• Gundogan
  • Registratie: Maart 2010
  • Nu online

Gundogan

Rip and tear, until it is done

RazorMaron schreef op maandag 10 augustus 2026 @ 05:58:
Zijn er hier mensen die de Steam Deck gebruiken in de trein? Wat zijn jullie ervaringen?

Ik zit eraan te denken om wat te spelen in de trein, maar ik merk toch dat ik een vorm van social anxiety begin te krijgen bij het nadenken hierover. Ik kan niet goed omschrijven waarom :P

Wellicht omdat men makkelijk mee kan kijken en dan een hele anime show zien. (Ben van plan Persona 5 te spelen).
Ik speel zelf ook vaak op handhelds tijdens het forenzen, maar dan een kleinere handheld zoals de CubeXX of een telescoop controller voor m'n telefoon (de Steamdeck vind ik te groot en is meer aanvullend voor thuis). Niemand boeit het wat en degene die het wat boeit kijken een keer op en gaan daarna verder waar ze zelf mee bezig waren.

De enige keer dat iemand mij actief benaderde voor "vreemde" hardware was toen ik nog een Nokia N900 had. En dat is dus al 15+ jaar geleden. :D

Ryzen 5 5600, 32GB, Gigabyte B550M DS3H, RX 9060 XT 16GB

• Mizgala28
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 11:42
SteamOS z'n quirks negerende, dat mensen kijken is niet de reden dat ik de SD niet in de trein gebruik, de formaat is de reden (ik vind de OG Switch al te groot)

Maar als dat geen issue is gewoon doen, meeste mensen boeit het totaal niet.

3DS of PS Vita vroeger wel vaak gebruikt onderweg, maar nu niet meer (vroeger waren die goedkoper en nieuw in de winkel mocht je eentje moeten vervangen).

Beide ook nog limited editions dus ook dat speelt een rol mee nu.

[ Voor 18% gewijzigd door Mizgala28 op 10-08-2026 10:43 ]

• RazorMaron
  • Registratie: Juli 2018
  • Laatst online: 13:00
Haha dank allen.

Dan ga ik hem lekker aanzetten vandaag op de terugreis. Kijk er nu al naar uit om wat te spelen. Eerst de AirPods koppelen.

Me? I'm dishonest, and a dishonest man you can always trust to be dishonest. Honestly. It's the honest ones you want to watch out for, because you can never predict when they're going to say something incredibly stupid.

• Vuikie
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 11:24
Ik vlieg met enige regelmaat voor werk en ook ik speel lekker op m'n deck. Zelfs Mortal Kombat met z'n finishing moves. >:) Gewoon lekker doen.
Wat al gezegd is, wel koptelefoon gebruiken. Ik kan me echt dood ergeren aan mensen die filmpjes kijken of telefoneren zonder oordopjes.

• Hagdos
  • Registratie: April 2022
  • Laatst online: 13:02
Ik gebruik hem graag in de trein (of vliegtuig). Soms krijg je wel eens een vraag uit nieuwsgierigheid, dat vind ik wel leuk. De meeste mensen negeren je.

Als je (tweede klas) naast iemand moet zitten bij drukte is 'ie wel vrij groot, voelt net asociaal. Degene die naast je zit kan zeker alles zien wat je doet.

Uiteraard oortjes in. Ik heb een keer met bluetooth geprobeerd (Fairbuds), maar de vertraging was dusdanig groot dat het irritant was.

• Stunned Guy
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 13:00
EDIT: Verkeerde Steam topic 8)7

[ Voor 93% gewijzigd door Stunned Guy op 10-08-2026 12:34 ]

Pagina: 1 ... 123 124 Laatste

Let op:
V&A (of dit topic) is niet bedoeld voor animo/interesse/pre-order advertenties.

Discussies en vragen met betrekking tot reservering, bestelling en levering horen in Steam Deck - reservering, bestelling & levering

Voor informatie over de prestaties en speelbaarheid van specifieke games op de Steam Deck en tips om ze beter te laten werken, kijk op ProtonDB.