Viaplay in Nederland

Pagina: 1 ... 97 ... 158 Laatste
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• sdk1985
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 11-09 13:13
G_Dragon schreef op zondag 24 juli 2022 @ 19:39:
[...]

Als de dingen die jij hierboven zegt de reden van storing zouden zijn, dan zou ik scherp 1080p moeten kunnen kijken zonder storing / haperend beeld of onscherp 1080p beeld. Want ik heb hier in het hele huis alle cat6 kabels 2 jaar geleden zelf gelegd, 1Gbit/s van KPN bekabeld aangesloten op de Sony Bravia AG8 die 100Mbit/s lan heeft. Maar ook hier problemen, terwijl het live tv kijken via Videoland en de app van NPO vlekkeloos gaat met. Disney+, Amazon, Netflix allemaal zonder problemen 4K content afspelen, ik weet het niet hoor, laat me heel duidelijk dat de problemen bij Viaplay liggen?

Edit:

Of ik mis iets? Maar het lijkt mij niet zo gek wat ik hierboven zeg, vind het juist eerder raar dat mensen Viaplay verdedigen. Maar dat is mijn kijk op de hele zaak sinds ze Formule 1 het over hebben genomen.
Ik zou toch eens kritisch naar de tv kijken. Het komt bij tv's wel vaker voor dat bedraad minder lekker werkt dan wifi (bijvoorbeeld bij de lg oled). Ik zou zeggen probeer het eens met de wifi. Wie weet doet het iets...

De Bravia AndroidTV die ik nog op zolder heb staan, uit 2015, heeft in ieder geval geen beste SoC. Ondanks dat werkt bijvoorbeeld Kodi en Netflix prima. Kan zijn dat Viaplay de hardware decoding niet goed aanspreekt oid. In dat geval kun je de schuld bij viaplay leggen. Maar kun je het alsnog oplossen door een externe mediaspeler te gebruiken. Of het je 70 euro waard is om f1 stottervrij te kijken kan ik natuurlijk niet voor je beslissen :X .

Hostdeko webhosting: Sneller dan de concurrentie, CO2 neutraal en klantgericht.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• G_Dragon
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 00:10

G_Dragon

Whatever you do, do it well.

sdk1985 schreef op zondag 24 juli 2022 @ 20:24:
[...]

Ik zou toch eens kritisch naar de tv kijken. Het komt bij tv's wel vaker voor dat bedraad minder lekker werkt dan wifi (bijvoorbeeld bij de lg oled). Ik zou zeggen probeer het eens met de wifi. Wie weet doet het iets...

De Bravia AndroidTV die ik nog op zolder heb staan, uit 2015, heeft in ieder geval geen beste SoC. Ondanks dat werkt bijvoorbeeld Kodi en Netflix prima. Kan zijn dat Viaplay de hardware decoding niet goed aanspreekt oid. In dat geval kun je de schuld bij viaplay leggen. Maar kun je het alsnog oplossen door een externe mediaspeler te gebruiken. Of het je 70 euro waard is om f1 stottervrij te kijken kan ik natuurlijk niet voor je beslissen :X .
Oke dan zal het aan de tv moeten liggen want het gaat er bij mij gewoon niet in dat wanneer de apps van F1TV (stabiel 1080p), Netflix/Disney+/Amazon Prime (stabiel 4k/Dolby vision), Videoland en de NPO app live uitzendingen (stabiel 1080p) allemaal perfect draaien mensen zeggen het ligt aan je tv. Wat ziet men niet of waarin denk ik zo anders........ |:(

Want voor mij is het gewoon logica dat het probleem niet de tv of de bekabeling is als alles 100% werkt op 1 app na, maar dat vind niet iedereen gelijk een logische gedacht. Begrijp me niet verkeerd hierboven, maar ik snap het verschil in logisch denken gewoon even niet.

Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• sdk1985
G_Dragon schreef op zondag 24 juli 2022 @ 20:53:
[...]

Oke dan zal het aan de tv moeten liggen want het gaat er bij mij gewoon niet in dat wanneer de apps van F1TV (stabiel 1080p), Netflix/Disney+/Amazon Prime (stabiel 4k/Dolby vision), Videoland en de NPO app live uitzendingen (stabiel 1080p) allemaal perfect draaien mensen zeggen het ligt aan je tv. Wat ziet men niet of waarin denk ik zo anders........ |:(

Want voor mij is het gewoon logica dat het probleem niet de tv of de bekabeling is als alles 100% werkt op 1 app na, maar dat vind niet iedereen gelijk een logische gedacht. Begrijp me niet verkeerd hierboven, maar ik snap het verschil in logisch denken gewoon even niet.
Ik snap de emotie/redenering wel maar het stom vinden dat viaplay niet werkt op je tv terwijl andere dingen wél werken sluit niet uit dat het op een ander AndroidTV systeem wél kan werken (zoals op mijn Mibox). Het verschil in insteek is; wil je jezelf kwaad maken of wil je het probleem oplossen. Als ik last zou hebben van die haperingen dan zou ik voor dat laatste gaan in plaats van hopen dat Viaplay er het bijltje bij neer gooit :+ .

Overigens heb ik ook KPN mocht dat wat waard zijn.

Op mijn laptop (5600H, 2022) in de tuin heb ik 2x gehad dat de F1tv stream pauzeerde. Ook weer zoiets raars. Op mijn telefoon gebeurd dat dan weer niet :X .

[ Voor 8% gewijzigd door sdk1985 op 24-07-2022 21:03 ]

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• matthijst
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 23:53
SmasterS schreef op zondag 24 juli 2022 @ 18:52:
[...]

denk echt dat de meeste storingen komen door bijv een zwakke router van de provider. slechte bekabling of waardeloze wifi.
Ja hoor.
En dat alléén bij F1 via Viaplay.

Haters everywhere but I don’t really care

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• SmasterS
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 09-09 11:52
[...]

Als de dingen die jij hierboven zegt de reden van storing zouden zijn, dan zou ik scherp 1080p moeten kunnen kijken zonder storing / haperend beeld of onscherp 1080p beeld. Want ik heb hier in het hele huis alle cat6 kabels 2 jaar geleden zelf gelegd, 1Gbit/s van KPN bekabeld aangesloten op de Sony Bravia AG8 die 100Mbit/s lan heeft. Maar ook hier problemen, terwijl het live tv kijken via Videoland en de app van NPO vlekkeloos gaat met. Disney+, Amazon, Netflix allemaal zonder problemen 4K content afspelen, ik weet het niet hoor, laat me heel duidelijk dat de problemen bij Viaplay liggen?

Edit:

Of ik mis iets? Maar het lijkt mij niet zo gek wat ik hierboven zeg, vind het juist eerder raar dat mensen Viaplay verdedigen. Maar dat is mijn kijk op de hele zaak sinds ze Formule 1 het over hebben genomen.
Ik begrijp wel wat je zegt hoor! Ik heb ook alles zelf aangelegd cat 7 Kabels. Eigen router een draytek 2927 dus ja zou hier ook allemaal goed moeten wezen (heb 500mbit fiber)
Ik heb ik wel eens problemen met viaplay, best ook wel vocaal geweest hierover. Sinds Silverstone eigenlijk geen problemen gehad meer met de LG C1 TV. Wel problemen met de Nvidia shield.. al heb ik ook problemen met KODi tegenwoordig dus ik ga er vanuit dat het op moment meer aan de shield ligt.

Apple TV gebruikt een andere transport protocol die eigenlijk hetzelfde zou moeten werken (als ik het zie op Google) dus als er minder storingen zijn met Apple TV klinkt het meer op dat minder mensen over dat protocol gaan.

Ik ben blij dat ik op moment eigenlijk alleen maar de problemen heb dat ze de eerste trainingen van F3 en F2 niet uitzenden. Voor mij begint daarmee het race weekend

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• G_Dragon
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 00:10

G_Dragon

Whatever you do, do it well.

sdk1985 schreef op zondag 24 juli 2022 @ 20:59:
[...]

Ik snap de emotie/redenering wel maar het stom vinden dat viaplay niet werkt op je tv terwijl andere dingen wél werken sluit niet uit dat het op een ander AndroidTV systeem wél kan werken (zoals op mijn Mibox). Het verschil in insteek is; wil je jezelf kwaad maken of wil je het probleem oplossen. Als ik last zou hebben van die haperingen dan zou ik voor dat laatste gaan in plaats van hopen dat Viaplay er het bijltje bij neer gooit :+ .
En ik begrijp jou kant ook! Ik heb al alles gedaan wat ik kon doen zoals hun elke dag mailen (geen enkele reactie terug), wel €15 teruggekregen maar dat is geen oplossing. ik kijk zelf de laatste tijd via F1TV waar het vlekkenloos gaat, maar lees overal nog steeds klachten. Heb het zelf vandaag tijdens de race even opgezet maar had binnen 10 min weer vastlopende streams en blurred 1080p (alsof me bril vies was?), toen ik F1TV weer opzette was alles weer scherp zonder enige hapering.

Ik hoop gewoon dat mensen snel van alle klachten af zijn doordat Viaplay gaat inzien dat ze verkeerd bezig zijn met hun app en afhandelen van klachten, ik zal ze zelf op deze manier nooit gaan verdedigen.

Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• DutchOwnage
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 21:39
BramViking schreef op zondag 24 juli 2022 @ 19:02:
Waar ik overigens wel blij van wordt is dat Viaplay alle wedstrijden in de Premier League live gaat uitzenden. Bij Ziggo bleef het maar met èèn wedstrijd op het 16:00 uur tijdstip.
Als 't maar geen 720p streams worden dan, als ze alles tegelijk willen streamen :+. Ze nemen 't volgens mij al niet zo nauw met de capaciteit, dus ik hou m'n hart vast wat betreft de beeldkwaliteit. En zeker met voetbal, met die snelle camera pans. Lage resolutie +lage bitrate hakt er dan keihard in.

Was er al iets gezegd over Albers op de grid vandaag :X. Dan nog liever zo'n saaie Hakkinen....

[ Voor 7% gewijzigd door DutchOwnage op 24-07-2022 21:10 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• sdk1985
G_Dragon schreef op zondag 24 juli 2022 @ 21:04:
[...]

En ik begrijp jou kant ook! Ik heb al alles gedaan wat ik kon doen zoals hun elke dag mailen (geen enkele reactie terug), wel €15 teruggekregen maar dat is geen oplossing. ik kijk zelf de laatste tijd via F1TV waar het vlekkenloos gaat, maar lees overal nog steeds klachten. Heb het zelf vandaag tijdens de race even opgezet maar had binnen 10 min weer vastlopende streams en blurred 1080p (alsof me bril vies was?), toen ik F1TV weer opzette was alles weer scherp zonder enige hapering.

Ik hoop gewoon dat mensen snel van alle klachten af zijn doordat Viaplay gaat inzien dat ze verkeerd bezig zijn met hun app en afhandelen van klachten, ik zal ze zelf op deze manier nooit gaan verdedigen.
Als ze slim zijn gooien ze er een setting in met een optionele lokale buffer van een seconde of 5 en een knop voor statistics zoals kodi en youtube hebben (bitrate, resolutie, enz).

FYI: Ik heb hem hier vandaag binnen op Viaplay laten lopen, normaal F1tv want betere kwaliteit. Maar ik zat zelf buiten te kijken. Niks aan de hand :X .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BramViking
  • Registratie: September 2021
  • Laatst online: 21-01-2023
DutchOwnage schreef op zondag 24 juli 2022 @ 21:06:
[...]

Als 't maar geen 720p streams worden dan, als ze alles tegelijk willen streamen :+. Ze nemen 't volgens mij al niet zo nauw met de capaciteit, dus ik hou m'n hart vast wat betreft de beeldkwaliteit. En zeker met voetbal, met die snelle camera pans. Lage resolutie +lage bitrate hakt er dan keihard in.

Was er al iets gezegd over Albers op de grid vandaag :X. Dan nog liever zo'n saaie Hakkinen....
Hopelijk is de resolutie van een goed niveau. Maar het is wel goed dat nu alle wedstrijden te zien zijn. Jammer dat de cup wedstrijden en de Champions League nog steeds bij Ziggo zit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pvd01
  • Registratie: Januari 2022
  • Laatst online: 18:52
Zo te zien opnieuw geen tracktalk, morgen. Gebrek aan personeel i.v.m. vakantie?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Quad
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 22:55

Quad

Doof

Prima dag vandaag met Viaplay. Voorbeschouwing prima genoten, Albers op de grid was zeer entertaining, mag zo blijven.

Nu door naar darts, finale world Matchplay, geen issues gehad dit toernooi, prima weer.

Beeldkwaliteit blijft wel een dingetje, mag scherper.

Alles went behalve een Twent.
PVOutput☀️

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Toff
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 09-08 20:14

Toff

FP ProMod
Quad schreef op zondag 24 juli 2022 @ 22:33:
Albers op de grid was zeer entertaining, mag zo blijven.
Als hij mij zo zou beetpakken - het zal aan mij liggen - dan ging hij neer. Tenengrommend...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TexMex
  • Registratie: Februari 2004
  • Niet online
Toff schreef op zondag 24 juli 2022 @ 22:41:
[...]

Als hij mij zo zou beetpakken - het zal aan mij liggen - dan ging hij neer. Tenengrommend...
Dat was wel erg treurig, ja. Wellicht is dat Albers zijn manier om een afwijzing te voorkomen en een matig interviewtje af te dwingen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psy
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 13-08 13:05

psy

Op de een of andere manier kan ik nog Viaplay kijken terwijl ik heb opgezegd. Dus toch weer met commentaar met het Viaplay duo gekeken. Maar dit keer vond ik het maar matig viel me op. Heel veel open deuren en oneliners, door coureurs heenpraten maar vooral ook: heel vaak achter de feiten heenlopen (bv over de afstanden tussen de coureurs werd vaak veel te laat gezegd dat iemand inliep of juist niet).
En iets zeggen wat ik ook al zie, echt jongens dat hoeft niet.

8.960 Wp - 16 kW Daikin L/W - 2 x MHI L/L - gasloos sinds 2017 - Loxone - SAP/IS-U/ABAP - rijdt nog LPG ;-)

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• TexMex
  • Niet online
[...]

Precies. En er zijn hier nog vele andere diensten genoemd met live-streams die doorgaans wél probleemloos werken. Als mensen met andere live-streams géén problemen hebben en met die van Viaplay wél, dan zit het probleem niet in hun eigen verbinding en/of apparaten.

Dan kan het probleem bijna alleen maar zitten in brak geschreven Viaplay-apps voor bepaalde platforms. Dat leidt lang niet bij iedereen tot problemen. Maar als je net die pech hebt, terwijl je officieel door Viaplay ondersteunde apparaten gebruikt, dan kun je daar eigenlijk niets aan doen. Wellicht zijn er bepaalde combinaties van afspeelapparaat + tv, waarop de Viaplay-app gewoon niet lekker uit de verf komt. Als live-streams van andere diensten dan wél perfect lopen, weet je dat Viaplay zijn app simpelweg niet goed geoptimaliseerd heeft. Als klant kun je dat niet oplossen (behalve wellicht door een Apple TV te kopen), dat zal Viaplay toch écht zelf moeten doen.

Als Viaplay niet de moeite wil nemen om de andere platforms net zoveel aandacht te geven als Apple TV, zullen er op bepaalde apparaten/tv's problemen blijven bestaan.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• eLScha
  • Registratie: Juli 2005
  • Niet online
Vandaag bij een ander F1 gekeken via Viaplay. Stream was stabiel, maar beeld nog steeds erg flets vergeleken met F1tv. Details als de diagonale lijntjes waren slecht tot niet te zien.

Commentaar blijft een persoonlijke voorkeur, maar ik vond het weer tenenkrommend. Inhoudelijk zeer weinig kennis en maar populair meelullen. De psycholoog van Tsunoda, de deur open/dicht/half-open, de investigation op Russel/Perez die ging over ‘causing a collision’ wat aan een heel verhaal over ‘gaining an advantage’ werd gekoppeld, vele malen “daar komt de aanval” waarbij er in geen velden of wegen een aanval te zien was… ik vond het maar jammer.

Aan het begin van het seizoen zei ik in dit topic dat ik ze na de zomerstop nog een kans zou geven. Bij toeval was dat dan vandaag, maar aan mij is het niet besteed. Definitief Viaplay eruit en F1tv blijft.

Krijgen we hopelijk morgen in de tech talk mooi de data van de stand van het gaspedaal van Leclerc te zien. Weten we direct of hij zijn mening omwille van de marketing heeft gewijzigd of dat er toch wat met z’n pedaal aan de hand was.

[ Voor 5% gewijzigd door eLScha op 25-07-2022 00:35 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• dwdd
  • Registratie: Oktober 2018
  • Laatst online: 22-06-2024
eLScha schreef op maandag 25 juli 2022 @ 00:34:
Vandaag bij een ander F1 gekeken via Viaplay. Stream was stabiel, maar beeld nog steeds erg flets vergeleken met F1tv. Details als de diagonale lijntjes waren slecht tot niet te zien.

Commentaar blijft een persoonlijke voorkeur, maar ik vond het weer tenenkrommend. Inhoudelijk zeer weinig kennis en maar populair meelullen. De psycholoog van Tsunoda, de deur open/dicht/half-open, de investigation op Russel/Perez die ging over ‘causing a collision’ wat aan een heel verhaal over ‘gaining an advantage’ werd gekoppeld, vele malen “daar komt de aanval” waarbij er in geen velden of wegen een aanval te zien was… ik vond het maar jammer.

Aan het begin van het seizoen zei ik in dit topic dat ik ze na de zomerstop nog een kans zou geven. Bij toeval was dat dan vandaag, maar aan mij is het niet besteed. Definitief Viaplay eruit en F1tv blijft.

Krijgen we hopelijk morgen in de tech talk mooi de data van de stand van het gaspedaal van Leclerc te zien. Weten we direct of hij zijn mening omwille van de marketing heeft gewijzigd of dat er toch wat met z’n pedaal aan de hand was.
Het commentaar was inderdaad tenenkrommend. normaal gesproken luister ik Grandprixradio maar kon nu buitenhuis alleen commentaar van Viaplay horen via F1tv. Tjonge wat missen die gasten een hoop (technische) kennis en kunde om het commentaar goed en levendig te brengen.

Ze missen een hoop dingen tijdens de race, geven nauwelijks bruikbare informatie en telkens herhalingen van standaard uitspraken. Bij de crash van Leclerc maar blijven hameren op issue gaspendaal (wat het probleem niet was). En zo overdreven rondenlang over "het gevecht" tussen max en leclerc (welk gevecht?) en zo kan ik nog wel even doorgaan. Gisteren racecafe op ziggo gekeken, pas toen hoorde ik zoveel meer bruikbare info over de race die ik van die twee knapen totaal niet gehoord heb.
Nee, voor mij geen commentaar van Viaplay meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mars18
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 10-09 11:14
Viel me dit weekend pas op dat KPN Xtra kanaal achterloopt op de stream via de Ipad.
Ik had op de ipad in het zwembad eerder in beeld dat Ferrari er af ging dat de mensen in de woonkamer via het KPN kanaal.

Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• asing
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 00:20
dwdd schreef op maandag 25 juli 2022 @ 08:56:
[...]

Het commentaar was inderdaad tenenkrommend. normaal gesproken luister ik Grandprixradio maar kon nu buitenhuis alleen commentaar van Viaplay horen via F1tv.
Voor de volgende keer, je hebt 2 opties om van commentaar te switchen. De ene in het menu waar je ook naar de driver cams kan. Kies daar voor international.

De andere vind je als je alleen naar boven of beneden klikt. Dan staan er rechts ineens een aantal opties waar je de taal kan kiezen.

Persoonlijk heeft international mijn voorkeur boven Engels. Het commentaar is in beide gevallen meer dan uitstekend maar Crofty is nogal aanwezig zeg maar.

Ik heb overigens geen enkel probleem met de F1 TV stream over mijn Shield Pro. Als het beeld minder is dan is het meestal de bron van de FOM zelf die het probleem heeft.

Who's General Failure and why is he reading my harddrive? - Projectmanager : a person who thinks nine women can make one baby in one month

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frank
  • Registratie: Maart 2010
  • Niet online
Weet iemand eigenlijk hoe het nou zit met al die kortingen? Ik zie eerlijk gezegd door de bomen het bos niet meer. Ik was in de veronderstelling dat iedereen vanaf augustus €13,99 ging betalen. Ik heb mijn abbo direct bij Viaplay afgesloten met 4 maanden gratis via een familielid's internet abbo. Na die 4 maanden staat er echter gewoon €9,99 (eind September). Iemand anders had een jaar abbo voor €99 die in maart 2023 ook over gaat in maandelijks voor €9,99. Is dit een glitch of is dit een 'grandfathered' prijs voor early adopters tot de prijs ooit een keer omhoog gaat of je zelf opzegt?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• remco_k
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 23:00

remco_k

een cassettebandje was genoeg

eLScha schreef op maandag 25 juli 2022 @ 00:34:
Ik begreep in het post race program van F1TV al snel dat de klacht over het gaspedaal na de crash was (hij wilde achteruit), dus geen oorzaak van de crash. Maar ik zat ook niet heel goed op te letten, hoorde het langskomen.

Alles kan stuk.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• NeverSettle
  • Registratie: Oktober 2020
  • Laatst online: 23:32
Gisteren de gehele race gekeken zonder enige vorm van hapering. Ik keek via Chrome V3 en dus draadloos met de Wi-Fi (Ziggo internet in bridge modus naar mesh systeem van TP-Link Deco M4R). Wel jammer dat ze nog steeds in een lage Mbit/s uitzenden.
remco_k schreef op maandag 25 juli 2022 @ 10:40:
[...]

Ik begreep in het post race program van F1TV al snel dat de klacht over het gaspedaal na de crash was (hij wilde achteruit), dus geen oorzaak van de crash. Maar ik zat ook niet heel goed op te letten, hoorde het langskomen.
Via andere bronnen werd dat ook gezegd :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rolfski
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 27-08 03:44
Ik probeer op maandag na de GP van Frankrijk de F1 beelden van vrijdag (VT 1&2, Shakedown) te kijken maar die zijn nergens te vinden. Superirritant is dat als je oude uitzendingen niet kan terugkijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NeverSettle
Rolfski schreef op maandag 25 juli 2022 @ 13:52:
Ik probeer op maandag na de GP van Frankrijk de F1 beelden van vrijdag (VT 1&2, Shakedown) te kijken maar die zijn nergens te vinden. Superirritant is dat als je oude uitzendingen niet kan terugkijken.
Beelden zijn tot 2 dagen te bekijken, daarna worden alleen de belangrijke afleveringen een paar dagen later opnieuw online gezet. Waarschijnlijk dat het morgen of overmorgen het er wel op staat.

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• alexbl69
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 21:40
Rolfski schreef op maandag 25 juli 2022 @ 13:52:
Hier geen probleem hoor O-)

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/tU9fmvOhGuZEiyLk2w72WBYbkm4=/800x/filters:strip_exif()/f/image/VEPNEKdmSLgk83SJb8PAyEqk.png?f=fotoalbum_large

Sorry, kon het niet laten :)

If buying doesn’t mean ownership Then pirating isn’t stealing / iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jpm.lensen
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 03-09 21:16

jpm.lensen

2900Wp solar @roof

Pvd01 schreef op zondag 24 juli 2022 @ 21:52:
Zo te zien opnieuw geen tracktalk, morgen. Gebrek aan personeel i.v.m. vakantie?
Ik heb het de laatste 2 races niet kunnen kijken denk ik, en ook op tweets reageert nog Amber, nog viaplay

Ik ben nog erg in twijfel over evt verlengen.

de 48 uur kan best rechten kwestie zijn, maar vind het wel lastig

ook de 5 minuten door moeten spoelen bij later kijken, gaat beetje iriteren

en een zoek functie die niet werkt, ook een beetje lastig

Phenom 9650 @ msi k9n sli-f v2/ 4096mb ddr2 ram/ SSD/ Club 3d ATi 5770/ AOC U2879VF/MacBook Pro Retina 13 i7/ pixel 7 pro/ LG OLED55C8PLA/ pioneer dv 77 home cinema/ surface pro en laptop en book 3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sverzijl
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 22:05
Frank schreef op maandag 25 juli 2022 @ 09:49:
Weet iemand eigenlijk hoe het nou zit met al die kortingen? Ik zie eerlijk gezegd door de bomen het bos niet meer. Ik was in de veronderstelling dat iedereen vanaf augustus €13,99 ging betalen. Ik heb mijn abbo direct bij Viaplay afgesloten met 4 maanden gratis via een familielid's internet abbo. Na die 4 maanden staat er echter gewoon €9,99 (eind September). Iemand anders had een jaar abbo voor €99 die in maart 2023 ook over gaat in maandelijks voor €9,99. Is dit een glitch of is dit een 'grandfathered' prijs voor early adopters tot de prijs ooit een keer omhoog gaat of je zelf opzegt?
Die 9,99 vanaf maart 2023 (in mijn geval) zal op 1 augustus wel wijzigen naar '13,99 vanaf maart 2023'. Daar maak ik me geen zorgen over (sowieso niet omdat ik er toch klaar mee ben:)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• sdk1985
remco_k schreef op maandag 25 juli 2022 @ 10:40:
[...]

Ondertussen is de telemetry geupload. Als er iets vast zat dan was het de rem en niet het gas;

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lHybridl
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 09-09 22:00

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lHybridl
Kijk nu die Liverpool wedstrijd. Moet zeggen dat ik wel oke vind. Lijkt iets minder dan wat ik altijd op Ziggo keek. Maar is misschien ook logisch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dudinson
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 10-03 10:11
Probeer nu FP2 live te kijken via mijn firestick. FP1 ging prima. Net wel geluid, geen beeld. Nu geen beeld en geen geluid.

Overgeschakeld naar tv app ViaPlay. Niet te doen zo schokkerig, beeld stopt gewoon elke 3 seconden. Begint weer lekker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Toff

Toff

FP ProMod
@dudinson Met mijn CCGTV geen problemen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• trinity999
  • Laatst online: 10-09 20:00
Hier is alles ruk wat niet Apple is.
Firestick 4k Max, CCGTV niet naar te kijken.
Kijken of streamen via Ipad, Iphone is vanaf dag 1 dat Viaplay in de lucht is perfect. Niet 1 dag dan ook maar iets van problemen mee gehad.
Voor mij ligt overduidelijk het probleem bij op Android gerelateerde applicaties.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Toff

Toff

FP ProMod
@trinity999 Je bent wel heel kort door de bocht. Inderdaad weinig klachten met dat fruitdoosje, maar de CCGTV doet het ook best. Hier 2 in gebruik en, behalve als heel Viaplay eruit ligt, probleemloos. Stuk goedkoper dan zo'n fruitdoosje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• meesje
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 23:53
trinity999 schreef op vrijdag 29 juli 2022 @ 18:06:
Kijken of streamen via Ipad, Iphone is vanaf dag 1 dat Viaplay in de lucht is perfect. Niet 1 dag dan ook maar iets van problemen mee gehad.
Voor mij ligt overduidelijk het probleem bij op Android gerelateerde applicaties.
De devices van Apple krijgen technisch een andere stream. Kennelijk hebben ze dat vanaf het begin wel goed onder de knie. Zie berichten in maart in dit topic.

[ Voor 4% gewijzigd door meesje op 29-07-2022 18:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alekz87
  • Laatst online: 11-09 12:08
Hier alles prima kunnen volgen met viaplay voor Android tv app.

iPhone 3G, Samsung Galaxy S2, HTC One M7, HTC One M8, Samsung Note 4, Samsung Galaxy S7 Edge, Oneplus 3T, iPhone X, Apple Watch Series 2, Apple Watch Series 6, iPhone 12 Pro, iPhone 14 Pro, iPhone 16 Pro, Apple Watch Series 10.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• alexbl69
trinity999 schreef op vrijdag 29 juli 2022 @ 18:06:
Aangezien alle andere streaming applicaties op Android probleemloos draaien vermoed ik dat het toch eerder in Viaplay's implementatie van de Android apps gezocht moet worden.

Of de oorzaak nou gelegen is in het feit dat er bij Viaplay enkel Apple fanboys werken of dat het Apple ecosysteem eenvoudiger te bedienen is is niet relevant. Een groot deel (waarschijnlijk het grootste deel) van de klanten kijkt via Android devices. Dus in the end heb je dan toch jezelf te pakken.

Bijvoorbeeld BMW heeft ook heel lang geprobeerd Apple only aan te bieden, maar zelfs die (met waarschijnlijk bovengemiddeld veel iOS gebruikers onder de clientèle) zijn overstag gegaan.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Athome
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 07-09 10:46
Viaplay via LG WEBOS heeft bij mij, op een incident na, nog geen problemen gegeven. De paar keer dat ik via Shield keek, ging het ook zonder problemen.
Streamen via Chromecast heb ik ook geen problemen mee gehad.

Naar wat ik uit een recent artikel begrepen heb, schuift Viaplay het probleem deels door naar de ISP. Zij zouden te weinig capaciteit hebben op hun netwerk. Dit zou kunnen verklaren waarom de ene persoon veel problemen heeft (zoals @trinity999 ) en de andere, zoals ik, eigenlijk niet. Ik vermoed dat ik netwerktechnisch in een rustiger gebied woon.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Frank
  • Niet online
Zoals ik al dacht was de tweede 'prijsverhoging' die Streamwijzer claimde onzin en gewoon de Apple Tax: https://www.streamwijzer....e-prijsverhoging-reactie/
Wel kunnen we uit onze bevindingen concluderen dat de prijsstelling van Viaplay niet alleen via providers verschillend is, maar dat ook Apple via iTunes afwijkende abonnementskosten rekent.
:'). Voortaan claims van deze site lekker negeren dus.

[ Voor 3% gewijzigd door Frank op 30-07-2022 11:33 ]

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• dutchgio
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 23:14
Die eerste 'prijsverhoging' is toch ook al onzin, het aflopen van de tijdelijke korting voor de eerste maanden was al lang en breed bekend.
De media duikt hier ook wel selectief op in.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• alexbl69
dutchgio schreef op zaterdag 30 juli 2022 @ 11:37:
Die eerste 'prijsverhoging' is toch ook al onzin, het aflopen van de tijdelijke korting voor de eerste maanden was al lang en breed bekend.
De media duikt hier ook wel selectief op in.
Apple tax, 'tijdelijke' prijsverlagingen... het maakt toch niks uit hoe het beestje heet? Als de consument meer moet betalen dan voorheen wordt de dienst duurder. Waarom dat is is niet relevant.

Daarnaast, een 'prijsverlaging' voor een dienst die voorheen helemaal niet leverbaar was is natuurlijk ook vrij sketchy. De dienst is immers nooit voor de 'van' prijs leverbaar geweest. In de winkels mogen dat soort praktijken niet eens meer.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• pronkje
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 10-09 19:35
asing schreef op maandag 25 juli 2022 @ 09:36:
[...]

Voor de volgende keer, je hebt 2 opties om van commentaar te switchen. De ene in het menu waar je ook naar de driver cams kan. Kies daar voor international.

De andere vind je als je alleen naar boven of beneden klikt. Dan staan er rechts ineens een aantal opties waar je de taal kan kiezen.

Persoonlijk heeft international mijn voorkeur boven Engels. Het commentaar is in beide gevallen meer dan uitstekend maar Crofty is nogal aanwezig zeg maar.

Ik heb overigens geen enkel probleem met de F1 TV stream over mijn Shield Pro. Als het beeld minder is dan is het meestal de bron van de FOM zelf die het probleem heeft.
En als iemand het commentaar zat is is er ook een optie om zonder commentaar te kijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HollowGamer
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online
Erg fijn dat ViaPlay gewoon de Championship uitzend, ook al is het in Engels commentaar. :)

Ik zie nog maar één wedstrijd, hopelijk gaan/mogen ze wel meerdere wedstrijden uitzenden.

[ Voor 34% gewijzigd door HollowGamer op 30-07-2022 16:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pendaco
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 10-09 11:15

Pendaco

Vogon Poetry FTW!

Wat is dat toch steeds met die knetterende (clippende) microfoons bij Viaplay. Is t niet het commentaar wat knettert, dan is het wel de beschouwing in de studio.. 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lHybridl
Een voordeel van streams is dat ze wel veel wedstrijden tegelijk kunnen uitzenden. Bij Ziggo was het altijd kiezen voor hun.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Albert020
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 23:38
Beste keuze, voorbeschouwing Ziggo, Race F1TV, nabeschouwing Ziggo ;)

[ Voor 5% gewijzigd door Albert020 op 31-07-2022 13:43 ]

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• SmasterS
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 09-09 11:52
Albert020 schreef op zondag 31 juli 2022 @ 13:42:
Beste keuze, voorbeschouwing Ziggo, Race F1TV, nabeschouwing Ziggo ;)
Verkeerde topic?

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Kenny_026
  • Registratie: Juli 2007
  • Niet online
(overleden)
De nabeschouwingen van Viaplay zijn wel een vooruitgang tov vorig jaar. Ook voor de race begin ik het leuker te vinden.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Quad

Quad

Doof

Kenny_026 schreef op zondag 31 juli 2022 @ 18:01:
De nabeschouwingen van Viaplay zijn wel een vooruitgang tov vorig jaar. Ook voor de race begin ik het leuker te vinden.
Vergeleken met Ziggo bedoel je?

PVOutput☀️

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Rallye
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 21:18
Ho Pin Tung is inderdaad erg goed. De beschouwing over het wat er op het stuur van LeClerc was erg informatief. Ik blijf moeite houden met de uitspraak van Heemskerk; MerZedes. Gelukkig was Albers er vandaag niet. Ik kan er slecht tegen. Stephane wordt steeds beter en spreekt haar talen.

Vandaag nauwelijks technische problemen, behalve bij de start; moest er even uit en weer in. Nvidi Shield vandaag.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• d0s
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 14:59

d0s

sssst

Rallye schreef op zondag 31 juli 2022 @ 18:24:
Ho Pin Tung is inderdaad erg goed. De beschouwing over het wat er op het stuur van LeClerc was erg informatief. Ik blijf moeite houden met de uitspraak van Heemskerk; MerZedes. Gelukkig was Albers er vandaag niet. Ik kan er slecht tegen. Stephane wordt steeds beter en spreekt haar talen.

Vandaag nauwelijks technische problemen, behalve bij de start; moest er even uit en weer in. Nvidi Shield vandaag.
Het lijkt erop dat Albers is geslachtofferd.. hij zit er nu al een tijdje niet meer

Acties:
  • +12 Henk 'm!

• psy

psy

Nu heb ik Viaplay opgezegd, maar nu ook weer valt me op hoe goed de nabeschouwing was met Kalff en Ho-Ping. Als ze Albers nu ook gewoon niet meer uitnodigen word ik iets positiever.

Alleen het commentaar tijdens de race blijf ik beneden niveau vinden. De hele tijd herhaling, en one-liners, en zaken benoemen die al te zien zijn. Van Mol accepteerde ik meer omdat hij alleen was, maar voor een duo blijf ik het te slecht vinden.

En die Melroy moet echt iets aan zijn uitspraak doen. Met zijn Merzedezzz en Zainz. En Vvvverrari. Man man man. Wat is dat toch! Leer eens een S als een S uit te spreken. En een F niet als een V.

@Rallye was me voor ;)

8.960 Wp - 16 kW Daikin L/W - 2 x MHI L/L - gasloos sinds 2017 - Loxone - SAP/IS-U/ABAP - rijdt nog LPG ;-)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Kenny_026
  • Registratie: Juli 2007
  • Niet online
(overleden)
Quad schreef op zondag 31 juli 2022 @ 18:23:
[...]

Vergeleken met Ziggo bedoel je?
Ja inderdaad. In het begin kon ik het niet waarderen maar nu alle teams even langs, die korte onderwerpen koppelen aan de rijders interviews, daarna nog wat gesprekken met de teambazen. Helemaal goed!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psy

psy

Kenny_026 schreef op zondag 31 juli 2022 @ 18:48:
[...]

Ja inderdaad. In het begin kon ik het niet waarderen maar nu alle teams even langs, die korte onderwerpen koppelen aan de rijders interviews, daarna nog wat gesprekken met de teambazen. Helemaal goed!
Veel meer aandacht voor de teambazen idd. Dat deed/kon Ziggo niet.

Acties:
  • +13 Henk 'm!

• PatrickC
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 00:14
Prima uitzending vandaag bij Viaplay. Allard zegt zinnige dingen (ik was het helemaal eens met zijn betoog over Leclerc en Sainz mbt de leider van het Ferrari team bijvoorbeeld) en Ho-Pin is een erg sterke analist. Amber vult haar rol als host prima in en op het circuit is Stéphane duidelijk in haar rol gegroeid en Tom Kristensen is ook gewoon een aanwinst. Nelson en Melroy doen het wel aardig, maar daar zie ik minder progressie.

Ondanks dat ik best wel positief ben dus, heb ik mijn abonnement per 1-Aug gestopt. Ik vind het te duur tov F1 TV Pro, dus daar ga ik in september weer mee verder. Spa is als het goed is gratis te bekijken.

Ik kom pas weer terug bij Viaplay als ze een goedkoper F1 only abonnement gaan aanbieden, want de rest wat ze aanbieden interesseert me niet.

Horloge: Garmin Epix (Gen2) Sapphire Titanium
PC: Fractal Design North, Asus ROG strix B650E-F gaming wifi, Ryzen 7 7800X3D, INNO3D® GEFORCE® RTX™ 4080 16GB X3 DLSS 3, 32GB, Meta Quest 3, Fanatec GT DD Pro 8nm

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PatrickC
psy schreef op zondag 31 juli 2022 @ 18:47:
En die Melroy moet echt iets aan zijn uitspraak doen. Met zijn Merzedezzz en Zainz. En Vvvverrari. Man man man. Wat is dat toch! Leer eens een S als een S uit te spreken. En een F niet als een V.
Heb je Tom Coronel wel eens horen praten? Vast wel! ;) Die doet dat namelijk ook. Erger ik me ook altijd aan.

PC: Fractal Design North, Asus ROG strix B650E-F gaming wifi, Ryzen 7 7800X3D, INNO3D® GEFORCE® RTX™ 4080 16GB X3 DLSS 3, 32GB, Meta Quest 3, Fanatec GT DD Pro 8nm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psy

psy

PatrickC schreef op zondag 31 juli 2022 @ 18:53:
[...]

Heb je Tom Coronel wel eens horen praten? Vast wel! ;) Die doet dat namelijk ook. Erger ik me ook altijd aan.
Ja he die deed dat inderdaad ook. Wel frappant dat nu weer iemand dat zo uitspreekt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PatrickC
d0s schreef op zondag 31 juli 2022 @ 18:44:
[...]

Het lijkt erop dat Albers is geslachtofferd.. hij zit er nu al een tijdje niet meer
Hij was er in Frankrijk nog gewoon bij, want stond toen op de grid met Stéphane.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PatrickC
psy schreef op zondag 31 juli 2022 @ 18:55:
[...]

Ja he die deed dat inderdaad ook. Wel frappant dat nu weer iemand dat zo uitspreekt.
Er zijn wel meer presentatoren en BN-ers die dat doen. Zal wel ABN zijn denk ik, als Limburger. :+

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Goofyduck384
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 08-09 18:01
PatrickC schreef op zondag 31 juli 2022 @ 18:49:
….. en op het circuit is Stéphane duidelijk in haar rol gegroeid ……..
Dit ben ik juist helemaal niet met je eens. Ik vond haar vandaag zwakjes, net alsof ze niet echt voorbereid had.
Ze liep wat op de grid rond, praatte wel maar zei eigenlijk weinig. Af en toe ook echt even stil en gewoon in de camera kijkend alsof ze zocht naar iets om te vertellen. Zei uiteindelijk dat ze maar iemand van Alpine ging zoeken en dan terug zou komen.

Heb haar wel eens beter gezien..

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• rachez
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 22:45
PatrickC schreef op zondag 31 juli 2022 @ 18:49:
Ik vind het te duur tov F1 TV Pro, dus daar ga ik in september weer mee verder. Spa is als het goed is gratis te bekijken.

Ik kom pas weer terug bij Viaplay als ze een goedkoper F1 only abonnement gaan aanbieden, want de rest wat ze aanbieden interesseert me niet.
Gisteren viaplay opgezegd en F1 TV aangeschaft. Wat een verademing qua beeldkwaliteit en flexibiliteit. De enige die ik zal missen is Ho-pin inderdaad. Hij voegt echt wat toe en ik zal hem missen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PatrickC
Goofyduck384 schreef op zondag 31 juli 2022 @ 19:14:
[...]

Dit ben ik juist helemaal niet met je eens. Ik vond haar vandaag zwakjes, net alsof ze niet echt voorbereid had.
Ze liep wat op de grid rond, praatte wel maar zei eigenlijk weinig. Af en toe ook echt even stil en gewoon in de camera kijkend alsof ze zocht naar iets om te vertellen. Zei uiteindelijk dat ze maar iemand van Alpine ging zoeken en dan terug zou komen.

Dat ligt natuurlijk ook een beetje aan de regie die haar misschien wel voor het blok zette. En het klopt wel wat je zegt, volgens mij moest ze gewoon even op zoek naar wat interviews en wist het even niet meer en dan vind ik prima dat ze aangeeft dat ze even ‘klaar’ is. Zo’n gridwalk is natuurlijk een beetje onvoorspelbaar. Bij Jack was het vaak niet veel meer als een wandeling over de grid.. veel interviews deed hij niet.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• tweakduke
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 00:31

tweakduke

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit
De vorige keer liep Albers mee op de gridwalk, nu moest Stephane het zelf doen. Alles alleen doen, is toch lastiger.

Maar goed slecht was het in ieder geval niet, net wat minder.

Tweakers Discord

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rallye
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 21:18
Juist bij die gridwalk is het misschien wel goed als Albers erbij is….. De beste rol voor hem?

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Toff

Toff

FP ProMod
Rallye schreef op zondag 31 juli 2022 @ 21:12:
Juist bij die gridwalk is het misschien wel goed als Albers erbij is….. De beste rol voor hem?
Iets op de achtergrond, met een prop in z'n mond?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beakzz
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 21:56
Goofyduck384 schreef op zondag 31 juli 2022 @ 19:14:
[...]

Ze was duidelijk gestrest dat ze geen interview kon vinden en je moet ook een beetje geluk hebben zonder de juiste vriendjes dat mensen op dat moment tijd voor je maken. Het is nou eenmaal een groentje op de grid. Regie had dat ook door en schakelde naar die andere kwakzalver die dacht dat Max Jos heette. Daarna had ze blijkbaar wel wat interviews gevonden.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• AvK
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 21:36

AvK

Ready Set Go

Beakzz schreef op zondag 31 juli 2022 @ 22:45:
[...]

Ze was duidelijk gestrest dat ze geen interview kon vinden en je moet ook een beetje geluk hebben zonder de juiste vriendjes dat mensen op dat moment tijd voor je maken. Het is nou eenmaal een groentje op de grid. Regie had dat ook door en schakelde naar die andere kwakzalver die dacht dat Max Jos heette. Daarna had ze blijkbaar wel wat interviews gevonden.
Kwakzalver??? Hij haalde Jos en Max even door elkaar..... Human error.
Vond zijn interviews zelfs erg goed.

Wat een ontzettend negatieve reactie van je. Waarom?

AopenHX08 ZM400B Athlon64-X2-3800+ ArticFreezer64pro Asrock939Dual-Sata2 2x512MbDDR400 GigabyteR9700pro SBAudigy2 Inspire6700modded PCTVpro ADSL 6Mb/768 NEC2500a Pioneer105DVDrom iiyamaVMPro450 CanonIP4000 LogitechG5 200GbWD7200 80GbWD7200 WinXPhome

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• PatrickC
Beakzz schreef op zondag 31 juli 2022 @ 22:45:
[...]

Kwakzalver? Je hebt het hier wel over één van de grootheden uit de autosport, een 9-voudig winnaar van de 24 uur van Le Mans! Hij dwingt respect af op de grid en dat is duidelijk te zien. En de vergissing Jos/Max komt wel vaker voor. Hij weet echt wel dat Max Max is en niet Jos! Ik kon er wel om lachen dat hij die fout maakte.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Quad

Quad

Doof

Onzin natuurlijk, mijn eigen moeder noemt mij zelfs weleens bij de naam van m'n broer, soms heb je dat.

PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alekz87
Mensen hier nog wel van de geweldige race genoten? Of alleen maar zitten ergeren aan viaplay?

iPhone 3G, Samsung Galaxy S2, HTC One M7, HTC One M8, Samsung Note 4, Samsung Galaxy S7 Edge, Oneplus 3T, iPhone X, Apple Watch Series 2, Apple Watch Series 6, iPhone 12 Pro, iPhone 14 Pro, iPhone 16 Pro, Apple Watch Series 10.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Goofyduck384
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 08-09 18:01
Uiteraard heb ik genoten van de race. Alleen is dat dit topic niet voor ;)
Ik heb al eerder aangegeven dat ikprima tevreden ben met ViaPlay, ik ben één van de gelukkigen die prima beeldkwaliteit heeft.

Echter vind ik de grid-walk van gisteren echt ondermaats. Inderdaad heb je “vriendjes” nodig voor bepaalde interviews of verhalen. Die heeft S. nog niet helaas. Heb verder niks tegen haar, ze doet het prima.

Ik vond de gridwalk van Jack echt beter, ondanks dat een aantal het niveau laag was (volgens mensen hier). Je ziet dat hij (en ook die twee anderen van ViaPlay, zelfs Albers) veel meer ervaring heeft en van daaruit informatie ophaald en interessante tv maakt. En dat komt vanzelf bij S. als ze voldoende tijd krijgt.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ArthurMorgan
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Ik had gisteren wel wat problemen, kwaliteit was denk ik maximaal 720p, en ik heb wat buffers gehad tijdens de race dat ik de stream opnieuw moest opstarten.
Niet overmatig vervelend, maar goed was het ook niet te noemen.

I hear voices in my head, they counsel me, they understand.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Crazy D
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 11-09 12:27

Crazy D

I think we should take a look.

Goofyduck384 schreef op maandag 1 augustus 2022 @ 08:41:
Ik heb al eerder aangegeven dat ikprima tevreden ben met ViaPlay, ik ben één van de gelukkigen die prima beeldkwaliteit heeft.

Echter vind ik de grid-walk van gisteren echt ondermaats. Inderdaad heb je “vriendjes” nodig voor bepaalde interviews of verhalen. Die heeft S. nog niet helaas. Heb verder niks tegen haar, ze doet het prima.

Ik vond de gridwalk van Jack echt beter, ondanks dat een aantal het niveau laag was (volgens mensen hier). Je ziet dat hij (en ook die twee anderen van ViaPlay, zelfs Albers) veel meer ervaring heeft en van daaruit informatie ophaald en interessante tv maakt. En dat komt vanzelf bij S. als ze voldoende tijd krijgt.
Nou ja als ik aan Jack denk dan is het ook het niveau: What's it gonna be, wet or dry? Of: it will be a 2 stop? Jack ouwehoert inderdaad wel makkelijker, en Stephane zat er dit weekend blijkbaar wat minder lekker in, ze babbelde niet zo soepel de tijd vol. Dan kijk ik liever naar Stephane die niets nuttigs zegt dan Jack die niets nuttigs zegt :P Combinatie met Albers op de grid was niet slecht, misschien moeten ze dat wat vaker doen. Ho Pin moet iig in de studio blijven, wat een held.

Exact expert nodig?

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Alekz87
Goofyduck384 schreef op maandag 1 augustus 2022 @ 08:41:

Het is idd een klaagtopic, daar ben ik mij ondertussen wel van bewust ja ;). Maar viaplay kan sowieso niks meer goed doen. Als leveren ze morgen alles 4K.

Maar goed het blijft een kwestie van smaak wat betreft interviews. Ik vind het een verademing tov ziggo. Stuk professioneler en frisser dit.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• flyyy
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 09-09 16:21
Ik moet zeggen dat ik best tevreden ben met ViaPlay hoor, hij draait prima op de tv-app op mijn Samsung tv.
Heb de tv bekabeld op het internet en dat heeft alle buffer problemen/vastlopers verholpen.

Geen kwaiteitsverlies of gekke jumps. Het commentaar is even wennen gezien het wat minder emotioneel is als Olav Mol, maar zie ik niet als iets vervelends.

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• DutchOwnage
Alekz87 schreef op maandag 1 augustus 2022 @ 08:54:
[...]

Als leveren ze morgen alles 4K.
Dan ben ik de eerste die straks weer een jaarcontract afneemt :+ . Dit doet voor mij persoonlijk echt nog de grootste pijn. De overige technische aspecten, niks te klagen verder. Ik ga zelfs wennen aan Nelson Valkenburg ,Heemskerk hoeft voor mij niet zo nodig. Idem voor Albers. De rest,so be it :) . Blijf Olav missen, maar die zien we voorlopig niet terug dus moeten er mee dealen.

Maar, aangezien ik Viaplay voor de F1 neem (het Engelse voetbal, jammer, maar kijk toch voornamelijk Eredivisie via ESPN), zal het volgend jaar toch F1TV worden als dat wat tientjes scheelt. Niet zozeer dat ik nou verwacht dat ik daar zoveel beter uit ben, maar puur om het feit dat ik Viaplay verantwoordelijk hou voor het de nek omdraaien van 4K in Nederland. We waren leuk op weg op Ziggo met de F1 en Premier League, maar het enige wat overblijft, met een beetje geluk, is straks alleen de Champions League. Dat is gewoon zeer matig anno 2022.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beakzz
AvK schreef op zondag 31 juli 2022 @ 23:15:
[...]

Kwakzalver??? Hij haalde Jos en Max even door elkaar..... Human error.
Vond zijn interviews zelfs erg goed.

Wat een ontzettend negatieve reactie van je. Waarom?
PatrickC schreef op zondag 31 juli 2022 @ 23:53:
[...]

Kwakzalver? Je hebt het hier wel over één van de grootheden uit de autosport, een 9-voudig winnaar van de 24 uur van Le Mans! Hij dwingt respect af op de grid en dat is duidelijk te zien. En de vergissing Jos/Max komt wel vaker voor. Hij weet echt wel dat Max Max is en niet Jos! Ik kon er wel om lachen dat hij die fout maakte.
Lol gevoelige teentjes? Human error, maar ik vond zijn interviews slecht en langdradig. Kan mij verder niet schelen wat hij op de track heeft gepresteerd.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• dnmw2705
  • Registratie: Oktober 2017
  • Laatst online: 22:35
DutchOwnage schreef op maandag 1 augustus 2022 @ 10:07:
[...]
het feit dat ik Viaplay verantwoordelijk hou voor het de nek omdraaien van 4K in Nederland. We waren leuk op weg op Ziggo met de F1 en Premier League, maar het enige wat overblijft, met een beetje geluk, is straks alleen de Champions League. Dat is gewoon zeer matig anno 2022.
Ik denk dat ZiggoSport geen 4k voor CL gaat doen, op misschien de halve finales en finale na… afgelopen knock-outfase kon je kijken naar de B wedstrijden kijken terwijl RTL7 de A-wedstrijd deed… alleen Ziggo klanten zien 4k. Dan is het amper rendabel om de 4k stream af te nemen bij de UEFA. Overigens als ZiggoSport gewoon het 4k content zou gaan uitzenden in het ZSTotaal abonnement bij andere providers, hebben ze veel meer kans.

Ik denk dat Viaplay op termijn gewoon met een 4k zender gaat komen. Als ik kijk naar de landen waar ze zich vestigen en de contracten die ze daar afsluiten met providers. Prioriteit is nu zoveel mogelijk opkopen en klanten winnen om centen terug te verdienen.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• PatrickC
Beakzz schreef op maandag 1 augustus 2022 @ 10:45:
[...]

[...]

Lol gevoelige teentjes? Human error, maar ik vond zijn interviews slecht en langdradig. Kan mij verder niet schelen wat hij op de track heeft gepresteerd.
Nee hoor, ik reageerde gewoon uit respect voor de persoon die jij kwakzalver noemt. Daar is niets mis mee volgens mij. Respect is namelijk wel iets wat deze samenleving en ‘social’ media goed kan gebruiken! ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beakzz
PatrickC schreef op maandag 1 augustus 2022 @ 10:49:
[...]

Nee hoor, ik reageerde gewoon uit respect voor de persoon die jij kwakzalver noemt. Daar is niets mis mee volgens mij. Respect is namelijk wel iets wat deze samenleving en ‘social’ media goed kan gebruiken! ;)
Thanks ik ben spontaan misselijk. Een goede voetballer maakt geen goede analist en een goede coureur maakt geen goede interviewer. Coulthard? Ja werkt helemaal. Deze man? Nope imo. Heeft helemaal niets met respect te maken, maar met schoenmaker hou je bij je leest.

En ik heb hoe dan ook meer respect voor mensen die echte problemen aanpakken in de maatschappij zonder een gouden wiegje als backup.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjowhan
  • Laatst online: 11-09 14:48
Formule 1 en Darts in het vakantiehuisje op Landal gekeken via een App op een Samsung TV. Ging prima. Af en toe schommelde de kwaliteit (text minder leesbaar) maar dit werd binnen 30 seconden weer hersteld

Viel mij toen op dat de Android App geen mogelijkheden had om direct in te loggen met een code (dit was wel in de IOS app mogelijk). Hoe kan ik dit melden voor verbetering? Twitter/Facebook of iets anders?

Daarnaast mis ik de mogelijkheid om devices weg te gooien, vanochtend (zijn vrijdag terug gekomen) opeens de heldere ingeving dat ik waarschijnlijk de app niet uitgelogd had op de TV.
In de F1TV app en website kan ik de devices die in gebruik zijn bekijken en verwijderen - dit is (ook) nog niet mogelijk bij ViaPlay dus heb maar (verplicht) mijn wachtwoord aangepast zodat de devices uitgelogd worden :|

[ Voor 8% gewijzigd door Sjowhan op 01-08-2022 11:58 ]

http://specs.tweak.to/5253

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchOwnage
dnmw2705 schreef op maandag 1 augustus 2022 @ 10:46:
[...]

Ik denk dat ZiggoSport geen 4k voor CL gaat doen, op misschien de halve finales en finale na… afgelopen knock-outfase kon je kijken naar de B wedstrijden kijken terwijl RTL7 de A-wedstrijd deed… alleen Ziggo klanten zien 4k. Dan is het amper rendabel om de 4k stream af te nemen bij de UEFA. Overigens als ZiggoSport gewoon het 4k content zou gaan uitzenden in het ZSTotaal abonnement bij andere providers, hebben ze veel meer kans.

Ik denk dat Viaplay op termijn gewoon met een 4k zender gaat komen. Als ik kijk naar de landen waar ze zich vestigen en de contracten die ze daar afsluiten met providers. Prioriteit is nu zoveel mogelijk opkopen en klanten winnen om centen terug te verdienen.
Zou je gelijk in kunnen krijgen ja. Het is ook verdacht stil wat betreft 4K content bij Ziggo. De speciale 4K pagina is leeg, op wat on demand spul na.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• AvK

AvK

Ready Set Go

Wil toch even zeggen dat afgelopen weekend een prima verslaggeving van alle 3 de dagen gedaan is door het team van Viaplay. Goede deskundigen erbij, Ho pin, Allard en Kees. De voor- en nabeschouwing waren prima. Als er dan toch een klein min puntje benoemd moet worden dan is het dat Stepháne in de pitlane dit keer om de een of andere reden niet helemaal uit de verf kwam. Kan gebeuren.
De stream was hier het hele weekend stabiel. Samsung TV met de Viaplay app. Nu nog de kwaliteit van het live racebeeld beter op peil en mij hoor je niet meer.

AopenHX08 ZM400B Athlon64-X2-3800+ ArticFreezer64pro Asrock939Dual-Sata2 2x512MbDDR400 GigabyteR9700pro SBAudigy2 Inspire6700modded PCTVpro ADSL 6Mb/768 NEC2500a Pioneer105DVDrom iiyamaVMPro450 CanonIP4000 LogitechG5 200GbWD7200 80GbWD7200 WinXPhome

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• MilesD.
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 17:19
Extra kortingsaktie aldus ViaPlay: https://www.totaaltv.nl/n...kortingsactie-abonnement/ :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alekz87
Ik ga hier per 31 aug viaplay opzeggen en overstappen op f1tv. Mij te duur!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frank
  • Niet online
Ik heb nog tot eind September gratis maar ik neig ook naar opzeggen. Hoe meer ik Viaplay kijk, hoe meer ik me erger aan de hele presentatie van F1. Er ontbreekt gewoon diepte in de analyses en commentaar. Echt een wereld van verschil met F1TV. Dat ze zoveel kortingsacties hebben zegt me ook dat het niet storm loopt zoals ze hadden gehoopt. Eerst maar eens een poosje kijken hoe de PL coverage is.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• TexMex
  • Niet online
Dat is niet eens zo'n slechte deal als je geïnteresseerd bent in zowel F1, Premier League als Bundesliga. Als Viaplay ook nog eens een beeldkwaliteit bood die hoort bij een premium-streamingdienst in het jaar 2022 had ik het waarschijnlijk gedaan.

Wil je alleen F1 zien, dan blijft F1TV met beter beeld en onbeperkte terugkijkmogelijkheden voor minder geld wel de meest logische keuze.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rck010
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 00:05
Er is gisteren toch een tracktalk geweest of niet, zoals op iedere maandag na een race?
Waarom kan ik die werkelijk nergens terugvinden..?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AvK

AvK

Ready Set Go

Vorige week was er ook geen Track Talk. Reden onbekend. (Vakanties?)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjakie0101
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 22:43
Zo lang dat niet geldt voor providers met het vaste kanaal kunnen ze mijn rug op,
Bij providers blijft het te duur.

Forum over de provider Delta http://deltagebruikers.nl https://deltausers.freeforums.net/

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• powerboat
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 23:11
Hebben ze nu F1 uit de app gehaald, voor de zomerstop :( ?!!

Wat een gekl**t daar, kan niets vinden. Hebben jullie daar ook last van of ben ik de enige?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Toff

Toff

FP ProMod
Yup

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• NeverSettle
powerboat schreef op dinsdag 2 augustus 2022 @ 20:56:
Hebben ze nu F1 uit de app gehaald, voor de zomerstop :( ?!!

Wat een gekl**t daar, kan niets vinden. Hebben jullie daar ook last van of ben ik de enige?
Hier ook, heel apart. Ik wilde nog de nabeschouwing van gisteren terug kijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Toff

Toff

FP ProMod
NeverSettle schreef op dinsdag 2 augustus 2022 @ 21:46:
[...]

Hier ook, heel apart. Ik wilde nog de nabeschouwing van gisteren terug kijken.
Die was er sowieso niet...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AvK

AvK

Ready Set Go

Inderdaad, F1 is uit de lijst.
Das toch wel gek.

Ben ik blij dat ik gisterenavond de race nog even heb terug gekeken.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjowhan
  • Laatst online: 11-09 14:48
Was ook al op zoek naar de laatste 30-40 minuten, deze dacht ik gistermiddag (rond een uurtje of 16) nog even terug te kijken. Helaas pindakaas, ik kon deze (ook) niet meer terug te vinden.
Natuurlijk weet ik dat ze de races na 48u verwijderen (om wat voor reden dan ook, zal vast iets met contractuele zaken te maken hebben), maar dit sloeg (slaat) nergens ook.
Viel mij trouwens ook op dat enkel Max nog bij de interviews staan; de rest is ook verdwenen? (of zit ik verkeerd te kijken, kan natuurlijk ook :P )

http://specs.tweak.to/5253

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 02:29
Ben erg benieuwd naar de Premier League en Bundesliga coverage.
Heb ViaPlay tijdje geleden opgezegd, maar twijfel om weer terug te gaan voor PL.

Uhh, Zweeds commentaar? :+

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/vTdf6bHf8x-PDZ-YX64V8mXBJjw=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/qmG3dNvr7UXATDuQhcAn8yIG.png?f=user_large

[ Voor 43% gewijzigd door Rivanov op 03-08-2022 13:54 ]

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TexMex
  • Niet online
Sjowhan schreef op woensdag 3 augustus 2022 @ 12:35:
Was ook al op zoek naar de laatste 30-40 minuten, deze dacht ik gistermiddag (rond een uurtje of 16) nog even terug te kijken. Helaas pindakaas, ik kon deze (ook) niet meer terug te vinden.
Natuurlijk weet ik dat ze de races na 48u verwijderen (om wat voor reden dan ook, zal vast iets met contractuele zaken te maken hebben), maar dit sloeg (slaat) nergens ook.
Viel mij trouwens ook op dat enkel Max nog bij de interviews staan; de rest is ook verdwenen? (of zit ik verkeerd te kijken, kan natuurlijk ook :P )
Op Android TV kun je überhaupt geen uitzendingen van twee dagen geleden terugkijken, ook als ze nog binnen de 48 uur vallen. Althans, ik krijg het niet voor elkaar. Het lijkt alsof je alleen kunt kiezen uit vandaag en gisteren.

Óf het zit heel goed verstopt, maar dat zou dan wederom een ontwerpfout in de Android TV-app zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dutchgio
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 23:14
Rivanov schreef op woensdag 3 augustus 2022 @ 13:52:
Ben erg benieuwd naar de Premier League en Bundesliga coverage.
Heb ViaPlay tijdje geleden opgezegd, maar twijfel om weer terug te gaan voor PL.

Uhh, Zweeds commentaar? :+

[Afbeelding]
Het is de enige wedstrijd waar Zweeds bij staat, bij de andere wedstrijden wordt wel Nederlands vermeld.
Dat zou ook al wel wat zijn, gezien het er op lijkt dat ze elke wedstrijd hebben in plaats van een paar per weekend zoals Ziggo had.
Bij bijvoorbeeld Formule 2 of 3 is ook niet altijd Nederlands commentaar, al is dat dan wel gewoon Engels en niet Zweeds. :)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• AvK

AvK

Ready Set Go

F1 is nu weer wel toegankelijk. De samenvatting staat er bij.

Pagina: 1 ... 97 ... 158 Laatste

Let op:
Voor het overzicht en duidelijkheid: vermeld even op welk medium en eventueel browser je kijkt, wat je geprobeerd hebt en waar je tegenaan loopt.

Reageer aub inhoudelijk op de uitzendingen over viaplay. Slow-chat draagt niks bij.

Let wel dat we het hier alleen hebben over legale manieren om F1 te volgen. Vragen om het delen van streams of het bespreken van trucs en hacks om gratis betaalde content te zien of om geografische barrières te omzeilen is hier niet toegestaan. Hier valt ook illegale iptv onder.

Ontwikkelingen om Ziggo: Ziggo Sport topic
F1TV Pro en overige diensten: [F1] Kwaliteit van uitzendingen en waar te kijken? - Deel 4
Kortingscodes: Meld hier uw kortingscodes/coupons V2