Ik zou toch eens kritisch naar de tv kijken. Het komt bij tv's wel vaker voor dat bedraad minder lekker werkt dan wifi (bijvoorbeeld bij de lg oled). Ik zou zeggen probeer het eens met de wifi. Wie weet doet het iets...G_Dragon schreef op zondag 24 juli 2022 @ 19:39:
[...]
Als de dingen die jij hierboven zegt de reden van storing zouden zijn, dan zou ik scherp 1080p moeten kunnen kijken zonder storing / haperend beeld of onscherp 1080p beeld. Want ik heb hier in het hele huis alle cat6 kabels 2 jaar geleden zelf gelegd, 1Gbit/s van KPN bekabeld aangesloten op de Sony Bravia AG8 die 100Mbit/s lan heeft. Maar ook hier problemen, terwijl het live tv kijken via Videoland en de app van NPO vlekkeloos gaat met. Disney+, Amazon, Netflix allemaal zonder problemen 4K content afspelen, ik weet het niet hoor, laat me heel duidelijk dat de problemen bij Viaplay liggen?
Edit:
Of ik mis iets? Maar het lijkt mij niet zo gek wat ik hierboven zeg, vind het juist eerder raar dat mensen Viaplay verdedigen. Maar dat is mijn kijk op de hele zaak sinds ze Formule 1 het over hebben genomen.
De Bravia AndroidTV die ik nog op zolder heb staan, uit 2015, heeft in ieder geval geen beste SoC. Ondanks dat werkt bijvoorbeeld Kodi en Netflix prima. Kan zijn dat Viaplay de hardware decoding niet goed aanspreekt oid. In dat geval kun je de schuld bij viaplay leggen. Maar kun je het alsnog oplossen door een externe mediaspeler te gebruiken. Of het je 70 euro waard is om f1 stottervrij te kijken kan ik natuurlijk niet voor je beslissen

Hostdeko webhosting: Sneller dan de concurrentie, CO2 neutraal en klantgericht.