Viaplay in Nederland

Pagina: 1 ... 94 ... 156 Laatste
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Quad
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 01:34

Quad

Doof

Reactie van Viaplay (onder) op mijn vraag:
June 20, 6:57 GMT
Hallo xxx,

De stream van de Premier League finale was slecht op elk device, zowel mijn pimaire TV, als telefoon.
ViaPlay app werkt qua streaming niet op de secundaire TV, terwijl NLZiet (live) NPO (Live) hier wel goed op functioneren.
Normale streaming van media zoals films en series op Netflix, NLZiet en Videoland gaan op die TV ook meer dan prima.

Ik vind het gewoon storend dat ik voor die TV een nieuw apparaat moet kopen omdat één app niet naar behoren werkt.
Om welk apparaat gaat het, het gaat om het volgende:

Philips 43PUS7202 Zilver
Specificaties in het kort:
Android TV
4K LCD
43” met HDR10 weergave
Meer specificaties: pricewatch: Philips 43PUS7202 Zilver

Ik heb mijn abonnement al opgezegd omdat ik over de kwaliteit niet tevreden ben, spreekt voor zich dat ik hier graag ook enige compensatie in terug wilt zien.
Omdat het abonnement nog tot maart 2023 doorloopt blijft wel de kans dat ik deze verleng als de kwaliteit omhoog gaat.

Vragen niet gerelateerd aan mijn specifieke klacht:
1. Waarom bieden jullie niet de optie aan om streams in specifiek FullHD weergave te laten zien?
2. Waarom zijn hoogtepunten van de kwalificatie en VT3 zoals gisteren, niet in het overzicht van F1 weekend te zien? Maar moet ik heel omslachtig via schema naar de dag van ervoor en het uitzendtijdstip van de betreffende hoogtepunten zoeken? VT1 en VT2 waren bijvoorbeeld wél te zien op de hoofdpagina.
3. Kunnen jullie notificaties inbouwen wanneer er een uitzending begint van een favoriete sport? Bijvoorbeeld als er darts of F1 uitzending begint?
4. Kunnen jullie ervoor zorgen dat in hoogtepunten en samenvattingen de aftelklok wordt verwijderd? Dat bij starten van de stream de uitzending gelijk begint?
Dit is echt storend.

Verder hoor ik graag of er enig compensatie voor de frustratie te krijgen is.

Met vriendelijke groet,
Beste xx,

Bedankt voor uw bericht en bedankt voor uw informatie wat wij gevraagd hebben.
Voor nu kunnen wij u nog niet compenseren omdat u een jaar contract hebt. Wij wachten nog op groenlicht zodat wij klanten met een jaar contract kunnen compenseren hiervoor.

Met vriendelijke groet,

xx
Ik ben benieuwd van wie dat groene licht moet komen, enfin.. wordt vervolgd. :)

Alles went behalve een Twent.
PVOutput☀️

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Miki
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 00:01
Quad schreef op vrijdag 24 juni 2022 @ 14:52:

[...]

[...]

Juist met een jaarcontract zouden ze je moeten belonen door ruimhartig te vergoeden ipv nog even aan het lijntje houden.

[ Voor 4% gewijzigd door Miki op 24-06-2022 15:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjakie0101
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 22:28
Pjottski schreef op donderdag 23 juni 2022 @ 15:51:
[...]

Hier ook de actie periode door geworsteld, verbaasd dat dit mogelijk was voor €9,99 bij ziggo.
Moet wel zeggen dat de afgelopen race alles functioneerde zoals het moest. Geen haperingen, niks. Maar alsnog opgezegd.
Ik heb nog een maand, als er geen 4K komt dan is het toedeledoki

Overigens gaat F1TV stoppen in Nederland per 1 januari 2023.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• meesje
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 23:13
Sjakie0101 schreef op vrijdag 24 juni 2022 @ 15:31:
[...]
Overigens gaat F1TV stoppen in Nederland per 1 januari 2023.
Heb je hiervoor een bron?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Quad

Quad

Doof

Miki schreef op vrijdag 24 juni 2022 @ 15:24:
[...]

Juist met een jaarcontract zouden ze je moeten belonen door ruimhartig te vergoeden ipv nog even aan het lijntje houden.
Zo kan je dat ook zien, inderdaad. Ik ben er met vertrouwen in gestapt, maar tot nu toe is een niet legale IPTV oplossing beter, stabieler en levert het hogere kwaliteit dan de Viaplay app zelf. 8)7

PVOutput☀️

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• dutchgio
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 21:30
meesje schreef op vrijdag 24 juni 2022 @ 15:32:
[...]

Speculatie, geen bevestigde bron
https://gostreaming.nl/vo...-tv-in-nederland-onzeker/

Eigenlijk gewoon een onzin artikel met clickbait en advertenties.
Het is enkel niet beschikbaar in landen waar Sky de rechten heeft.
Juist daar waar NENT actief is, is F1TV ook actief.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hardware-lover
  • Registratie: Augustus 2005
  • Niet online

hardware-lover

verder kijken dan ......

meesje schreef op vrijdag 24 juni 2022 @ 15:32:
[...]
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/AB-Ey31hCIdsE1qmV9fsBMfTNGs=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/SnVI0JSl6zPFmEitc6b6QSDi.jpg?f=user_large

Testing, one, two ...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• TexMex
  • Registratie: Februari 2004
  • Niet online
dutchgio schreef op vrijdag 24 juni 2022 @ 15:37:
[...]

Precies, onzin. En de deal waardoor het Viaplay-commentaar nu bij F1TV te horen is, zal natuurlijk ook niet voor slechts een half jaartje zijn beklonken. Bovendien zegt Viaplay zelf:
Viaplay-ceo Anders Jensen zei onlangs dat het niet vreemd is dat de Formule 1 in Nederland op twee diensten is te streamen. "Het past bij de strategie van de Formule 1, gericht op de toekomst. Dat F1 TV Pro bestaat zorgt er ook voor dat wij uiteindelijk minder hoeven te betalen. Het bedrag was hoger uitgevallen als de Formule 1 de rechten maar aan één exclusieve partij had verkocht."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NeverSettle
  • Registratie: Oktober 2020
  • Laatst online: 07-05 20:43
[...]

Is het niet zo dat F1 bij nieuwe contracten juist wilt dat F1TV ook actief blijft? Volgens mij had/heeft Sky nog een oude contract.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alexbl69
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 22:34
NeverSettle schreef op vrijdag 24 juni 2022 @ 17:59:
[...]

Is het niet zo dat F1 bij nieuwe contracten juist wilt dat F1TV ook actief blijft? Volgens mij had/heeft Sky nog een oude contract.
Weet het niet, maar dat lijkt me wel zeer aannemelijk.

FOM heeft natuurlijk ook verplichtingen jegens haar sponsoren. Als ze de rechten (veel te duur) verkopen en als gevolg daarvan alleen de happy few de races kunnen volgen (of zoals in het geval van Viaplay; dat ze er technisch een puinhoop van maken) en de kijkcijfers tegenvallen zal men ten allen tijde een betrouwbare tweede feed aan willen kunnen bieden.

Verbaast me in dat kader ook dat het Nederlandse Viaplay commentaar nu beschikbaar is op F1TV. Dat was toch een USP voor Viaplay.

If buying doesn’t mean ownership Then pirating isn’t stealing / iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alekz87
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 23:49
alexbl69 schreef op vrijdag 24 juni 2022 @ 19:16:
[...]

Weet het niet, maar dat lijkt me wel zeer aannemelijk.

FOM heeft natuurlijk ook verplichtingen jegens haar sponsoren. Als ze de rechten (veel te duur) verkopen en als gevolg daarvan alleen de happy few de races kunnen volgen (of zoals in het geval van Viaplay; dat ze er technisch een puinhoop van maken) en de kijkcijfers tegenvallen zal men ten allen tijde een betrouwbare tweede feed aan willen kunnen bieden.

Verbaast me in dat kader ook dat het Nederlandse Viaplay commentaar nu beschikbaar is op F1TV. Dat was toch een USP voor Viaplay.
Waarom zou je idd nu als f1 fan dan kiezen voor viaplay ipv f1tv

iPhone 3G, Samsung Galaxy S2, HTC One M7, HTC One M8, Samsung Note 4, Samsung Galaxy S7 Edge, Oneplus 3T, iPhone X, Apple Watch Series 2, Apple Watch Series 6, iPhone 12 Pro, iPhone 14 Pro, iPhone 16 Pro, Apple Watch Series 10.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• alexbl69
  • Laatst online: 22:34
Alekz87 schreef op vrijdag 24 juni 2022 @ 19:17:
[...]

Waarom zou je idd nu als f1 fan dan kiezen voor viaplay ipv f1tv
Niet. Viaplay heeft een breder pakket, maar voor enkel de F1 zit je veel beter bij F1TV.

Lekker races uit het verleden terug kijken :).

If buying doesn’t mean ownership Then pirating isn’t stealing / iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hardware-lover
  • Registratie: Augustus 2005
  • Niet online

hardware-lover

verder kijken dan ......

NeverSettle schreef op vrijdag 24 juni 2022 @ 17:59:
[...]
Vraag het even aan wat Duitse F1 liefhebbers? Zij die het F1TV abonnement al hadden konden dat actief houden, een nieuw aangaan helaas niet meer mogelijk m.i.v. 2021 (dacht ik).

Testing, one, two ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fredgroes
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 18:02
[...]

datum gezien van het artikel? 20 oktober 2021... niet echt relevant op dit moment...

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• dutchgio
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 21:30
fredgroes schreef op vrijdag 24 juni 2022 @ 20:32:
[...]

datum gezien van het artikel? 20 oktober 2021... niet echt relevant op dit moment...
Een oude bron is nog altijd relevanter dan een loze claim zonder bron...

De toevoeging van de commentaar deal en de reactie vanuit Viaplay een aantal reacties hierboven zeggen ook genoeg.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Pvd01
  • Registratie: Januari 2022
  • Laatst online: 19:45
W1ck1e schreef op vrijdag 24 juni 2022 @ 14:45:
Vraagje voor de tweakers die voor viaplay op hun LG tv de viaplay app gebruiken:
Wat kunnen jullie nog terug kijken van formule 1 uitzendingen ?
Ikzelf gebruik de android app op een philips tv en kan niets terugvinden, geen tracktalks, geen samenvattingen en geen andere rand uitzendingen. Van een vriend met een LG tv begrijp ik dat hij van alle races van dit jaar de hoogtepunten kan zien. Kan 1 van jullie dit voor mij bevestigen ?
Dat kan ik bevestigen: De hoogtepunten van de trainingen, kwalificaties en races zijn terug te kijken. Alleen de trainingen van Bahrein ontbreken. De samenvattingen van de trainingen duren enkele minuten, de samenvattingen van de kwalificaties zijn ongeveer 10 minuten lang en die van de races ongeveer 20 - 25 minuten. Ook de shakedowns en tracktalks zijn terug te kijken net zoals de diverse interviews. Deze zijn te vinden onder interviews en expertanalyses.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/5irulJ-B97tMtvLrG1AGmXckY9A=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/kj97EBRGuhklwGMcYG7ISr89.jpg?f=fotoalbum_large

[ Voor 5% gewijzigd door Pvd01 op 25-06-2022 10:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• W1ck1e
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 22:23
@Pvd01 Dank je wel. Ik kan het niet vinden. Niet op de tv en niet op de tablet (zodat ik het zou kunnen casten naar de chromecast functie in de tv). Ik denk dat ik maar eens ga klagen bij Viaplay. Ik denk dat ik wel voor compensatie in anmerking kom omdat ik minder kan kijken dan LG tv gebruikers.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Pvd01
W1ck1e schreef op zaterdag 25 juni 2022 @ 11:07:
@Pvd01 Dank je wel. Ik kan het niet vinden. Niet op de tv en niet op de tablet (zodat ik het zou kunnen casten naar de chromecast functie in de tv). Ik denk dat ik maar eens ga klagen bij Viaplay. Ik denk dat ik wel voor compensatie in anmerking kom omdat ik minder kan kijken dan LG tv gebruikers.
Op de iPad is het ook terug te kijken:
Tik op het sport-icoon, dan F1 en daar zou je het allemaal moeten kunnen vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• W1ck1e
@Pvd01 Op mijn android telefoon heb ik het nu gevonden, maar op de tv nog steeds niet. Casten werkt vanaf de telefoon. Wat mij betreft zouden de mogelijkheden op alle ondersteunde platforms zoveel mogelijk gelijk moeten zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alekz87
W1ck1e schreef op zaterdag 25 juni 2022 @ 11:34:
@Pvd01 Op mijn android telefoon heb ik het nu gevonden, maar op de tv nog steeds niet. Casten werkt vanaf de telefoon. Wat mij betreft zouden de mogelijkheden op alle ondersteunde platforms zoveel mogelijk gelijk moeten zijn.
Ik kan mij haast niet voorstellen dat de apps anders zijn

iPhone 3G, Samsung Galaxy S2, HTC One M7, HTC One M8, Samsung Note 4, Samsung Galaxy S7 Edge, Oneplus 3T, iPhone X, Apple Watch Series 2, Apple Watch Series 6, iPhone 12 Pro, iPhone 14 Pro, iPhone 16 Pro, Apple Watch Series 10.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• W1ck1e
Alekz87 schreef op zaterdag 25 juni 2022 @ 11:38:
[...]

Beter je best doen ;)
Mocht de functie er wel in zitten (op de tv) maar dat ik hem niet kan vinden, dan is dat een verschil tussen de apps.

[ Voor 22% gewijzigd door W1ck1e op 25-06-2022 11:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Toff
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 24-10-2024

Toff

FP ProMod
Alekz87 schreef op zaterdag 25 juni 2022 @ 11:38:
[...]
Toch is dat nu juist een van mijn grootste ergernissen. Wat je op het ene platform zonder nadenken kan vinden, is op een ander platform verstopt of niet aanwezig. Voeg daarbij een asynchroon updatebeleid en je gaat aan jezelf twijfelen. |:(

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• IkWilbert
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 22:49

IkWilbert

Het is mij!

Oh hier ben echt ik super blij mee, ik zie dat Third Watch beschikbaar is op viaplay _/-\o_

Toch wel een van de beste politie/brandweer/ambulance series naar mijn idee.

I intend to live forever. So far, so good.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Alekz87
IkWilbert schreef op maandag 27 juni 2022 @ 09:38:
Oh hier ben echt ik super blij mee, ik zie dat Third Watch beschikbaar is op viaplay _/-\o_

Huh, heeft viaplay iets anders dan f1? 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RodeStabilo
  • Registratie: December 2013
  • Niet online

App en browser doen me vermoeden dat het 4:3 is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pierre_nr1
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 21:52
RodeStabilo schreef op maandag 27 juni 2022 @ 10:39:
[...]

Ja, en 576p. Het is op een iPad Pro 12.9" niet om aan te zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RodeStabilo
  • Registratie: December 2013
  • Niet online
Pierre_nr1 schreef op maandag 27 juni 2022 @ 12:00:
[...]

Ja, en 576p. Het is op een iPad Pro 12.9" niet om aan te zien.
Thanks, dan ga ik er niet eens aan beginnen op een nog grotere TV bijvoorbeeld. Daar ga ik me teveel aan ergeren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Toff
  • Laatst online: 24-10-2024

Toff

FP ProMod
RodeStabilo schreef op maandag 27 juni 2022 @ 10:39:
[...]

Seizoen 5 en 6 zien er beter uit. ;)

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• LZ86
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 08-05 16:09

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HaterFrame
  • Laatst online: 08-05 17:31

HaterFrame

Well... Poo came out!

Mja maar nu moet ik dus filmpjes gaan maken van haperende streams... Ik wil gewoon van m'n contract af, het vertrouwen is er inmiddels gewoon niet meer.

I am the great Cornholio!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• NeverSettle
HaterFrame schreef op woensdag 29 juni 2022 @ 18:53:
[...]

Mja maar nu moet ik dus filmpjes gaan maken van haperende streams... Ik wil gewoon van m'n contract af, het vertrouwen is er inmiddels gewoon niet meer.
Als bewijs, maar ook express zodat vele klanten toch afhaken om verder te gaan met klacht(en) indienen.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• matthijst
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 15-02 10:35
[...]

Bespaar je de moeite.
Ik heb ze filmpjes gestuurd maar daar krijg je geen reactie op.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• HaterFrame

HaterFrame

Well... Poo came out!

matthijst schreef op woensdag 29 juni 2022 @ 19:15:
[...]

Bespaar je de moeite.
Ik heb ze filmpjes gestuurd maar daar krijg je geen reactie op.
Mja dat is dus ook net t probleem, op mij reageren ze alleen maar met generieke mailtjes. En moet elke keer langer dan een week wachten op een reactie. Kut bedrijf.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• LZ86
[...]

Bespaar je de moeite. Ik heb 3 weken geleden filmpjes gestuurd, nooit meer wat van gehoord.

Ik ben inmiddels van het contract af en zit bij f1tv. Alleen jammer van die commentatoren van viaplay, want daar moet ik (vanwege de kids) nog naar luisteren

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HaterFrame

HaterFrame

Well... Poo came out!

LZ86 schreef op woensdag 29 juni 2022 @ 19:29:
[...]

Bespaar je de moeite. Ik heb 3 weken geleden filmpjes gestuurd, nooit meer wat van gehoord.

Ik ben inmiddels van het contract af en zit bij f1tv. Alleen jammer van die commentatoren van viaplay, want daar moet ik (vanwege de kids) nog naar luisteren
Ik heb voor n jaar betaald |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LZ86
HaterFrame schreef op woensdag 29 juni 2022 @ 19:32:
[...]

Ik heb voor n jaar betaald |:(
Ik heb het dit hele seizoen F1 gratis vanuit een actie, dus ik kijk zolang het me geen drol kost nog de voorprogramma's en switch voor de race naar f1tv.

De verlenging is al uitgezet en het stopt bij mij dus na het seizoen f1. En mij zien ze niet meer terug bij die bende.

Als het nu alleen die commentatoren die ik net echt blief waren was het nog overkomelijk. Maar het feit dat die app gewoon slecht werkt, slechte beeldkwaliteit, vastlopers en de houding van viaplay daarboven op maakt dat ik mijn geld niet aan die lui ga verspillen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Joni
  • Registratie: Oktober 2002
  • Niet online

Bedankt voor de tip! F1 kijk ik via F1TV sinds dat in Nederland beschikbaar is en dat blijf ik ook doen, maar hiervoor heb ik een Viaplay abonnement afgesloten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TexMex
  • Niet online
[...]

Degenen die met creditcard betaald hebben, kunnen wellicht ook nog contact opnemen met hun creditcardmaatschappij als Viaplay niets van zich laat horen. Het zal niet makkelijk gaan, maar misschien kun je daar nog iets bereiken als je het hele verhaal uitlegt en alle correspondentie kunt overhandigen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• coelho
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 07-05 11:48
Ik heb foto's doorgestuurd van onscherpe F1 overlays en aangegeven dat ik regelmatig stroperig beeld heb. Heb een aanbod gekregen van 1 maand geld terug + 1 maand gratis kijken.

Benieuwd of het aanbod verschillend is en of het onderhandelbaar is.

PVoutput 7.700Wp ZZO (50°)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• matthijst
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 15-02 10:35
Zozo, dus 10 euro retour, ze doen wel hun best :/
Hoe heb je dat uiteindelijk voor elkaar gekregen?
Krijg nergens een reactie van ze.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 21:41
Quad schreef op vrijdag 24 juni 2022 @ 14:52:

[...]

[...]

Ik ben dus erg benieuwd of er verbetering komt. Ik wil ook graag Viaplay vanwege de Premier League maar als ik de klachten hoor neig ik toch sterk om gewoon ergens IPTV af te gaan nemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjoerddebruin
  • Registratie: Januari 2009
Iemand een idee waarom de F3 en F2-trainingen van vandaag in het overzicht missen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SmasterS
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 27-04 12:30
sjoerddebruin schreef op vrijdag 1 juli 2022 @ 10:28:
Iemand een idee waarom de F3 en F2-trainingen van vandaag in het overzicht missen?
F3 training staat er nooit tussen. Dat doe ik dus met F1tv.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GorgeousMetal
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 08-05 12:59
Geen geluid met start vrije training 1, meer mensen last van?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchOwnage
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 23:31
GorgeousMetal schreef op vrijdag 1 juli 2022 @ 13:57:
Geen geluid met start vrije training 1, meer mensen last van?
Yup. Er gaat altijd wel iets fout bij die prutsers.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• padoempats
  • Registratie: September 2017
  • Laatst online: 30-04 11:53
Viaplay begint het weekend weer zoals vanouds met altijd wel weer een issue. Even geen geluid, maar tijdens dit posten plots geluid.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• SmasterS
DutchOwnage schreef op vrijdag 1 juli 2022 @ 13:57:
[...]

Yup. Er gaat altijd wel iets fout bij die prutsers.
F1tv met Nederlandse commentaar werkt wel weer... Goed bezig viaplay

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rck010
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 01-05 23:11
Gvd... heb hier al 5x m'n Apple TV uitgetrokken, TV aan/uit, Sonos bar aan/uit.

Verschrikkelijk...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• padoempats
Ik moest de tv app opnieuw syncen met telefoon app. Elke keer als ik de code op gaf 'Er is iets misgegaan'. TV stekker eruit en erin en ploep, kon er zo in zonder inloggen.

Volgende week laatste race bij viaplay en dan is het einde abonnement. Screenshotje getrokken, tenminste wat input om uit principe die paar euros terug te zien krijgen ;)

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• ldopa
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 26-08-2024
Geen overenthousiaste sidekick dit keer. Heerlijk wat een rust!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DutchOwnage
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 23:31
ldopa schreef op vrijdag 1 juli 2022 @ 14:31:
Ik wilde het net zeggen. Dit is prima zo, wat een rust. Die sidekick lekker z'n trackwalkjes en zo laten doen en niet meer als co-commentaror laten aanschuiven, alsjeblieft.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• TexMex
  • Niet online
ldopa schreef op vrijdag 1 juli 2022 @ 14:31:
En nu hij alleen is, laat hij ook zijn stomme bruggetjes achterwege. Stuk beter zo inderdaad!

Misschien moeten ze op zoek naar een andere, rustige sidekick. Grappig genoeg doet Jack Plooij dat dit seizoen bij Grand Prix Radio best aardig.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Alekz87
Rck010 schreef op vrijdag 1 juli 2022 @ 14:06:
Gvd... heb hier al 5x m'n Apple TV uitgetrokken, TV aan/uit, Sonos bar aan/uit.

Verschrikkelijk...
Android tv app 0 problemen hier. Ook m’n sonos arc+sub deed het perfect

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Danielson
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 08-05 17:24
Ik ben een aantal weken geleden geswitcht van Viaplay naar F1 Pro, wat een enorme verademing, ik ben benieuwd waarom jullie nog bij Viaplay blijven? :?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Poulske
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 08-05 16:04
Danielson schreef op vrijdag 1 juli 2022 @ 15:01:
Ik ben een aantal weken geleden geswitcht van Viaplay naar F1 Pro, wat een enorme verademing, ik ben benieuwd waarom jullie nog bij Viaplay blijven? :?
Omdat ik direct een jaarabonnement heb gekocht, deze zit ik uit en dan pas stap ik over.
Ik ga niet dubbel voor de F1 betalen, zo erg zijn de problemen nu ook weer niet.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Alekz87
Omdat ik geen problemen ervaar. Heerlijk altijd stabiel en doet het altijd wanneer ik wil. Ben nu op vakantie in Turkije en f1tv werkt voor geen meter. WiFi is niet snel genoeg ofzo? Dus geen idee waarom mensen bij f1tv blijven

Acties:
  • +8 Henk 'm!

• TexMex
  • Niet online
Alekz87 schreef op vrijdag 1 juli 2022 @ 15:14:
[...]

Omdat ik geen problemen ervaar. Heerlijk altijd stabiel en doet het altijd wanneer ik wil. Ben nu op vakantie in Turkije en f1tv werkt voor geen meter. WiFi is niet snel genoeg ofzo? Dus geen idee waarom mensen bij f1tv blijven
Vervelend zeg, dat F1TV niet eens even een goede wifi-verbinding regelt op je vakantieadres in Turkije! ;(

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Beakzz
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 08-05 08:44
Heb beide en nog steeds kijk ik vaker naar Viaplay. Die Engelsen commentators zijn mij te pro Lewie Lewie en Russel oooh. Redbull meh. Beide teams trouwens. Nederlandse commentaar is hetzelfde dus dat maakt ook niet uit.

Maar de grootste reden is voor mij kanaal 200 op de TV. Werkt altijd met goede kwaliteit. Als dat verdwijnt zal ik Viaplay ook opzeggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Morpheusk
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 00:29
Hier net viaplay opgezegd. Niet omdat ik problemen had, werkte prima op een Apple TV.
Maar puur vanwege van de prijs..

Hier stond een link voor een Goldcard 1 jaar gratis + 20.000 punten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alekz87
TexMex schreef op vrijdag 1 juli 2022 @ 15:29:
[...]

Vervelend zeg, dat F1TV niet eens even een goede wifi-verbinding regelt op je vakantieadres in Turkije! ;(
Kan ik ook over mensen zeggen met problemen in Nederland. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Quad

Quad

Doof

Ik heb al opgezegd, maar ik heb Viaplay voor F1, darts, voetbal Bundesliga en straks Premier League voetbal. Dus vrij compleet sportaanbod.

Verwacht wel dat ik abonnee blijf volgend jaar..

PVOutput☀️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TexMex
  • Niet online
Alekz87 schreef op vrijdag 1 juli 2022 @ 16:12:
[...]

Kan ik ook over mensen zeggen met problemen in Nederland. ;)
Over een deel wel, ja.

Over een enorm groot deel ook niet. Voorbeelden genoeg van mensen met officieel door Viaplay ondersteunde apparaten, een snelle bekabelde of draadloze verbinding en toch constant problemen. Het frame van Viaplay dat alles alleen maar aan de klant ligt, kan inmiddels allang de prullenbak in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SmasterS
TexMex schreef op vrijdag 1 juli 2022 @ 16:54:
[...]

Over een deel wel, ja.

Over een enorm groot deel ook niet. Voorbeelden genoeg van mensen met officieel door Viaplay ondersteunde apparaten, een snelle bekabelde of draadloze verbinding en toch constant problemen. Het frame van Viaplay dat alles alleen maar aan de klant ligt, kan inmiddels allang de prullenbak in.
nvidia shield tv 2019 alles bekabeld aangesloten , vandaag stotteren etc, ivm werk maar op de laptop gezet gewoon vloeiend (chromebook hp x360) op wifi.... serieus ikke nie snap

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HaterFrame

HaterFrame

Well... Poo came out!

SmasterS schreef op vrijdag 1 juli 2022 @ 17:16:
[...]

nvidia shield tv 2019 alles bekabeld aangesloten , vandaag stotteren etc, ivm werk maar op de laptop gezet gewoon vloeiend (chromebook hp x360) op wifi.... serieus ikke nie snap
Op m'n oude sony tv met Google TV niets dan problemen, op m'n nieuwe Sony met Google TV niets dan problemen, nvidia shield Pro ook niets dan problemen... Ik ben d'r klaar mee.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• speedmetal35
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 23:27
HaterFrame schreef op vrijdag 1 juli 2022 @ 17:22:
[...]

Op m'n oude sony tv met Google TV niets dan problemen, op m'n nieuwe Sony met Google TV niets dan problemen, nvidia shield Pro ook niets dan problemen... Ik ben d'r klaar mee.
Hier is het ook huilen met de pet op!
Alleen maar stotterend beeld. En zeker geen 1080P.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• padoempats
Haha, ik had weer ineens totaal wat anders, een ongemak met de tv app. Omdat je in de lijst gewoon NIET kan zien wat je aanklikt (omdat je geen hoover text hebt oid op de android tv app), klikte ik de eerste 'Huidige uitzending' open. Toen zag ik de timer, dacht oh FP2 begint zeker 17:30. Na 5 mins de timer maar aan te laten startte die zonder geluid, dus ik kreeg argwaan. Bleek dat ik de stream voor FP1 startte... Is dus totaal niet zichtbaar in de app wat je aanklikt. Maar ook echt ontzettend irritant dat ze nog steeds de oude streams niet moderaten om die 5m timer aan de voorkant eraf te knippen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Rck010
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 01-05 23:11
Geen woord over Red Bull wat opvallend al een half uur binnen staat met beide auto's...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ppeterr
Ik zie een beste verbetering in het beeld van de app op de shield nu bij f1 fp3.

Het valt goed op, waar ik voorheen bijvoorbeeld fuzzy graphics had, ziet de boel
er nu scherper uit. Wellicht hebben ze iets gedaan, of zijn er veel mensen afgehaakt
waardoor er nu meer capaciteit is :)

Ik kijk op een shield/lg oled/kpn glas.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HaterFrame

HaterFrame

Well... Poo came out!

Heb vandaag eens de proef op de soms genomen en een maandje F1TV naast viaplay.

Valt meteen op dat het beeld van f1tv veel scherper is en soepeler. Nog geen micro stutters gehad of schakelen in kwaliteit.

Enige nadeel is wel dat de app niet te vinden is in de playstore op m'n sony? Anzich geen probleem want het werkt prima op m'n Shield pro, maar zou wel mooi zijn als het zonder sideloaden kon.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• AvK
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 22:52

AvK

Ready Set Go

ppeterr schreef op zaterdag 2 juli 2022 @ 13:21:
Ik zie een beste verbetering in het beeld van de app op de shield nu bij f1 fp3.

Het valt goed op, waar ik voorheen bijvoorbeeld fuzzy graphics had, ziet de boel
er nu scherper uit. Wellicht hebben ze iets gedaan, of zijn er veel mensen afgehaakt
waardoor er nu meer capaciteit is :)

Ik kijk op een shield/lg oled/kpn glas.
Het beeld is inderdaad veel beter. De kleuren zijn opgefrist. De grafieken mooi scherp. Geen haperingen.
Samsung qled. Viaplay app.

AopenHX08 ZM400B Athlon64-X2-3800+ ArticFreezer64pro Asrock939Dual-Sata2 2x512MbDDR400 GigabyteR9700pro SBAudigy2 Inspire6700modded PCTVpro ADSL 6Mb/768 NEC2500a Pioneer105DVDrom iiyamaVMPro450 CanonIP4000 LogitechG5 200GbWD7200 80GbWD7200 WinXPhome

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marcel Br
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 07-05 16:28
AvK schreef op zaterdag 2 juli 2022 @ 13:39:
[...]

Het beeld is inderdaad veel beter. De kleuren zijn opgefrist. De grafieken mooi scherp. Geen haperingen.
Samsung qled. Viaplay app.
Je voorganger heeft het over het verschil tussen viaplay en f1tv ?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• AvK
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 22:52

AvK

Ready Set Go

Marcel Br schreef op zaterdag 2 juli 2022 @ 14:14:
[...]

Volgens mij niet toch?
Ik heb het over Viaplay.

AopenHX08 ZM400B Athlon64-X2-3800+ ArticFreezer64pro Asrock939Dual-Sata2 2x512MbDDR400 GigabyteR9700pro SBAudigy2 Inspire6700modded PCTVpro ADSL 6Mb/768 NEC2500a Pioneer105DVDrom iiyamaVMPro450 CanonIP4000 LogitechG5 200GbWD7200 80GbWD7200 WinXPhome

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• ppeterr
Marcel Br schreef op zaterdag 2 juli 2022 @ 14:14:
[...]

Hij Quote mij toch :) We hebben het over viaplay inderdaad.

Na mij staat er inderdaad een vergelijk met f1tv.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• TexMex
  • Niet online
Ik denk dat het vooral perceptie is. Ik heb hier te vaak meldingen gezien over scherper beeld, terwijl dan toch bleek dat er helemaal niets aan de bitrate/uitzendingspecificaties was veranderd. (Tenzij de kijkervaring is verbeterd doordat er iets aan je eigen verbinding of apparaten is aangepast.)

Serieus scherper beeld kan alleen door de bitrate te verhogen of andere (betere) encoders te gebruiken. Zolang daar geen sprake van is, lijkt het me echt vooral perceptie. Of hooguit hebben ze iets met de kleuren gedaan, waardoor de ervaring wat beter is.

[ Voor 14% gewijzigd door TexMex op 02-07-2022 14:39 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• ppeterr
TexMex schreef op zaterdag 2 juli 2022 @ 14:36:
Ik denk dat het vooral perceptie is. Ik heb hier te vaak meldingen gezien over scherper beeld, terwijl dan toch bleek dat er helemaal niets aan de bitrate/uitzendingspecificaties was veranderd. (Tenzij de kijkervaring is verbeterd doordat er iets aan je eigen verbinding of apparaten is aangepast.)

Serieus scherper beeld kan alleen door de bitrate te verhogen of andere (betere) encoders te gebruiken. Zolang daar geen sprake van is, lijkt het me echt vooral perceptie. Of hooguit hebben ze iets met de kleuren gedaan, waardoor de ervaring wat beter is.
Ja je hebt gelijk, zonder cijfertjes blijft het maar een mening die slecht te onderbouwen is.

Ik kan het daarom voor mijzelf ook wel anders stellen. Zoals de fp3 er uit zag, is het voor mij
gewoon goed. Niks op aan te merken. Dat was voorheen wel anders.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pilskes
  • Registratie: April 2009
  • Niet online
Bij mij thuis is het beeld 95% van de tijd prima tot goed. De races kijk ik bij een maat en het is beeld is daar nou niet echt geweldig.

Verschillen zijn
Ik: KPN glasvezel, Samsung 4k tv uit 2020

Hij: Ziggo, Samsung tv uit 2014

Geen idee waar het nu aan ligt, maar dat er kwaliteitsverschil is mag duidelijk zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ppeterr
pilskes schreef op zaterdag 2 juli 2022 @ 15:21:
Bij mij thuis is het beeld 95% van de tijd prima tot goed. De races kijk ik bij een maat en het is beeld is daar nou niet echt geweldig.

Verschillen zijn

Geen idee waar het nu aan ligt, maar dat er kwaliteitsverschil is mag duidelijk zijn.
Ja, zo hoorde ik ook van iemand dat hij viaplay zo slecht vond. Kwam ik daar een race kijken.
Tv van een jaar of 11 oud, backlight half uitgevallen zo donker. En wat er nog zichtbaar was
had een blauw paarse gloed. Ow wat is viaplay slecht :)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• TexMex
  • Niet online

Verschillen zijn

Dit is wel heel summier! Want hoe kijken jullie naar Viaplay? Via de lineaire kanalen? Of met de apps? Een Samsung tv uit 2014 kan namelijk niet zelf de Viaplay-app draaien. En als hij een extern apparaat gebruikt, hoeft het feit dat zijn tv uit 2014 uit komt niet per se een probleem te zijn.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Aalard99
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 07-05 21:22
TexMex schreef op zaterdag 2 juli 2022 @ 15:34:
[...]

Dit is wel heel summier! Want hoe kijken jullie naar Viaplay? Via de lineaire kanalen? Of met de apps? Een Samsung tv uit 2014 kan namelijk niet zelf de Viaplay-app draaien. En als hij een extern apparaat gebruikt, hoeft het feit dat zijn tv uit 2014 uit komt niet per se een probleem te zijn.
Via een AppleTV en dan via de Viaplay app. Eigenlijk nooit problemen ervaren hiermee.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• meesje
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 23:13
Aalard99 schreef op zaterdag 2 juli 2022 @ 15:41:
[...]

Via een AppleTV en dan via de Viaplay app. Eigenlijk nooit problemen ervaren hiermee.
Klopt. Bij Apple devices wordt een iets andere techniek gebruikt en kennelijk is dat stabiel. Zie berichten ergens halverwege maart in dit topic.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HaterFrame

HaterFrame

Well... Poo came out!

Kwalificatie gestart met Viaplay, al 2 onderbrekingen gehad. Nu f1tv, werkt soepel en stukken scherper.

Ga nu toch druk zetten om m'n geld terug te krijgen en stap over naar F1TV.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Alekz87
Fijn commentaar vandaag bij viaplay in de studio. Prima kwali dusver

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pvd01
meesje schreef op zaterdag 2 juli 2022 @ 16:05:
[...]

Klopt. Bij Apple devices wordt een iets andere techniek gebruikt en kennelijk is dat stabiel. Zie berichten ergens halverwege maart in dit topic.
ViaPlay heeft ook echt wel verbeteringen doorgevoerd aan de native LGTV app. (Ik ben blij dat ik heb afgewacht en niet in blinde paniek een ATV heb gekocht😉)

Er is geen buffering meer, er zijn geen stutters en ook geen resolutie wijzigingen. Het is weliswaar geen 4K, maar het is alleszins acceptabel op deze manier. Dat was in maart wel anders. Ik kijk dus met de native LGTV app van viaPlay op een LG OLED C1.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjaool
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 08-05 12:05

sjaool

Every life should have 9 cats

Verschillen zijn

6 jaar verschil in televisie. Die uit 2014 zal vast nog geen 4K zijn. Ook zijn de gebruikte LCD-panelen in die 6 jaar drastisch verbeterd qua kwaliteit.

"When you grow up your heart dies"

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MyHero
  • Registratie: Juni 2022
  • Niet online
Alekz87 schreef op zaterdag 2 juli 2022 @ 16:48:
Fijn commentaar vandaag bij viaplay in de studio. Prima kwali dusver
Ja hoor, schnabbel en babbel waren weer goed bezig. Ook na de kwali..Je kan hier inhalen... 8)7 |:(

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• biobak
  • Registratie: Augustus 1999
  • Laatst online: 19:43
Ik heb Viaplay ultra snel weer opgezegd. Gelukkig kan ik bij Ziggo per maand opzeggen. Maar het commentaar in de studio en bij de race is 3x niks al heb ik het wel een ultra kans willen geven. Ik kijk wel via F1TV, GPRadio en Ziggo. Dat is ultra veel beter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NeverSettle
sjaool schreef op zaterdag 2 juli 2022 @ 17:21:
[...]

6 jaar verschil in televisie. Die uit 2014 zal vast nog geen 4K zijn. Ook zijn de gebruikte LCD-panelen in die 6 jaar drastisch verbeterd qua kwaliteit.
In theorie zou een 1080P scherm het beter doen dan een grote 4K scherm voor Viaplay dat max 1080P uitzend. Tenzij de 4K tv een goede upscaling heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NeverSettle
biobak schreef op zaterdag 2 juli 2022 @ 18:09:
Ik heb Viaplay ultra snel weer opgezegd. Gelukkig kan ik bij Ziggo per maand opzeggen. Maar het commentaar in de studio en bij de race is 3x niks al heb ik het wel een ultra kans willen geven. Ik kijk wel via F1TV, GPRadio en Ziggo. Dat is ultra veel beter.
Studio is wel oke, de experts van vandaag zaten in het verleden ook bij Ziggo. Alleen de sfeer is wat serieuzer, alhoewel ze ook wel wat loskomen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Pjottski
  • Laatst online: 08-05 17:50

Pjottski

🦍 Monkey 🦍

Als je een F1 fan bent dan zit je bij f1tv toch echt op de juiste plek, de viaplay reclames tijdens de race is echt not done. Heb het een kans gegeven, maar is het de frustratie niet waard.

Dit is mijn uitspraak en daar zult u het mee moeten doen

Acties:
  • +8 Henk 'm!

• Pvd01
Pjottski schreef op zaterdag 2 juli 2022 @ 18:48:
Als je een F1 fan bent dan zit je bij f1tv toch echt op de juiste plek, de viaplay reclames tijdens de race is echt not done. Heb het een kans gegeven, maar is het de frustratie niet waard.
Ik heb nooit reclames gezien tijdens de race bij ViaPlay. De reclames zijn voor en na de race, dat is voor mij geen probleem. Bij Ziggo was het reclameblok een stuk langer.

Bij Veronica, vroeger, toen waren de reclames echt tijdens de race….

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Exocet
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Pvd01 schreef op zaterdag 2 juli 2022 @ 19:08:
[...]

Ik heb nooit reclames gezien tijdens de race bij ViaPlay. De reclames zijn voor en na de race, dat is voor mij geen probleem. Bij Ziggo was het reclameblok een stuk langer.

Bij Veronica, vroeger, toen waren de reclames echt tijdens de race….
Ach, het is nu mode om te zeuren over Viaplay. Kennelijk is nu een promo al te veel, terwijl bij Ziggo minutenlang reclame te zien was.
Valt mee dat Viaplay niet de schuld krijgt als Max technische issues krijgt.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Alekz87
Exocet schreef op zaterdag 2 juli 2022 @ 19:41:
[...]

Ach, het is nu mode om te zeuren over Viaplay. Kennelijk is nu een promo al te veel, terwijl bij Ziggo minutenlang reclame te zien was.
Valt mee dat Viaplay niet de schuld krijgt als Max technische issues krijgt.
Mensen vergeten dat viaplay een streamingdienst is. Er is meer dan f1 en laten ze je even weten. Prima moment om wat snacks te pakken.

Het is idd een trend om te zeiken op viaplay. Ze zullen er geen nacht wakker van liggen ;)

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• AkroBatik
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 08-05 15:38

AkroBatik

Bad Cars Can Be Briliant

Ik ga ook mn viaplay opzeggen na 4 maanden gratis en overstappen naar F1.

Ik heb het een kans gegeven, maar ik vind dat ze de beloftes niet hebben waargemaakt. Er werd gezegd dat Viaplay wel wist hoe je sport moest verslaan, maar ik zie dat uit niks terug.

-betalen voor content die me niet boeit; ik wil F1, geen zoveelste streamingsdienst, laat staan darts of voetbal.
-App, LG tv, is erg onlogisch. Ben vaak aan het zoeken om de live race te bekijken. Wil net de kwalificatie terugkijken en heb eerder de vrije training van volgend weekend gevonden dan de kwalificatie die ik terug wil kijken. Als ik de app aan zet om 5 minuten voor de race, is er weinig reden om aan te nemen dat ik darten wil terugkijken.
-Commentaar, tsja. Ultra weinig toegevoegde waarde
-studio, helemaal kansloos. Interviews erg vanilla.

Al met al betaal ik 100% extra en kijk ik minder F1 dan daarvoor. Erg jammer.

Heb het gevoel dat er meer focus ligt op de namen van de commentatoren dan de echt toegevoegde waarde. De Viaplay aanpak lijkt meer op geld gericht dan de fan.

.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Milenco
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 01:12
Ik was op het Tweakers Developer Summit afgelopen week en daar heb ik van KPN een voucher gekregen voor Viaplay. In m'n omgeving heeft niemand interesse en ik heb zelf al F1TV, maar misschien kan ik één van jullie er mee blij maken:

3P1AU76P

Hij kan nog tot morgen verzilverd worden. Laat even als reactie weten als je 'm hebt gebruikt, dan hoeft de rest niet meer te proberen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TexMex
  • Niet online
Alekz87 schreef op zaterdag 2 juli 2022 @ 19:52:
[...]

Het is idd een trend om te zeiken op viaplay. Ze zullen er geen nacht wakker van liggen ;)
Dat werken ze zelf natuurlijk wel heel erg in de hand. Als je ziet hoe schandalig zo'n club zich tijdens een uitzending van Kassa gedraagt, dan roept dat al snel weerstand op. Vanaf het eerste moment dat bekend was dat ze de rechten kregen, hebben ze zich extreem onhandig uitgelaten in de media. Dan jaag je mensen vanzelf tegen je in het harnas en gaan sommigen ook over kleine dingen klagen.

Dat neemt niet weg dat het best mogelijk is dat de uitzendingen beter worden, of de haperingen minder. En dat zal iedereen alleen maar toejuichen! Maar bijvoorbeeld door hun walgelijke gedrag bij Kassa zullen veel mensen toch blijven onthouden wat voor een eng clubje Viaplay is.

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• Rallye
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 20:14
Deze week even op de PC via de site iets willen kijken. Even inloggen. Eh nee, ik moet me aanmelden. Maar dat heb ik eind maart toch al gedaan? Dan de app op de Samsung. Blijft volslagen onlogisch. “Huidige uitzendingen” zijn niet de uitzendingen van vandaag maar de uitzendingen in de toekomst. Hoezo gebruik je dan het woord “huidig”? Waarom geef je ze sowieso al weer, je kunt er immers niets mee. Waarom heten alle vrije trainingen etc. om terug te kijken hetzelfde: Grand prix van Groot-Brittannië. Zodat ik naar de tijd moet kijken om te zien of ik VT3 of de kwali te pakken heb?

Waarom is op de iPad bij “Vorige uitzendingen” VT1 als eerste links in de horizontale scrollbalk en niet laatste uitzending i.c. de kwali? Van meest recente uitzending ligt het toch het meest voor de hand om die terug te kijken?

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/vVb7ZB_XQmVobZyodDMmo0K55wc=/800x/filters:strip_exif()/f/image/Z6bmyloRo6zdpepRlF1S11aO.png?f=fotoalbum_large

Zo zijn er nog veel meer dingen. Niet over nagedacht, bagger vertaald. Dat kan en moet veel beter!

[ Voor 18% gewijzigd door Rallye op 02-07-2022 22:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marcel Br
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 07-05 16:28
Dat je moet aanmelden lijkt me logisch, max 2 verbindingen tegelijk.
Voor de rest mee eens.

Kwaliteit films is vaak slecht, ik kijk nu nog 1 oude serie (Frasier) maar de kwaliteit daarvan is ook slecht.
Voorzover ik weet zijn dit soort bekende series allemaal op filmkwaliteit opgenomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Winkiller
  • Laatst online: 21:49

Winkiller

De Mopperpot

Alekz87 schreef op zaterdag 2 juli 2022 @ 19:52:
[...]
If so, zijn ze knap arrogant, toch ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TexMex
  • Niet online
Winkiller schreef op zondag 3 juli 2022 @ 12:26:
[...]

If so, zijn ze knap arrogant, toch ?
Sowieso klopt het ook niet. Ok, ze zullen niet létterlijk wakker liggen van klachten. Maar berichten dat zo'n 50% overweegt om zijn abonnement op te zeggen (of dat ze als slechtste streamingdienst worden beoordeeld) komen echt niet lekker binnen bij een bedrijf. Te veel negatieve publiciteit kan killing zijn voor een bedrijf. Dat is echt wel iets waar vrijwel elk bedrijf zich mee bezig houdt. Onderschat het belang van PR-management niet.

[ Voor 12% gewijzigd door TexMex op 03-07-2022 12:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Winkiller
  • Laatst online: 21:49

Winkiller

De Mopperpot

TexMex schreef op zondag 3 juli 2022 @ 12:46:
[...]
Onderschat het belang van PR-management niet.
Dat is iets waar ik absoluut niet gevoelig voor ben, vaak klopt er lang niet alles van wat ze beweren.
Als ze niet leveren waar je voor betaald zijn ze hoe dan ook fout bezig, PR helpt dan ook niet.
Een voorbeeld is Ziggo, probeer die maar eens te overtuigen dat hun fout zitten, idem viaplay blijkbaar.

Uiteindelijk zullen klanten of krijgen waar ze voor betalen of overstappen, no matter PR.
Pagina: 1 ... 94 ... 156 Laatste

Let op:
Voor het overzicht en duidelijkheid: vermeld even op welk medium en eventueel browser je kijkt, wat je geprobeerd hebt en waar je tegenaan loopt.

Reageer aub inhoudelijk op de uitzendingen over viaplay. Slow-chat draagt niks bij.

Let wel dat we het hier alleen hebben over legale manieren om F1 te volgen. Vragen om het delen van streams of het bespreken van trucs en hacks om gratis betaalde content te zien of om geografische barrières te omzeilen is hier niet toegestaan. Hier valt ook illegale iptv onder.

Ontwikkelingen om Ziggo: Ziggo Sport topic
F1TV Pro en overige diensten: [F1] Kwaliteit van uitzendingen en waar te kijken? - Deel 4
Kortingscodes: Meld hier uw kortingscodes/coupons V2