O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel
- The Elder Scrolls IV: Oblivion
- Fallout: New Vegas
- Moto Racer Collection
- Sanitarium
- Dishonored
- Braid
- Raptor: Call of The Shadows
- Call of Juarez Gunslinger
- Her Story
- STAR WARS Jedi: Fallen Order
En drie games die ik graag nog wil spelen:
- Quantum Break
- Shadow of the Tomb Raider
- Cocoon
13 games voor € 70, prima deal weer
Die is elke twee maanden in de aanbieding. Je hebt de vorige aanbieding gemist. Wacht nog een maandje, en dan zal die wel weer ergens 15 EUR zijn.Causs schreef op donderdag 14 maart 2024 @ 22:08:
Meh. Wil graag Dark Souls Remastered en laat die nu niet in de sale zijn...
Gebruik die site of gg.deals om de aanbiedingen in de gaten te houden. De meeste aanbiedingen zijn (enkel) te activeren op Steam, ook al koop je bij een andere winkel. Dat staat altijd expliciet aangegeven.
Yar har, wind in your back, lads, wherever you go!
Dus mensen die pas een nieuwe game kopen als de rest uitgespeeld is bestaan echt 😅 ik wou dat ik zo verstandig was.dglavimans schreef op vrijdag 15 maart 2024 @ 14:54:
Ik eye ook al een tijdje naar Sea of Stars maar zolang ik nog games heb wacht ik nog even
Ik heb er nu 9 in mijn cart staan… en ik heb nog zeker 5 games liggen die ik nog moet spelen.Chillko schreef op vrijdag 15 maart 2024 @ 15:03:
[...]
Dus mensen die pas een nieuwe game kopen als de rest uitgespeeld is bestaan echt 😅 ik wou dat ik zo verstandig was.
Het is ondertussen meer een soort digitaal postzegelverzamelen.
Ja dus! Ik moet even kijken wat ik ga halen, allicht God of War. Goede tip aan iedereen: https://steamdb.info/sales/
Deze website houdt ook bij of er nieuwe extra lage prijzen zijn voor bepaalde games, of dat het gaat over "standaard" kortingen.
Hephaestus: Xeon 2680 v2 - 64GB ECC Quad - WD Blue 3D 1TB
Virtualis: Ryzen 3700X - 16GB DDR4 - Gigabyte 1080 Ti OC - Sandisk 2TB - Valve Index
Agon:Valve Steam Deck 64GB
Non scholae sed vitae discimus Seneca
Lol, herkeenbaar! Vanwege een woningrenovatie die al bijna 2 jaar duurt zeer weinig tijd om te gamen. Nu vermaak ik met games verzamelen, en goeie deals opsporen.FrankoNL schreef op vrijdag 15 maart 2024 @ 15:12:
[...]
Ik heb er nu 9 in mijn cart staan… en ik heb nog zeker 5 games liggen die ik nog moet spelen.
Het is ondertussen meer een soort digitaal postzegelverzamelen.

Moonlight moet ik toch ook maar eens installeren en proberen. Is dat ingewikkeld?Hagdos schreef op vrijdag 15 maart 2024 @ 15:55:
God of War is zeker een aanrader! Ik heb hem deels op de PC en deels via Moonlight gestreamed en dat werkt echt fantastisch. Direct op de Steam Deck draaien werkt ook best prima, maar dat lukt natuurlijk niet meer op ultra/60Hz.
Daar heb je tv programma's voor..McLambo schreef op vrijdag 15 maart 2024 @ 20:16:
[...]
Vanwege een woningrenovatie die al bijna 2 jaar duurt
Gebruik IsThereAnyDeal.com of gg.deals om de prijzen te vergelijken tussen Steam en webwinkels die Steam keys verkopen. Met de eerste heb ik ervaring. Je kan bij die met Steam inloggen (geautoriseerd, geen phishing/misbruik) en die bevat enkel geautoriseerde winkels.XanderDrake schreef op vrijdag 15 maart 2024 @ 15:33:
Goede tip aan iedereen: https://steamdb.info/sales/
Deze website houdt ook bij of er nieuwe extra lage prijzen zijn voor bepaalde games, of dat het gaat over "standaard" kortingen.
Viel me alles mee, en ik ben zeker geen handige Harry in dit soort dingen.easygoingfox schreef op vrijdag 15 maart 2024 @ 23:49:
[...]
Moonlight moet ik toch ook maar eens installeren en proberen. Is dat ingewikkeld?
Het was vooral even klooien om het zo ingesteld te krijgen dat de PC automatisch naar de goeie resolutie springt als je moonlight start, en daarna weer terug springt. Ik bleek in het verkeerde instellingenveld te werken geloof ik.
Als je wilt weten hoe dat moet kan ik mijn instellingen wel delen.
Ik ben ook wel benieuwd naar de instellingen. Ik it met een HDMI dummy plug te klungelen, maar dat werkt niet echt lekker. Krijg de switch naar het andere scherm niet goed voor elkaar.Hagdos schreef op zaterdag 16 maart 2024 @ 07:45:
[...]
Viel me alles mee, en ik ben zeker geen handige Harry in dit soort dingen.
Het was vooral even klooien om het zo ingesteld te krijgen dat de PC automatisch naar de goeie resolutie springt als je moonlight start, en daarna weer terug springt. Ik bleek in het verkeerde instellingenveld te werken geloof ik.
GB Aorus Elite | AMD 3700X | 32GB 3733C16 | GTX 1070 Ti
Om de resolutie van mijn scherm te veranderen gebruik ik een klein programmatje genaamd ChangeScreenResolution.exe
https://tools.taubenkorb.at/change-screen-resolution/
In de instellingen van Sunshine, onder configuration -> Command Preparations -> Do Command heb ik het volgende commando staan:
cmd /C "C:\Program Files (x86)\ChangeScreenResolution\ChangeScreenResolution.exe" /d=0 /w=1280 /h=800
Bij Undo Command staat dezelfde, maar dan met mijn PC-schermresolutie ipv 1280x800.
Ja maar als je nu niet in de sale koopt, krijg je het spel misschien nooit meer voor deze prijs 😬😬Chillko schreef op vrijdag 15 maart 2024 @ 15:03:
[...]
Dus mensen die pas een nieuwe game kopen als de rest uitgespeeld is bestaan echt 😅 ik wou dat ik zo verstandig was.
Dat stemmetje hoor ik ook steeds 😅MennoE schreef op zaterdag 16 maart 2024 @ 08:45:
[...]
Ja maar als je nu niet in de sale koopt, krijg je het spel misschien nooit meer voor deze prijs 😬😬
Daarom dus sites als isthereanydeal.com en gg.deals. Ik gebruik die tweede en heb daar nu een wishlist gemaakt. Hij importeert ook automatisch vanuit steam als je daar inlogt (net als wat @The Zep Man zei geef je daar ook niet je credentials aan de site maar je logt in op de pagina van steam en die geeft een token terug aan de site), en je profiel staat niet op privé. Je kunt eventueel ook alerts instellen om een mail te krijgen als een prijs onder x gaat.MennoE schreef op zaterdag 16 maart 2024 @ 08:45:
[...]
Ja maar als je nu niet in de sale koopt, krijg je het spel misschien nooit meer voor deze prijs 😬😬
Als ik me afvraag of een game echt maar weinig in de sale gaat dan kijk ik daar in de historie. Let op dat hij bij gg standaard op een vrij korte tijd staat maar je kunt eventueel slepen om oudere laagste prijzen te zien.
Gg toont ook niet officiële resellers maar die worden apart getoond en je kunt ze uitzetten. Ook tonen ze bij elk van die apart wat de risico's zijn (is ook waarom cdkeys de enige niet officiële reseller is waar ik koop want is de enige met maar één risico, namelijk dat de herkomst van de key onduidelijk is wat altijd zo is bij niet officieel).
VR games en kleinere indie games zijn vaak alleen bij steam zelf te krijgen, of sommige uitgevers (grrr Ubisoft) alleen op hun eigen store. Dan komt het wel vaker voor dat sales wat zeldzamer zijn. Maar heel vaak is een game vaker wel dan niet ergens in de sale en dus probeer ik ze dan ook pas te kopen als ik ze echt wil hebben. Het is zeldzaam dat een game echt significant duurder wordt... De enige die ik zo kan bedenken is no man's sky omdat die eerst heel laag was in de publieke opinie en bijna niks kostte maar nu geloof ik al heel lang rond de 25 euro.
Overigens werkt dit maar gedeeltelijk voor mij... Ik moest wel lachen om de opmerking hierboven ergens van nog wel 5 games te moeten spelen... Volgens mij zit ik zeker op 100+
Maar dat komt ook voor een groot deel door bundels waar ik het dan toch niet kan laten.
Gamertag: FinrazielNL
En je kan ook kijken of het spel bij GoG (ook) te koop, als DRM-vrij je voorkeur heeft en het geen verschil uitmaakt waar je het spel koopt in gebruik (geen Steam-gebaseerde multiplayer, geen Steam Workshop, ...).
Het is me tijdens de vorige sales opgevallen dat je nu niet meer de percentages kan zien (korting). Enkel een prijs die aangeduid wordt met een groen icoontje. En soms een tabelletje naast met de 'normale prijs', en 'prijs in de laatste 30 dagen'. Sommigen laten wel nog het percentage zien.
Voor de ultra die hard steam sale shoppers die overmatig gefocust zijn op percentage (80, 85%) wel even wennen
Waar kijk jij? Want als ik in Steam zelf kijk zie ik vrij letterlijk overal de kortingspercentages. Homepage, Top 100 games played on Steam Deck, Wishlist, overal.Amos_x schreef op zaterdag 16 maart 2024 @ 10:36:
Aangezien het deck topic tijdens de steam sales ook een beetje een onofficieel steam sale topic wordt:
Het is me tijdens de vorige sales opgevallen dat je nu niet meer de percentages kan zien (korting). Enkel een prijs die aangeduid wordt met een groen icoontje. En soms een tabelletje naast met de 'normale prijs', en 'prijs in de laatste 30 dagen'. Sommigen laten wel nog het percentage zien.
Voor de ultra die hard steam sale shoppers die overmatig gefocust zijn op percentage (80, 85%) wel even wennen
The devil is in the details.
Voorbeeldje op de pagina van de game zelfHahn schreef op zaterdag 16 maart 2024 @ 10:38:
[...]
Waar kijk jij? Want als ik in Steam zelf kijk zie ik vrij letterlijk overal de kortingspercentages. Homepage, Top 100 games played on Steam Deck, Wishlist, overal.
:fill(white):strip_exif()/f/image/3jHcMOu8zqc59ALChxC77Jqp.png?f=user_large)
Voorbeeldje uit mijn wishlist, 1 game wel met percentage, 1 zonder. En zo zijn de percentages uit mijn whishlist voor het merendeel van de games weg. Tenzij het een setting is of zo
/f/image/dYkYOEDWweTXhoU1BladEVap.png?f=fotoalbum_large)
Voorbeeldje uit de steam deck top 100 lijst:
/f/image/YGyoRgpocW4H8XmwpZJirvkh.png?f=fotoalbum_large)
Edit: dat is iets wat al een aantal sales veranderd is, het viel me meteen op toen ze hiermee begonnen.
[ Voor 19% gewijzigd door Amos_x op 16-03-2024 10:49 ]
Hier geen last van, bij precies dezelfde games zie ik wel percentages:Amos_x schreef op zaterdag 16 maart 2024 @ 10:43:
[...]
Voorbeeldje op de pagina van de game zelf
[Afbeelding]
Voorbeeldje uit mijn wishlist, 1 game wel met percentage, 1 zonder. En zo zijn de percentages uit mijn whishlist voor het merendeel van de games weg. Tenzij het een setting is of zo
[Afbeelding]
[Afbeelding]
Edit: dat is iets wat al een aantal sales veranderd is, het viel me meteen op toen ze hiermee begonnen.
/f/image/NJ8uKJ9eRHBBbtQVHnzt6TkA.png?f=fotoalbum_large)
Heb die labels die jij ziet ook nog nooit gezien volgens mij.
[ Voor 6% gewijzigd door Hahn op 16-03-2024 10:53 ]
Vreemd, ik dacht dat dit bij iedereen wel zou doorgevoerd zijn. Ik zie ook liever percentages, want dan zie je in een oogopslag sneller of je een goede deal te pakken hebt, zeker met een lange wishlist. Mijn screenshots zijn zowel uit de desktopapp als op de website, dus geen verschil daar...Hahn schreef op zaterdag 16 maart 2024 @ 10:52:
[...]
Hier geen last van, bij precies dezelfde games zie ik wel percentages:
[Afbeelding]
Heb die labels die jij ziet ook nog nooit gezien volgens mij.
Haha ow nee daar val ik niet perse onder hoor! Maar zit nu in FF7: Rebirth en Dragons Dogma komt volgende week… heb nog Lies of P liggenChillko schreef op vrijdag 15 maart 2024 @ 15:03:
[...]
Simpelweg de games die nu komen komen met zo vaart uit dat ik het gewoon niet bij houden kan dus als er zo game is waar ik heb van ‘mwaaa dat kan nog wel ff zakken’ dan graag..
Ben hem wel al tijdje aan het eyen tho schijnt echt een goeie game te zijn en perfect voor de Deck
(En ja, dit is niet alles wat ik heb maar wat me wel genoeg is blijven boeien)
Leuke game tot nu toe! Heb er heel de avond plezier van gehad. Straks weer verder 🎣🍣carpebios schreef op donderdag 14 maart 2024 @ 22:54:
Dave the diver is een echte aanrader!
Simpel, verslavend en zeer vermakelijkhaagsepracht schreef op zondag 17 maart 2024 @ 08:56:
[...]
Leuke game tot nu toe! Heb er heel de avond plezier van gehad. Straks weer verder 🎣🍣
O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel
Het is lang geleden dat ik het getest heb en toen was het Steam tegen NVidia game streaming nog, maar het verschil in kwaliteit was behoorlijk. Steam streaming zag er duidelijk slechter uit. Maar geen idee of ze misschien ondertussen wat verbeterd hebben.Jobius schreef op maandag 18 maart 2024 @ 11:42:
Voor de mensen die Moonlight gebruiken. Wat is de reden dat je Moonlight gebruik en niet gewoon de Steam Remote Play functie?
Yup, doe ik ook... En omdat sommige games echt traag zijn met opstarten (niet op de steam deck, gewoon in het algemeen), gebruik ik soms ook de pause games decky plugin (in combinatie met middels cryotools groter gemaakte swapfile) om een game te bevriezen als ik toch even een andere game tussendoor wil spelen. Werkt als een soort (xbox) quick resume liteprutsger schreef op maandag 18 maart 2024 @ 12:28:
Ik heb meestal lange tijd 1 game open staan want het is zo fijn dat als ik eventjes tijd heb ik niet eerst een game helemaal hoef op te startenNu Days Gone, al crashed die de laatste tijd regelmatig en heeft de game dan ook een update (alleen nieuwe shaders vermoed ik). Ben redelijk aan het eind van het spel aan het komen en Kingdom Come: Deliverance net in de sale opgepikt. Alhoewel er ook nog voldoende in de backlog zit.
Minder vertraging. Het schijnt dat het verschil niet (meer) zo groot is, maar minder is altijd beter. Verder gebruik ik niet enkel Steam op mijn spelcomputer, en wil ik niet afhankelijk zijn van een user-space applicatie voor toegang op afstand.Jobius schreef op maandag 18 maart 2024 @ 11:42:
Voor de mensen die Moonlight gebruiken. Wat is de reden dat je Moonlight gebruik en niet gewoon de Steam Remote Play functie?
[ Voor 29% gewijzigd door The Zep Man op 18-03-2024 13:18 ]
:fill(white):strip_exif()/f/image/g4luZb4pmVvkmMJgE4Qj1OTe.png?f=user_large)
edit: zelf even lezend van de voorwaarden staat er dit:
ALS JE ALS CONSUMENT WOONACHTIG BENT IN EEN LIDSTAAT VAN DE EUROPESE UNIE, HET VERENIGD KONINKRIJK, DE PROVINCIE QUEBEC (CANADA), AUSTRALIË OF NIEUW-ZEELAND, DAN IS DEZE BEPERKTE GARANTIE EN OVEREENKOMST NIET OP JOU VAN TOEPASSING. IN PLAATS DAARVAN HEB JE RECHT OP DE WETTELIJKE GARANTIES EN WAARBORGEN DIE JE IN JE EIGEN RECHTSGEBIED TER BESCHIKKING STAAN.
Ik neem aan dat ze een vergissing maken en ik recht heb op 2 jaar?
[ Voor 33% gewijzigd door randomg op 18-03-2024 15:44 ]

Want dit staat gewoon hier
https://help.steampowered.../view/4E41-6123-79EF-25BA
Maar ik zie ze USD vermelden, alsof ze denken dat je in de US woont.
[ Voor 12% gewijzigd door Mizgala28 op 18-03-2024 15:57 ]
Ben begonnen met Steam Remote Play voor God of War. Ik kreeg matige FPS, en haperingen, zelfs als ik de instellingen terugschroeven naar medium. Via Google bij Moonlight terechtgekomen als mogelijke oplossing. Met moonlight/sunshine kan ik 60fps zonder stotters op ultra spelen.Jobius schreef op maandag 18 maart 2024 @ 11:42:
Kingdom come deliverance, 1 van mijn all time favorites!prutsger schreef op maandag 18 maart 2024 @ 12:28:
Ik heb meestal lange tijd 1 game open staan want het is zo fijn dat als ik eventjes tijd heb ik niet eerst een game helemaal hoef op te startenNu Days Gone, al crashed die de laatste tijd regelmatig en heeft de game dan ook een update (alleen nieuwe shaders vermoed ik). Ben redelijk aan het eind van het spel aan het komen en Kingdom Come: Deliverance net in de sale opgepikt. Alhoewel er ook nog voldoende in de backlog zit.
Leer echt om het zwaardvechten onder de knie te krijgen. Het vechtsysteem had zoveel diepgang, waardoor ieder gevecht leuk was. Niet domweg wat hakken, maar juiste stance etc. Andere tip is om een crosshair mod toe te voegen. Het ontbreken ervan maakt pijl en boog schieten echt pittig. Mijn monitor had een feature om crosshair toe te voegen. Daarmee was pijl en boog schieten redelijk te doen. Je bent nog steeds geen robin hood, maar ik kon tenminste eindelijk iets raken!
Het is dat mijn backlog al groot genoeg is maar anders was ik weer voor een playthrough gegaan!
randomg schreef op maandag 18 maart 2024 @ 15:41:
Hallo allen, zojuist contact opgenomen met Steam Support aangezien mijn volume + knop blijft hangen. Tot mijn verbazing zeggen zij dat de garantie verlopen is. Nu is het anderhalf jaar na aankoop. Even snel gegoogeld en er staat 1 jaar garantie, dit kan toch niet juist zijn? Heeft iemand hier ervaring mee?
Ik neem aan dat ze een vergissing maken en ik recht heb op 2 jaar?
Je hebt gewoon 2 jaar garantie in NL (en vooral: de EU) - je zou overigens prima kunnen motiveren dat dat langer zou moeten zijn maar dat is nu nog niet relevant. (verwachte levensduur van een spelcomputer is niet 2 jaar - ook geen 10 jaar trouwens)Mizgala28 schreef op maandag 18 maart 2024 @ 15:55:
@randomg Ik ga vannuit dat de persoon in kwestie fout zit.
Want dit staat gewoon hier
https://help.steampowered.../view/4E41-6123-79EF-25BA
Maar ik zie ze USD vermelden, alsof ze denken dat je in de US woont.
Kortom, netjes aangeven dat je 2 jaar garantie hebt volgens (de link van @Mizgala28) en nogmaals je garantieclaim neerleggen.
ping 127.212.23.124
Dat zou ik zeker proberen... maar zo simpel is het nou ook weer niet. De garantietermijn is in Nederland sowieso niet precies bepaald. Die zou voor een product als dit wel langer moeten zijn dan een jaar, maar het probleem is wel dat na een jaar de bewijslast bij jou ligt om aan te tonen dat het defect niet door jouw toedoen ontstaan is.pjottum schreef op maandag 18 maart 2024 @ 16:40:
[...]
[...]
Je hebt gewoon 2 jaar garantie in NL (en vooral: de EU) - je zou overigens prima kunnen motiveren dat dat langer zou moeten zijn maar dat is nu nog niet relevant. (verwachte levensduur van een spelcomputer is niet 2 jaar - ook geen 10 jaar trouwens)
Kortom, netjes aangeven dat je 2 jaar garantie hebt volgens (de link van @Mizgala28) en nogmaals je garantieclaim neerleggen.
https://www.rijksoverheid...gaat%20dan%20het%20andere.Bewijslast bij ondeugdelijk product
Als er iets mis is met een product binnen 12 maanden na aankoop, moet de verkoper bewijzen dat dit uw schuld is. Bijvoorbeeld door aan te tonen dat u het product niet goed heeft gebruikt.
Gaat het product na 12 maanden of langer kapot? Dan moet u bewijzen dat dit niet uw schuld is en dat het aan het product ligt.
Maar ja, gewoon proberen natuurlijk, hopelijk werkt het.
Je hoeft het pas te bewijzen als de verkoper zegt dat het jouw schuld is dat het apparaat kapot is. En in mijn ervaring zegt een verkoper dat bij de meeste standaard gebreken nooit.Finraziel schreef op maandag 18 maart 2024 @ 19:43:
[...]
Die zou voor een product als dit wel langer moeten zijn dan een jaar, maar het probleem is wel dat na een jaar de bewijslast bij jou ligt om aan te tonen dat het defect niet door jouw toedoen ontstaan is.
[...]
https://www.rijksoverheid...gaat%20dan%20het%20andere.
Maar ja, gewoon proberen natuurlijk, hopelijk werkt het.
Dank iedereen voor de reactie. We wachten de reactie af. Het is een regelmatig voorkomend probleem zo te lezen, ook heb ik de Steam Deck niet opengemaakt o.i.d., dus dat het een standaard gebreken is lijkt mij evident.MennoE schreef op maandag 18 maart 2024 @ 20:12:
[...]
Je hoeft het pas te bewijzen als de verkoper zegt dat het jouw schuld is dat het apparaat kapot is. En in mijn ervaring zegt een verkoper dat bij de meeste standaard gebreken nooit.
edit: false alarm

:fill(white):strip_exif()/f/image/27O2Nn3MOBw0pQbOyKgHpKiS.png?f=user_large)
[ Voor 17% gewijzigd door randomg op 19-03-2024 00:26 ]
Ik gebruik moonlight omdat het mooi te koppelen is met de moondecky plugin en ik heb HDR via moonlight 👌🏻Jobius schreef op maandag 18 maart 2024 @ 11:42:
Nee, niet toevallig een Dock oid met een scherm er aan?swordsman720 schreef op woensdag 20 maart 2024 @ 12:09:
Zo, gisteren een factory reset gedaan nadat ik heel vaak zwart scherm kreeg als ik van game mode naar desktop mode ging. Heeft iemand ook last van? Hoe lost je het op?
Hee werkt HDR nu eindelijk via moonlight op de steamdeck?tumtum100 schreef op dinsdag 19 maart 2024 @ 07:46:
[...]
Ik gebruik moonlight omdat het mooi te koppelen is met de moondecky plugin en ik heb HDR via moonlight 👌🏻
Verder ben ik écht een groot fan van moonlight, is echt een near-native experience, veel beter dan steam-link
To Beezze or not to Beezze
Nee, zonder dock. Moest vaak harde reset gaan doen (power knop lang inhouden).jaspov schreef op woensdag 20 maart 2024 @ 12:16:
[...]
Nee, niet toevallig een Dock oid met een scherm er aan?
Nu voorlopig weer frish..
ik voel een aankoop aankomen.
http://i.imgur.com/BYdnj.jpg | http://i.imgur.com/1sNnu.jpg zomg new pic 14 JAN 2013 www.lannersedge.nl Gezellige LAN is Gezellig | i'm OLD!
game is absoluut speelbaar op de steam deck. natuurlijk zijn er dipjes maar dat is met meerdere SD games, 1080p60 medium op een ryzen 2600 ( 6 jaar oud) icm 5700xt (5 jaar oud) alsof het nixxes is (HanG-BuiK-ZwijN schreef op donderdag 21 maart 2024 @ 20:22:
YouTube: Steam Deck - Horizon: Forbidden West Gameplay | SteamOS i am impressed : 'ps4' 30fps op 800p uitermate constant
ik voel een aankoop aankomen.
*getest met een legale steam versie
**1080p60 medium settings, auto config volgens system requirements
*** steam deck auto 'low' settings
http://i.imgur.com/BYdnj.jpg | http://i.imgur.com/1sNnu.jpg zomg new pic 14 JAN 2013 www.lannersedge.nl Gezellige LAN is Gezellig | i'm OLD!
Ik heb AP zo vaak geïnstalleerd om maar niet op te starten op de deck via Steam (ik had m lang geleden gekocht). Nu geneigd om maar nog een keer te betalen voor de GoG versie en daarna wederom niet op te starten.
Nogmaals dank voor de tip. Gisteren geïnstalleerd door het volgen van deze YouTube-video en binnen 10 minuten draaide alles als een zonnetje. Heel eenvoudig om te installeren en een veel betere verbinding dan via Steam zelf. Aanrader voor wie een PC heeft staan!Hagdos schreef op zaterdag 16 maart 2024 @ 07:45:
[...]
Viel me alles mee, en ik ben zeker geen handige Harry in dit soort dingen.
https://www.reddit.com/r/...led_stadia_controller_is/

Heeft iemand dit wellicht op kunnen lossen? (Bijvoorbeeld met een custom theme en CSS loader zoals in de reacties wordt gesuggereerd)
Damn... RDR2 voor 20 euro is echt een no-brainer... nog steeds een parel van een game.Amos_x schreef op zaterdag 16 maart 2024 @ 10:43:
[...]
Voorbeeldje op de pagina van de game zelf
[Afbeelding]
[Afbeelding]
[Afbeelding]
Ook 45W op 15Volt voor de Steamdeck
https://www.ikea.com/nl/n...er-snel-opladen-80574438/
Stadia was beter....
Dat is geen geld zeg.artificial_sun schreef op vrijdag 22 maart 2024 @ 19:59:
Nieuw bij Ikea 45w PD lader voon 12.99.
Ook 45W op 15Volt voor de Steamdeck
https://www.ikea.com/nl/n...er-snel-opladen-80574438/
Hoe goed draait hij met resume op de deck?PinusRigida schreef op vrijdag 22 maart 2024 @ 15:23:
[...]
Damn... RDR2 voor 20 euro is echt een no-brainer... nog steeds een parel van een game.
Goed, ik heb geen enkele issue gehad en het spel inmiddels helemaal uitgespeeld.
Ik neem aan dat je dan nog geen HDR passthrough werkend hebt gekregen of wel?easygoingfox schreef op vrijdag 22 maart 2024 @ 12:14:
[...]
Nogmaals dank voor de tip. Gisteren geïnstalleerd door het volgen van deze YouTube-video en binnen 10 minuten draaide alles als een zonnetje. Heel eenvoudig om te installeren en een veel betere verbinding dan via Steam zelf. Aanrader voor wie een PC heeft staan!
To Beezze or not to Beezze
Niet naar gekeken eerlijk gezegd. En in alle eerlijkheid ben ik niet zo thuis in HDR. Op mijn PC (gekoppeld aan 4K HDR TV) staat het ook uit, omdat ik het beeld er juist minder mooi (grijze waas) door vind worden.beezze schreef op maandag 25 maart 2024 @ 10:29:
[...]
Ik neem aan dat je dan nog geen HDR passthrough werkend hebt gekregen of wel?
Op mijn steam deck werkt alleen de linker helft van een koptelefoon als ik hem op de 3.5mm aux aansluit. Hebben meer mensen hier last van? Ik kwam wat topics tegen op reddit maar niemand leek echt een oplossing te hebben hiervoor🤷♂️
Zie https://www.reddit.com/r/...ts_aux_audio_to_the_left/
Niet echt een oplossing, maar een mogelijke workaround is een USB-C naar 3.5mm dongle proberen.d4rkn4pst3r schreef op woensdag 27 maart 2024 @ 20:21:
Goedeavond
Op mijn steam deck werkt alleen de linker helft van een koptelefoon als ik hem op de 3.5mm aux aansluit. Hebben meer mensen hier last van? Ik kwam wat topics tegen op reddit maar niemand leek echt een oplossing te hebben hiervoor🤷♂️
Als factory reset niet werkt, dan insturen voor garantied4rkn4pst3r schreef op woensdag 27 maart 2024 @ 20:21:
Goedeavond
Het eerste wat ik zou bekijken is of er vuil in de opening zit, maar als dat niet het geval is en je een usb-c dongle niet acceptabel vindt zul je contact op moeten nemen met support voor garantie.d4rkn4pst3r schreef op woensdag 27 maart 2024 @ 20:21:
Goedeavond
Mijn koptelefoon beschikt ook over micro usb aansluiting dus ik ga vanavond even kijken of usb c naar micro usb wel werkt. Terug sturen voor garantie is niet de handigste optie aangezien ik de oled limited edition heb die alleen in Canada en US verkocht wordt. Mocht usb ook niet werken wordt het toch een bleutooth headset aanschaffen
Ik zou alsnog contact opnemen; ik hoop dat mijn Oled het langer doet dan (max) 6 maanden, eigenlijk.d4rkn4pst3r schreef op donderdag 28 maart 2024 @ 10:26:
Bedankt voor jullie reactie!
Mijn koptelefoon beschikt ook over micro usb aansluiting dus ik ga vanavond even kijken of usb c naar micro usb wel werkt. Terug sturen voor garantie is niet de handigste optie aangezien ik de oled limited edition heb die alleen in Canada en US verkocht wordt. Mocht usb ook niet werken wordt het toch een bleutooth headset aanschaffen
ping 127.212.23.124
Ik ben een beetje in de war. Ik was eerst optimistisch vanwege jou post en threads op Reddit over Forbidden West op de Deck. Maar gister kwam een updated "Optimized Settings" video uit van Digital Foundry, geselecteerd vanaf de Deck timestamp:HanG-BuiK-ZwijN schreef op vrijdag 22 maart 2024 @ 02:09:
game is absoluut speelbaar op de steam deck. natuurlijk zijn er dipjes maar dat is met meerdere SD games, 1080p60 medium op een ryzen 2600 ( 6 jaar oud) icm 5700xt (5 jaar oud) alsof het nixxes is () misschien wel de PC Port van het jaar (tot nu toe)
*getest met een legale steam versie
**1080p60 medium settings, auto config volgens system requirements
*** steam deck auto 'low' settings
TLDR: ik deel de mening met de review: dit is niet echt speelbaar op de Deck.
Zelfs met alle settings laag krijg je net aan 30-35 FPS met constante stotters terwijl dingen op de achtergrond laden. Je ziet deze stotters ook terug in de gameplay video. En de visuals zien er niet echt best uit, het doet me denken aan Starfield: zacht en blurry vanwege de zware upscaling.
Het lijkt me moeilijk om ver te komen in het spel als je moeilijk vijanden op de achtergrond kan zien en raken. @HanG-BuiK-ZwijN, ervaar jij dit anders?
Virtualis: Ryzen 3700X - 16GB DDR4 - Gigabyte 1080 Ti OC - Sandisk 2TB - Valve Index
Aangezien DF betrouwbaar is heb ik nog te kort gespeeld. GevalletjeAlleen ff de intro proberen en half uurtje 'klooien' met settings.XanderDrake schreef op vrijdag 29 maart 2024 @ 11:39:
[...]
Ik ben een beetje in de war. Ik was eerst optimistisch vanwege jou post en threads op Reddit over Forbidden West op de Deck. Maar gister kwam een updated "Optimized Settings" video uit van Digital Foundry, geselecteerd vanaf de Deck timestamp:
[YouTube: Horizon Forbidden West PC - Optimised Settings vs PS5 - The DF Breakdown]
TLDR: ik deel de mening met de review: dit is niet echt speelbaar op de Deck.
Zelfs met alle settings laag krijg je net aan 30-35 FPS met constante stotters terwijl dingen op de achtergrond laden. Je ziet deze stotters ook terug in de gameplay video. En de visuals zien er niet echt best uit, het doet me denken aan Starfield: zacht en blurry vanwege de zware upscaling.
Het lijkt me moeilijk om ver te komen in het spel als je moeilijk vijanden op de achtergrond kan zien en raken. @HanG-BuiK-ZwijN, ervaar jij dit anders?
Voor €2,74 meer heb je hem ook in een bundel met nog 14 andere games (waar ook zeker goede tussen zitten):luxzenburcht schreef op zondag 31 maart 2024 @ 17:34:
Voor de shooter liefhebbers is Valfaris: Mecha Therion in de aanbieding op Steam. De muziekkeuze is niet echt mijn ding maar voor de rest uiterst vermakelijk.
https://www.fanatical.com...dle-very-positive-edition

Dit zijn natuurlijk niet de echte prijzen, meer de price-tiers
Ieri ero quiete, perché oggi sarò la tempesta
Het idee is dus dat je met $15 een set samenstelt. Natuurlijk zijn het niet de echte prijzen maar meer een beperking om te kijken waar iedereen mee komt.XanderDrake schreef op dinsdag 2 april 2024 @ 16:07:
Voor de mensen die net de Deck hebben gekocht en die zoeken naar de beste games om goedkoop mee te starten, hebben ze op Reddit dit mooie overzicht gemaakt:
[Afbeelding]
Met 15 Dollar ga ik voor Vampire Survivors, Slay the Spire, Balatro, Hollow Knight, Dave the Diver en Elden Ring. Al zou ik geen van de 4-5 dollar games erg snel op de SD spelen, ben meer van de indies op dit apparaat.
Hoe vind je Balatro? Zat er ook over te denken om die te kopen voor een lange vlucht die ik binnenkort moet nemen.Jobius schreef op dinsdag 2 april 2024 @ 17:02:
[...]
Met 15 Dollar ga ik voor Vampire Survivors, Slay the Spire, Balatro, Hollow Knight, Dave the Diver en Elden Ring. Al zou ik geen van de 4-5 dollar games erg snel op de SD spelen, ben meer van de indies op dit apparaat.
Balatro is prachtig. Het speelt wel iets sneller op de pc maar ik speel het ook heel regelmatig op mijn SD.SD5k schreef op dinsdag 2 april 2024 @ 17:04:
[...]
Hoe vind je Balatro? Zat er ook over te denken om die te kopen voor een lange vlucht die ik binnenkort moet nemen.
Als je van deck builders houd is het echt een no-brainer.
Mooie games, maar er staan echt wel wat games verkeerd geplaatst in die tier list als het gaat om hoe goedkoop je ze kunt krijgen. Fallout New Vegas moet bijvoorbeeld naar de goedkoopste regel en slay the spire wat omhoog. Ook the Witcher staat te hoog en balatro en cult of the Lamb zijn duurder dan die game.XanderDrake schreef op dinsdag 2 april 2024 @ 16:07:
Voor de mensen die net de Deck hebben gekocht en die zoeken naar de beste games om goedkoop mee te starten, hebben ze op Reddit dit mooie overzicht gemaakt:
[Afbeelding]
Maar als je het puur ziet als lijstje aanraders met een grove schatting van hoe duur ze zijn dan is het een mooi lijstje. Wil je echt op een budget je collectie snel laten groeien zou ik naar bundels kijken.
Zo zie je maar dat iedereen zijn SD anders gebruikt. Ik zal nooit een "zware" 3D game willen spelen op de SD. Voor mij zijn het de indies, emulators en de 3D games ouder dan 10 jaar (ongeveer). Nieuwe AAA games speel ik op de OLED (PC of series X)XanderDrake schreef op dinsdag 2 april 2024 @ 16:07:
[Afbeelding]
De laatste 1,5 week 75 uur in Stardew Valley gestopt dus die kan ik zeker aanraden
Welke versie speel je van Outrun 2, de Xbox, PSP of PS2 uitgave?Beakzz schreef op dinsdag 2 april 2024 @ 18:49:
[...]
De laatste 1,5 week 75 uur in Stardew Valley gestopt dus die kan ik zeker aanradenwaar van de helft op de SD en Outrun 2 Coast to Coast is ook heaven op de SD
Er is ook nog een PC versie, die zelfs wat community updates heeft gekregen om hem beter speelbaar te krijgen op moderne hardware. Wordt inmiddels beschouwd als abandonware, dus is vrij makkelijk te vinden.macdushi schreef op woensdag 3 april 2024 @ 09:40:
[...]
Welke versie speel je van Outrun 2, de Xbox, PSP of PS2 uitgave?
Draait in ieder geval fantastisch op de Steam Deck.

Ik wacht nog even op de mogelijkheid om een korting mee te pakken maar ik wil ook niet te lang wachten want mijn 2015 Asus ROG laptop waarvan accu al jaren kapot is, heeft sinds vorige week ook een harde schijf die me luid en duidelijk laat weten "hey man, ik ga het binnenkort begeven, ratel ratel prrrrrrrrrrrttttttsssss!"
Redenering is: ik ben sowieso niet opzoek naar beste performance maar naar de beste balans in hoe ik het ding wil gebruiken: 50/50 docked en handheld spelen waarbij ik docked het ding wil gebruiken zoals mijn huidige game-laptop en dat is dan ook dat ik het ding slechts opstart als ik wil gamen, werken doe ik op m'n werklaptop en de paar keer dat ik een privémailtje wil versturen of privé eens naar mijn belastingaangifte wil gaan, kan ik dat ook via werklaptop, óf de laptop van m'n vrouw. + SD heeft blijkbaar ook een browser en ik ben ok met Linux, ook al is het al even geleden, heb een tijdje Ubuntu gedraaid.
Qua games ben ik een casual gamer die eerder indiegames en de AA en AAA games van gisteren wil spelen, waarvan mijn specifieke "have-to's" blijkbaar best goed lopen behalve de Homeworld games (remastered) maar die draaien dan weer op m'n vrouw d'r budgetlaptop... Heb weinig interesse in Cyberpunk etc...
Nu is de vraag: de 1 TB met ontspiegeld of de 500GB versie?
Ik ga niet 'tweaken' en een 1 TB ssd plaatsen, ik ken mezelf: is niet de eerste keer dat ik iets wil doen op basis van een tutorial, iets waarvan mensen zeggen "het is poepsimpel, kan je niet verknallen" en ik het verknal.
Dus stel me niet voor om de 500GB versie te halen om er dan een aftermarket 1TB ssd in te plaatsen.
Ik ben gebrand op het 1TB model maar heb gehoord dat het matte glas er blijkbaar wél voor zorgt dat de zwartwaarden van het OLED paneel nét ietsjes minder zijn dan die van het niet matte glas... ik vind het altijd moeilijk om online afbeeldingen te vergelijken op een monitor die niet OLED is dus bij deze mijn vraag:
Is het echt een verschil of is het echt maar in zéér specifieke omstandigheden minimaal merkbaar?
Want als het écht een verschil is ben ik geneigd om dan maar de 500GB versie te verkiezen en wat minder games tegelijk gedownload te hebben...
Klinkt alsof de SD perfect is voor jou situatie.
Ik zou voor de 500gb versie gaan persoonlijk. Je kan altijd nog een micro SD kaartje in de SD duwen als je meer storage wilt. Doe ik ook, werkt echt hartstikke goed.
Ik ben heel blij dat ik over ben gestapt van de ontspiegelde Steam Deck naar de goedkopere niet-ontspiegeldePinusRigida schreef op woensdag 3 april 2024 @ 12:02:
Is het echt een verschil of is het echt maar in zéér specifieke omstandigheden minimaal merkbaar?
Want als het écht een verschil is ben ik geneigd om dan maar de 500GB versie te verkiezen en wat minder games tegelijk gedownload te hebben...
Het matte scherm was één van de weinige dingen waar ik me een beetje aan stoorde, en het verschil tussen mat en glanzend is heel duidelijk zichtbaar, ook als je ze niet direct vergelijkt met elkaar.
Heb zelf die van Spigen en heb later voor echt een koopje een 1tb SSD gekocht, dat scheelde me best veel.
@PinusRigidaHahn schreef op woensdag 3 april 2024 @ 12:24:
[...]
Ik ben heel blij dat ik over ben gestapt van de ontspiegelde Steam Deck naar de goedkopere niet-ontspiegelde![]()
Het matte scherm was één van de weinige dingen waar ik me een beetje aan stoorde, en het verschil tussen mat en glanzend is heel duidelijk zichtbaar, ook als je ze niet direct vergelijkt met elkaar.
Ik heb juist de tegenovergestelde ervaring. Heb twee LCD decks gehad zonder etched glass en heb nu de 1 TB oled met etched glass. Ik vind het juist een verademing dat ik minder last heb van reflecties en ik merk helemaal niks van slechtere zwartwaardes. En ik heb ook een oled tv en mijn iPhone, dus het is niet dat ik geen ervaring met oled heb. Het beeld van de oled deck met etched glass ziet er prachtig uit en ik hoef veel minder rekening te houden met licht achter me.
Wel speel ik meestal binnen. Het effect dat zwart minder zwart wordt door het etched glass is volgens mij erger hoe meer licht er in je omgeving is (logisch want de reden dat het zwart minder zwart is is dat er omgevingslicht verstrooid wordt). Toen de oled uit kwam was er een beruchte video die het effect liet zien waarbij zwart veel minder zwart werd, maar dat was een YouTuber die onder studioverlichting zat. Maar het zou dus kunnen dat als je veel buiten speelt dat je er meer last van hebt omdat daglicht altijd véél feller is dan binnen. Aan de andere kant heb je dan ook weer meer last van spiegelingen, dus het is maar net wat je erger vindt.
De meerprijs voor de SSD vind ik in ieder geval wel de prijs waard. Upgraden van een 512 GB naar 1 TB (los van dat je dat niet wou doen) is het eigenlijk nauwelijks waard qua prijs, tenzij je pertinent dat etched glass niet wil hebben en wel de 1 TB. Ik ben zelf wel blij met de ruimte want met 512 was het toch wat sneller schipperen geweest met dingen weer er af moeten gooien. Een SD kaart kan ook, maar als het geld niet heel krap is dan liever een grotere SSD zodat je niet na hoeft te denken welke games je op de snelle en welke op de trage opslag wil.
De 1 Tb heb ik overigens nog nooit vol gekregen, 500 Gb was meer dan genoeg geweest. Alvast veel plezier met je toekomstige Steam Deck! Fantastisch apparaat, mijn beste game aankoop sinds de PS1

ook thanx @easygoingfox en @Finraziel om jullie ervaring te delen. al doet het me terug twijfelen.
Wat ik zeker weet: ik zal niet buiten gamen. ik zal in situatie 1) thuis op de bank gamen en dan vooral 's avonds na slaapuur voor de dochter (dus de tijd dat vrouw en ik kunnen chillen en m'n vrouw d'r series kijkt op de BBC en ik... ofwel op m'n tablet YT zit te kijken... of mee zit te kijken naar Murdoch Mysteries etc. uit verveling.
...en waar het dus donker is behalve 1 warmgeel bureaulampje want 's avonds doen we ook de grote lichten in de woonkamer uit...
En in situatie 2) zal ik docked op m'n game/thuiswerk/chill -zolder gamen waar ik het voor het gamen altijd donker maak behalve een RGB ledstrip die àchter de monitor en de toekomstige steamdeck loopt en waarvan ik dus geen reflecties zal hebben... ...maar daar zal de Steam Deck niet de hoofdmonitor zijn...
(o en ik wil ook emuleren maar dat is niet zo relevant in de discussie 500gb vs 1tb)
De paar keren dat ik reflecties zou kunnen hebben is bij situatie 1) op zomeravonden wanneer het buiten nog licht blijft tot 23u, want in situatie 1) zit ik op de bank met een raam schuinachter me en door de jaloezieën komt toch steeds wat licht door tenzij het buiten dus donker is...
Het prijsverschil is niet echt een punt en snelle opslag is me wel wat waard.
Ik heb nu op laptop 1TB die bijna vol staat met alleen m'n steambibliotheek, maar ik zit er nu ook niet mee in om bij 500GB wat meer selectiever te zijn in wat ik lokaal opgeslagen laat staan: als ik iets een periode niet speel kan het wel even weg...
Ik gebruik zelf de 512gb OLED Steam Deck met SD kaartje (volgens mij ook 500gb). Daarnaast heb ik een prima Anti-Glare Screen Protector van BROTECT. Klinkt een beetje waar jij naar op zoek bent en deze combinatie bevalt mij zéér goed!PinusRigida schreef op woensdag 3 april 2024 @ 12:02:
De kogel is door de kerk, heb lang gewacht en zowat alle mogelijke vergelijkingsvideo's tussen de Steam Deck, ROG Ally en die Lenovo Legion go bekeken... ik ga dus m'n SteamDeck OLED bestellen.héél binnenkort, lees deze maand, ten laatste volgende maand.
Ik wacht nog even op de mogelijkheid om een korting mee te pakken maar ik wil ook niet te lang wachten want mijn 2015 Asus ROG laptop waarvan accu al jaren kapot is, heeft sinds vorige week ook een harde schijf die me luid en duidelijk laat weten "hey man, ik ga het binnenkort begeven, ratel ratel prrrrrrrrrrrttttttsssss!"
Redenering is: ik ben sowieso niet opzoek naar beste performance maar naar de beste balans in hoe ik het ding wil gebruiken: 50/50 docked en handheld spelen waarbij ik docked het ding wil gebruiken zoals mijn huidige game-laptop en dat is dan ook dat ik het ding slechts opstart als ik wil gamen, werken doe ik op m'n werklaptop en de paar keer dat ik een privémailtje wil versturen of privé eens naar mijn belastingaangifte wil gaan, kan ik dat ook via werklaptop, óf de laptop van m'n vrouw. + SD heeft blijkbaar ook een browser en ik ben ok met Linux, ook al is het al even geleden, heb een tijdje Ubuntu gedraaid.
Qua games ben ik een casual gamer die eerder indiegames de AA en AAA games van gisteren wil spelen, waarvan mijn specifieke "have-to's" blijkbaar best goed lopen behalve de Homeworld games (remastered) maar die draaien dan weer -nét- op m'n vrouw d'r budgetlaptop... Heb weinig interesse in Cyberpunk etc...
Nu is de vraag: de 1 TB met ontspiegeld of de 500GB versie?
Ik ga niet 'tweaken' en een 1 TB ssd plaatsen, ik ken mezelf: is niet de eerste keer dat ik iets wil doen op basis van een tutorial, iets waarvan mensen zeggen "het is poepsimpel, kan je niet verknallen" en ik het verknal.Ik ben goed met software, dat is ook m'n job, maar laat me niet priegelen met hardware!
![]()
Dus stel me niet voor om de 500GB versie te halen om er dan een aftermarket 1TB ssd in te plaatsen.
Ik ben gebrand op het 1TB model maar heb gehoord dat het matte glas er blijkbaar wél voor zorgt dat de zwartwaarden van het OLED paneel nét ietsjes minder zijn dan die van het niet matte glas... ik vind het altijd moeilijk om online afbeeldingen te vergelijken op een monitor die niet OLED is dus bij deze mijn vraag:
Afijn, ik had dezelfde redenatie als @Causs. Levering was supersnel, volgende dag, kwam dus ergens uit een opslag in NL.
ping 127.212.23.124
Same here, ik had ook geen idee welk scherm ik wilde ondanks verschillende youtube reviews te hebben bekeken. Ja het 512gb model spiegelt maar een screenprotector van een paar euro heeft dat opgelost.Causs schreef op woensdag 3 april 2024 @ 13:23:
[...]
Ik gebruik zelf de 512gb OLED Steam Deck met SD kaartje (volgens mij ook 500gb). Daarnaast heb ik een prima Anti-Glare Screen Protector van BROTECT. Klinkt een beetje waar jij naar op zoek bent en deze combinatie bevalt mij zéér goed!
Allemaal keuzes
1 Tb komt volgens mij ook met een extra mooie beschermhoes, om het nog moeilijker te makenPinusRigida schreef op woensdag 3 april 2024 @ 13:19:
@Jobius @Hahn @Vagax, thanx, vrij duidelijke reacties!![]()
ook thanx @easygoingfox en @Finraziel om jullie ervaring te delen. al doet het me terug twijfelen.
Linksom of rechtsom staat je een mooie ervaring te wachten. Enige nadeel: je gaat (te) veel geld uitgeven in Steam Sales zoals @pjottum ook al aangeeft
Ja help en ik moet me al inhouden met Steamsales dus dat belooft!easygoingfox schreef op woensdag 3 april 2024 @ 16:10:
[...]
1 Tb komt volgens mij ook met een extra mooie beschermhoes, om het nog moeilijker te makenIs daardoor compacter mee te nemen, ideaal in het vliegtuig.
Linksom of rechtsom staat je een mooie ervaring te wachten. Enige nadeel: je gaat (te) veel geld uitgeven in Steam Sales zoals @pjottum ook al aangeeft
Standaard altijd even op gg.deals of isthereanydeal.com naar de historie kijken om te zien of iets nou echt een goede deal is of bijna altijd wel rond die prijs of nog lager te krijgen is... Dat helpt al een hoop tegen te veel impulsaankopenPinusRigida schreef op woensdag 3 april 2024 @ 18:05:
[...]
Ja help en ik moet me al inhouden met Steamsales dus dat belooft!
Hier ook uitgespeeld vanavond na de game op dit forum voorbij te hebben zien komen. Dank voor die tips, fantastisch spel! In een zit of 3 uitgespeeld en genoten van de grafische stijl en de puzzels. Speelt heerlijk weg op de Steam Deck in 90fpsrichards3 schreef op zondag 21 januari 2024 @ 09:30:
Na tips op dit forum Cocoon gekocht (had er niet eerder over gehoord) maar wat een topgame zeg, en alsof die gemaakt is voor de SD, speelt er zo lekker op.
Zo…nu weer verder puzzelen.
Ik ben de laatste tijd Stray aan het spelen. En vandaag met de Dock op de TV.
Heerlijk spel. Ook erg blij met de Docking station van Ome Ali.
Vraagje over iets anders.
Ik heb blijkbaar ooit een account aangemaakt voor FF online. Dus als ik hem wil spelen moet ik hem kopen.
Maar hoe zit dat nu precies? Ik koop de online versie voor ongeveer een tientje en dan moet ik nog een maandelijks bedrag betalen. Klopt dat?
[ Voor 5% gewijzigd door streamnl op 04-04-2024 22:02 ]
V&A (of dit topic) is niet bedoeld voor animo/interesse/pre-order advertenties.
Discussies en vragen met betrekking tot reservering, bestelling en levering horen in Steam Deck - reservering, bestelling & levering
Voor informatie over de prestaties en speelbaarheid van specifieke games op de Steam Deck en tips om ze beter te laten werken, kijk op ProtonDB.