Acties:
  • 0Henk 'm!

• TheGabeMan
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 24-06 14:56
Aikibana1 schreef op donderdag 19 mei 2022 @ 11:20:
Ondanks alle bugs die de Pixel 6 plaagden, zoals bv de slechte Wi-Fi connecties, heb ik zelf nooit problemen ervaren.

Tot nu. De Pixel 6 Pro wil niet verbinden met de zwembadrobot (Aquavac 650). Dit is nuttig om firmware updates te installeren of de robot handmatig te besturen met de app. Met andere smartphones (zowel Android als iPhone) lukt dit wel, dus het probleem zit duidelijk bij de Pixel.

Misschien blokkeert hij connecties waar geen 'echt' internetverkeer achter zit? Bij Wi-Fi menu zie ik wel het access point vd robot, kan ik vervolgens paswoord opgeven, maar daarna krijg ik de boodschap dat hij niet kan verbinden.

Nog iemand hetzelfde meegemaakt bij dit of andere IoT-toestellen?

Wat maakt de Pixel 6 zo anders dat hij hierover struikelt en andere Android telefoons niet? Ik draai geen beta van Android 13 ofzo.
Ja zo'n gedoe had ik bij OnePlus ook. Als je de wifi van het IoT device ziet, dan moet je op de eigenschappen van dat netwerk klikken en dan kun je uitzetten of aanzetten dat ie toch moet verbinden als er geen internet is.

Of zat het nou in de advanced settings van wifi in het algemeen? Kan t even zo snel niet vinden op mijn telefoon.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• TheGabeMan
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 24-06 14:56
Tips voor beschermhoesjes die draadloos laden niet in de weg zitten?

• BlakeNL
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 10:16
BlakeNL schreef op maandag 9 mei 2022 @ 17:51:
Doet bij jullie die Google assistent het nog? Als ik deze roep, middels 'hey Google', gebeurt er niks. Zowel met telefoon in lock stand als unlock. Microfoon werkt, want bij double tap for assistant kan ik er wel gewoon tegen praten.

Google reageert gewoon niet op mijn hotword. Ik heb alles gedaan. Cache verwijderd, opnieuw stem getraind, herstart telefoon etc. De Samsung van mijn vriendin reageert wel.
Ik ben er achter gekomen, door mijn Google pixel buds, dat dit ligt aan de Nederlandse taal. Mijn oortjes reageerde ook niet meer op het oproepen van de assistent met het aanraken van de oortjes. Vervolgens ga ik naar de instellingen van de Pixel buds en daarin wordt aangegeven dat de Nederlandse taal niet wordt ondersteund. Wat zeer vreemd is, want dit heeft het altijd gedaan. Hebben jullie hier ook last van?

• nldls
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 08:44
Nu enige tijd mijn Pixel 6 in gebruik (Grijze versie) en eigenlijk wel blij mee. Heb de launcher vervangen voor de Nova launcher ivm notificaties en badges wat ik van Apple gewend was.

Heb hem dagelijks ook op de motor zitten en van de week ook in de regen. Zie nu dat hij gelukkig ook ip68 rating heeft en tegen regen zou moeten kunnen.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Ad de Jong
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 11:08
nldls schreef op zaterdag 21 mei 2022 @ 12:48:

Heb hem dagelijks ook op de motor zitten en van de week ook in de regen. Zie nu dat hij gelukkig ook ip68 rating heeft en tegen regen zou moeten kunnen.
Dat is ook een manier, eerst proberen en dan pas opzoeken of het ook mogelijk is :+ :P

Mijn profiel op Discogs

• nldls
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 08:44
Mwah zat het me onderweg af te vragen. Hij hangt achter de ruit dus niet zeiknat, maar goed wordt toch nat tijdens het rijden.

• Zapato
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 11:57
BlakeNL schreef op zaterdag 21 mei 2022 @ 11:56:
[...]

Ik ben er achter gekomen, door mijn Google pixel buds, dat dit ligt aan de Nederlandse taal. Mijn oortjes reageerde ook niet meer op het oproepen van de assistent met het aanraken van de oortjes. Vervolgens ga ik naar de instellingen van de Pixel buds en daarin wordt aangegeven dat de Nederlandse taal niet wordt ondersteund. Wat zeer vreemd is, want dit heeft het altijd gedaan. Hebben jullie hier ook last van?
Volgens mij wordt dat ook duidelijk gemaakt wanneer je de assistent toevoegt aan de buds.

• BlakeNL
Zapato schreef op zaterdag 21 mei 2022 @ 14:42:
[...]

Volgens mij wordt dat ook duidelijk gemaakt wanneer je de assistent toevoegt aan de buds.
Het heeft altijd gewerkt. Gewoon op Nederlands reageren en praten. Sinds een paar weken dus niet meer.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Zapato
BlakeNL schreef op zaterdag 21 mei 2022 @ 14:59:
[...]

Het heeft altijd gewerkt. Gewoon op Nederlands reageren en praten. Sinds een paar weken dus niet meer.
Laat maar, ik dacht dat Oké Google werd bedoeld. Excuses.

Aanvulling: Ik heb zojuist even getest en aanraken werkt gewoon. Als je de telefoon op Engels instelt, dan de functie aanzet en vervolgens de telefoon weer naar Nederlands, gaat het dan werken?

[Voor 49% gewijzigd door Zapato op 21-05-2022 16:19]

Acties:
  • +1Henk 'm!

• BlakeNL
Zapato schreef op zaterdag 21 mei 2022 @ 15:38:
[...]

Laat maar, ik dacht dat Oké Google werd bedoeld. Excuses.

Aanvulling: Ik heb zojuist even getest en aanraken werkt gewoon. Als je de telefoon op Engels instelt, dan de functie aanzet en vervolgens de telefoon weer naar Nederlands, gaat het dan werken?
Dit heeft inderdaad gewerkt!!! Bedankt voor je hulp!

Acties:
  • 0Henk 'm!

• ricjuh
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 23-06 14:37

ricjuh

PSN: ricjuhNL

Iemand hier de Android 13 beta geïnstalleerd, met de ABN Amro bankieren app? Sinds de update werkt mijn bankieren app niet meer.

Battle.net: ricjuh#2827

Acties:
  • +2Henk 'm!

• Petert87
  • Registratie: Augustus 2013
  • Laatst online: 25-06 21:29
ricjuh schreef op zondag 22 mei 2022 @ 12:54:
Iemand hier de Android 13 beta geïnstalleerd, met de ABN Amro bankieren app? Sinds de update werkt mijn bankieren app niet meer.
Ik had dit inderdaad ook en @Thijssie007 kan dit ook bevestigen. Hierdoor ben ik direct teruggegaan naar 12.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Arno58
  • Registratie: April 2020
  • Laatst online: 13:08
Bij mij ook en ook terug naar 12l

Acties:
  • +1Henk 'm!

• ricjuh
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 23-06 14:37

ricjuh

PSN: ricjuhNL

Petert87 schreef op zondag 22 mei 2022 @ 22:20:
[...]

Ik had dit inderdaad ook en @Thijssie007 kan dit ook bevestigen. Hierdoor ben ik direct teruggegaan naar 12.
Bedankt voor de bevestiging, ik twijfelde nog even omdat ik op allestoringen ook een piek zag van meldingen. Maar de app op mijn oude telefoon geactiveerd en werkte meteen. Dus voorlopig ook maar terug naar 12 :X

Ik ben ook Beta tester van de ABN app, dus maar ff feedback achter gelaten in de PlayStore voor de devs

[Voor 10% gewijzigd door ricjuh op 23-05-2022 08:41]

Battle.net: ricjuh#2827

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Petert87
ricjuh schreef op maandag 23 mei 2022 @ 08:36:
[...]

Bedankt voor de bevestiging, ik twijfelde nog even omdat ik op allestoringen ook een piek zag van meldingen. Maar de app op mijn oude telefoon geactiveerd en werkte meteen. Dus voorlopig ook maar terug naar 12 :X

Ik ben ook Beta tester van de ABN app, dus maar ff feedback achter gelaten in de PlayStore voor de devs
Het is ook door diverse gebruikers op Twitter gemeld aan ABN. Dus ze zijn inmiddels ook op de hoogte van het probleem.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Koen87
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 21-06 08:14
Ik vraag mij of of er meer mensen met hetzelfde probleem zitten als ik met mijn Pixel 6 heb.

Mijn Pixel 6 verbind uitermate slecht met buitenlandse netwerken. Wij wonen dicht bij de duitse grens en komen dus ook regelmatig in ons buurland. Het switchen van netwerk gaat vrij langzaam, duurt zeker een minuut waarbij ik zelfs geen verbinding heb (waar voorheen mijn P30 Pro "naadloos" overpakt)
Internet duurt dan nog echt een tijdje langer.

Wat mij nog meer stoort is na een vlucht. Dan is het toestel in vliegtuigmodus geweest. In een volgend land duurt dit ook letterlijk minuten voordat er een netwerk gevonden wordt.

Zelf heb ik de Pixel 6 en gebruik dual sim, eSim van T-Mobile en een simkaart met KPN. Bij beide is het drama.

Herkent zich iemand hierin? Of heeft iemand een oplossing?

Acties:
  • 0Henk 'm!

• iestyn99
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 11:33
Koen87 schreef op maandag 23 mei 2022 @ 09:54:
Ik vraag mij of of er meer mensen met hetzelfde probleem zitten als ik met mijn Pixel 6 heb.

Mijn Pixel 6 verbind uitermate slecht met buitenlandse netwerken.
Ja dat viel mij ook op laatst, na het landen van het vliegtuig duurde het wel 5 minuten voor ik contact had met Vodafone. Maar voor mij geen punt. Voor dat je het vliegtuig uit bent, ben je al 15 minuten verder...

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Zapato
Ik heb destijds beta 11 en beta 12 gedaan en beide keren werkte de ABN AMRO app niet meer. Is volgens mij gewoon stukje code dat Android versie geen 13 mag zijn. Wat later in de beta ging de app na een update wel werken.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Slammer2016
  • Registratie: Maart 2016
  • Laatst online: 25-06 14:38
ricjuh schreef op maandag 23 mei 2022 @ 08:36:
[...]

Ik ben ook beta tester van de ABN app maar heb geen problemen met de laatste android 13 beta.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• DaRoot
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 11:46

DaRoot

Some say...

DaRoot schreef op vrijdag 20 mei 2022 @ 07:49:
[...]

Dit heeft mijne sinds dag of 2 ook weer.. tenminste gisteren viel het me op.. maar zojuist eigenlijk wel prima kunnen gebruiken, zonder update van Chrome zelf. Wel van wat andere google diensten op de telefoon.
En nu weer sinds 2 a 3 dagen redelijk onbruikbaar.. na max. 30 seconden is Chrome wel automatisch afgesloten..

Insured by MAFIA - You hit me, we hit you!!!

Acties:
  • 0Henk 'm!

• CRXed
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 23-06 19:24
CRXed schreef op vrijdag 20 mei 2022 @ 12:27:
[...]

Nou dat was drama.

Ik krijg niet de mogelijkheid om hem naar Nederland ts sturen, ik moet weer gaan mailen (maar via mail was ik al doorverwezen naar Duitsland) :(
Na meer dan 2 uur aan de lijn met Google Nederland en eindelijk een RMA verzoek kunnen bemachtigen, ik blij, klik ik op de link om het vervangende toestel te bestellen en wat denk je......
Je vervanging is niet bedoeld voor dit land

Je kunt dit vervangingsverzoek alleen gebruiken in NL. Als je je item moet retourneren en je vervanging in DE moet ontvangen, neem je contact met ons op om je verzoek te wijzigen.
:( :( :(

In de Nederlandse Store is de Google 6 natuurlijk niet te koop....

Het device moet trouwens opgestuurd worden naar Polen 8)7

[Voor 10% gewijzigd door CRXed op 23-05-2022 15:24]

Acties:
  • 0Henk 'm!

• jvang
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 21-06 11:04
In Polen zitten veel distributie en reparatie centra. Mijn one plus en Asus laptop gingen ook voor verzending en reparatie verzoeken die kant op.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• WCA
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 08:39
CRXed schreef op maandag 23 mei 2022 @ 15:12:
[...]

Na meer dan 2 uur aan de lijn met Google Nederland en eindelijk een RMA verzoek kunnen bemachtigen, ik blij, klik ik op de link om het vervangende toestel te bestellen en wat denk je......

[...]

Bespaar je de moeite, heb uren lopen klooien. Ik ga gewoon een dagje Köln doen met een vriend en dan geef ik mijn telefoon af bij het reparatiecentrum. Zelfde dag klaar, geen gezeik.

Share and Enjoy!

Acties:
  • 0Henk 'm!

• CRXed
WCA schreef op maandag 23 mei 2022 @ 18:20:
[...]

Bespaar je de moeite, heb uren lopen klooien. Ik ga gewoon een dagje Köln doen met een vriend en dan geef ik mijn telefoon af bij het reparatiecentrum. Zelfde dag klaar, geen gezeik.
Toch bijzonder dat er al meerdere mensen in dit topic aangeven dat garantie geen probleem voor ze was...

Acties:
  • 0Henk 'm!

• t_o_c
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 24-06 09:24
nvm

[Voor 101% gewijzigd door t_o_c op 24-05-2022 07:39]

Artiest voorheen bekend als b3n666

Acties:
  • +1Henk 'm!

• BGLAdmin
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 12:45
t_o_c schreef op dinsdag 24 mei 2022 @ 07:14:
Ik moet een app demo'en en Google ondersteund dus geen screen mirroring op Pixels... wat een 6de rangs kut bedrijf is google toch eigenlijk ook.
Wat je zegt is niet waar, dit werkt bij mij.
Hier vind je hoe

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Helsie
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online
BGLAdmin schreef op dinsdag 24 mei 2022 @ 07:41:
[...]

Wat je zegt is niet waar, dit werkt bij mij.
Hier vind je hoe
Precies, werkt supergoed, al vaak gebruikt.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• t_o_c
En welk protocol word daarbij gebruikt? Geen miracast lijkt mij want er is geen enkele bron die ik kan vinden waarin support voor miracast word genoemd en dat is wat zo'n beetje iedereen gebruikt. Ik kon iig niet casten naar een Win 10 pc.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• WCA
t_o_c schreef op dinsdag 24 mei 2022 @ 08:35:
En welk protocol word daarbij gebruikt? Geen miracast lijkt mij want er is geen enkele bron die ik kan vinden waarin support voor miracast word genoemd en dat is wat zo'n beetje iedereen gebruikt. Ik kon iig niet casten naar een Win 10 pc.
Google cast natuurlijk.

Miracast is juist precies zo'n ding waar ik eigenlijk niet echt mensen van ken die dat gebruiken

Share and Enjoy!

Acties:
  • 0Henk 'm!

• t_o_c
WCA schreef op dinsdag 24 mei 2022 @ 09:31:
[...]

Google cast natuurlijk.

Miracast is juist precies zo'n ding waar ik eigenlijk niet echt mensen van ken die dat gebruiken
Daar heb je dus weinig aan op bv Windows of een wat andere tv. Miracast word echter zo'n beetje altijd ondersteund.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• deco1974
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 24-06 15:52
t_o_c schreef op dinsdag 24 mei 2022 @ 10:14:
[...]

Daar heb je dus weinig aan op bv Windows of een wat andere tv. Miracast word echter zo'n beetje altijd ondersteund.
Deels klopt het wat je zegt.. het wordt door elk merk ondersteund (gelukkig), met Google en Apple als enige uitzondering.. die ondersteunen geen miracast. En laten die nou juist de grootste partijen zijn ;-)
Apple zou dan net als Google ook een een 6de rangs kut bedrijf zijn..

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Arno58
Iemand ervaring met Android 13 beta 2.1 ?

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Blekkienl
  • Registratie: Maart 2017
  • Laatst online: 25-06 09:22
Arno58 schreef op vrijdag 27 mei 2022 @ 05:45:
Iemand ervaring met Android 13 beta 2.1 ?
Nu aan het installeren,

Een vervelende bug is gelukkig opgelost...

Na ontkoppelen android auto crasht de telefoon.

With your help, we've identified some bugs in Android 13 Beta 2 that we're addressing with a patch. This minor Android 13 Beta 2.1 update (TPBB.220414.018) includes several fixes: Fixed an issue where devices would crash and restart after disconnecting from Android Auto. Fixed an issue where search bar shows a blank list of

Fixed an issue where devices would crash and restart after disconnecting from Android Auto. Fixed an issue where search bar shows a blank list of suggestions. Fixed an issue where devices would crash and restart when turning on hotspot.
Fixed an issue where a continuous call dialing sound could sometimes be heard in the background during a phone call.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Arno58
ABN app werkt weer ?

Acties:
  • 0Henk 'm!

• WizzlerNL
  • Registratie: December 2014
  • Laatst online: 07:13
Meer mensen die sinds een dag of twee met batterydrain te maken hebben door System UI? Deze stond voorheen nooit hoog in de lijst.

Voorheen 2 dagen op een lading en nu een halve dag.

P6 met de laatste Android 12 update.

• Noresponse
  • Registratie: April 2016
  • Laatst online: 17-06 01:17
Koen87 schreef op maandag 23 mei 2022 @ 09:54:

Mijn Pixel 6 verbind uitermate slecht met buitenlandse netwerken. Wij wonen dicht bij de duitse grens en komen dus ook regelmatig in ons buurland. Het switchen van netwerk gaat vrij langzaam, duurt zeker een minuut waarbij ik zelfs geen verbinding heb (waar voorheen mijn P30 Pro "naadloos" overpakt)
Internet duurt dan nog echt een tijdje langer.

Wat mij nog meer stoort is na een vlucht. Dan is het toestel in vliegtuigmodus geweest. In een volgend land duurt dit ook letterlijk minuten voordat er een netwerk gevonden wordt.

Zelf heb ik de Pixel 6 en gebruik dual sim, eSim van T-Mobile en een simkaart met KPN. Bij beide is het drama.

Herkent zich iemand hierin? Of heeft iemand een oplossing?
In Belgie is Proximus het storend element voor T-Mobiel en KPN als het gaat om automatisch verbinden als je over de grens gaat. Als je verder belgie ingaat werkt het opeens wel goed. Dit is een probleem die al jaren niet opgelost wordt aldaar. In Duitsland is het gedeelte vanaf limburg en 50 KM daarboven een issue en daarbij switch is niet altijd goed vooral bij T-Mobile vreemd genoeg en Vodafone 4G in land is het wisselend voor de meeste providers om automatisch te switchen doordat het netwerk er wel is waarop je bent geswitched, maar die geen toegang geeft. Je moet dan weer handmatig zoeken gelukkig richting het noorden tot aan de waddenzee geen issues. Het zijn bekend issues net zoals in het oosten van Frankrijk en Spanje in het Noorden en midden van het land.

In Spanje, Italie moet je goed opletten dat je roaming niet loopt via een sateliet verbinding als je op een boot zit, dit kan namelijk roaming zijn van het land waar de boot vandaan komt denk aan Marokko dan internet je buiten de EU ondanks dat je in Spanje opstapt.

[Voor 7% gewijzigd door Noresponse op 28-05-2022 12:58]

• Noresponse
-

[Voor 100% gewijzigd door Noresponse op 28-05-2022 13:19]

• Noresponse
-

[Voor 100% gewijzigd door Noresponse op 28-05-2022 13:19]

• Noresponse
-

[Voor 100% gewijzigd door Noresponse op 28-05-2022 18:58]

• Noresponse
Is het slim om een pixel te kopen. Ik lees alleen maar over issues.

Common Problems in Google Pixel 6 Pro

Connectivity problems
Bluetooth connectivity problems
Wi-Fi/Internet connectivity problems
Mobile data not working
GPS Problems
Overheating Problems
Slow Charging
Poor battery life
Slow Performance
Poor Camera Quality
Apps not working properly
SIM/Network related problems
Screen not working properly
Earpiece sounds Robotic
Google Pixel 6 Pro Fingerprint Sensor Issue
Google Pixel 6 Pro Not Turning ON
Google Pixel 6 Pro Not getting charged via cable/charger
Unfortunately camera has stopped
Unable to Login on apps
Video Recording Issue
Unable to Send or Receive Text Messages
Unable to Make Phone Calls

Dit schijnen alle problemen te zijn in mei waar gebruikers nog steeds problemen mee heeft en vraag me af of die problemen er nog steeds zijn of niet?

Ik wil een pixel voor de vrouw kopen, maar als ik alle issues lees online is het meer een hit en miss device.
WhatsApp Not working on Google Pixel 6 Pro

[Voor 17% gewijzigd door Noresponse op 28-05-2022 18:59]

• vandeven66
  • Registratie: September 2014
  • Nu online
Noresponse schreef op zaterdag 28 mei 2022 @ 18:56:

Connectivity problems
Mobile data not working
GPS Problems
Overheating Problems
Slow Charging
Poor battery life
Slow Performance
Poor Camera Quality
Earpiece sounds Robotic
Unable to Login on apps
Video Recording Issue

Dit schijnen alle problemen te zijn in mei waar gebruikers nog steeds problemen mee heeft en vraag me af of die problemen er nog steeds zijn of niet?

Ik wil een pixel voor de vrouw kopen, maar als ik alle issues lees online is het meer een hit en miss device.
Iedereen ervaart het anders voor mijn gevoel. Ik heb mijn P6P sinds maart, mijn vorige telefoons waren de Z Fold 3, 2, Oppo Find X2 Pro. Heb ook nog een Poco F3 als tweede telefoon.

Over het algemeen ben ik tevreden over het toestel. Fantastische camera, toestel is snel, fijne software, supersnelle updates. Voor mij is de vingerafdrukscanner ook heel betrouwbaar en snel, nooit problemen mee gehad.
Problemen die ik ervaar:
  • Slecht geluid alleen als ik in 4K@60fps film, bijvoorbeeld bij concerten. (bekend probleem)
  • Toestel wordt snel heet
  • Accuduur is matig, vooral standby en al helemaal bij 5G. Ik haal meestal 4h SOT op een dag van 07:00-23:00, 60% 4G 40% WiFi.
  • Heel soms software bugs, maar is minder geworden zeker na A13 beta. Soms wat microstutters maar stuk minder dan bij Samsung.
  • 4G/5G bereik minder dan de concurrentie. Snelheden zijn wel erg hoog, ook bij WiFi.
  • Trilmotor mag iets sterker, maar is wel precies en goed verwerkt in de OS

[Voor 3% gewijzigd door vandeven66 op 28-05-2022 19:26]

Acties:
  • +1Henk 'm!

• __R__
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 12:29

Connectivity problems
Mobile data not working
GPS Problems
Overheating Problems
Slow Charging
Poor battery life
Slow Performance
Poor Camera Quality
Earpiece sounds Robotic
Unfortunately camera has stopped Eerst continu. Nu sporadisch
Unable to Login on apps F1 app en hartslagnu app willen soms hun inloggevens verliezen. F1 even opnieuw inloggen. Hartslagnu moet compleet opnieuw geïnstalleerd worden
Video Recording Issue
Unable to Make Phone Calls Heel soms duurt het behoorlijk lang voordat er een verbinding tot stand komt.

ik denk dat je alle miskleunen van alle gebruikers bij elkaar op 1 hoop hebt gegooid om daarna te denken dat het een flut toestel is waar niet mee te werken is. Dat valt wel mee. Zou zelf niet de pixel aan anderen aanraden maar dat is meer omdat ik een paar irritante dingen zelf heb die ik een ander niet zou aanraden.

(bediening via bluetooth headset is wisselvallig. Soms werkt dat perfect en soms gewoon niet en soms verlies ik halverwege mijn woon-werk fietsrit gewoon de verbinding en staat bluetooth gewoon uit bij aankomst. Android stock vind ik een achteruitgang vergeleken met Samsung. Het scherm is mij te krasgevoelig en Android auto is af en toe ook een drama. Accuduur in een gebouw met slecht bereik is drama. zo 30% in drie uur tijd eraf gewoon door het steeds proberen het netwerk te bereiken.)

• CRXed

Connectivity problems
Mobile data not working
GPS Problems
Overheating Problems
Slow Charging
Poor battery life
Slow Performance
Poor Camera Quality
Earpiece sounds Robotic
Unable to Login on apps
Video Recording Issue

Niemand heeft AL die problemen allemaal met 1 device.

Er zitten ook User Error fouten tussen (dat de telefoon niet laadt kan te maken hebben met verkeerde lader/kabels), Whatsapp werkt gewoon, SMSen en bellen ook, de Camera is prima.

Geen idee wat de bron is van dat lijstje, maar dat kan je van elke telefoon wel samenstellen als je alle forums gaat afstruinen.

• Biemold
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 25-06 20:15
Heeft iemand dit al meegemaakt? Het scherm is naar buiten gedrukt, indrukken lukt ook zo niet.
Heb de telefoon naar mijn weten niet laten vallen en hij zit ook in een hoesje.

Linkerkant zit wel gewoon strak en het frame is ook gewoon kaarsrecht.

edit: realiseer me nu na nog een keer foto kijken van een open Pixel 6 dat de accu waarschijnlijk aan het opzwellen is..

[Voor 8% gewijzigd door Biemold op 28-05-2022 19:50]

• Kwakkies
  • Registratie: Mei 2017
  • Laatst online: 23-06 18:00
Biemold schreef op zaterdag 28 mei 2022 @ 19:37:
Heeft iemand dit al meegemaakt? Het scherm is naar buiten gedrukt, indrukken lukt ook zo niet.

edit: realiseer me nu na nog een keer foto kijken van een open Pixel 6 dat de accu waarschijnlijk aan het opzwellen is..
[Afbeelding][Afbeelding]
Dat ziet er niet goed uit! Ik heb dat ook eens bij een oude Xiaomi gehad. Ik zou je inhoud even veilig stellen en je toestel niet meer aan houden. Je wilt niet dat zoiets ploft. In wat voor tijdsbestek is dit gebeurd?

• Biemold
Kwakkies schreef op zaterdag 28 mei 2022 @ 20:24:
[...]

Dat ziet er niet goed uit! Ik heb dat ook eens bij een oude Xiaomi gehad. Ik zou je inhoud even veilig stellen en je toestel niet meer aan houden. Je wilt niet dat zoiets ploft. In wat voor tijdsbestek is dit gebeurd?
Had geloof ik donderdag voor het eerst het idee dat er iets niet klopte, maar dacht dat het hoesje gewoon wat mank was geworden. Vandaag ging knopjes indrukken wat vaag dus hoesje eraf gehaald en toen zag ik dat het scherm eruit puilde.

Gebruik de telefoon veel in de vrachtwagen, vaak aan de lader met Flitsmeister op de achtergrond, Gmaps op de voorgrond en nog Spotify via bluetooth streamen. Dus geloof best dat de accu het zwaar te verduren heeft. Daarom had ik ook mijn trouwe S10e verruilt voor de Pixel 6, mja liever een korte accuduur dan een accu die opzwelt.. :+

Acties:
  • +6Henk 'm!

• DJ Henk
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 22-06 15:49
Ik was dit topic gaan lezen omdat ik een Pixel 6 aangeschaft had en verbaas me er ook over. Het ding werkt prima. Laden zou misschien wat rapper kunnen, maar dat is het dan wel.

Volgens mij werkt dit topic als een soort afvoerputje waar alle klachten van iedereen heen stromen, inclusief die van mensen die zelf domme dingen doen, of niet hebben begrepen wat ze nou eigenlijk hebben gekocht. Dat werkt zelfversterkend. Ik heb namelijk, als tevreden gebruiker, nu de neiging om het topic links te laten liggen, want ik kan verder ook niks met die negativiteit.

Acties:
  • +2Henk 'm!

• Karish
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 25-06 00:25
Voor diegene die willen weten hoe het met batterij gebruik zit van Pixel 6 pro:

Ik zit op 5G. met een volle lading haal ik makkelijk de dag. In
de trein naar werk (rit van 2 en half uur (heen en terug) luister ik naar Spotify en zit ik veel te browsen. Helaas kost me dit 10% batterij in een uur (dit kan dus beter ). Op werk zit ik niet zo vaak op me tel maar denk aan tussentijds browsen &appen. Als ik thuis van werk ben heb ik zeker nog 40%.

Edit: oh ja ik ervaar geen irritante issues op me pixel, zeer tevreden gebruiker! Mag ook eens gezegd worden!

[Voor 11% gewijzigd door Karish op 29-05-2022 09:41]

Acties:
  • 0Henk 'm!

• StephanVierkant
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 21-06 09:13
Jarenlang fan geweest van de Nexus-serie, een tijdje OnePlus en nu weer terug op het Google-nest met de Pixel 6 Pro. Fantastische camera, maar ik loop tegen meerdere bugs aan. Dat valt toch even vies tegen.

1. In m'n auto kan ik audio niet pauzeren. Als ik de pauze-knop van m'n auto gebruik stopt het geluid wel, maar de tijd loopt gewoon door. Maakt niet uit met welke app. Andere telefoons doen het wel gewoon goed.

2. Die irritante scherm overlay komt steeds terug. Ik zet het steeds uit ("Weergeven vóór andere apps toestaan"), maar het komt toch steeds weer terug.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• jvang
Karish schreef op zondag 29 mei 2022 @ 09:39:
Voor diegene die willen weten hoe het met batterij gebruik zit van Pixel 6 pro:

Ik zit op 5G. met een volle lading haal ik makkelijk de dag. In
de trein naar werk (rit van 2 en half uur (heen en terug) luister ik naar Spotify en zit ik veel te browsen. Helaas kost me dit 10% batterij in een uur (dit kan dus beter ). Op werk zit ik niet zo vaak op me tel maar denk aan tussentijds browsen &appen. Als ik thuis van werk ben heb ik zeker nog 40%.

Edit: oh ja ik ervaar geen irritante issues op me pixel, zeer tevreden gebruiker! Mag ook eens gezegd worden!
Vraagje. Zit je in het Beta programma? En zit je de hele dag (ook op werk) op 5G? Ik merk namelijk tussen wifi en 4/5G echt mega verschillen.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Karish
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 25-06 00:25
jvang schreef op maandag 30 mei 2022 @ 12:06:
[...]

Vraagje. Zit je in het Beta programma? En zit je de hele dag (ook op werk) op 5G? Ik merk namelijk tussen wifi en 4/5G echt mega verschillen.
Nee ik zit op stabiele android versie en ja ook op werk zit ik op 5G. Buiten zit ik op 5G en dus ook op werk. Als ik thuis ben dan zit ik natuurlijk wel op WiFi :)

Acties:
  • 0Henk 'm!

• DaRoot

DaRoot

Some say...

patshad schreef op woensdag 4 mei 2022 @ 09:37:
Hebben jullie er ook last van dat de chrome browser uit zichzelf sluit na enkele seconden scrollen? Wanneer dat gebeurt heb ik een enkele keer in een split second het 'ui reageert niet meer' kunnen zien staan. Chrome is zo niet te gebruiken. Betreft een P6 met de laatste Mei update, maar dit gebeurde vlak daarvoor al. Speelt nu sinds een paar dagen.

App killen, cache legen en telefoon opnieuw opstarten helpt niet.
Ik heb dit issue ook nog steeds bij vlagen..
wat me nu beetje begint op te vallen is dat het voornamelijk 's avonds of bij een legere accu begint op te treden.
Weet niet hoe anderen dat ervaren die dit issue ook hebben?

Acties:
  • 0Henk 'm!

• jvang
Karish schreef op maandag 30 mei 2022 @ 17:20:
[...]

Nee ik zit op stabiele android versie en ja ook op werk zit ik op 5G. Buiten zit ik op 5G en dus ook op werk. Als ik thuis ben dan zit ik natuurlijk wel op WiFi :)
Dan zit daar ook wel grote verschillen in tussen toestellen net als zoveel andere bugs. Als ik onderweg ben van s ochtends to s avonds laat, en een dag van de wifi af ben, zet ik standaard energie safe mode aan anders haal ik het einde vd dag niet. Paar uur YT, Spotify etc maakt op zich niet veel uit maar het MN slurpt echt als een gek. Het verschil met een dag lang wifi is echt extreem.

Als ik thuis kom na een werkdag op wifi hou ik 70% over om 18uur. Werkdag op MN 40%. Echt een giga verschil en dan maakt 4 of 5G niet zo heel veel uit.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• patshad
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 13:29
DaRoot schreef op dinsdag 31 mei 2022 @ 09:01:
[...]

Ik heb dit issue ook nog steeds bij vlagen..
wat me nu beetje begint op te vallen is dat het voornamelijk 's avonds of bij een legere accu begint op te treden.
Weet niet hoe anderen dat ervaren die dit issue ook hebben?
Dit is bij mij gelukkig niet meer voorgekomen nadat het destijds enkele uren later magisch uit zichzelf was opgelost, ik heb hier niks speciaals meer voor gedaan. Ik merkte dit vooral in de ochtend nadat ik het toestel overnacht op had geladen.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Bo0bz
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 13:42
Zojuist mijn Pixel 6 in gebruik genomen. Gisteren besteld in Duitsland (via Cleverbuy €539) en vandaag al met UPS geleverd. Al met al binnen een uurtje alles van m'n OnePlus 6 overgezet naar de pixel. Na de Nexus 4 geen Google brandend telefoon meer gehad. Ben benieuwd naar mijn verdere ervaring. Tot nu toe valt op dat het toestel wel een heethoofd is zoals al uit de verschillende reviews blijkt. Wellicht omdat er op de achtergrond nog van alles gaande met instellen. Vanmiddag komen een hoesje en screenprotector. Better safe than sorry.

7360wp | 17*320 OZO | 6* 320 WNW | PVoutput | Loria 6008 | Fujitsu AGYG09LV | Gasloos sinds 10-07-2020

Acties:
  • 0Henk 'm!

• DaRoot

DaRoot

Some say...

patshad schreef op dinsdag 31 mei 2022 @ 09:31:
[...]

Dit is bij mij gelukkig niet meer voorgekomen nadat het destijds enkele uren later magisch uit zichzelf was opgelost, ik heb hier niks speciaals meer voor gedaan. Ik merkte dit vooral in de ochtend nadat ik het toestel overnacht op had geladen.
Hier had ie er rond de middag weer last van.. 74% accu lading..
Zojuist toestel een reboot gegeven, daarna gaat het weer goed..

Acties:
  • +2Henk 'm!
Omdat er toch alweer best wat info verschijnt: [Google Pixel 7 (Pro)] Geruchten & Speculaties :o

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • +3Henk 'm!

• Sakerhetz
  • Laatst online: 24-06 13:57

Connectivity problems
Mobile data not working
GPS Problems
Overheating Problems
Slow Charging
Poor battery life
Slow Performance
Poor Camera Quality
Earpiece sounds Robotic
Unable to Login on apps
Video Recording Issue

Helemaal niets mis met de pixel 6/ 6 pro.
Zelf heb ik de pixel 6 en heb geen enkel probleem met bovenstaande issues.
De meeste gebruikers posten vaak het negatieve van de telefoon ... Het positieve wordt niet genoemd.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Biemold
Biemold schreef op zaterdag 28 mei 2022 @ 19:37:

[Afbeelding][Afbeelding]
Mag de telefoon opsturen naar Polen na chatten en wat mails (extra foto's van de achterkant). Als die in Polen is sturen ze een andere Pixel, hopelijk eentje met wat minder krasjes. :9

Voor dit euvel beviel de Pixel 6 overigens prima, enige wat mij tegenstond was de december update en de groene tint bij grijs.

Acties:
  • +3Henk 'm!

• CRXed
CRXed schreef op maandag 23 mei 2022 @ 15:12:
[...]Na meer dan 2 uur aan de lijn met Google Nederland en eindelijk een RMA verzoek kunnen bemachtigen, ik blij, klik ik op de link om het vervangende toestel te bestellen en wat denk je......
[...]

Na een beetje doordrammen en blijven bellen met Google heb ik nu dan toch een nieuwe Pixel 6 Pro in m'n handen :*)
De oude moet ik nog opsturen.

• Arno58
Op welk nummer is Google NL te bereiken?

Acties:
  • +1Henk 'm!

• alexbl69
  • Laatst online: 12:52
Arno58 schreef op donderdag 2 juni 2022 @ 07:06:
https://letmegooglethat.c...+nederland+telefoonnummer

Volgende keer graag gewoon de Google link plaatsen. LMGTFY kan over komen als een troll en dat willen we hier niet.

[Voor 23% gewijzigd door 13art op 04-06-2022 13:27]

iRacing Profiel

Acties:
  • +2Henk 'm!

• BGLAdmin
Het beste kun je dit proces doorlopen en ze bellen je dan over het algemeen snel op.
https://support.google.com/pixelphone/gethelp

• CRXed
Wat @BGLAdmin zegt...je wordt gelijk teruggebeld. En dan hopen dat je iemand aan de lijn krijgt die je kan helpen. Ze zijn allemaal vriendelijk daar bij Google, maar de een is net wat meer doortastend dan de ander. Vandaar dat ik het een paar keer moest proberen.

• WCA
Biemold schreef op dinsdag 31 mei 2022 @ 23:10:
[...]

Mag de telefoon opsturen naar Polen na chatten en wat mails (extra foto's van de achterkant). Als die in Polen is sturen ze een andere Pixel, hopelijk eentje met wat minder krasjes. :9

Voor dit euvel beviel de Pixel 6 overigens prima, enige wat mij tegenstond was de december update en de groene tint bij grijs.
Heel bijzonder, ik krijg met geen enkele mogelijkheid iemand te pakken die gaat zorgen dat mijn toestel gerepareerd was. Gisteren zelfs naar Keulen gereden naar een walk-in reparatiepunt, geen voorraad, mag een andere keer terugkomen...

Bij google blijven ze roepen dat ik een afspraak via de duitse google store moet maken, maar die accepteert mijn woonadres niet, dus ik ben een beetje wanhopig....

Share and Enjoy!

• Biemold
WCA schreef op donderdag 2 juni 2022 @ 16:57:
[...]

Heel bijzonder, ik krijg met geen enkele mogelijkheid iemand te pakken die gaat zorgen dat mijn toestel gerepareerd was. Gisteren zelfs naar Keulen gereden naar een walk-in reparatiepunt, geen voorraad, mag een andere keer terugkomen...

Bij google blijven ze roepen dat ik een afspraak via de duitse google store moet maken, maar die accepteert mijn woonadres niet, dus ik ben een beetje wanhopig....
Raar, vond het wel redelijk soepeltjes gaan. Chat gestart (in Engels), probleem verteld met foto's erbij, IMEI doorgeven en vertellen waar ik hem vandaan had (in mijn geval Mediamarkt Lingen). Toestemming gegeven voor telefoon scan. Mij nog vragen of ik wel de bijgeleverde lader gebruik, eh nee :+

Mailtje beantwoorden met foto's achterkant, daarna mijn adres en toen ik kreeg een UPS verzendlabel. Kreeg net een mailtje dat de nieuwe Pixel 6 onderweg is. :)

• CRXed
WCA schreef op donderdag 2 juni 2022 @ 16:57:
[...]

Ik ben gestart met mailen, logs sturen etc, waarna ik doorverwezen werd naar deze pagina
https://support.google.com/pixelphone/answer/10227672?hl=nl met Repair Centers

Daarna gemailed dat het handiger zou zijn als ik in NL zou kunnen repareren, maar NLse repair centers zijn er niet. Toen werd ik doorverwezen naar deze pagina
https://support.google.com/pixelphone/gethelp

Geef de verwijzing naar je email conversatie (een support ticket) en dan wordt je meteen teruggebeld, En dan hopen dat je een meewerkend iemand aan de telefoon krijgt, en roep vooral dat je een RMA wil.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• sjefke9
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 24-06 22:02
Goedenavond!

Zoals eerder vermeld ben ik van een pixel 6 overgestapt naar een onrplus 9 pro, met de hoofdreden dat de pixel 6 niet vlot en zonder ergernis te unlocken is met vingerafdruk.
Nu ik een OP 9pro heb merk ik dat ik enkel nog unlock met face-ID, man, dat werkt geweldig.

Voor zover ik weet ondersteunde de pixel6 ook geen faceunlock toch? Of zit dit eraan te komen middels een update oid?

Rest van de pixel6 beviel mij super namelijk.

Groeten,

Acties:
  • +1Henk 'm!

• CRXed
sjefke9 schreef op vrijdag 3 juni 2022 @ 21:28:
Voor zover ik weet ondersteunde de pixel6 ook geen faceunlock toch? Of zit dit eraan te komen middels een update oid?

Rest van de pixel6 beviel mij super namelijk.

Groeten,
Face Unlock is voor nu alleen beschikbaar via een Xposed module.
Werkt super, hoef bijna nooit meer de vingerprint te gebruiken

• sjefke9
CRXed schreef op zaterdag 4 juni 2022 @ 00:49:
[...]

Face Unlock is voor nu alleen beschikbaar via een Xposed module.
Werkt super, hoef bijna nooit meer de vingerprint te gebruiken
En wat is dat? Moet je daar het toestel voor rooten/flashen?

• CRXed
sjefke9 schreef op zaterdag 4 juni 2022 @ 09:34:
[...]

En wat is dat? Moet je daar het toestel voor rooten/flashen?
Correct, unlocken (alle data wordt gewist), rooten en Xposed installeren
Je kan zoeken naar "UniversalAuth: Face Unlock for all ROMs​"

[Voor 11% gewijzigd door CRXed op 04-06-2022 15:46]

• Sakerhetz
  • Laatst online: 24-06 13:57
CRXed schreef op zaterdag 4 juni 2022 @ 15:45:
[...]

Correct, unlocken (alle data wordt gewist), rooten en Xposed installeren
Je kan zoeken naar "UniversalAuth: Face Unlock for all ROMs​"
De UniversalAuth: Face Unlock for all ROMs​" werkt perfect op de pixel 6 , april update.. op de mei update werkt ie bij niet.
Dus houd ik het bij de april update met " faceunlock" 😁

• CRXed
Sakerhetz schreef op zaterdag 4 juni 2022 @ 18:38:
[...]

De UniversalAuth: Face Unlock for all ROMs​" werkt perfect op de pixel 6 , april update.. op de mei update werkt ie bij niet.
Dus houd ik het bij de april update met " faceunlock" 😁
Ow apart, ik zit op de Mei update en werkt prima. Wel de Pro.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• sjefke9
Damn, unlocken en flashen..daar heb ik eigenlijk geen trek meer in.
In het verleden wel bijna met iedere telefoon gedaan, maar om nu dat allemaal nog uit te zoeken..
Tijd is schaars;)

Acties:
  • +1Henk 'm!

• murky123
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 13-06 13:21
nu heeft mijn zoon, het geld verdient met vakkenvullen , omgezet in een pixel 6.
Hele mooie telefoon, hij is er erg blij mee.
Gekocht voor de camera.

1 nadeel. Hij kan niet verbinden met WiFi netwerk van school. thuis en bij vrienden geen probleem, alleen op school lukt het niet.

Ik ben gaan googlen en heb iets gevonden dat te maken heeft met het beveiligingscertificaat van het netwerk op school. en in android 11 is er geen optie meer om dat te omzeilen.

wat ik gevonden heb:
https://www.xda-developer...terprise-wifi-connection/

van school kan ik verder niets verwachten, men gaat daar niets doen op een klacht van 1.

nu de vraag. hoe krijg ik het dan wel voor elkaar om de pixel 6 ( met nieuwste android en nieuwste beveiligings update ) toch te verbinden op school ?

noot: mijn zoon is de enige met android in ons huishouden. we hebben er niet heel veel verstand van

[Voor 5% gewijzigd door murky123 op 06-06-2022 11:44]

Intel I7 9700k @ 5GHz | Gigabyte Aorus Pro Z390 | MSI gaming X trio 2080 Super | 32GB DDR4 3200MHz | Acer Predator Z35p 35 inch 3440x1440 120Hz | Oculus Rift CV1 | Logitech G933 headset | Logitech G502 mouse | logitech G801 keyboard

Acties:
  • +1Henk 'm!

• DarkSide
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 11:43

DarkSide

theres no place like ::1

Volgens mij is android altijd al lastig geweest met certificaten.
Ik moet op werk dan ook PEAP gebruiken. En dan Systeem certificaat gebruiken.
En Online Certificaat status op niet valideren zetten.

Dan kan je gewoon inloggen met je ID (dus username en password)

IOS accepteert wel gewoon het certificaat.

Dit werkt gewoon in A9,10 en 11 (in 12 werkt het ook maar zijn de opties volgens mij wat verstopt)
PS geen Pixel user hier (maar OP8pro). Maar weet 99% zeker dat wifi connectie overeenkomt

There are 10 kinds of people in this world..... Those who know binary. And those who don't.

Acties:
  • +1Henk 'm!

• BGLAdmin
murky123 schreef op maandag 6 juni 2022 @ 11:38:
nu heeft mijn zoon, het geld verdient met vakkenvullen , omgezet in een pixel 6.
Hele mooie telefoon, hij is er erg blij mee.
Gekocht voor de camera.

1 nadeel. Hij kan niet verbinden met WiFi netwerk van school. thuis en bij vrienden geen probleem, alleen op school lukt het niet.

Ik ben gaan googlen en heb iets gevonden dat te maken heeft met het beveiligingscertificaat van het netwerk op school. en in android 11 is er geen optie meer om dat te omzeilen.

wat ik gevonden heb:
https://www.xda-developer...terprise-wifi-connection/

van school kan ik verder niets verwachten, men gaat daar niets doen op een klacht van 1.

nu de vraag. hoe krijg ik het dan wel voor elkaar om de pixel 6 ( met nieuwste android en nieuwste beveiligings update ) toch te verbinden op school ?

noot: mijn zoon is de enige met android in ons huishouden. we hebben er niet heel veel verstand van
De oplossing is om het certificaat niet online te verifiëren.
Zie het screenshot voor hoe ik het ingesteld heb staan voor de universiteit waar ik voor werk.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• CRXed
*never mind*

[Voor 95% gewijzigd door CRXed op 06-06-2022 13:22]

Acties:
  • 0Henk 'm!

• murky123
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 13-06 13:21
BGLAdmin schreef op maandag 6 juni 2022 @ 13:17:
[...]

De oplossing is om het certificaat niet online te verifiëren.
Zie het screenshot voor hoe ik het ingesteld heb staan voor de universiteit waar ik voor werk.
[Afbeelding]
ok, thanks. dus als mijn zoon deze instellingen overneemt ( uiteraard met juiste domein en identiteit gegevens )
dan zou het moeten lukken.

morgen weten we het ;)

Intel I7 9700k @ 5GHz | Gigabyte Aorus Pro Z390 | MSI gaming X trio 2080 Super | 32GB DDR4 3200MHz | Acer Predator Z35p 35 inch 3440x1440 120Hz | Oculus Rift CV1 | Logitech G933 headset | Logitech G502 mouse | logitech G801 keyboard

Acties:
  • 0Henk 'm!

• jimmypop1
  • Registratie: April 2014
  • Laatst online: 11:26
Juni update is er blijkbaar 211 MB.

Weet wel niet wat de veranderingen zijn.

Acties:
  • +4Henk 'm!
Aardig wat:
Apps
Fix for issue causing Google app crash after updating device in certain conditions *[2].
Fix for issue preventing GBoard from appearing in certain apps (A-230151581) *[1].

Audio
Fix for issue causing loud noise artifacts during calls under certain conditions *[2].
Fix for issue preventing audio playback over USB accessories when using certain third-party apps *[2].
Fix for issue preventing incoming notifications for calls in certain conditions (A-199020405) *[1].
Fix for issue preventing pre-screened calls to be accepted in certain conditions *[2].

Battery & Power
General improvements for idle power consumption under certain conditions (A-205165830, A-224923101) *[2].

Biometrics
Fix for issue occasionally causing rear fingerprint unlock to take longer than expected (A-215532798, A-223330132) *[3].
Fix for issue causing under-display fingerprint unlock to fail while in a call with AOD active *[2].

Bluetooth
General improvements for Bluetooth stability & performance *[4].

Camera
Fix for issue causing white screen to display after double tapping power to open Camera (A-226673984) *[1].
Fix for issue occasionally causing Camera to launch when tapping power button for Emergency SOS mode *[1].
Fix for issue occasionally causing click sound in the background of captured videos (A-222556615) *[2].
General improvements for camera stability & performance *[2].

Display & Graphics
Fix for issue causing display artifacts after waking device in certain conditions *[2].
Fix for issue causing display artifacts in Photos preview in certain conditions *[2].

Sensors
Fix for issue causing display brightness to increase when flashlight is turned on (A-219732625) *[2].
Fix for issue preventing contactless payments in certain conditions *[5].
Improvements for adaptive brightness response in low light levels *[2].

System
General improvements for system stability & performance *[2].
Kernel update to 4.14.261 for Pixel 4, Pixel 4 XL & Pixel 4a.
Kernel update to 4.19.224 for Pixel 4a (5G), Pixel 5 & Pixel 5a (5G).
Kernel update to 5.10.81 for Pixel 6 & Pixel 6 Pro.

Telephony
General improvements for network connection stability & performance *[4].

User Interface
Add behavior to open Clock after tapping on the next alarm on home screen *[1].
Fix for issue causing SIM color option to appear invisible in Settings (A-209976548) *[1].
Fix for issue causing split app divider to overlay animation while switching between apps (A-214940784) *[1].
Fix for issue causing status bar to overlay on top of certain apps on devices with a display cutout (A-216374000) *[1].
Fix for issue occasionally causing lock screen wallpaper to appear hidden while using Android Auto *[1].
Fix for issue occasionally causing lockscreen UI to appear hidden after waking device (A-215207532) *[1].
Fix for issue occasionally causing notification panel to display on top half of the screen (A-227442690) *[1].
Fix for issue occasionally causing PIN unlock keyboard to appear incorrectly scaled on lock screen *[1].
Fix for issue occasionally causing Quick Settings to appear invisible after swiping down notification panel *[1].
Fix for issue occasionally causing system crash when UI toasts are triggered (A-219780255) *[1].

Wi-Fi
General improvements for Wi-Fi stability & performance *[2].

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Kwakkies
Wat zou de batterij fix inhouden? 'under certain conditions'. Welke condities zouden dit alleen zijn..

Acties:
  • +2Henk 'm!

• Bo0bz
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 13:42
Kwakkies schreef op dinsdag 7 juni 2022 @ 10:09:
Wat zou de batterij fix inhouden? 'under certain conditions'. Welke condities zouden dit alleen zijn..
Je kunt obv het issuenummer meer info vinden:

https://issuetracker.google.com/issues/205165830
'ProxyController holds a stuck PARTIAL_WAKE_LOCK forever'

https://issuetracker.google.com/issues/224923101
'Higher standby drain during sleep / deep sleep'

[Voor 13% gewijzigd door Bo0bz op 07-06-2022 13:12]

7360wp | 17*320 OZO | 6* 320 WNW | PVoutput | Loria 6008 | Fujitsu AGYG09LV | Gasloos sinds 10-07-2020

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Dubrillion
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 23-06 16:14
In de feature drop wordt gesproken over dat je nu kan chatten in het Nederlands.
Wat houdt dit precies in?

YouTube: Your Pixel Just Got Even More Helpful — June 2022 Pixel Feature Drop

[Voor 39% gewijzigd door Dubrillion op 07-06-2022 13:48]

Acties:
  • 0Henk 'm!

• PalingDrone
  • Registratie: September 2017
  • Niet online

PalingDrone

catch-22

Dubrillion schreef op dinsdag 7 juni 2022 @ 13:47:
In de feature drop wordt gesproken over dat je nu kan chatten in het Nederlands.
Wat houdt dit precies in?

YouTube: Your Pixel Just Got Even More Helpful — June 2022 Pixel Feature Drop
Ik haal uit het filmpje dat hij automatisch je chats vertaalt, nu ook in het Nederlands.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• qwasd
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 11:33
PalingDrone schreef op dinsdag 7 juni 2022 @ 15:34:
[...]

Ik haal uit het filmpje dat hij automatisch je chats vertaalt, nu ook in het Nederlands.
De live vertalen functie dus?

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Cruzer
  • Laatst online: 22-06 23:06
Op mijn pixel 6 zit er een vreemde laag op het camera glas. Ik krijg het het ook niet af met water etc. Meer mensen die hier last van hebben. Volgens mij zit er geen stickertje op toch? Heb de mijne sinds oktober gebruik geen hoesje.

When the pink is snookered, Go for the brown

Acties:
  • 0Henk 'm!

• CRXed
qwasd schreef op dinsdag 7 juni 2022 @ 15:43:
[...]
De live vertalen functie dus?
Ja, de URL in het filmpje verwijst naar "livetranslate"

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Cruzer
  • Laatst online: 22-06 23:06
Cruzer schreef op dinsdag 7 juni 2022 @ 16:15:
Op mijn pixel 6 zit er een vreemde laag op het camera glas. Ik krijg het het ook niet af met water etc. Meer mensen die hier last van hebben. Volgens mij zit er geen stickertje op toch? Heb de mijne sinds oktober gebruik geen hoesje.
Laat maar met een brillenreiniger is het weer glashelder :)

When the pink is snookered, Go for the brown

Acties:
  • 0Henk 'm!

• yeth3119
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 13:10
Ik heb de nieuwste update geïnstalleerd, alles hing goed totdat ik iets wilde beluisteren met mijn bluetooth oordoppen. Er komt geen geluid. Zelfs tijdens het pairen, dat geluid dat je hoort als er een verbinding is gemaakt, is er niet eens.

Iemand anders met het zelfde probleem?

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Michiel193
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 07:57
yeth3119 schreef op dinsdag 7 juni 2022 @ 20:29:
Ik heb de nieuwste update geïnstalleerd, alles hing goed totdat ik iets wilde beluisteren met mijn bluetooth oordoppen. Er komt geen geluid. Zelfs tijdens het pairen, dat geluid dat je hoort als er een verbinding is gemaakt, is er niet eens.

Hier geen verschil gemerkt met jaybird Vista 2

Acties:
  • 0Henk 'm!

• DaRoot

DaRoot

Some say...

yeth3119 schreef op dinsdag 7 juni 2022 @ 20:29:

Hier getest met Sony WH-1000XM4, geen problemen..
Het pairen lijkt wel te lukken verder?

Acties:
  • 0Henk 'm!

• yeth3119
DaRoot schreef op dinsdag 7 juni 2022 @ 21:28:
[...]

Hier getest met Sony WH-1000XM4, geen problemen..
Het pairen lijkt wel te lukken verder?
Het probleem doet zich alleen voor met mijn oordoppen. Zojuist geprobeerd met mijn koptelefoon en die doet het wel gewoon.

Hij maakt wel een verbinding, op de home screen, zie ik zelfs de batterij percentage van mijn oordopjes. Maar zodra ik iets probeer af te spelen, is er helemaal geen geluid. Voor de update had ik dit probleem niet. Heb al geprobeerd om apparaat te verwijderen en opnieuw verbinding te maken, maar dat lijkt niet te werken.

Het gaat om de QCY T5.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• DaRoot

DaRoot

Some say...

yeth3119 schreef op dinsdag 7 juni 2022 @ 23:21:
[...]

Het probleem doet zich alleen voor met mijn oordoppen. Zojuist geprobeerd met mijn koptelefoon en die doet het wel gewoon.

Hij maakt wel een verbinding, op de home screen, zie ik zelfs de batterij percentage van mijn oordopjes. Maar zodra ik iets probeer af te spelen, is er helemaal geen geluid. Voor de update had ik dit probleem niet. Heb al geprobeerd om apparaat te verwijderen en opnieuw verbinding te maken, maar dat lijkt niet te werken.

Het gaat om de QCY T5.
heb ook nog de TaoTronics Soundliberty 79, chinese dopjes.. ook hier geen problemen.
Heb je een ander apparaat waarmee je ff bluetooth kunt verbinden met die oortjes? om zo evt probleem met die oortjes zelf uit te sluiten?

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Bla65
  • Registratie: September 2014
  • Laatst online: 13:12
yeth3119 schreef op dinsdag 7 juni 2022 @ 23:21:
[...]

Het gaat om de QCY T5.
Ook mijn Aftershokz doen het gelukkig gewoon nog.

• yeth3119
DaRoot schreef op dinsdag 7 juni 2022 @ 23:29:
[...]

heb ook nog de TaoTronics Soundliberty 79, chinese dopjes.. ook hier geen problemen.
Heb je een ander apparaat waarmee je ff bluetooth kunt verbinden met die oortjes? om zo evt probleem met die oortjes zelf uit te sluiten?
Vanavond zou ik het eventueel kunnen proberen om met een ander telefoon verbinding te leggen. Zal een update geven wanneer ik het heb uitgeprobeerd.

• Kwakkies
Zijn er meer mensen die hun Whatsapp meldingen pas binnenkrijgen na unlocken?
Ik heb echt voor mijn gevoel alles al nagelopen. Lijkt ook of het de ene keer wel werkt en de andere keer weer niet.
Ik heb sowieso aan staan dat gevoelige content niet leesbaar is, maar het is wel fijn om te kunnen zien als je een berichtje hebt zodat je niet voor niets unlocked

• CRXed
Kwakkies schreef op woensdag 8 juni 2022 @ 09:16:
Ik heb echt voor mijn gevoel alles al nagelopen. Lijkt ook of het de ene keer wel werkt en de andere keer weer niet.
Ik heb sowieso aan staan dat gevoelige content niet leesbaar is, maar het is wel fijn om te kunnen zien als je een berichtje hebt zodat je niet voor niets unlocked
Doet het hier prima, niet accu-geoptimaliseerd of iets dergelijks.

• Aikibana1
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 13:00
CRXed schreef op dinsdag 7 juni 2022 @ 16:41:
[...]

Ja, de URL in het filmpje verwijst naar "livetranslate"
Jammer dat hij nog geen automatische "live transcriptie" ondersteunt via de recorder, handig om interviews of presentaties uit te laten schrijven & vertalen. Zou dit nog volgen of geactiveerd moeten worden?

Correctie: heb de optie al gevonden, kan dus wel in Nederlands.

[Voor 8% gewijzigd door Aikibana1 op 08-06-2022 19:15. Reden: correctie]

• Petert87
Kwakkies schreef op woensdag 8 juni 2022 @ 09:16:
Ik heb ditzelfde inderdaad. Soms zelfs pas als ik Whatsapp open.
Pagina: 1 ... 40 41 42 Laatste

Let op:
Berichten m.b.t. Levertijden & Prijzen horen hier: [Google Pixel 6 (Pro)] Levertijden en Prijzen
Berichten m.b.t. Accessoires en info over de gratis koptelefoon bij de pre orders mogen hier: [Google Pixel 6 (Pro)] Accessoires

Nintendo Switch (OLED model) Apple iPhone SE (2022) LG G1 Google Pixel 6 Call of Duty: Vanguard Samsung Galaxy S22 Garmin fēnix 7 Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2022 Hosting door True

Tweakers maakt gebruik van cookies

Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Toestemming beheren

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee