Ik denk behoorlijk true to size, misschien iets kleiner (heb alleen een liniaal..)guapper schreef op vrijdag 20 maart 2026 @ 13:04:
@sheepdog Hoe breed vallen die banden in werkelijkheid als ze op je velgen liggen?
Dan zit er niets anders op dan 2 biba's te kopen en het te testen en terug rapporteren voor de rest van de community ben ik bang... 
zet 'm op!
zet 'm op!
[ Voor 5% gewijzigd door guapper op 20-03-2026 14:57 ]
Mooi Strava rondje @GerbenBK. Volgens mij heeft he who shall not be named wat inspiratie opgedaan van mijn bovenste lusje, maar heeft hij het stukje zand bij Kootwijk er niet uitgehaald zo te zien
.
Ps, ik fietste het eerste stukje zand overigens wel gewoon door ^^
.
Ps, ik fietste het eerste stukje zand overigens wel gewoon door ^^
Haha, ik ga m'n best doen om dit eens even heel wetenschappelijk te vergelijken (zal je zien dat ik halverwege een spijker door m'n band krijg).guapper schreef op vrijdag 20 maart 2026 @ 14:56:
Dan zit er niets anders op dan 2 biba's te kopen en het te testen en terug rapporteren voor de rest van de community ben ik bang...
zet 'm op!
Volgens mij heeft @GerbenBK een route van 1 of andere sukkel gejat.Requiem19 schreef op vrijdag 20 maart 2026 @ 15:05:
Mooi Strava rondje @GerbenBK. Volgens mij heeft he who shall not be named wat inspiratie opgedaan van mijn bovenste lusje, maar heeft hij het stukje zand bij Kootwijk er niet uitgehaald zo te zien.
Ps, ik fietste het eerste stukje zand overigens wel gewoon door ^^.
Hij wil.
Haha ja, het was een heerlijke route, lekker doorfietsen met niet veel wortel-draai-en-keer-paden. Het was er ook een prachtige dag voor! Dat stukje zandhappen mocht de pret zeker niet drukken en de Chouffjes achteraf smaakten er extra lekker door. Collega's waren ook zeer te spreken over de routebouwer, maar natuurlijk geheimzinnig over gedaan.Requiem19 schreef op vrijdag 20 maart 2026 @ 15:05:
Mooi Strava rondje @GerbenBK. Volgens mij heeft he who shall not be named wat inspiratie opgedaan van mijn bovenste lusje, maar heeft hij het stukje zand bij Kootwijk er niet uitgehaald zo te zien.
Ps, ik fietste het eerste stukje zand overigens wel gewoon door ^^.
![]() | ![]() |
The tyres begin to write cheques that the geometry can’t quite cash.
Ik.Stillekracht schreef op donderdag 19 maart 2026 @ 15:55:
Wie heeft de gouden tip?
Ik heb dezelfde zure appel gekregen en me er doorheen gebeten. Spyre TRP remmen zijn niet zelfstellend, zoals hierboven al staat. Ik vond het volkomen ruk en heb de hele hap vervangen door hydraulische remmen die wel zelfstellend zijn. Probleem opgelost.
Mogelijk lukt met mensen met gouden handen, goed supergoed ontwikkelde fijne motoriek en subtiel gevoel in de vingers wel, maar ik val niet in die categorie.
:strip_exif()/f/image/3kB0eMRBSx6uOeThbMhxWidK.jpg?f=fotoalbum_tile)
:strip_exif()/f/image/gR5i6TrhDNwOUgHa6zeWd1uW.jpg?f=fotoalbum_tile)