In the end, we will remember not the words of our enemies, but the silence of our friends.
Anoniem: 562971
Gelukkig ook een einde aan het soms tenenkrommende commentaar zoals 'Tankslapper' in de F1 ..Rivanov schreef op donderdag 5 mei 2022 @ 16:44:
Viaplay breidt Formule 1-aanbod uit: ook nieuwe analist
Het lijkt erop dat op het Zweedse hoofdkwartier van Nordic Entertainment Group (NENT) het muntje is gevallen. Op de drukke Nederlandse streamingmarkt verwerf je geen prominente positie met het huidige entertainmentaanbod van Viaplay. En dus zet NENT bij Viaplay in Nederland nu vol in om de exclusieve sportcontent, zoals Formule 1.
Nieuwe analist
Dit betekent dat rond de Grand Prixes meer studioprogramma’s worden aangeboden. Daarbij maakt Ho-Pin Tung zijn opwachting als nieuwe analist. Komend weekend is Tung zelfs betrokken bij het commentaar en de analyses van de Formule 1 Grand Prix van Miami, die voor het eerst wordt georganiseerd. Naast Tung is Jan Lammers dit weekend ook op Viaplay te zien en horen als gastanalist.
Vrijdagavond
Viaplay zendt vrijdag 6 mei een avondvullend programma uit met daarin onder meer de eerste en tweede vrije training. De presentatie is in handen van Amber Brantsen. Dit programma kan gezien worden als poging om het vrijdagavond gevoel van het Ziggo Formule 1 Café – in de periode dat Formule 1 nog bij Ziggo Sport te zien was – bij Viaplay te laten herleven.
Tank slapper (plural tank slappers) A phenomenon resulting from inadequate dampening of the steering of a motorcycle at high speed. This results in the violent oscillation of the handlebars from left to right, so that they make contact with the gas tank, which is situated on the chassis between them.
Nog meer mensen iets opgevallen?
Betekent dit dat Christian/Christijan/Chris Albers weer niet in beeld verschijnt ? Kan hem erg slecht hebben.MilesD. schreef op donderdag 5 mei 2022 @ 09:27:
Hele Miami weekend Ho Pin Tung als studiogast voor het eerst aanwezig met zijn heldere analyses ..
iMac 24" M3 | Mac mini M4 | iPhone 16 Pro 256GB | iPad Pro M4 11" 256GB 5G | AW Series 10 | Sony KD-55XE9305 (Ziggo CI+) | ATV 4K | Denon AVC-X3700H | Shield TV | PS5 Pro/PSVR2 | XSX | Netatmo | Hue | UC Remote 2 | HA | FRITZ!Box 7590AX | XS4ALL glasvezel
En inderdaad dus geen Albers in de studio.
Dacht hier bijna in te lezen dat ze met al die andere troep (nou ja, voor mij is het troep) zouden gaan stoppen, maar dat zal wel niet. Dat Ho-Pin Tung er nu bij komt is wel een goede zet, dat verzacht de pijn een beetje van mijn jaarabo waar ik al na 1 race spijt van hadRivanov schreef op donderdag 5 mei 2022 @ 16:44:
Viaplay breidt Formule 1-aanbod uit: ook nieuwe analist
Het lijkt erop dat op het Zweedse hoofdkwartier van Nordic Entertainment Group (NENT) het muntje is gevallen. Op de drukke Nederlandse streamingmarkt verwerf je geen prominente positie met het huidige entertainmentaanbod van Viaplay. En dus zet NENT bij Viaplay in Nederland nu vol in om de exclusieve sportcontent, zoals Formule 1.
Het is eigenlijk gewoon weer een nietszeggend stukje van Totaal TV, waarvan het meeste al bekend was: https://www.totaaltv.nl/n...d-uit-ook-nieuwe-analist/.sverzijl schreef op vrijdag 6 mei 2022 @ 09:24:
[...]
Dacht hier bijna in te lezen dat ze met al die andere troep (nou ja, voor mij is het troep) zouden gaan stoppen, maar dat zal wel niet. Dat Ho-Pin Tung er nu bij komt is wel een goede zet, dat verzacht de pijn een beetje van mijn jaarabo waar ik al na 1 race spijt van had
Ho-Pin Tung was eerder al aangekondigd als een van de analisten. En een gast-analist lijkt me ook niet heel bijzonder. Dus welk 'muntje' er volgens de auteur dan precies gevallen is bij Viaplay, weet ik niet. Hopelijk is het dat Albers niet meer terugkomt.
Hier F1TVPierre schreef op vrijdag 6 mei 2022 @ 08:57:
[...]
Prima toch, ik kijk sowieso niet meer, zonde van de bits
It's Tricky to rock a rhyme, to rock a rhyme that's right on time, It's Tricky... Tricky
Als Doornbos dat niet al 5 jaar zou roepen, zou dat nu ook niet door de Viaplay commentatoren gebruikt worden..Anoniem: 562971 schreef op vrijdag 6 mei 2022 @ 09:12:
[...]
Gelukkig ook een einde aan het soms tenenkrommende commentaar zoals 'Tankslapper' in de F1 ..
Tank slapper (plural tank slappers) A phenomenon resulting from inadequate dampening of the steering of a motorcycle at high speed. This results in the violent oscillation of the handlebars from left to right, so that they make contact with the gas tank, which is situated on the chassis between them.
Nog meer mensen iets opgevallen?
Exact expert nodig?
✮ Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †

[ Voor 51% gewijzigd door MadDogMcCree op 06-05-2022 20:26 ]
Zelfde hier. op AppleTV.
Dan maar F1TV
iMac 24" M3 | Mac mini M4 | iPhone 16 Pro 256GB | iPad Pro M4 11" 256GB 5G | AW Series 10 | Sony KD-55XE9305 (Ziggo CI+) | ATV 4K | Denon AVC-X3700H | Shield TV | PS5 Pro/PSVR2 | XSX | Netatmo | Hue | UC Remote 2 | HA | FRITZ!Box 7590AX | XS4ALL glasvezel
Wat een bende is het ook daar.
Cogitationis poenam nemo patitur
Google TV app zegt:
- knip -
Android en LG C 9 doet het niet.Bullet NL schreef op vrijdag 6 mei 2022 @ 20:26:
zowel de smart tv, ziggo mediabox app als viaplay.nl streams doen het hier niet
Apple MacBook Pro | Apple iPhone 15 Pro | Apple AirPods Pro | Xbox Series X | LG OLED55CX6LA | Sonos Arc + 2x Sonos Play:1
Telkens fout bij laden video via Chromecast, Sony TV, Xbox Series X en op Telefoon..
✮ Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †
Horloge: Garmin Epix (Gen2) Sapphire Titanium
PC: Fractal Design North, Asus ROG strix B650E-F gaming wifi, Ryzen 7 7800X3D, INNO3D® GEFORCE® RTX™ 4080 16GB X3 DLSS 3, 32GB, Meta Quest 3, Fanatec GT DD Pro 8nm
Geen quote of mention @WhatsappHack? Dan niet raar opkijken als je geen reactie krijgt. ;)
Edit: deze scherpte heb ik gemist!
[ Voor 20% gewijzigd door G_Dragon op 06-05-2022 20:32 ]
Wat een verschrikking elk race weekend weer ..... Is het niet het niveau van de uitzendingen is het wel weer problemen met de verbinding.....moedeloos wordt je ervanWhatsappHack schreef op vrijdag 6 mei 2022 @ 20:30:
LG tv start de stream niet. Apple TV en iPhone zijn uitgelogd en kunnen “wegens technische problemen” niet inloggen. Echt… Ik word zo doodziek van dit grafbedrijf dat niets op orde heeft.
Horloge: Garmin Epix (Gen2) Sapphire Titanium
PC: Fractal Design North, Asus ROG strix B650E-F gaming wifi, Ryzen 7 7800X3D, INNO3D® GEFORCE® RTX™ 4080 16GB X3 DLSS 3, 32GB, Meta Quest 3, Fanatec GT DD Pro 8nm
Amber en haar co-hosts staan mooi voor niemand een verhaal te doen
Hij doet het xD
[ Voor 12% gewijzigd door dhrhagenees.cro op 06-05-2022 20:34 ]
Ik zou al blij zijn als ik uberhaupt een auto zag in plaats van een wit rondje.sjoerddebruin schreef op vrijdag 6 mei 2022 @ 20:31:
Het is jammer dat Viaplay de uitzending nog steeds te laat begint en ook direct na het intro naar een interview schakelt. Vooral op een nieuwe baan zou je graag willen weten hoe de baan eruit ziet, het haalt je gelijk uit de sfeer...
Heh?
Werkt nu .
Echt een aan en uit switch blijkbaar.
[ Voor 49% gewijzigd door upschur op 06-05-2022 20:34 ]
f1 pro werkt ook maar half, nuPatrickC schreef op vrijdag 6 mei 2022 @ 20:32:
Dan maar F1 TV Pro. … bye bye viaplay… #fail
Ben ik een van de weinige klanten die wel een goed lopende stream heeft.eilavid schreef op vrijdag 6 mei 2022 @ 20:32:
Twitter staat ook vol met foto's van foutmeldingen op schermen.
Amber en haar co-hosts staan mooi voor niemand een verhaal te doen
"Never attribute to malice that which is adequately explained by stupidity"
AopenHX08 ZM400B Athlon64-X2-3800+ ArticFreezer64pro Asrock939Dual-Sata2 2x512MbDDR400 GigabyteR9700pro SBAudigy2 Inspire6700modded PCTVpro ADSL 6Mb/768 NEC2500a Pioneer105DVDrom iiyamaVMPro450 CanonIP4000 LogitechG5 200GbWD7200 80GbWD7200 WinXPhome
M'n vriendin ook!RonaldMade schreef op vrijdag 6 mei 2022 @ 20:33:
En ben er zojuist toch ingekomen, dus hopelijk spoedig ook voor de anderen met klachten?
Volgende klacht: "Maar moet je kijken naar de kwaliteit van het beeld!"
- knip -

PSN ID= SkreppiedoeNL , XBL=Skreppiedoe NL
De enigste volgens mijNeverSettle schreef op vrijdag 6 mei 2022 @ 20:33:
[...]
Ben ik een van de weinige klanten die wel een goed lopende stream heeft.
Na inloggen met wachtwoord duurde het wel even, maar uiteindelijk kwamen we er in.
Koppelen via viaplay.com/activate werkte niet.
Ik lees dat anderen nu langzamerhand ook beeld hebben
Hier werkt het weer OK.
Beeldkwaliteit is overigens beter dan eerst.
Hier nu ook...benieuwd voor hoelangkrakendmodem schreef op vrijdag 6 mei 2022 @ 20:37:
[...]
Hier werkt het weer OK.
Yep, hier op AppleTV 4K werkte het ineensNeverSettle schreef op vrijdag 6 mei 2022 @ 20:36:
[...]
Ik lees dat anderen nu langzamerhand ook beeld hebben
Maar ben nu het commentaat al zat. F1TV int commentaar heeft hiccups trouwens
Beeld is niks beter. 1 groot drama.krakendmodem schreef op vrijdag 6 mei 2022 @ 20:37:
[...]
Hier werkt het weer OK.
Voel mij gewoon opgelicht door viaplay eigenlijk
Alleen op het Engels. De rest van de talen werkt.loekf2 schreef op vrijdag 6 mei 2022 @ 20:40:
[...]
Yep, hier op AppleTV 4K werkte het ineens
Maar ben nu het commentaat al zat. F1TV int commentaar heeft hiccups trouwens
Ziggo zendt alleen op zaterdag en zondag? Vrije trainingen op vrijdag zijn alleen via de Viaplay app of website te zien.
We weten dat het gebeuren gaat
Bedoelde ook de viaplay app op de next box. Geen enkele stream werkt, normale, onboard, back up feed.... Allemaal doodNeverSettle schreef op vrijdag 6 mei 2022 @ 20:43:
[...]
Ziggo zendt alleen op zaterdag en zondag? Vrije trainingen op vrijdag zijn alleen via de Viaplay app of website te zien.
Op internationale feed inderdaad. F1Live stream gaat prima. Internationale feed met andere talen weet ik niet.loekf2 schreef op vrijdag 6 mei 2022 @ 20:40:
[...]F1TV int commentaar heeft hiccups trouwens
Ik merk wel dat F1TV steeds drukker wordt tov voorgaande seizoenen en laatste twee raceweekenden.
Eens. Ik was wat te enthousiast. Of ik was één van de eerste die erin zat en dus even kon genieten van beter beeld?SmasterS schreef op vrijdag 6 mei 2022 @ 20:41:
[...]
Beeld is niks beter. 1 groot drama.
Voel mij gewoon opgelicht door viaplay eigenlijk
Beeldkwaliteit leek even beter te zijn. Maar nu met die snellere acties is het inderdaad niet super.
Moet wel eerlijk toegeven dat dit de eerste keer is dat het even niet werkte. Tot gisteravond werkte de app hier eigenlijk vlekkeloos. De streams vallen niet regelmatig stil zoals ik elders wel eens lees.
We geven het nog wel een kans (Zit bij KPN glasvezel in het pakket), maar ik ga binnenkort toch maar eens naar F1TV kijken.
[ Voor 18% gewijzigd door krakendmodem op 06-05-2022 20:47 ]
Ik heb nu weer een poging ondernomen om mijn geld terug te krijgen van viaplay. Te veel verschil met F1 tv en ik kijk persoonlijk alleen maar raceskrakendmodem schreef op vrijdag 6 mei 2022 @ 20:44:
[...]
Eens. Ik was wat te enthousiast. Of ik was één van de eerste die erin zat en dus even kon genieten van beter beeld?
Beeldkwaliteit leek even beter te zijn. Maar nu met die snellere acties is het inderdaad niet super.
We geven het nog wel een kans (Zat bij KPN), maar ik ga binnenkort toch maar eens naar F1TV kijken.
[ Voor 1% gewijzigd door tweakduke op 06-05-2022 20:50 . Reden: Ondanks de begrijpelijke frustratie, geen verbasteringen aub. ]
AopenHX08 ZM400B Athlon64-X2-3800+ ArticFreezer64pro Asrock939Dual-Sata2 2x512MbDDR400 GigabyteR9700pro SBAudigy2 Inspire6700modded PCTVpro ADSL 6Mb/768 NEC2500a Pioneer105DVDrom iiyamaVMPro450 CanonIP4000 LogitechG5 200GbWD7200 80GbWD7200 WinXPhome
Hopen dat ze dit geintje niet nog een keer doen
Joh
[ Voor 11% gewijzigd door WhatsappHack op 06-05-2022 20:50 ]
Geen quote of mention @WhatsappHack? Dan niet raar opkijken als je geen reactie krijgt. ;)
- tweakduke
- Registratie: December 2001
- Laatst online: 23:51
/u/42776/crop6501d346786db_cropped.png?f=community)
Verder geen problemen, maar goed viaplay blijft eigenwijs op bepaalde apparaten.
Nee op Android tv heb je geen optie om dat te kiezen..tweakduke schreef op vrijdag 6 mei 2022 @ 20:50:
Kunnen jullie de stream kwaliteit niet instellen? Als ik dat niet standaard op hoogste zet dan maakt de automatische instelling er lang niet altijd de beste beeldkwaliteit van.
Verder geen problemen, maar goed viaplay blijft eigenwijs op bepaalde apparaten.

- tweakduke
Dat lijkt mij dan ook meteen het probleem van die app...G_Dragon schreef op vrijdag 6 mei 2022 @ 20:52:
[...]
Nee op Android tv heb je geen optie om dat te kiezen..
Op de TV app kan het niet.tweakduke schreef op vrijdag 6 mei 2022 @ 20:50:
Kunnen jullie de stream kwaliteit niet instellen? Als ik dat niet standaard op hoogste zet dan maakt de automatische instelling er lang niet altijd de beste beeldkwaliteit van.
Op de iPhone app zie ik ‘m ook niet.
Nog voor de profielen zichtbaar worden? Pihole?mikkelnl schreef op vrijdag 6 mei 2022 @ 20:57:
Iemand enig idee hoe ik de app op Google TV aan de praat krijg? Blijf de spinner na inloggen zien...
Mau_Maus in "Viaplay in Nederland"
[ Voor 10% gewijzigd door Mau_Maus op 06-05-2022 21:01 ]
Helemaal aan het begin, voor ik zag dat er storing was heb ik app verwijder, opnieuw er op gezet, geactiveerd en dan voor de profiel iconen zichtbaar worden blijft 'ie spinnen. Kijk wel in browser, probeer later wel ff dan...Mau_Maus schreef op vrijdag 6 mei 2022 @ 21:00:
[...]
Nog voor de profielen zichtbaar worden? Pihole?
Zelfde k**beeld en commentatoren, though.
- tweakduke
In de web browser zit de optie dan nog wel. Op mijn mobiel met android is het ook verdwenen zo te zien.krakendmodem schreef op vrijdag 6 mei 2022 @ 20:55:
[...]
Op de TV app kan het niet.
Op de iPhone app zie ik ‘m ook niet.
Ik zag nu een extra toevoeging om "vanaf start" te kijken, heb ik niet eerder gezien.
Verder zie ik weinig verschil als ik de Next op UHD beelduitgifte of automatische beeldweergave in het menu heb staan.
De OLED maakt er een redelijk beeld van.
Op de iPhone ging ‘ie er ook zonder problemen doorheen. Maar die startte ik pas veel later op.DutchOwnage schreef op vrijdag 6 mei 2022 @ 21:06:
Toen ik om 20.40 inlogde had ik nergens last van op m'n LG.
Zelfde k**beeld en commentatoren, though.
Iedereen start die app rond 20:25 app zo te lezen en op dat moment moest ik wel inloggen op de LG tv app. Pas veel later pakte ik de iPhone app erbij en dat ging toen direct goed.
Vraag me af waar het dan in eens fout ging.
De stream opnieuw afspelen werkt sinds kort wel wat beter. Ook op de TV app. Als de kwaliteit bij het terugkijken wel veel beter is, dan kun je beter een paar minuten later inschakelen lijkt mij. Wishfull thinking
[ Voor 16% gewijzigd door krakendmodem op 06-05-2022 21:45 ]
Lekker F1 training kijken. Toch maar weer naast F1 Viaplay abonnement genomen en ja hoor weer een technische storing. App doet het niet. Wat een puinhoop is dat? pic.twitter.com/uzZIREWVUW
— Jack van Gelder (@jackvangelder) 6 mei 2022
Ik denk eerder dat jij niet vanaf het begin ingeschakeld was. Na enige tijd werkte het bij (vrijwel) iedereen wel weer, al was de kwaliteit (bij mij iig) slechter dan ooit. Het platform maakte volgens mij deze keer niet uit (en jouw CC V3 heeft dezelfde app als mijn CC w GTV).NeverSettle schreef op vrijdag 6 mei 2022 @ 21:59:
Toch apart dat vele klanten via Android of Google TV last hebben, terwijl mijnde oude Chromecast v3 het in één keer deed. Viaplay moet echt eens wat gaan doen aan de verschillende platformen die ze leveren.
Ik schakelde in toen de eerste klachten hier op dit forum kwamen, toen ik beeld had waren er nog klachten. Chromecast v3 heeft geen apps, ik cast vanaf mijn OnePlus 8 Pro (Android). Maar goed, ook jammer dat Viaplay zich niet verontschuldigd na al die klachten op social media.Toff schreef op vrijdag 6 mei 2022 @ 22:04:
[...]
Ik denk eerder dat jij niet vanaf het begin ingeschakeld was. Na enige tijd werkte het bij (vrijwel) iedereen wel weer, al was de kwaliteit (bij mij iig) slechter dan ooit. Het platform maakte volgens mij deze keer niet uit (en jouw CC V3 heeft dezelfde app als mijn CC w GTV).
Dat merk ik bij wel meer apps. Casten naar een Chromecast is vaak stabieler en vloeiender dan een app native gebruiken op bijvoorbeeld de Chromecast met Google TV (of andere Android TV-devices). Aan de andere kant zijn er genoeg apps die wél gewoon volledig vloeiend en stabiel zijn rechtstreeks op het apparaat zelf. Het moet dus prima mogelijk zijn. Ik vrees dat de Viaplay-app voor Android TV gewoon slecht geschreven is (nog naast het feit dat er vele basale functies ontbreken in vergelijking met de app voor Apple TV).NeverSettle schreef op vrijdag 6 mei 2022 @ 21:59:
Toch apart dat vele klanten via Android of Google TV last hebben, terwijl mijnde oude Chromecast v3 het in één keer deed. Viaplay moet echt eens wat gaan doen aan de verschillende platformen die ze leveren.
Al ging het probleem van vanavond denk ik wel iets verder dan dat. Het blijft treurig dat de kans ongeveer 50% is dat er ergens tijdens een F1-weekend een storing is bij Viaplay.
Formule 1 in 2022...
Formule 0,50 duzz...TexMex schreef op vrijdag 6 mei 2022 @ 22:23:
[...]
Dat merk ik bij wel meer apps. Casten naar een Chromecast is vaak stabieler en vloeiender dan een app native gebruiken op bijvoorbeeld de Chromecast met Google TV (of andere Android TV-devices). Aan de andere kant zijn er genoeg apps die wél gewoon volledig vloeiend en stabiel zijn rechtstreeks op het apparaat zelf. Het moet dus prima mogelijk zijn. Ik vrees dat de Viaplay-app voor Android TV gewoon slecht geschreven is (nog naast het feit dat er vele basale functies ontbreken in vergelijking met de app voor Apple TV).
Al ging het probleem van vanavond denk ik wel iets verder dan dat. Het blijft treurig dat de kans ongeveer 50% is dat er ergens tijdens een F1-weekend een storing is bij Viaplay.
Formule 1 in 2022...
Het probleem was deze keer niet het wel of niet vloeiend zijn, maar dat er in het begin helemaal geen beeld of geluid was. Meldingen als "Er is iets misgegaan".
Dan krijg je natuurlijk daarbovenop dat iedereen opnieuw gaat opstarten en andere opties gaat proberen, waarbij de belasting weer onnodig stijgt.
Klopt, dit was gewoon een zware storing. Maar ik ging vooral in op het Chromecast-verhaal van @NeverSettle.Toff schreef op vrijdag 6 mei 2022 @ 22:35:
[...]
Formule 0,50 duzz...
Het probleem was deze keer niet het wel of niet vloeiend zijn, maar dat er in het begin helemaal geen beeld of geluid was. Meldingen als "Er is iets misgegaan".
Dan krijg je natuurlijk daarbovenop dat iedereen opnieuw gaat opstarten en andere opties gaat proberen, waarbij de belasting weer onnodig stijgt.
He jammer, dat was tenminste nog een reden om even te kijkenNeverSettle schreef op vrijdag 6 mei 2022 @ 22:35:
Vandaag geen Amber Brantsen, maar Allard Kalf voor Miami Shakedown.
Er zit (voor mij althans) duidelijk vooruitgang in, al kijk ik nu wel naar testbeeld….
Dat beeld met NL NEP als tekst? Zag ik ook even.Pvd01 schreef op vrijdag 6 mei 2022 @ 22:52:
Er zit (voor mij althans) duidelijk vooruitgang in, al kijk ik nu wel naar testbeeld….
Zit het nu terug te kijken en moet zeggen, Allard mag vaker invallen. Past toch beter in het programma dan Amber vind ik. Maar goed, ik keek dan ook graag naar rtl gp's slipstream.NeverSettle schreef op vrijdag 6 mei 2022 @ 22:35:
Vandaag geen Amber Brantsen, maar Allard Kalf voor Miami Shakedown.
Bijzonder inderdaad dat ze daar al maanden reclame voor maken alsof het hele land erop zit te wachten. Terwijl de meeste mensen er waarschijnlijk nauwelijks interesse in zullen hebben. Dat toont maar weer aan hoe weinig ze buiten de sport hebben om reclame voor te maken.Rck010 schreef op vrijdag 6 mei 2022 @ 23:09:
De reclame voor Dragons Den tijdens de uitzendingen is bloed irritant.. binnen 5min 3x een blok in beeld...
Voor het overzicht en duidelijkheid: vermeld even op welk medium en eventueel browser je kijkt, wat je geprobeerd hebt en waar je tegenaan loopt.
Reageer aub inhoudelijk op de uitzendingen over viaplay. Slow-chat draagt niks bij.
Let wel dat we het hier alleen hebben over legale manieren om F1 te volgen. Vragen om het delen van streams of het bespreken van trucs en hacks om gratis betaalde content te zien of om geografische barrières te omzeilen is hier niet toegestaan. Hier valt ook illegale iptv onder.
Ontwikkelingen om Ziggo: Ziggo Sport topic
F1TV Pro en overige diensten: [F1] Kwaliteit van uitzendingen en waar te kijken? - Deel 4
Kortingscodes: Meld hier uw kortingscodes/coupons V2