Viaplay in Nederland

Pagina: 1 ... 93 ... 158 Laatste
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• 7Sins
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 05-09 00:28
Ik zit nu f1 te kijken en schakel maar over naar de commentaarloze feed. Wat een slecht niveau van verslag doen van de race.
En hoe ze hun zinnen de toonhoogte geven van wat er speelt op de baan is voor mij echt teenkrommend

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Zorroberner
  • Registratie: Januari 2021
  • Laatst online: 00:44
7Sins schreef op zondag 19 juni 2022 @ 21:03:
Ik zit nu f1 te kijken en schakel maar over naar de commentaarloze feed. Wat een slecht niveau van verslag doen van de race.
En hoe ze hun zinnen de toonhoogte geven van wat er speelt op de baan is voor mij echt teenkrommend
Dank voor het idee. Werd zelf er ook gek van. Had er eerst geen last van maar vind ze af en toe echt als jongetjes commentaar geven. Ga vaker deze stream opzetten, hopelijk blijft die wel goed draaien. Kijk normaliter via het tv kanaal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goemies
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 05-09 10:10
Is ergens een lijst met errorcodes in te zien oid?
Heb sinds dit weekend dat de stream van viaplay afkapt en "Foutcode: 1001" in beeld komt.

Opnieuw de app opstarten werkt en dan is er weer beeld.
Ben wel benieuwd wat de foutcode betekend en wat ik er zelf aan kan doen om te voorkomen.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• dnmw2705
  • Registratie: Oktober 2017
  • Laatst online: 11-09 22:35
Fijn dat AWS deze race sponsort, nu heeft Viaplay kunnen zien waar ze capaciteit kunnen inkopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Miki
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 23:01
Volgens mij hebben ze wel een nieuwe stagiair in het afmix hokje bij ViaPlay. De knop voor saturation is flink open gedraaid deze race. Beeld was vandaag weer een stukje beter, nu nog een keer 1Mbit/s erbij en we zijn op het niveau van F1TV.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• mrstylo
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 02-09 15:10
Echt niet om te haten, want ik ben Best tevreden met Viaplay. Maar die Amber moet echt wat aan haar skills
doen. Ze volgt te veel de script, dus zit totaal geen flow in. Net als net.

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• Beakzz
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 23:29
Gisteren was ik positief, maar vandaag was het commentaar echt bagger. Heel veel dingen roepen die echt onzin waren over wel of geen onderlinge afstanden en Kalf was het ook helemaal kwijt vandaag.

Die dacht dat Saintz op geel stond aan het eind en breekt dan nog even in om te zeggen dat Max waarschijnlijk heel de race zonder radio gereden heeft. We hebben Max heel de race gehoord behalve aan het eind :+

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• hardware-lover
  • Registratie: Augustus 2005
  • Niet online

hardware-lover

verder kijken dan ......

Rivanov schreef op zondag 19 juni 2022 @ 19:45:
[...]
Stream van F1 TV Pro is stukken fletser en grauwer inderdaad.
Of gewoon natuurlijker? Het ziet\zag er prima uit hier, net als anders eigenlijk.

Maar veel mensen "kicken" tegenwoordig op opgeklopte kleurtjes, zal wel wat met de diverse social media apps te maken hebben verwacht ik.

Nu de F1TV nabeschouwing, ook weer een dikke prima vwb kleur en contrast.

Testing, one, two ...

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• dglavimans
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 19:34
‘Yuki wat was die aan het doen’ - guido

‘Poepen in een oude schoen’ - albers

Owkeu dan Viaplay

De race enzovoort is perfect voor mij.. De studio.. nee

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• PatrickC
  • Registratie: Juni 2009
Stéphane doet het goed met de interviews in het vierkantje (b.v. interview met Lewis). Jack stelde vaak vragen die coureurs niet snapten, soms ook door zijn gebrekkige Engels.

Horloge: Garmin Epix (Gen2) Sapphire Titanium
PC: Fractal Design North, Asus ROG strix B650E-F gaming wifi, Ryzen 7 7800X3D, INNO3D® GEFORCE® RTX™ 4080 16GB X3 DLSS 3, 32GB, Meta Quest 3, Fanatec GT DD Pro 8nm

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• mrstylo
PatrickC schreef op zondag 19 juni 2022 @ 22:17:
Stéphane doet het goed met de interviews in het vierkantje (b.v. interview met Lewis). Jack stelde vaak vragen die coureurs niet snapten, soms ook door zijn gebrekkige Engels.
Mensen die Jack terug willen, moeten eens dit terug kijken:
YouTube: YouTube

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PatrickC
mrstylo schreef op zondag 19 juni 2022 @ 22:21:
[...]

Mensen die Jack terug willen, moeten eens dit terug kijken:
YouTube: YouTube
Yes or No, wat later veranderde in True or False (Lewis maakt hier ook de opmerking dat het geen Yes/ No vragen waren), vond ik juist één van de betere onderdelen van dit duo. En Jack kon dan voorbereide vragen voorlezen en dan ging het wel met zijn Engels. :+

PC: Fractal Design North, Asus ROG strix B650E-F gaming wifi, Ryzen 7 7800X3D, INNO3D® GEFORCE® RTX™ 4080 16GB X3 DLSS 3, 32GB, Meta Quest 3, Fanatec GT DD Pro 8nm

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• mrstylo
PatrickC schreef op zondag 19 juni 2022 @ 22:36:
[...]

Yes or No, wat later veranderde in True or False (Lewis maakt hier ook de opmerking dat het geen Yes/ No vragen waren), vond ik juist één van de betere onderdelen van dit duo. En Jack kon dan voorbereide vragen voorlezen en dan ging het wel met zijn Engels. :+
Wel allemaal ontkennende vragen. Niet alleen met lewis, maar ook bij de andere. Ze kregen best lang de rijders aan het praat, maar veel gemiste kansen.

Ik vond ze gewoon vaak overdreven lollig doen.

Alleen viaplay moet beetje tussen gaan zitten. Is nu gewoon veel te zakelijk. Totaal geen leuke vragen. Hoeft niet met iedere racer, maar mag wel soms er even tussen zitten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PatrickC
mrstylo schreef op zondag 19 juni 2022 @ 22:41:
[...]

Wel allemaal ontkennende vragen. Niet alleen met lewis, maar ook bij de andere. Ze kregen best lang de rijders aan het praat, maar veel gemiste kansen.

Ik vond ze gewoon vaak overdreven lollig doen.

Alleen viaplay moet beetje tussen gaan zitten. Is nu gewoon veel te zakelijk. Totaal geen leuke vragen. Hoeft niet met iedere racer, maar mag wel soms er even tussen zitten.
Inderdaad… veel ontkennende vragen… maar ik hoorde coureurs wel vaak zeggen dat ze dit leuk vonden om te doen. Dit onderdeel leende zich ook wel om lollig te doen… bij andere interviews stoorde ik me daar meer aan. Viaplay zou inderdaad wel iets meer humor kunnen gebruiken, maar wel met mate inderdaad!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beakzz
Ham is erg gevoelig voor erkenning van prestaties. Je zag het aan zijn gemeende thank you en daarom nam hij ook de tijd voor haar. Met vallen en op staan komen ze er wel. Ik zou ook ff moeten wennen als je daar ineens met allemaal wereldsterren staat te praten en je moet nu eenmaal respect verdienen om goede interviews te krijgen.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• PatrickC
Beakzz schreef op zondag 19 juni 2022 @ 23:04:
[...]

[...]

Ham is erg gevoelig voor erkenning van prestaties. Je zag het aan zijn gemeende thank you en daarom nam hij ook de tijd voor haar. Met vallen en op staan komen ze er wel. Ik zou ook ff moeten wennen als je daar ineens met allemaal wereldsterren staat te praten en je moet nu eenmaal respect verdienen om goede interviews te krijgen.
Klopt… dat doet ze iedere keer met Lewis… als Lewis aan komt lopen zie je het vaak ook al aan zijn non-verbale houding… hij lijkt Stéphane al te respecteren. Doet ze goed met nog maar 9 race weekenden gehad te hebben. :Y

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bossie
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 22:18
PatrickC schreef op zondag 19 juni 2022 @ 23:16:
[...]

Klopt… dat doet ze iedere keer met Lewis… als Lewis aan komt lopen zie je het vaak ook al aan zijn non-verbale houding… hij lijkt Stéphane al te respecteren. Doet ze goed met nog maar 9 race weekenden gehad te hebben. :Y
Haar vraagstelling gaat altijd van het positieve uit waarschijnlijk werkt dat ook in haar voordeel ipv het bekende negatieve.

Ze doet het niet onaardig, maar als je DC al hebt dan hoeft ze wat mij betreft geen tijd te krijgen.
Misschien eens in de studio proberen ipv de huidige presentatrice?

We're just enthusiastic about what we do. -- Steve Jobs, 1985; Battle.net: Bossie#2919

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Beakzz
Bossie schreef op zondag 19 juni 2022 @ 23:48:
[...]

Haar vraagstelling gaat altijd van het positieve uit waarschijnlijk werkt dat ook in haar voordeel ipv het bekende negatieve.

Ze doet het niet onaardig, maar als je DC al hebt dan hoeft ze wat mij betreft geen tijd te krijgen.
Misschien eens in de studio proberen ipv de huidige presentatrice?
De huidige presentatrice mag van mij lekker blijven zitten. Ze weet vrij veel van F1, maar het is duidelijk een keuze van het programma om "domme' vragen te stellen die de minder geïnformeerde kijker zou kunnen hebben. De rol die Kamphuis had zeg maar. Dus wie je daar ook neer zet, het zal hetzelfde plaatje opleveren.

Naar mijn idee kunnen ze beter met kijkersvragen werken, want het lijkt bij de "kenners niet echt te werken :)

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• DutchOwnage
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 23:03
Aan de reacties te lezen, zal het voor Viaplay een hele kluif worden om iedereen tevreden te stellen. Dat is dus onmogelijk. Daarom even een paar suggesties van mijn kant :o

Valkenburg en Kalff commentaar, *knip* Heemskerk racecontrol en trackwalk, Stephane toch nog even in de leer elders(vandaag was erg matig), DC een veel prominentere rol geven dus opslag en exclusief voor Viaplay aan de slag(te bekostigen door afscheid van Hakkinenen en Kristensen te nemen) en Albers bij het grof vuil. De rest is prima zo :+

Gaat 'm natuurlijk never nooit niet worden, but who cares. Daarom hoop ik alsnog dat het bij 3 jaar Viaplay blijft hier in Nederland, en als een speer weer terug naar Ziggo. Al was het maar om mijn geliefde 4K kwaliteit weer terug te krijgen. Want daar baal ik nog steeds als een stekker van, opgeschroefde kleurtjes of niet.

Naamverbasteringen en flamebaits laten we achterwege.

[ Voor 11% gewijzigd door tweakduke op 20-06-2022 11:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Albert020
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 01:33
Wat ben ik blij dat ze dan het geluid bij F1TV dichtknijpen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• matthijst
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 00:05
https://www.telegraaf.nl/...gende-f1-kijkers-tegemoet

AMSTERDAM (ANP) - Viaplay gaat klanten die problemen ervaren met de streamingdienst en recht hebben op compensatie, ook echt compenseren. Dat meldt de Consumentenbond.

Met name fans van de Formule 1 klagen al maanden over slechte streams, de slechte bereikbaarheid van de klantenservice en het gegeven dat Viaplay de consumenten zelf vaak de schuld geeft van de problemen. De Consumentenbond riep het platform eind mei op om actie te ondernemen.

De compensatie die Viaplay kan geven zou bijvoorbeeld een prijsverlaging zijn voor de periode dat de streamingdienst niet goed werkte. Ook kunnen consumenten ervoor kiezen om hun abonnement te beëindigen waarbij ze ook hun geld terugkrijgen.

Haters everywhere but I don’t really care

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TexMex
  • Registratie: Februari 2004
  • Niet online
DutchOwnage schreef op maandag 20 juni 2022 @ 00:33:
Aan de reacties te lezen, zal het voor Viaplay een hele kluif worden om iedereen tevreden te stellen. Dat is dus onmogelijk. Daarom even een paar suggesties van mijn kant :o

Valkenburg en Kalff commentaar, *knip* Heemskerk racecontrol en trackwalk, Stephane toch nog even in de leer elders(vandaag was erg matig), DC een veel prominentere rol geven dus opslag en exclusief voor Viaplay aan de slag(te bekostigen door afscheid van Hakkinenen en Kristensen te nemen) en Albers bij het grof vuil. De rest is prima zo :+

Gaat 'm natuurlijk never nooit niet worden, but who cares. Daarom hoop ik alsnog dat het bij 3 jaar Viaplay blijft hier in Nederland, en als een speer weer terug naar Ziggo. Al was het maar om mijn geliefde 4K kwaliteit weer terug te krijgen. Want daar baal ik nog steeds als een stekker van, opgeschroefde kleurtjes of niet.
Het is voor mij wel duidelijk dat Viaplay helemaal niet iedereen tevreden wil stellen. Ze hebben enorm dure rechten binnengehaald en zijn vervolgens op alle andere fronten gaan bezuinigen, in de hoop dat alleen het bezit van de rechten al voldoende is om klanten aan boord te houden. Vandaar de magere stream-kwaliteit en vandaar dat we opgescheept zitten met types als Valkenburg, Heemskerk en Albers.

No way dat het duo Valkenburg en Heemskerk voor Viaplay de gedroomde eerste keuze was als geld geen rol speelde. Het is gewoon een centenkwestie, waardoor we het nu met dit slecht gecaste duo moeten doen. De heren zijn lekker goedkoop.

Op sommige fronten is er bij Viaplay best wat vooruitgang , maar het commentaar van Valkenburg en Heemskerk wordt eigenlijk alsmaar slechter ervaren. Dat valt me hier op Tweakers op en ook om me heen. Ongetwijfeld zijn er ook mensen wel heel tevreden mee, maar het totaalbeeld lijkt anders. Veel mensen hebben de heren oprecht een kans gegeven, maar zijn er inmiddels toch behoorlijk klaar mee. Ik vrees echter dat Viaplay aan de poppetjes niet veel meer zal sleutelen.

[ Voor 0% gewijzigd door tweakduke op 20-06-2022 11:41 . Reden: Quote aangepast ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• DutchOwnage
Valkenburg vind ik niet echt héél, héél slecht om eerlijk te zijn. Aan hém begin ik enigszins te wennen... Bij mij is het ook een kwestie of iemand zijn stemgeluid een beetje te pruimen valt, buiten de technische kennis om die natuurlijk ook aanwezig dient te zijn. Maar dit is natuurlijk zeer subjectief. Heemskerk kan ik om die eerste reden daarom simpelweg gewoon erg slecht aanhoren. Voor iemand die bij wijze van spreken dit jaar pas is ingestapt en nooit F1 heeft gekeken, zal het allemaal best prima zijn denk ik. Maar ik heb een ander referentiepunt.

Maar onder de streep, en nogmaals dat is een persoonlijke mening, kan er niemand maar dan ook niemand tippen aan Olav Mol als ik kijk naar het totale plaatje. Emotie, beleving, kennis en stemgeluid. Over dat laatste kan misschien lacherig gedaan worden, maar ik vind dat wel een belangrijk aspect.

[ Voor 6% gewijzigd door DutchOwnage op 20-06-2022 09:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koepert
  • Registratie: Augustus 2013
  • Laatst online: 22:46
Ppfff dit was veruit het slechtste weekend om te kijken voor mij persoonlijk.

Ok de beelden leken scherpen en de kleuren waren zeker feller maar:

- De APP op een Sony Bravia KD55AG8 wilde eerst niet inloggen/koppelen met van die nietszeggende " Er is iets misgegaan" meldingen.
- Bij het starten van de stream heeft deze eerst 3 keer met veel artefacts het vervolgens opgegeven (stream stopte gewoon --> Moest opnieuw starten)
- De studiosessie vooraf glitchte en haperde volop. Tijdens de race leek die iets beter (die wel vollledig kunnen kijken maar ook daar missende frames (dus stotterend beeld) met enige regelmaat.
- De kwalificatie was zelfs tot aan Q3 al 4x uitgevallen waarbij alleen Q3 vrij ok was..

- Ja ik vind over het algemeen de studio prima (Behalve kwalbers. Niet eens qua kennis maar qua toonzetting)
- Ja ik vind Stephane prima, heeft genoeg bagage om zinnige vragen te stellen, maar moet soms ' wennen' aan haar werk heb ik t idee.
- Over het algemeen vind ik het commentaar-trio (incl Allard) ook prima, maar die waren dit weekend wel vrij ruk idd.

Op het punt gestaan alsnog F1Pro aan te schaffen, maar wellicht dat ik dat nog ff uitstel.. In overleg met moeders aangezien zij ook kijkt (Ziggo lineair)

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• DutchOwnage
[quote]TexMex schreef op maandag 20 juni 2022 @ 08:57:
[...]

No way dat het duo Valkenburg en Heemskerk voor Viaplay de gedroomde eerste keuze was als geld geen rol speelde. Het is gewoon een centenkwestie, waardoor we het nu met dit slecht gecaste duo moeten doen. De heren zijn lekker goedkoop.

Ik weet het niet hoor. Dat hele team bij elkaar zal een aardige duit kosten, met als klappers denk ik de heren Coulthard, Hakkinen en Kistensen al delen ze die met andere Viaplay kanalen. Maar ik denk ook niet dat bijvoorbeeld de Coronels er voor een habbekrats gaan zitten.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• TexMex
  • Registratie: Februari 2004
  • Niet online
DutchOwnage schreef op maandag 20 juni 2022 @ 09:20:

Ik weet het niet hoor. Dat hele team bij elkaar zal een aardige duit kosten, met als klappers denk ik de heren Coulthard, Hakkinen en Kistensen al delen ze die met andere Viaplay kanalen. Maar ik denk ook niet dat bijvoorbeeld de Coronels er voor een habbekrats gaan zitten.
Maar die grote namen delen ze natuurlijk wel met de andere Viaplay F1-landen. Door die internationale productie zullen ze relatief gezien behoorlijk besparen. Het is eigenlijk één grote, gezamenlijke Viaplay-productie met wat lokale sausjes eroverheen. Dat zal toch wat relatieve kostenvoordelen opleveren.

[ Voor 20% gewijzigd door TexMex op 20-06-2022 09:31 ]

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• DIKKEHENK
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 12-09 13:30
niet alleen het timbre van de stem is 'wennen', maar ook de intonatie, woordkeuze, en beseffen wanneer je wel en niet moet praten.

Want hier is zoveel mis mee, dat dit geen smaak kwestie meer is, dit is ronduit een miscast.
Het lijkt erop alsof de heren valkenburg en heemskerk de opdracht hebben gekregen om de boel letterlijk vol te kliederen met woorden. Woorden als echt, mega, ultra, en sinds gisteren "vers'.
En niet 1 keer 'vers rubber', maar dat viel 4 keer per minuut.
Omdat hun woordenschat beperkt is, en de actuele kennis van wat er speelt nog niet aanwezig is, krijg je dus een soort lawine van een woordenbrij die dus noodgedwongen elke keer terug komen.

Voorbeeld. Een auto pit. Wat is relevant bij een pitstop. Snelheid pitsstop, en het bandentype wat er dan op gaat. Het eerste, de snelheid wordt braaf gemeld, de bandenkeuze niet. Hoeveel banden men nog heeft van welk type ( iets wat een commentator normaliter hoort te weten ) hoor je niet.
Wat je wel hoort is hoe ultra mega laat men remt voor de pitsstraat, en men blaft letterlijk de hele 5 seconden vol met ...met wat eigenlijk.
Gister heb ik tijdens de pitsstops het geluid zachter gezet, want ook hier is het ronduit afleidend. En dan zelf maar kijken wat voor kleur erop gaat.
Zonde, want het geluid van wielmoeren op en af is heerlijk.

Voorbeeld 2. Max rijdt onmiddellijk weg bij Alonso. Je ziet dat in bocht 1 .
Commentaar gaat nog even rustig een minuut door over hoe Alonso straks max het toch lastig gaat maken. Bocht 2, Max loopt nog verder uit. Dat ziet de kijker. Na 4 minuten komt Freek vonk #1 daar dus ook achter.

Voorbeeld 3. DRS. Bedoel, je kan dat 1, 2 hooguit 3 keer melden dat zoiets invloed heeft op inhalen.
Gister ( na vers ) het nieuwe steekwoordje. Terwijl het eigenlijk ging over batterijen opladen. Dat was de essentie wat er speelde tussen max en carlos. Dat je met DRS in kan halen snap je na 2 keer wel. Maar nee. En maar vol kletsen dat de DRS open is. Het is niet te doen.
Maar dit is wel een interessant punt. Want de 2 Heren weten dus domweg niet wat er werkelijk technisch aan de hand is. Dus eigenlijk lijkt het erop dat ze door heel veel te praten maar feitelijk niks zeggen hopen dat de pit reporter A Kalf dan maar komt met de daadwerkelijk inhoud.

Kortom, je zit je als kijker enorm op te vreten over A de krampachtige hectiek , B, het continue bewegende timbre ( elke zin omhoog in t midden ) C : de beperkte woordkeuze. ( Echt, Ultra, mega etc ) D : door de boordradio heen leuteren. ( we gaan nu even luisteren naar de chinees terwijl Zhou al klaar is ) .

Dit zijn niet zozeer beginnersfoutjes, dit lijkt wel een bewuste keuze te zijn. Klets het vol, maak het zogenaamd spectaculair, maar van elke scheet een enorm groot ding. Daarom ook de vergelijking met Freek Vonk, en dan de lucky tv variant.

Men heeft duidelijk onderschat dat niet alleen 12 jarigen kijken, maar ook volwassen mensen die graag ook wat leren, maar niet perse zitten te wachten op het nodeloos opvullen van datgene wat je reeds ziet.
En dan ook nog eens met stemmen die , mochten ze solliciteren bij bv een radio station, per ommegaande zouden worden afgewezen. Beperkt toon register, zeer bepekte woordenschat, en een dictie die geen coherent geheel is.

Over het studio gedeelte hoef ik geen oordeel te hebben, dat is nu een standaard formaat geworden met aan t eind elke coureur doet zn zegje, en de 2 heren vullen dat in. Als je dat niet bevalt, kun je ook naar bv race cafe kijken. Dus dan heb je iig een keuze.

Dan de int op locatie. Je merkt duidelijk dat de plopkap ( merk zender ) deuren opent. Waar de hr Plooij uiteindelijk droog liep ( men kwam niet ) draaft iedereen hier keurig op, incluis de hr Wolf.
Ok, ze dreunen hun standaard persriedeltje op, maar je hoort en ziet ze iig.
Zo te zien is daar nu ook een nieuwe man geïntroduceerd, waarschijnlijk om het publiek tegemoet te komen.

Is dit stuk geschreven omdat ik Mol terug wil? nee. Integendeel zelfs. Ook dat was niet altijd ideaal, en dan vooral de combinatie Mol Plooi.

Maar dit is t gewoon niet. En viaplay kan gewoon ingrijpen. Wie wel ? zie boven. Cast het op stem, op rust, op kennis, en op woordenschat.

[ Voor 7% gewijzigd door DIKKEHENK op 20-06-2022 10:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PatrickC
Wat me gisteren ook opviel… viaplay heeft veel mensen ter plekke, wat echt een voordeel is tov Ziggo, maar niet altijd. Op een gegeven moment schakelde ze volgens mij naar de Finse pitreporter van viaplay… als mensen commentaar hebben op Stéphane, dan vraag ik me af wat ze van die Finse dame vonden? Dat was echt drama…

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DoeEensGek
  • Laatst online: 07-09 18:45
PatrickC schreef op maandag 20 juni 2022 @ 10:15:
Wat me gisteren ook opviel… viaplay heeft veel mensen ter plekke, wat echt een voordeel is tov Ziggo, maar niet altijd. Op een gegeven moment schakelde ze volgens mij naar de Finse pitreporter van viaplay… als mensen commentaar hebben op Stéphane, dan vraag ik me af wat ze van die Finse dame vonden? Dat was echt drama…
Jij bedoelt het interview met Magnussen? Dat was slecht! :o Maja kan me voorderest niet heel druk maken zolang er maar goed beeld is. Gisteren de wedstrijd via f1tv gekeken, dat krijgt toch mijn voorkeur qua beeldkwaliteit.
Na beschouwing wel even meegepikt, maar was niet hun beste uitzending.

Acties:
  • +10 Henk 'm!

• DJTimo
  • Laatst online: 22:56
ik zal ook eens mijn ervaring met Viaplay delen. Ik hou het alleen wel bij F1 kijken, want voor films/series gebruik ik het niet. Ik vergelijk het met Ziggo, want dat is mijn enige referentie.

De studio (voorbeschouwing/nabeschouwing qualy en race) heerlijk! wat een rust in vergelijk met Ziggo (wat ik vorige seizoenen had). Zelfs Tom Coronel is de rust zelfe. Hadden Tom en Robert Doornbos altijd de behoefte om te bewijzen wie het meest luid/grappig ( :Z ) kon zijn. Bij Viaplay kun je je daadwerkelijk voorbereiden op de sessie aanstaande. Het ADHD gehalte is fors teruggeschroefd. Wellicht onder invloed van Amber, want Rob Kamphuijs was als een rode lap op een stier.

Stream: nul (0) problemen. Internet verbinding van KPN. werkt altijd, kwaliteit van de stream is ruim voldoende. Op mijn TV kun je toch geen verschil zien tussen 1080p of 4k. Haperende stream is hier niet van toepassing (nooit geweest)

Commentaar: (pit)reporting. leuk gedaan (ook leuk dat David Coulthard de grid walk doet. geeft forse meerwaarde tov Jack Plooi) maar commentaar van Bert en Ernie is twijfelachtig (vallen wel eens in herhaling of staten de obvious. Wel prettig eens wat anders te horen dan Olav Mol (persoonlijke mening)

App. navigatie in de app laat veel ruimte voor verbetering. Het overzicht van Live evenementen kan aanzienlijk beter, maar uiteindelijk lukt het altijd. Daarmee is dit mijn enige "klacht"

Of ik volgend seizoen Viaplay neem hangt af van mijn persoonlijk situatie (ik ga mogelijk in het buitenland wonen en het is nog niet duidelijk of ik met mijn NL account op andere locaties kan streamen)

[ Voor 0% gewijzigd door DJTimo op 20-06-2022 12:35 . Reden: typotjes ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Alekz87
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 22:06
DIKKEHENK schreef op maandag 20 juni 2022 @ 10:03:
[...]

niet alleen het timbre van de stem is 'wennen', maar ook de intonatie, woordkeuze, en beseffen wanneer je wel en niet moet praten.

Want hier is zoveel mis mee, dat dit geen smaak kwestie meer is, dit is ronduit een miscast.
Het lijkt erop alsof de heren valkenburg en heemskerk de opdracht hebben gekregen om de boel letterlijk vol te kliederen met woorden. Woorden als echt, mega, ultra, en sinds gisteren "vers'.
En niet 1 keer 'vers rubber', maar dat viel 4 keer per minuut.
Omdat hun woordenschat beperkt is, en de actuele kennis van wat er speelt nog niet aanwezig is, krijg je dus een soort lawine van een woordenbrij die dus noodgedwongen elke keer terug komen.

Voorbeeld. Een auto pit. Wat is relevant bij een pitstop. Snelheid pitsstop, en het bandentype wat er dan op gaat. Het eerste, de snelheid wordt braaf gemeld, de bandenkeuze niet. Hoeveel banden men nog heeft van welk type ( iets wat een commentator normaliter hoort te weten ) hoor je niet.
Wat je wel hoort is hoe ultra mega laat men remt voor de pitsstraat, en men blaft letterlijk de hele 5 seconden vol met ...met wat eigenlijk.
Gister heb ik tijdens de pitsstops het geluid zachter gezet, want ook hier is het ronduit afleidend. En dan zelf maar kijken wat voor kleur erop gaat.
Zonde, want het geluid van wielmoeren op en af is heerlijk.

Commentaar gaat nog even rustig een minuut door over hoe Alonso straks max het toch lastig gaat maken. Bocht 2, Max loopt nog verder uit. Dat ziet de kijker. Na 4 minuten komt Freek vonk #1 daar dus ook achter.

Voorbeeld 3. DRS. Bedoel, je kan dat 1, 2 hooguit 3 keer melden dat zoiets invloed heeft op inhalen.
Gister ( na vers ) het nieuwe steekwoordje. Terwijl het eigenlijk ging over batterijen opladen. Dat was de essentie wat er speelde tussen max en carlos. Dat je met DRS in kan halen snap je na 2 keer wel. Maar nee. En maar vol kletsen dat de DRS open is. Het is niet te doen.
Maar dit is wel een interessant punt. Want de 2 Heren weten dus domweg niet wat er werkelijk technisch aan de hand is. Dus eigenlijk lijkt het erop dat ze door heel veel te praten maar feitelijk niks zeggen hopen dat de pit reporter A Kalf dan maar komt met de daadwerkelijk inhoud.

Kortom, je zit je als kijker enorm op te vreten over A de krampachtige hectiek , B, het continue bewegende timbre ( elke zin omhoog in t midden ) C : de beperkte woordkeuze. ( Echt, Ultra, mega etc ) D : door de boordradio heen leuteren. ( we gaan nu even luisteren naar de chinees terwijl Zhou al klaar is ) .

Dit zijn niet zozeer beginnersfoutjes, dit lijkt wel een bewuste keuze te zijn. Klets het vol, maak het zogenaamd spectaculair, maar van elke scheet een enorm groot ding. Daarom ook de vergelijking met Freek Vonk, en dan de lucky tv variant.

Men heeft duidelijk onderschat dat niet alleen 12 jarigen kijken, maar ook volwassen mensen die graag ook wat leren, maar niet perse zitten te wachten op het nodeloos opvullen van datgene wat je reeds ziet.
En dan ook nog eens met stemmen die , mochten ze solliciteren bij bv een radio station, per ommegaande zouden worden afgewezen. Beperkt toon register, zeer bepekte woordenschat, en een dictie die geen coherent geheel is.

Over het studio gedeelte hoef ik geen oordeel te hebben, dat is nu een standaard formaat geworden met aan t eind elke coureur doet zn zegje, en de 2 heren vullen dat in. Als je dat niet bevalt, kun je ook naar bv race cafe kijken. Dus dan heb je iig een keuze.

Dan de int op locatie. Je merkt duidelijk dat de plopkap ( merk zender ) deuren opent. Waar de hr Plooij uiteindelijk droog liep ( men kwam niet ) draaft iedereen hier keurig op, incluis de hr Wolf.
Ok, ze dreunen hun standaard persriedeltje op, maar je hoort en ziet ze iig.
Zo te zien is daar nu ook een nieuwe man geïntroduceerd, waarschijnlijk om het publiek tegemoet te komen.

Is dit stuk geschreven omdat ik Mol terug wil? nee. Integendeel zelfs. Ook dat was niet altijd ideaal, en dan vooral de combinatie Mol Plooi.

Maar dit is t gewoon niet. En viaplay kan gewoon ingrijpen. Wie wel ? zie boven. Cast het op stem, op rust, op kennis, en op woordenschat.
Je haalt echt de woorden uit m’n mond.

Ik kon het woord: vers rubber niet meer horen gister.

Ik heb de afgelopen jaren ontzettend veel geleerd van ziggo. Vooral de ins en outs, strategieën, politieke spelletjes ga zo maar door.

Afgelopen races was echt een drama als fan om naar te luisteren. Hoeveel nieuwe setjes of gebruikte setjes? Geen idee? Boordradios worden overgeslagen, slechte pitstops worden niet benadrukt, inschatten wanneer coureurs terug de baan op komen na een 1 of 2 stopper worden niet vermeld. Dit alles hadden de heren bij ziggo wel paraat.

Er zit te weinig know how bij viaplay. Ik daarentegen hou wel van dat bitterballen tafelgesprek bij ziggo. Kijk ook graag naar gijp en Derksen bijvoorbeeld. Lekker slap lullen maar wel kennis! Beetje bier drinken en hardop lachen. Ja het is TV dus 99% is fake maar toen kon ik iig nog lachen tijdens races of voor/na beschouwing. Nu is het zo suf droog en saai

iPhone 3G, Samsung Galaxy S2, HTC One M7, HTC One M8, Samsung Note 4, Samsung Galaxy S7 Edge, Oneplus 3T, iPhone X, Apple Watch Series 2, Apple Watch Series 6, iPhone 12 Pro, iPhone 14 Pro, iPhone 16 Pro, Apple Watch Series 10.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alekz87
Beakzz schreef op zondag 19 juni 2022 @ 22:05:
[...]

aan het eind en breekt dan nog even in om te zeggen dat Max waarschijnlijk heel de race zonder radio gereden heeft. We hebben Max heel de race gehoord behalve aan het eind :+
Toen ik dit hoorde heb ik echt direct de stream beëindigd.

Hoe het werkelijk ging: door t uitbundig vieren in z’n auto trok Max wellicht perongeluk t stekkertje los.

Analyse: MAX HELE RACE ZONDER RADIO GEREDEN

8)7

iPhone 3G, Samsung Galaxy S2, HTC One M7, HTC One M8, Samsung Note 4, Samsung Galaxy S7 Edge, Oneplus 3T, iPhone X, Apple Watch Series 2, Apple Watch Series 6, iPhone 12 Pro, iPhone 14 Pro, iPhone 16 Pro, Apple Watch Series 10.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Albert020
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 01:33
matthijst schreef op maandag 20 juni 2022 @ 08:29:
https://www.telegraaf.nl/...gende-f1-kijkers-tegemoet

AMSTERDAM (ANP) - Viaplay gaat klanten die problemen ervaren met de streamingdienst en recht hebben op compensatie, ook echt compenseren. Dat meldt de Consumentenbond.

Met name fans van de Formule 1 klagen al maanden over slechte streams, de slechte bereikbaarheid van de klantenservice en het gegeven dat Viaplay de consumenten zelf vaak de schuld geeft van de problemen. De Consumentenbond riep het platform eind mei op om actie te ondernemen.

De compensatie die Viaplay kan geven zou bijvoorbeeld een prijsverlaging zijn voor de periode dat de streamingdienst niet goed werkte. Ook kunnen consumenten ervoor kiezen om hun abonnement te beëindigen waarbij ze ook hun geld terugkrijgen.
Mag ook wel, abn gaat vanaf augustus 13,99 p/m worden, ben dan al weg bij die club, F1TV 7,99 p/m.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jorizzz
  • Laatst online: 12-09 18:11
Alekz87 schreef op maandag 20 juni 2022 @ 11:00:
[...]

Ik heb de afgelopen jaren ontzettend veel geleerd van ziggo. Vooral de ins en outs, strategieën, politieke spelletjes ga zo maar door.

Afgelopen races was echt een drama als fan om naar te luisteren. Hoeveel nieuwe setjes of gebruikte setjes? Geen idee? Boordradios worden overgeslagen, slechte pitstops worden niet benadrukt, inschatten wanneer coureurs terug de baan op komen na een 1 of 2 stopper worden niet vermeld. Dit alles hadden de heren bij ziggo wel paraat.

Er zit te weinig know how bij viaplay. Ik daarentegen hou wel van dat bitterballen tafelgesprek bij ziggo. Kijk ook graag naar gijp en Derksen bijvoorbeeld. Lekker slap lullen maar wel kennis! Beetje bier drinken en hardop lachen. Ja het is TV dus 99% is fake maar toen kon ik iig nog lachen tijdens races of voor/na beschouwing. Nu is het zo suf droog en saai
Tja, en zo heeft iedereen zijn eigen voorkeur. Ik kon die bitterballensfeer bijvoorbeeld echt niet uitstaan. Beetje bier drinken en hardop lachen doe ik zelf wel als ik met vrienden ben. Voor mij werd het niets meer dan dom gehinnik (net als Gijp en Derksen trouwens, kan ik ook echt niet uitstaan). Liever dat wat jij 'suf droog en saai' noemt.

Wat ik wel met je eens ben en enigszins mis is het kennisniveau bij een deel van de Viaplay mensen. Vooral bij de dames, maar ook bij 'Mel & Nel', of in elk geval laten ze niet genoeg blijken het te hebben. Foutjes hier en daar vallen mij ook op, maar is echt al veel minder dan bij Olav Mol. Voor de rest is dit format voor mij drie stappen vooruit t.o.v. Ziggo.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• DIKKEHENK
Alekz87 schreef op maandag 20 juni 2022 @ 11:00:
[...]

Nou ja, niet alles is slecht, vond hun uitvoerige uitleg in de studio voor de race over het stuiteren wel informatief. En dan vooral waar je downforce ligt, en vorig jaar lag.

Maar je ziet duidelijk dat men voor een oppervlakkig race commentaar is gegaan/heeft gekozen . Veel praten, niks zeggen.
En uiteindelijk speelt dat ook mee in de 'beleving'. Die is nu beduidend minder als ik de stroom van klachten over het race commentaar ( na brakke stream) letterlijk overal lees.

Mol en Plooij geloofden aan t eind ( en nog steeds ) iets teveel in zichzelf. Ook dat was wel eens aan vervanging toe. Idem voor Kamphuis en Doornbos. Maar Doornbos ( en vdGarde en Coronel en Kalff) weten wel precies wat er vooral technisch speelt. En dit is bij uitstek een technische sport, en geen draaimolen op een kermis.

[ Voor 12% gewijzigd door DIKKEHENK op 20-06-2022 11:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• padoempats
  • Registratie: September 2017
  • Laatst online: 11-09 14:20
DJTimo schreef op maandag 20 juni 2022 @ 10:44:
iStream: nul (0) problemen. Internet verbinding van KPN. werkt altijd, kwaliteit van de stream is ruim voldoende. Op mijn TV kun je toch geen verschil zien tussen 1080p of 4k. Haperende stream is hier niet van toepassing (nooit gewest)
Je probeert het te vergelijken met 4K, maar eigenlijk is de 1080p stream eerder een geupscalede 720p versie. Als je beter gewend bent/gezien hebt, is het moeilijk om terug te gaan. Het beeld is namelijk prima te doen als het stil staat. Zodra je naar bewegend beeld kijkt is de compressie goed zichtbaar en verdwijnt het meeste detail. Als je dan F1tv of zoals het bij ziggo was er naast legt, valt het gelijk erg op dat het detail/scherpte ontbreekt.
Zelfs op een hd ready/ 720p only tv moet het verschil met een betere stream (hogere bitrate) zichtbaar zijn.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PatrickC
DJTimo schreef op maandag 20 juni 2022 @ 10:44:
Of ik volgend seizoen Viaplay neem hangt af van mijn persoonlijk situatie (ik ga mogelijk in het buitenland wonen en het is nog niet duidelijk of ik met mijn NL account op andere locaties kan streamen)
Wat betreft je volledige betoog, je verwoord precies mijn gedachten. Over dat laatste… met een NL abonnement kun je binnen de EU kijken. Daarbuiten niet, of je zou iets moeten gaan proberen met VPN. Ik heb het zelf ook nagezocht, want F1 TV Pro kon ik b.v. gewoon op vakantie in Zwitserland (dus buiten EU) bekijken en dat gaat met viaplay dus niet lukken. Per 1 augustus zeg ik viaplay dan ook op en ga weer een abonnement op F1 TV Pro nemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DJTimo
padoempats schreef op maandag 20 juni 2022 @ 11:21:
[...]

Je probeert het te vergelijken met 4K, maar eigenlijk is de 1080p stream eerder een geupscalede 720p versie. Als je beter gewend bent/gezien hebt, is het moeilijk om terug te gaan. Het beeld is namelijk prima te doen als het stil staat. Zodra je naar bewegend beeld kijkt is de compressie goed zichtbaar en verdwijnt het meeste detail. Als je dan F1tv of zoals het bij ziggo was er naast legt, valt het gelijk erg op dat het detail/scherpte ontbreekt.
Zelfs op een hd ready/ 720p only tv moet het verschil met een betere stream (hogere bitrate) zichtbaar zijn.
aah ok, tnx. Hoe dan ook, de kwaliteit van de stream is voor mij goed genoeg, ik zie geen compressie artifacts
PatrickC schreef op maandag 20 juni 2022 @ 12:14:
[...]

Wat betreft je volledige betoog, je verwoord precies mijn gedachten. Over dat laatste… met een NL abonnement kun je binnen de EU kijken. Daarbuiten niet, of je zou iets moeten gaan proberen met VPN. Ik heb het zelf ook nagezocht, want F1 TV Pro kon ik b.v. gewoon op vakantie in Zwitserland (dus buiten EU) bekijken en dat gaat met viaplay dus niet lukken. Per 1 augustus zeg ik viaplay dan ook op en ga weer een abonnement op F1 TV Pro nemen.
Ik ga buiten de EU zitten als de plannen doorgaan (latijns amerika), dus ik moet tegen die tijd iets anders bedenken.

[ Voor 30% gewijzigd door DJTimo op 20-06-2022 12:17 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• PatrickC
DJTimo schreef op maandag 20 juni 2022 @ 12:16:
Ik ga buiten de EU zitten als de plannen doorgaan (latijns amerika), dus ik moet tegen die tijd iets anders bedenken.
Mocht je F1 TV Pro overwegen, dan moet je even checken of deze service wordt aangeboden in het land waar je zit. Maar bij jou lijkt het niet op vakantie zo te lezen, dus wellicht beter om in het land waar je zit te bekijken wat voor opties je daar hebt om F1 te kijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DJTimo
PatrickC schreef op maandag 20 juni 2022 @ 12:20:
[...]

Mocht je F1 TV Pro overwegen, dan moet je even checken of deze service wordt aangeboden in het land waar je zit. Maar bij jou lijkt het niet op vakantie zo te lezen, dus wellicht beter om in het land waar je zit te bekijken wat voor opties je daar hebt om F1 te kijken.
Dank voor het meedenken. Ik denk dat het inderdaad hierop neer gaat komen.

Acties:
  • +11 Henk 'm!

• FirePuma142
  • Registratie: April 2004
  • Niet online

FirePuma142

Sergius Bauer

Ik vind het wel grappig om hier te lezen dat het commentaar bij Viaplay wordt ervaren als veel praten maar niets zeggen. Dat is zo ongeveer de definitie van Olav en Jack als je het mij vraagt :+

Ze zijn zeker niet vlekkeloos en ze moeten nog wat leren, maar zo rampzalig slecht als hier omschreven is het echt niet naar mijn idee. Dan worden de tekortkomingen van het voorgaande duo wel heel, heel erg met de mantel der melancholie bedekt.

Grappig genoeg was de feedback eerst te monotoon commentaar bij Viaplay, maar nu zijn ze te enthousiast.

Good taste is for people who can’t afford sapphires

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• FirePuma142
  • Niet online

FirePuma142

Sergius Bauer

DIKKEHENK schreef op maandag 20 juni 2022 @ 10:03:
[...]

Even op deze inzoomen, want het spijt me, maar er is niks van waar. Na een seconde of 5 wordt al gemeld dat Verstappen een wagenlengte voorsprong heeft. Daar voor wordt al duidelijk gemaakt dat Verstappen de beste start heeft. Na 15 seconden, wordt er letterlijk gezegd "Niks er van die aanval van Alonso, want Verstappen is veel en veel te goed weg". Er wordt in de verste verte niet doorgesproken over een aanval van Alonso die nog komen zal.

En niet om het een of ander, maar een commentator is geen ondertitelaar. Dus letterlijk vertellen wat er bijvoorbeeld bij een pitstop gebeurt, vind ik nogal overbodig. En wat betreft de woordenschat, ik hoorde referentiekader Olav Mol altijd "heul" of zelfs "heul, heul" zeggen als er erg laat werd ingeremd bijvoorbeeld. Ik denk dan ook dat het niet zo veel te maken heeft met de veronderstelde beperkte woordenschat, maar met persoonlijke voorkeur.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DIKKEHENK
FirePuma142 schreef op maandag 20 juni 2022 @ 12:49:
[...]

Even op deze inzoomen, want het spijt me, maar er is niks van waar. Na een seconde of 5 wordt al gemeld dat Verstappen een wagenlengte voorsprong heeft. Daar voor wordt al duidelijk gemaakt dat Verstappen de beste start heeft. Na 15 seconden, wordt er letterlijk gezegd "Niks er van die aanval van Alonso, want Verstappen is veel en veel te goed weg". Er wordt in de verste verte niet doorgesproken over een aanval van Alonso die nog komen zal.

En niet om het een of ander, maar een commentator is geen ondertitelaar. Dus letterlijk vertellen wat er bijvoorbeeld bij een pitstop gebeurt, vind ik nogal overbodig. En wat betreft de woordenschat, ik hoorde referentiekader Olav Mol altijd "heul" of zelfs "heul, heul" zeggen als er erg laat werd ingeremd bijvoorbeeld. Ik denk dan ook dat het niet zo veel te maken heeft met de veronderstelde beperkte woordenschat, maar met persoonlijke voorkeur.
Precies daarom schreef ik ook dat het duo Mol Plooij weldegelijk aan vervanging toe is.
Dus nee, mijn voorkeur ligt niet bij Mol. 'Bizar, heul" kwam ook hier de neus uit.
En dat eindeloos jolige gedoe van Plooij ook.

Maar geestig dat je het even teruggeluisterd hebt. "Verstappen is veel en veel te goed weg"" veel en veel te goed. 3 woorden teveel. En dat gaat dus met alles zo. En geen verschil met heul heul heul. Waarom?

Maar dit is een technische sport, en verwacht derhalve dus ook onderlegd technisch commentaar. En niet dit. Want ook dit is dezelfde hahahihijeetjewatenutlraversspektakel

[ Voor 6% gewijzigd door DIKKEHENK op 20-06-2022 12:56 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• tweakduke
  • Laatst online: 01:20

tweakduke

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit
Gezien het begin, zit er zeker een positieve groei in de studio en diegene die op het circuit zijn. Minpuntje blijft Melroy, kan niet helemaal aan hem wennen. Daarnaast ga ik dus niet letten op ultra of andere woorden die hun gebruiken. Andere generatie, andere woordkeuze. Als je erop gaat letten wordt het storend.

Hoe ze het commentaar invullen is mij om het even, zolang men niet overdreven enthousiast is vind ik het wel goed. De technische details vul ik daarnaast zelf wel in.

Op dat gebied zie ik het wel goed komen, het stoort mij meer dat Viaplay het op bepaalde platformen het niet voor elkaar krijgt om een stabiele en goede kwaliteit stream aan te bieden. Het is wat mij betreft onbegrijpelijk dat de consumentenbond met deze 'oplossing' tevreden is. Men moet het zelf gaan aantonen, nou dat zie ik dus niet gebeuren door technische onvermogen bijvoorbeeld.

De beeldkwaliteit is daarnaast wel goed, maar dan moet je het juiste platform hebben en dat moeten ze echt oplossen. Ondersteun bepaalde platforms dan niet of wees daar open over. Dat de consument dat moet gaan aantonen is schandalig.

Tweakers Discord

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Wachten...
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 01:10
FirePuma142 schreef op maandag 20 juni 2022 @ 12:30:
Ik vind het wel grappig om hier te lezen dat het commentaar bij Viaplay wordt ervaren als veel praten maar niets zeggen. Dat is zo ongeveer de definitie van Olav en Jack als je het mij vraagt :+

Ze zijn zeker niet vlekkeloos en ze moeten nog wat leren, maar zo rampzalig slecht als hier omschreven is het echt niet naar mijn idee. Dan worden de tekortkomingen van het voorgaande duo wel heel, heel erg met de mantel der melancholie bedekt.

Grappig genoeg was de feedback eerst te monotoon commentaar bij Viaplay, maar nu zijn ze te enthousiast.
Wat wij heel erg hebben met het commentaar, is dat ze echt maar moeten blijven praten en er vaak niks zinnigs uit komt en dat dingen 20x herhaald worden. Bij Olav Mol was alles wat natuurlijker door een soort passie. Het stoorde ons dus minder dat hij er wel eens naast zat. Hier proberen ze soms het overdreven Engelse commentaar na te doen (zo komt het op ons over).

Neem het laatste gedeelte na de safety car. Je merkt dat ze daar maar willen blijven praten om het praten. Ze zeggen daar dat Russel al wegrijdt bij Occon. Ze waren echt net gestart en ze zaten allemaal even ver uit elkaar, maar ja je moet toch wat zeggen. Daarnaast zeggen ze heel vaak dingen zoals "Sainz wil deze wel heel graag winnen" of Verstappen doet er echt alles aan om Sainz achter hem te houden (geen exacte quotes) Maar het zijn van die opmerkingen.....Natuurlijk wil Sainz winnen, en natuurlijk doet verstappen er alles aan om hem achter hem te houden. Je kunt zulke dingen echt wel een keer zeggen natuurlijk, maar het gaat hier maar door. Helaas is deze irritatie ergens ontstaan en kunnen we het niet zo makkelijk ontwijken.

Als je dit kunt lezen, dan werkt mij Signature!

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• FirePuma142
  • Niet online

FirePuma142

Sergius Bauer

DIKKEHENK schreef op maandag 20 juni 2022 @ 12:53:
[...]

Maar geestig dat je het even teruggeluisterd hebt. "Verstappen is veel en veel te goed weg"" veel en veel te goed. 3 woorden teveel. En dat gaat dus met alles zo. En geen verschil met heul heul heul. Waarom?
Je stapt er nogal makkelijk overheen dat je met het grootste gemak een onwaarheid als feitelijk argument de wereld in slingert. Ik vind het dan ook nogal bijzonder dat je je ergert aan naar jouw idee excessief taalgebruik, maar het vervolgens geen enkel probleem vindt om excessieve overdrijvingen in te zetten als argument. Ik heb liever het eerste, dat is in ieder geval (heul, heul) eerlijk ;)
Maar dit is een technische sport, en verwacht derhalve dus ook onderlegd technisch commentaar. En niet dit. Want ook dit is dezelfde hahahihijeetjewatenutlraversspektakel
F1 is inmiddels een volkssport, geen nichesport meer. Daar hoort toegankelijker commentaar bij. Je eigen eisen en wensen als maatstaf gebruiken voor de som der delen is daarom niet bijzonder realistisch te noemen.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Alekz87
Wachten... schreef op maandag 20 juni 2022 @ 13:02:
[...]

Olav Mol was alles wat natuurlijker door een soort passie. Het stoorde ons dus minder dat hij er wel eens naast zat. Hier proberen ze soms het overdreven Engelse commentaar na te doen (zo komt het op ons over).
Ik vond dat altijd mooi. Bijvoorbeeld Hamilton toen hij zich verremde vorig jaar. Nee nee nee SUKKEL! Haha. (Niet exact citaat). Maar ik kan hiervan genieten. Dit is een pure reactie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DIKKEHENK
FirePuma142 schreef op maandag 20 juni 2022 @ 13:04:
[...]

Je stapt er nogal makkelijk overheen dat je met het grootste gemak een onwaarheid als feitelijk argument de wereld in slingert. Ik vind het dan ook nogal bijzonder dat je je ergert aan naar jouw idee excessief taalgebruik, maar het vervolgens geen enkel probleem vindt om excessieve overdrijvingen in te zetten als argument. Ik heb liever het eerste, dat is in ieder geval (heul, heul) eerlijk ;)

[...]

F1 is inmiddels een volkssport, geen nichesport meer. Daar hoort toegankelijker commentaar bij. Je eigen eisen en wensen als maatstaf gebruiken voor de som der delen is daarom niet bijzonder realistisch te noemen.
Daarom gaf ik ook 3 voorbeelden. Of iets toegankelijk is of niet weet ik niet. Toegankelijk zou zijn dat je het begrijpelijk maakt voor hen die bv iets niet begrijpen.
Dat kan. Maar dan moet je dingen gaan uitleggen. Dat gebeurt imo prima ervoor, en erna.

Veel praten niks zeggen maakt iets niet toegankelijk. Dit is vulling. Volpraten. Veel te veel woorden gebruiken. Dat maakt iets niet toegankelijker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FirePuma142
  • Niet online

FirePuma142

Sergius Bauer

DIKKEHENK schreef op maandag 20 juni 2022 @ 13:09:
[...]

Daarom gaf ik ook 3 voorbeelden. Of iets toegankelijk is of niet weet ik niet. Toegankelijk zou zijn dat je het begrijpelijk maakt voor hen die bv iets niet begrijpen.
Dat kan. Maar dan moet je dingen gaan uitleggen. Dat gebeurt imo prima ervoor, en erna.

Veel praten niks zeggen maakt iets niet toegankelijk. Dit is vulling. Volpraten. Veel te veel woorden gebruiken. Dat maakt iets niet toegankelijker.
Als je er om heen blijft praten heeft praten niet zo veel zin vrees ik. Het is nu namelijk vulling, volpraten. Veel te veel woorden gebruiken. Snor drukken.

[ Voor 6% gewijzigd door FirePuma142 op 20-06-2022 13:11 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DIKKEHENK
FirePuma142 schreef op maandag 20 juni 2022 @ 13:10:
[...]

Als je er om heen blijft praten heeft praten niet zo veel zin vrees ik. Het is nu namelijk vulling, volpraten. Veel te veel woorden gebruiken. Snor drukken.
mjah, dit is mij te simpel. Pak 1 punt, vertel wat niet klopt, dus alles klopt niet.
De commentaren op het commentaar zijn legio. Probeer hier dan te analyseren wat er aan schort. Wat irriteert.

En dat is veel. heul heul veel :)

En nogmaals de discussie Mol versus Freekie Vonk (x2) vind ik zelf niet relevant. Immers, het gerucht gaat ook dat een bekende rijder hier ook een stem in heeft gehad. ( bron petrolheads, BNR ) .

Maar dit is het domweg niet.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• FirePuma142
  • Niet online

FirePuma142

Sergius Bauer

DIKKEHENK schreef op maandag 20 juni 2022 @ 13:14:
[...]

mjah, dit is mij te simpel. Pak 1 punt, vertel wat niet klopt, dus alles klopt niet.
De commentaren op het commentaar zijn legio. Probeer hier dan te analyseren wat er aan schort. Wat irriteert.
Ik zeg niet dat alles niet klopt, maar bijvoorbeeld ook dat een commentator geen ondertitelaar is. Iets wat jij wel in ieder geval gedeeltelijk wenst door in binnen enkele seconden informatie die ook op het scherm zichtbaar is en niet of nauwelijks interpretatie behoeft (banden, duur pitstop) op te laten lepelen door de commentator.
En dat is veel. heul heul veel :)
Dat vind ik dus best mee vallen, precies waarom ik eerder aan gaf dat het eerder een geval is van verschillende smaken dan daadwerkelijk een kennis of kunde-issue.
En nogmaals de discussie Mol versus Freekie Vonk (x2) vind ik zelf niet relevant. Immers, het gerucht gaat ook dat een bekende rijder hier ook een stem in heeft gehad. ( bron petrolheads, BNR ) .
Dat je ze herhaaldelijk niet bij hun eigen naam wenst te noemen, geeft ook wel aan dat je niet bepaald (meer) neutraal in de wedstrijd zit.
Maar dit is het domweg niet.
Het mag van mij af en toe wat minder. Ik denk dat er nu wat overcompensatie plaats vindt bij de heren naar aanleiding van de feedback die ze eerder kregen. Ze zijn voor F1 en voor groot publiek hartstikke vers van de pers, ze hebben simpelweg ook tijd nodig. Na 8 (!) races weg keilen voor bijvoorbeeld een ander setje commentatoren is zo ongeveer het slechtst denkbare wat je kunt doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DIKKEHENK
FirePuma142 schreef op maandag 20 juni 2022 @ 13:25:

[...]

Het mag van mij af en toe wat minder. Ik denk dat er nu wat overcompensatie plaats vindt bij de heren naar aanleiding van de feedback die ze eerder kregen. Ze zijn voor F1 en voor groot publiek hartstikke vers van de pers, ze hebben simpelweg ook tijd nodig. Na 8 (!) races weg keilen voor bijvoorbeeld een ander setje commentatoren is zo ongeveer het slechtst denkbare wat je kunt doen.
Probeer het. Kijken wat de reactie is. Laat ze desnoods even met 'vakantie' gaan om geen gezichtsverlies op te lopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FirePuma142
  • Niet online

FirePuma142

Sergius Bauer

DIKKEHENK schreef op maandag 20 juni 2022 @ 13:31:
[...]

Probeer het. Kijken wat de reactie is. Laat ze desnoods even met 'vakantie' gaan om geen gezichtsverlies op te lopen.
En weer sla je voor het gemak alles wat je niet zint over. Rare manier van discussiëren.

Ik zou niet weten waarom het het proberen waard is. Zelfs al is het zo slecht als jij zegt dat het is, wie gaat er in stappen? Wie heeft er de kennis en kunde om dat überhaupt te kunnen, waarbij inwerktijd niet of nauwelijks bestaand zal zijn. Met als bijkomend risico dat als je om de een of andere manier (je timbre en een stopwoordje bijvoorbeeld) niet bevalt, je vrijwel direct weer op kunt hoepelen.

Zoals ik al eerder zei, totaal en volledig onrealistisch.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DIKKEHENK
FirePuma142 schreef op maandag 20 juni 2022 @ 13:39:
[...]

En weer sla je voor het gemak alles wat je niet zint over. Rare manier van discussiëren.

Ik zou niet weten waarom het het proberen waard is. Zelfs al is het zo slecht als jij zegt dat het is, wie gaat er in stappen? Wie heeft er de kennis en kunde om dat überhaupt te kunnen, waarbij inwerktijd niet of nauwelijks bestaand zal zijn. Met als bijkomend risico dat als je om de een of andere manier (je timbre en een stopwoordje bijvoorbeeld) niet bevalt, je vrijwel direct weer op kunt hoepelen.

Zoals ik al eerder zei, totaal en volledig onrealistisch.
Ach, ik pas hetzelfde trucje toe :) En of iemand biased is omdat ik het beestje een naam geef , daar reageer ik niet op. Je speelt iets teveel op t persoon, dus wis ik dat.

Kijk, een stem is een stem, daar heb je hele castings voor. Een stem omhelst bv registers die het plezant maken om naar te luisteren. Dat is niet erg subjectief.

En wie er in gaat stappen waag ik me niet aan, want dan krijg je vast weer '' ja maar die en zus en zo'. Gewoon een kwestie van casten. En voldoende lieden die hier ongetwijfeld aan voldoen.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Waah
  • Laatst online: 02:01
Wat een geklaag over een stopwoordje. Net alsof Mol dat niet had :+
Als je inderdaad op correct ABN gaat letten, en stopwoordjes, dan ben je sowieso met verkeerde dingen bezig :+ En dan zul je de technische info die wel gedeeld wordt ook missen.

Zoek dan gewoon ander commentaar, en accepteer dat het probleem misschien niet alleen bij het commentaarduo ligt :D

En een stem? het is niet alsof Olav nu een geweldige radiostem heeft. het is gewenning. En sommige mensen kunnen wat beter tegen verandering dan anderen :+

Ik heb liever dat ze iemand casten met ervaring en technische kennis die iets kan vertellen buiten wat ik op het scherm zie (zo nu en dan), dan " de perfecte stem" die geen feeling heeft met de race.

Luister de NOS herhaling maar eens. Ik heb het idee dat die beste man geen plezier heeft in zijn werk.

[ Voor 39% gewijzigd door Waah op 20-06-2022 13:49 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DIKKEHENK
Waah schreef op maandag 20 juni 2022 @ 13:47:
Wat een geklaag over een stopwoordje. Net alsof Mol dat niet had :+
Als je inderdaad op correct ABN gaat letten, en stopwoordjes, dan ben je sowieso met verkeerde dingen bezig :+ En dan zul je de technische info die wel gedeeld wordt ook missen.

Zoek dan gewoon ander commentaar, en accepteer dat het probleem misschien niet alleen bij het commentaarduo ligt :D
Nou, heb sky wel eens geprobeerd, maar als je nu een level in hysterie hebt, is dat wel een norm. Goeiemorgen zeg...vermoed ook zelf dat men bij viaplay naar Sky heeft geluisterd en gekeken als een soort van referentie.

maar ook hier weer de vergelijking met Mol. Er zijn meer mensen. Mol is exit wat betreft viaplay en F1. Zoveel is wel duidelijk. En daar heb ik geen problemen mee.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Waah
  • Laatst online: 02:01
DIKKEHENK schreef op maandag 20 juni 2022 @ 13:50:
[...]

Nou, heb sky wel eens geprobeerd, maar als je nu een level in hysterie hebt, is dat wel een norm. Goeiemorgen zeg...vermoed ook zelf dat men bij viaplay naar Sky heeft geluisterd en gekeken als een soort van referentie.

maar ook hier weer de vergelijking met Mol. Er zijn meer mensen. Mol is exit wat betreft viaplay en F1. Zoveel is wel duidelijk. En daar heb ik geen problemen mee.
Wacht.. je vindt de heren van Viaplay te druk? te hysterisch? want ik vond Mol juist meer voldoen aan de hysterie van Sky, en Viaplay dat juist flink indammen.

OF ik begrijp je verkeerd, wat natuurlijk ook kan.

[ Voor 3% gewijzigd door Waah op 20-06-2022 13:52 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• NeverSettle
  • Registratie: Oktober 2020
  • Laatst online: 11-09 23:32
Waah schreef op maandag 20 juni 2022 @ 13:51:
[...]

Wacht.. je vindt de heren van Viaplay te druk? te hysterisch? want ik vond Mol juist meer voldoen aan de hysterie van Sky, en Viaplay dat juist flink indammen.

OF ik begrijp je verkeerd, wat natuurlijk ook kan.
Viaplay is wat rustiger, maar praten helaas wel te veel of te lang door.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• meermarco
  • Laatst online: 12-09 10:48
Ik kijk F1 altijd via ziggo kanaal 200. Dat scheelt een hoop frustratie. Alleen dat stemgeluid van de presentatoren. Eentje gaat wel. Maar dat andere ‘hoge stemmetje’ is gewoon onprettig om naar te luisteren. Daarnaast wat ze mis hebben zoals de boardradio. Mol zette ook vaak de verkeerde auto in de pitsstraat :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FirePuma142
  • Niet online

FirePuma142

Sergius Bauer

DIKKEHENK schreef op maandag 20 juni 2022 @ 13:47:
[...]

Ach, ik pas hetzelfde trucje toe :) En of iemand biased is omdat ik het beestje een naam geef , daar reageer ik niet op. Je speelt iets teveel op t persoon, dus wis ik dat.
Dat is niet op de persoon, maar op de inhoud. Dat is een flink verschil. Ook hier geldt, excessief taalgebruik is een no go, maar excessieve overdrijvingen blijkbaar niet als jij ze bezigt. Als je hier overigens de ironie in je eigen taalgebruik en het een ander verwijten op de persoon te spelen niet ziet :+
Kijk, een stem is een stem, daar heb je hele castings voor. Een stem omhelst bv registers die het plezant maken om naar te luisteren. Dat is niet erg subjectief.
Dat lijkt mij juist verschrikkelijk subjectief, aangezien de registers die je noemt een flinke bandbreedte kennen.
En wie er in gaat stappen waag ik me niet aan, want dan krijg je vast weer '' ja maar die en zus en zo'. Gewoon een kwestie van casten. En voldoende lieden die hier ongetwijfeld aan voldoen.
Je hebt geen enkel zinnig alternatief maar stelt wel drastische en directe maatregelen voor. Dat vind ik op zijn zachtst gezegd nogal bijzonder. Net zoals dat je ook hier weer hetgeen negeert waar je geen trek in hebt.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DIKKEHENK
NeverSettle schreef op maandag 20 juni 2022 @ 13:53:
[...]

Dat is zeer beknopt de consensus wat ik heel veel lees. Dus er zit dan wel een kern van waarheid in.
En juist dat draagt bij aan een 'negatieve' ervaring, zeker als je stream dan ook nog brakjes is.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Wachten...
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 01:10
DIKKEHENK schreef op maandag 20 juni 2022 @ 13:50:
[...]

Dat denk ik dus ook. Het is echt een beetje Sky in het Nederlands. Het probleem hiermee, is dat alles wat ze zeggen zo onnatuurlijk voelt. Ik denk ook echt dat onnatuurlijk het juiste woord is. Alles wat ze doen en zeggen (Bij het Nederlandse commentaar) voelt zo nep aan. Dat komt vaak door hun overdreven reactie en een soort neplach die ze opzetten enz.

Maar laat ik eerlijk zijn, als je eenmaal in die irritatie zit (wat velen zitten) dan gaat ieder ander ding extra opvallen en irriteren. Ik weet dus niet of ze snel iets kunnen veranderen daar wat het schappelijker maakt.

Als je dit kunt lezen, dan werkt mij Signature!

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• DIKKEHENK
Wachten... schreef op maandag 20 juni 2022 @ 13:59:
[...]

Dat denk ik dus ook. Het is echt een beetje Sky in het Nederlands. Het probleem hiermee, is dat alles wat ze zeggen zo onnatuurlijk voelt. Ik denk ook echt dat onnatuurlijk het juiste woord is. Alles wat ze doen en zeggen (Bij het Nederlandse commentaar) voelt zo nep aan. Dat komt vaak door hun overdreven reactie en een soort neplach die ze opzetten enz.

Maar laat ik eerlijk zijn, als je eenmaal in die irritatie zit (wat velen zitten) dan gaat ieder ander ding extra opvallen en irriteren. Ik weet dus niet of ze snel iets kunnen veranderen daar wat het schappelijker maakt.
Precies dat. Wat velen zitten. Dat de overgang Mol ( en die heeft dus wel een prima commentaar stem, daar is hij ooit ook op gecast ) naar de 2 nieuwe wat dat betreft wennen is, is waarschijnlijk onderdeel van de irritatie. Bedoel, aan de prestaties van bv max zal het toch echt niet liggen.

blijf erbij, dit is veel praten en niks zeggen. En dat is een keuze. Van Viaplay. En zodra het ze klanten gaat kosten, dan grijpen ze in. Zo werkt dat in de wereld van commercie.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• alexbl69
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 00:00
DIKKEHENK schreef op maandag 20 juni 2022 @ 14:07:
[...]
Precies dat. Wat velen zitten. Dat de overgang Mol ( en die heeft dus wel een prima commentaar stem, daar is hij ooit ook op gecast ) naar de 2 nieuwe wat dat betreft wennen is, is waarschijnlijk onderdeel van de irritatie. Bedoel, aan de prestaties van bv max zal het toch echt niet liggen.

blijf erbij, dit is veel praten en niks zeggen. En dat is een keuze. Van Viaplay. En zodra het ze klanten gaat kosten, dan grijpen ze in. Zo werkt dat in de wereld van commercie.
Heb F1TV, en dus sinds 2 races het commentaar van Viaplay erbij. Naar aanleiding van de vele negatieve verhalen hier verwachtte ik er niet veel van, maar ben positief verrast. Misschien juist omdat het verwachtingspatroon zo laag was.

Ten opzichte van Olav vind ik het prettig dat ze veel minder missen. Moet wel eerlijk zeggen dat het feit dat we nu van Jack verlost zijn automatisch al flink wat kudo's oplevert.

If buying doesn’t mean ownership Then pirating isn’t stealing / iRacing Profiel

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Player1S
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 22:42

Player1S

Probably out in the dark

alexbl69 schreef op maandag 20 juni 2022 @ 15:40:
[...]

Heb F1TV, en dus sinds 2 races het commentaar van Viaplay erbij. Naar aanleiding van de vele negatieve verhalen hier verwachtte ik er niet veel van, maar ben positief verrast. Misschien juist omdat het verwachtingspatroon zo laag was.

Ten opzichte van Olav vind ik het prettig dat ze veel minder missen. Moet wel eerlijk zeggen dat het feit dat we nu van Jack verlost zijn automatisch al flink wat kudo's oplevert.
Mol heeft zich ook gewoon in de voet geschoten door geen sidekick te nemen. Ik durf er haast wel geld op in te zetten dat ie anders nog gewoon commentaar deed.

En wat hierboven ook al geschreven was, is ook stukje gewenning. Ik durf er ook wel geld op in te zetten dat als deze 2 heren het jarenlang hadden gedaan en we nu opeens Mol hadden gekregen, het gros het duo terug wou en Mol 10x niks vond.

Moet wel eerlijk zeggen dat Stephane wel beetje door de mand begint te vallen. Hele basic vragen en zie eigenlijk geen groei.
Aan de andere kant, Plooy liep er al jaren rond dus dan is er hoe dan ook wel een soort band met de rijders en teambazen. Dus misschien moeten we haar ook wat meer tijd gunnen.

Q: Can we keep politics out of punkrock pls? A: FUCK NO YOU FASCIST PIECE OF SHIT!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NeverSettle
  • Registratie: Oktober 2020
  • Laatst online: 11-09 23:32
Player1S schreef op maandag 20 juni 2022 @ 15:57:
[...]

Mol heeft zich ook gewoon in de voet geschoten door geen sidekick te nemen. Ik durf er haast wel geld op in te zetten dat ie anders nog gewoon commentaar deed.

En wat hierboven ook al geschreven was, is ook stukje gewenning. Ik durf er ook wel geld op in te zetten dat als deze 2 heren het jarenlang hadden gedaan en we nu opeens Mol hadden gekregen, het gros het duo terug wou en Mol 10x niks vond.

Moet wel eerlijk zeggen dat Stephane wel beetje door de mand begint te vallen. Hele basic vragen en zie eigenlijk geen groei.
Aan de andere kant, Plooy liep er al jaren rond dus dan is er hoe dan ook wel een soort band met de rijders en teambazen. Dus misschien moeten we haar ook wat meer tijd gunnen.
Mee eens over Olav Mol.

Wat betrefd Stéphane Kox, waarschijnlijk wilt Viaplay dat ze serieuze vragen stelt over F1. Ze zenden haar interviews volgens mij ook uit in andere landen waar Viaplay actief is. Zo krijgen wij in Nederland soms ook interviews te zien van de Scandinavische journalisten.
Vergeet ook niet dat Renault een tijdje terug niet zo blij waren met Jack Plooij en Olav Mol :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DIKKEHENK
alexbl69 schreef op maandag 20 juni 2022 @ 15:40:
[...]

Zeker, maar die 2 zie ik ook niet meer terug komen, tenzij de rechten over 2 jaar weer naar bv Videoland gaan oid.
Ook geen idee hoe succesvol dat GPradio is trouwens.

F1 lijkt me persoonlijk ook een beter iets als je sec voor de F1 gaat. Want viaplay koopt nu gewoon billy the kid in, om te proberen hun hogere prijs te verantwoorden. Men wekt de suggestie dat het een eigen productie is, maar is is gewoon een serie van EPIX.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FirePuma142
  • Niet online

FirePuma142

Sergius Bauer

[...]

Ik heb eerder het idee dat Mol voornamelijk geen sidekick naast zich duldde gedurende de wedstrijden. Van der Garde heeft het een aantal keer gedaan, maar dat is gestrand omdat Mol het niet bepaald plezierig vond. Hij wilde Van der Garde voor een vrij beperkt stuk commentaar inzetten, maar pertinent niet als co-commentator.

Ook hebben de heren Mol en Plooij zich niet bepaald geliefd gemaakt de afgelopen jaren bij het journalistengilde dat ook F1 verslaat voor Nederland. Ook dat zal een factor zijn geweest in de besluitvorming.
Dat vind ik eigenlijk niet, haar Engels is enorm verbeterd (vooral uitspraak) en ze is to the point. Enige kritiek is dat ze soms nog wat te sturend is in haar vragen, en dus eigenlijk zelf al een stuk van het antwoord geeft.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Soccer98
  • Registratie: Oktober 2015
  • Laatst online: 02-07 21:43
[...]

Ik denk dat je gelijk hebt wat betreft Mol. Het lijkt me echter ook geen prettige man om mee samen te werken. Als je kijkt naar de Race Café-afleveringen zie je ook dat Olav totaal geen chemie heeft met alle andere tafelgasten en soms apart reageert. Het is Olav-show.

Stephane is zeker niet de beste van het stel bij Viaplay, maar is zeker wel beter geworden vind ik. Sowieso maakt Viaplay stappen. Waar we vorige week de heren bij Ziggo stom zagen grappen over Hamiltons rugpijn, demonstreerden Amber en Giedo bij Viaplay gisteren hoe dat porpoising zou kunnen voelen en hoe vaak Hamilton dat had. Da's toch wat nuttiger dan Jack die een act opvoert alsof hij een bejaarde is.

Verder moeten we Plooij denk ik niet al te veel credits geven. Amicale man die een verdwaald goed interviewtje kon doen met iemand als Raikkonen. Voor de rest boeit het die coureurs echt geen donder wie achter die oranje plopkap staat. Daarvoor moet je echt een type Brundle of Coulthard zijn, maar niet gekke Jack uit Holland. Vergeet ook niet dat hij tussen 2006 en 2016 ook gewoon aan de zijlijn stond en toen hoorde je niemand.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Soccer98
  • Registratie: Oktober 2015
  • Laatst online: 02-07 21:43
FirePuma142 schreef op maandag 20 juni 2022 @ 16:45:
[...]
Ik heb eerder het idee dat Mol voornamelijk geen sidekick naast zich duldde gedurende de wedstrijden. Van der Garde heeft het een aantal keer gedaan, maar dat is gestrand omdat Mol het niet bepaald plezierig vond. Hij wilde Van der Garde voor een vrij beperkt stuk commentaar inzetten, maar pertinent niet als co-commentator.

Ook hebben de heren Mol en Plooij zich niet bepaald geliefd gemaakt de afgelopen jaren bij het journalistengilde dat ook F1 verslaat voor Nederland. Ook dat zal een factor zijn geweest in de besluitvorming..
Ja, klopt. Daarvoor ga je niet met twee man naar het buitenland. Het co-commentaar dat Jack nu doet bij GP Radio is ook precies dat, eigenlijk net iets meer dan wat Allard doet bij Viaplay. Jack duldt dat (en Olav dus ook), want hij is daadwerkelijk de enige met wie Mol echt een chemie heeft naar mijn idee.

Heb dan ook weinig medelijden met de twee. Wat ik ironisch vind is dat Mol en Plooij steevast hebben lopen afgeven op kleinere Nederlandse F1-websites, maar wel vacatures voor onbetaalde jobs bij GP Radio delen op Facebook. Of een Jack die bij GPFans voor de camera staat, terwijl hij in het verleden juist heeft lopen afgeven op dat soort sites.

[ Voor 4% gewijzigd door Soccer98 op 20-06-2022 17:14 ]

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• HansvDr
  • Registratie: Augustus 2009
  • Niet online
Hier tevreden met ViaPlay, zowel commentaar en voor / nabeschouwing. Ook blij dat ik dat gezeur van Olaf Mol niet meer hoef aan te horen. Ik schakelde gisteren even naar het racecafe van Ziggo en daar zat meneer weer te mopperen op Hamilton.

Al met al vooral blij zonder Olaf Mol.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DIKKEHENK
Soccer98 schreef op maandag 20 juni 2022 @ 17:02:
[...]

Ik denk dat je gelijk hebt wat betreft Mol. Het lijkt me echter ook geen prettige man om mee samen te werken. Als je kijkt naar de Race Café-afleveringen zie je ook dat Olav totaal geen chemie heeft met alle andere tafelgasten en soms apart reageert. Het is Olav-show.
Gok ook dat juist dit de reden was en is waarom een niet nader te noemen coureur juist hem niet meer terug wilde. ( aldus de geruchten )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LA-384
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 22:57
Ik geloof dat de streams van viaplay zeer gevoelig zijn voor alles wat de weergave negatief kan beïnvloeden.

Afgelopen weekend wilde ik tracktalk en hun vrijdagavond programma terugkijken, maar op m'n Xiaomi tv stick bleef het maar haperen en bufferen. Zowel rechtstreeks via de app, als via casten vanuit de tablet. Op de tablet zelf werkte het zonder haperingen.

Daarna hetzelfde geprobeerd met de Google tv stick en dat ging probleemloos. Ook live ging dat probleemloos.

Grootste verschil tussen die twee is de hardware (de Xiaomi is mega traag) en de wifi (Xiaomi heeft alleen 2,4ghz en Google ook 5ghz).

Mogelijk wordt er te weinig gebufferd bij viaplay en resulteert elke hapering in verbinding of verwerking in een stokkende stream. Strikt gezien is de 2,4ghz verbinding ook snel genoeg, omdat blu-ray kwaliteit bestanden probleemloos afgespeeld worden. En dan hebben we het toch al snel over 30-40mb/sec. Maar omdat het een drukbezette frequentie is, is de snelheid niet constant gegarandeerd.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Crazy D
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 12-09 11:39

Crazy D

I think we should take a look.

NeverSettle schreef op maandag 20 juni 2022 @ 13:53:
[...]

Grappig. Bij Mol heb ik ook niet echt de herinnering dat hij vaak zijn mond hield. En als ie wat zegt, klonk het wel lekker vertrouwd maar wel met een arrogantie alsof hij de F1 opgezet heeft en er alles van weet.
Zo slecht vind ik haar niet. Vergeet niet, je hebt niet echt de tijd om eens een heel uitgebreid interview te doen en de teambazen en coureurs antwoorden ook het liefst met 5 woorden en dan snel verder, want alle interviewers vragen uiteindelijk hetzelfde. Of maken een "grapje" zoals Jack soms probeerde. En ze weet in ieder geval waar ze over praat, volgens mij is Jack nooit dichter bij autoracen geweest dan dat ze een keer iets te laat waren vertrokken en daarom even moest doorrijden om nog op tijd te zijn :P Diepgang hoef je rond de grit echt niet te verwachten. Nu kijk ik niet wekelijks Sky maar wat ik me herinner van Sky uitzendingen waren die interviews rondom de grit ook niet veel meer van het niveau "wat verwacht je" of "gaan de banden het 20 ronden uithouden".
Stephane is zeker niet de beste van het stel bij Viaplay, maar is zeker wel beter geworden vind ik. Sowieso maakt Viaplay stappen. Waar we vorige week de heren bij Ziggo stom zagen grappen over Hamiltons rugpijn, demonstreerden Amber en Giedo bij Viaplay gisteren hoe dat porpoising zou kunnen voelen en hoe vaak Hamilton dat had. Da's toch wat nuttiger dan Jack die een act opvoert alsof hij een bejaarde is.
Ja dat was echt wel een goed informatief stukje (er vanuit gaande dat het waar is). Je merkt aan dat soort dingen dat ze echt wel hun best doen er een serieus programma van te maken en geen comedy train met misplaatste grappen.
Verder moeten we Plooij denk ik niet al te veel credits geven. Amicale man die een verdwaald goed interviewtje kon doen met iemand als Raikkonen. Voor de rest boeit het die coureurs echt geen donder wie achter die oranje plopkap staat. Daarvoor moet je echt een type Brundle of Coulthard zijn, maar niet gekke Jack uit Holland. Vergeet ook niet dat hij tussen 2006 en 2016 ook gewoon aan de zijlijn stond en toen hoorde je niemand.
Behalve dat coureurs bij alle interviewers wel hetzelfde praatje houden, maakt het volgens mij echt geen reet uit wie je er neer zet. Natuurlijk lachen ze als er een grapje wordt gemaakt, maar voor de rest gewoon standaard antwoord en snel door. Het minste leuke van coureur zijn. Even doorbijten en klaar :D
FirePuma142 schreef op maandag 20 juni 2022 @ 13:25:
Ik zeg niet dat alles niet klopt, maar bijvoorbeeld ook dat een commentator geen ondertitelaar is. Iets wat jij wel in ieder geval gedeeltelijk wenst door in binnen enkele seconden informatie die ook op het scherm zichtbaar is en niet of nauwelijks interpretatie behoeft (banden, duur pitstop) op te laten lepelen door de commentator.
Hmmm. Volgens mij deed Olav precies hetzelfde hoor. Die verteld ook dat de stop in 2,7 ging en ze nu op rood rijden. En ik vind dat persoonlijk wel lekker, ik heb geen zin om te turen naar cijfertjes. Laat de commentator dat maar lekker vertellen (maar, uiteraard ook graag wat er gebeurt in de pits als het niet in beeld is, inhaal acties die niet op het hoofdscherm zichtbaar zijn, etc. En dat doen ze nu en deed Olav soms ook).

Exact expert nodig?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Richard117
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 12-09 12:41
Crazy D schreef op maandag 20 juni 2022 @ 20:05:
[...]

Grappig. Bij Mol heb ik ook niet echt de herinnering dat hij vaak zijn mond hield. En als ie wat zegt, klonk het wel lekker vertrouwd maar wel met een arrogantie alsof hij de F1 opgezet heeft en er alles van weet.
Echt wel, dan hoorde je de aansteker aangaan en een blikje drinken open getrokken worden :+

iRacing Profiel - www.volgaspics.nl

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Beakzz
Mooi al die uiteenlopende meningen :) Het komt er denk ik op neer dat je het nooit voor iedereen goed kan doen, sommige mensen gewoon erg veel moeite hebben met verandering en anderen weer erg ongeduldig zijn met een startende ploeg.

Bij Ziggo vond ik die eeuwige grappige sfeer ook niet altijd even leuk (zeker niet tussen Tom en Doornbos) en ook hier heb ik mijn irritaties (zeker het commentaar en Kalf gisteren). Steph en de studio kan ik al beter aan wennen.

En er is gewoon de keuze om naar F1TV te gaan dus dat is een luxe, maar persoonlijk ben ik die Engelsen ook snel zat geworden. In vorige jaren keek ik mooie wedstrijden terug met Engels commentaar en dan kon ik er echt van genieten, maar na meerdere trainingen/kwali's op F1 TV gekeken te hebben merk je dat daar ook een hoop onzin uit komt. van tijd tot tijd.

4K zal ik wel blijven missen dus van mij had het allemaal mogen blijven zoals het was, maar ja dat heb ik wel met meerdere dingen en daar is ook niks aan te doen :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MikeyMan
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 22:09

MikeyMan

Vidi, Vici, Veni

[...]

Plooij kende wel veel van de coureurs nog van vroeger uit het karten. Dat heeft hem denk ik wel geholpen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pierre_nr1
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 22:44
Na meerdere mailtjes te hebben verstuurd met mijn klachten over de haperingen bij de live uitzendingen van F1 en Darts, eindelijk een reactie. Ter toevoeging, ik heb duidelijk aangegeven hoe mijn situatie is en wat voor problemen ik had/heb. Hier het antwoord van Viaplay :

''Wij stellen het op prijs dat u contact op neemt over de problemen die u ondervindt in delen van onze service. Omdat wij geen bijzonderheden hebben kunnen vinden aan onze kant, hebben we uw hulp nodig door informatie aan ons te verstrekken zodat we de oorzaak van het probleem wat u beschrijft beter kunnen achterhalen.

Het zou daarom erg fijn zijn als u de volgende vragen kunt beantwoorden aan ons, zodat we uw probleem en setup beter kunnen begrijpen:

- Wat is het probleem dat u ervaart? Heeft u fotos en/of video’s van het probleem? Kunt u uitleggen wat u bedoelt met stotteren/bufferen/slechte kwaliteit of lage resolutie?
- Ervaart u de problemen alleen bij de F1 streams of ook bij andere content?
- Speelt het probleem zich alleen af bij live streams?
- Ervaart u het probleem elke keer dat u livestreamt?
- Gebruikt u bekabeld internet of wifi? Bij welke internetprovider zit u aangesloten?
- Maakt u gebruik van een eigen Modem/Router of is deze verstrekt door de internet provider?
- Wat is uw IP-adres?
- Heeft u geprobeerd via een andere internet connectie te streamen, bijvoorbeeld via een mobiele hotspot verbinding en zag u daar verschil in met de huidige verbinding?

Ook zou het ons erg helpen om te weten wat voor apparaat u gebruikt tijdens het streamen. Het zou ons erg helpen als u ons kan voorzien van de volgende informatie:

- Apparaat wat u gebruikt en het modelnummer.
- De firmware van het apparaat.
- Welke versie van de Viaplay geïnstalleerd staat op het apparaat.

Wij waarderen het zeer als u de bovenstaande vragen zo compleet mogelijk aan ons kunt beantwoorden. Zodat we met behulp van deze informatie kunnen kijken hoe we uw Viaplay ervaring kunnen verbeteren.''

Ik had deze vragen grotendeels al eerder beantwoord en ook aangegeven dat ZiggoGo. Netflix, Disney en HBO probleem streamen. En dan deze reactie, zeer klantonvriendelijk.

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• alexbl69
Pierre_nr1 schreef op woensdag 22 juni 2022 @ 16:57:
Na meerdere mailtjes te hebben verstuurd met mijn klachten over de haperingen bij de live uitzendingen van F1 en Darts, eindelijk een reactie. Ter toevoeging, ik heb duidelijk aangegeven hoe mijn situatie is en wat voor problemen ik had/heb. Hier het antwoord van Viaplay :

''Wij stellen het op prijs dat u contact op neemt over de problemen die u ondervindt in delen van onze service. Omdat wij geen bijzonderheden hebben kunnen vinden aan onze kant, hebben we uw hulp nodig door informatie aan ons te verstrekken zodat we de oorzaak van het probleem wat u beschrijft beter kunnen achterhalen.

Het zou daarom erg fijn zijn als u de volgende vragen kunt beantwoorden aan ons, zodat we uw probleem en setup beter kunnen begrijpen:

- Wat is het probleem dat u ervaart? Heeft u fotos en/of video’s van het probleem? Kunt u uitleggen wat u bedoelt met stotteren/bufferen/slechte kwaliteit of lage resolutie?
- Gebruikt u bekabeld internet of wifi? Bij welke internetprovider zit u aangesloten?
- Maakt u gebruik van een eigen Modem/Router of is deze verstrekt door de internet provider?
- Wat is uw IP-adres?
- Heeft u geprobeerd via een andere internet connectie te streamen, bijvoorbeeld via een mobiele hotspot verbinding en zag u daar verschil in met de huidige verbinding?

Ook zou het ons erg helpen om te weten wat voor apparaat u gebruikt tijdens het streamen. Het zou ons erg helpen als u ons kan voorzien van de volgende informatie:

Wij waarderen het zeer als u de bovenstaande vragen zo compleet mogelijk aan ons kunt beantwoorden. Zodat we met behulp van deze informatie kunnen kijken hoe we uw Viaplay ervaring kunnen verbeteren.''

Ik had deze vragen grotendeels al eerder beantwoord en ook aangegeven dat ZiggoGo. Netflix, Disney en HBO probleem streamen. En dan deze reactie, zeer klantonvriendelijk.
Is juridisch indekken. Ze zullen nooit toegeven dat het een probleem aan hun kant is. En aangezien zij de enigen zijn die weten hoeveel mensen klagen kun je er helaas niet veel mee.

Enige oplossing is abonnement opzeggen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• NotSoSteady
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 23:09
[...]

Die interviews zijn wel iets beter geworden (met de nadruk op iets), maar die gridwalk vind ik echt niet om aan te gluren en dat is bijna van een kolderiek niveau. Hier staat nummer 20 en een plek verder staat nummer 19 en daar staat nummer 18. Laat Coulthard dat toch in vervolg doen, want zij zal nooit de uitstraling en relaties krijgen die hij heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• meesje
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 23:13
Pierre_nr1 schreef op woensdag 22 juni 2022 @ 16:57:

- Wat is uw IP-adres?

In mijn ogen zijn dit legitieme vragen om de problemen verder te analyseren en in kaart te brengen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hardware-lover
  • Registratie: Augustus 2005
  • Niet online

hardware-lover

verder kijken dan ......

meesje schreef op woensdag 22 juni 2022 @ 17:19:
[...]
In mijn ogen zijn dit legitieme vragen om de problemen verder te analyseren en in kaart te brengen.
Ik geef je gelijk v.w.b. analyse e.d. maar ...

In mijn ogen gaat het voor veel consumenten (klanten), dan toch te technisch worden.

Testing, one, two ...

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• Kenny_026
  • Registratie: Juli 2007
  • Niet online
(overleden)
Ik vind het allemaal wel grappig. Ik ben zelf van kamp Olav alleen krijg ik gp radio niet op mn Heos gestreamed. Te veel gedoe dus ik zit vast aan die andere twee snuiters.

Punt is, Olav werd altijd afgemaakt omdat hij dingen niet zag. Die man zat er in zn eentje, met tig schermen voor zich, en ja dan mis je wel eens dingen. Nu heb je Melroy en die andere knakker, met zn tweetjes, een team erachter die ze het eea influistert tijdens de race en nog krijgen ze het voor elkaar net zoveel te missen en vaak de regels niet te begrijpen. Olav was/is zo slecht nog niet.

Toch jammer dat we anno 2022 op meerdere fronten stappen achteruit zetten.

[ Voor 6% gewijzigd door Kenny_026 op 22-06-2022 17:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• meesje
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 23:13
hardware-lover schreef op woensdag 22 juni 2022 @ 17:22:
[...]

Ik geef je gelijk v.w.b. analyse e.d. maar ...

In mijn ogen gaat het voor veel consumenten (klanten), dan toch te technisch worden.
Dat is inderdaad zo. Menig consument kan bv niet zomaar ophoesten welke firmware er op het betreffende toestel is geïnstalleerd. Laat staan het ip adres (van het modem en niet van bv de televisie). Deze gegevens kunnen wel noodzakelijk zijn. Daarin kan Viaplay support dan ook assisteren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pierre_nr1
[...]

Zoals ik al aangaf, ik had deze vragen al beantwoord.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pierre_nr1
alexbl69 schreef op woensdag 22 juni 2022 @ 17:08:
[...]

Is juridisch indekken. Ze zullen nooit toegeven dat het een probleem aan hun kant is. En aangezien zij de enigen zijn die weten hoeveel mensen klagen kun je er helaas niet veel mee.

Enige oplossing is abonnement opzeggen.
Eens! Heb ik inmiddels gedaan.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Alekz87
[...]

Gewoon een vragenvuur waarbij de meesten consumenten allang afhaken en er genoegen mee nemen. Belachelijke praktijken.

Wil je meedoen met een enquête van 30 min? 😉

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• matthijst
Pierre_nr1 schreef op woensdag 22 juni 2022 @ 17:43:
[...]

Zoals ik al aangaf, ik had deze vragen al beantwoord.
Hier ook hoor.
Je krijgt elke 10 dagen dezelfde vragen. Alsof ze het niet opslaan.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• alexbl69
matthijst schreef op woensdag 22 juni 2022 @ 18:27:
[...]

Hier ook hoor.
Je krijgt elke 10 dagen dezelfde vragen. Alsof ze het niet opslaan.
Ook hier weer: indekken.

Als jij op een gegeven moment (terecht) niet voor de zoveelste keer dezelfde vragenlijst in wil vullen kunnen zij ter zijner tijd bepleiten dat er geen feedback is gekomen op de vragen die ze de gebruikers stelden.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Pierre_nr1
alexbl69 schreef op woensdag 22 juni 2022 @ 18:30:
[...]

Als jij op een gegeven moment (terecht) niet voor de zoveelste keer dezelfde vragenlijst in wil vullen kunnen zij ter zijner tijd bepleiten dat er geen feedback is gekomen op de vragen die ze de gebruikers stelden.
Inderdaad. En in de media maar roepen 'we zijn er druk mee bezig, en we lossen het op'. Terwijl er in het mailtje wat ik ontving letterlijk stond 'omdat wij geen bijzonderheden kunnen vinden aan onze kant.......'

Oftewel, als enkeling sta je inderdaad helemaal alleen en ontkennen ze gewoon dat er een probleem is aan hun kant. Maar als consumentenorganisaties(Consumentenbond .o.a) zich er mee bemoeien is er plotseling wel wat aan de hand en geven toe dat er wel degelijk wat mis is.

En het zal heus zo zijn dat er ook gebruikers zijn waar het probleem thuis zit, maar als je met zo'n vragenlijst komt zal je weinig bruikbare respons ontvangen. Heel treurig dit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• matthijst
alexbl69 schreef op woensdag 22 juni 2022 @ 18:30:
[...]

Ik vul ze elke keer braaf in.
Of beter gezegd: ik stuur ze een screenshot met datum van 10 dagen terug en vraag of ze die info nergens opslaan.
Daar reageren ze dan weer niet op 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Toff
  • Laatst online: 09-08 20:14

Toff

FP ProMod
matthijst schreef op woensdag 22 juni 2022 @ 18:57:
[...]

Ik vul ze elke keer braaf in.
Of beter gezegd: ik stuur ze een screenshot met datum van 10 dagen terug en vraag of ze die info nergens opslaan.
Daar reageren ze dan weer niet op 8)7
Waarschijnlijk openen ze standaard geen attachments (en ik geef ze geen ongelijk).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• matthijst
Toff schreef op woensdag 22 juni 2022 @ 19:22:
[...]

Waarschijnlijk openen ze standaard geen attachments (en ik geef ze geen ongelijk).
Via MSN en instagram een screenshot van de mail gestuurd, dus die hebben ze wel gezien :)

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• ArthurMorgan
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Mij zijn ze na dit jaar gewoon kwijt. Net als Videoland kom ik gewoon niet meer terug ook. Ook niet als ze verbeteringen doorvoeren. Zelf heb ik weinig problemen. Afgelopen week met darten werkte de stream slecht, heb ik de app een paar keer afgesloten en opnieuw gestart tot het wel werkte. Met F1 ook weinig echte problemen gehad. Maar hun hele manier van communiceren en met de problemen van anderen omgaan vind ik zo belabberd dat ze van mij gewoon geen cent meer krijgen. Over 3 jaar zal vast blijken dat ze teveel betaald hebben voor de rechten en gaan ze wel ergens anders heen. In de tussentijd keer ik terug naar f1tv pro. (De andere content ga ik niet ècht missen.)

I hear voices in my head, they counsel me, they understand.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• matthijst
Verkeerde topic 8)7

[ Voor 89% gewijzigd door matthijst op 23-06-2022 07:05 ]

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• dnmw2705
  • Registratie: Oktober 2017
  • Laatst online: 11-09 22:35
Viaplay offtopic: Ziggo heeft LaLiga verlengd tot 2029.. ergens dus lijfsbehoud.

Ben wel heel benieuwd of het Ziggo gaat lukken om CL ook te behouden.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DutchOwnage
dnmw2705 schreef op donderdag 23 juni 2022 @ 10:56:
Viaplay offtopic: Ziggo heeft LaLiga verlengd tot 2029.. ergens dus lijfsbehoud.

Ben wel heel benieuwd of het Ziggo gaat lukken om CL ook te behouden.
Goed nieuws in deze barre tijden. Hopelijk dan ook wat La Liga wedstrijden in 4K.

https://www.totaaltv.nl/n...-meer-4k-bij-ziggo-sport/

https://www.ziggosport.nl/laliga2029/

[ Voor 4% gewijzigd door DutchOwnage op 23-06-2022 11:04 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• renzo4000
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 12-09 07:56
Seau, mijn 4 maanden "actie periode" via Ziggo is bijna ten einde. Ik heb Viaplay de kans gegeven om zich te bewijzen en het beter te doen. Mijn conclusie is dat ze daar niet in geslaagd zijn en heb mijn abbo opgezegd. Ik ga verhuizen naar het andere topic [F1] Kwaliteit van uitzendingen en waar te kijken? - Deel 3

Succes voor degene die wel doorgaan met Viaplay.

PVOUTPUT | 5400W | 15 PANELEN 360W ZUID 38° | ENPHASE ENVOY S | MICRO OMVORMERS 290W

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Pjottski
  • Laatst online: 12-09 18:11

Pjottski

🦍 Monkey 🦍

renzo4000 schreef op donderdag 23 juni 2022 @ 13:38:
Seau, mijn 4 maanden "actie periode" via Ziggo is bijna ten einde. Ik heb Viaplay de kans gegeven om zich te bewijzen en het beter te doen. Mijn conclusie is dat ze daar niet in geslaagd zijn en heb mijn abbo opgezegd. Ik ga verhuizen naar het andere topic [F1] Kwaliteit van uitzendingen en waar te kijken? - Deel 3

Succes voor degene die wel doorgaan met Viaplay.
Hier ook de actie periode door geworsteld, verbaasd dat dit mogelijk was voor €9,99 bij ziggo.
Moet wel zeggen dat de afgelopen race alles functioneerde zoals het moest. Geen haperingen, niks. Maar alsnog opgezegd.

Dit is mijn uitspraak en daar zult u het mee moeten doen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• W1ck1e
  • Registratie: Februari 2008
Vraagje voor de tweakers die voor viaplay op hun LG tv de viaplay app gebruiken:
Wat kunnen jullie nog terug kijken van formule 1 uitzendingen ?
Ikzelf gebruik de android app op een philips tv en kan niets terugvinden, geen tracktalks, geen samenvattingen en geen andere rand uitzendingen. Van een vriend met een LG tv begrijp ik dat hij van alle races van dit jaar de hoogtepunten kan zien. Kan 1 van jullie dit voor mij bevestigen ?
Pagina: 1 ... 93 ... 158 Laatste

Let op:
Voor het overzicht en duidelijkheid: vermeld even op welk medium en eventueel browser je kijkt, wat je geprobeerd hebt en waar je tegenaan loopt.

Reageer aub inhoudelijk op de uitzendingen over viaplay. Slow-chat draagt niks bij.

Let wel dat we het hier alleen hebben over legale manieren om F1 te volgen. Vragen om het delen van streams of het bespreken van trucs en hacks om gratis betaalde content te zien of om geografische barrières te omzeilen is hier niet toegestaan. Hier valt ook illegale iptv onder.

Ontwikkelingen om Ziggo: Ziggo Sport topic
F1TV Pro en overige diensten: [F1] Kwaliteit van uitzendingen en waar te kijken? - Deel 4
Kortingscodes: Meld hier uw kortingscodes/coupons V2