Noresponse schreef op woensdag 3 augustus 2022 @ 09:06:
Pixel 6 or pixel 6a dat is de vraag. Ik heb zelf gewacht tot de 6a kwam met de oude vertrouwde camera van de voorgaande versies en nu deze uit is ga ik twijfelen mede door het prijsverschil.
De pixel 6a zit rond de 460 euro en de pixel 6 rond de 430 euro en dat is 90 euro verschil.
Nu heeft de pixel een iets beter camera qua scherpte en in het donker is deze beter. Hij heeft wireless charging en is 6.4 ipv 6.1. inch.
Voor de rest is het toestel wel een beetje hetzelfde op het scherm na nog dan.
Wat denken jullie is het de 90 euro waard. Moet wel zeggen ben wel gek met wireless charging.
Als ik zelf kon kiezen zou ik voor de 6A gaan, maar dat komt vooral omdat ik de normale 6 oncomfortabel groot vind. Ik vind draadloos laden, camera en een 90hz scherm ook niet zo heel belangrijk.
Als je die dingen wel belangrijk vindt, dan kan je denk ik beter voor de 6 gaan. €90 is niet zo bijzonder veel om jarenlange frustraties tegen te gaan.
Edit:
Ik heb nu uiteindelijk maar besloten om mijn Pixel 6 officieel weg te geven aan een familielid. Update na update heb ik verschillende problemen en ben er nu echt helemaal klaar mee. Android auto functioneerde een paar updates geleden niet meer, de app drawer crasht nog steeds met regelmaat, de modem is brak en sinds de laatste update wordt mijn Pixel 6 constant te warm om comfortabel te gebruiken.
Het was een leuk experiment, maar Google zelf is ironisch genoeg degene die mij doet twijfelen om een iPhone aan te schaffen.
[
Voor 27% gewijzigd door
Verwijderd op 03-08-2022 09:52
]