TexMex schreef op dinsdag 14 juni 2022 @ 09:47:
Viaplay blijft daar uiteraard volledig stil over. Te treurig voor woorden eigenlijk dat deze toko hier in Nederland even het darts, buitenlands voetbal en (voor veel mensen) F1 komt verpesten met hun armzalige kut-kwaliteit.
Dát irriteert me het meest: dat je nergens terecht kunt met je klachten. Inmiddels kijkt ik F1 via F1TV Pro en als dat niet werkt via IPTV, dus die F1 die komt inmiddels wel goed.
Maar ik heb nu 100 euro betaald voor een dienst waar ik verder niks mee doe. Je kunt klagen:
- 2x gebeld, 10 dagen ertussen, 20 minuten in de wacht, verhaaltje dat ze "ermee bezig zijn".
- gemaild, 1 juni contact opgenomen, 4 juni een reactie gehad, info aangeleverd, wacht nog steeds op antwoord.
- Instagram, 31 mei contact opgenomen, 5 juni reactie gehad en gereageerd. Afgelopen vrijdag 2 filmpjes gestuurd, maar het blijft stil sinds 5 juni.
- Facebook:
- 1 maart contact opgenomen, 8 maart reactie.
- 23 maart contact opgenomen, 11 april reactie
- 30 mei contact opgenomen, 4 juni reactie en gereageerd, filmpjes en technische gegevens gestuurd, stil tot gisteravond de reactie kwam dat de "app niet op Chromecast werkt".
Al gecheckt bij MasterCard, maar voor diensten kan je schijnbaar geen betaling terugboeken.
En rechtsbijstand zou kunnen, maar ik denk dat het voor hun goedkoper is om die +/- 75 euro resterend abonnementsgeld te betalen dan om er iets mee te doen, dus dan komt Viaplay er nog mee weg.
Vrij bijzonder, dat zoiets kan in Nederland.
Ze zouden die deal met providers 2 kanten op moeten laten lopen: dat je als je via Viaplay geabonneerd bent ook via kanaal 200 kunt kijken bij Ziggo en KPN. Zou een hoop geïrriteerde klanten schelen denk ik.
[
Voor 6% gewijzigd door
matthijst op 14-06-2022 13:11
]