Wat een hel, Ik kom de betaling niet door
De issue heeft te maken met rate limiter die de psp instelt, voor payment request per seconde (om Denial of service attacks tegen te gaan). Meestal kan je PSP dit upscalen om juist dit probleem op te lossen (Zonder code changes aan de merchants kant)True schreef op vrijdag 16 juli 2021 @ 19:14:
@Xlast88 behalve de eerste 5 minuten van een steam sale heeft Steam er bar weinig storingen naar mijn idee. Ze doen het de laatste paar jaren echt erg erg goed.
Ik denk dat ik een soft ban te pakken heb 
"It looks like you've been attempting a lot of purchases in the last few hours. Please wait a while before trying again."
"It looks like you've been attempting a lot of purchases in the last few hours. Please wait a while before trying again."
"The test of a work of art is, in the end, our affection for it, not our ability to explain why it is good." - Stanley Kubrick | Trakt
Dit heb ik dus ook, kom er niet om heen.Chester schreef op vrijdag 16 juli 2021 @ 19:18:
Die heb ik nu ookChester schreef op vrijdag 16 juli 2021 @ 19:18:
Dat je het helemaal niet meer mag proberen ligt aan Steam, niet aan mijn bank of zo. Heb het voornamelijk via Ideal geprobeerd maar ook via PayPal mag ik het nu niet meer proberen.Xlast88 schreef op vrijdag 16 juli 2021 @ 19:18:
[...]
De issue heeft te maken met rate limiter die de psp instelt, voor payment request per seconde (om Denial of service attacks tegen te gaan). Meestal kan je PSP dit upscalen om juist dit probleem op te lossen (Zonder code changes aan de merchants kant)
Vind het echt achterlijk dat Valve dat soort automatische temp bans niet even uitzet op een moment als deze.
Gamertag: FinrazielNL
Jouw bank is niet het probleemFinraziel schreef op vrijdag 16 juli 2021 @ 19:21:
[...]
Dat je het helemaal niet meer mag proberen ligt aan Steam, niet aan mijn bank of zo. Heb het voornamelijk via Ideal geprobeerd maar ook via PayPal mag ik het nu niet meer proberen.
Vind het echt achterlijk dat Valve dat soort automatische temp bans niet even uitzet op een moment als deze.
De Payment service provider is de partij die voor Steam de betaling regeld. Zij hebben een issue met de hoeveelheid requests. Waardoor de checkout niet werkt en steam dan je soft-banned
THANK YOU FOR YOUR PURCHASE! 
Maar als iemand de mijne wilt hebben tzt, hit me up (geen markup).
Maar als iemand de mijne wilt hebben tzt, hit me up (geen markup).
Beetje volhouden dan kom je er wel doorheen. Mij is het net gelukt in ieder geval met creditcard.
[ Voor 8% gewijzigd door McVirusS op 16-07-2021 19:26 ]
Ik heb ook de betaalblokkering te pakken helaas
Heb ik ook, komt dit door de drukte is dit by design?

:)
Hier ook eerst de melding dat mijn account uit 2008 te nieuw is. Nu de melding dat ik te veel bestelacties heb gedaan. Weer lekker voor elkaar zo..
Besteld vanaf een vliegveld in Spanje. Servers lijken weer in orde. Via wallet.
Ja niet zo gek, iedereen die heel graag als eerste wou bestellen waar het nog niet gelukt is is nu tijdelijk geband dus nu kunnen de net iets minder hardcore fans die wat later waren vrolijk bestellen... Zo kan het ook natuurlijk, maar nogal waanzin om je grootste fans zo in de kou te zetten.Devilscomrade schreef op vrijdag 16 juli 2021 @ 19:32:
Besteld vanaf een vliegveld in Spanje. Servers lijken weer in orde. Via wallet.
Hmmm... ik kom er nog steeds niet doorheen. Ach ja, dan maar 's later proberen
Dacht slim te zijn, gift card van 5 euro. Maar die kan ik ook niet inwisselen...
Ben er zojuist doorheen gekomen, betaald met PayPal
iemand enig idee hoe lang die softban actief blijft?
Ik heb op 3 verschillende(broweser, steam + steam op mobiel) manieren geprobeerd, misschien is dat de reden?
Ik heb op 3 verschillende(broweser, steam + steam op mobiel) manieren geprobeerd, misschien is dat de reden?
Had jij ook de "je koopt teveel" error?Greveldinges schreef op vrijdag 16 juli 2021 @ 19:38:
Ben er zojuist doorheen gekomen, betaald met PayPal
EDIT: Toch nog gelukt, met paypal in de browser. Dus ik zou me niet teveel zorgen maken over die error, ik zat te spammen als een gek
[ Voor 26% gewijzigd door Avioto op 16-07-2021 19:42 ]
Steam/XBL: Avioto
Ik ben er nu eindelijk doorheen. Kwam bijna tot de Ideal pagina maar die bleef hangen. Continu opnieuw geprobeerd en toen ook die stomme error gekregen. Nu net werkt het weer. Ban van ~30min gehad dus.

Okee ik ben er door. Heb online een Steam giftcard van 5 eu gekocht en die geactiveerd in mijn Steam account.
Geen meldingen meer dat ik te veel betaalacties heb gedaan. Werkte meteen.
Geen meldingen meer dat ik te veel betaalacties heb gedaan. Werkte meteen.
Ik was/ben nu verder, maar strand nu bij de bevestiging.
Same here, 2 keer zelf inmiddels...soulcrusher schreef op vrijdag 16 juli 2021 @ 19:42:
Ik ben er nu eindelijk doorheen. Kwam bijna tot de Ideal pagina maar die bleef hangen. Continu opnieuw geprobeerd en toen ook die stomme error gekregen. Nu net werkt het weer. Ban van ~30min gehad dus.
Dan maar geen steam deck....
Ik ben ook een half uur verder maar krijg nog steeds de foutmelding
Kom op zeg, als dit al een probleem is voor je, dan koop je toch lekker een console.nielzzzz schreef op vrijdag 16 juli 2021 @ 19:44:
Dan maar geen steam deck....
Ik kom er ook niet doorheen. Probeer het over een uurtje nog een keer, komt vast wel goed.
12x 280Wp ZW, 12x 280Wp ZO, Zubadan SHW80YAA 8kW, Zehnder Q450 ERV
Als je als Valve niet eens een reservering goed kan laten verlopen, dan fail je ergens wel anno 2021..P5ycho schreef op vrijdag 16 juli 2021 @ 19:48:
[...]
Kom op zeg, als dit al een probleem is voor je, dan koop je toch lekker een console.
Ik kom er ook niet doorheen. Probeer het over een uurtje nog een keer, komt vast wel goed.
Nope, alleen steeds errors dat pagina's niet geladen konden worden en dat mijn account te jong zou zijn.Avioto schreef op vrijdag 16 juli 2021 @ 19:40:
[...]
Had jij ook de "je koopt teveel" error?
EDIT: Toch nog gelukt, met paypal in de browser. Dus ik zou me niet teveel zorgen maken over die error, ik zat te spammen als een gek
Dit is bij vrijwel alle releases met veel hype, ook bij games (server queues), schoenen, telefoons, donuts.. Je moet proberen je niet te veel te laten leiden door FOMO. Er is heus niets wat je echt mist, behalve achteraf dit uur wat je gefrustreerd zit te klikken.logix147 schreef op vrijdag 16 juli 2021 @ 19:50:
[...]
Als je als Valve niet eens een reservering goed kan laten verlopen, dan fail je ergens wel anno 2021..
Ja maar op de website staat nu bij het dure en middel model q1 2022, maar ik heb er nog wel een in mijn winkelmand.
Om de paar minuten opnieuw proberen werkt blijkbaar. Bij mij was het ongeveer 30 minuten na het krijgen van die error gelukt.Finraziel schreef op vrijdag 16 juli 2021 @ 19:47:
Ik ben ook een half uur verder maar krijg nog steeds de foutmelding
Het is voor mij geen FOMO - ik ben al langer aan het kijken naar een leuke handheld ter vervanging van mijn VITA. Ik had hoop op de Switch Pro, maar die heb ik laten varen.Manarinth schreef op vrijdag 16 juli 2021 @ 19:53:
[...]
Dit is bij vrijwel alle releases met veel hype, ook bij games (server queues), schoenen, telefoons, donuts.. Je moet proberen je niet te veel te laten leiden door FOMO. Er is heus niets wat je echt mist, behalve achteraf dit uur wat je gefrustreerd zit te klikken.
Nu dacht ik met dit ding: moah: voldoet aan alle eisen, dus laten we die maar kopen. Ik heb wel een linkje naar een mislukte betaling, dus ik ben benieuwd of ik deze nog kan verzilveren - er staat dat het wel mogelijk is binnen 72 uur inclusief behoud van kortingen.
Ik loop alleen tegen de betaalbug aan - dit na 4 x betaalpagina gezien te hebben dus ik vermoed dat het beetje random is wanneer die crasht. Probeer het later wel opnieuw en ach... als t niet lukt -- dan later ik heb mijn pc - dies meer dan prima.
Bij het preorderen van de Xbox series x hadden de servers het ook moeilijk maar werd ik echt niet geband omdat ik er doorheen probeerde te komen. En je kan er weldegelijk wat mee missen. Ik had bv die xsx op launch terwijl er ook mensen zijn die het nu pas eens lukt om zo'n ding te bemachtigen. Kan bij deze ook best gaan betekenen dat je maanden later misschien eens aan de beurt bent.Manarinth schreef op vrijdag 16 juli 2021 @ 19:53:
[...]
Dit is bij vrijwel alle releases met veel hype, ook bij games (server queues), schoenen, telefoons, donuts.. Je moet proberen je niet te veel te laten leiden door FOMO. Er is heus niets wat je echt mist, behalve achteraf dit uur wat je gefrustreerd zit te klikken.
Ik had ook problemen met te vaak aankopen proberen te doen. Na een half uur wachten is het gelukt. Succes allen en ik hoop dat het jullie ook lukt
Zie tot mijn verbazing nu in inlog op mijn PC dat er een steam deck 512GB op pending staat. Hebben jullie allemaal al een bevestiging op mail?
Ik heb een bevestiging binnen per mail
Als de bestelling is gelukt, krijg je daarvan een email. Staat ook meteen bij je activiteiten.Gupje360 schreef op vrijdag 16 juli 2021 @ 20:15:
Zie tot mijn verbazing nu in inlog op mijn PC dat er een steam deck 512GB op pending staat. Hebben jullie allemaal al een bevestiging op mail?
Pfff eindelijk gelukt (duurde voor mij zo'n 3 kwartier voor de ban melding weg was, daarna nog een aantal keer dat de betaling niet geïnitialiseerd kon worden of zo). Maar ik ben benieuwd hoeveel tijd dit gaat schelen in levering.
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/BuJ413npOu5Usk1IClhCufxW.jpg?f=user_large)
Edit: voor de 256 GB gegaan trouwens. Enige reden voor mij voor de 512 was het antiglare scherm, maar ik speel bijna nooit buiten dus eigenlijk niet nodig.
:no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/BuJ413npOu5Usk1IClhCufxW.jpg?f=user_large)
Edit: voor de 256 GB gegaan trouwens. Enige reden voor mij voor de 512 was het antiglare scherm, maar ik speel bijna nooit buiten dus eigenlijk niet nodig.
[ Voor 14% gewijzigd door Finraziel op 16-07-2021 20:22 ]
Hier na een aantal mislukte pogingen, een tijdelijke ban en ergernis met het paypalwindow (o, en de irritante eigenschap van m'n toetsenbord naar NL/NL te gaan ipv NL/US precies voor ik een wachtwoord in moet voeren) ook gelukt.
Ik vraag me nu echter wel af of deze dan bij de eerste lading zit. Want hoewel hij vanaf 7 uur in m´n mandje zat kwam de bestelling er pas om 20:15 doorheen.
Ik vraag me nu echter wel af of deze dan bij de eerste lading zit. Want hoewel hij vanaf 7 uur in m´n mandje zat kwam de bestelling er pas om 20:15 doorheen.
Hierzo ook gelukt om na 45 minuten eentje te reserveren. Mocht je het willen weten welke plek je staat kan je de volgende link gebruiken: https://store.steampowere...Ds=[595603,595604,595605]
Mocht steam er niet uit liggen zie je op welke plek je staat.
Heer wat heeft dit langs geduurd, maar ben er ook doorheen.
{"success":21} is dat dan plek 21?
[ Voor 25% gewijzigd door Gupje360 op 16-07-2021 20:29 ]
Dubbel
[ Voor 86% gewijzigd door Gupje360 op 16-07-2021 20:29 ]
Gewoon direct die link? Verder niks? ID veranderen?MrSharkie schreef op vrijdag 16 juli 2021 @ 20:26:
Hierzo ook gelukt om na 45 minuten eentje te reserveren. Mocht je het willen weten welke plek je staat kan je de volgende link gebruiken: https://store.steampowere...Ds=[595603,595604,595605]
Staat 21. Ok boven mij ook dus. Klopt iets niet.
[ Voor 6% gewijzigd door The Chosen One op 16-07-2021 20:30 ]
Mijn LEGALE dvd collectie; (altijd onder constructie) http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/The%20Chosen%20One - - - - - - - - - Quietum Grandis: https://nl.hardware.info/usersystemen/28203/quietum-grandis---ryzen-2700x-game-pc
Hier eindelijk ook gelukt. Jammer dat het waarschijnlijk niet meer in december geleverd gaat worden.
Ultrawide gaming setup: AMD Ryzen 7 2700X | NVIDIA GeForce RTX 2080 | Dell Alienware AW3418DW
Hoe lang blijft dat ding bij de laatste stap op working staan?
Dat is nu al een paar minuten zo....
Dat is nu al een paar minuten zo....
Ik kreeg een e-mail voor het scherm versprong.
Mijn LEGALE dvd collectie; (altijd onder constructie) http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/The%20Chosen%20One - - - - - - - - - Quietum Grandis: https://nl.hardware.info/usersystemen/28203/quietum-grandis---ryzen-2700x-game-pc
Bij mij staat succes: 1.Gupje360 schreef op vrijdag 16 juli 2021 @ 20:28:
Heer wat heeft dit langs geduurd, maar ben er ook doorheen.
Echt wel tof, misschien komt Gabe het persoonlijk brengen

Steam/XBL: Avioto
Complete aanfluiting weer, niet normaal.
Bij mij kreeg ik een error nadat ik betaling op Paypal had geaccepteerd.
Nu zit ik weer vast op steam betaling scherm. Kan niet afrekenen omdat ik te vaak dingen probeer te kopen? No shit, je hele site werkt niet.
Nu zit ik weer vast op steam betaling scherm. Kan niet afrekenen omdat ik te vaak dingen probeer te kopen? No shit, je hele site werkt niet.
21 betekend dat je ingelogd bent, zodra de servers weer werken staan daar 5 zinnen met de juiste informatie.The Chosen One schreef op vrijdag 16 juli 2021 @ 20:30:
[...]
Gewoon direct die link? Verder niks? ID veranderen?
Staat 21. Ok boven mij ook dus. Klopt iets niet.
Ik stond na mijn order van 20:41 op plek 7221 van de 9201.
[ Voor 8% gewijzigd door MrSharkie op 16-07-2021 20:36 ]
@Oppernerd dat heb ik ook. Wel daarna mail gehad dat hij nog 70 uur in mijn mandje blijft staan. Nadeel is dat ik nu op mijn mobiel moet doen en pas over een uur op de pc kan proberen. Maar, krijg ik dan nog wel uit de eerste batch? Dat is de vraag. Mits ik er überhaupt al doorheen ga komen.
Ik heb maar met een virtuele CC van Bunq afgerekend. PayPal lijkt altijd bij dergelijke drops afweten. Misschien dat er paar mensen van PayPal de transacties handmatig moeten valideren wanneer ze opeens veel transacties zien gebeuren.
FWIW: Wel fijn dat je 30 dagen bedenk tijd krijgt om je order te annuleren voor een refund. Na de dertig dagen wordt het bedrag als tegoed aan je Steam account toegevoegd.
FWIW: Wel fijn dat je 30 dagen bedenk tijd krijgt om je order te annuleren voor een refund. Na de dertig dagen wordt het bedrag als tegoed aan je Steam account toegevoegd.
Ik verwacht dat je pas een plekje krijgt toegewezen nadat je succesvol hebt betaald, jammergenoeg...Arunia schreef op vrijdag 16 juli 2021 @ 20:36:
@Oppernerd dat heb ik ook. Wel daarna mail gehad dat hij nog 70 uur in mijn mandje blijft staan. Nadeel is dat ik nu op mijn mobiel moet doen en pas over een uur op de pc kan proberen. Maar, krijg ik dan nog wel uit de eerste batch? Dat is de vraag. Mits ik er überhaupt al doorheen ga komen.
Ultrawide gaming setup: AMD Ryzen 7 2700X | NVIDIA GeForce RTX 2080 | Dell Alienware AW3418DW
Zo. Na zo'n anderhalf uur is het eindelijk gelukt. Ik vermoed net als @g0tanks dat het geen december levering zal worden, maar... silver lining... tegen die tijd zijn er genoeg reviews en ervaringen van kopers om zo nodig te kunnen besluiten om hem niet te halen
256GB versie gereserveerd.
Ik weet eigenlijk nog niet of ik het heel veel zal gebruiken, maar ik twijfel ook al jaren over een Switch Lite, maar zie op tegen de games kopen want heb een behoorlijke Steam library.
Dus maar gegaan ervoor. Had eigenlijk liefst al betaald dan was ik het geld volgend jaar al vergeten
Ik weet eigenlijk nog niet of ik het heel veel zal gebruiken, maar ik twijfel ook al jaren over een Switch Lite, maar zie op tegen de games kopen want heb een behoorlijke Steam library.
Dus maar gegaan ervoor. Had eigenlijk liefst al betaald dan was ik het geld volgend jaar al vergeten
Steam | SXQncyBhbGwgZ29vZCwgbWFuISDwn5iO
Bij mij staat levering q1 2022 betreft de 512gb versie.
Bij mij ook, reservering was geplaatst om 20:11.Technofreakz schreef op vrijdag 16 juli 2021 @ 20:57:
"The test of a work of art is, in the end, our affection for it, not our ability to explain why it is good." - Stanley Kubrick | Trakt
Ah, ik kan de mijne dus dit jaar nog verwachtenTechnofreakz schreef op vrijdag 16 juli 2021 @ 20:57:
Waar zie je dat? De reservering pagina is offline nu vanwege de drukte lijkt me. Die Q1 melding zegt niets.Chester schreef op vrijdag 16 juli 2021 @ 21:02:
[...]
Bij mij ook, reservering was geplaatst om 20:11.
Edit; De Q1 2022 melding is ook al weer weg bij de reservering pagina. Er komt in dec vast een email.
Btw, de mijne zat na 1 min in de winkelwagen, maar het betalen duurde 2,5 uur
Edit2: Nu staat er wel weer een Q1 2022 melding.... Ze blijven bezig met het systeem blijkbaar.
[ Voor 34% gewijzigd door Tadango op 16-07-2021 21:31 ]
In de mail die je hebt gekregen staat een link naar de algemene steam deck pagina: https://store.steampowered.com/steamdeckmrtl schreef op vrijdag 16 juli 2021 @ 21:08:
Bij mij staat helemaal geen datum onder mijn gereserveerde 256GB.
Daarin staat bij de bestelling die je gedaan hebt, wanneer je hem ongeveer verwacht.
Ik had die van mij om 19:00 al in de queue staan, maar net pas gelukt.
En helaas ook gewoon Q1 2022
Succes allemaal. Is mij uiteindelijk ook gelukt. 2022 is nog zo ver weg 🙄
Is dat zeker je pre-order en niet de datum die ze voor nieuwe orders verwachten? Bij mij staat er enkel onder het 512 model Q1 2022, terwijl ik het 256gb model heb besteld. Als ik uitlog staat er overal Q1 2022.Sinned123 schreef op vrijdag 16 juli 2021 @ 21:31:
[...]
In de mail die je hebt gekregen staat een link naar de algemene steam deck pagina: https://store.steampowered.com/steamdeck
Daarin staat bij de bestelling die je gedaan hebt, wanneer je hem ongeveer verwacht.
Ik had die van mij om 19:00 al in de queue staan, maar net pas gelukt.
En helaas ook gewoon Q1 2022
Nu verwacht ik sowieso dat ik onder de nieuwere orders val gezien de besteltijd van 20:15, maar is ergens duidelijk gemaakt dat dit om een persoonlijke datum gaat?
Als ik dat geweten had was ik om 19u even gestopt met eten 
Q1 2022 voor de 256GB hier, collega heeft niks staan en 19:10 de mail gehad, dus waarschijnlijk is dat al december.
Q1 2022 voor de 256GB hier, collega heeft niks staan en 19:10 de mail gehad, dus waarschijnlijk is dat al december.
Eindelijk kunnen bestellen via de mail dat de betaling niet gelukt was.
Geen idee welke datum, staat alleen onder de 256 versie Q1 2022, maar lijkt me niet voor mijn besteld 512 versie te zijn. Maar half 2022 zou ik echt gaar vinden.
Vind het ook altijd net als met Ticketmaster e.d. raar dat mensen er vooraan in komen en je zelf altijd overal tegenaan loopt. Zo'n trage verbinding hebben we hier nu ook weer niet.
Geen idee welke datum, staat alleen onder de 256 versie Q1 2022, maar lijkt me niet voor mijn besteld 512 versie te zijn. Maar half 2022 zou ik echt gaar vinden.
Vind het ook altijd net als met Ticketmaster e.d. raar dat mensen er vooraan in komen en je zelf altijd overal tegenaan loopt. Zo'n trage verbinding hebben we hier nu ook weer niet.
Zeker is het niet, maar ik verwacht het wel. Uitloggen laat waarschijnlijk zien wat de datum is als je nu zou bestellen.iuuk schreef op vrijdag 16 juli 2021 @ 21:50:
[...]
Is dat zeker je pre-order en niet de datum die ze voor nieuwe orders verwachten? Bij mij staat er enkel onder het 512 model Q1 2022, terwijl ik het 256gb model heb besteld. Als ik uitlog staat er overal Q1 2022.
Nu verwacht ik sowieso dat ik onder de nieuwere orders val gezien de besteltijd van 20:15, maar is ergens duidelijk gemaakt dat dit om een persoonlijke datum gaat?
Dus dan heb je geluk denk ik, ik heb een half uur later besteld.
Denk dat deze tekst op zich wel wat zegt:iuuk schreef op vrijdag 16 juli 2021 @ 21:50:
[...]
Is dat zeker je pre-order en niet de datum die ze voor nieuwe orders verwachten? Bij mij staat er enkel onder het 512 model Q1 2022, terwijl ik het 256gb model heb besteld. Als ik uitlog staat er overal Q1 2022.
Your expected order availability: Q1 2022
En het is een verwachting natuurlijk, ze kunnen meer produceren (of minder) of mensen annuleren nog, zal nog wel lang onzeker blijven wanneer je hem echt gaat krijgen.
Grote kans dat er een handjevol beschikbaar zijn maar in december, we gaan het vanzelf zien.
Grote kans dat er een handjevol beschikbaar zijn maar in december, we gaan het vanzelf zien.
Dat klinkt daarbij inderdaad logisch, dat zegt hij bij mij raar genoeg niet. Bij mij staat er gewoon 'order availability' (zelfde als bij uitloggen) en ingelogd enkel onder de 512 die ik niet besteld heb. Onder het 256gb model staat er 'reserved july 16'.Sinned123 schreef op vrijdag 16 juli 2021 @ 22:03:
[...]
Denk dat deze tekst op zich wel wat zegt:
Your expected order availability: Q1 2022
Ook maar de 256 GB versie gereserveerd. Wel Q1 2022 helaas.
nou, toch nog kunnen bestellen idd Q1 maar ineens niet meer de 18e.
Ik zou het doen!
Op reddit lees ik in ieder geval maar van een handjevol mensen dat ze december 2021 hebben en zij hebben allemaal binnen 5 minuten besteld.Klippy schreef op vrijdag 16 juli 2021 @ 21:59:
Als ik dat geweten had was ik om 19u even gestopt met eten
https://twitter.com/thexpaw/status/1416102630699454464
:fill(white):strip_exif()/f/image/0C7YOWKt9nEnB0ZGEPtoM9wT.png?f=user_large)
Dit schijnen de reserveringen te zijn een uur geleden, dus 100K in 2 uur tijd... Zonder de 64GB.
:fill(white):strip_exif()/f/image/0C7YOWKt9nEnB0ZGEPtoM9wT.png?f=user_large)
Dit schijnen de reserveringen te zijn een uur geleden, dus 100K in 2 uur tijd... Zonder de 64GB.
@iuuk Als het bij jou op die manier staat, dan is die tekst ernaast ofwel Q1 2022 ongeveer wanneer ze verwachten te leveren. Ergens in Kwartaal 1 dus. Staat bij mij ook zo, maar dan omgekeerd omdat ik wel de 512 heb besteld.
Geen 6?g0tanks schreef op vrijdag 16 juli 2021 @ 22:22:
[...]
Op reddit lees ik in ieder geval maar van een handjevol mensen dat ze december 2021 hebben en zij hebben allemaal binnen 5 minuten besteld.

Date issued: 16 Jul, 2021 @ 7:06pm CEST
Waar zie je eigenlijk wat de expected date is? In de e-mail staat niks.
[ Voor 10% gewijzigd door The Chosen One op 16-07-2021 22:24 ]
Kan nog verschil zijn met US/EU regio wellicht.g0tanks schreef op vrijdag 16 juli 2021 @ 22:22:
[...]
Op reddit lees ik in ieder geval maar van een handjevol mensen dat ze december 2021 hebben en zij hebben allemaal binnen 5 minuten besteld.
Op de bestelpagina:The Chosen One schreef op vrijdag 16 juli 2021 @ 22:23:
[...]
Geen 6?![]()
Date issued: 16 Jul, 2021 @ 7:06pm CEST
Waar zie je eigenlijk wat de expected date is? In de e-mail staat niks.
:fill(white):strip_exif()/f/image/W3dXPowXJSK6IG3tl90B1w37.png?f=user_large)
Hmmm daar staat dus niks. Betekent dat december of ben ik weer uniek?
Voor de prijs van een leuke videokaart heb ik de 512GB versie besteld. Kan ik Control overal spelen! Over 6-7 maanden
Very funny, Scotty... Now beam down my clothes !
Same hier. Ook de 256GB gepreorderd, maar geen datum bij dat model.iuuk schreef op vrijdag 16 juli 2021 @ 22:15:
[...]
Dat klinkt daarbij inderdaad logisch, dat zegt hij bij mij raar genoeg niet. Bij mij staat er gewoon 'order availability' (zelfde als bij uitloggen) en ingelogd enkel onder de 512 die ik niet besteld heb. Onder het 256gb model staat er 'reserved july 16'.
Ik ga er vanuit dat wij er zo snel bij waren, dat het de originele shipping date voor ons betreft van december 2021
[ Voor 12% gewijzigd door Thrace Grumble op 16-07-2021 22:47 ]
XB: Thrace Grumble | FFXIV: Riku Neneh @ Moogle (SnR) | Switch (o.a. MHGU): SW-1221-6759-0029 | Steam: thracegrumble
Mij is het ook eindelijk gelukt om het 512GB model te reserveren
ben benieuwd wat wij de komende tijd gaan zien.
512mb model gereserveerd, en gelukt in het eerste kwartier de eerste 10 minuten. Ik zie idd ook geen datum. Duimen voor december… 
edit: net de mobiele pagina geladen, en dan staat bij het 256gb model Q1 2022. Lijkt mij gewoon generieke informatie. De annuleer knop staat voor mij onder de 512gb versie.
edit: net de mobiele pagina geladen, en dan staat bij het 256gb model Q1 2022. Lijkt mij gewoon generieke informatie. De annuleer knop staat voor mij onder de 512gb versie.
[ Voor 48% gewijzigd door Flozem op 16-07-2021 23:27 ]
Ik heb precies dezelfde melding - maakt me verder niet zoveel uit dec 21 of jan 22 - tot die tijd gewoon nog mijn pc en consoleThrace Grumble schreef op vrijdag 16 juli 2021 @ 22:38:
[...]
Same hier. Ook de 256GB gepreorderd, maar geen datum bij dat model.
Ik ga er vanuit dat wij er zo snel bij waren, dat het de originele shipping date voor ons betreft van december 2021
Wat voor spellen zullen jullie spelen op de Steamdeck? Denk er aan om te reserveren, nou speel ik voornamelijk football manager, rainbow siege, age of empires etc
Ik speel graag single player RPG's (denk aan Mass Effect of Horizon Zero Dawn), Turn based games (Disgaea of XCOM) en Roguelites (Slay the Spire of Binding of Isaac) Ik wil er ook emulators op draaien voor wat retro gaming goodnesssacaji schreef op vrijdag 16 juli 2021 @ 23:33:
Wat voor spellen zullen jullie spelen op de Steamdeck? Denk er aan om te reserveren, nou speel ik voornamelijk football manager, rainbow siege, age of empires etc
Dus ik denk dat ik met de Steamdeck wel lekker op de bank kan gamen. Heb nu wel een Steam link aan de tv hangen, maar ik ga toch vaak achter de computer zitten, omdat m'n vriendin liever op de tv haar series kijkt, dan op de tablet. Daar geef ik dr ook gelijk in, ik doe dat namelijk ook
Voor namelijk emulatorssacaji schreef op vrijdag 16 juli 2021 @ 23:33:
Sorry voor deze ietwat vreemde vragen, maar hopelijk kunnen jullie hier meer duidelijkheid over geven.
Is de steam deck ook als volgt te gebruiken:
• het monitor extenden van je huidige pc setup, dus je steam-deck als 3e monitor?
• kan je de steam-deck ook als een tablet gebruiken: youtube, youtube playlists, mp3's van netwerk afspelen, pdf's, ebooks, lokaal video's afspelen?
• zou de steam deck ook als een stream deck gebruikt kunnen worden: https://www.elgato.com/nl/stream-deck (Software matig knoppen op het scherm en dan commando's naar je pc's versturen, ik weet niet eens of zoiets software matig bestaat. Vandaar mijn vraag)
• Is de Steam Os in de steam deck ook als een linux desktop omgeving te bruiken? (of is het puur een game-ogeving?)
Is de steam deck ook als volgt te gebruiken:
• het monitor extenden van je huidige pc setup, dus je steam-deck als 3e monitor?
• kan je de steam-deck ook als een tablet gebruiken: youtube, youtube playlists, mp3's van netwerk afspelen, pdf's, ebooks, lokaal video's afspelen?
• zou de steam deck ook als een stream deck gebruikt kunnen worden: https://www.elgato.com/nl/stream-deck (Software matig knoppen op het scherm en dan commando's naar je pc's versturen, ik weet niet eens of zoiets software matig bestaat. Vandaar mijn vraag)
• Is de Steam Os in de steam deck ook als een linux desktop omgeving te bruiken? (of is het puur een game-ogeving?)
[ Voor 13% gewijzigd door r0n_ op 17-07-2021 07:07 ]
Let op:
V&A (of dit topic) is niet bedoeld voor animo/interesse/pre-order advertenties.
Discussies en vragen met betrekking tot reservering, bestelling en levering horen in Steam Deck - reservering, bestelling & levering
Voor informatie over de prestaties en speelbaarheid van specifieke games op de Steam Deck en tips om ze beter te laten werken, kijk op ProtonDB.
V&A (of dit topic) is niet bedoeld voor animo/interesse/pre-order advertenties.
Discussies en vragen met betrekking tot reservering, bestelling en levering horen in Steam Deck - reservering, bestelling & levering
Voor informatie over de prestaties en speelbaarheid van specifieke games op de Steam Deck en tips om ze beter te laten werken, kijk op ProtonDB.