Reactie van Viaplay (onder) op mijn vraag:
June 20, 6:57 GMT
Hallo xxx,
De stream van de Premier League finale was slecht op elk device, zowel mijn pimaire TV, als telefoon.
ViaPlay app werkt qua streaming niet op de secundaire TV, terwijl NLZiet (live) NPO (Live) hier wel goed op functioneren.
Normale streaming van media zoals films en series op Netflix, NLZiet en Videoland gaan op die TV ook meer dan prima.
Ik vind het gewoon storend dat ik voor die TV een nieuw apparaat moet kopen omdat één app niet naar behoren werkt.
Om welk apparaat gaat het, het gaat om het volgende:
Philips 43PUS7202 Zilver
Specificaties in het kort:
Android TV
4K LCD
43” met HDR10 weergave
Meer specificaties: pricewatch: Philips 43PUS7202 Zilver
Ik heb mijn abonnement al opgezegd omdat ik over de kwaliteit niet tevreden ben, spreekt voor zich dat ik hier graag ook enige compensatie in terug wilt zien.
Omdat het abonnement nog tot maart 2023 doorloopt blijft wel de kans dat ik deze verleng als de kwaliteit omhoog gaat.
Vragen niet gerelateerd aan mijn specifieke klacht:
1. Waarom bieden jullie niet de optie aan om streams in specifiek FullHD weergave te laten zien?
2. Waarom zijn hoogtepunten van de kwalificatie en VT3 zoals gisteren, niet in het overzicht van F1 weekend te zien? Maar moet ik heel omslachtig via schema naar de dag van ervoor en het uitzendtijdstip van de betreffende hoogtepunten zoeken? VT1 en VT2 waren bijvoorbeeld wél te zien op de hoofdpagina.
3. Kunnen jullie notificaties inbouwen wanneer er een uitzending begint van een favoriete sport? Bijvoorbeeld als er darts of F1 uitzending begint?
4. Kunnen jullie ervoor zorgen dat in hoogtepunten en samenvattingen de aftelklok wordt verwijderd? Dat bij starten van de stream de uitzending gelijk begint?
Dit is echt storend.
Verder hoor ik graag of er enig compensatie voor de frustratie te krijgen is.
Met vriendelijke groet,
Ik ben benieuwd van wie dat groene licht moet komen, enfin.. wordt vervolgd.Beste xx,
Bedankt voor uw bericht en bedankt voor uw informatie wat wij gevraagd hebben.
Voor nu kunnen wij u nog niet compenseren omdat u een jaar contract hebt. Wij wachten nog op groenlicht zodat wij klanten met een jaar contract kunnen compenseren hiervoor.
Met vriendelijke groet,
xx
Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️