In 3.6.4 zat de interieurverlichting bug ook al (daar had ik 'm nog niet, maar anderen weer wel). 3.7.0 loste het niet op maar introduceerde 'm in mijn geval, PiP is wel terug bij de 360 camera...
3.5.14 had de _leuke_ bijkomstigheid dat je remmen konden weigeren tijdens one-pedal drive (B-mode)...
3.7.0 is ook tijdelijk teruggetrokken geweest want wederom prutswerk...;
/f/image/vZLi8Z6JRWdQKokQ6wUce7bT.png?f=fotoalbum_large)
Volvo software is echt enorm teleurstellend gebleken. TCAM reset is ook een wekelijkse klus. Verder hebben ze ook nog een IHU met een Intel chipset die niet vooruit te branden is. Gelukkig is Intel er mee gestopt en hebben de MY26 modellen nu eindelijk de Snapdragon IHU (4.2), maar dan rijdt het gros nog steeds met een oude IHU, sinds komst AAOS.
3.5.14 had de _leuke_ bijkomstigheid dat je remmen konden weigeren tijdens one-pedal drive (B-mode)...
3.7.0 is ook tijdelijk teruggetrokken geweest want wederom prutswerk...;
/f/image/vZLi8Z6JRWdQKokQ6wUce7bT.png?f=fotoalbum_large)
Volvo software is echt enorm teleurstellend gebleken. TCAM reset is ook een wekelijkse klus. Verder hebben ze ook nog een IHU met een Intel chipset die niet vooruit te branden is. Gelukkig is Intel er mee gestopt en hebben de MY26 modellen nu eindelijk de Snapdragon IHU (4.2), maar dan rijdt het gros nog steeds met een oude IHU, sinds komst AAOS.
Mijn boefje is liev!