Dank voor reacties! Ik lees hier idd wisselende verhalen over de Topstone, wel met name van 1 persoon en vooral over de afmontage. De Topstone waar ik naar kijk lijkt volledig Shimano afgemonteerd. Zitten alleen wel WTB-wielen onder en daar lees ik hier weinig enthousiasme over. Gelukkig heb ik nog een carbon FFWD setje liggen dat er eventueel in zou kunnen.
De Aspero is dus eigenlijk te aero en de tire clearance is niet genoeg.
Die titanium Sonder Camino vind ik prachtig, maar is wel duurder dan m’n Cervelo/Cannondale/Focus opties ivm de korting die ik daar krijg. Zal er even over nadenken… als het een beetje waardevast is kan ik het mezelf misschien nog uitleggen .
Een Focus Atlas (8.7) lijkt me op papier ook een goede optie. Heeft iemand daar ervaring mee? Niet heel sexy maar misschien wel een goede fiets voor een goede prijs.
De Aspero is dus eigenlijk te aero en de tire clearance is niet genoeg.
Die titanium Sonder Camino vind ik prachtig, maar is wel duurder dan m’n Cervelo/Cannondale/Focus opties ivm de korting die ik daar krijg. Zal er even over nadenken… als het een beetje waardevast is kan ik het mezelf misschien nog uitleggen .
Een Focus Atlas (8.7) lijkt me op papier ook een goede optie. Heeft iemand daar ervaring mee? Niet heel sexy maar misschien wel een goede fiets voor een goede prijs.