Heb ze in nog geen 1 spel gebruikt waar ik dacht ze nodig te hebben.Finraziel schreef op donderdag 5 mei 2022 @ 08:05:
Gebruiken veel mensen de back buttons trouwens? Op de Xbox kan ik praktisch niet meer spelen zonder die dingen maar op de Steam deck vind ik ze onbruikbaar vanwege de kracht die je moet zetten om ze te gebruiken of de rare beweging die je met je vingers moet maken...
Naar mijn idee zitten de knoppen verkeerd om gemonteerd, met het kantelpunt bij je vingers. Daardoor moet je of veel te veel kracht gebruiken als je je vingers kromt om ze in te drukken, of je moet je vingers streken om ze op het verste punt in te drukken (een beweging waar je vingers niet voor gemaakt zijn). Ik vind dit echt een van de meest bizarre design keuzes van het ding en vind het erg jammer want ik was erg enthousiast dat ze deze er in gingen doen... Maar ik gebruik ze hierdoor dus nooit.
Edit: bij nader inzien, ik heb het ding nog eens vastgepakt en die knoppen geprobeerd en het is toch niet zo erg als ik in mijn hoofd had zitten... Misschien gewoon eens aan wat functies binden en gaan gebruiken, dat ik er dan helemaal aan wen (al denk ik nog steeds dat ze beter zouden kunnen).
Wel eens perongeluk ingedrukt maar ergens ben ik blij dat ze niet te makkelijk in te drukken zijn.
Wellicht als Spellen als Elite Dangerous beter zullen gaan werken ik ze dan ga gebruiken.
Zonnepanelen: 9 stuks, 3300wp op west. | Warmtepomp: Adlar Aurora II 6kw | Tussenwoning - 45m² vloerverwarming - 125m² totaal woning - HR++ (bijna) overal | Thuisaccu: Homewizard 2,7kWh |