Inderdaad, een gebrek aan kennis zoals dat van Amber, werk je niet zomaar weg. Ik vind dat Allard dit als invaller vrij goed doet!LA-384 schreef op vrijdag 6 mei 2022 @ 23:13:
[...]
Zit het nu terug te kijken en moet zeggen, Allard mag vaker invallen. Past toch beter in het programma dan Amber vind ik. Maar goed, ik keek dan ook graag naar rtl gp's slipstream.
nvm.
[ Voor 98% gewijzigd door NeverSettle op 07-05-2022 00:52 ]
Las ergens dat Viaplay meer abbonnees had dan verwacht. Blijkbaar kunnen ze het niet aan. Zit hier behoorlijk vaak tegen een throbber icon aan te kijken. Training 1 en 2 kwamen niet door. Live kijken werkt niet en uitgesteld kijken ook niet. Ben aan het mailen met support, maar dan wordt je typisch afgeserveerd met een gescript callcenter antwoord.
QED filmpje Viaplay kaduk
QED filmpje Viaplay kaduk
Gister proberen de training te kijken op de shield. Maar de app starte niet eens op. Daarna op de Samsung telefoon geprobeerd, ook daar deed de app het niet. Dus maar eens de wifi uitgezet, op de telefoon de app opnieuw gestart, en toen deed ie het wel. Daarna de weer aangezet en gecast naar de shield. Daarna rustig kunnen kijken.
Vanochtend op een andere shield geprobeerd de app te starten, ook die bleef hangen nog voor ik het profiel kon kiezen. Nu had ik Twitter iets gelezen over een adblocker die roet in het eten zou kunnen gooien. Nu draai ik adguard en heb ik verder geen problemen met mijn netwerk/internet. Maar nu heb ik dus even adguard uitgezet en de app doet het nu wel. Vanavond maar weer eens testen of dat er iets mee te maken heb.
Vanochtend op een andere shield geprobeerd de app te starten, ook die bleef hangen nog voor ik het profiel kon kiezen. Nu had ik Twitter iets gelezen over een adblocker die roet in het eten zou kunnen gooien. Nu draai ik adguard en heb ik verder geen problemen met mijn netwerk/internet. Maar nu heb ik dus even adguard uitgezet en de app doet het nu wel. Vanavond maar weer eens testen of dat er iets mee te maken heb.
https://f1nerd.nl
Hier hetzelfde, wat een ongelofelijk amateuristische app is het zeg. Ik heb werkelijk maar 1x normaal kunnen kijken. Verder is het iedere keer wat.ymoona schreef op zaterdag 7 mei 2022 @ 10:26:
Gister proberen de training te kijken op de shield. Maar de app starte niet eens op. Daarna op de Samsung telefoon geprobeerd, ook daar deed de app het niet. Dus maar eens de wifi uitgezet, op de telefoon de app opnieuw gestart, en toen deed ie het wel. Daarna de weer aangezet en gecast naar de shield. Daarna rustig kunnen kijken.
Ik kan dus op mijn Shield ineens met geen mogelijkheid inloggen.
Ik kan niet wachten tot er NL commentaar naar F1 tv pro komt.
Als je dit kunt lezen, dan werkt mij Signature!
F1tvpro zou ik ook wel eens willen proberen. In het ander F1 topic las ik dat daar gisteren ook wel wat problemen mee waren. Viaplay spant natuurlijk de kroon, maar wel jammer dat beide niet de stabiliteit en beeldkwaliteit kunnen bieden zoals bij Ziggo.Wachten... schreef op zaterdag 7 mei 2022 @ 10:44:
[...]
Hier hetzelfde, wat een ongelofelijk amateuristische app is het zeg. Ik heb werkelijk maar 1x normaal kunnen kijken. Verder is het iedere keer wat.
Ik kan dus op mijn Shield ineens met geen mogelijkheid inloggen.
Ik kan niet wachten tot er NL commentaar naar F1 tv pro komt.
Het is hier al vaker genoemd, maar sinds vorige raceweekend moet je 'sdk.split.io' whitelisten.ymoona schreef op zaterdag 7 mei 2022 @ 10:26:
Nu had ik Twitter iets gelezen over een adblocker die roet in het eten zou kunnen gooien.
Dan hoef je Adguard niet helemaal uit te zetten.
Ik moest die whitelist ook toepassen inderdaad.
Het gebruiken van een Adblocker is toch wel een eigen verantwoordelijkheid, je kunt niet alles maar op Viaplay afschuiven.
Het gebruiken van een Adblocker is toch wel een eigen verantwoordelijkheid, je kunt niet alles maar op Viaplay afschuiven.
Ja, die krijgen het ook steeds drukker in Nederland, Bij lineaire TV verstuur de aanbieder natuurlijk maar één signaal weg, terwijl over internet steeds meer CDN benodigd zijn. Dit wordt dus wat als in augustus de Viaplay Xtra kanalen op zwart gaan, al betwijfel ik of dat daadwerkelijk gaat gebeuren..meesje schreef op zaterdag 7 mei 2022 @ 10:52:
[...]
F1tvpro zou ik ook wel eens willen proberen. In het ander F1 topic las ik dat daar gisteren ook wel wat problemen mee waren. Viaplay spant natuurlijk de kroon, maar wel jammer dat beide niet de stabiliteit en beeldkwaliteit kunnen bieden zoals bij Ziggo.
Inderdaad, Viaplay heeft het al druk genoeg met zijn eigen storingen:dutchgio schreef op zaterdag 7 mei 2022 @ 11:09:
/f/image/ZRvvYE1GbZDTZV8WpcsXn90c.png?f=fotoalbum_large)
16000 potentiële klanten voor AppleTexMex schreef op zaterdag 7 mei 2022 @ 11:24:
[...]
Inderdaad, Viaplay heeft het al druk genoeg met zijn eigen storingen:[Afbeelding]
Haters everywhere but I don’t really care
Klopt ..TexMex schreef op zaterdag 7 mei 2022 @ 12:43:
[...]
K
Al ontkwamen zelfs díe niet aan de storing van gisteren, als ik hier alle reacties zo las.
Kunnen jullie ook niet inloggen op de app? Heb de laatste versie, cache gewist, blijft maar hangen.
Waarschijnlijk is dit het:HollowGamer schreef op zaterdag 7 mei 2022 @ 16:31:
Kunnen jullie ook niet inloggen op de app? Heb de laatste versie, cache gewist, blijft maar hangen.
Dus even die aanpassing maken in je Pi-hole of ad-blocker.Mau_Maus schreef op zaterdag 7 mei 2022 @ 10:54:
[...]
Het is hier al vaker genoemd, maar sinds vorige raceweekend moet je 'sdk.split.io' whitelisten.
Dan hoef je Adguard niet helemaal uit te zetten.
[ Voor 5% gewijzigd door TexMex op 07-05-2022 16:35 ]
Maar waarvoor gebruiken ze die SDK? Als het puur voor tracking is, dan schuif ik dat wel af op VP.dutchgio schreef op zaterdag 7 mei 2022 @ 11:09:
Dat zal het wel zijn, thanks.TexMex schreef op zaterdag 7 mei 2022 @ 16:32:
[...]
Waarschijnlijk is dit het:
[...]
Dus even die aanpassing maken in je Pi-hole of ad-blocker.
Heb Diversion draaien op Merlin, eens kijken hoe dat gaat.
Zojuist Track Talk? gekeken met Allard Kalf, die Nederlandse mevrouw van de FIA die verantwoordelijk is voor F4, F3 en F2, Ho Pin en Jan Lammers. Wat een verademing! Zeer interessant met heel veel achtergrond info. Veel kennis die vier mensen. Heb echt weer dingen bij geleerd.
Amber is ziek, beterschap meid! Zie je graag terug.
AopenHX08 ZM400B Athlon64-X2-3800+ ArticFreezer64pro Asrock939Dual-Sata2 2x512MbDDR400 GigabyteR9700pro SBAudigy2 Inspire6700modded PCTVpro ADSL 6Mb/768 NEC2500a Pioneer105DVDrom iiyamaVMPro450 CanonIP4000 LogitechG5 200GbWD7200 80GbWD7200 WinXPhome
Eens, dat was prima. En natuurlijk is het subjectief, maar persoonlijk vond ik Allard een enorme verbetering ten opzichte van Amber. Misschien kunnen ze haar een andere rol geven, maar om de hele uitzending te dragen vind ik haar ongeschikt.AvK schreef op zaterdag 7 mei 2022 @ 16:41:
Zojuist Track Talk? gekeken met Allard Kalf, die Nederlandse mevrouw van de FIA die verantwoordelijk is voor F4, F3 en F2, Ho Pin en Jan Lammers. Wat een verademing! Zeer interessant met heel veel achtergrond info. Veel kennis die vier mensen. Heb echt weer dingen bij geleerd.
Tja, Allard met 40? jaar ervaring en op een rijpe leeftijd, die kan je niet evenaren natuurlijk. Amber doet het zeker niet slecht vind ik, die komt er wel. Er heerst een soort rust in die uitzending. Geen haantjes gedrag om het gebrek aan kennis te camoufleren of om 'ik weet het beter' zal ik maar zeggen.TexMex schreef op zaterdag 7 mei 2022 @ 16:45:
[...]
Eens, dat was prima. En natuurlijk is het subjectief, maar persoonlijk vond ik Allard een enorme verbetering ten opzichte van Amber. Misschien kunnen ze haar een andere rol geven, maar om de hele uitzending te dragen vind ik haar ongeschikt.
Top uitzending.
AopenHX08 ZM400B Athlon64-X2-3800+ ArticFreezer64pro Asrock939Dual-Sata2 2x512MbDDR400 GigabyteR9700pro SBAudigy2 Inspire6700modded PCTVpro ADSL 6Mb/768 NEC2500a Pioneer105DVDrom iiyamaVMPro450 CanonIP4000 LogitechG5 200GbWD7200 80GbWD7200 WinXPhome
Is ook zo. Maar F1 op de Nederlandse tv hoort wat mij betreft geen leerschool te zijn. En zeker als je qua kennis achterblijft, wordt het een lastig verhaal. Maar ze zal op termijn inderdaad vast nog wel wat beter worden.
Het blijft toch ongelooflijk dat als je viaplay opent, je niet direct een optie hebt om de vrije training te kijken.
Ik kan de vrije training gewoon niet vinden in de app.
Ik denk dat 80 procent van de mensen hier Viaplay heeft voor de F1. Dan maak je het toch extreem makkelijk om direct te kijken wat er momenteel live is?
Nee in plaats daarvan zie je als eerste info over een nieuwe film Moneyball. En als ik op het CQ plaatje klik, dan zie ik een onboard van botttas en andere troep.
Het blijft onbegrijpelijk wat voor zooi die app is zeg.
"Frustratiemodus uit"
Ik kan de vrije training gewoon niet vinden in de app.
Ik denk dat 80 procent van de mensen hier Viaplay heeft voor de F1. Dan maak je het toch extreem makkelijk om direct te kijken wat er momenteel live is?
Nee in plaats daarvan zie je als eerste info over een nieuwe film Moneyball. En als ik op het CQ plaatje klik, dan zie ik een onboard van botttas en andere troep.
Het blijft onbegrijpelijk wat voor zooi die app is zeg.
"Frustratiemodus uit"
Ik kijk zelf alweer even een tijdje via f1tv maar heb m’n snip abbo aan m’n ouders gegeven die net alweer drie keer aan de app hingen dat het niet te volgen was: stotteren, slecht beeld en eruit gegooid zelfs. En ze kijken bekabeld op een Apple TV.
Nee, dit blijft gepruts en grenst aan oplichting wmb. Zal ik de hele pro snip garde wel weer achter me aan krijgen maar wat een gestumper, keer op keer en race op race.
Grow up, gebruik de juiste naam: Viaplay.
Nee, dit blijft gepruts en grenst aan oplichting wmb. Zal ik de hele pro snip garde wel weer achter me aan krijgen maar wat een gestumper, keer op keer en race op race.
Grow up, gebruik de juiste naam: Viaplay.
[ Voor 8% gewijzigd door Remy op 07-05-2022 20:54 ]
@Wachten... in dat hoofdscherm een swipe naar links en je krijgt F1 info te zien. Zo moeilijk is het toch allemaal niet? En anders ga je via de menu naar Sport, kom je er ook wel. Viaplay hoeft wmb de app niet zo te maken dat een kind van 5 er al mee overweg kan.
@Servor het is Viaplay.
@Servor het is Viaplay.
Alles went behalve een Twent.
⏩ PVOutput☀️
De app werkt gewoon niet gebruiksvriendelijk. Zelf met de zoekfunctie naar "formule 1" of "vrije training" vind je het niet.Quad schreef op zaterdag 7 mei 2022 @ 19:48:
@Wachten... in dat hoofdscherm een swipe naar links en je krijgt F1 info te zien. Zo moeilijk is het toch allemaal niet? En anders ga je via de menu naar Sport, kom je er ook wel. Viaplay hoeft wmb de app niet zo te maken dat een kind van 5 er al mee overweg kan.
@Servor het is Viaplay.
Bij f1 tv pro kom je gewoon direct bij de optie om de vrije training te kijken (net zoals het altijd bij Ziggo Go werkte). Voor alles is altijd een omweg, maar zo simpel als het is om naar links te swipen en door menu's te gaan. Zo simpel is het ook om voor hun het meest relevante te tonen op de home pagina.
Mijn ouders zoeken zich iedere keer een ongeluk.
Maar Viaplay is niet alleen F1.
En dat ze dan met moeite de F1 via de menu sport kunnen vinden ligt imho eerder aan hen dan aan de app.
En dat ze dan met moeite de F1 via de menu sport kunnen vinden ligt imho eerder aan hen dan aan de app.
⏩ PVOutput☀️
OOk vandaag gewoon weer het beeld van de TV (alleen op zaterdag en zondag) en dan het geluid van Grand Prix Radio. Ben superteleurgesteld in ViaPlay....K.T zender dus
Je had geen geluid op het TV kanaal begrijp ik?palitom schreef op zaterdag 7 mei 2022 @ 20:18:
OOk vandaag gewoon weer het beeld van de TV (alleen op zaterdag en zondag) en dan het geluid van Grand Prix Radio. Ben superteleurgesteld in ViaPlay....K.T zender dus
⏩ PVOutput☀️
Wat is er mis met het gebruiken van een creatieve fonetische spelling, die voor sommige mensen misschien een betere weergave is van de gebruikers ervaring
[ Voor 35% gewijzigd door tweakduke op 08-05-2022 20:29 . Reden: Quote aangepast ]
Niks mis mee, op het pleintje van een basisschool...Montoya200x schreef op zaterdag 7 mei 2022 @ 20:47:
[...]
Wat is er mis met het gebruiken van een creatieve fonetische spelling, die voor sommige mensen misschien een betere weergave is van de gebruikers ervaring
[...]
Menu van die app zuigt gewoon.Quad schreef op zaterdag 7 mei 2022 @ 20:06:
Maar Viaplay is niet alleen F1.
Geluid van Olaf Mol, en Viaplay op MUTE, dan is het te hagelen dat Viaplay ......................... als je er op komt, 1e en 2e training min. 15 minuten per sessie bezig geweest om live mee te kijken

Bron: SR. Engineer met +40 jaar ontwerp/werkervaring in het bouwen van o.a. datacenters ;)
Ben het eens dat het niet direct gebruiksvriendelijk is voor de meeste mensen. Aan de andere kant, Viaplay is niet alleen voor F1, ze zenden ook andere sporten uit en natuurlijk series/films etc.Wachten... schreef op zaterdag 7 mei 2022 @ 20:00:
[...]
De app werkt gewoon niet gebruiksvriendelijk. Zelf met de zoekfunctie naar "formule 1" of "vrije training" vind je het niet.
Bij f1 tv pro kom je gewoon direct bij de optie om de vrije training te kijken (net zoals het altijd bij Ziggo Go werkte). Voor alles is altijd een omweg, maar zo simpel als het is om naar links te swipen en door menu's te gaan. Zo simpel is het ook om voor hun het meest relevante te tonen op de home pagina.
Mijn ouders zoeken zich iedere keer een ongeluk.
Misschien is een simpele tumbnail op de voorpagina voldoende.
Gaaf dat Mike Hezemans op locatie is! Deze samenstelling bevalt me wel moet ik zeggen.
Hij woont in Florida.nick93192 schreef op zaterdag 7 mei 2022 @ 21:10:
Gaaf dat Mike Hezemans op locatie is! Deze samenstelling bevalt me wel moet ik zeggen.
En Eindhovens onderonsje zo.
‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
Goh wat interessant dat je ons daarvan op de hoogte steltToff schreef op zaterdag 7 mei 2022 @ 20:50:
[...]
Niks mis mee, op het pleintje van een basisschool...

Maar kan me goed voorstellen dat na 4 races met deze streamingsdienst, dat de gebruikerservaring voor sommige gebruikers die een jaar abbo hebben afgesloten, niet aan hun verwachtingen voldaan heeft en dat ze daardoor dan de toon van hun berichtgeving daarover, op hebben aangepast

Er is inderdaad nog wel ruimte voor verbetering.
Zo staat in "mijn lijst" hetgeen je het laatst hebt toegevoegd vooraan in de lijst en kan je de items in de lijst niet verplaatsen. Is maar een voorbeeld.
Het lijkt er ook op dat 'men" steeds dingen verandert. Wat ik de ene week eenvoudig kan vinden is de volgende week opeens een probleem. Of er teksten wel/niet staan ofzo.
@Montoya200x Desalniettemin zijn naamgrappen zoals" M$" en "Microschoft" en dus ook "Viaplee" op Tweakers gewoon not done. Op de FP levert dit kinderachtig gedoe gewoon een -1 op. We pretenderen samen iets meer niveau te hebben.
[ Voor 18% gewijzigd door Toff op 07-05-2022 21:26 ]
Ik begin mij weer te irriteren aan Christijan Albers. Altijd maar de woord proberen te hebben. Lijkt ook alsof hij altijd oneens is met de anderen... Het is dat Giedo er niet bij is
:strip_exif()/f/image/lwVkV58jCE5etFb3koxH025u.gif?f=fotoalbum_large)
Met alle respect maar wat is hier nu moeilijk aan om de F1 uitzending te vinden?
Via het hoofdscherm eenvoudig te vinden en via de menu optie Sport. Viaplay kan het niet makkelijker maken dan dit.
⏩ PVOutput☀️
Albers weer... jammer.
Overigens sinds ik over ben op Delta sinds gisteren 0 vastlopers met Viaplay.
Jinxed it...Dwight84 schreef op zaterdag 7 mei 2022 @ 21:28:
Albers weer... jammer.
"When you grow up your heart dies"
Haha zal ongetwijfeld zo zijn, mag ik ook even blij zijn
Daaraan niks, maar niet iedereen kijkt op zijn telefoon hehQuad schreef op zaterdag 7 mei 2022 @ 21:28:
[Afbeelding]
Met alle respect maar wat is hier nu moeilijk aan om de F1 uitzending te vinden?
Via het hoofdscherm eenvoudig te vinden en via de menu optie Sport. Viaplay kan het niet makkelijker maken dan dit.

Chromecast met Google TV:
- startpagina: hey, een F1 icoon, hendig: Formule 1: Miami Grand Prix [klik aan]
- Lijst met uitzendingen, waarvan Hoogtepunten geselecteerd is, terwijl er nu een uitzending is.
- OK, scroll naar huidige uitzdendingen. Dit keer een F1 auto zonder tekst erbij, spannend, wat zal het zijn?
--> uitzending begint, even kort Grand Prix van Miami in beeld.
Vermoeiende amateurs zijn het.
Volgens mij is het op Android TV niet veel anders dan Android zelf. Morgenavond even kijken als ik thuis ben. Ik kijk straks via een Android tablet, die werkt hetzelfde als de mobiele app.matthijst schreef op zaterdag 7 mei 2022 @ 21:33:
[...]
Daaraan niks, maar niet iedereen kijkt op zijn telefoon heh![]()
Chromecast met Google TV:
- startpagina: hey, een F1 icoon, hendig: Formule 1: Miami Grand Prix [klik aan]
- Lijst met uitzendingen, waarvan Hoogtepunten geselecteerd is, terwijl er nu een uitzending is.
- OK, scroll naar huidige uitzdendingen. Dit keer een F1 auto zonder tekst erbij, spannend, wat zal het zijn?
--> uitzending begint, even kort Grand Prix van Miami in beeld.
Vermoeiende amateurs zijn het.
⏩ PVOutput☀️
Al weer 6 keer eruit gepleurt ....
Samsung Flip 7
Wellicht even de app of x device herstarten?dave1972 schreef op zaterdag 7 mei 2022 @ 21:37:
Al weer 6 keer eruit gepleurt ....
⏩ PVOutput☀️
Doe ik de hele tijd al, is ook voor het eerst hoor normaal geen problemen maar nu echt een drama.
Samsung Flip 7
De problemen met ViaPlay op de LGC1 app lijken allemaal verholpen te zijn. Tot nog toe geen resolutie-veranderingen, geen buffering en ook het terugspoelen werkt.
Alleen jammer dat Cristian Albers er weer is (Een kwestie van smaak). Wat mij betreft sturen ze hem 8 maanden op vakantie.
Ik ben wel benieuwd of de bitrate ook verbeterd is. Ik heb niet de tools om dat te meten, maar ik vind de beeldkwaliteit alleszins acceptabel, vandaag.
Alleen jammer dat Cristian Albers er weer is (Een kwestie van smaak). Wat mij betreft sturen ze hem 8 maanden op vakantie.
Ik ben wel benieuwd of de bitrate ook verbeterd is. Ik heb niet de tools om dat te meten, maar ik vind de beeldkwaliteit alleszins acceptabel, vandaag.
[ Voor 21% gewijzigd door Pvd01 op 07-05-2022 21:46 ]
Alle vorige races/uitzendingen last gehad van frame skips.
Philips OLED 2021 TV bedraad (CAT6) aangesloten op KPN modem (via 2x GS108E switches met IGMP snooping) als tussenstop met 200 Mbps abo.
Dat probleem is er niet bij andere uitzendingen (terugkijken) van ViaPlay en al helemaal niet bij diensten als de KPN app of de Amazon Prime app.
Zojuist in het begin van de uitzending (kwalificatie) was dat ook weer het geval, en ook liepen beeld en geluid volledig uit sync.
Dat was weer een baalmoment.
Maar nu lijkt alles toch wel goed te werken... fingers crossed dat dat ook zo blijft...
Een feature die ze wat mij betreft absoluut aan de Android TV app mogen toevoegen is kiezen of je vanaf het begin wilt kijken of live voordat je beeld krijgt.
Vorige race pas wat later kunnen inschakelen, maar dan is het niet leuk als je vanaf live terug moet spoelen tot aan het begin... Dan is het plezier van het onverwachte wel wat weg.
Oplossing: aan mijn vrouw vragen of ze dat wil doen.
Ook vind ik net als enkele anderen hierboven de app wel wat onoverzichtelijk, maar dat zie ik niet als een fundamenteel probleem.
Philips OLED 2021 TV bedraad (CAT6) aangesloten op KPN modem (via 2x GS108E switches met IGMP snooping) als tussenstop met 200 Mbps abo.
Dat probleem is er niet bij andere uitzendingen (terugkijken) van ViaPlay en al helemaal niet bij diensten als de KPN app of de Amazon Prime app.
Zojuist in het begin van de uitzending (kwalificatie) was dat ook weer het geval, en ook liepen beeld en geluid volledig uit sync.
Maar nu lijkt alles toch wel goed te werken... fingers crossed dat dat ook zo blijft...
Een feature die ze wat mij betreft absoluut aan de Android TV app mogen toevoegen is kiezen of je vanaf het begin wilt kijken of live voordat je beeld krijgt.
Vorige race pas wat later kunnen inschakelen, maar dan is het niet leuk als je vanaf live terug moet spoelen tot aan het begin... Dan is het plezier van het onverwachte wel wat weg.
Oplossing: aan mijn vrouw vragen of ze dat wil doen.
Ook vind ik net als enkele anderen hierboven de app wel wat onoverzichtelijk, maar dat zie ik niet als een fundamenteel probleem.
Die icoontjes zonder tekst zijn gewoon suf.Quad schreef op zaterdag 7 mei 2022 @ 21:37:
[...]
Volgens mij is het op Android TV niet veel anders dan Android zelf. Morgenavond even kijken als ik thuis ben. Ik kijk straks via een Android tablet, die werkt hetzelfde als de mobiele app.
En als er een live uitzending is moet ie gewoon meteen daarop staan.
Miemmie..
[ Voor 5% gewijzigd door Rck010 op 07-05-2022 21:50 ]
Was er eigenlijk al een App of tool die GrandPrixRadio commentaar combineert met de stream van F1TV of Viaplay? En dan ook de synchronisatie erbij?
[ Voor 13% gewijzigd door Martinspire op 07-05-2022 21:52 ]
- tweakduke
- Registratie: December 2001
- Laatst online: 00:29
Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit
/u/42776/crop6501d346786db_cropped.png?f=community)
Allard Kalf stuurt de uitzending wel beter aan. Ho Ping Tun is fijn en Albers is al wat rustiger zo te zien, misschien had hij ook wat teveel sessie gedaan de laatste tijd.Dwight84 schreef op zaterdag 7 mei 2022 @ 21:28:
Albers weer... jammer.
Jammer dat Ho Ping niet eerder kon komen, nu is er denk ik een betere roulatie voor de komende periode.
Nu is alles weer prima.... ( Sony X95J 85 inch )dave1972 schreef op zaterdag 7 mei 2022 @ 21:39:
[...]
Doe ik de hele tijd al, is ook voor het eerst hoor normaal geen problemen maar nu echt een drama.
Samsung Flip 7
Verademing die Allard en Ho Ping 👌🏻👌🏻tweakduke schreef op zaterdag 7 mei 2022 @ 21:52:
[...]
Allard Kalf stuurt de uitzending wel beter aan. Ho Ping Tun is fijn en Albers is al wat rustiger zo te zien, misschien had hij ook wat teveel sessie gedaan de laatste tijd.
Jammer dat Ho Ping niet eerder kon komen, nu is er denk ik een betere roulatie voor de komende periode.
Samsung Flip 7
Nee, maar de GrandPrixRadio app heeft wel een slider die je soort van kan synchroniseren met de livestreams van Viaplay/F1TV.Martinspire schreef op zaterdag 7 mei 2022 @ 21:51:
Was er eigenlijk al een App of tool die GrandPrixRadio commentaar combineert met de stream van F1TV of Viaplay? En dan ook de synchronisatie erbij?
Alleen jammer dat Allard en Kees geen Slipstream meer doen op YouTube. Dat mocht ik toch altijd graag kijken.
"When you grow up your heart dies"
Ik ben super blij met Allard, hoop dat hij en Amber het af kunnen wisselen. prima combinatie zo.tweakduke schreef op zaterdag 7 mei 2022 @ 21:52:
[...]
Allard Kalf stuurt de uitzending wel beter aan. Ho Ping Tun is fijn en Albers is al wat rustiger zo te zien, misschien had hij ook wat teveel sessie gedaan de laatste tijd.
Ho Ping is sowieso altijd een baas, relaxte en rustige kerel.
Een stuk minder problemen vandaag dan voorgaande weekenden met Viaplay.
Hopelijk hebben ze het lek een beetje boven.
En hoe vervelend voor dr ook dat ze ziek is, ik mis die Amber totaal niet. Allard doet het echt veel beter. Tenminste iemand met kennis op die plek. Van mij hoeft die Amber niet terug te komen.
Hopelijk hebben ze het lek een beetje boven.
En hoe vervelend voor dr ook dat ze ziek is, ik mis die Amber totaal niet. Allard doet het echt veel beter. Tenminste iemand met kennis op die plek. Van mij hoeft die Amber niet terug te komen.
Ik ben nu aan het kijken via de app op de Xbox Series X maar daar zijn de frameskips net zo aanwezig als op mijn Sony TV, ligt dus niet aan mijn tv.. had gehoopt dat het via de Xbox beter zou werken
✮ Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †
Die reclames elke keer 😑 ho-pin hopelijk wel vaker als gast . Beeldkwaliteit nu wel aardig . Maar ik twijfel nog steeds of ik het na de ziggo 4 maanden actie ga houden of toch overstap naar f1tv.
kingfriko
Is de bitrate omhoog gegaan? Het lijkt iets scherper met Chromecast op 1080p.
Goede tip, er is dus ook een Xbox app?G_Dragon schreef op zaterdag 7 mei 2022 @ 21:58:
Ik ben nu aan het kijken via de app op de Xbox Series X maar daar zijn de frameskips net zo aanwezig als op mijn Sony TV, ligt dus niet aan mijn tv.. had gehoopt dat het via de Xbox beter zou werken
Ze zorgen zelfs voor tijd om de biertjes uit de koelkast te halen. Proost 🍻kingfriko schreef op zaterdag 7 mei 2022 @ 22:01:
Die reclames elke keer 😑
android tv (sony) hele voorbeschouwing geleuter geen probleem,
quali begint, en ja hoor buffering en zwart beeld
quali begint, en ja hoor buffering en zwart beeld
*knip*
Dit voegt niets toe.
Dit voegt niets toe.
[ Voor 87% gewijzigd door tweakduke op 07-05-2022 23:09 ]
De actuele opbrengst van mijn Tibber Homevolt
Ja als jij de locatie van je Xbox op Zweden zet wel.
Maar de app heeft helaas dezelfde problemen als de Android TV app, veel frameskipps en wisselende beeldkwaliteit dus ik ga denk ik zo switchen naar F1TV.
✮ Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †
En het schakelen tussen 720p en 1080p elke paar seconde is weer begonnen
Sony tv met Android app
Sony tv met Android app
GamePC (AMD Ryzen 5900x - Gigabyte RTX 3070 Gaming OC 8G - Gigabyte Aorus X570 ELITE - 32GB Corsair Vengeance 3600C18 - 1.5TB Samsung 970 EVO NVME - 500GB Samsung 950 EVO Sata - Fractal Design Define 7 - Corsair RM750x - 2x Asus VG27AQ 1440p@144hz)
Nou hier ook helemaal niks. Op de iOS app foutmeldingen dat de media niet beschikbaar is, Android TV infinite spinner.
Tis een schande dat de FOM de rechten heeft verkocht aan een partij die zijn zaken technisch niet op orde heeft. Dit is gewoon schadelijk voor de sport. Ik kan gewoon dus niet kijken vandaag terwijl ik er wel gewoon voor betaal😒🤨
Tis een schande dat de FOM de rechten heeft verkocht aan een partij die zijn zaken technisch niet op orde heeft. Dit is gewoon schadelijk voor de sport. Ik kan gewoon dus niet kijken vandaag terwijl ik er wel gewoon voor betaal😒🤨
HD4Life @ Full-HD
@Quad Op mijn Samsung krijg ik zojuist als eerste scherm de F1 kwalificatie te zien. Als ik daarop klik kom ik bij de F1 en moet weer klikken voor de kwali. Niet duidelijk.
Gisteren moest ik op mijn TV opeens opnieuw inloggen. Daarna bleef de app hangen op het “Wie kijkt er”-scherm. TV van de stroom, app starten en na een halve minuut blijft het beeld stilstaan. Even terug naar het hoofdscherm en daarna liep alles goed. Ook nu loopt de kwali OK.
Gisteren moest ik op mijn TV opeens opnieuw inloggen. Daarna bleef de app hangen op het “Wie kijkt er”-scherm. TV van de stroom, app starten en na een halve minuut blijft het beeld stilstaan. Even terug naar het hoofdscherm en daarna liep alles goed. Ook nu loopt de kwali OK.
Adblock actief in je netwerk? Via mobiel netwerk op je smartphone wel functioneel?Davidshadow13 schreef op zaterdag 7 mei 2022 @ 22:08:
Nou hier ook helemaal niks. Op de iOS app foutmeldingen dat de media niet beschikbaar is, Android TV infinite spinner.
⏩ PVOutput☀️
5G precies hetzelfde, plus dat voorgaande races heeft alles gewoon gewerkt. Althans toen had ik in ieder geval beeld.😅Quad schreef op zaterdag 7 mei 2022 @ 22:09:
[...]
Adblock actief in je netwerk? Via mobiel netwerk op je smartphone wel functioneel?
HD4Life @ Full-HD
Kan je in de app van android tv ook zien of het 720 of 1080 is ? ? Zo ja hoe ?
Samsung Flip 7
Deze pagina heeft nog wat meer opties: http://gpradio.hole1988.nl/.NeverSettle schreef op zaterdag 7 mei 2022 @ 21:55:
[...]
Nee, maar de GrandPrixRadio app heeft wel een slider die je soort van kan synchroniseren met de livestreams van Viaplay/F1TV.
Van mij mogen ze wel stoppen met dat Picture next to Picture. Zend die interviews maar uit tijdens de break of na afloop aub. Wil de actie groot zien.
PiP zou nog acceptabel zijn zoals Ziggo weleens deed, maar vond dat ook wel irritant eigenlijk. Het interesseert me vrij weinig hoe Ocon z’n auto eerder op de dag gemold heeft zullen we maar zeggen.
[ Voor 17% gewijzigd door WhatsappHack op 07-05-2022 22:35 ]
Geen quote of mention @WhatsappHack? Dan niet raar opkijken als je geen reactie krijgt. ;)
Ja joh, de laatste minuut van Q2 hoeft ik toch niet te zien, Viaplay. 😤
De actuele opbrengst van mijn Tibber Homevolt
Even pauzeren of terugspoelen via de lg app en de race begint van voor af aan , dan mis je ziggo toch wel . Ik kijk nu verder via de ziggo decoder
kingfriko
Ik zag dit ook (niet) maar het geluid liep door. Ik denk niet dat dit ViaPlay is aan te rekenen.JackBol schreef op zaterdag 7 mei 2022 @ 22:41:
Ja joh, de laatste minuut van Q2 hoeft ik toch niet te zien, Viaplay. 😤
Misschien moeten we viaplay eens en masse mailen met complimenten voor de recente, gewaagde wijzigingen. Allard als presentator, Ho Pin als analist en Jeroen Blekemolen in race control. Dit is wat we willen.
*knip*
Alleen maar zuur commentaar geven voegt niks toe. Kappen daarmee.
Alleen maar zuur commentaar geven voegt niks toe. Kappen daarmee.
[ Voor 79% gewijzigd door tweakduke op 07-05-2022 23:08 ]
Denk dat de meesten meer geïnteresseerd zijn in de kwaliteit van de stream - niet wat er allemaal buiten de race om gebeurd (ik wel iig)LA-384 schreef op zaterdag 7 mei 2022 @ 22:59:
Misschien moeten we viaplay eens en masse mailen met complimenten voor de recente, gewaagde wijzigingen. Allard als presentator, Ho Pin als analist en Jeroen Blekemolen in race control. Dit is wat we willen.
Kwaliteit van de stream is nog steeds niet best (ATV).
Still going strong with the app en Delta.
Overigens die Dragon's Den reclame is wel sneu he? Aggresieve gedoe met bij elke mogelijke moment reclame erin gooien. Volgens mij kijkt er geen hond naar Dragon's Den.
Overigens die Dragon's Den reclame is wel sneu he? Aggresieve gedoe met bij elke mogelijke moment reclame erin gooien. Volgens mij kijkt er geen hond naar Dragon's Den.
Dwight84 schreef op zaterdag 7 mei 2022 @ 23:13:
[ Voor 5% gewijzigd door tweakduke op 07-05-2022 23:18 ]
Begrijpelijk, het is Viaplay's eerste Nederlandse serie. Maar de reclames zijn wel irritant. Waarom tonen ze dat niet als men moet wachten tot de stream begint?Dwight84 schreef op zaterdag 7 mei 2022 @ 23:13:
*knip*
Commentaar op de moderatie niet in het topic zelf.
Commentaar op de moderatie niet in het topic zelf.
[ Voor 77% gewijzigd door tweakduke op 07-05-2022 23:22 ]
Dat “race control” mag van mij echt weg. Slaat helemaal nergens op. Maar Allard als presentator en iemand met nog meer verstand van zaken ernaast zoals vandaag Ho Pin maar anders iemand als van der Zande of zelfs Guido is ontzettend veel beter dan veel van de voorgaande raceweekends. Ik mis Amber in ieder geval echt totaal niet, sorry. Ben altijd wel van de kansen geven, maar had er meer van verwacht. Bij Ziggo aan tafel was ze ook veel enthousiaster dan ze bij ViaPlay heeft laten zien, maar het gebrek aan kennis los je daar sowieso niet helemaal mee op.LA-384 schreef op zaterdag 7 mei 2022 @ 22:59:
Either way, dit format met de mensen van vandaag (behalve Albers) was echt 100x beter dan de vorige uitzendingen. Jammer alleen dat ViaPlay-platform en de kwaliteit nog steeds zo ruk is.
-edit- Nog even extra benadrukken: behalve Albers. Zit nu nog nabeschouwing te kijken en wederom kan meneer z’n klep niet houden als een ander, met meer verstand van zaken, aan het praten is. Dat flikte ie bij van der Garde en Coronel ook al.
[ Voor 10% gewijzigd door WhatsappHack op 07-05-2022 23:23 ]
Geen quote of mention @WhatsappHack? Dan niet raar opkijken als je geen reactie krijgt. ;)
Naast Dragon's Den wordt je nu ook doodgegooid met Jumanji.
En TOTO heeft ook reclamebudget over na het cancellen van Vandaag Inside.
Dat mag wel wat minder allemaal, laat dan in ieder geval een divers aanbod zien en niet elke keer dezelfde meuk.
En TOTO heeft ook reclamebudget over na het cancellen van Vandaag Inside.
Dat mag wel wat minder allemaal, laat dan in ieder geval een divers aanbod zien en niet elke keer dezelfde meuk.
Grandprixradio.nl liep mooi synchroon, mooie combo met beeld via Viaplay. Commentaar liep goed door tijdens dat slecht getimede interview van Ocon aan einde van Q2.
Toegegeven ik was echt zwaar kritisch op Viaplay en dat was met name de verandering en dat het gewoon niet goed werkte met die app.
Maar de voor en nabeschouwing zijn gewoon meer dan prima. Ook zijn de programma's Shakedown and tracktalk leuke programma's om naar te kijken.
Die meid op de baan is leuk en leert heel snel, met Amber in de studio weet ik het nog niet zo. Maar goed wie weet heeft dat ook tijd nodig.
Maar de voor en nabeschouwing zijn gewoon meer dan prima. Ook zijn de programma's Shakedown and tracktalk leuke programma's om naar te kijken.
Die meid op de baan is leuk en leert heel snel, met Amber in de studio weet ik het nog niet zo. Maar goed wie weet heeft dat ook tijd nodig.
Mijn mail is onderweg!LA-384 schreef op zaterdag 7 mei 2022 @ 22:59:
Met Allard is hier inderdaad echt prima naar te kijken. Albers blijft Albers, al valt hij vandaag voor zijn doen nog redelijk mee. Ik denk dat de meer ervaren F1-kijkers zwaar de voorkeur geven aan Allard boven Amber.WhatsappHack schreef op zaterdag 7 mei 2022 @ 23:20:
[...]
Dat “race control” mag van mij echt weg. Slaat helemaal nergens op. Maar Allard als presentator en iemand met nog meer verstand van zaken ernaast zoals vandaag Ho Pin maar anders iemand als van der Zande of zelfs Guido is ontzettend veel beter dan veel van de voorgaande raceweekends. Ik mis Amber in ieder geval echt totaal niet, sorry. Ben altijd wel van de kansen geven, maar had er meer van verwacht. Bij Ziggo aan tafel was ze ook veel enthousiaster dan ze bij ViaPlay heeft laten zien, maar het gebrek aan kennis los je daar sowieso niet helemaal mee op.
Either way, dit format met de mensen van vandaag (behalve Albers) was echt 100x beter dan de vorige uitzendingen. Jammer alleen dat ViaPlay-platform en de kwaliteit nog steeds zo ruk is.
-edit- Nog even extra benadrukken: behalve Albers. Zit nu nog nabeschouwing te kijken en wederom kan meneer z’n klep niet houden als een ander, met meer verstand van zaken, aan het praten is. Dat flikte ie bij van der Garde en Coronel ook al.
Viaplay zal Amber alleen niet snel laten vallen. En zelf heb ik absoluut níets tegen haar, maar haar kennisachterstand is overduidelijk veel te groot. Daardoor zijn voor- en nabeschouwingen met haar totaal niet interessant, terwijl ik nu automatisch blijf hangen. Dat zegt eigenlijk wel genoeg.
Heel gewaagd lijkt het overigens niet te zijn, het was al bekend dat Ho Pin aan zou sluiten en verder was het vooral wat schuiven met namen doordat Amber is uitgevallen.LA-384 schreef op zaterdag 7 mei 2022 @ 22:59:
Heb ik ook gedaan. Voor degenen die ook willen mailen:
https://help.viaplay.com/nl/request/?token=7dfd2b5c83
Bij kies categorie kies je voor "onze content" -> "sport" -> "formule 1" scroll naar beneden, rood pijltje naar beneden, pijltje naar beneden bij "meer" en dan "een e-mail sturen". Dan krijg je het contactformulier.
In het categorie-menu kun je ook rechtstreeks naar formule 1, maar bij mij komt er dan geen contactformulier.
Reageer dan niet...LA-384 schreef op zaterdag 7 mei 2022 @ 23:51:
[...]
Heb ik ook gedaan. Voor degenen die ook willen mailen:
https://help.viaplay.com/nl/request/?token=7dfd2b5c83
Bij kies categorie kies je voor "onze content" -> "sport" -> "formule 1" scroll naar beneden, rood pijltje naar beneden, pijltje naar beneden bij "meer" en dan "een e-mail sturen". Dan krijg je het contactformulier.
In het categorie-menu kun je ook rechtstreeks naar formule 1, maar bij mij komt er dan geen contactformulier.
[ Voor 15% gewijzigd door DaniëlWW2 op 08-05-2022 00:29 ]
"Gewaagd" was vooral ironisch bedoeld (als dat de goede term is). Ik weet dat het een noodzaak is doordat Amber ziek is, maar noem het een "gewaagde wijziging" alsof het een bewuste keuze is.dutchgio schreef op zaterdag 7 mei 2022 @ 23:51:
[...]
Heel gewaagd lijkt het overigens niet te zijn, het was al bekend dat Ho Pin aan zou sluiten en verder was het vooral wat schuiven met namen doordat Amber is uitgevallen.
Ai, die vervelende autocorrect ook altijd
welke Dominique trouwens?
[ Voor 39% gewijzigd door DaniëlWW2 op 08-05-2022 00:30 ]
Dominique de support bot:LA-384 schreef op zondag 8 mei 2022 @ 00:03:
[...]
Ai, die vervelende autocorrect ook altijd
welke Dominique trouwens?
:strip_exif()/f/image/8xr3rysyzQ0lNOfE5Qb8XdUB.jpg?f=fotoalbum_large)
Helaas, zojuist de kwalificatie gekeken en het frame-skippen was weer terug. Het was ook nog steeds aanwezig nadat ik een uur later de boel nogmaals had opgestart.purpledragon schreef op zaterdag 7 mei 2022 @ 21:45:
Alle vorige races/uitzendingen last gehad van frame skips.
8<----
Zojuist nog eens geprobeerd en nu was het wel goed... waarschijnlijk lag iedereen toen al te slapen...
Let op:
Voor het overzicht en duidelijkheid: vermeld even op welk medium en eventueel browser je kijkt, wat je geprobeerd hebt en waar je tegenaan loopt.
Reageer aub inhoudelijk op de uitzendingen over viaplay. Slow-chat draagt niks bij.
Let wel dat we het hier alleen hebben over legale manieren om F1 te volgen. Vragen om het delen van streams of het bespreken van trucs en hacks om gratis betaalde content te zien of om geografische barrières te omzeilen is hier niet toegestaan. Hier valt ook illegale iptv onder.
Ontwikkelingen om Ziggo: Ziggo Sport topic
F1TV Pro en overige diensten: [F1] Kwaliteit van uitzendingen en waar te kijken? - Deel 4
Kortingscodes: Meld hier uw kortingscodes/coupons V2
Voor het overzicht en duidelijkheid: vermeld even op welk medium en eventueel browser je kijkt, wat je geprobeerd hebt en waar je tegenaan loopt.
Reageer aub inhoudelijk op de uitzendingen over viaplay. Slow-chat draagt niks bij.
Let wel dat we het hier alleen hebben over legale manieren om F1 te volgen. Vragen om het delen van streams of het bespreken van trucs en hacks om gratis betaalde content te zien of om geografische barrières te omzeilen is hier niet toegestaan. Hier valt ook illegale iptv onder.
Ontwikkelingen om Ziggo: Ziggo Sport topic
F1TV Pro en overige diensten: [F1] Kwaliteit van uitzendingen en waar te kijken? - Deel 4
Kortingscodes: Meld hier uw kortingscodes/coupons V2