Wat is Tung toch goed zeg. Mag er van mij iedere week zitten!
Net terug van een verjaardag waarbij F1TV op stond. De sky stream stond op, echt serieus een opgevoerde hamster komt niet in de buurt van dat overdreven drukke commentaar. Schreeuwen alsof je leven er vanaf hangt terwijl er niets op de baan gebeurt. Geef mij maar ViaPlay, gelijk genezen

In plaats van Christian Albers graag. Zijn afwezigheid is een verademing.d0s schreef op zondag 3 juli 2022 @ 16:49:
Wat is Tung toch goed zeg. Mag er van mij iedere week zitten!
De stream loopt vandaag zonder haperingen, glitches, resolutie wijzigingen etc. Dus ik ben tevreden.
Nu door ontwikkelen naar een 4K-stream zou ik op prijs stellen.
[ Voor 26% gewijzigd door Pvd01 op 03-07-2022 18:28 ]
De sweetspot qua opzeggingen is bereikt, waardoor er nu genoeg capaciteit is. Hoe meer mensen opzeggen nu, hoe beter voor degene die over blijven.Pvd01 schreef op zondag 3 juli 2022 @ 18:25:
[...]
In plaats van Christian Albers graag. Zijn afwezigheid is een verademing.
De stream loopt vandaag zonder haperingen, glitches, resolutie wijzigingen etc. Dus ik ben tevreden.
Dit is mijn uitspraak en daar zult u het mee moeten doen
De combinatie Ho-Pin Guido is echt wel sterk en ik hoop dat ze Christiaan voorlopig niet meer laten terugkeren. Amber lijkt daarbij ook beter tot haar recht te komen met deze twee.Pvd01 schreef op zondag 3 juli 2022 @ 18:25:
[...]
In plaats van Christian Albers graag. Zijn afwezigheid is een verademing.
Anyway de stream loopt sinds afgelopen maart al zonder problemen ieder race weekend. Dus dat gejammer over capaciteit kan ook wel de prullenbak in
Mee eens!Miki schreef op zondag 3 juli 2022 @ 18:57:
[...]
De combinatie Ho-Pin Guido is echt wel sterk en ik hoop dat ze Christiaan voorlopig niet meer laten terugkeren. Amber lijkt daarbij ook beter tot haar recht te komen met deze twee.
Waarschijnlijk omdat de meest klagende klanten al weg zijn bij ViaplayAnyway de stream loopt sinds afgelopen maart al zonder problemen ieder race weekend. Dus dat gejammer over capaciteit kan ook wel de prullenbak in
Haha helemaal eens. Vond het in voorgaande jaren leuk een wedstrijd die Max had gewonnen terug te kijken met Engels commentaar, maar dat wil ik echt niet elke race.Miki schreef op zondag 3 juli 2022 @ 17:47:
Net terug van een verjaardag waarbij F1TV op stond. De sky stream stond op, echt serieus een opgevoerde hamster komt niet in de buurt van dat overdreven drukke commentaar. Schreeuwen alsof je leven er vanaf hangt terwijl er niets op de baan gebeurt. Geef mij maar ViaPlay, gelijk genezen
Maarja bij F1 TV hebben ze ook het NL commentaar natuurlijk dus misschien niet naar Engelse verjaardagen gaan
Yep, hier voor de start alweer een spinner in beeld. Meteen weer naar F1TV gegaan en filmpje naar Viaplay gestuurd. Doen ze niks mee natuurlijk, maar ik blijf hopen.NeverSettle schreef op zondag 3 juli 2022 @ 18:59:
[...]
Mee eens!
[...]
Waarschijnlijk omdat de meest klagende klanten al weg zijn bij Viaplay
Haters everywhere but I don’t really care
Helemaal top weer hier met viaplay, echt super goed beeld. Fijne presentatie.
Ik ben tevreden.
Ik zou toch echt bijna gaan denken dat de problemen toch wel ontstaan bij de gebruikers
zelf. Met hun 40mbit ziggo - connectbox en andere configs die door een half zacht neefje gedaan zijn.
Ow.....
Ik ben tevreden.
Ik zou toch echt bijna gaan denken dat de problemen toch wel ontstaan bij de gebruikers
zelf. Met hun 40mbit ziggo - connectbox en andere configs die door een half zacht neefje gedaan zijn.
Ow.....
300 Mbit iddppeterr schreef op zondag 3 juli 2022 @ 19:30:
Ik ben tevreden.
Ow.....![]()

En F1TV doet het prima, beter zelfs
Nog triester: via IPTV werkt Viaplay wel foutloos
Klantenservice net nog maar 's gebeld, maar dat is geoutsourced naar gasten die niet voor Viaplay werken en alleen klachten opnemen. Heb je verder ook niks aan.
Oftewel: bedrijf kan doen wat ze willen, houden je maanden aan het lijntje met "er wordt aan gewerkt". En verder kan je in de stront zakken, want toch al betaald.
Edit: @hieronder. Hoop dat 't hier ook nog 's gaat werken, want F1TV loopt 50 seconden achter. Hendiger om GP Radio met f1tv te syncen.
[ Voor 39% gewijzigd door matthijst op 03-07-2022 19:49 ]
Ik zit maar te geinen. Er is echt geen vinger op het probleem te leggen. Ik hoor hier in dit topicmatthijst schreef op zondag 3 juli 2022 @ 19:39:
[...]
300 Mbit idd
En F1TV doet het prima, beter zelfs
alleen maar random problemen. Niks is specifiek te duiden naar een oorzaak.
Dat neemt niet weg dat ik wel tevreden ben.
[ Voor 17% gewijzigd door ppeterr op 03-07-2022 19:48 ]
Alleen Porsche Supercup was slecht bij mij dit weekend. Soms rare stuttering of screen tearing eigenlijk wanneer de focus lag op de rijder die uit de pitstraat komt. Dan de rijder die dan uit de bocht komt was dan pixel achtig of tearing. Denk de lagere Bitrate met de snelheid van een OLED tv combinatie.
Ik bedoel de taal: aanmelden gebruiken waar inloggen bedoeld wordt.Marcel Br schreef op zondag 3 juli 2022 @ 11:22:
Dat je moet aanmelden lijkt me logisch, max 2 verbindingen tegelijk.
10 mbit/s is benodigd. Bovenstaand zou goed genoeg moeten zijn….ppeterr schreef op zondag 3 juli 2022 @ 19:30:
Ik ben tevreden.
Ow.....![]()
Maar er zijn in NL, zeker op het platteland, gebieden waar de 10 mbit/s niet gehaald wordt zonder 4G. Het gaat om de adressen met enkel een telefoonlijn ver van de centrale af….
Dit weekend f1tv geprobeerd, maar wat een verschil zeg! Veel stabieler en een stuk scherper.
I am the great Cornholio!
Ik heb bij onze buren gekeken, via F1tv. Maar vlak voor de herstart kreeg hij kuren waardoor ik Viaplay heb geactiveerd op zijn tv. Dat draaide vlekkeloos tot en met einde van de race. Dus tevreden.
Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️
Gisteren de race om 17:45 ingeschakeld en via chromecast geprobeerd. De ellende wordt alleen maar erger. Je kan niet kiezen (als de livestream gaande is iig) kiezen om vanaf de start te beginnen. Maargoed dit wist ik, dus geluid uit op telefoon, niet goed kijken en gelijk terugscrollen. Tot zover ok, maar klik je op Cast, dan begint de cast niet daar waar je op je telefoon zit, maar weer bij live. En prompt startte die precies bij de melding dat Sainz won, gelijk heel het terugkijken verziekt. Op dat moment zag ik ook geen terugscroll mogelijkheid op de telefoon. Na 2e keer casten had ik die optie pas wel (weird). Dus ik terug, en kijken maar. Maar het casten ging voor geen meter. De cast is wel 3x gestopt. Gewoon zomaar BAM, einde, kan je weer opnieuw het bovenstaande trucje doen om verder te kijken.
Laatste keer viaplay voor mij, abonnement is opgezegd. De ervaring is ronduit ruk op alle vlakken.
Laatste keer viaplay voor mij, abonnement is opgezegd. De ervaring is ronduit ruk op alle vlakken.
Ik hoop dan maar dat je via f1tv meer geluk hebt met terugkijkenpadoempats schreef op maandag 4 juli 2022 @ 09:10:
Gisteren de race om 17:45 ingeschakeld en via chromecast geprobeerd. De ellende wordt alleen maar erger. Je kan niet kiezen (als de livestream gaande is iig) kiezen om vanaf de start te beginnen. Maargoed dit wist ik, dus geluid uit op telefoon, niet goed kijken en gelijk terugscrollen. Tot zover ok, maar klik je op Cast, dan begint de cast niet daar waar je op je telefoon zit, maar weer bij live. En prompt startte die precies bij de melding dat Sainz won, gelijk heel het terugkijken verziekt. Op dat moment zag ik ook geen terugscroll mogelijkheid op de telefoon. Na 2e keer casten had ik die optie pas wel (weird). Dus ik terug, en kijken maar. Maar het casten ging voor geen meter. De cast is wel 3x gestopt. Gewoon zomaar BAM, einde, kan je weer opnieuw het bovenstaande trucje doen om verder te kijken.
iPhone 3G, Samsung Galaxy S2, HTC One M7, HTC One M8, Samsung Note 4, Samsung Galaxy S7 Edge, Oneplus 3T, iPhone X, Apple Watch Series 2, Apple Watch Series 6, iPhone 12 Pro, iPhone 14 Pro, iPhone 16 Pro, Apple Watch Series 10.
Je had ook gewoon een Chromecast met GoogleTV kunnen kopen. Prima ervaring op alle vlakken, al kunnen de apps nog wel wat beter.padoempats schreef op maandag 4 juli 2022 @ 09:10:
Werkt prima? De website is zonder spoilers, en je kiest waar je begint met kijken.Alekz87 schreef op maandag 4 juli 2022 @ 11:38:
[...]
Ik hoop dan maar dat je via f1tv meer geluk hebt met terugkijken
I served in a company of heroes.
Je hebt 2 audiosporen in het Engels. Je moet dat andere Engelse audiospoor eens proberen als je de kans hebt. Die praten wel gewoon normaal en naar mijn mening echt beter dan dat saaie emotieloze platte commentaar van Viaplay.Miki schreef op zondag 3 juli 2022 @ 17:47:
Omschrijving van opgevoerde hamster is wel een goede, wist gelijk wie je bedoelde. Daar kan ik ook niet echt naar luisteren.
Ik heb beide diensten. Maar merk dat ik Engels commentaar gewoon niet prettig vind om naar te luisteren. Lekker bankhangen, op de achtergrond wat Nederlands gelul trekt mij echt meer. Tussendoor beetje thuis rommelen en 10 min voor de race begint er echt even goed voor gaan zittenSepiroth schreef op dinsdag 5 juli 2022 @ 08:36:
[...]
Je hebt 2 audiosporen in het Engels. Je moet dat andere Engelse audiospoor eens proberen als je de kans hebt. Die praten wel gewoon normaal en naar mijn mening echt beter dan dat saaie emotieloze platte commentaar van Viaplay.
Omschrijving van opgevoerde hamster is wel een goede, wist gelijk wie je bedoelde. Daar kan ik ook niet echt naar luisteren.
iPhone 3G, Samsung Galaxy S2, HTC One M7, HTC One M8, Samsung Note 4, Samsung Galaxy S7 Edge, Oneplus 3T, iPhone X, Apple Watch Series 2, Apple Watch Series 6, iPhone 12 Pro, iPhone 14 Pro, iPhone 16 Pro, Apple Watch Series 10.
Wellicht dat ik zelf nog een keer een abbo voor een maand afneem om het zelf allemaal te ervaren.Sepiroth schreef op dinsdag 5 juli 2022 @ 08:36:
[...]
Je hebt 2 audiosporen in het Engels. Je moet dat andere Engelse audiospoor eens proberen als je de kans hebt. Die praten wel gewoon normaal en naar mijn mening echt beter dan dat saaie emotieloze platte commentaar van Viaplay.
Maar vooralsnog voldoet ViaPlay aan mijn verwachtingen en was het afgelopen weekend met Guido en Ho-Pin echt top. Nu nog een keer hopen dat de bitrate wordt opgeschroefd.
meestal, niet altijd. Ik bedoel, dit was destijds toch best wel een spoilerVuvuzela schreef op maandag 4 juli 2022 @ 19:23:
[...]
Werkt prima? De website is zonder spoilers, en je kiest waar je begint met kijken.

:fill(white):strip_exif()/f/image/3Q88gN56Nh3Er1QwCR3vnw7E.png?f=user_large)
Dus als je geen spoilers wil, vraag ff iemand anders om de stream te starten (of gebruik één van de alternatieve android apps, welke tekst-based zijn en dus geen spoilers geven)
De app, in casu op de iPad, blijft verwarrend. Gisteravond kon ik de Track Talk van Silverstone niet vinden. Nu staat hij er wel (en zelfs zonder vijf minuten testbeeld vooraf), maar ik blijk hem niet te kunnen downloaden voor straks in de trein? Dat kan met TV-series wel.
[ Voor 3% gewijzigd door Rallye op 07-07-2022 09:37 ]
Ik weet niet. Als je geen spoilers wilt moet je maar gewoon live inschakelen. Je kan niet verwachten dat de hele wereld rekening houdt met het feit dat iemand een live evenement later wilt kijken.Waah schreef op dinsdag 5 juli 2022 @ 10:47:
[...]
meestal, niet altijd. Ik bedoel, dit was destijds toch best wel een spoiler![]()
[Afbeelding]
Dus als je geen spoilers wil, vraag ff iemand anders om de stream te starten (of gebruik één van de alternatieve android apps, welke tekst-based zijn en dus geen spoilers geven)
Het is alsof je gaat vragen aan je buren om niet te juichen tijdens een WK met Nederlandselftal.
Voor de hockey liefhebbers heeft viaplay dit nu ook.
https://www.totaaltv.nl/n...-sport-aanbod-verder-uit/
Voor mij wel fijn aangezien ik dus voornamelijk hockey foto's bewerk
https://www.totaaltv.nl/n...-sport-aanbod-verder-uit/
Voor mij wel fijn aangezien ik dus voornamelijk hockey foto's bewerk
wat een onzinnige vergelijkingAlekz87 schreef op donderdag 7 juli 2022 @ 11:49:
[...]
Ik weet niet. Als je geen spoilers wilt moet je maar gewoon live inschakelen. Je kan niet verwachten dat de hele wereld rekening houdt met het feit dat iemand een live evenement later wilt kijken.
Het is alsof je gaat vragen aan je buren om niet te juichen tijdens een WK met Nederlandselftal.

Je bied als F1TV de optie aan voor volledige replays voor mensen die niet kunnen kijken. Dan houd je dus ook rekening met spoilers. Anders hoef je namelijk de race ook niet terug te kijken.
Ik vraag niet of een random persoon die mij geen dienst bied wil stoppen met juichen. Ik doe er zelf wel alles aan om spoiler-vrij te blijven. Daarom geen radio, internet of socials voor ik de race heb gezien. En als 2 mensen dan de uitslag bespreken, pech gehad.
Maar van een platform wat als unique selling point heeft dat je de race kan terugkijken? Daar mag je toch wel van verwachten dat ze geen spoilers geven.
Of vind je dat Netflix ook spoilers mag geven in de thumbnails van hun films? "Tja, had je de film maar op dag 1 in de bioscoop moeten kijken!"
Goeie grapAlekz87 schreef op donderdag 7 juli 2022 @ 11:49:
[...]
Ik weet niet. Als je geen spoilers wilt moet je maar gewoon live inschakelen. Je kan niet verwachten dat de hele wereld rekening houdt met het feit dat iemand een live evenement later wilt kijken.
Voortaan bij alle sportprogramma's maar pictgrammen met de uitslag plaatsen dan

Zo bedoelde ik het niet. Het is net zo met bijvoorbeeld game of thrones destijds. Je kon beter internet de hele dag afsluiten omdat de spoilers je om de oren worden gegooid. En ja met thumbnails zie je dat personen nog in leven zijn de laatste episodes. Dus dat is weldegelijk een spoiler.Waah schreef op donderdag 7 juli 2022 @ 13:38:
[...]
wat een onzinnige vergelijking![]()
Je bied als F1TV de optie aan voor volledige replays voor mensen die niet kunnen kijken. Dan houd je dus ook rekening met spoilers. Anders hoef je namelijk de race ook niet terug te kijken.
Ik vraag niet of een random persoon die mij geen dienst bied wil stoppen met juichen. Ik doe er zelf wel alles aan om spoiler-vrij te blijven. Daarom geen radio, internet of socials voor ik de race heb gezien. En als 2 mensen dan de uitslag bespreken, pech gehad.
Maar van een platform wat als unique selling point heeft dat je de race kan terugkijken? Daar mag je toch wel van verwachten dat ze geen spoilers geven.
Of vind je dat Netflix ook spoilers mag geven in de thumbnails van hun films? "Tja, had je de film maar op dag 1 in de bioscoop moeten kijken!"
en wat is er anders aan de plaatjes bij de hoogtepunten die je daar ziet? Viaplay zet tumbnails van essentiele gebeurtenissen van de wedstrijd als tumbnail bij de uitzendingen van de hoogtepunten.Alekz87 schreef op donderdag 7 juli 2022 @ 14:18:
[...]
Zo bedoelde ik het niet. Het is net zo met bijvoorbeeld game of thrones destijds. Je kon beter internet de hele dag afsluiten omdat de spoilers je om de oren worden gegooid. En ja met thumbnails zie je dat personen nog in leven zijn de laatste episodes. Dus dat is weldegelijk een spoiler.
Het is niet op een andere site, het is viaplay zelf die dat doet.
I hear voices in my head, they counsel me, they understand.
Viaplay bied geeneens optie om de race van vorige week terug te kijken? Of kijk ik ergens recht overheen?
Ik zie alleen de volledige geschiedenis van hun talkshows.
[ Voor 29% gewijzigd door 7Sins op 08-07-2022 12:32 ]
Ze blijven maar 2 dagen online.7Sins schreef op vrijdag 8 juli 2022 @ 12:30:
Viaplay bied geeneens optie om de race van vorige week terug te kijken? Of kijk ik ergens recht overheen?
Open microfoon nu bij de Formule 2, Allard Kalff en zijn hondje...
Zelfs ik met mijn autisme hoorde de humor/sarcasme...Rck010 schreef op vrijdag 8 juli 2022 @ 16:34:
Zei Stéphane nu 600km/u?
Nou krijg niks afgespeeld op mijn foon vanmiddag tijdens de kwalificatie..
Vreemd, om wat voor toestel gaat het? Ook gekeken of de Viaplay app up to date is?dglavimans schreef op vrijdag 8 juli 2022 @ 17:09:
Nou krijg niks afgespeeld op mijn foon vanmiddag tijdens de kwalificatie..
Over het algemeen gaat best goed hier met de app
In net begin had ik als ik de stream opstartte dat die de eerst 10 seconden ofzo op 480p was en dan naar de max res ging. Nu doet die dat gelijk als ik de stream start. Verder geen problemen momenteel.
Alleen dat de app lijkt en voelt qua UI en UX alsof het uit 2013 komt ofzo.
In net begin had ik als ik de stream opstartte dat die de eerst 10 seconden ofzo op 480p was en dan naar de max res ging. Nu doet die dat gelijk als ik de stream start. Verder geen problemen momenteel.
Alleen dat de app lijkt en voelt qua UI en UX alsof het uit 2013 komt ofzo.
Na hem verwijderen lukte het wel gek genoeg.. App updates staan op automatisch dus zou wel up to date moeten zijn jaNeverSettle schreef op zaterdag 9 juli 2022 @ 11:53:
[...]
Vreemd, om wat voor toestel gaat het? Ook gekeken of de Viaplay app up to date is?
Waarschijnlijk was het een cache probleem van de app?dglavimans schreef op zaterdag 9 juli 2022 @ 12:17:
[...]
Na hem verwijderen lukte het wel gek genoeg.. App updates staan op automatisch dus zou wel up to date moeten zijn ja
Hoe slecht van viaplay.. max rijdt naar het publiek. Reclame...
Is het keer stabiel doen ze dit....
Zo jammer
Zo jammer
Ze hebben ook een tijdschema he.....SmasterS schreef op zaterdag 9 juli 2022 @ 17:16:
Zo jammer
Formule 2 Sprintrace stond op punt van beginnen.
Iets met slakken en zout? Viaplay kan het nooit goed doen? Wor hier een beetje moe van.
AopenHX08 ZM400B Athlon64-X2-3800+ ArticFreezer64pro Asrock939Dual-Sata2 2x512MbDDR400 GigabyteR9700pro SBAudigy2 Inspire6700modded PCTVpro ADSL 6Mb/768 NEC2500a Pioneer105DVDrom iiyamaVMPro450 CanonIP4000 LogitechG5 200GbWD7200 80GbWD7200 WinXPhome
als je alles van Max wil zien moet je er naar toe gaan. Dan mis je niets.SmasterS schreef op zaterdag 9 juli 2022 @ 17:16:
Zo jammer
Nadeel is wel dan je dan niet kan liggen te klagen over Viaplay.
Ik word hier eigenlijk moe van. Mensen non stop het is te zakelijk. Nu tijd om iets te doen. Iets gezelliger.AvK schreef op zaterdag 9 juli 2022 @ 18:53:
[...]
Ze hebben ook een tijdschema he.....
Iets met slakken en zout? Viaplay kan het nooit goed doen? Wor hier een beetje moe van.
Formule 2 sprintrace was om 17.55. bijna 50min later.. die paar minuten om max zijn fans te horen toespreken kost niet zoveel tijd...
Ja natuurlijk simpel antwoord dan ga je er toch heen.. mensen zien hier bijna niet verder dan hun neus lang is. Kans om viaplay in een iets gezelliger omgeving neer te zetten aangezien zoveel mensen Ziggo mist (behalve mij dan)trinity999 schreef op zaterdag 9 juli 2022 @ 19:08:
[...]
als je alles van Max wil zien moet je er naar toe gaan. Dan mis je niets.
Zwaneveld: ‘het mooie aan streamingdienst is, dat je niet vast zit aan een tijdschema en dat je dus zolang door kan gaan omdat via een andere stream het volgende content te zien is.’AvK schreef op zaterdag 9 juli 2022 @ 18:53:
[...]
Ze hebben ook een tijdschema he.....
De combinatie Viaplay en tijdschema zijn dus niet de issue in dit geval
[ Voor 3% gewijzigd door dnmw2705 op 09-07-2022 19:47 ]
Vind dat reclame sowieso niet zou moeten kunnen, we betalen inmiddels al voor de content.SmasterS schreef op zaterdag 9 juli 2022 @ 17:16:
Zo jammer
Reguliere TV is inmiddels al verziekt, maar bij streaming

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919
Ik begrijp hun reclame. Ze proberen uiteraard ook de rest te promoten wat ze hebben.Bossie schreef op zaterdag 9 juli 2022 @ 21:09:
[...]
Vind dat reclame sowieso niet zou moeten kunnen, we betalen inmiddels al voor de content.
Reguliere TV is inmiddels al verziekt, maar bij streaming
Kijk! Verstandige woorden.... Je kunt het wel....SmasterS schreef op zaterdag 9 juli 2022 @ 22:04:
[...]
Ik begrijp hun reclame. Ze proberen uiteraard ook de rest te promoten wat ze hebben.
AopenHX08 ZM400B Athlon64-X2-3800+ ArticFreezer64pro Asrock939Dual-Sata2 2x512MbDDR400 GigabyteR9700pro SBAudigy2 Inspire6700modded PCTVpro ADSL 6Mb/768 NEC2500a Pioneer105DVDrom iiyamaVMPro450 CanonIP4000 LogitechG5 200GbWD7200 80GbWD7200 WinXPhome
Voor het promoten heb je als streamingsdienst de app en een nieuwsbrief. Voor de rest moet je je klanten niet lastig vallen met reclame in de programma's.AvK schreef op zaterdag 9 juli 2022 @ 22:20:
[...]
Kijk! Verstandige woorden.... Je kunt het wel....
"When you grow up your heart dies"
Verkeerde text/context
[ Voor 96% gewijzigd door SmasterS op 09-07-2022 23:58 ]
En dat is natuurlijk lekker… Aldus Mel en Nel.SmasterS schreef op zaterdag 9 juli 2022 @ 22:04:
[...]
Ik begrijp hun reclame. Ze proberen uiteraard ook de rest te promoten wat ze hebben.
Forum over de provider Delta http://deltagebruikers.nl https://deltausers.freeforums.net/
Die viaplay app (op de Shield TV) zit zo onlogisch in elkaar. Om de F3 race die zometeen begint te vinden moest ik binnen de sport sectie naar ‘Eerdere hoofduitzendingen’ en dan naar ‘Schema bekijken’. En daar pas kom ik de F3 race kiezen. Ik heb zelden zo’n onoverzichtelijke streaming app gezien. Een aparte app voor F1/2/3/PSC zou misschien handig zijn, maar ja… ze willen ook reclame maken voor al hun geweldige series en films op het platform.
[ Voor 19% gewijzigd door PatrickC op 10-07-2022 08:34 ]
Horloge: Garmin Epix (Gen2) Sapphire Titanium
PC: Fractal Design North, Asus ROG strix B650E-F gaming wifi, Ryzen 7 7800X3D, INNO3D® GEFORCE® RTX™ 4080 16GB X3 DLSS 3, 32GB, Meta Quest 3, Fanatec GT DD Pro 8nm
Nu weet ik weer waarom ik Viaplay heb opgezegd en F1TV genomen, wat een geneuzel !
[ Voor 4% gewijzigd door Albert020 op 10-07-2022 14:11 ]
Nu het voorprogramma te kijken en merk wel echt dat de presentatie elke week beter wordt. Prima weekend tot nu toe voor viaplay.
Herken ik niet. 0 freezes en pauzes. Alles heerlijk stabielpadoempats schreef op zondag 10 juli 2022 @ 15:10:
Veel pauzes en buffers dit keer
Ik weet niet of het een Viaplay of F1 dingetje is, maar ik vind het zo knullig dat het geluid niet in sync is met het beeld tijdens de interviews direct na de race.
Ik word echt niet goed van die commentatoren. Alles spannender maken dan de werkelijkheid echt is. Word daar echt super moe van….
In vorm en tijdstip zijn die reclames wel vreselijk irritant overigens. Ik weet inmiddels dat ze Billy the Kid uitzenden. Komt’ie weer. En die darters hoef ik ook niet te zien. Doet weer af aan je gevoel voor een premium dienst betaald te hebben……..trinity999 schreef op zaterdag 9 juli 2022 @ 19:08:
[...]
als je alles van Max wil zien moet je er naar toe gaan. Dan mis je niets.
Vandaag begonnen op de Samsung 2019 app. Bleef twee maal hangen bij het opstarten. Daarna naar de Shield. Ging goed en ziet er voor mij mooier uit als via de Samsung app.
Met name de laatste ronde viel met dit wel op, ja.hotymoty schreef op zondag 10 juli 2022 @ 16:46:
Ik word echt niet goed van die commentatoren. Alles spannender maken dan de werkelijkheid echt is. Word daar echt super moe van….
[ Voor 17% gewijzigd door Rallye op 11-07-2022 13:12 ]
Is de feed die ze krijgen aangeboden volgens mij.meesje schreef op zondag 10 juli 2022 @ 16:38:
Ik weet niet of het een Viaplay of F1 dingetje is, maar ik vind het zo knullig dat het geluid niet in sync is met het beeld tijdens de interviews direct na de race.
Horloge: Garmin Epix (Gen2) Sapphire Titanium
PC: Fractal Design North, Asus ROG strix B650E-F gaming wifi, Ryzen 7 7800X3D, INNO3D® GEFORCE® RTX™ 4080 16GB X3 DLSS 3, 32GB, Meta Quest 3, Fanatec GT DD Pro 8nm
Apple tv of Android tv?Alekz87 schreef op zondag 10 juli 2022 @ 16:05:
[...]
Herken ik niet. 0 freezes en pauzes. Alles heerlijk stabiel
Ik heb het nog nooit zo erg gehad. Tv hangt aan ethernet met 1gbps glasvezel.
Dorpsgenoot exact hetzelfde, kan dus liggen aan de edge server die niet lekker loopt
Heb mij dit weekend voor het eerst eens NIET lopen ergeren aan Heemskerk. Lijkt of ie wat rustiger is geworden?
Dit is trouwens zeker waar. Was toch al lang en breed duidelijk dat Max 't niet ging redden tov van Leclerc. Zelfs al direct na de wissels naar Medium kon ie niet echt dichterbij komen.hotymoty schreef op zondag 10 juli 2022 @ 16:46:
[ Voor 22% gewijzigd door DutchOwnage op 10-07-2022 17:11 ]
Ik had vandaag voor het eerst dat ik een keer of 5 over de gehele uitzending 5 a 10sec had dat het beeld even terugschakelde naar wazig 360p beeld. Niet storend maar wel opvallend want de afgelopen races heb ik dit nog niet meegemaakt.
Voor de rest was het prima en heb weer een spannende race mogen zien.
Tachtisch inzicht hebben ze beslist niet, dat zonder twijfel. Het wedstrijdverloop was, zonder onvoorspelbare zaken, zo helder als maar zijn kon. Verstappen was vandaag niet beter dan plek 3, en dit was al erg vroeg duidelijk.hotymoty schreef op zondag 10 juli 2022 @ 16:46:
Testing, one, two ...
Dat vermoeden heb ik ook, want studio wel gewoon goed.PatrickC schreef op zondag 10 juli 2022 @ 16:57:
[...]
Is de feed die ze krijgen aangeboden volgens mij.
Nou opzeggen zou ik zeggenMiki schreef op zondag 10 juli 2022 @ 17:30:
Ik had vandaag voor het eerst dat ik een keer of 5 over de gehele uitzending 5 a 10sec had dat het beeld even terugschakelde naar wazig 360p beeld. Niet storend maar wel opvallend want de afgelopen races heb ik dit nog niet meegemaakt.
Het is wel frapant, volgens mij loopt het voor iedereen nu soepel. En dan voor
jou waar er enkel positieve geluiden waren nu eens anders.
Hier trouwens opvallend goed wederom. Ow ja, ik zie het liever in 4k.
Maar het gehele plaatje bevalt mij wel, ik vind het beter dan het ziggo tijdperk.
Net zoals vorig weekend, is ook dit weekend vlekkeloos gegaan. Dus geen gestutter, glitches, gebuffer en resolutiewisselingen.Miki schreef op zondag 10 juli 2022 @ 17:30:
Resolutie wijzigingen tijdens de uitzending, daar irriteer ik me mateloos aan. Maar ViaPlay heeft het bij mij nu wel onder controle (afkloppen 😉)
Ook de aanwezigheid van Ho Ping en de afwezigheid van Albers bevalt me wel.
Ik heb via de LG-app op de LGC1 gekeken.
Ik heb een LG tv uit 2020, maar kan de hele viaplay app niet vinden in de content store. Wat doe ik fout?
Als je in de content-store zoekt op viaPlay (via het vergrootglas) dan zou je de app gewoon moeten kunnen vinden….Tristan schreef op zondag 10 juli 2022 @ 21:12:
Ik heb een LG tv uit 2020, maar kan de hele viaplay app niet vinden in de content store. Wat doe ik fout?
Hoop dat ze wat goede analisten hebben voor voetbal. Moet zeggen ik keek nooit echt duits voetbal.
Maar nu hebben ze wel PL. Dus hopelijk beetje goede analisten en commentatoren
[ Voor 5% gewijzigd door lHybridl op 11-07-2022 10:01 ]
Over analisten en commentatoren zou ik me niet zo'n zorgen maken. Alle sportzenders vissen daarbij in dezelfde vijver. Een deel werkt ook voor meerdere zenders, of stapt over naar de ander voor een grijpstuiver meer. Dat komt waarschijnlijk wel goed.lHybridl schreef op maandag 11 juli 2022 @ 10:01:
Hoop dat ze wat goede analisten hebben voor voetbal. Moet zeggen ik keek nooit echt duits voetbal.
Ik maak me meer zorgen over de beeldkwaliteit. De beeldkwaliteit van de Formule 1 is al vrij matig, maar dat wordt bij uitzondering dan nog in 1080p uitgezonden. Bij de overige sporten van Viaplay is de beeldkwaliteit nóg minder (720p met een magere bitrate). De Bundesliga was bij Viaplay bepaald geen feestje als het om de beeldkwaliteit gaat. Een aantal keer zakte het beeld zelfs compleet door de ondergrens (wat in dit topic ook nog wel is terug te lezen). Ik hoop niet dat Viaplay de Premier League op dezelfde manier gaat verpesten.
Kon het ook niet vinden....Pvd01 schreef op maandag 11 juli 2022 @ 21:20:
Geen tracktalk vandaag?
@Pvd01 Ik kan het ook niet vinden. Ik verwacht elk race weekend op de maandag een track talk. Ik heb niets gezien dat dit het afgelopen weekend niet uitgezonden zou worden. Wat ik mis in de interface is een totaal overzicht met alle sport programma's die al geweest zijn geordend op eerste beschikbaarheid (indien niet meer beschikbaar wel vermelden, maar disablen) en alle bekende toekomstige uitzendingen. En dat op alle platformen gelijk. Hoe moeilijk kan dat zijn ?
oude koe:
van https://www.kpn.com/internet.htm
:fill(white):strip_exif()/f/image/OHP87VEkvkhpIbB5CWvYprKq.png?f=user_large)
dan is 5 Mbit wel heel erg zuinig. Even veel als beeldbellen en dus minder dan youtube. Voor mij is dit nog steeds de hoofdoorzaak van de als slecht ervaren beeldkwaliteit. Als de beeldkwaliteit niet beter wordt (dit lopende jaar contract) ben ik volgend jaar zeer waarschijnlijk weg.
oude koe:
:fill(white):strip_exif()/f/image/OHP87VEkvkhpIbB5CWvYprKq.png?f=user_large)
dan is 5 Mbit wel heel erg zuinig. Even veel als beeldbellen en dus minder dan youtube. Voor mij is dit nog steeds de hoofdoorzaak van de als slecht ervaren beeldkwaliteit. Als de beeldkwaliteit niet beter wordt (dit lopende jaar contract) ben ik volgend jaar zeer waarschijnlijk weg.
[ Voor 36% gewijzigd door W1ck1e op 12-07-2022 09:37 ]
Lekker dan
https://www.totaaltv.nl/n...eer-in-4k-gaat-uitzenden/
Terug naar 2012 omdat 1 partij zo nodig alles qua sport opkoopt en te beroerd is om te investeren in 4K streams
Niet helemaal eerlijk natuurlijk, Ziggo had wellicht net iets beter haar best kunnen doen om F1 te behouden voor NL, maar toch.

Terug naar 2012 omdat 1 partij zo nodig alles qua sport opkoopt en te beroerd is om te investeren in 4K streams
Niet helemaal eerlijk natuurlijk, Ziggo had wellicht net iets beter haar best kunnen doen om F1 te behouden voor NL, maar toch.
[ Voor 53% gewijzigd door DutchOwnage op 12-07-2022 10:27 ]
Voor wie nog een voordelige Fire Stick of Chromecast met Google TV zoekt om Viaplay mee te streamen. Ze zijn vandaag in de aanbieding.
Je bedoelt te zeggen dat Ziggo gewoon weigert om de rest van de sport in 4k uit te zenden?(of zenders) Dat mensen vertrekken bij Ziggo omdat ze weigeren hun upload speed naar 2022 te brengen?DutchOwnage schreef op dinsdag 12 juli 2022 @ 10:25:
Lekker dan![]()
![]()
Terug naar 2012 omdat 1 partij zo nodig alles qua sport opkoopt en te beroerd is om te investeren in 4K streams![]()
Dit kon voor Ziggo de nieuwe marketing zijn. Alles in 4k.
Viaplay betaald eigenlijk te veel om zich maar in te kunnen kopen in de Nederlandse markt.DutchOwnage schreef op dinsdag 12 juli 2022 @ 10:25:
Lekker dan![]()
![]()
Terug naar 2012 omdat 1 partij zo nodig alles qua sport opkoopt en te beroerd is om te investeren in 4K streams![]()
Die 30 miljoen die Viaplay betaald maakt het gewoonweg niet rendabel voor Ziggo om dat te matchen danwel nog hoger te bieden.
En voor 4K zijn ze afhankelijk van de beelden, ze hebben nu enkel LaLiga nog en als die geen 4K beelden heeft kunnen ze dat dus ook niet in 4K gaan uitzenden.
Je kunt ook zeggen dat Viaplay 480p geld heeft betaald voor de rechten, waar Ziggo al had geïnvesteerd in een 4K netwerk en dus niet hoger kon.
En nu zijn we verbaasd dat Viaplay een baggerkwaliteit heeft.
Enige optie: opzeggen en kapot laten gaan (in Nederland). Komen de rechten weer op de markt.
En nu zijn we verbaasd dat Viaplay een baggerkwaliteit heeft.
Enige optie: opzeggen en kapot laten gaan (in Nederland). Komen de rechten weer op de markt.
If buying doesn’t mean ownership Then pirating isn’t stealing / iRacing Profiel
Krijg uit het niets 8,25 euro teruggestort.
Compensatie
Compensatie

Toch weer een heel biertjematthijst schreef op woensdag 13 juli 2022 @ 15:44:
Compensatie
Maja heel leuk dat ze wat geven of terugstorten, zou denk beter zijn als ze communiceren en duidelijk de dienst verbeteren.
Hoeveel is dat per klaagpost hier?matthijst schreef op woensdag 13 juli 2022 @ 15:44:
Compensatie
Vandaar de:
0,0 "geïnteresseerde, oplossingsgerichte" reacties gehad.
Letterlijk maanden pogingingen gedaan contact te krijgen.
En dan uit het niets, zonder verklaring een maandje teruggestort.
Maar dus nog steeds geen reactie.
Wat een toko

0,0 "geïnteresseerde, oplossingsgerichte" reacties gehad.
Letterlijk maanden pogingingen gedaan contact te krijgen.
En dan uit het niets, zonder verklaring een maandje teruggestort.
Maar dus nog steeds geen reactie.
Wat een toko
Ik heb ook vanuit het niets 1/12 van 100 euro teruggestort gekregen, en vlak daarna in het Engels een verklaring, en of ik nog wil doorgeven op welke apparaten met welke versies ik kijk (heb ik al 2x eerder gedaan).
Na de afgelopen race maar weer een update gestuurd (doe ik inmiddels na iedere race), met hoe de kwaliteit was (spoiler: niet goed). Aangegeven dat ik de laatste 8 maanden ook graag teruggestort zie worden. Uiteraard daarop niets gehoord, ben benieuwd...
Na de afgelopen race maar weer een update gestuurd (doe ik inmiddels na iedere race), met hoe de kwaliteit was (spoiler: niet goed). Aangegeven dat ik de laatste 8 maanden ook graag teruggestort zie worden. Uiteraard daarop niets gehoord, ben benieuwd...
🃏 TCG Codex - Je volledige TCG verzameling in je broekzak ::: 🍏 TCG Codex for iOS ::: 🤖 TCG Codex for Android
Hoe als ik vragen mag? Ik kijk via de website dan wel via de firestick, maar ik vind geen viaplay. Ga hem sporadisch voor de F1 gebruiken maar moet ik hem wel kunnen vinden.sverzijl schreef op dinsdag 1 maart 2022 @ 09:58:
Viaplay app ook op Firestick te vinden/installeren. Alleen kan je daar vooralsnog geen enkele ondertitel selecteren bij series/films. Gelukkig werkt ie ook gewoon op m'n Samsung TVs.
Steam id is ijsie \\ Xbox Live GT: Meneer iCy
Ik krijg hem hier wel te zien en is ook installeerbaar voor 2 van mijn Fire TV apparaten (en cloud), krijg jij die optie ook? https://www.amazon.com/No...up-Viaplay/dp/B09SZQHN9R/Meneer iCy schreef op donderdag 14 juli 2022 @ 19:26:
[...]
Hoe als ik vragen mag? Ik kijk via de website dan wel via de firestick, maar ik vind geen viaplay. Ga hem sporadisch voor de F1 gebruiken maar moet ik hem wel kunnen vinden.
Testing, one, two ...
Tussentijd de oplossing gevonden. Ik heb al heel lang een Amazon account, en blijkbaar is er een andere adres optie ergens. Die was leeg, waardoor ik geografisch de viaplay niet mocht installeren.hardware-lover schreef op donderdag 14 juli 2022 @ 20:30:
[...]
Ik krijg hem hier wel te zien en is ook installeerbaar voor 2 van mijn Fire TV apparaten (en cloud), krijg jij die optie ook? https://www.amazon.com/No...up-Viaplay/dp/B09SZQHN9R/
Adres ingevuld en het werk.
Steam id is ijsie \\ Xbox Live GT: Meneer iCy
Kreeg net een NL mail van Viaplay. Dat ze die 8 euro hebben teruggestort en ze "vanuit de technische dienst nog steeds bezig zijn met het onderzoek". Gevraagd wat ik daar in godsnaam aan heb en waarom ze niet gewoon contract ontbinden en de rest terugstorten.Ypho schreef op donderdag 14 juli 2022 @ 07:45:
Ik heb ook vanuit het niets 1/12 van 100 euro teruggestort gekregen, en vlak daarna in het Engels een verklaring, en of ik nog wil doorgeven op welke apparaten met welke versies ik kijk (heb ik al 2x eerder gedaan).
Hij mailde terug dat ze daarmee bezig zijn en dat meer klanten daarom vragen maar dat ze nog op akkoord wachten voor ze dat kunnen doorvoeren.
Hm, het is dus niet eens online gekomen? Ik wilde het vanochtend gaan kijken en kon niets vinden idd. Is niet de eerste keer, hoewel die eerdere keren volgens mij wel online kwam, maar na twee dagen weer verdween, om dan kort voor de volgende race weer online te komen. Hoe moeilijk kan het zijn?! denk ik dan. Zo slecht ook dat er geen overzicht is. Zoeken op tracktalk in de app is nog steeds stuk en het schema gaat maar 2 dagen terug.Pvd01 schreef op maandag 11 juli 2022 @ 21:20:
Geen tracktalk vandaag?
Jammer, want ik vind het best een leuk programma eigenlijk.
https://www.streamwijzer....-opmerkelijke-aanbieding/
Ik heb een 100 euro abonnement en zelfs als ik dat zou kunnen verlengen voor dezelfde prijs is dat een no go.
Dit is een gevalletje toondoofheid van de buitencategorie
LOL als dat waar is dan hebben ze echt geen enkel idee hoe ze er voor staanEen redactielid van Streamwijzer probeerde zich onlangs aan te melden op een iPad die nog nooit de Viaplay-app geïnstalleerd heeft gehad, en kreeg toen een opmerkelijk aanbod (zie onderstaand screenshot van de iPad-app van Viaplay). Allereerst werd er een korting aangeboden: de eerste 6 maanden voor €10,99. Momenteel is de prijs voor Viaplay nog €9,99 per maand, maar het is al bekend dat dit vanaf 1 augustus €13,99 wordt. Met deze actie kun je dus langer genieten van een korting van drie euro per maand.
Echter geeft de streamingdienst via de app ook aan dat de prijs daarna €15,99 wordt. Dit is dus twee euro meer dan de momenteel bekende prijs van Viaplay. Deze opmerkelijke aanbieding zou kunnen duiden op een aanstaande prijsverhoging die voor iedereen geldt. Dit is echter nog niet officieel door de streamingdienst bevestigd.
Ik heb een 100 euro abonnement en zelfs als ik dat zou kunnen verlengen voor dezelfde prijs is dat een no go.
[ Voor 56% gewijzigd door ArthurMorgan op 16-07-2022 14:47 ]
I hear voices in my head, they counsel me, they understand.
Is gewoon de standaard Apple Tax die Viaplay doorschuift naar de klant. Storm in een glas water. Daarom beter via websites abonneren als je Apple apparaten bezitArthurMorgan schreef op zaterdag 16 juli 2022 @ 14:46:
https://www.streamwijzer....-opmerkelijke-aanbieding/
[...]
LOL als dat waar is dan hebben ze echt geen enkel idee hoe ze er voor staan
Zeker nu (maar dat is een ander onderwerp) er geen korting meer gegeven lijkt te worden op kaarten met Apple-tegoed.
Als Viaplay echt 15,99 per maand gaat zijn... dan gaat echt elke F1 fan weg ... nu blijven er nog een paar hangen ivm andere sporten etc. of dat ze 99 euro betaald hebben en het dan wel voor willen aanzien. maar 15.99... never
Aanbevolen netwerk snelheden ja, niet de bitrates. Netflix is bij lange na geen 25, evenmin als dat Youtube 1080p in de buurt van de 8 komt ...W1ck1e schreef op dinsdag 12 juli 2022 @ 09:29:
@Pvd01 Ik kan het ook niet vinden. Ik verwacht elk race weekend op de maandag een track talk. Ik heb niets gezien dat dit het afgelopen weekend niet uitgezonden zou worden. Wat ik mis in de interface is een totaal overzicht met alle sport programma's die al geweest zijn geordend op eerste beschikbaarheid (indien niet meer beschikbaar wel vermelden, maar disablen) en alle bekende toekomstige uitzendingen. En dat op alle platformen gelijk. Hoe moeilijk kan dat zijn ?
oude koe:
[Afbeelding]
Alles duurder dan die aanbieding van 100/jaar vond ik het al niet waard toen ik nog niet wist wat de kwaliteit zou zijn. Pijltjes gooien en balletje trappen kan me sowieso al gestolen worden. En die “opvulmeuk” kwa series/films al helemaal niet. Volgend seizoen weer gewoon F1tv pro.SmasterS schreef op zaterdag 16 juli 2022 @ 17:51:
Als Viaplay echt 15,99 per maand gaat zijn... dan gaat echt elke F1 fan weg ... nu blijven er nog een paar hangen ivm andere sporten etc. of dat ze 99 euro betaald hebben en het dan wel voor willen aanzien. maar 15.99... never
De enige die ik wel zal missen is Ho-Pin.
Ziggo Racing package + F1TV package is goedkoper dan Viaplay en dan krijg je meer racerij dan Viaplay ooit zal kunnen aanbieden.SmasterS schreef op zaterdag 16 juli 2022 @ 17:51:
Come hear the moon is calling, The witching hour draws near, Hold fast the sacrifice, For now it's the time to die, All hell breaks loose, WITCHING HOUR!
Let op:
Voor het overzicht en duidelijkheid: vermeld even op welk medium en eventueel browser je kijkt, wat je geprobeerd hebt en waar je tegenaan loopt.
Reageer aub inhoudelijk op de uitzendingen over viaplay. Slow-chat draagt niks bij.
Let wel dat we het hier alleen hebben over legale manieren om F1 te volgen. Vragen om het delen van streams of het bespreken van trucs en hacks om gratis betaalde content te zien of om geografische barrières te omzeilen is hier niet toegestaan. Hier valt ook illegale iptv onder.
Ontwikkelingen om Ziggo: Ziggo Sport topic
F1TV Pro en overige diensten: [F1] Kwaliteit van uitzendingen en waar te kijken? - Deel 4
Kortingscodes: Meld hier uw kortingscodes/coupons V2
Voor het overzicht en duidelijkheid: vermeld even op welk medium en eventueel browser je kijkt, wat je geprobeerd hebt en waar je tegenaan loopt.
Reageer aub inhoudelijk op de uitzendingen over viaplay. Slow-chat draagt niks bij.
Let wel dat we het hier alleen hebben over legale manieren om F1 te volgen. Vragen om het delen van streams of het bespreken van trucs en hacks om gratis betaalde content te zien of om geografische barrières te omzeilen is hier niet toegestaan. Hier valt ook illegale iptv onder.
Ontwikkelingen om Ziggo: Ziggo Sport topic
F1TV Pro en overige diensten: [F1] Kwaliteit van uitzendingen en waar te kijken? - Deel 4
Kortingscodes: Meld hier uw kortingscodes/coupons V2