @ 13:29:
[...]

Ja, en eigenlijk is het geen goed voorbeeld. Paardrijden ken ik niet maar gemend dubbel bij tennis is man+vrouw die tegen man+vrouw speelt, net als korfbal 50% man en 50% vrouw is.
Dat is dus allebei niet een sport waar een vrouw tegen een man moet strijden voor de winst.

Laat ik het zo vragen: zijn er individuele sporten waar mannen en vrouwen in dezelfde competitie spelen? Waar man en vrouw dus als gelijkwaardig gezien worden?
Bij paardrijden, dressuur, springen en de cross doen alle geslachten mee in dezelfde wedstrijden, bij de ruiters en de paarden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MikeyMan

MikeyMan

Vidi, Vici, Veni

XyritZz schreef op maandag 11 juli 2022 @ 13:22:
[...]

Hongarije is leuk! Qua prijs valt het alles mee, en het circuit zit vlakbij Budapest wat echt een toffe stad is om te bezoeken.

Dat vond ik het grootste nadeel van Spa; niet echt te combineren met een citytrip of wat dan ook dus dan zou het echt op en neer rijden worden voor F1. Komt nog bij dat Spa toendertijd een klap duurder was, waardoor de combinatie Hongarije/Citytrip Budapest helemaal geen mega groot prijsverschil was met race op Spa bezoeken.
Yup, eens, een van de beter aan te reizen races.
Wil zelf eigenlijk nog weleens naar Baku of Montreal.

En ik zit hopelijk volgend jaar in Silverstone in het hotel op het circuit.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jorick
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 16-09 15:44
[...]

Juist het gescheiden houden van vrouwen en mannen binnen een sport zorgt er voor dat het verschil in stand blijft. Als vrouwen een kans willen krijgen om het tot in de F1 te schoppen dan moeten ze al vanaf het begin, dus in het karten, gemixt gaan racen zodat vrouwen zich kunnen optrekken aan betere coureurs. Bij het amateurvoetbal zie je dit ook steeds meer: dames die in de damesteams tegen een plafond aanlopen en met de mannen mee gaan doen om beter te worden.

Aandachtspunt is het gewicht van de coureurs. Vrouwen zijn doorgaans kleiner/lichter en hebben minder spiermassa. Als ze dan aan een minimumgewicht moeten voldoen zoals nu het geval is dan is dat mogelijk in hun nadeel. Geen idee hoe je dat verschil op een eerlijke manier kunt oplossen. Het zal nog wel een flinke tijd duren voordat we vrouwen in de F1 gaan zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wyke
  • Registratie: Juni 2018
  • Laatst online: 23:45
[...]

Quad in "Professioneel Darts - Deel 1"

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• XyritZz
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 15-09 15:21
MikeyMan schreef op maandag 11 juli 2022 @ 13:47:
[...]

Yup, eens, een van de beter aan te reizen races.
Wil zelf eigenlijk nog weleens naar Baku of Montreal.

En ik zit hopelijk volgend jaar in Silverstone in het hotel op het circuit.
Baku heb ik wel eens naar gekeken, maar daar was een paar jaar terug nog geen rechtstreekse vlucht mogelijk. Dan had je nog een tussenstop in Zwitserland en alles bij elkaar was het dan toch weer een behoorlijk lange reis. Heb er om die reden vanaf gezien toen.

I think there is a world market for maybe five computers. - Thomas Watson (1874-1956), Directeur van IBM (1943)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Transportman
Jorick schreef op maandag 11 juli 2022 @ 13:57:
[...]

Juist het gescheiden houden van vrouwen en mannen binnen een sport zorgt er voor dat het verschil in stand blijft. Als vrouwen een kans willen krijgen om het tot in de F1 te schoppen dan moeten ze al vanaf het begin, dus in het karten, gemixt gaan racen zodat vrouwen zich kunnen optrekken aan betere coureurs. Bij het amateurvoetbal zie je dit ook steeds meer: dames die in de damesteams tegen een plafond aanlopen en met de mannen mee gaan doen om beter te worden.

Aandachtspunt is het gewicht van de coureurs. Vrouwen zijn doorgaans kleiner/lichter en hebben minder spiermassa. Als ze dan aan een minimumgewicht moeten voldoen zoals nu het geval is dan is dat mogelijk in hun nadeel. Geen idee hoe je dat verschil op een eerlijke manier kunt oplossen. Het zal nog wel een flinke tijd duren voordat we vrouwen in de F1 gaan zien.
Minimumgewicht is geen issue, daar zijn nu ook al regels voor voor coureurs die daar niet aan komen, er wordt dan namelijk extra gewicht in de auto geplaatst op een vaste plaats zodat dat minimum gehaald wordt.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• sanderb
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 16-09 16:51
Jorick schreef op maandag 11 juli 2022 @ 13:57:
[...]

Karten is gemengd….maar het is een kwestie van aantallen.
Het zijn gewoon in verhouding veel minder meiden dan jongens. En dan heb je het over een factor 10 of 20…

Als je dan bedenkt hoe weinig er van de jongetjes die karten overblijven en de f4 of hoger halen…dan kun bedenken hoe dat met dat aantal meisjes zit,
Tuurlijk. Er kan een nieuwe Max tussen zitten en je hebt er maar 1 nodig.. maar het zijn er gewoon heel weinig.

Dat gewicht is geen enkel probleem. Yuki weegt nog geen 55 kilo.

" A common mistake that people make when trying to design something completely foolproof is to underestimate the ingenuity of complete fools. " - Douglas Noel Adams

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• murphydrz
https://www.gpfans.com/nl...t-in-brand-in-oostenrijk/

Leuke voorbeelden van feestvierende "fans"... Dergelijke verwensingen hoeven hier absoluut niet.

[ Voor 23% gewijzigd door DaniëlWW2 op 12-07-2022 22:25 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• dutchgio
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 22:41
Dit is wel een beetje selectief na de eerdere berichtgeving over wangedrag, die borden worden elk raceweekend meegenomen maar daar hoor je niemand over. Dat praat het niet goed maar plaatst het wel in perspectief.

Zie onder andere de reacties hier:
https://www.reddit.com/r/...an_stealing_the_drs_sign/

[ Voor 8% gewijzigd door DaniëlWW2 op 12-07-2022 22:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -tom-562

-tom-562

Oliesjeik

De 'media' duikt er idd vol op.
Ik kan mij nog een filmpje herinneren (kan het zo gauw niet terug vinden) dat er ergens begin jaren '90 een complete F1 auto gestript werd tijdens/na de podiumceremonie...

Vaak bu'j te bang!

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Homeland
  • Registratie: Februari 2011
  • Niet online
dutchgio schreef op maandag 11 juli 2022 @ 15:21:
[...]

Dit is wel een beetje selectief na de eerdere berichtgeving over wangedrag, die borden worden elk raceweekend meegenomen maar daar hoor je niemand over. Dat praat het niet goed maar plaatst het wel in perspectief.

Zie onder andere de reacties hier:
https://www.reddit.com/r/...an_stealing_the_drs_sign/
Die borden stelt inderdaad niet zo veel voor, maar zo'n mercedes petje in de fik steken, dan ben je toch wel heel erg sneu. Vooral omdat je dan dus een petje hebt gejat van iemand? Of je koopt hem, geeft geld aan Mercedes om hem dan vooral heel triomfantelijk in de fik te steken?

Het is zo'n waanzinnig triest en laag niveau.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alexbl69
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 23:36
Homeland schreef op maandag 11 juli 2022 @ 15:53:
[...]
Die borden stelt inderdaad niet zo veel voor...
In Monza nemen nemen de Italiaanse fans na de wedstrijd zelfs die piepschuimen pijlen op de uitloopstrook van het rechte stuk mee. Die dingen zijn best groot :). Vroeg me altijd af wat ze in vredesnaam met zo'n ding thuis gaan doen.

If buying doesn’t mean ownership Then pirating isn’t stealing / iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joris748
  • Registratie: Januari 2018
  • Nu online
Turralyon schreef op maandag 11 juli 2022 @ 13:19:
[...]

Dit zei ik gisteren ook tegen mijn vriendin. Bij de MotoGP op Assen gebeurt eigenlijk hetzelfde als wat er nu in de media te lezen is over wangedrag in Oostenrijk. Zeker als je ziet wat er op de grotere campings gebeurt. Genoeg mensen die voor het "feestje" komen

https://www.telegraaf.nl/...g-motoren-boeien-ons-niks
Maar rond de baan heb je daar weer geen last van. Daar is veel veranderd sinds de poorten later open gaan en geen eigen drank meer meegenomen wordt.

En tja, die campings zijn inderdaad anders. Al is het daar ook een stuk tammer dan pakweg 20 jaar geleden. Toen moest de ME regelmatig ingrijpen. Kan nog wel wat verhalen vertellen van bijna 25 jaar TT campings O-)

The choice is simple – do you do it in this life, or the next? In case of the former, why wait?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• VidaR-9
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 22:08
alexbl69 schreef op maandag 11 juli 2022 @ 16:35:
[...]

In Monza nemen nemen de Italiaanse fans na de wedstrijd zelfs die piepschuimen pijlen op de uitloopstrook van het rechte stuk mee. Die dingen zijn best groot :). Vroeg me altijd af wat ze in vredesnaam met zo'n ding thuis gaan doen.
Imola idem. Hele circuit werd gestript. Verder heb ik me prima vermaakt tussen de Tifosi. En zeker geen wantoestanden tov dames oid meegemaakt.

Overigens gaan wij als groep sowieso niet als Max fans, maar als F1 fans. Nagenoeg alle teams zijn vertegenwoordigd qua petje / shirtje. En daar kiezen we dan ook t circuit op uit (geen oranje tribune voor ons).

Nadeel Imola: alles op zijn Italiaans (niet) geregeld.

Taycan ST ‘22 - GLC300e ‘25 - 1250 GSA HP ‘20

Acties:
  • +13 Henk 'm!

• PalingDrone
  • Registratie: September 2017
  • Niet online
Voor alle moraalridders die vanaf hun pc lekker in het Twitterfuikje van beroepsquerulanten gezwommen zijn..
Leesvoer: https://www.nieuwnieuws.n...ulltime-aandachtszoekers/

https://twitter.com/cytrusf1/status/1546486472013905923 <--draadje

Ik heb mij hier in het racetopic niet over uitgesproken omdat het mij nogal "fishy" leek, het was blijkbaar nog erger en bleek ronduit "whaley" :')

[ Voor 8% gewijzigd door PalingDrone op 11-07-2022 19:12 ]

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• murphydrz
PalingDrone schreef op maandag 11 juli 2022 @ 19:10:
Voor alle moraalridders die vanaf hun pc lekker in het Twitterfuikje van beroepsquerulanten gezwommen zijn..

En dit draagt ook niks bij

[ Voor 9% gewijzigd door DaniëlWW2 op 12-07-2022 22:30 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RobertMe
  • Laatst online: 05:39

Ik heb mij hier in het racetopic niet over uitgesproken omdat het mij nogal "fishy" leek, het was blijkbaar nog erger en bleek ronduit "whaley" :')
Die vond ik inderdaad wel fishy. Maar het verhaal van die meid dat hier zowel gedeeld is met bron Volkskrant als met bron AD vind ik sowieso een stuk schokkender. Tegen haar zeggen of ze mee is om te koken voor pa & broer, en omdat ze kleding van/voor Albon droeg opmerkingen richting haar pa dat ze slecht is opgevoed en tegen haar zelf "of ze van bruine mannetjes" houd.
Om nog maar ze zwijgen over die "buitenlandse" (was uiteindelijk waarschijnlijk 90% van de fans aldaar) die "even werd uitgekleed" omdat ze fan was van weet ik wie en dus de verkeerde kleding aan had.

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• Homeland
  • Registratie: Februari 2011
  • Niet online

Triest als ze inderdaad op die manier proberen bij de teams binnen te komen. Al doet dat dan alsnog niets af aan de andere verhalen/ervaringen.

Overigens is je "Whaley" opmerking ook vrij triest.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Transportman

Sommige beschuldigingen bleken niet waar te zijn, ik ben niet verbaasd. Excessen komen aan alle kanten voor, er zijn mensen die zich niet gedragen, er zijn mensen die valse beschuldigingen plaatsen, beide zijn niet goed. Maar de toon van jouw bericht geeft mij toch het gevoel dat je eigenlijk wilt zeggen dat omdat een paar "slachtoffers" geen slachtoffers zijn, was de rest dat ook niet en was er niets aan de hand, je daarmee alle beschuldigingen aan de kant wil schuiven.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Miki
  • Laatst online: 22:51

Wellicht is het niet je bedoeling geweest maar komt nu heel erg lomp over.

Je bagatelliseert wat er dit weekend heeft plaatsgevonden. Ja er waren nu blijkt achteraf wat trieste gevallen die de situatie hebben misbruikt maar feit blijft wel dat er nog steeds schreiende voorvallen hebben plaats gevonden. Er zijn nog steeds dames onheus bejegend, racistische opmerkingen gemaakt en ander wangedrag. Los van het feit dat er wel iets teveel aandacht uitging op GoT naar de reactie van Hamilton in vergelijking met de andere coureurs die zich hadden uitgesproken.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• m0ridin
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 21:04
Sowieso, wat bewijzen die linkjes nou?

Kan prima dat het op beide evenementen is gebeurd? Idioten heb je overal... En tja, genoeg die des hele dag door alles wat ze meemaken op Twitter gooien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MikeyMan

MikeyMan

Vidi, Vici, Veni

Graag dan ook niet op reageren

[ Voor 86% gewijzigd door DaniëlWW2 op 12-07-2022 22:31 ]

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• murphydrz
MikeyMan schreef op maandag 11 juli 2022 @ 20:38:
[...]

Voor iemand die nogal vooraan staat om allerlei gedrag te veroordelen kom je zelf ook af en toe aardig lomp uit de hoek.
Dat heb je goed en ik schaam mij er niet voor! Jij mag mij ook niet discrimineren of veroordelen vanwege mijn "afwijking", want dat is strafbaar...
8) :D
Je weet dat het een grap was??

...enne, "zodra humor is gestorven, is het einde der mensheid aangebroken".

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RobertMe
  • Laatst online: 05:39
m0ridin schreef op maandag 11 juli 2022 @ 20:34:
Sowieso, wat bewijzen die linkjes nou?

Kan prima dat het op beide evenementen is gebeurd? Idioten heb je overal... En tja, genoeg die des hele dag door alles wat ze meemaken op Twitter gooien.
Bij deze was het volgens mij zo dat ze ook had geschreven nooit meer naar F1 te gaan. Als hetzelfde je al een week eerder is overkomen in Silverstone lijkt het me gek dat je een week later naar Oostenrijk gaat en dat je er daar ineens genoeg van hebt. Sure, het kan zeker. Maar ik denk dat er al vrij weinig fans zijn die twee weekenden achter elkaar een GP bezoeken (inclusief double header in verschillende landen), laat staan dat ze beide weekenden "vanalles meemaken", en vervolgens de tweede keer de druppel is om helemaal niet meer te gaan. Of je bent een die hard fan, en die tweede keer doet je ook niks*, of je hebt er na de eerste keer ook wel genoeg van en stopt dan (tijdelijk?) met GPs te bezoeken.

* wellicht kort door de bocht. Maar als je een keer zoiets mee maakt kan ik me al indenken dat je (tijdelijk) geen zin meer hebt om GPs te bezoeken. Als je het dan twee weekenden achter elkaar meemaakt dan lijkt mij dat ze "haar mannetje wel staat" en ook dan blijkbaar de liefde voor de sport erboven blijft staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amphiebietje
  • Registratie: Augustus 2017
  • Laatst online: 22:52

Amphiebietje

In de blubber

Turralyon schreef op maandag 11 juli 2022 @ 13:07:
[...]

Als Spa nog op de kalender blijft.
Je kan altijd naar andere races op Spa, en dan heb je direct ook geen last van Oranje-aanlopende 'lolbroeken'. ;)

Acties:
  • +11 Henk 'm!

• Divak
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 12-09 15:00
Erg triest dat die meiden zich zo een pitbox in willen janken. Nog erger is dat ze hand in hand lopen en dan 2 mannen op de foto zetten met het bijschrift "Lekker hand in hand lopen voor de neus van een homofoob". En nu ze gesnapt zijn is hun reactie: "Het is maar een grapje, ze zagen er gewoon grappig uit en we maken dit soort grapjes vaker".

Ik twijfel er verder geen seconde aan dat 'fans' commentaar geven op vrouwen die rondlopen, zeker als het om groepen dronken mannen gaat, lekker na-roepen of andere kutopmerkingen plaatsen. Maar deze meiden zijn gewoon uit op gewin/prijzen door slachtoffers te spelen, zo ook in al hun andere tweets te zien is.

[ Voor 8% gewijzigd door Divak op 12-07-2022 08:51 ]

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Joris748
  • Nu online
Divak schreef op dinsdag 12 juli 2022 @ 08:50:
Erg triest dat die meiden zich zo een pitbox in willen janken. Nog erger is dat ze hand in hand lopen en dan 2 mannen op de foto zetten met het bijschrift "Lekker hand in hand lopen voor de neus van een homofoob". En nu ze gesnapt zijn is hun reactie: "Het is maar een grapje, ze zagen er gewoon grappig uit en we maken dit soort grapjes vaker".

Ik twijfel er verder geen seconde aan dat 'fans' commentaar geven op vrouwen die rondlopen, zeker als het om groepen dronken mannen gaat, lekker na-roepen of andere kutopmerkingen plaatsen. Maar deze meiden zijn gewoon uit op gewin/prijzen door slachtoffers te spelen, zo ook in al hun andere tweets te zien is.
Zullen we het even niet meer over deze vrouwen hebben, ze leiden alleen maar af van het echte probleem.

Mannenwereld, groepen mannen en teveel alcohol. Pak dat laatste aan en dan zijn er meteen minder problemen. Bij de TT in Assen werden de grootste problemen ook veroorzaakt door gasten die om 12.00u 's middags al veel te veel gezopen hadden. Nadat er geen eigen drank meer meegenomen mocht worden, is de sfeer er echt beter door geworden.

The choice is simple – do you do it in this life, or the next? In case of the former, why wait?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• murphydrz
Joris748 schreef op dinsdag 12 juli 2022 @ 09:05:
[...]

Zullen we het even niet meer over deze vrouwen hebben, ze leiden alleen maar af van het echte probleem.

Mannenwereld, groepen mannen en teveel alcohol. Pak dat laatste aan en dan zijn er meteen minder problemen. Bij de TT in Assen werden de grootste problemen ook veroorzaakt door gasten die om 12.00u 's middags al veel te veel gezopen hadden. Nadat er geen eigen drank meer meegenomen mocht worden, is de sfeer er echt beter door geworden.
Alcohol misbruik, dat is het grootste probleem. Zuipen om te zuipen en "stoer" doen.

De 'feesten' bij de TT zijn legendarisch en toegegeven dat ik daar ook regelmatig bij was in de jaren '80. :)
De knokpartijen kwamen later pas ergens in eind jaren 90 waarmee er paal en perk werd gesteld.

Het TT ritueel:
Auto parkeren, campingstoelen uitklappen, bbq neerzetten en daar hoort ook wat te drinken bij.
Vrijwel gelijk aansluiting van duitse motorfans die met bier en vlees aankwamen en gezelligheid ten top!
......en in de ochtend langs het circuit slapen met een kater en de rest van de dag missen. :D

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Pjottski
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 20:07

Pjottski

🦍 Monkey 🦍

Masi is nu helemaal weg bij de FIA.

https://www.nu.nl/formule...itief-weg-bij-de-fia.html

Dit is mijn uitspraak en daar zult u het mee moeten doen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

murphydrz schreef op dinsdag 12 juli 2022 @ 09:22:
[...]

Alcohol misbruik, dat is het grootste probleem. Zuipen om te zuipen en "stoer" doen.
Dat vraag ik mij af, ik kan ook weleens een flink feestje hebben met flink wat alchohol maar ik zou niet dat gedrag tonen, dat is iets wat je al hebt en door veel te drinken of drugs of whatever komt het dan naar buiten omdat je zogenaamde muur weg is.
Ik ben iig tegen om het dan maar te verbieden, weer een regel omdat andere mensen zich niet kunnen gedragen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• murphydrz
Verwijderd schreef op dinsdag 12 juli 2022 @ 19:50:
[...]

Dat vraag ik mij af, ik kan ook weleens een flink feestje hebben met flink wat alchohol maar ik zou niet dat gedrag tonen, dat is iets wat je al hebt en door veel te drinken of drugs of whatever komt het dan naar buiten omdat je zogenaamde muur weg is.
Ik ben iig tegen om het dan maar te verbieden, weer een regel omdat andere mensen zich niet kunnen gedragen.
Absoluut een goed punt!

Ik kan nu een pleidooi gaan houden over het feit dat een mens niet meer is dan een pakket chemicaliën, aangestuurd door elektriciteit en dat elk extern middel of vloeistof (alcohol, drugs) de vastgestelde eigenschappen ietsje veranderd aan dat pakket chemicaliën, maar dan willen mensen mij echt in een dwangbuis helpen. .....maar ruim gezien klopt het. :)

De ene persoon wordt agressief van alcohol, de ander melig of slaperig of zelfs hitsig en zelfs dat kan veranderen aan de hand van het voedsel wat wordt gegeten...of tijdstip.
Het zou dus fijn zijn wanneer mensen bij zichzelf eens bedenken wat alcohol of drugs bij hen doet en daar op anticiperen.
Het gevoel is misschien fantastisch en alles hangt af van gezond verstand, wat overigens na een paar drankjes vanzelf verdwijnt. ;)

Beter is gewoon om te stoppen met drinken wanneer er een lekker roesje komt en over gaat op water..of zo..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joris748
  • Nu online
Verwijderd schreef op dinsdag 12 juli 2022 @ 19:50:
[...]

Droogleggen is ook niet meteen nodig. Maar het zal al flink schelen als er geen eigen drank meegebracht mag worden. Dan moet je van je plek, bier halen (voor veel te veel geld :+) en weer terug om het op te drinken. Dat kost veel meer moeite en veel meer geld dan zelf 2 sixpacks lauw bier mee te nemen. Weet uit eigen ervaring dat er altijd mensen zijn die gewoon geen maat weten. Niet gewend zijn veel te drinken, meedrinken in het tempo van anderen. Totdat de hele groep dronken is en zich allemaal irritant gedragen.

Overigens heb ik nooit begrepen waarom iemand een duur kaartje koopt voor een race en vervolgens weinig meekrijgt, omdat hij stomdronken is. Blijf dan lekker op de camping.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• AvK
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 21:02

AvK

Ready Set Go

Persoonlijk denk ik dat alle varianten hoe we denken over de excessen nu wel gepasseerd zijn.
Kunnen we het weer over leuke en interessante randzaken hebben?
Dank u!

AopenHX08 ZM400B Athlon64-X2-3800+ ArticFreezer64pro Asrock939Dual-Sata2 2x512MbDDR400 GigabyteR9700pro SBAudigy2 Inspire6700modded PCTVpro ADSL 6Mb/768 NEC2500a Pioneer105DVDrom iiyamaVMPro450 CanonIP4000 LogitechG5 200GbWD7200 80GbWD7200 WinXPhome

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Joris748
  • Nu online
murphydrz schreef op dinsdag 12 juli 2022 @ 09:22:
[...]

De 'feesten' bij de TT zijn legendarisch en toegegeven dat ik daar ook regelmatig bij was in de jaren '80. :)
De knokpartijen kwamen later pas ergens in eind jaren 90 waarmee er paal en perk werd gesteld.

Het TT ritueel:
Auto parkeren, campingstoelen uitklappen, bbq neerzetten en daar hoort ook wat te drinken bij.
Vrijwel gelijk aansluiting van duitse motorfans die met bier en vlees aankwamen en gezelligheid ten top!
......en in de ochtend langs het circuit slapen met een kater en de rest van de dag missen. :D
Inderdaad kan me de charges van de ME nog herinneren in de jaren 90. Toen was het stoer om een motorblok mee te nemen naar de camping om zoveel mogelijk herrie te maken (overigens wel een leuk gezicht, zo'n kersenrood uitlaatspruitstuk). De ME knuppelde gewoon de carburateur en/of de ontsteking kapot. Dan was het ook gedaan met de pret.

Meest bizarre vond ik nog dat er gasten waren die stomdronken hun motor kapot draaide. Vol gas en dan zo hard mogelijk knallen met de dodemansknop. Heb stoere jongens 's avonds hun blok op zien blazen (tot drijfstangen die door het carter naar buiten staken aan toe), die 's ochtends de tranen in de ogen hadden omdat hun 2 jaar oude motor total loss was :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -tom-562

-tom-562

Oliesjeik

Joris748 schreef op dinsdag 12 juli 2022 @ 20:28:
[...]

Inderdaad kan me de charges van de ME nog herinneren in de jaren 90. Toen was het stoer om een motorblok mee te nemen naar de camping om zoveel mogelijk herrie te maken (overigens wel een leuk gezicht, zo'n kersenrood uitlaatspruitstuk). De ME knuppelde gewoon de carburateur en/of de ontsteking kapot. Dan was het ook gedaan met de pret.

Meest bizarre vond ik nog dat er gasten waren die stomdronken hun motor kapot draaide. Vol gas en dan zo hard mogelijk knallen met de dodemansknop. Heb stoere jongens 's avonds hun blok op zien blazen (tot drijfstangen die door het carter naar buiten staken aan toe), die 's ochtends de tranen in de ogen hadden omdat hun 2 jaar oude motor total loss was :P
8 jaar geleden heb ik op 1 van de TT campings gestaan, zaterdagavond opgetrokken met een stel gasten uit Limburg, die hadden speciaal oude frikandel gekocht (Yamaha FZR600) voor het weekend. Megafoon op de uitlaat gelast met een einddiameter van een halve meter, en maar gassen. Om 3:00 's nachts hebben we de gashendel vastgezet met een tierap en heeft het ding net zo lang gedraaid tot het blok plofte en de hele motor afgefikt was _O- geweldig!
Mooi waren ook IDD altijd Duitsers die met de motor waren, klote zat, en net zo lang burnouts e.d. maakten tot we iets stuk ging, en dan mopperen dat ze de volgende dag nog naar huis moesten rijden :D
Het echte wangedrag (vechtpartijtjes e.d.) waren volgens mij altijd meer in Assen zelf, op de campings was het altijd gemoedelijk.

Zo extreem zal het bij de F1 wss nooit worden, en mss maar goed ook, anders zijn dat soort zaken bij de TT ook snel afgelopen ;)

[ Voor 3% gewijzigd door -tom-562 op 12-07-2022 21:29 ]

Vaak bu'j te bang!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PalingDrone
  • Niet online
Joris748 schreef op dinsdag 12 juli 2022 @ 20:28:
[...]

Alsof je daar als vrouw destijds lekker rustig en veilig kon rondlopen...
Wat dat betreft veranderd het gedrag van dronken roedels mannetjes op zuipweekend (met als bijzaak motorsport) echt niet, daar hoeft niemand zich illusies over te maken.
Kan nog leuk worden voor Heineken als sponsor van dit circus :) Die 0.0 drinkers zijn het probleem niet, net zo min als Cola of Red Bull (zonder vodka) gebruikers.
Tabaksreclame is terecht verboden maar wmb mag alcohol diezelfde kant op gaan, die harddrug heeft helemaal niks met sport te maken.
Wat dat te zoeken heeft bij gemotoriseerde sporten (behalve de bakken lalala geld die het oplevert) is mij een volkomen raadsel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joris748
  • Nu online
PalingDrone schreef op dinsdag 12 juli 2022 @ 21:30:
[...]

Wat dat betreft veranderd het gedrag van dronken roedels mannetjes op zuipweekend (met als bijzaak motorsport) echt niet, daar hoeft niemand zich illusies over te maken.
Kan nog leuk worden voor Heineken als sponsor van dit circus :) Die 0.0 drinkers zijn het probleem niet, net zo min als Cola of Red Bull (zonder vodka) gebruikers.
Tabaksreclame is terecht verboden maar wmb mag alcohol diezelfde kant op gaan, die harddrug heeft helemaal niks met sport te maken.
Wat dat te zoeken heeft bij gemotoriseerde sporten (behalve de bakken lalala geld die het oplevert) is mij een volkomen raadsel.
Rustig weet ik niet, maar veilig wel. Heb in al die jaren TT camping niets gezien waarvan ik (n=25) achteraf van dacht dat het niet door de beugel kon. En de keren dat er wel gebeurde, dan had mannelijke dader een probleem. Genoeg sociale controle.

Bij de MotoGP in Le Mans meegemaakt, dan twee vrouwen besprongen werden door twee mannen. Uit het niets twee gendarmes die een knuppel in de nek legden. Bleek dat de vriendjes van die dames een praktical joke uit wilden halen _/-\o_ Heeft ze wel een pijnlijke nek opgeleverd :P

[ Voor 11% gewijzigd door Joris748 op 12-07-2022 21:35 ]

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• murphydrz
PalingDrone schreef op dinsdag 12 juli 2022 @ 21:30:
[...]

Nou, de vrouwen waren destijds daar zo veilig als maar kon, die konden vrij rondlopen.
Natuurlijk gebeurde er wel eens wat maar de 'charmeur' werd al snel even apart genomen.... meestal niet gewelddadig overigens.

Ik ken een geval waarbij een man werd lastiggevallen door een vrouw..... daar ben ik later maar mee getrouwd want zij bleef "vervelend". ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PalingDrone
  • Niet online
murphydrz schreef op dinsdag 12 juli 2022 @ 22:26:
[...]

Nou, de vrouwen waren destijds daar zo veilig als maar kon, die konden vrij rondlopen.
Natuurlijk gebeurde er wel eens wat maar de 'charmeur' werd al snel even apart genomen.... meestal niet gewelddadig overigens.

Ik ken een geval waarbij een man werd lastiggevallen door een vrouw..... daar ben ik later maar mee getrouwd want zij bleef "vervelend". ;)
Hmmja, geen "cat calling", vunzige opmerking naar een barmeisje, nafluiten, in de drukte een verdwaalde hand die "per ongeluk" ongevraagd een borst of bil aanraakt?
Was je niet toevallig op de EO jongerendag? :+

Acties:
  • +43 Henk 'm!

• Chocoball
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 21:48
Tijd voor iets luchtigs. F1 the Nascar edition.
Afbeeldingslocatie: https://img-9gag-fun.9cache.com/photo/a81gdEd_700bwp.webp

[ Voor 5% gewijzigd door Chocoball op 13-07-2022 08:53 ]

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• DoeEensGek
  • Laatst online: 07-09 18:45
Chocoball schreef op woensdag 13 juli 2022 @ 08:10:
[Afbeelding]
B.A. Baracus is ook van de partij. >:)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Rembock
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 23:15
[Afbeelding]
Lando Snorris :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheBrut3
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 06:35
[Afbeelding]
Ligt het aan mij of is Russell die ene Nederlandse darter?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hardware-lover
  • Registratie: Augustus 2005
  • Niet online

hardware-lover

verder kijken dan ......

TheBrut3 schreef op woensdag 13 juli 2022 @ 20:47:
[...]
Geen darter, Jack van Gelder 😏

Testing, one, two ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PalingDrone
  • Niet online
TheBrut3 schreef op woensdag 13 juli 2022 @ 20:47:
[...]

Nope, Dr. Evil })

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• d0s
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 22:25

d0s

sssst

[Afbeelding]
Barney is ook van de partij :D

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• SinergyX
  • Laatst online: 00:33

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

https://wtf1.com/post/mic...his-exit-from-f1-and-fia/

Denk dat die man in half jaar tijd is gegaan naar de meest grootste fanbase en grootste haatclub in de F1 (buiten Hamilton dan..).
murphydrz schreef op donderdag 14 juli 2022 @ 11:16:
Maar goed, iedereen heeft een ander verleden en belevenis.. Dus laten we dit verhaal maar voor wat het is.
Naar het schijnt waren de 60-70's pas echt erg. ;)

Zijn er nog F1 roddels? :)
Dat is veelal selectief geheugen op veelal de negatieve aspecten die ze eigenlijk zelf nooit hebben meegemaakt. Later aangestipte negatieve dingen blijven eenmaal langer hangen dan het geheel in context plaatsen, zeker als je dit vergelijkt met hedendaagse zaken.

(en ja, mijn nicht is bijna 6 jaar pitpoes geweest)

[ Voor 3% gewijzigd door SinergyX op 14-07-2022 12:03 ]

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • +8 Henk 'm!

• TechnoHead
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 23-07 15:20
Veel ophef in de media maar weinig concreet bewijs.
Hier een krant uit Oostenrijk:
"In tegenstelling tot enkele berichten op social media is het weekend opmerkelijk rustig en zonder grote incidenten verlopen"

"Er zijn voorafgaand aan de race geen meldingen van grensoverschrijdend seksueel gedrag gemeld".
https://www.krone.at/2756675

Hier nog een Oostenrijkse krant over de extra aandacht voor mogelijk grensoverschrijdend gedrag op het circuit:
"security forces on the ring were strengthened on Sunday and all police departments were also asked to pay more attention to the issue. By Sunday evening, however, not a single such ad had been received, said spokesman Christoph Grill when asked by APA on Monday. The executive was available around the clock with its own office directly at the Red Bull Ring, the officers were also on the site and could be contacted at any time"
https://kurier.at/sport/m...e-gibt-es-immer/402070870

De meeste ophef lijkt op een paar tweets gebaseerd te zijn. Met 300.000 bezoekers/smartphones, politiebegeleiding en een politiepost op het circuit had ik inmiddels wel wat meer concreet bewijs verwacht.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• jan390
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 22:06
TechnoHead schreef op donderdag 14 juli 2022 @ 12:16:
"In tegenstelling tot enkele berichten op social media is het weekend opmerkelijk rustig en zonder grote incidenten verlopen"

"Er zijn voorafgaand aan de race geen meldingen van grensoverschrijdend seksueel gedrag gemeld".

Hier nog een Oostenrijkse krant over de extra aandacht voor mogelijk grensoverschrijdend gedrag op het circuit:
"security forces on the ring were strengthened on Sunday and all police departments were also asked to pay more attention to the issue. By Sunday evening, however, not a single such ad had been received, said spokesman Christoph Grill when asked by APA on Monday. The executive was available around the clock with its own office directly at the Red Bull Ring, the officers were also on the site and could be contacted at any time"

De meeste ophef lijkt op een paar tweets gebaseerd te zijn. Met 300.000 bezoekers/smartphones, politiebegeleiding en een politiepost op het circuit had ik inmiddels wel wat meer concreet bewijs verwacht.
Robyn van Gorsel denkt daar anders over.

Waarom post je dit eigenlijk? Zouden we niet aan wat zelfreflectie moeten doen om ervoor te zorgen dat iedereen zich prettig voelt bij een GP?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Edgenumber
  • Registratie: November 2014
  • Laatst online: 16-09 17:04
Of dat het in Oostenrijk nu wel of niet rustig was en of dat het wel of niet meeviel. Dat zo iemand haatmails en al wat niet meer krijgt geeft aan dat het nog steeds slecht gesteld is.

Gecertificeerd ongeleid projectiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Laatst online: 00:33

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Edgenumber schreef op donderdag 14 juli 2022 @ 12:40:
Of dat het in Oostenrijk nu wel of niet rustig was en of dat het wel of niet meeviel. Dat zo iemand haatmails en al wat niet meer krijgt geeft aan dat het nog steeds slecht gesteld is.
Dont start a fight if you cant take a beating, zoiets heet gewoon 'het internet'.

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Edgenumber
  • Registratie: November 2014
  • Laatst online: 16-09 17:04
Ah, ok het is op het internet dus dan is het niet erg?

Dan mag je iemand haatmails sturen want ja het is maar het internet?

Dat het op internet "normaal" is om mensen voor van alles en nog wat uit te maken of diverse zaken toe te wensen wil nog niet zeggen dat het goed gedrag is.

Je reactie bevestig mijn gevoel dat het nog steeds slecht gesteld is met hoe mensen met elkaar omgaan.

Gecertificeerd ongeleid projectiel

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• Outerspace
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 05:20

Outerspace

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

AFX Ghey Edition by HlpDsK

Blijkbaar is het telkens interessant om een AWM discussie te starten. Het vriendelijke verzoek om het vrouwonvriendelijke praat hier achterwege te laten. Discussie over F1 randzaken is nog steeds de hoofdmoot, niet de AWM discussie.

Zoekt nieuwe collega's (jr/sr engineers, servicedeskmedewerkers of managers in de Randstad

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• TechnoHead
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 23-07 15:20
jan390 schreef op donderdag 14 juli 2022 @ 12:35:
[...]
Waarom post je dit eigenlijk?
Ik vind een verslag van de politie die in Oostenrijk op het circuit aanwezig was relevant in de discussie over mogelijke mistanden rondom de grand prix. Zeker als de politie ter plaatse een ander beeld schetst vergeleken met sommige verhalen op social media.

Sommige van deze verhalen waren op reddit/social media de basis voor de meest belachelijke negatieve generalisaties over zowel de "orange army" als "de Nederlanders".

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lynx
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 16-09 18:59
TechnoHead schreef op donderdag 14 juli 2022 @ 12:16:

Offtopic, zie mijn eerdere MBR een aantal posts boven je

[ Voor 15% gewijzigd door Outerspace op 14-07-2022 19:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• U123456
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 23:11
Sky Sports F1:
A Formula 1 worker who was repeatedly racially abused by colleagues at the Aston Martin F1 team says the sport must do more to confront racism.
Bron: YouTube

[ Voor 3% gewijzigd door U123456 op 15-07-2022 22:21 ]

Acties:
  • +11 Henk 'm!

• AvK
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 21:02

AvK

Ready Set Go

Is er een mogelijkheid dat we al dat Woke gedoe hier buiten de conversatie houden?
Het leidt zo ontzettend af van wat er werkelijk toe doet.

In de F1 zijn veel dingen aan de hand. Kunnen we het daar over hebben?

AopenHX08 ZM400B Athlon64-X2-3800+ ArticFreezer64pro Asrock939Dual-Sata2 2x512MbDDR400 GigabyteR9700pro SBAudigy2 Inspire6700modded PCTVpro ADSL 6Mb/768 NEC2500a Pioneer105DVDrom iiyamaVMPro450 CanonIP4000 LogitechG5 200GbWD7200 80GbWD7200 WinXPhome

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• siggy
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 27-05 12:07

siggy

Wait.... what?

Mmmm ja. Ik gok zo dat hij niet het nieuwe beeld gaat worden van een anti-racisme campagne.

Wel bijzonder dat ze iemand inhuren als schoonmaker leren om 'bits and pieces' van de auto te maken.

"I don't take life too seriously, no one gets out alive anyways..."

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• sjaool
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 00:11

sjaool

Every life should have 9 cats

De vele bliepjes maken dit interview dus waardeloos. Maar zo gaat dat in die landen.

"When you grow up your heart dies"

Pagina: 1 ... 13 ... 68 Laatste

Let op:
Enkele regels vooraf:
• Niet op de man
• We houden het fatsoenlijk, dit is dus niet jouw persoonlijke uitlaatklep om te uiten hoe zat jij onder andere Hamilton wel niet bent.
• Geen complottheorieën, bashen op FIA, coureurs of teams
• Onderbouw je posts, geen one-liners om maar een statement te maken.