Ja zo'n gedoe had ik bij OnePlus ook. Als je de wifi van het IoT device ziet, dan moet je op de eigenschappen van dat netwerk klikken en dan kun je uitzetten of aanzetten dat ie toch moet verbinden als er geen internet is.Aikibana1 schreef op donderdag 19 mei 2022 @ 11:20:
Ondanks alle bugs die de Pixel 6 plaagden, zoals bv de slechte Wi-Fi connecties, heb ik zelf nooit problemen ervaren.
Tot nu. De Pixel 6 Pro wil niet verbinden met de zwembadrobot (Aquavac 650). Dit is nuttig om firmware updates te installeren of de robot handmatig te besturen met de app. Met andere smartphones (zowel Android als iPhone) lukt dit wel, dus het probleem zit duidelijk bij de Pixel.
Misschien blokkeert hij connecties waar geen 'echt' internetverkeer achter zit? Bij Wi-Fi menu zie ik wel het access point vd robot, kan ik vervolgens paswoord opgeven, maar daarna krijg ik de boodschap dat hij niet kan verbinden.
Nog iemand hetzelfde meegemaakt bij dit of andere IoT-toestellen?
Wat maakt de Pixel 6 zo anders dat hij hierover struikelt en andere Android telefoons niet? Ik draai geen beta van Android 13 ofzo.
Of zat het nou in de advanced settings van wifi in het algemeen? Kan t even zo snel niet vinden op mijn telefoon.